Πίσω στα 1997, τα ταμεία της Ducati έχουν γεμίσει με τα εκατομμύρια της Texas Pacific Group που μόλις έχει αγοράσει την εταιρία απο τους αδελφούς Castiglioni και ο νέος διευθυντής Μάσσιμο Μπόρντι αναλαμβάνει να φέρει την εταιρία στη νέα εποχή.
Παιδί της προσπάθειας αυτής είναι και η ST2, με τον κινητήρα του 900SS μεγαλωμένο στα 944cc και πλέον υγρόψυκτο ΚΑΙ ψεκαστό, με συμπίεση 10,2:1, πλαίσιο απο 916 ενισχυμένο για τα αυξημένα φορτία μιας sport-touring (212 kg κενή), αναρτήσεις επίσης απο 916 και 83 hp στις 8500 rpm (76-78 στον τροχό) ενώ η ροπή φτάνει στα 8,5 kg στις 6500 (8,2 στον τροχό).
Η νέα sport-touring (είχε προηγηθεί η 907) γίνεται δεκτή με ευνο'ι'κά σχόλια απο τον ειδικό τύπο της εποχής και κάνει τους αναγνώστες της αγγλικής εφημερίδας Motorcycle News να την ανακηρύξουν ως την καλύτερη sport-touring του 1997 !
To ’00, ’01 δέχεται βελτιώσεις σε σημεία, πχ αλλαγή πίσω αμορτισέρ απο Showa σε Sachs, ασφάλεια γραναζιού κίνησης, πλαινή στέκα (με το πανίσχυρο ελατήριό και την αυτόματη επαναφορά της, αποτελούσε μάλλον σατανική ιδέα του τμήματος ανταλλακτικών της εταιρίας !).
Η ST2 αντικαταστάθηκε το 2004 απο την ST3 με τον νέο τριβάλβιδο κινητήρα των 992cc, των 103 hp και τη ροπή των 9,2 kg (ιδανικός, κατά την γνώμη μου, κινητήρας για μια νέα γενιά SS).
Συμπέρασμα απο την συμβίωση μου με ένα ST2 του 2002:
Η ST2 είναι μια γνήσια Ducati, με καλή ποιότητα κατασκευής, άθραυστο (εάν συντηρείται σωστά απο γνώστη μηχανικό) κινητήρα, τακτοποιημένα ηλεκτρικά-επιτέλους-χωρίς ιδιοτροπίες, με καθαρά sport συμπεριφορά στις στροφές (εμφανέστατα τα ¨δάνεια¨ απο την 916) και touring ανέσεις (διπλή άνετη σέλα, ικανοποιητική κάλυψη απο τον αέρα-ακόμα και για το 1,85 μου- όχι και τόσο σκυφτή θέση οδήγησης) που επιτρέπουν ταξίδια με ταχύτητες 180+ (πραγματική τελική 230).
Ένα ζευγάρι ελεύθερες after market εξατμίσεις, που συνοδεύονται απαραίτητα απο ανοιχτό ΚΝ (ή άλλο ανάλογης ποιότητας φίλτρο) και τσιπάκι της DP, καθώς και ένα 14 γρανάζι μπροστά, κυριολεκτικά μεταμορφώνουν τη μηχανή (αντε και ένα Ducati Designs διπλό φανάρι !)
Επειδή πολλοί μπερδεύονται με τα μοντέλα της σειράς ST της Ducati, ας τα δούμε αναλυτικά:
ST2 : 944 cc, διβάλβιδος, υγρόψυκτος.
ST4 : 916 cc, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος (απο 916 Superbike).
ST4s, ABS : 996 cc, τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος (απο 996 Superbike)
ST3 : 992 cc, τριβάλβιδος, υγρόψυκτος.
ST3s, ABS : όπως το απλό αλλά με αναρτήσεις απο ST4s και ABS.
Πλήρη στοιχεία για την σειρά ST στο:
http://www.perryr.com/DucatiSTFAQ.html" onclick="window.open(this.href);return false;
και ειδικότερα για την ST2 στο:
http://webpages.charter.net/strysnie/ducati/" onclick="window.open(this.href);return false;
ST 2
- taSOS
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 622
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:36
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: BMW R1100GS
- Τοποθεσία: Κερκυρα
Re: ST 2
Πολυυυυυυυυυυ χρήσιμο !!!!!!!!!!1 Μπράβο !!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Ducati ST faq
Για εσας που εχετε ST (και οχι μονο), σωστε το στον υπολογιστη σας. Εχει μαζεμενες ΠΟΛΛΕΣ πληροφοριες: http://www.ducati-st4s.gotdns.com/DucatiSTFAQ14.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ENGAKATS caminando por la vida
- taSOS
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 622
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:36
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: BMW R1100GS
- Τοποθεσία: Κερκυρα
Re: Ducati ST faq
Enga , το λινκ δεν δουλεύει .... :(
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Ducati ST faq
Μια χαρα δουλευει σε μενα (δοκιμασα με διαφορετικους browsers).
Για ξαναδοκιμασε
Για ξαναδοκιμασε
ENGAKATS caminando por la vida
- cronos
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2383
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 21:50
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Τοποθεσία: Ρέθυμνο
Re: Ducati ST faq
και σε μενα δουλευει μια χαρα. Enga