Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Hypermotard




Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Νοέμ 2015, 23:25 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 16:39
Δημοσιεύσεις: 252
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100S
Άλλη: CryptonR
Έχει βάλει κάποιος αλυσίδα και γρανάζια 520 σε hyper?
Αν ναι, είναι αντοχής?
Βοήθεια.....



Υ.Γ.
Έχω εξάτμιση-φίλτρο-εγκέφαλο!
Αλλά θέλω να δοκιμάσω και αυτό!
Μιλάμε για 15 μπρος, 44 πίσω από 42!
Ευχαριστώ προκαταβολικά!!

_________________
Born to be a Ducatista....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γρααζώματος
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 01:57 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 20:50
Δημοσιεύσεις: 2211
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Streetfighter 848
Εχεις λογο που θες να το κοντυνεις?Εγω φορουσα τα ιδια με σενα και το μηχανακι εβγαζε την μεγιστη ροπη περιπου στις 4,600 χιλ στροφες.Αν το κοντυνεις νομιζω οτι θα πηγαινεις σκασμενος χωρις λογο.Τεσπα οτι γραναζια και να βαλεις προτιμησε σιδερενια γιατι τα αλουμινιου τα τρωει για πλακα.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γρααζώματος
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 09:49 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 16:39
Δημοσιεύσεις: 252
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100S
Άλλη: CryptonR
Βασικά το κάνω πιο πολύ για ελαφριά κινούμενα μέρη (εννοώ για 520 αλυσίδα και γρανάζια)
Το κόντεμα το θέλω επειδή έχουμε κλειστά κομμάτια εδώ κάτω και θα ήθελα να το δοκιμάσω με ένα πιο κοντό γραναζάκι πίσω, όχι πολύ 2 δόντια!αλλά είμαι ανάμεσα σε 520 ή 525;
Και επίσης θέλω να βάλω και τον μόνιμο αφαλό που να αλλάζω μόνο γρανάζι!

_________________
Born to be a Ducatista....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γρααζώματος
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 10:40 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 20:50
Δημοσιεύσεις: 2211
Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Streetfighter 848
Αν θυμαμαι καλα η γραναζιερα παιρνει μονο αλουμινενια γραναζια.Ποιον εγκεφαλο φορας και ποια εξατμιση?


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γρααζώματος
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Νοέμ 2015, 14:45 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 16:39
Δημοσιεύσεις: 252
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100S
Άλλη: CryptonR
Τον racing evo και ολόσωμη Arrow!
Εσύ τι φορούσες?

_________________
Born to be a Ducatista....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γρααζώματος
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2015, 09:08 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Ιουν 2015, 10:57
Δημοσιεύσεις: 70
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Νίκο καλημέρα σου,

να βάλεις 520 racing αλυσίδα με αλουμινίου γρανάζια και φυσικά γραναζιέρα για να αλλάζεις μόνο το γρανάζι όταν χρειάζεται πίσω.Εχει μεγάλη διαφορά στην επιτάχυνση και η racing αλυσίδα αντέχει super , είχα βάλει στο δικό μου.

Γνώμη μου μην αλλάξεις το γρανάζωμα ούτε δόντι , το είχα κάνει και παρα γίνεται κοντό μετά , εκτός και αν εκεί που το οδηγείς είναι πιο κλειστό το κομμάτι απο της Επίδαυρου ή του Αη Γιάννη του Ρώσσου. Tότε βάλε 1 δόντι μεγαλύτερο πίσω ούτε καν 2 !

_________________
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γρααζώματος
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2015, 09:19 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 19:58
Δημοσιεύσεις: 8639
Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Άλλη: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
η 520 με εδιαφερει και εμενα :whistling: :whistling: :whistling:

_________________
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr
http://www.advrider.gr
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γρααζώματος
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2015, 09:34 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Ιουν 2015, 10:57
Δημοσιεύσεις: 70
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
εχω 2 520 racing κόκκινες στο κουτί τους (DUCATI PERFORMANCE) αγορασμένες ένα σκασμό ευρώ, τις δίνω -50% , όποιος θέλει ευχαρίστως μια το δικό μου Hyper " πέταξε " για άλλες χώρες.....

_________________
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γρααζώματος
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2015, 09:50 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 19:58
Δημοσιεύσεις: 8639
Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Άλλη: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
Miguel έγραψε:
εχω 2 520 racing κόκκινες στο κουτί τους (DUCATI PERFORMANCE) αγορασμένες ένα σκασμό ευρώ, τις δίνω -50% , όποιος θέλει ευχαρίστως μια το δικό μου Hyper " πέταξε " για άλλες χώρες.....

βαλε τιμες στο ποστ με τις αγγελειες....

_________________
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr
http://www.advrider.gr
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γρααζώματος
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2015, 13:48 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 14:25
Δημοσιεύσεις: 22
Φύλο: Άντρας
Άλλη: HYPER 1100 evo sp
Eαν βαλεις top σειρα 520 (did η afam) δεν θα εχεις προβλημα αντοχης κ σε συνδυασμο με πισω γραναζιερα με αλουμινενιο γραναζι θα μειωσεις αρκετα τπ βαρος σε περιστρεφομενες μαζες.
Μην περιμενεις να δεις καποια αισθητη διαφορα σε επιδοσεις σε νορμαλ χρηση δρομου,αλλα οπως κ να το κανουμε,το μικροτερο βαρος παντα ειναι υπερ.
Εκει που θα δεις μεγαλη διαφορα κ με ελαχιστο κοστος ειναι αν βαλεις ενα δοντι μικροτερο εμπρος γραναζι.Ειδικα αν κυκλοφορεις κ σε αστικο περιβαλλον ειναι must κατα την γνωμη μου,αφου θα μπορεις να κινεισαι με 2α αναμεσα σε αυτοκινητα χωρις σκορτσαρισματα κ πατιναρισματα που ταλαιπωρουν το δικυλινδρο.
Ασε που ζωντανευει κι'αλλο το μηχανακι σαν να πηρε αλογα..με μονο μειον μια ελαφρα μικροτερη τελικη που ουτως η αλλως σε αυτου του ειδους τις μοτο δεν εχει σημασια.
Για μενα top μοντα που ακομα κι'αν δεν σου αρεσει επαναφερεται με ελαχιστο τιμημα.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γρααζώματος
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2015, 14:12 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2162
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
blade έγραψε:
Eαν βαλεις top σειρα 520 (did η afam) δεν θα εχεις προβλημα αντοχης κ σε συνδυασμο με πισω γραναζιερα με αλουμινενιο γραναζι θα μειωσεις αρκετα τπ βαρος σε περιστρεφομενες μαζες.
H αρχική τοποθέτηση γραναζιέρας ειναι πανάκριβη σε αυτά που σου δίνει στο μέλλον...

Μην περιμενεις να δεις καποια αισθητη διαφορα σε επιδοσεις σε νορμαλ χρηση δρομου,αλλα οπως κ να το κανουμε,το μικροτερο βαρος παντα ειναι υπερ.
Αλυσίδα 520 100 κρίκοι....βάρος 1,89 κιλά
Αλυσίδα 530 100 κρίκοι ...βάρος 2,10 κιλά
Γρανάzι 520/530 1,5 mm διαφορά πάχους (-ίδιο βήμα ) συνολική διαφορά βάρους 84 gr.
βγάλε συμπέρασμα...


Εκει που θα δεις μεγαλη διαφορα κ με ελαχιστο κοστος ..
20% μείωση της ζωής της αλυσίδας- κρίσιμος παράγοντας μείωσης διαμέτρου γραναζιού κάτω απο 7 εκατοστα(14 δόντια)

ειναι αν βαλεις ενα δοντι μικροτερο εμπρος γραναζι.Ειδικα αν κυκλοφορεις κ σε αστικο περιβαλλον ειναι must κατα την γνωμη μου,αφου θα μπορεις να κινεισαι με 2α αναμεσα σε αυτοκινητα χωρις σκορτσαρισματα κ πατιναρισματα που ταλαιπωρουν το δικυλινδρο.
Ασε που ζωντανευει κι'αλλο το μηχανακι σαν να πηρε αλογα..με μονο μειον μια ελαφρα μικροτερη τελικη που ουτως η αλλως σε αυτου του ειδους τις μοτο δεν εχει σημασια.
Για μενα top μοντα που ακομα κι'αν δεν σου αρεσει επαναφερεται με ελαχιστο τιμημα.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2015, 15:06 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Ιουν 2015, 10:57
Δημοσιεύσεις: 70
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Είθισται στις μοτοσυκλέτες που δυναμώνουμε (του φίλου απ ότι γράφει φοράει racing εγκέφαλο, ολόσωμη Arrow ίσως και άλλα καλούδια) να τις "μακραίνουμε" απο γρανάζωμα προκειμένου να μπορούν να βάζουν σωστά τη μεγαλύτερη δύναμη κάτω στην άσφαλτο.

Ιδίως στο Hyper που είναι νευρικό απο μαμά είναι προτιμότερο να μπαίνεις με ψυχομένη τρίτη παρά με δευτέρα στα κόκκινα και να δημιουργείς επιπλέον αναταράξεις στο σύνολο.

Ολα αυτά φυσικά αν το θέμα μας είναι πως θα κινηθείς πιο σβέλτα απο το σημείο Α στο σημείο Β.
Επιπλέον η Ducati προσφέρει και βολάν ελαφρύτερο (που είχα στο δικό μου) και σε συνδιασμό με τη 520 και τα γρανάζια κάνουν το Hyper κυριολεκτικά να επιταχύνει σαν ηλεκτρικό.

_________________
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2015, 15:20 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 16:39
Δημοσιεύσεις: 252
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100S
Άλλη: CryptonR
Ευχαριστώ όλους για τις γνώμες!
Φίλε μ Miguel δλδ εσύ προτείνεις να μην αλλάξω νούμερα στα γρανάζια, αλλά να βάλω 520;

_________________
Born to be a Ducatista....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2015, 15:31 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4206
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Όλα φίλε Νίκο, εναπόκεινται στον τρόπο οδήγησης που κάνουμε.
Αναλύθηκαν παραπάνω, όλα τα (+) και τα (-) των μακριών και των κοντών γραναζωμάτων.
Από εκεί και πέρα εσύ αποφασίζεις για το πώς θα πορευτείς ανάλογα με τα θέλω σου.

Γενικά, πάντως, το HM είναι ήδη "νευρικό" από το εργοστάσιο, οπότε ένα κόντεμα, μάλλον πιο δύσχρηστο θα το κάνει.

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2015, 16:09 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Ιουν 2015, 10:57
Δημοσιεύσεις: 70
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
+1 HackmanM !!

Ναι Νίκο , με 14άρι μπροστά , πριν βγεις με δευτέρα απο τις εξόδους βαράει ο κόφτης και θα προσπαθείς μάταια να αλλάξεις ταχύτητα πλαγιασμένος πριν ισιώσεις.

15άρι steel τρυπητό μπροστά και 42 πίσω αλουμίνιο θα είσαι top. Εχεις πιάσει ποτέ το πίσω γρανάζι στο χέρι σου να δεις τι βάρος έχει ? Δε θα πιστεύεις....φυσικό είναι βέβαια όταν θέλουμε να βγάλει πολλά χιλιόμετρα.
Οταν όμως μιλάμε για racing προιοντα τότε προηγούνται οι επιδόσεις και μικραίνει η διάρκεια ζωής....αυτό δε θέλουμε όμως για το hyper ? Να πυροβολάει με τα 90 άλογα και να μη το πιστεύουν !!! Εξάλλου τι να το κάνουμε να είναι μουλάρι και να βγάλει 2-3 χιλιάδες περισσότερα χιλιόμετρα με τη 525 απ΄ότι τα είναι άλογο ιπποδρομιακό με 520 racing chain !!!
Αν και για το τελευταίο επιφυλάσσομαι διότι η δική μου 520 είχε 10.000 χιλ. και ήταν σε super κατάσταση.

_________________
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2015, 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 29 Σεπ 2013, 12:55
Δημοσιεύσεις: 809
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749
Άλλη: Hypermotard 939
Miguel έγραψε:
Είθισται στις μοτοσυκλέτες που δυναμώνουμε (του φίλου απ ότι γράφει φοράει racing εγκέφαλο, ολόσωμη Arrow ίσως και άλλα καλούδια) να τις "μακραίνουμε" απο γρανάζωμα προκειμένου να μπορούν να βάζουν σωστά τη μεγαλύτερη δύναμη κάτω στην άσφαλτο.

Ιδίως στο Hyper που είναι νευρικό απο μαμά είναι προτιμότερο να μπαίνεις με ψυχομένη τρίτη παρά με δευτέρα στα κόκκινα και να δημιουργείς επιπλέον αναταράξεις στο σύνολο.

Ολα αυτά φυσικά αν το θέμα μας είναι πως θα κινηθείς πιο σβέλτα απο το σημείο Α στο σημείο Β.
Επιπλέον η Ducati προσφέρει και βολάν ελαφρύτερο (που είχα στο δικό μου) και σε συνδιασμό με τη 520 και τα γρανάζια κάνουν το Hyper κυριολεκτικά να επιταχύνει σαν ηλεκτρικό.



πολύ σωστός ο φίλος. το μηχανάκι είναι ήδη πολύ νευρικό νομίζω είναι υπερβολή, στο ducati ms οι περισσότεροι το έχουν μετανιώσει

_________________
F@ck scooters


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Νοέμ 2015, 19:49 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Ιουν 2015, 10:57
Δημοσιεύσεις: 70
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Miguel έγραψε:
+1 HackmanM !!

Ναι Νίκο , με 14άρι μπροστά , πριν βγεις με δευτέρα απο τις εξόδους βαράει ο κόφτης και θα προσπαθείς μάταια να αλλάξεις ταχύτητα πλαγιασμένος πριν ισιώσεις.

15άρι steel τρυπητό μπροστά και 42 πίσω αλουμίνιο θα είσαι top. Εχεις πιάσει ποτέ το πίσω γρανάζι στο χέρι σου να δεις τι βάρος έχει ? Δε θα πιστεύεις....φυσικό είναι βέβαια όταν θέλουμε να βγάλει πολλά χιλιόμετρα.
Οταν όμως μιλάμε για racing προιοντα τότε προηγούνται οι επιδόσεις και μικραίνει η διάρκεια ζωής....αυτό δε θέλουμε όμως για το hyper ? Να πυροβολάει με τα 90 άλογα και να μη το πιστεύουν !!! Εξάλλου τι να το κάνουμε να είναι μουλάρι και να βγάλει 2-3 χιλιάδες περισσότερα χιλιόμετρα με τη 525 απ΄ότι να είναι άλογο ιπποδρομιακό με 520 racing chain !!!
Αν και για το τελευταίο επιφυλάσσομαι διότι η δική μου 520 είχε 10.000 χιλ. και ήταν σε super κατάσταση.

_________________
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2015, 15:49 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 16:39
Δημοσιεύσεις: 252
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100S
Άλλη: CryptonR
Έρχονται σιγά σιγά τα καλούδια!!
Η γραναζιέρα είναι κόσμημα! Δεν περίμενα τέτοια ποιότητα και τέτοιο φινίρισμα!!!
Άντε να δούμε και την αλυσίδα όταν έρθει!!!


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Born to be a Ducatista....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2015, 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 08:29
Δημοσιεύσεις: 955
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100
Άλλη: Honda Blackbird
Από που τα αγόρασες? Θα χρειαστώ και εγώ...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2015, 17:04 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 16:39
Δημοσιεύσεις: 252
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100S
Άλλη: CryptonR
Από ebay...

_________________
Born to be a Ducatista....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2015, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 01 Ιουν 2015, 10:57
Δημοσιεύσεις: 70
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Nikos_Hyper S έγραψε:
Έρχονται σιγά σιγά τα καλούδια!!
Η γραναζιέρα είναι κόσμημα! Δεν περίμενα τέτοια ποιότητα και τέτοιο φινίρισμα!!!
Άντε να δούμε και την αλυσίδα όταν έρθει!!!


bravo ρε κούκλε, τη καλύτερη κίνηση έκανες ...power !!

_________________
Monster S4
996s
998s
999s
Brutale 910r
F4 1000 312r
1098r
Hypermotard 1100
F4R 1000
Tuono V4 1100 Factory


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2015, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4206
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Πολύ όμορφη η JT, όντως.
Αλλά η τιμή ήταν ίδια με την εγχώρια. Γιατί από ebay;

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Δεκ 2015, 22:02 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 16:39
Δημοσιεύσεις: 252
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100S
Άλλη: CryptonR
Κοίτα η ίδια γραναζιέρα από Ελλάδα κάνει 110 ενώ την πήρα 80 με τα μεταφορικά!
Το γρανάζι το πήρα από τον ίδιο πωλητή!

_________________
Born to be a Ducatista....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2016, 02:07 
Χωρίς σύνδεση
Moderator
Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
Δημοσιεύσεις: 4206
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749S
Άλλη: Evo SP 1100
Κανένα νεότερο/εντύπωση από τη γραναζιέρα αλουμινίου;
Είδες διαφορές;

_________________
Εικόνα
HackmaN 88


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί γραναζώματος ΗM
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιαν 2016, 08:51 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 31 Μάιος 2014, 16:39
Δημοσιεύσεις: 252
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100S
Άλλη: CryptonR
Είδα μεγάλη διαφορά φίλε μου, αλλά θα ανεβάσω φώτο αναλυτικά! Σύντομα!!!

_________________
Born to be a Ducatista....


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 51 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο




Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Hypermotard


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης