Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Hypermotard




Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Μαρ 2018, 02:05 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 21:47
Δημοσιεύσεις: 2515
κατι παλιοι λεγανε πως τα γραναζια πρεπει να ειναι μονο/ζυγο
τωρα εμενα αν με ρωτατε το προτιμω κοντογραναζωμενο. οταν εχεις χαιπερ, δεν σε ενδιαφερει η τελικη αλλα το παιχνιδι

_________________
πρεπει να'σαι πολυ λερα για να κυβερνας γαλερα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Οκτ 2018, 12:30 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4214
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Αλλαγή στα αλυσογράναζα για άλλη μια φορά.
Το νέο set έχει: --520--
-ελαφρωμένο JT (15t) εμπρός γρανάζι
-JT οπίσθιο γρανάζι μεταλλικό (+1)
-Aλυσίδα AFAM κόκκινη Υπερενισχυμένη
Συνημμένο:
hm JT sprockets AFAM.jpg

Το προηγούμενο set ήταν το ίδιο με μόνη διαφορά αλουμινένιο γρανάζι πίσω και αλυσίδα RK Ducati.
Το λοιπόν, η αλυσίδα κρέμασε ανεπανόρθωτα σε περίπου 6.500 χλμ :shock: και το αλουμινένιο γρανάζι έγινε...δίσκος κοπής. Οπότε αυτή τη φορά τα έσκασα για AFAM.

Λίγα χιλιόμετρα, με μόλις 5 track day και 2 riding school + βόλτες + ταξίδια και...
Σούζες με το σταγονόμετρο (μιας και δεν ξέρω να κάνω), παντιλίκι ΟΥΤΕ ΕΝΑ, κάλυμμα με νάιλον όταν έπλενα το μηχανάκι (νερό είχε φάει μία φορά μόνον) και πλύσιμο με παραφινέλαιο κάθε 500 χλμ.

Συμπέρασμα ==> Ποτέ ξανά RK αλυσίδα.


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Οκτ 2018, 14:25 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Σεπ 2013, 12:55
Δημοσιεύσεις: 813
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749
Άλλη: Hypermotard 939
6500 μόνο? Εγώ δεν καθαρίζω σχεδόν καθόλου και μου βγάζει 15 . Έπρεπε να βάλεις 14 Άρι γρανάζι για να μάθεις σούζα!!

_________________
F@ck scooters


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Οκτ 2018, 19:44 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4214
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Μιλάμε για 520 με γρανάζι αλουμινίου.
Με 14άρι θα "έτρωγα καπάκια" όλη την ώρα! :mrgreen:

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Οκτ 2018, 19:31 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Δημοσιεύσεις: 915
Φύλο: Άντρας
Άλλη: esse due erre
Πάντως και στο δικό μου η stock Ducati κατσάρωσε από τα 7000χλμ... στο τέλος είχε ξεχειλώσει τόσο που έπαιζε πάνω στο (πίσω) γρανάζι.

Έβαλα DID ERV3 και εδώ και 6000+ χλμ. δεν έχει ανοίξει καθόλου - με κοντύτερο γρανάζωμα και μόνο λίπανση (δεν την έχω καθαρίσει ποτέ)...

_________________
Reduce to the Max


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 55 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3




Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Hypermotard


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

cron

Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης