Πολλαπλασιαστης
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Τετ 18 Αύγ 2010, 00:59
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Δεν θελω αλλη
Πολλαπλασιαστης
καλησπερα παιδια μπαινω κατευθειαν στο θεμα ειμαι κατοχος ενος multi 1000 του 2006.Εδω και ενα μηνα βρισκεται στο γκαραζ και δεν θελει να παρει με τιποτα μπροστα εχω τσεκαρει τα παντα ecu, ασφαλειες,αντλια βενζινης, φιλτρο βενζινης, ολη την καλωδιωση, εχει αλλαχθει αισθητηρας στροφων,η μπαταρια ειναι φορτισμενη,καλωδιο immo.Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι δεν εχει καλο σπινθιρα στον πισω-καθετο κυλινδρο εχω τσεκαρει τα μπουζοκαλωδια και κλινω οτι φταιει ο κυριος πολλαπλασιαστης.Γνωριζει καποιος αν υπαρχει κατι σε aftermarket γιατι ο εργοστασιακος ειναι λιγο τσιμπιμενος; Η αν υπαρχει αλλη λυση;π.χ αν ταιριαζει απο fiat η απο αλλη μαρκα μηχανων;
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Πολλαπλασιαστης
Καλησπέρα ... Σε διαγνωστικό κουμπωσε ο εγκέφαλος? Τι σφάλματα εγραψε?sotogun έγραψε:καλησπερα παιδια μπαινω κατευθειαν στο θεμα ειμαι κατοχος ενος multi 1000 του 2006.Εδω και ενα μηνα βρισκεται στο γκαραζ και δεν θελει να παρει με τιποτα μπροστα εχω τσεκαρει τα παντα ecu, ασφαλειες,αντλια βενζινης, φιλτρο βενζινης, ολη την καλωδιωση, εχει αλλαχθει αισθητηρας στροφων,η μπαταρια ειναι φορτισμενη,καλωδιο immo.Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι δεν εχει καλο σπινθιρα στον πισω-καθετο κυλινδρο εχω τσεκαρει τα μπουζοκαλωδια και κλινω οτι φταιει ο κυριος πολλαπλασιαστης.Γνωριζει καποιος αν υπαρχει κατι σε aftermarket γιατι ο εργοστασιακος ειναι λιγο τσιμπιμενος; Η αν υπαρχει αλλη λυση;π.χ αν ταιριαζει απο fiat η απο αλλη μαρκα μηχανων;
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας
Γιώργος.
- kokkinos1
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2306
- Εγγραφή: Σάβ 19 Απρ 2008, 00:43
- Gender: Male
- Other: Elephant 750
- Τοποθεσία: Αργος
Re: Πολλαπλασιαστης
καλημέρα ταιριάζει και απο αλλα μοντέλα που μένεις?
http://cagivista.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Τετ 18 Αύγ 2010, 00:59
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Δεν θελω αλλη
Re: Πολλαπλασιαστης
Καλημερα κουμπωσε σε διαγνωστικα ducati diag και mx5 στην αρχη εδειχνε immo και αισθητρα στροφων ο οποιος αλλαχθηκε.Το μηχανακι πατας μιζια γυριζει το μοτερ θελει να παρει μπροστα αλλα δεν.Καποιες φορες μετα απο πολλες πολλες προσπαθειες περνει δουλευει κανονικα για λιγο και μετα σβηνει.Αλλαξα και ecu εβαλα τον μαμα τα ιδια.Τωρα η διαγνωση δεν βγαζει τις παραπανω βλαβες και βγαζει τον πολλαπλασιαστη.Τσεκαρα με πολυμετρο ολη την καλωδιωση αν εχω καπου κομμενο καλωδιο καθως και με το διαγραμμα αν πηγαινει σημα στον εγκεφαλο και καθαρισα ολες τις φυσες φορτισα την μπαταρια την δοκιμασα σε αλλο μηχανακι πηρε κανονικα το δικο μου δεν θελει.
Μενω Αθηνα.
Μενω Αθηνα.
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Πολλαπλασιαστης
Παίρνεις πολύμετρο...μετράς στον καλό πολλαπλασιαστη στις επαφες του τι Ωm δείχνει....
κάνεις το ίδιο στον υποτιθέμενο ελλατωματικό και βλέπεις διαφορα στα Ωμ
Αν τα Ωμ στον ελλατωματικό είναι περισσότερα ..ΤΟΤΕ τον αλλαζεις.
Η περιέλιξη εχει κάποια αντίσταση...
κάνεις το ίδιο στον υποτιθέμενο ελλατωματικό και βλέπεις διαφορα στα Ωμ
Αν τα Ωμ στον ελλατωματικό είναι περισσότερα ..ΤΟΤΕ τον αλλαζεις.
Η περιέλιξη εχει κάποια αντίσταση...
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Πολλαπλασιαστης
οτι ειπαν οι απο πανω .διαγνωστικο και τσεκαρισμα τον πολλαπλασιαστη,μην αλλαζεις πραγματα αν δεν εισαι σιγουρος.Το σφαλμα που βγαζει για τον αισθητηρα συνηθως οφειλεται σε χαμηλη μπαταρια,οποτε αφου την φορτισες καλα εισαι οκ.Καθαρισε παρα πολυ καλα το σωμα της μπαταριας εκει που βιδωνει στον κορμο του μοτερ ,επισης και το καλωδιο του σωματος της εκου και τους πολους της μπαταριας.Κανε τραμπα το ρελε του ιτζεξιον με αυτο τον φωτων.Καθαρισε καλα τον kill switch.Δοκιμασε οταν πατας τη μιζα να εχεις πατημενο τον συμπλεκτη και ξεκουμπωτο τον διακοπτη της νεκρας ταχυτητητας.Με το διαγνωστικο οταν κανεις τσεκ τα κοιλ ,βγαζει σπιθα το μπουζι?Μην κανεις συνεχεια δοκιμες πατωντας μιζα ,θα φας αυτην και το κομπλερ.Βγαλε ενα μπουζι απο καθε κυλινδρο ,στερωσε τα καπου να κανει καλο σωμα και να δοκιμαζεις ετσι χωρις συμπιεση.
- takis.last.year
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2753
- Εγγραφή: Παρ 24 Ιουν 2011, 15:05
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Punto Mk2, λαδιέρα!
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Πολλαπλασιαστης
Και το δικό μου είχε βγάλει σφάλμα στον αισθητήρα στροφών, ο οποίος απλά καθαρίστηκε και όλα κομπλέ!!
Απλά δεν νομίζω ότι ο αισθητήρας αυτός επηρεάζει την εκκίνηση του μοτέρ, καθώς το δικό μου, δεν είχε προβλήματα με την εκκίνηση όταν υπήρχε το πρόβλημα.
Απλά δεν νομίζω ότι ο αισθητήρας αυτός επηρεάζει την εκκίνηση του μοτέρ, καθώς το δικό μου, δεν είχε προβλήματα με την εκκίνηση όταν υπήρχε το πρόβλημα.
1992 YAMAHA RD 125
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Τετ 18 Αύγ 2010, 00:59
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Δεν θελω αλλη
Re: Πολλαπλασιαστης
Καταρχην σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον.achilleas έγραψε:οτι ειπαν οι απο πανω .διαγνωστικο και τσεκαρισμα τον πολλαπλασιαστη,μην αλλαζεις πραγματα αν δεν εισαι σιγουρος.Το σφαλμα που βγαζει για τον αισθητηρα συνηθως οφειλεται σε χαμηλη μπαταρια,οποτε αφου την φορτισες καλα εισαι οκ.Καθαρισε παρα πολυ καλα το σωμα της μπαταριας εκει που βιδωνει στον κορμο του μοτερ ,επισης και το καλωδιο του σωματος της εκου και τους πολους της μπαταριας.Κανε τραμπα το ρελε του ιτζεξιον με αυτο τον φωτων.Καθαρισε καλα τον kill switch.Δοκιμασε οταν πατας τη μιζα να εχεις πατημενο τον συμπλεκτη και ξεκουμπωτο τον διακοπτη της νεκρας ταχυτητητας.Με το διαγνωστικο οταν κανεις τσεκ τα κοιλ ,βγαζει σπιθα το μπουζι?Μην κανεις συνεχεια δοκιμες πατωντας μιζα ,θα φας αυτην και το κομπλερ.Βγαλε ενα μπουζι απο καθε κυλινδρο ,στερωσε τα καπου να κανει καλο σωμα και να δοκιμαζεις ετσι χωρις συμπιεση.
Γειωσεις και τα λοιπα εχουν καθαρστει πολλες φορες.θα δοκιμασω να κανω τραμπα τα ρελε και να καθαρισω το kill swith.Με το διαγνωστικο κουμπωμενο δεν εχω βγαλει μπουζι να δω αν εχει σπινθιρα απλα οταν κανω τεστ στους πολλαπλασιαστες δειχνει οτι δουλευουν.Θα κανω δοκιμη και επανερχομαι
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Τετ 18 Αύγ 2010, 00:59
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Δεν θελω αλλη
Re: Πολλαπλασιαστης
Λοιπον επανερχομαι σημερα εκανα ελεγχο παλι στην καλωδιωση,επαφες,ασφαλειες,γειωσεις κτλ και δοκιμασα οτι μου γραψατε παραπανω αλλα δεν θελει να παρει.Στον καθετο κυλινδρο δεν εχει καθολου σπινθιρα.Μετρησα του πολλαπλασιαστες και βγαζουν ιδια ohm εισοδο-εξοδο..Εκανα τραμπα τους πολλαπλασιαστες μπροστα βγαζουν σπινθιρα πισω οχι.Στις φυσες τον πολλαπλασιαστων εχω ρευμα. Ελενξα ολο το καλωδιο απο την φυσα που συνδεει τον εγκεφαλο μεχρι τις φυσες των πολλαπλασιαστων και εναι οκ.Προσπαθησαμε βεβαια να βαλουμε την διαγνωση και ο εγκεφαλος δεν συνδεοταν ουτε με το μχ5 ουτε με το ντιαγκ( καλωδια και μπλεδοντι δοκιμαστικαν σε ιχε και δουλευουν).Μηπως φταει ο ecu;Εκαψε καμια εξοδο;Οποια ιδεα παιδια ευσπροδεκτη γιατι παω να σκασω.
Υ.Γ
Το μηχανακι εκανε γενικο servive (ιμαντες,βαλβιδες κτλ) σε συνεργειο την περασμενη ανοιξη και εχει κανει μεχρι τωρα 2500χλμ και φοραω ecu performance η μαλλον φορουσα γιατι σημερα ανακαλυψα οτι πανω δεν υπαρχει ο per καπου <<χαθηκε>>αλλα ενας μαμα(εχω το κουτι με τον κωδικο του perf και δεν εχει καμια σχεση με αυτον που φοραει πανω)
Υ.Γ
Το μηχανακι εκανε γενικο servive (ιμαντες,βαλβιδες κτλ) σε συνεργειο την περασμενη ανοιξη και εχει κανει μεχρι τωρα 2500χλμ και φοραω ecu performance η μαλλον φορουσα γιατι σημερα ανακαλυψα οτι πανω δεν υπαρχει ο per καπου <<χαθηκε>>αλλα ενας μαμα(εχω το κουτι με τον κωδικο του perf και δεν εχει καμια σχεση με αυτον που φοραει πανω)
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Πολλαπλασιαστης
Καλησπερα.
Ο εγκεφαλός σου ειναι 5ΑΜ ΗW103 ή 5ΑΜ ΗW610?
το γράφει πάνω στο αυτοκόλλητό του.
Ο εγκεφαλός σου ειναι 5ΑΜ ΗW103 ή 5ΑΜ ΗW610?
το γράφει πάνω στο αυτοκόλλητό του.
Γιώργος.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Τετ 18 Αύγ 2010, 00:59
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Δεν θελω αλλη
Re: Πολλαπλασιαστης
Ειναι 5AM.BF/HW610touloumpas έγραψε:Καλησπερα.
Ο εγκεφαλός σου ειναι 5ΑΜ ΗW103 ή 5ΑΜ ΗW610?
το γράφει πάνω στο αυτοκόλλητό του.
- takis.last.year
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2753
- Εγγραφή: Παρ 24 Ιουν 2011, 15:05
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Punto Mk2, λαδιέρα!
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Πολλαπλασιαστης
ι φοραω ecu performance η μαλλον φορουσα γιατι σημερα ανακαλυψα οτι πανω δεν υπαρχει ο per καπου <<χαθηκε>>αλλα ενας μαμα(εχω το κουτι με τον κωδικο του perf και δεν εχει καμια σχεση με αυτον που φοραει πανω)
Συγνώμη..... κατάλαβα σωστά???? Σου φάγαν το εγκέφαλο???
Συγνώμη..... κατάλαβα σωστά???? Σου φάγαν το εγκέφαλο???
1992 YAMAHA RD 125
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Τετ 18 Αύγ 2010, 00:59
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Δεν θελω αλλη
Re: Πολλαπλασιαστης
Σωστα καταλαβες.Ειδα τους κωδικους σημερα και μου πεσαν τα μαλλια.
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Πολλαπλασιαστης
προσπαθησε ξανα, να συνδεθεις με το διαγνωστικο για να κανεις τα τσεκ στα κοιλ.κανε και τραμπα τα μπουζι απ τον οριζιντιο για να σε σιγουρος οτι ειναι οκ.Οταν πατας μιζα βαλε πολυμετρο η δοκιμαστικο λαμπακι στο ρελε για να βεβαιωθεις οτι οντως παει ρευμα στα κοιλ μπεκ και τρομπα.ρευμα ο εγκεφαλος παιρνει απο τα πιν 17,4 και 27 οταν ο κιλλ ειναι στο ον.Αν στα πιν αυτα εχεις 12 βολτ και το ρελε κλεινει κατα το πατημα της μιζας τοτε δεν εχεις σπινθηρα γιατι η εκου δεν κλεινει ψηφιακα την γειωση με τα κοιλ 38 πιν για οριζοντιο 10 πιν για καθετο δεξια φυσσα της εκου οπως την βλεπεις.Τωρα γιατι δεν κλεινει γειωση μπορει να φταιει ο κιλλ ο διακοπτης της νεκρας και ο διακοπτης του συμπλεκτη η να μην εχει καλη γειωση η εκου.κανε μια προσπαθεια ξεμπριζωσε το διακοπτη της νεκρας,βαλε ενα κομματι καλωδιο σ αυτο που ερχεται απ τον εγκεφαλο και βιδωσε το στο μοτερ.πατα μιζα με μαζεμενο σταντ και πατημενο συμπλεκτη.Ενα αλλο σεναριο που εχω διαβασει, ειναι να τραβαει πολυ ρευμα η μιζα και τα καλωδια τροφοδοσιας της και να ξεμενει ο εγκεφαλος απο ρευμα.Εχω διαβασει οτι οι περισσοτεροθ που αλλαξαν τα καλωδια τροφοδοσιας μαζι με του σωματος ,ειδαν διαφορα.Εγωεχω βαλει εξτρα σωμα μπαταρια- μοτερ και ειδικα τα πρωινα εχει διαφορα στην σπιρταδα που γυρναει η μιζα.Τωρα το προβλημα που εχεις ειναι να σε στελνει στον ψυχιατρο,αλλοι τα πουλησανε οπως ητανε οταν τους συνεβει...γιατι θα αρχισεις να επισκευαζεις μιζα ,να αλλαζεις καλωδια ,μπαταρια ,κομπλερ μεχρι να παρει μπρος..τα μπουζι τα βραχυκλυκλωνει πολυ ευκολα οποτε να σε 100% σιγουρος οτι ειναι οκ
- takis.last.year
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2753
- Εγγραφή: Παρ 24 Ιουν 2011, 15:05
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Punto Mk2, λαδιέρα!
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
- Επικοινωνία:
Re: Πολλαπλασιαστης
Τι να πω ρε φίλε...sotogun έγραψε:Σωστα καταλαβες.Ειδα τους κωδικους σημερα και μου πεσαν τα μαλλια.
Πάντως κάνε ότι σου λένε τα παιδιά πιο πάνω και σου εύχομαι καλή επιτυχία!!!
Κράτα και ενήμερο το ποστ, κάποιος άλλος στο μέλλον μπορεί να βοηθηθεί .
1992 YAMAHA RD 125
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
1995 KAWASAKI GPZ400R
1996 HONDA CBR400RR
2005 DUCATI SS750Sport
2007 DUCATI 749DARK
2010 DUCATI MTS1000DS
..........η ζωή είναι πολύ μικρή για να είναι μίζερη.....
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Τετ 18 Αύγ 2010, 00:59
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Δεν θελω αλλη
Re: Πολλαπλασιαστης
Το θεμα ειναι οτι δεν θελω νατην πουλησω την εχω 8 χρονια και ειναι η πρωτη φορα που μου βγαζει προβλημα.Τα πιν 38 και 10 που καταληγουν στα κοιλ τα εχω ελενξει τωρα θα ξανα τσεκαρω αν πηγαινει ρευμα στον εγκεφαλο.Τον διακοπτη της νεκρας ξεμπριζωσα τις φυσες του και το δοκιμασα οπως το εγραψες πιο πανω αλλα δεν βιδωσα το καλωδιο στο μοτερ.Τα μπουζι τα εκανα τραμπα. Τα καλωδια τροφοδοσιας θα τα αλλαξω ετσι και αλλιως τωρα που το εχω λυμενο.Η αληθεια ειναι οτι θελει να με στειλει ψυχιατροachilleas έγραψε:προσπαθησε ξανα, να συνδεθεις με το διαγνωστικο για να κανεις τα τσεκ στα κοιλ.κανε και τραμπα τα μπουζι απ τον οριζιντιο για να σε σιγουρος οτι ειναι οκ.Οταν πατας μιζα βαλε πολυμετρο η δοκιμαστικο λαμπακι στο ρελε για να βεβαιωθεις οτι οντως παει ρευμα στα κοιλ μπεκ και τρομπα.ρευμα ο εγκεφαλος παιρνει απο τα πιν 17,4 και 27 οταν ο κιλλ ειναι στο ον.Αν στα πιν αυτα εχεις 12 βολτ και το ρελε κλεινει κατα το πατημα της μιζας τοτε δεν εχεις σπινθηρα γιατι η εκου δεν κλεινει ψηφιακα την γειωση με τα κοιλ 38 πιν για οριζοντιο 10 πιν για καθετο δεξια φυσσα της εκου οπως την βλεπεις.Τωρα γιατι δεν κλεινει γειωση μπορει να φταιει ο κιλλ ο διακοπτης της νεκρας και ο διακοπτης του συμπλεκτη η να μην εχει καλη γειωση η εκου.κανε μια προσπαθεια ξεμπριζωσε το διακοπτη της νεκρας,βαλε ενα κομματι καλωδιο σ αυτο που ερχεται απ τον εγκεφαλο και βιδωσε το στο μοτερ.πατα μιζα με μαζεμενο σταντ και πατημενο συμπλεκτη.Ενα αλλο σεναριο που εχω διαβασει, ειναι να τραβαει πολυ ρευμα η μιζα και τα καλωδια τροφοδοσιας της και να ξεμενει ο εγκεφαλος απο ρευμα.Εχω διαβασει οτι οι περισσοτεροθ που αλλαξαν τα καλωδια τροφοδοσιας μαζι με του σωματος ,ειδαν διαφορα.Εγωεχω βαλει εξτρα σωμα μπαταρια- μοτερ και ειδικα τα πρωινα εχει διαφορα στην σπιρταδα που γυρναει η μιζα.Τωρα το προβλημα που εχεις ειναι να σε στελνει στον ψυχιατρο,αλλοι τα πουλησανε οπως ητανε οταν τους συνεβει...γιατι θα αρχισεις να επισκευαζεις μιζα ,να αλλαζεις καλωδια ,μπαταρια ,κομπλερ μεχρι να παρει μπρος..τα μπουζι τα βραχυκλυκλωνει πολυ ευκολα οποτε να σε 100% σιγουρος οτι ειναι οκ
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Τετ 18 Αύγ 2010, 00:59
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Δεν θελω αλλη
Re: Πολλαπλασιαστης
Αυτο θα κανω θα σας εχω ενημερους και ας ελπισουμε να βγαλουμε ακρη
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Πολλαπλασιαστης
μην αλλαζεις ακομα καλωδια κτλ οπωσδηποτε να συνδεθεις με το διαγνωστικο ισως να φταιει η θυρα port .Oταν συνδεθεις να τσεκαρεις οτι η θεσεις που εχουν νεκρα ,κιλλ,συμπλεκτης, σταντ ειναι οι ιδιες με αυτες που βλεπει ο εγκεφαλος.
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Πολλαπλασιαστης
Κανε μια δοκιμή αν θέλεις.
Στον αισθητήρα στροφών υπάρχει ένα λαμακι που καθορίζει την απόσταση του αισθητήρα από το γρανάζι.
Αφαίρεσε το, ξαναβαλε τον αισθητήρα πάνω και δοκίμασε να το βάλεις μπρος.
Στον αισθητήρα στροφών υπάρχει ένα λαμακι που καθορίζει την απόσταση του αισθητήρα από το γρανάζι.
Αφαίρεσε το, ξαναβαλε τον αισθητήρα πάνω και δοκίμασε να το βάλεις μπρος.
Γιώργος.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Τετ 18 Αύγ 2010, 00:59
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Δεν θελω αλλη
Re: Πολλαπλασιαστης
Tα καλωδια θα τα αλλαζα ετσι και αλλιως με πιο χοντρα (2gauge) για καλητερη αποδοση ρευματος τα μαμα ειναι πολυ λεπτα.Το θεμα ειναι οτι δεν συνδεεται ο εγκεφαλος με το διαγνωστικο και μου το κανει πρωτη φορα σημερα.Την προηγουμενη φορα που κουμπωσα το διαγνωστικο συνδεθηκε κανονικα.achilleas έγραψε:μην αλλαζεις ακομα καλωδια κτλ οπωσδηποτε να συνδεθεις με το διαγνωστικο ισως να φταιει η θυρα port .Oταν συνδεθεις να τσεκαρεις οτι η θεσεις που εχουν νεκρα ,κιλλ,συμπλεκτης, σταντ ειναι οι ιδιες με αυτες που βλεπει ο εγκεφαλος.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Τετ 18 Αύγ 2010, 00:59
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Δεν θελω αλλη
Re: Πολλαπλασιαστης
Αλλαξα τον μαμα αισθηρα με magneti manelli απο fiat τον βρηκα με τον αντισοιχο κωδικο απο τον μαμα λες να μου την κανει αυτος την ζημια;Παντως θα το δοκιμασω με το λαμακιtouloumpas έγραψε:Κανε μια δοκιμή αν θέλεις.
Στον αισθητήρα στροφών υπάρχει ένα λαμακι που καθορίζει την απόσταση του αισθητήρα από το γρανάζι.
Αφαίρεσε το, ξαναβαλε τον αισθητήρα πάνω και δοκίμασε να το βάλεις μπρος.
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Πολλαπλασιαστης
Έχω δοκιμάσει και Marelli από Fiat στο δικό μου άλλα τελικά τη ζημία την έκανε το λαμακι ....
Το άλλαξα με λεπτότερο και από τότε δουλεύει μια χαρά.
Και όταν συνδέσεις τον εγκέφαλο με το διαγνωστικό σου φρόντισε να είναι η μπαταρία και αυτή συνδεδεμένη με φορτιστή.
Το άλλαξα με λεπτότερο και από τότε δουλεύει μια χαρά.
Και όταν συνδέσεις τον εγκέφαλο με το διαγνωστικό σου φρόντισε να είναι η μπαταρία και αυτή συνδεδεμένη με φορτιστή.
Γιώργος.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Τετ 18 Αύγ 2010, 00:59
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Δεν θελω αλλη
Re: Πολλαπλασιαστης
Καλημερα λογω οικογενειακων και επαγγελματικων υποχρεωσεων αργησα να ασχοληθω με την καλη μου.Λοιπον κατα αρχην σε ευχαριστω για την βοηθεια αν κατεβεις αθηνα χρωσταω προβατινα με τα παρελκομενα εχεις δικιο για το λαμακι,αγορασα λεπτοτερο λαμακι 0,6 χιλιοστα (το δικο μου ειναι 1 χιλ.) το δοκιμασα αλλα δεν περνει, χωρις λαμακι δουλευουν και οι δυο αισθητηρες και η μηχανη περνει μπρος η μιζα σε αυτο παιζει ρολο;Το λεω γιατι αλλαξα καρβουνακια μονος μου βγαζοντας την μιζα απο την πισω μερια(χωρις να λυσω το πλαινο καπακι του μοτερ-πηνια).Επισης με τον εγκεφαλο που μου βαλανε γινετε χαμος απο καυσαερια και πυρωνει ο καταλυτης σε σημειο που κοκκινιζει(δειγμα πολλων μειγματων;).Με τον μαμα ecu δουλευει κανονικα.Θα αλλαξω καλωδια ρευματων και θα βαλω και εξτρα γειωση τραβαμε καλωδιο απο το (-) της μπαταριας και το βιδωνουμε στο μοτερ η πανω στην μιζα;Καλημερα παιδες.touloumpas έγραψε:Έχω δοκιμάσει και Marelli από Fiat στο δικό μου άλλα τελικά τη ζημία την έκανε το λαμακι ....
Το άλλαξα με λεπτότερο και από τότε δουλεύει μια χαρά.
Και όταν συνδέσεις τον εγκέφαλο με το διαγνωστικό σου φρόντισε να είναι η μπαταρία και αυτή συνδεδεμένη με φορτιστή.
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Πολλαπλασιαστης
Σχετικά με τον εγκέφαλο, ο Performance σου παρουσιάζει πρόβλημα ? Υψηλες θερμοκρασίες δημιουργουνται απο φτωχο μειγμα αλλά να πυρακτώνει ο καταλύτης πρωτη φορα ακούω.
Γιώργος.
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: Πολλαπλασιαστης
Μπραβο ρε Γιωργο!