ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 9
- Εγγραφή: Τρί 23 Αύγ 2011, 17:54
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: oxi
ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ ΣΕ ΕΝΑ HYPER 1100...KAI AN YΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΩ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ...
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
....παρε τους ιμαντες......ελα απο αποθηκη....θα τους αλλαξουμε μια φορα μαζι....κ μετα θα γκσξκσερειςςςς.......
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
Δες εδώ:
Μερος πρώτο:
https://www.youtube.com/watch?v=oXUgtyt ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
Μερος δευτερο:
https://www.youtube.com/watch?v=ETUD6Af ... 1CCCF64690" onclick="window.open(this.href);return false;
Μερος πρώτο:
https://www.youtube.com/watch?v=oXUgtyt ... ature=plcp" onclick="window.open(this.href);return false;
Μερος δευτερο:
https://www.youtube.com/watch?v=ETUD6Af ... 1CCCF64690" onclick="window.open(this.href);return false;
Γιώργος.
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
- rommel
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 737
- Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 05:49
- Gender: Male
- Bike: 749
- Other: runner
- Τοποθεσία: Κανκούν
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
και γωωωωωωωωωω θεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεελωnasa έγραψε:....παρε τους ιμαντες......ελα απο αποθηκη....θα τους αλλαξουμε μια φορα μαζι....κ μετα θα γκσξκσερειςςςς.......
πλιζ!
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
Ωραία βίντεο αλλα!!! Με ποιον άλλο τροπο μπορείς να δεις το τεντωμα του ιμαντα γιατι δεν έχω κάνει ηχοληψια.!!!
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
κοστος ιμαντων 150 γιου αν δεν κανω λαθος.
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
Σε monster 900 που απ' οτι βλέπω έχεις, πρεπει να περναει 4αρι αλλεν αναμεσα στο ρουλεμαν και στον ιμαντα, αυτο για τον οριζόντιο κύλινδρο, ενω στον κάθετο 5αρι.plagojohn έγραψε:Ωραία βίντεο αλλα!!! Με ποιον άλλο τροπο μπορείς να δεις το τεντωμα του ιμαντα γιατι δεν έχω κάνει ηχοληψια.!!!
Στα DS μοτερ ειναι διαφορετικα τα πραματα.
4άρι αλλεν στον κάθετο και φιλερ 1 χιλ στον οριζόντιο.
Γιώργος.
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
120 τους πηρα τον Μαιο απο Χελινμοτο.Raf έγραψε:κοστος ιμαντων 150 γιου αν δεν κανω λαθος.
Γιώργος.
- ducatirulles749
- Member
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Δευ 07 Απρ 2008, 18:23
- Gender: Male
- Bike: SS900
- Other: HypermotardinoMonkey
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
Να τους μπαινοβγαλεις ευκολο φαινεται αλλα αυτο με το μικροφωνο λιγο περιεργο ειδικα για οσους εχουν μονο ipad και δεν μπορουν να συνδεσουν κανενα μικροφωνο! . Στα συνεργεια το κανουνε με τον ιδιο τροπο?
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
στα συνεργεια εχουν ενα παπαρακι της ducati με led και φωτοκυτταρο, κανει ακριβως την ιδια δουλεια με αλλο τροποducatirulles749 έγραψε:Στα συνεργεια το κανουνε με τον ιδιο τροπο?
ENGAKATS caminando por la vida
- ducatirulles749
- Member
- Δημοσιεύσεις: 144
- Εγγραφή: Δευ 07 Απρ 2008, 18:23
- Gender: Male
- Bike: SS900
- Other: HypermotardinoMonkey
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
Και ειναι ασφαλες αυτο που κανει ο τυπος με το μικροφωνο που το κανει στο περιπου? Ρωταω γιατι κατα τα αλλα μου φανηκε ευκολη η αλλαγη
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
καλα αυτο το προγραμμα στο youtube δεν μπορω να το καταλαβω με τιποτα
βλεπει πουθενα ταση υμαντα γυρο στα 110??
παντως με την ταση υμαντων επικρατει μπαχαλο
αλλοι τεντωνουν 5 και 5mm μπρος πισω ,αλλοι 5 και 6 ,αλλοι 4 και 5 ,αλλοι 1 και 4 , αλλοι curroies ,η ducati το κατεβαζει απο 140 σε 110 ....
δε θα βρεθει ποτε καποιος να συγκρινει τους παραπανω τροπους με mathesis ,dds???
βλεπει πουθενα ταση υμαντα γυρο στα 110??
παντως με την ταση υμαντων επικρατει μπαχαλο
αλλοι τεντωνουν 5 και 5mm μπρος πισω ,αλλοι 5 και 6 ,αλλοι 4 και 5 ,αλλοι 1 και 4 , αλλοι curroies ,η ducati το κατεβαζει απο 140 σε 110 ....
δε θα βρεθει ποτε καποιος να συγκρινει τους παραπανω τροπους με mathesis ,dds???
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
Οκ κατάλαβα !!! Μάλλον είναι στην κρίση του κάθε μάστορα για το πόσο θα τεντωνει απο εμπειρία και μόνο ...
Θα ψάξω να βρω στο Ίντερνετ τρόπους και μεθόδους Για τα κενά όπως λέει και τουλουμπας
Θα ψάξω να βρω στο Ίντερνετ τρόπους και μεθόδους Για τα κενά όπως λέει και τουλουμπας
- tesla
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4024
- Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
- Gender: Male
- Other: honda rc166
- Τοποθεσία: Atlantis
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
achilleas έγραψε:καλα αυτο το προγραμμα στο youtube δεν μπορω να το καταλαβω με τιποτα
βλεπει πουθενα ταση υμαντα γυρο στα 110??
παντως με την ταση υμαντων επικρατει μπαχαλο
αλλοι τεντωνουν 5 και 5mm μπρος πισω ,αλλοι 5 και 6 ,αλλοι 4 και 5 ,αλλοι 1 και 4 , αλλοι curroies ,η ducati το κατεβαζει απο 140 σε 110 ....
δε θα βρεθει ποτε καποιος να συγκρινει τους παραπανω τροπους με mathesis ,dds???
καλα μη τρελενεσαι κιολας...στο περιπου ειναι το τεντωμα πιο πολυ...για να εχεις ενα κριτηριο σφιξηματος...του ποσο περιπου να σφυξεις...δλδ αμα βαλεις 5αρι η 6αρι μη περιμενεις και καμια διαφορα ουτε στη μια περιπτωση ουτε στην αλλη θα πηδηξεις δοντι...ενα λουρι ειναι ο ιμαντας που εχει σκοπο να κουναει τον εκκεντροφορο δεν εινια πυρινικος αντιδραστηρας
το σφυξιμο με μικροφωνο το θεωρω υπερβολη δε κερδισεις κατι
opanos
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
....πριν αρχισουν οι ιστοριες με φωτοκυταρα....μικροφωνα ......φωτοσπαθα.......συχνοτητες......και ολα ταχε η μαριωρη... ....εχετε αναρωτηθει πως μετρουσαν την ταση των ιμαντων.....????το ποσο τεντωμενοι ηταν δλδ...???
.....με τον παλιο καλο τροπο..........αλενακι μαγκες. ...ολα τα αλλα ειναι για να ψαρωνεις .....και να πηγαινεις για αιμοδοσια......
.....με τον παλιο καλο τροπο..........αλενακι μαγκες. ...ολα τα αλλα ειναι για να ψαρωνεις .....και να πηγαινεις για αιμοδοσια......
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- sotos
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1095
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 08:09
- Gender: Male
- Bike: GT 1000
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
εγω τους αλλαξα μονος λογο αποστασης απο το μηχανικο μου
ειχαν πανω 19000χλμ τεσσερα χρονια
και βγηκαν σαν καινουριοι πραγματικα
το ειχα κανει και θεμα στο φατσοβιβλιο
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 159&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
ειχαν πανω 19000χλμ τεσσερα χρονια
και βγηκαν σαν καινουριοι πραγματικα
το ειχα κανει και θεμα στο φατσοβιβλιο
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 159&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.smok.gr/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1357
- Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000S
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
tesla έγραψε:
καλα μη τρελενεσαι κιολας...στο περιπου ειναι το τεντωμα πιο πολυ...για να εχεις ενα κριτηριο σφιξηματος...του ποσο περιπου να σφυξεις...δλδ αμα βαλεις 5αρι η 6αρι μη περιμενεις και καμια διαφορα ουτε στη μια περιπτωση ουτε στην αλλη θα πηδηξεις δοντι...ενα λουρι ειναι ο ιμαντας που εχει σκοπο να κουναει τον εκκεντροφορο δεν εινια πυρινικος αντιδραστηρας
το σφυξιμο με μικροφωνο το θεωρω υπερβολη δε κερδισεις κατι
δεν θα πεθανω κιολας ,συμφωνω μαζι σου αλλωστε και στο δικο μου μονος τους βαζω με μεθοδο λιγο απ ολα απο τα παραπανω
απλα αναφερομαι για το πως θα πετυχεις το <<τελειο>> τεντωμα ,για μενα ειναι οτι λεει το μανουαλ 110
απλα τους αλλαζω ανα 20.000 χλμ προλυπτικα
- petifo
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 791
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 09:38
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: Vespa 300GTS super
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
Μια ερώτηση και εγώ. Το βιβλιαράκι λέει ότι πρέπει τους αλλάζεις κάθε 2 χρόνια ασχέτως πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει. Μου φαίνεται λιγάκι υπερβολικό αυτό... δηλαδή αν σε 2 χρόνια έχεις μόλις 8.000 χιλ. πρέπει να τους αλλάξεις;;; πας τελικά με χιλιόμετρα η μόνο με τα χρόνια; μέχρι πρότινος δεν είχα θέματα γιατί πάντα άλλαζα τους ιμάντες στα 20.000 χιλ. και πάντα ήμουν μέσα στο χρονικό περιθώριο που βάζει η ducati.sotos έγραψε:εγω τους αλλαξα μονος λογο αποστασης απο το μηχανικο μου
ειχαν πανω 19000χλμ τεσσερα χρονια
και βγηκαν σαν καινουριοι πραγματικα
το ειχα κανει και θεμα στο φατσοβιβλιο
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 159&type=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Δεν έχω facebook και αν μπορείς να γράψεις το σκεπτικό σου θα το εκτιμούσα.
Μισό λεπτό ρε παιδιά... ρυθμίζω τα τσάκρα μου...
http://www.youtube.com/watch?v=9VxsOQzK ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... tmlxOQ6_-s
http://www.youtube.com/watch?v=9VxsOQzK ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... tmlxOQ6_-s
- sotos
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1095
- Εγγραφή: Τετ 29 Οκτ 2008, 08:09
- Gender: Male
- Bike: GT 1000
- Τοποθεσία: Καρδιτσα
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
petifo το αντιγραφω απ τη σελιδα μου εχω και πολλες φωτο για να γινει πιο ευκολο αλλα θελουν επεξεργασια για να τις βαλω εδω και τωρα δεν εχω πολυ χρονο
..........Ξεκινώντας το θεματακι θελω να πω ότι ο τροπος αντικαταστασης που περιγραφω είναι καθαρα ερασιτεχνικος και δεν θελω σε καμμια περιπτωση να παραστησω τον πολυξερο στους μηχανικους
Σιγουρα καποιος μηχανικος θα εχει πιο αξιοπιστο τροπο αλλα εγω ασχοληθηκα απλα για τη χαρα του μαστορεματος και φυσικα ειχα εμπειρια από αρκετα τετρακυλινδρα μοτερ που ελυσα και καλα εργαλεια
Δεν είναι η εργασια που καποιος την κανει για να γλυτωσει το κοστος της τοποθετησης αφου αυτό το κοστος είναι μικρο σε σχεση με το ρισκο να σπασει το μοτερ
Αρχιζουμε αφαιρώντας από το μηχανακι το ντεποζιτο τα καπακια των ιμαντων και τα μπουζι [φωτο 1-2]για να γυρναει ευκολα ο στροφαλος εννοειτε ότι μπορουμε να τα αφαιρεσουμε αλλιως δε πρεπει να ασχοληθουμε με ιμαντες
Για να γυρισουμε το στροφαλο ώστε να βρουμε το ανω νεκρο σημειο υπαρχουν 2 τροποι 1 βαζουμε 6η στο κιβωτιο και γυρναμε τον τροχο στη φορα κύλισης 2 αφαιρουμε το καπακι στη φωτο 3 αριστερα του μοτερ και γυρναμε απευθεια το στροφαλο με το ειδικο εργαλειο [φωτο 4]που μπορουμε να αγορασουμε η κατασκευασουμε
Φερνουμε τον οριζοντιο κυλινδρο στο ΑΝΣ γυρνωντας το στροφαλο ετσι ώστε το σημαδι στο καρτερ κα συμπεσει μ αυτό στο γραναζι [ φωτο5]τα ραουαλα των εκκεντροφορων του οριζοντιο πρεπει να είναι ετσι [φωτο6]και το πιστονι τερμα πανω[βαζουμε ένα καθαρο και γερο ξυλακι-βεργα στην τρυπα του μπουζι για να το τσεκαρουμε]
Για ευκολια Σφηνώνουμε τα ραουλα του καθετου [φωτο 7]ώστε να μη μετακινηθούν βγαζοντας τους ιμαντες και χασουμε το χρονισμο
[εναλλακτικά όταν βγαλουμε τον οριζοντιο ιμαντα φερνουμε και τον καθετο στο ΑΝΣ αλλα μετα αφου τοποθετησουμε τον καθετο ιμαντα πρεπει να φερουμε το στροφαλο στο σημαδι του ANΣ του οριζοντιου πριν βαλουμε τον οριζοντο ιμαντα]
Βαζουμε σημαδια με μαρκαδορο στα γραναζια και στους παλιους ιμαντες[φωτο 8] και τους αφαιρουμε χαλαροντας τα ραουλα –ρεγουλατορους μετα αντιγραφουμε τα σημαδια απ τους παλιους ιμαντες στους νεους μετρωντας ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τα δοντια [φωτο 9]
Ελεγχουμε και τα ρουλμαν από τα ραουλα αν γυρνανε καλα
Τοποθετουμε τους νεους ιμαντες ετσι ώστε να συμπίπτουν τα σημαδια μ αυτά των γραναζιων και σφιγγουμε προχειρα τους ρεγουλατορους τωρα φτανουμε στο δυσκολο κατά τη γνωμη μου θεμα του τεντώματος
Ο σωστος τροπος είναι να χρησιμοποιησουμε καποιο οργανο που μετρα συχνοτητα αλλα αφου τετοιο δεν ειχα τους τέντωσα με τον γνωστο τροπο ετσι ώστε να εχουν τζογο οσο ένα 10ρι γερμανικο[φωτο 10 που δεν είναι δικη μου] πολλοι δουλευουν το τεντωμα με το 10ρι χωρις προβλημα αλλα ο καθενας αναλαμβανει τις ευθυνες του
Γυρναμε με το χερι μερικες φορες το μοτερ για να δουμε ότι δεν χτυπαει καμμια βαλβιδα στα πιστονια εγω το γυρισα και με τη μιζα πολλες φορες χωρις μπουζι και σφιγγουμε καλα τους ρεγουλατορους
Μετα δενουμε μπουζι[ευκαιρια να βαλουμε νεα ελεγχοντας και το διακενο τους ] ντεποζιτο και βαζουμε μπρος για λιγη ωρα
Σβηνουμε ξανατσεκαρουμε το τεντωμα με κρυο μοτερ και βαζουμε και τα καπακια των ιμαντων …προσωπικα μετα 500χλμ ξανατσεκαρα και ηταν οκ
Είναι μια εργασια που απαιτει εξοικείωση με τα μοτερ γενικα αρκετα απλη αλλα δε σηκωνει λαθη και βιασυνες αν δε θελετε να ανατιναξετε το μοτερ
Να πω ότι οι παλιοι ιμαντες ειχαν τεσσεραμιση χρονια πανω 19000χλμ και βγηκαν σαν καινουριοι
και το κλασικο των αμερικανων
ΜΗ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΝΟΣ.............
..........Ξεκινώντας το θεματακι θελω να πω ότι ο τροπος αντικαταστασης που περιγραφω είναι καθαρα ερασιτεχνικος και δεν θελω σε καμμια περιπτωση να παραστησω τον πολυξερο στους μηχανικους
Σιγουρα καποιος μηχανικος θα εχει πιο αξιοπιστο τροπο αλλα εγω ασχοληθηκα απλα για τη χαρα του μαστορεματος και φυσικα ειχα εμπειρια από αρκετα τετρακυλινδρα μοτερ που ελυσα και καλα εργαλεια
Δεν είναι η εργασια που καποιος την κανει για να γλυτωσει το κοστος της τοποθετησης αφου αυτό το κοστος είναι μικρο σε σχεση με το ρισκο να σπασει το μοτερ
Αρχιζουμε αφαιρώντας από το μηχανακι το ντεποζιτο τα καπακια των ιμαντων και τα μπουζι [φωτο 1-2]για να γυρναει ευκολα ο στροφαλος εννοειτε ότι μπορουμε να τα αφαιρεσουμε αλλιως δε πρεπει να ασχοληθουμε με ιμαντες
Για να γυρισουμε το στροφαλο ώστε να βρουμε το ανω νεκρο σημειο υπαρχουν 2 τροποι 1 βαζουμε 6η στο κιβωτιο και γυρναμε τον τροχο στη φορα κύλισης 2 αφαιρουμε το καπακι στη φωτο 3 αριστερα του μοτερ και γυρναμε απευθεια το στροφαλο με το ειδικο εργαλειο [φωτο 4]που μπορουμε να αγορασουμε η κατασκευασουμε
Φερνουμε τον οριζοντιο κυλινδρο στο ΑΝΣ γυρνωντας το στροφαλο ετσι ώστε το σημαδι στο καρτερ κα συμπεσει μ αυτό στο γραναζι [ φωτο5]τα ραουαλα των εκκεντροφορων του οριζοντιο πρεπει να είναι ετσι [φωτο6]και το πιστονι τερμα πανω[βαζουμε ένα καθαρο και γερο ξυλακι-βεργα στην τρυπα του μπουζι για να το τσεκαρουμε]
Για ευκολια Σφηνώνουμε τα ραουλα του καθετου [φωτο 7]ώστε να μη μετακινηθούν βγαζοντας τους ιμαντες και χασουμε το χρονισμο
[εναλλακτικά όταν βγαλουμε τον οριζοντιο ιμαντα φερνουμε και τον καθετο στο ΑΝΣ αλλα μετα αφου τοποθετησουμε τον καθετο ιμαντα πρεπει να φερουμε το στροφαλο στο σημαδι του ANΣ του οριζοντιου πριν βαλουμε τον οριζοντο ιμαντα]
Βαζουμε σημαδια με μαρκαδορο στα γραναζια και στους παλιους ιμαντες[φωτο 8] και τους αφαιρουμε χαλαροντας τα ραουλα –ρεγουλατορους μετα αντιγραφουμε τα σημαδια απ τους παλιους ιμαντες στους νεους μετρωντας ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τα δοντια [φωτο 9]
Ελεγχουμε και τα ρουλμαν από τα ραουλα αν γυρνανε καλα
Τοποθετουμε τους νεους ιμαντες ετσι ώστε να συμπίπτουν τα σημαδια μ αυτά των γραναζιων και σφιγγουμε προχειρα τους ρεγουλατορους τωρα φτανουμε στο δυσκολο κατά τη γνωμη μου θεμα του τεντώματος
Ο σωστος τροπος είναι να χρησιμοποιησουμε καποιο οργανο που μετρα συχνοτητα αλλα αφου τετοιο δεν ειχα τους τέντωσα με τον γνωστο τροπο ετσι ώστε να εχουν τζογο οσο ένα 10ρι γερμανικο[φωτο 10 που δεν είναι δικη μου] πολλοι δουλευουν το τεντωμα με το 10ρι χωρις προβλημα αλλα ο καθενας αναλαμβανει τις ευθυνες του
Γυρναμε με το χερι μερικες φορες το μοτερ για να δουμε ότι δεν χτυπαει καμμια βαλβιδα στα πιστονια εγω το γυρισα και με τη μιζα πολλες φορες χωρις μπουζι και σφιγγουμε καλα τους ρεγουλατορους
Μετα δενουμε μπουζι[ευκαιρια να βαλουμε νεα ελεγχοντας και το διακενο τους ] ντεποζιτο και βαζουμε μπρος για λιγη ωρα
Σβηνουμε ξανατσεκαρουμε το τεντωμα με κρυο μοτερ και βαζουμε και τα καπακια των ιμαντων …προσωπικα μετα 500χλμ ξανατσεκαρα και ηταν οκ
Είναι μια εργασια που απαιτει εξοικείωση με τα μοτερ γενικα αρκετα απλη αλλα δε σηκωνει λαθη και βιασυνες αν δε θελετε να ανατιναξετε το μοτερ
Να πω ότι οι παλιοι ιμαντες ειχαν τεσσεραμιση χρονια πανω 19000χλμ και βγηκαν σαν καινουριοι
και το κλασικο των αμερικανων
ΜΗ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΝΟΣ.............
http://www.smok.gr/" onclick="window.open(this.href);return false;
- petifo
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 791
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 09:38
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1100
- Other: Vespa 300GTS super
- Τοποθεσία: Πειραιάς
- Επικοινωνία:
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
Σ'ευχαριστώ πολύ αδερφέ, να είσαι καλά!
Μισό λεπτό ρε παιδιά... ρυθμίζω τα τσάκρα μου...
http://www.youtube.com/watch?v=9VxsOQzK ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... tmlxOQ6_-s
http://www.youtube.com/watch?v=9VxsOQzK ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... tmlxOQ6_-s
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:52
- Gender: Male
- Bike: 888
- Other: Transalp XL700V
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
καλησπερα στο team!!
για να μην ανοιγω νεο θεμα.. καποιος που ξερει απο αυτα μπορει να ριξει ενα ματι στους υμαντες κ να μου πει αν ειναι καλοι ή όχι?
δεν ειχα ποτε επαφη με κατι τετοιο και δε ξερω πως καταλαβαινεις αν εχει χαλασει.
ξερω οτι απο φωτο δυσκολο να καταλαβεις πολλα... αλλα γενικα τους ελενξα πιθαμή προς πιθαμή και..
δεν ειναι ξεροι,
δεν εχουν σχισίματα,
δεν εχουν καποιο εντονο φαγωμα κτλ..
ειναι 2 χρωνών αν δε κανω λαθος (δεν τους περασα εγω) εχουν κανει περιπου 1000-1500 χιλιομετρα...
καπου ειχα ακουσει/διαβασει οτι καλο ειναι να τους αλλαζεις στην 3ετια ασχετα με το ποσο φθορά έχουν,
ισχυεί ή παπατζιλίκι να μας τα παίρνουν?
https://goo.gl/photos/LMMicjzjVoCGz9tR6" onclick="window.open(this.href);return false;
https://goo.gl/photos/qNJrQEBgHM1c5PgM6" onclick="window.open(this.href);return false;
https://goo.gl/photos/mZ4A4tFozC2G6DdF7" onclick="window.open(this.href);return false;
https://goo.gl/photos/nTEzdegNG1Ky5P1i8" onclick="window.open(this.href);return false;
για να μην ανοιγω νεο θεμα.. καποιος που ξερει απο αυτα μπορει να ριξει ενα ματι στους υμαντες κ να μου πει αν ειναι καλοι ή όχι?
δεν ειχα ποτε επαφη με κατι τετοιο και δε ξερω πως καταλαβαινεις αν εχει χαλασει.
ξερω οτι απο φωτο δυσκολο να καταλαβεις πολλα... αλλα γενικα τους ελενξα πιθαμή προς πιθαμή και..
δεν ειναι ξεροι,
δεν εχουν σχισίματα,
δεν εχουν καποιο εντονο φαγωμα κτλ..
ειναι 2 χρωνών αν δε κανω λαθος (δεν τους περασα εγω) εχουν κανει περιπου 1000-1500 χιλιομετρα...
καπου ειχα ακουσει/διαβασει οτι καλο ειναι να τους αλλαζεις στην 3ετια ασχετα με το ποσο φθορά έχουν,
ισχυεί ή παπατζιλίκι να μας τα παίρνουν?
https://goo.gl/photos/LMMicjzjVoCGz9tR6" onclick="window.open(this.href);return false;
https://goo.gl/photos/qNJrQEBgHM1c5PgM6" onclick="window.open(this.href);return false;
https://goo.gl/photos/mZ4A4tFozC2G6DdF7" onclick="window.open(this.href);return false;
https://goo.gl/photos/nTEzdegNG1Ky5P1i8" onclick="window.open(this.href);return false;
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
Αδελφε διαγνωση από φωτο λιγο δυσκολο.
Παντως δεν τους βλεπω και τέλειους.
Τα γραμματα φαινονται?
Ο κανονας λεει
Κάθε 20.000 αλλαγη η κάθε 2χρονια.
Η εξαιρεση του κανονα ναι υπαρχει αλλα ρισκάρεις.
Παντως δεν τους βλεπω και τέλειους.
Τα γραμματα φαινονται?
Ο κανονας λεει
Κάθε 20.000 αλλαγη η κάθε 2χρονια.
Η εξαιρεση του κανονα ναι υπαρχει αλλα ρισκάρεις.
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:52
- Gender: Male
- Bike: 888
- Other: Transalp XL700V
Re: ΑΛΛΑΓΗ ΙΜΑΝΤΩΝ
οχι τα γραμματα δεν ειναι ορατα... εχουν σχεδον ξεθωριάσει..
επισης, ξεχασα να το πω στο προηγουμενο ποστ, οτι καπου εχουν κατι σαν καμπουριτσα.. δε μπορω να το εξηγησω ακριβως.
οποτε το κανονας των 2 χρώνων ισχυει,ε?
τοτε παμε για αλλαγη μεσα στο καλοκαιρι
ευχαριστω
επισης, ξεχασα να το πω στο προηγουμενο ποστ, οτι καπου εχουν κατι σαν καμπουριτσα.. δε μπορω να το εξηγησω ακριβως.
οποτε το κανονας των 2 χρώνων ισχυει,ε?
τοτε παμε για αλλαγη μεσα στο καλοκαιρι
ευχαριστω