@#$_(@#$ Termignioni
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Παρ 20 Σεπ 2013, 10:55
- Gender: Male
@#$_(@#$ Termignioni
χαιρεται ...ποιος χαιρεται?! ελα ντε...
1200 PP 2014, καινουργιο αγορασμενο από μενα κ χαρούμενος για το παιχνιδι μου πηγα κ προσθεσα κ μερικα καλούδια στο μηχανακι
- 2η σωληνα εισαγωγης αερα στο φιλτροκουτι από την αριστερη μερια να τραβαει περισσοτερο αερα
- μονομπλοκ δαγκανες
- ducati performance φλασακια led
- rizoma βαση πινακιδας
- φιλτρο βελτιωτικο (ουτε θυμαμαι τι είναι)
- προγραμματακι απο το στικακι της ducati & ολοσωμη τερμινιονι τιτανιου ..τα πληρωσαμε τα χιλιαρικα μας κ μετα απο 21.000 (Αρκετα γρηγορα χιλιόμετρα) εκανε μπαμ κ ανοιξε σαν γαρυφαλλο το τελικο. εκανε ένα τεραστιο κρακ από τα πριτσινια μεχρι τα μισα του τελικου
φυσικα ειναι εκτος εγγυησης η εξατμιση, μαθαμε οτι καταργηθηκε το συγκεκριμενο ολοσωμο μοντελο κ βριζω γενικως...ξενερωσα με τη ζωη μου, αφησα την μηχανη στην ακρη 1.5+ χρονο τωρα λογω γενικου ξενερωματος με τους 2 τροχους κ τελος παντων αποφασισα να την βγαλω απο το γκαραζ παλι
πηγα σημερα στην racetec να φτιαξω ενα τελικο γιατι ειχα προχειρα μια μαμα εξατμιση πανω, το οποιο ηταν πιο κοντο απο το τερμι (λογω στανταρ διαστασεων αλουμινιου που εχουν τα παιδια) αλλα και μεγαλυτερης διαμετρου απο το τερμι + πιο μεγαλες τρυπες στο διατρητο εσωτερικο κομματι της σωληνας. αποτελεσμα απειρη φασαρια και εχασε αυτό το τράβηγμα της μαμα (όπως ηταν αναμενομενο) στις χαμηλομεσαιες. Επειδή μαλλον μεγαλώσαμε, θα επιστρεψω αυριο στα παιδια να βαλω τον σιγαστηρα που ξεχασα να παρω μαζι μου σημερα για να μειωθεί η φασαρια κ να αυξηθεί λιγακι το backpressure για το οφελιμο φασμα των χαμηλομεσαιων.
παιζει στην αγορα τιποτα σε remapping του μαμα εγκεφαλου χωρις χρηση PC μπας κ στρωσει λιγο η μηχανη? όταν ειχαμε ολοκληρωσει το συνολο αν θυμαμαι καλα ειχε βγαλει το μηχανακι 152 τροχο
επισης ηρθε η ωρα για το μεγαλο σερβις των 24.000. Θα το κανω νωρίτερα μιας κ η μηχανή ειχε μεινει ακινητη αρκετο καιρο κ θελω να είναι καθ όλα ετοιμη για χρηση παλι. Αν εχετε εμπειρια από το συγκεκριμενο σερβις πειτε μου λιγο τις αποψεις σας καθως κ σε πιο συνεργειο πηγατε κ αν εισασταν ευχαριστημενοι
1200 PP 2014, καινουργιο αγορασμενο από μενα κ χαρούμενος για το παιχνιδι μου πηγα κ προσθεσα κ μερικα καλούδια στο μηχανακι
- 2η σωληνα εισαγωγης αερα στο φιλτροκουτι από την αριστερη μερια να τραβαει περισσοτερο αερα
- μονομπλοκ δαγκανες
- ducati performance φλασακια led
- rizoma βαση πινακιδας
- φιλτρο βελτιωτικο (ουτε θυμαμαι τι είναι)
- προγραμματακι απο το στικακι της ducati & ολοσωμη τερμινιονι τιτανιου ..τα πληρωσαμε τα χιλιαρικα μας κ μετα απο 21.000 (Αρκετα γρηγορα χιλιόμετρα) εκανε μπαμ κ ανοιξε σαν γαρυφαλλο το τελικο. εκανε ένα τεραστιο κρακ από τα πριτσινια μεχρι τα μισα του τελικου
φυσικα ειναι εκτος εγγυησης η εξατμιση, μαθαμε οτι καταργηθηκε το συγκεκριμενο ολοσωμο μοντελο κ βριζω γενικως...ξενερωσα με τη ζωη μου, αφησα την μηχανη στην ακρη 1.5+ χρονο τωρα λογω γενικου ξενερωματος με τους 2 τροχους κ τελος παντων αποφασισα να την βγαλω απο το γκαραζ παλι
πηγα σημερα στην racetec να φτιαξω ενα τελικο γιατι ειχα προχειρα μια μαμα εξατμιση πανω, το οποιο ηταν πιο κοντο απο το τερμι (λογω στανταρ διαστασεων αλουμινιου που εχουν τα παιδια) αλλα και μεγαλυτερης διαμετρου απο το τερμι + πιο μεγαλες τρυπες στο διατρητο εσωτερικο κομματι της σωληνας. αποτελεσμα απειρη φασαρια και εχασε αυτό το τράβηγμα της μαμα (όπως ηταν αναμενομενο) στις χαμηλομεσαιες. Επειδή μαλλον μεγαλώσαμε, θα επιστρεψω αυριο στα παιδια να βαλω τον σιγαστηρα που ξεχασα να παρω μαζι μου σημερα για να μειωθεί η φασαρια κ να αυξηθεί λιγακι το backpressure για το οφελιμο φασμα των χαμηλομεσαιων.
παιζει στην αγορα τιποτα σε remapping του μαμα εγκεφαλου χωρις χρηση PC μπας κ στρωσει λιγο η μηχανη? όταν ειχαμε ολοκληρωσει το συνολο αν θυμαμαι καλα ειχε βγαλει το μηχανακι 152 τροχο
επισης ηρθε η ωρα για το μεγαλο σερβις των 24.000. Θα το κανω νωρίτερα μιας κ η μηχανή ειχε μεινει ακινητη αρκετο καιρο κ θελω να είναι καθ όλα ετοιμη για χρηση παλι. Αν εχετε εμπειρια από το συγκεκριμενο σερβις πειτε μου λιγο τις αποψεις σας καθως κ σε πιο συνεργειο πηγατε κ αν εισασταν ευχαριστημενοι
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: @#$_(@#$ Termignioni
φιλε μου καλως η κακως ετσι ειναι. ζητας αλογα παραπανω απο το μηχανακι, ηδη 1200ων κυβικων, το πας και ταπα, καποια πραγματα θα σου συμβουν αναποφευκτα. αυτα για μενα επρεπε να τα εχεις στο πισω μερος του μυαλου απο πριν ξεκινησεις διαδικασιες αναβαθμισης για να μη ξενερωσεις τελειως οχι τιποτ αλλο.
γενικα τα μηχανοκινητα, ειδικα τα πιεσμενα απο μαμα, μη περιμενεις οτι επειδη βγηκαν απο εργοστασιο και μετα εβαλες οφφισιαλ πραματα οτι θα σου βγαζει 152 τροχο οτι και να γινει. ουτε ιαπωνικα δε στα κανουν αυτα τα χατηρια.
συνεργεια θα διαβασεις με λιγο ψαξιμο 2-3 ειναι τα γνωστα αξιοπιστα, εγω το παω στο νταη, αλλα πανω απ ολα πρεπει να σου ταιριαξει και σενα το συνεργειο σαν ατομο και νοοτροπια.
γενικα τα μηχανοκινητα, ειδικα τα πιεσμενα απο μαμα, μη περιμενεις οτι επειδη βγηκαν απο εργοστασιο και μετα εβαλες οφφισιαλ πραματα οτι θα σου βγαζει 152 τροχο οτι και να γινει. ουτε ιαπωνικα δε στα κανουν αυτα τα χατηρια.
συνεργεια θα διαβασεις με λιγο ψαξιμο 2-3 ειναι τα γνωστα αξιοπιστα, εγω το παω στο νταη, αλλα πανω απ ολα πρεπει να σου ταιριαξει και σενα το συνεργειο σαν ατομο και νοοτροπια.
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: @#$_(@#$ Termignioni
Δεν φταίει το πρόγραμμα ούτε το μοτέρ που άνοιξε η εξάτμιση.Σιγά το πουσάρισμα που έκανες στο μοτέρ.Η termignoni είναι γνωστή για την ποιότητα της.Τα μέταλλα που χρησιμοποιεί είναι λίγο καλύτερα από κουτάκι αναψυκτικού.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Παρ 20 Σεπ 2013, 10:55
- Gender: Male
Re: @#$_(@#$ Termignioni
Καλημέρα φίλε μου. Όπως σωστά είπε Κ ο cronos το.προβλημα δεν είναι η αλλαγή μιας εξάτμισης...ένα φπε δεν είναι καν βελτίωση. Επειδή ημουν κ ειμαι σαν ιδιωτης χρόνια στη πιάτσα της βελτίωσης με οχήματα 4 Κ 2 τροχών με βελτιωσεις εως κ 100% της αρχικης ιπποδυναμης μπορώ με σιγουριά να σου πω ότι αυτό που έκανα στο μουλτι μονο βελτίωση δεν ειναι..fuzion έγραψε:φιλε μου καλως η κακως ετσι ειναι. ζητας αλογα παραπανω απο το μηχανακι, ηδη 1200ων κυβικων, το πας και ταπα, καποια πραγματα θα σου συμβουν αναποφευκτα. αυτα για μενα επρεπε να τα εχεις στο πισω μερος του μυαλου απο πριν ξεκινησεις διαδικασιες αναβαθμισης για να μη ξενερωσεις τελειως οχι τιποτ αλλο.
γενικα τα μηχανοκινητα, ειδικα τα πιεσμενα απο μαμα, μη περιμενεις οτι επειδη βγηκαν απο εργοστασιο και μετα εβαλες οφφισιαλ πραματα οτι θα σου βγαζει 152 τροχο οτι και να γινει. ουτε ιαπωνικα δε στα κανουν αυτα τα χατηρια.
συνεργεια θα διαβασεις με λιγο ψαξιμο 2-3 ειναι τα γνωστα αξιοπιστα, εγω το παω στο νταη, αλλα πανω απ ολα πρεπει να σου ταιριαξει και σενα το συνεργειο σαν ατομο και νοοτροπια.
Απλά η ποιότητα της τερμι σε σχέση με μια ακραποβιτς η μια yoshimura είναι σαν τη ***** με τη βούρτσα κ επειδή δεν πληρώνεις βούρτσα...καταλαβαίνεις την σχετική αγανακτηση όπως όντων έλλειψη υποστήριξης στο προιον τους
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: @#$_(@#$ Termignioni
Σε streetfighter η termi σε carbon κοστίζει 7-8 κατοστάρικα και σε acrapovic κοστίζει 1200-1300.Δεν είναι τυχαία η διαφορά στην τιμή.
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: @#$_(@#$ Termignioni
ιταλικο το μηχανακι ιταλικη η εξατμιση ολα αυτα ειναι και πιο ευπαθη λογω καταγωγης δε θα διαφωνησω :D
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Παρ 20 Σεπ 2013, 10:55
- Gender: Male
Re: @#$_(@#$ Termignioni
Συμφωνώ για την καταγωγή!! Η αλήθεια είναι οτι είχα βρει 1 μεταχειρισμενο σετακι της συλλεκτικής ακραποβιτς τότε Αλλά επειδή είχα κάνει κ επέκταση εγγύησης στη μηχανή ήθελα να βάλω τα "προβλεπομενα".
Τέλος πάντων.. πέρασα από zen1 Αλλά λείπει ο Δημήτρης να δω τι γίνεται με τον remapping του εγκεφάλου
Τέλος πάντων.. πέρασα από zen1 Αλλά λείπει ο Δημήτρης να δω τι γίνεται με τον remapping του εγκεφάλου
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1087
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: @#$_(@#$ Termignioni
Ε, όχι και όλα ρε παιδιά...fuzion έγραψε:ιταλικο το μηχανακι ιταλικη η εξατμιση ολα αυτα ειναι και πιο ευπαθη λογω καταγωγης δε θα διαφωνησω :D
Στο δικό μου φοράω τα τελευταία 8 χρόνια την ολοσωμη της Arrow την οποία μάλιστα την είχα πάρει μεταχειρισμένη και δεν με έχει προβληματίσει καθόλου!
Το πρόβλημα είναι καθαρά η ποιότητα της Termi.
Reduce to the Max
- wheelsdeal
- Member
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ 01 Ιουν 2016, 00:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2R 800
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: @#$_(@#$ Termignioni
Αν κατεληξες σε τελικο με ενα remapping εισαι οκ.Απλα μην σκασεις 500 ευρω για custom χαρτη με το racetec πανω και μετα αποφασισεις οτι δεν το γουσταρεις το τελικο για τον α,β λογο.
- vagosm
- Member
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
- Gender: Male
Re: @#$_(@#$ Termignioni
Δεν είμαι σίγουρος κατα πόσο ισχύει γιατί το ίδιο πράγμα έπαθε και φίλος μου με τις akrapovic σε ktm 990.Paladin έγραψε:
Απλά η ποιότητα της τερμι σε σχέση με μια ακραποβιτς η μια yoshimura είναι σαν τη ***** με τη βούρτσα κ επειδή δεν πληρώνεις βούρτσα...καταλαβαίνεις την σχετική αγανακτηση όπως όντων έλλειψη υποστήριξης στο προιον τους
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Παρ 20 Σεπ 2013, 10:55
- Gender: Male
Re: @#$_(@#$ Termignioni
Σωστό σε βρίσκω. Σήμερα έβαλα τον σιγαστηρα στο racetec κ επιτέλους οδηγείς ανθρώπινα. Κακά τα ψέματα μπορεί το τελικό της τερμι να είχε πολύ κακή ποιότητα υλικών αλλα οι λαιμοι δείχνουν να κρατάνε καλά. Πάνω σε αυτούς έβαλα το faceted. Από εκεί κ πέρα όμως αντιστρέφονται τα πράγματα. Το τερμι σαν τελικό ήταν άψογα μελετημένο με.σωστο μήκος/διαμετρο/διάμετρο διατρητων οπων στο εσωτερικό. Φαλτσοκομμενο στο τέλος κ με μήκος τέτοιο ώστε να συνδιαζει ροή κ σωστά db ήχου....Αυτό τον πληρωνεις. Το racetec για την τιμή του ειναι τίμιο κ δείχνει ιδιαίτερα όμορφο Αλλά χάνει στο performance efficiency. Δεν έχω ψάξει κ δεν γνωρίζω αν βγάζει άλλη εταιρία τελικό για το μουλτι Αλλά ότι κ να'ναι θα πρέπει να παντρευτεί με τους τερμι λαιμούς. Δεν τονίζω ότι με ένα άλλο τελικό θα έχω κάτι περισσότερο από 1-2 αλογα που δεν έχουν σημασίαwheelsdeal έγραψε:Αν κατεληξες σε τελικο με ενα remapping εισαι οκ.Απλα μην σκασεις 500 ευρω για custom χαρτη με το racetec πανω και μετα αποφασισεις οτι δεν το γουσταρεις το τελικο για τον α,β λογο.
Δεν γνωρίζω κόστος για remmaping κ πιθανά οφέλη. Αυτό ήθελα να μάθω σήμερα Αλλά δεν τα κατάφερα . Το ζητούμενο δεν είναι τα αλογα σε αυτή τη μηχανή Αλλά το πως τα βγάζει στο φάσμα.
- 17inchwheeler
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Τετ 14 Μάιος 2008, 11:21
- Other: RSVmilleR,eXC520sm,
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη,Αθηνα,Ρεθυμνο/lejos estoy
Re: @#$_(@#$ Termignioni
φιλε,τα καρμπον "μανικια" στα 2 κυλινδρα και μονοκυλινδρα σκανε οταν δε ειναι τα τελικα γεματα με ηχομονωτικο υλικοPaladin έγραψε:χαιρεται ...ποιος χαιρεται?! ελα ντε...
........ευχαριστημενοι
και ως γνωστο,τα τελικα μετα απο καποια χλμ,καινε το υλικο αυτο και πρεπει να εχεις το νου σου να το αντικαταστησεις
στο προκειμενο τωρα,τα "μανικια"αντικαθισταντε με καινουργια αν βρεις ανταλλακτικο απο τον κατασκευαστη
αλλιως πας σε εξατμισα και σου φτιαχνει μανικι ινοχ και εχεις την τερμι με ινοχ μανικι και ησυχαζει η καφαλα σου
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: @#$_(@#$ Termignioni
17inchwheeler έγραψε:φιλε,τα καρμπον "μανικια" στα 2 κυλινδρα και μονοκυλινδρα σκανε οταν δε ειναι τα τελικα γεματα με ηχομονωτικο υλικο
και ως γνωστο,τα τελικα μετα απο καποια χλμ,καινε το υλικο αυτο και πρεπει να εχεις το νου σου να το αντικαταστησεις
Εσύ ο αποπάνου δεν βλέπεις ότι το κοπέλι φοράει τιτάνια?Paladin έγραψε: - προγραμματακι απο το στικακι της ducati & ολοσωμη τερμινιονι τιτανιου ..τα πληρωσαμε τα χιλιαρικα μας κ μετα απο 21.000 (Αρκετα γρηγορα χιλιόμετρα) εκανε μπαμ κ ανοιξε σαν γαρυφαλλο το τελικο. εκανε ένα τεραστιο κρακ από τα πριτσινια μεχρι τα μισα του τελικου
- 17inchwheeler
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Τετ 14 Μάιος 2008, 11:21
- Other: RSVmilleR,eXC520sm,
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη,Αθηνα,Ρεθυμνο/lejos estoy
Re: @#$_(@#$ Termignioni
οφου οφου ηντα'παθα ο κουζουλοςcronos έγραψε: Εσύ ο αποπάνου δεν βλέπεις ότι το κοπέλι φοράει τιτάνια?
γεγονος ειναι πως οταν καψει το ηχομονωτικο,καιει το καρμπον
το τιτανιο ομως,πριν σκιστει,λογικα απο την θερμοκρασια των καυσαεριων,μπλεδιζει εντονα στο σημειο που σκανε τα "θερμα"καυσαερια
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: @#$_(@#$ Termignioni
σιγα σιγα θα ρθετε στα λεγομενα μου... περιμενω :D
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Παρ 20 Σεπ 2013, 10:55
- Gender: Male
Re: @#$_(@#$ Termignioni
το προβλημα ηταν οτι δεν μπλεδισε πουθενα...εσκασε στο πριτσινι στο τερμα (κοντα στην αποληξη) του τελικου και το πηρες κατα μηκος το σκησιμο ...τελος παντων..
ηθελα να πω τον πονο μου! ..εμαθα για το remapping απο κοντα απο τα παιδια που το κανουν. κονσερβα remapping και custom remapping...
λεω να προχωρισω με το custom remapping να δουμε τι γινεται
ηθελα να πω τον πονο μου! ..εμαθα για το remapping απο κοντα απο τα παιδια που το κανουν. κονσερβα remapping και custom remapping...
λεω να προχωρισω με το custom remapping να δουμε τι γινεται