Κουκουνάρα 1100S
Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Μάιος 2018, 23:06
Κατόπιν προτροπής απο τα υψηλότερα κλιμάκια.....
Απο την στιγμή που πλέον μετακόμησα και μένω μόνιμα στην Θεσσαλονίκη, ως ειναι αντιληπτό η αναγκη για μετακίνηση εχει γινει πολλαπλάσια. Πρό Σαλλονίκης η μεγαλύτερη αποσταση που εκανα με το μηχ (εκτός βόλτας) ήταν άντε μεχρι την εύβοια (και το καλοκαίρι απτο φέρι-μποτ να παίζουμε στον Ωροπό!) Πλέον ομως τα 500χλμ του Αθήνα-Θεσσαλονίκη "Βγαίνουν" μέχρι και 2 φορες το μήνα όσο ειμαι στην Ελλάδα.
Ναι το λογικό μάγκα ειναι να καβαλάς το αεροπλάνο....
Ντάξει....όσο αντέχουμε ακόμα και ειμαστε γεροί...θα τα τρώω σε βενζίνες και διόδια!!
Ειχα γράψει ενα σωρρό αράδες για το τι μηχανάκι θέμε εν τέλει σε τούτη τη ζωή.
Η πραγματικότητα ειναι οτι ΚΑΜΙΑ μοτοσυκλέτα...αντε αν εξαιρέσω τα γαιδούρια της Ιστοριας (BMW GS 1200R ADV. Triumph 1200 Explorer....άντε ίσως και το 1200 το enduro)....δεν ειναι φτιαγμένη για 2 ανθρώπους.....
Τα μοτοσακά οπως εχουμε πει απειρες φορεες...ειναι για ΕΝΑΝ!
Σκέψεις λοιπόν άπειρες και χρόνος "πεταμένος" για μια απόφαση που τελικά ειναι θέμα συμβιβασμών και πάνω απολα budget.
Μultistrada 1200 - 1100 - 1000
KTM 1290-1190-990
Moto Guzzi - Stelvio
Moto Morini - Gran Passo
Cagiva - Elephant (Ντάξει...παιδικός έρωτας..και δε σηκωνω κουβεντα)
Mv Agusta - Turismo Veloce (Γλυπτό σε 2 ρόδες που όταν πήγα απο κοντά να το δώ μαζί με την συμβία...ειχα πάρει αγκαλιά το μηχανάκι και εκλαιγα λεγωντας....."γιαατιιιι"" γιατί νάχει σχεδόν ανύπαρκτη σελα συνεπιβάτη)
Τελως πάντων...οσο αναλυση ειχα ρήξει στο τι σκατα μηχανακι θελω για να μπορώ να βάζω και τη γυναίκα να κανω κανα ταξίδι κατέληγα στο οτι η πιο "σωστή" λύση ήταν ενα Gs 1200 με σχετικά λίγα χιλιόμετρα καπου στα 6-8 χιλιάρικα για να φορτώνεται σα μουλάρι και να κανει το Σαλλονικη Αθηνα χωρίς να τρώω ξυλο απο τον αερα και η κυρά νανε ανετη στον πισω καναπε!
Τόχαμε αφήσει στο πισω μέρος του μυαλού...και ρίχναμε για ΑΚΟΜΑ μια φορά λεφτά στα τούβλα...
Το μυαλό μου εμένα "εκει"....Κάποιοι σκληροπυρινηκοι....γράφουνε οτι οι άντρες οδηγάνε κάτω απο την τιμονόπλακα...(γκούχουυυ...κιεχω φωτογραφίες με κάτι ψηλά με ζελατίνα και καρατιμόνα!).
Καποιος σύντροχος ειχε γράψει πολύ σοφά οτι ΟΛΟΙ με ενα Multistrada θα καταλήξετε.
Κάθε φορά που έλεγα στον εαυτό μου....ΝΑΙ...bmw και τέλος...κοίταγα βιντεάκια με ducous...εβλεπα φωτογραφίες απο βόλτες, μελωδικές, κτλ!!
Κάποια στιγμή λοιπόν...ενώ εγω βρισκόμανε στην άλλη άκρη του κόσμου...δέχομαι ενημέρωση για ενα Μουλτι 1100s σε καλά λεφτά.....Within budget που λέμε και στου χωργίο!!
Κανα 2 μέρες έτρωγα τα Mb του δορυφόρου για να το βλέπω και να το σκέφτομαι.....
την 3η....πήρα τηλέφωνο τη σύζηγο....και "την" λέω....το...και...το...
Να σημειωθεί οτι τοχαμε αναλύσει σε τέτοιο επίπεδο που ήξερε οτι σαν λυση μεστο κεφάλι μου...υπήρχε ΠΑΝΤΑ το να τουμπανιάσω κανεναν ελέφαντα ή να πάω να πάρω ΚΟΥΤΑ εκείνο το Μοτο Μορίνι που υπάρχει στην πλαταιών!
Νάνε καλα το κοριτσάκι μου....μου λέει...."Τόχεις κάνει μεσανατολικό....ΠΑΡΤΟ να χαρείς...δε μπορώ να σε βλεπω να σκάς για κατι που πρέπει να σε κανει ευτυχησμένο"
Εδω θα ήθελα να ευχαριστήσω ΔΗΜΟΣΙΑ τον touloumpa.... για το τρέξιμο την βοήθεια και την συμβολή-συμβουλή του για το μηχανάκι. Γκουρού των μούλτι...υποκλείνομαι...!!!
Εν τελοι...δε το πολυ-ψηρισαμε...μια ψυχή που ειναι να βγεί ας βγεί...το μηχανάκι πάρθηκε...πήγε στο γκαράζ του τουλού οσο καιρό ελειπα..και έμεινε να περιμένει το νεο του μπαμπά....με προδέρμ και αγάπη!!
Με τα πολλά η πρωτη βόλτα με ψιλοξενέρωσε....διαφορά με το Hyper αισθητή στην αλλαγή της πορείας....Δώστου χρόνο λεω. Μέχρι που πέφτουμε σε στροφή με αρκετά χιλιομετράκια και πανω στην κορυφή αγρότης με καμια 50αρια χιλιομετρα λιγοτερα απο μένα...χώρο να βγώ αριστερα και να προσπεράσω είχα...χωρίς πολλα...βγαίνω... πατάω ελάχιστα την διαχωριστική "διακεκομμένη" περιμένωντας να κανει κανα τσαλίμι....τίποτα...κλείνω για να ξαναμπώ στη λωρίδα μου...περιμενα "κατι" να κανει το μηχανάκι ρε παιδι μου...μιλάμε για δρόμους της Ελλάδας που ειναι σκαμμενοι-κομμενοι-ξαναστοκαρισμενοι τίγκα στο μπιμπικι...
Τραίνο ή τρένο ή train ή οπως σκατά το γράφουνε πλέον....τι εγινε ρε πστ μου λεω.
Οσο το περπατούσα...2 πράγματα μου έκαναν εντυπωση. το πως ΣΙΔΕΡΩΝΕ τις ανωμαλιες του δρόμου και 2ον...ΠΟΥΤ@ΝΑ ΡΟΠΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!! Συνηθησμένος απο το "μικρό" ηξερα οτι υπήρχαν καποια φάσματα στροφών που με υψηλές ταχύτητες στο κιβώτιο...κυνδήνευες να φάς την αλυσιδα στη πλάτη για κόσμημα. Χουφτώνεις γκάζι απτις 2500rpm με 3ή στο κιβώτιο....κάνει ενα μικρό λοξυγκα...και μετά σου ρίχνει ξύλο μέχρι τον κόφτη.
Ντάξει με "σημερινα" δεδομένα...δε βάζει φωτια στο δρομο..με 90-95 άλογα πόσα έχει, είναι αρκετά για να κινηθείς γρήγορα με "αξιοπρέπεια" να φορτωθει και να μη κλάνει σε ανηφόρες!
Οταν την έφερα σπίτι... η κόκκινη κοίταγε με μισό μάτι....
Πρίν προλάβω να του περάσω την προίκα που αγοράστηκε, προέκυψαν δουλειές για αρκετό καιρό στην Αθήνα. Δεν σκεφτηκα ΚΑΝ πως θα πάω κάτω.....
Φόρτωσα την κουκουνάρα και σάλταρα πάνω να πάμε βόλτα.
600 χιλιόμετρα μετά.....ξεκαβάλησα ξεκούραστος....χωρις να εχω πιαστεί πουθενά, χωρίς να πονάω πουθενά...και το πιο σημαντικό....χωρίς να έχω φάει ξύλο απτον αέρα επι 600 χλμ!!
Οσο κάνω χλμ...τόσο το γουστάρω το κουκουνάρι....
Απο την στιγμή που πλέον μετακόμησα και μένω μόνιμα στην Θεσσαλονίκη, ως ειναι αντιληπτό η αναγκη για μετακίνηση εχει γινει πολλαπλάσια. Πρό Σαλλονίκης η μεγαλύτερη αποσταση που εκανα με το μηχ (εκτός βόλτας) ήταν άντε μεχρι την εύβοια (και το καλοκαίρι απτο φέρι-μποτ να παίζουμε στον Ωροπό!) Πλέον ομως τα 500χλμ του Αθήνα-Θεσσαλονίκη "Βγαίνουν" μέχρι και 2 φορες το μήνα όσο ειμαι στην Ελλάδα.
Ναι το λογικό μάγκα ειναι να καβαλάς το αεροπλάνο....
Ντάξει....όσο αντέχουμε ακόμα και ειμαστε γεροί...θα τα τρώω σε βενζίνες και διόδια!!
Ειχα γράψει ενα σωρρό αράδες για το τι μηχανάκι θέμε εν τέλει σε τούτη τη ζωή.
Η πραγματικότητα ειναι οτι ΚΑΜΙΑ μοτοσυκλέτα...αντε αν εξαιρέσω τα γαιδούρια της Ιστοριας (BMW GS 1200R ADV. Triumph 1200 Explorer....άντε ίσως και το 1200 το enduro)....δεν ειναι φτιαγμένη για 2 ανθρώπους.....
Τα μοτοσακά οπως εχουμε πει απειρες φορεες...ειναι για ΕΝΑΝ!
Σκέψεις λοιπόν άπειρες και χρόνος "πεταμένος" για μια απόφαση που τελικά ειναι θέμα συμβιβασμών και πάνω απολα budget.
Μultistrada 1200 - 1100 - 1000
KTM 1290-1190-990
Moto Guzzi - Stelvio
Moto Morini - Gran Passo
Cagiva - Elephant (Ντάξει...παιδικός έρωτας..και δε σηκωνω κουβεντα)
Mv Agusta - Turismo Veloce (Γλυπτό σε 2 ρόδες που όταν πήγα απο κοντά να το δώ μαζί με την συμβία...ειχα πάρει αγκαλιά το μηχανάκι και εκλαιγα λεγωντας....."γιαατιιιι"" γιατί νάχει σχεδόν ανύπαρκτη σελα συνεπιβάτη)
Τελως πάντων...οσο αναλυση ειχα ρήξει στο τι σκατα μηχανακι θελω για να μπορώ να βάζω και τη γυναίκα να κανω κανα ταξίδι κατέληγα στο οτι η πιο "σωστή" λύση ήταν ενα Gs 1200 με σχετικά λίγα χιλιόμετρα καπου στα 6-8 χιλιάρικα για να φορτώνεται σα μουλάρι και να κανει το Σαλλονικη Αθηνα χωρίς να τρώω ξυλο απο τον αερα και η κυρά νανε ανετη στον πισω καναπε!
Τόχαμε αφήσει στο πισω μέρος του μυαλού...και ρίχναμε για ΑΚΟΜΑ μια φορά λεφτά στα τούβλα...
Το μυαλό μου εμένα "εκει"....Κάποιοι σκληροπυρινηκοι....γράφουνε οτι οι άντρες οδηγάνε κάτω απο την τιμονόπλακα...(γκούχουυυ...κιεχω φωτογραφίες με κάτι ψηλά με ζελατίνα και καρατιμόνα!).
Καποιος σύντροχος ειχε γράψει πολύ σοφά οτι ΟΛΟΙ με ενα Multistrada θα καταλήξετε.
Κάθε φορά που έλεγα στον εαυτό μου....ΝΑΙ...bmw και τέλος...κοίταγα βιντεάκια με ducous...εβλεπα φωτογραφίες απο βόλτες, μελωδικές, κτλ!!
Κάποια στιγμή λοιπόν...ενώ εγω βρισκόμανε στην άλλη άκρη του κόσμου...δέχομαι ενημέρωση για ενα Μουλτι 1100s σε καλά λεφτά.....Within budget που λέμε και στου χωργίο!!
Κανα 2 μέρες έτρωγα τα Mb του δορυφόρου για να το βλέπω και να το σκέφτομαι.....
την 3η....πήρα τηλέφωνο τη σύζηγο....και "την" λέω....το...και...το...
Να σημειωθεί οτι τοχαμε αναλύσει σε τέτοιο επίπεδο που ήξερε οτι σαν λυση μεστο κεφάλι μου...υπήρχε ΠΑΝΤΑ το να τουμπανιάσω κανεναν ελέφαντα ή να πάω να πάρω ΚΟΥΤΑ εκείνο το Μοτο Μορίνι που υπάρχει στην πλαταιών!
Νάνε καλα το κοριτσάκι μου....μου λέει...."Τόχεις κάνει μεσανατολικό....ΠΑΡΤΟ να χαρείς...δε μπορώ να σε βλεπω να σκάς για κατι που πρέπει να σε κανει ευτυχησμένο"
Εδω θα ήθελα να ευχαριστήσω ΔΗΜΟΣΙΑ τον touloumpa.... για το τρέξιμο την βοήθεια και την συμβολή-συμβουλή του για το μηχανάκι. Γκουρού των μούλτι...υποκλείνομαι...!!!
Εν τελοι...δε το πολυ-ψηρισαμε...μια ψυχή που ειναι να βγεί ας βγεί...το μηχανάκι πάρθηκε...πήγε στο γκαράζ του τουλού οσο καιρό ελειπα..και έμεινε να περιμένει το νεο του μπαμπά....με προδέρμ και αγάπη!!
Με τα πολλά η πρωτη βόλτα με ψιλοξενέρωσε....διαφορά με το Hyper αισθητή στην αλλαγή της πορείας....Δώστου χρόνο λεω. Μέχρι που πέφτουμε σε στροφή με αρκετά χιλιομετράκια και πανω στην κορυφή αγρότης με καμια 50αρια χιλιομετρα λιγοτερα απο μένα...χώρο να βγώ αριστερα και να προσπεράσω είχα...χωρίς πολλα...βγαίνω... πατάω ελάχιστα την διαχωριστική "διακεκομμένη" περιμένωντας να κανει κανα τσαλίμι....τίποτα...κλείνω για να ξαναμπώ στη λωρίδα μου...περιμενα "κατι" να κανει το μηχανάκι ρε παιδι μου...μιλάμε για δρόμους της Ελλάδας που ειναι σκαμμενοι-κομμενοι-ξαναστοκαρισμενοι τίγκα στο μπιμπικι...
Τραίνο ή τρένο ή train ή οπως σκατά το γράφουνε πλέον....τι εγινε ρε πστ μου λεω.
Οσο το περπατούσα...2 πράγματα μου έκαναν εντυπωση. το πως ΣΙΔΕΡΩΝΕ τις ανωμαλιες του δρόμου και 2ον...ΠΟΥΤ@ΝΑ ΡΟΠΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!! Συνηθησμένος απο το "μικρό" ηξερα οτι υπήρχαν καποια φάσματα στροφών που με υψηλές ταχύτητες στο κιβώτιο...κυνδήνευες να φάς την αλυσιδα στη πλάτη για κόσμημα. Χουφτώνεις γκάζι απτις 2500rpm με 3ή στο κιβώτιο....κάνει ενα μικρό λοξυγκα...και μετά σου ρίχνει ξύλο μέχρι τον κόφτη.
Ντάξει με "σημερινα" δεδομένα...δε βάζει φωτια στο δρομο..με 90-95 άλογα πόσα έχει, είναι αρκετά για να κινηθείς γρήγορα με "αξιοπρέπεια" να φορτωθει και να μη κλάνει σε ανηφόρες!
Οταν την έφερα σπίτι... η κόκκινη κοίταγε με μισό μάτι....
Πρίν προλάβω να του περάσω την προίκα που αγοράστηκε, προέκυψαν δουλειές για αρκετό καιρό στην Αθήνα. Δεν σκεφτηκα ΚΑΝ πως θα πάω κάτω.....
Φόρτωσα την κουκουνάρα και σάλταρα πάνω να πάμε βόλτα.
600 χιλιόμετρα μετά.....ξεκαβάλησα ξεκούραστος....χωρις να εχω πιαστεί πουθενά, χωρίς να πονάω πουθενά...και το πιο σημαντικό....χωρίς να έχω φάει ξύλο απτον αέρα επι 600 χλμ!!
Οσο κάνω χλμ...τόσο το γουστάρω το κουκουνάρι....