Σελίδα 1 από 1

sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2017, 16:54
από mycolnago
Sportclassics
https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/r ... t-classics" onclick="window.open(this.href);return false;

οταν το 2005 βγαζαμε νεο ρετρο ειμασταν μια δεκαετία μπροστα......
κριμα που η σειρά σταμάτησε......


όσοι έχουν ένα νομίζω κρατάνε σπάνιο κρασί στην μπουκάλα....

δείτε τώρα τι βγαίνει και καντε συγκρίσεις...
kawasaki z900 rs
http://www.motomag.gr/news/tehnika-arth ... aki-z900rs" onclick="window.open(this.href);return false;
triumph bonneville truxton II
http://www.triumphmotorcycles.co.uk/mot ... 8/thruxton" onclick="window.open(this.href);return false;

BMW R NineT
Moto guzzi v9 roamer(ερωτας!!!!!!)

http://www.motoguzzi.com/en_EN/motorbik ... V9-Roamer/" onclick="window.open(this.href);return false;
HONDA EX 1100 RS
http://www.motorcycle.com/polls/would-y ... 00-rs.html" onclick="window.open(this.href);return false;

H KAWA θεωρω παντα οτι ειναι η ducati της Ιαπωνίας......είχε παλιά και την απόλυτη καύλα το
ZRX 1200, μιας και σέβεται την ιστορία της ..
https://en.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_ZRX1200R" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2017, 18:22
από dimos IT'S HORNY NOW
Για γελια οι ιαπωνες..

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Τετ 01 Νοέμ 2017, 23:39
από wheelsdeal
mycolnago έγραψε:οταν το 2005 βγαζαμε νεο ρετρο ειμασταν μια δεκαετία μπροστα......
κριμα που η σειρά σταμάτησε......
Κακο timing...το 05 για να "μετρας" ειχες η motard η supersport...τα τελευταια χρονια ειναι που γιναν παλι της μοδος τα Cafe Racer...Hipster μουσι,τσιγκελωτο μουστακι και παντελονι που μπηκε στο πλυσιμο με τον αστραγαλο εξω...και χωρις καλτσα εννοειται.

Εχουμε το scramblerακι για αντικαταστατη...αλλα πιο μοντερνοποιημενο...το Sport Classics ειναι πιο "classic"

Εικόνα

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 02 Νοέμ 2017, 11:03
από dimirex
Το καλύτερο ρετρό, από σχεδιαστικής άποψης, το έβγαλε η ducati πριν το 2005...

Image

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 12:20
από mycolnago
Λιγο εξαντρικ το mhr και ακριβό -αριθμημένο χωρίς να έχει κατι "εξωτικ" πάνω του.(δηλ ουτε αναρτησεις κλπ,μοτερ κλπ ενα απλό 900 αρι ss ηταν)

:whistling: :whistling:

βεβαια γουστα ειναι αυτά..

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 12:33
από HackmaN
Καλώς ή κακώς οι εταιρείες ακολουθούν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΛΕΟΝ τις τάσεις της μόδας. Επιχειρήσεις είναι, λεφτά θέλουν. Ευτυχώς που μερικές ακόμα κρατάνε λίγο την "ιδέα".
/
To MH είναι χάρμα οφθαλμών, αλλά όντως, έπρεπε να έχει βάλει κάτι πιο racing -για την παπάτζα- σε περιφερειακά.
Βέβαια, το 2001 που βγήκε στο φως, δεν είχαν διαδοθεί και τόσο τα ακτινικά φρένα, τρόμπες, ohlins και λοιπά σε εργοστασιακές εφαρμογές.

Y.Γ. Ας φόραγε έστω περιφερειακά από το 998R. :mrgreen:

Υ.Γ. Εγώ θα ήθελα ένα και με χειρότερα περιφερειακά.

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 13:51
από Ritsman
δεν ημασταν μονο εμεις.......
τουλαχιστον η thruxton εχει γινει διαχρονικο μοντελο ενω εσυ εβγαλες μια παρτιδα και τελος....

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 15:13
από dimirex
HackmaN έγραψε:Υ.Γ. Εγώ θα ήθελα ένα και με χειρότερα περιφερειακά.
Κι εγώ το ίδιο!!!

Όσο για το τί ήταν το MHe όταν παρουσιάστηκε και ειδικά σε σχέση με την επόμενη γενιά classics, χάριν συζήτησης ας το συγκρίνουμε με το PS1000LE όπου και τα δύο ήταν περιορισμένης παραγωγής στα 2000 κομμάτια και στην ίδια σχεδόν τιμή των 15,000€ (το PS λίγο πιο ακριβό):
- Και τα δύο βασίζονται στα πλαίσια των SS με κάποιες διαφορές από αυτά της παραγωγής.
- Και τα δύο φοράνε τους top κινητήρες από τα SS της εποχής τους... σε αυτό το κομμάτι δεν συγκρίνουμε επιδόσεις... είναι σαν να συγκρίνεις δίπλα-δίπλα ένα 916 με ένα 999...
- Το MH με χυτές ζάντες κατασκευασμένες μόνο γι αυτό εν' αντιθέσει με τις κοινές ακτινωτές του PS
- Όργανα ειδικά σχεδιασμένα για το MH που παντρεύει τεχνολογία με retro... στο PS πήρανε τα όργανα των SS/Monster βάζοντας τους νίκελ στεφάνι και κουμπιά
- μονόμπρατσο(!) σχεδιασμένο έτσι ώστε να "δένει" με το retro look
- Καλύτερα φρένα το MH
- Το carbon κοστούμι του MH (με extra κόστος) που ακόμα κι έτσι το μηχανάκι δείχνει και classic, και μοντέρνο

Εκεί που υστερεί το ΜΗ μπροστά στο PS είναι η ανάρτηση που -ΟΚ- είναι ohlins αλλά πιστεύω σε ένα τέτοιο μηχανάκι ο συλλέκτης ιδιοκτήτης δεν κυνηγάει το δεκατάκι... πιο πολύ για το bling που όμως θα ήταν ωραίο να το είχε και το ΜΗ.

Με όλα αυτά και πάντα ως προς τη σχεδίαση το MHe ήταν μακράν πιο... evoluzione classic απέναντι στην συντηρητική γραμμή του PS - και όλων των υπολοίπων.

Στο τέλος της ημέρας βέβαια... είναι θέμα γούστου!

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 15:25
από dimirex
Ritsman έγραψε:τουλαχιστον η thruxton εχει γινει διαχρονικο μοντελο ενω εσυ εβγαλες μια παρτιδα και τελος....
Επειδή έχω οδηγήσει το R μπορώ να σου πω ότι στα γούστα μου η Triumph έχει πετύχει τον συνδιασμό... τεχνολογία/δύναμη με vintage ενδυμασία και πιστή στις αξίες της!!!

Το μηχανάκι είναι απλά απόλαυση...

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 15:40
από Bart
Το mh από κοντά για όσους το έχουν δει είναι πολύ μουφα
Συγνώμη κιόλας
Σε αντίθεση το πς είναι κουκλί
Και τα δύο βέβαια να χαμε να λεγαμε

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 16:06
από dimirex
Είπαμε, η εμφάνιση είναι υποκειμενική...
Πάντως έχω ανέβει και στα δύο (δεν τα έχω οδηγήσει) και η θέση σώματος στο MH μου έκανε, ας πούμε, πιο "αγωνιάρικη".

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 19:55
από markous
το καβασακι γαμαει το καινουριο :mrgreen:

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 22:03
από mycolnago
Χρονολογικά έχετε δίκαιο, αν βάλουμε και το MHR είμαστε 20 χρόνια μπροστά.

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 22:06
από mycolnago
Να πω και την αμαρτία μου....δεν βλέπω σκραμπλερ στο δρόμο.. ..νομιζω ότι πουλάει 950 multi.... .πιο πολυ.. .

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Δευ 06 Νοέμ 2017, 18:03
από Ritsman
Νομιζω τα μουλτι απο τοτε που γιναν διασημα και best seller η ducati παραγκωνισε τα μικρα μονστερακια.... κριμα κατ εμε

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Τρί 07 Νοέμ 2017, 10:40
από mycolnago
Δεν έχεις δίκαιο....ποντάρει σε αυτά...
797,821 κλπ..

βλ. Ινδία μεριά & Ασία..(το 797)...(Μαλαισία-Ταϊλάνδη-Φιλιππίνες κλπ)τα πιο ανερχόμενα κλαμπ είναι και πουλάει τρελά... :zep:

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Νοέμ 2017, 14:40
από DimSpy
Thruxton!!!!! το μόνο που κοντράρει το Sport Classic και πραγματικα δεν ξέρεις σε ποιο να αποτραβήξεις το βλέμα σου. Πάλι καλα που σταμάτησε η παραγωγή του, θα το 'χαν κανει και αυτο σισκατο...

Re: sportclassic vs neoretro trend

Δημοσιεύτηκε: Δευ 13 Νοέμ 2017, 21:23
από mycolnago
DimSpy έγραψε:Thruxton!!!!! το μόνο που κοντράρει το Sport Classic και πραγματικα δεν ξέρεις σε ποιο να αποτραβήξεις το βλέμα σου. Πάλι καλα που σταμάτησε η παραγωγή του, θα το 'χαν κανει και αυτο σισκατο...
Έχω πιάσει τον εαυτό μου να πάω να δώσω την προκαταβολή...στη πουταν@ την θραξτον...αλλα.....εμεινα με το τεστ ride..