To ST4s που πήρα μεχρι τώρα δουλεύει με Shell Helix Ultra (το προτείνει η Ducati άλλωστε),αν του το αλλάξω με Bel-Ray EXs λέτε να έχω κάποια παρενέργεια, όπως π.χ. να μου τσιμπάει λάδι?
Επίσης έχω και ένα προβληματάκι οχι λειτουργικό αλλα περισσότερο αισθητικό.... κάποιες φορές το στροφόμετρο τρεμοπαίζει απο τις 0 εως τις 1000 στροφές ενώ ο κινητήρας έχει σταθερή λειτουργία. Όταν ο κινητήρας ξεπεράσει τις 1000 στροφές λειτουργεί κανονικά.
Ο πρώην ιδιοκτήτης μου είπε πώς δεν είναι πρόβλημα και οτι του το παρουσίασε όταν ήταν σχεδόν καινούριο. Στο Forum της Ducati που το είχε κοιτάξει του είχαν πει οτι δεν είναι πρόβλημα και οτι δεν γειώνει καλά το στροφόμετρο και οτι θα λύθει αν γειωθεί το στροφόμετρο πάνω στο πλαίσιο.
Το έχει δει κάποιος απο έσας αυτό?
Τhanks!
Καλημέρα... άλλη μια ερώτηση...
- Panos Kalyviotis
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Παρ 08 Αύγ 2008, 21:25
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: Address 125
-
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2615
- Εγγραφή: Σάβ 05 Απρ 2008, 20:27
Re: Καλημέρα... άλλη μια ερώτηση...
Μετακινήθηκε στο Sporttouring...
''Στηρίζω το λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με το λόγο μου'' - Active Member
- REDRIDER
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2661
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:10
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Σαλονίκη σε λέω......
Re: Καλημέρα... άλλη μια ερώτηση...
Φίλε μου καλημέρα.Όσο αφορά τα λαδάκια τα Bel-Ray είναι πάρα πολύ καλά και αυτό που παρατήρησα όταν τα έβαλα στο δικό μου st3 ήταν να γίνει λίγο πιο μαλακ΄το κιβώτιο και να μπαίνουν πιο απαλά οι ταχύτητες.Δεν τσιμπούσε καθόλου λάδι και αυτό θεωρώ είναι θέμα κινητήρα.Παρόλα αυτά τώρα που θα αλλάξω και πάλι λάδια θα βάλω shell δηλαδή τα μαμά αν και όπως σου ξαναλέω δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα με τα άλλα.Panos Kalyviotis έγραψε: To ST4s που πήρα μεχρι τώρα δουλεύει με Shell Helix Ultra (το προτείνει η Ducati άλλωστε),αν του το αλλάξω με Bel-Ray EXs λέτε να έχω κάποια παρενέργεια, όπως π.χ. να μου τσιμπάει λάδι?
Επίσης έχω και ένα προβληματάκι οχι λειτουργικό αλλα περισσότερο αισθητικό.... κάποιες φορές το στροφόμετρο τρεμοπαίζει απο τις 0 εως τις 1000 στροφές ενώ ο κινητήρας έχει σταθερή λειτουργία. Όταν ο κινητήρας ξεπεράσει τις 1000 στροφές λειτουργεί κανονικά.
Ο πρώην ιδιοκτήτης μου είπε πώς δεν είναι πρόβλημα και οτι του το παρουσίασε όταν ήταν σχεδόν καινούριο. Στο Forum της Ducati που το είχε κοιτάξει του είχαν πει οτι δεν είναι πρόβλημα και οτι δεν γειώνει καλά το στροφόμετρο και οτι θα λύθει αν γειωθεί το στροφόμετρο πάνω στο πλαίσιο.
Το έχει δει κάποιος απο έσας αυτό?
Τhanks!
Όσο αφορά τη βελόνα στο στροφόμετρο το ίδιο συμβαίνει και σε μένα.Αυτό συμβαίνει γιατί το μηχανάκι χρειάζεται ρύθμιση injection και βαλβίδων διότι κάτι δεν δουλεύει καλά.Μη σε αγχώνει όμως διότι δεν ειναι κάτι πολύ σοβαρό.Εγώ περιμένω το μεγάλο service για να κάνω και ρύθμιση.Να υπολογίζεις περίπου 120 ευρώ για τη δουλεία αυτή
Scusa Mamma, Sono Un Motociclista........
- Panos Kalyviotis
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 72
- Εγγραφή: Παρ 08 Αύγ 2008, 21:25
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: Address 125