ST3s η ST4s ???????
- taSOS
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 622
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:36
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: BMW R1100GS
- Τοποθεσία: Κερκυρα
Re: ST3s η ST4s ???????
Εχω και εγω μια ST4S 2004 μοντελο , και σύμφωνο με οτι έγραψε ο Νιαου και ο Αδωνης , παραπάνω . Βασικά είναι για τι χρήση θες την μηχανή ! αν την θες για ταξίδια 2πλος , καλύτερα το ST3 με την καλύτερη απόδοση ροπής στις μεσαίες !!!
Αν θες να "παίζεις" και πιστά , ST4S ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!!!!!!!!!!
Κινητήρας απο 996 ,που μπορείς να τον "σκαλίσεις" όσο θες , και αντέχει η τσέπη σου ! θες λίγο ψάξιμο με τις αναρτήσεις , γιατί είναι προς την "τουριστική χρήση " ρυθμισμένες απο το εργοστάσιο , αλλα πλήρως ρυθμιζόμενες , όποτε τις φέρνεις στα μέτρα σου !
@ Αδωνη , το επίχρισμα στα καλάμια ειναι καρβιδιο του τιτάνιου , όχι επίχρυσα
Αν θες να "παίζεις" και πιστά , ST4S ΔΑΓΚΩΤΟ!!!!!!!!!!!!!
Κινητήρας απο 996 ,που μπορείς να τον "σκαλίσεις" όσο θες , και αντέχει η τσέπη σου ! θες λίγο ψάξιμο με τις αναρτήσεις , γιατί είναι προς την "τουριστική χρήση " ρυθμισμένες απο το εργοστάσιο , αλλα πλήρως ρυθμιζόμενες , όποτε τις φέρνεις στα μέτρα σου !
@ Αδωνη , το επίχρισμα στα καλάμια ειναι καρβιδιο του τιτάνιου , όχι επίχρυσα
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
- gio_ST4
- Member
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Παρ 18 Απρ 2008, 14:08
- Gender: Male
- Other: T50 Αθανατο! ,GIXXER
Re: ST3s η ST4s ???????
ΑΡΓΗΣΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ( 5 μήνες καθυστέρηση μόνο -τέλως των πάντων-) ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΑΛΑΞΕΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΑΛΛΑ ΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΄ΓΩ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ (κάλιο αργά παρά ποτέ)... ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ SΤ3s ή ST4s H ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ .... ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ..... ΝΑ ΠΡΟΤΗΜΙΣΕΙΣ ST4 . ΣΚΕΤΟ . ΧΩΡΙΣ "S" . ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΕ . ΟΥΤΕ ΤΑ OHLINS ΟΥΤΕ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΛΟΓΑΚΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΥΡΟ ΤΟΥ ΘΡΗΛΙΚΟΥ ΜΟΤΕΡ ΤΩΝ 916 cc. ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ , ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΦΤΑΝΕΙ . (τα είπα και ξελάφρωσα) .
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: ST3s η ST4s ???????
.......φιλε.........οταν θα δινεις πονο με το st4...θα ξερεις οτι καλα εκανες και το πηρες.......
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- gio_ST4
- Member
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Παρ 18 Απρ 2008, 14:08
- Gender: Male
- Other: T50 Αθανατο! ,GIXXER
Re: ST3s η ST4s ???????
nasa έγραψε:.......φιλε.........οταν θα δινεις πονο με το st4...θα ξερεις οτι καλα εκανες και το πηρες.......
..... !!!!
- alexps
- Member
- Δημοσιεύσεις: 226
- Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 18:48
- Gender: Male
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Re: ST3s η ST4s ???????
Ας πω κι εχω την χαζομαρα μου!
Ειμαι κατοχος ενος ST4S μοντελο '02 και το πηρα καινουργιο Φεβρουαριο του '04.
Δεν εχω εμπειρια απο ST3 για να σου πω!
Θα σου μιλησω για το δικο μου!
Αν το αλλαζα θα επαιρνα ΠΑΛΙ το ιδιο αλλα πιο καινουργιο μοντελο!
Θα επαιρνα του 04'-'05 για δυο λογους!
Πρωτον καμπανα σε μπανιο λαδιου!
Στα τουριστικα μηχανακια ειναι περιττο το ξηροκαμπανο! Λιγοτεροι μηχανικοι θορυβοι, μικροτερο κοστος συντηρησης!
Επισης το πιο καινουργιο εχει ABS το οποιο οποτε θες το ενεργοποιεις εσυ και οποτε θες το βγαζεις!
Εγω δεν θελω μοτοσυκλετα με μονιμο ABS. Για εμενα το ABS ειναι χρησιμο μονο στην βροχη!
Φοραω κιτ της DUCATI εξατμισεις, φιλτρο αερα και ανοιχτο καπακι φιλτρο αερα!
Και παμε στα σημαντικα!
Διαβασα πιο πανω να σχολιαζουν το μοτερ!
Μαγκες το μοτερ αυτο ειναι ΑΣΠΑΣΤΟ!!!
Οτι και να του κανεις δεν παθαινει τιποτα!
Και πιστεψτε με, του εχω κανει πολλα!!
Και δεν εχει κανει κιχ!!
Παμε παρακατω!
Το μηχανακι απο την μανα του ηταν τρομερα μακρυ!!!!
Αν ανοιγε ποτε η εκτη ΘΑ 300ριζε!
Αλλαξα ενα γραναζι εμπρος πιο μικρο (απο 15 σε 14) και βρηκα την υγεια μου!
Καλυτερη αποκριση στο γκαζι, πιο καλο αρπαγμα, εκμηδενιστηκαν σχεδον τα σκορτσαρισματα!!
Ταξιδευω δικαβαλο ΧΑΛΑΡΑ με 180-200 και ειναι το πιο φυσιολογικο πραγμα στον κοσμο!
Σημαντικο! Πισω OHLINS!! Τεραστια διαφορα!!!
Για να μην παρεξηγηθω!!
Η διαφορα δεν ειναι τοσο μεγαλη στο θεμα αποδοσης αλλα η διαφορα ειναι ΜΑΚΡΑΝ λεμε στην διαρκεια ζωης!
Το μηχανακι το πηρα Φεβρουαριο και τον Απριλιο μου ρυθμισε τις αναρτησεις ο Τσαρμποπουλος με βαση τις αναγκες τις δικες μου!
Μεχρι και σημερα που μιλαμε, δηλαδη μετα απο 5 χρονια και 30000 χλμ. δεν εχει χρειαστει να κανω ενα κλικ στις ρυθμισεις!!!
Απιστευτο!!!!
Μπροστα εχουμε μεν SHOWA αλλα το καλο, πληρως ρυθμιζομενο με επιστρωση νιτριδιου τιτανιου για λιγοτερες τριβες!!
Το μηχανακι αυτο ΔΕΝ ειναι και οτι καλυτερο για μεσα στην πολη!!
Για αυτο εχω ενα σκουτερ για καθημερινα και το ST βγαινει απλα βολτες και ταξιδια!
Το τελικο συμπερασμα το δικο μου για αυτην γενικα την σειρα της DUCATI ειναι οτι ειναι πολυ παρεξηγημενα!
Μονο αν μπορεσει να εχει καποιος στην κατοχη του ενα τετοιο μηχανακι για ενα χρονικο διαστημα μπορει να το εκτιμησει!!!
Ελπιζω οσο μπορεσα να βοηθησα!!
Υ.Γ. Μαλλον περισσοτερο σε εμπλεξα!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!
Ειμαι κατοχος ενος ST4S μοντελο '02 και το πηρα καινουργιο Φεβρουαριο του '04.
Δεν εχω εμπειρια απο ST3 για να σου πω!
Θα σου μιλησω για το δικο μου!
Αν το αλλαζα θα επαιρνα ΠΑΛΙ το ιδιο αλλα πιο καινουργιο μοντελο!
Θα επαιρνα του 04'-'05 για δυο λογους!
Πρωτον καμπανα σε μπανιο λαδιου!
Στα τουριστικα μηχανακια ειναι περιττο το ξηροκαμπανο! Λιγοτεροι μηχανικοι θορυβοι, μικροτερο κοστος συντηρησης!
Επισης το πιο καινουργιο εχει ABS το οποιο οποτε θες το ενεργοποιεις εσυ και οποτε θες το βγαζεις!
Εγω δεν θελω μοτοσυκλετα με μονιμο ABS. Για εμενα το ABS ειναι χρησιμο μονο στην βροχη!
Φοραω κιτ της DUCATI εξατμισεις, φιλτρο αερα και ανοιχτο καπακι φιλτρο αερα!
Και παμε στα σημαντικα!
Διαβασα πιο πανω να σχολιαζουν το μοτερ!
Μαγκες το μοτερ αυτο ειναι ΑΣΠΑΣΤΟ!!!
Οτι και να του κανεις δεν παθαινει τιποτα!
Και πιστεψτε με, του εχω κανει πολλα!!
Και δεν εχει κανει κιχ!!
Παμε παρακατω!
Το μηχανακι απο την μανα του ηταν τρομερα μακρυ!!!!
Αν ανοιγε ποτε η εκτη ΘΑ 300ριζε!
Αλλαξα ενα γραναζι εμπρος πιο μικρο (απο 15 σε 14) και βρηκα την υγεια μου!
Καλυτερη αποκριση στο γκαζι, πιο καλο αρπαγμα, εκμηδενιστηκαν σχεδον τα σκορτσαρισματα!!
Ταξιδευω δικαβαλο ΧΑΛΑΡΑ με 180-200 και ειναι το πιο φυσιολογικο πραγμα στον κοσμο!
Σημαντικο! Πισω OHLINS!! Τεραστια διαφορα!!!
Για να μην παρεξηγηθω!!
Η διαφορα δεν ειναι τοσο μεγαλη στο θεμα αποδοσης αλλα η διαφορα ειναι ΜΑΚΡΑΝ λεμε στην διαρκεια ζωης!
Το μηχανακι το πηρα Φεβρουαριο και τον Απριλιο μου ρυθμισε τις αναρτησεις ο Τσαρμποπουλος με βαση τις αναγκες τις δικες μου!
Μεχρι και σημερα που μιλαμε, δηλαδη μετα απο 5 χρονια και 30000 χλμ. δεν εχει χρειαστει να κανω ενα κλικ στις ρυθμισεις!!!
Απιστευτο!!!!
Μπροστα εχουμε μεν SHOWA αλλα το καλο, πληρως ρυθμιζομενο με επιστρωση νιτριδιου τιτανιου για λιγοτερες τριβες!!
Το μηχανακι αυτο ΔΕΝ ειναι και οτι καλυτερο για μεσα στην πολη!!
Για αυτο εχω ενα σκουτερ για καθημερινα και το ST βγαινει απλα βολτες και ταξιδια!
Το τελικο συμπερασμα το δικο μου για αυτην γενικα την σειρα της DUCATI ειναι οτι ειναι πολυ παρεξηγημενα!
Μονο αν μπορεσει να εχει καποιος στην κατοχη του ενα τετοιο μηχανακι για ενα χρονικο διαστημα μπορει να το εκτιμησει!!!
Ελπιζω οσο μπορεσα να βοηθησα!!
Υ.Γ. Μαλλον περισσοτερο σε εμπλεξα!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!
Enjoy The Silence!
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: ST3s η ST4s ???????
ετσι πως τα πες...και με αυτα που ακουω απο τον Γιωργο (gio_St4) χρονια τωρα...μ εκανες να το λιμπιστω!!!alexps έγραψε:Ας πω κι εχω την χαζομαρα μου!
Ειμαι κατοχος ενος ST4S μοντελο '02 και το πηρα καινουργιο Φεβρουαριο του '04.
Δεν εχω εμπειρια απο ST3 για να σου πω!
Θα σου μιλησω για το δικο μου!
Αν το αλλαζα θα επαιρνα ΠΑΛΙ το ιδιο αλλα πιο καινουργιο μοντελο!
Θα επαιρνα του 04'-'05 για δυο λογους!
Πρωτον καμπανα σε μπανιο λαδιου!
Στα τουριστικα μηχανακια ειναι περιττο το ξηροκαμπανο! Λιγοτεροι μηχανικοι θορυβοι, μικροτερο κοστος συντηρησης!
Επισης το πιο καινουργιο εχει ABS το οποιο οποτε θες το ενεργοποιεις εσυ και οποτε θες το βγαζεις!
Εγω δεν θελω μοτοσυκλετα με μονιμο ABS. Για εμενα το ABS ειναι χρησιμο μονο στην βροχη!
Φοραω κιτ της DUCATI εξατμισεις, φιλτρο αερα και ανοιχτο καπακι φιλτρο αερα!
Και παμε στα σημαντικα!
Διαβασα πιο πανω να σχολιαζουν το μοτερ!
Μαγκες το μοτερ αυτο ειναι ΑΣΠΑΣΤΟ!!!
Οτι και να του κανεις δεν παθαινει τιποτα!
Και πιστεψτε με, του εχω κανει πολλα!!
Και δεν εχει κανει κιχ!!
Παμε παρακατω!
Το μηχανακι απο την μανα του ηταν τρομερα μακρυ!!!!
Αν ανοιγε ποτε η εκτη ΘΑ 300ριζε!
Αλλαξα ενα γραναζι εμπρος πιο μικρο (απο 15 σε 14) και βρηκα την υγεια μου!
Καλυτερη αποκριση στο γκαζι, πιο καλο αρπαγμα, εκμηδενιστηκαν σχεδον τα σκορτσαρισματα!!
Ταξιδευω δικαβαλο ΧΑΛΑΡΑ με 180-200 και ειναι το πιο φυσιολογικο πραγμα στον κοσμο!
Σημαντικο! Πισω OHLINS!! Τεραστια διαφορα!!!
Για να μην παρεξηγηθω!!
Η διαφορα δεν ειναι τοσο μεγαλη στο θεμα αποδοσης αλλα η διαφορα ειναι ΜΑΚΡΑΝ λεμε στην διαρκεια ζωης!
Το μηχανακι το πηρα Φεβρουαριο και τον Απριλιο μου ρυθμισε τις αναρτησεις ο Τσαρμποπουλος με βαση τις αναγκες τις δικες μου!
Μεχρι και σημερα που μιλαμε, δηλαδη μετα απο 5 χρονια και 30000 χλμ. δεν εχει χρειαστει να κανω ενα κλικ στις ρυθμισεις!!!
Απιστευτο!!!!
Μπροστα εχουμε μεν SHOWA αλλα το καλο, πληρως ρυθμιζομενο με επιστρωση νιτριδιου τιτανιου για λιγοτερες τριβες!!
Το μηχανακι αυτο ΔΕΝ ειναι και οτι καλυτερο για μεσα στην πολη!!
Για αυτο εχω ενα σκουτερ για καθημερινα και το ST βγαινει απλα βολτες και ταξιδια!
Το τελικο συμπερασμα το δικο μου για αυτην γενικα την σειρα της DUCATI ειναι οτι ειναι πολυ παρεξηγημενα!
Μονο αν μπορεσει να εχει καποιος στην κατοχη του ενα τετοιο μηχανακι για ενα χρονικο διαστημα μπορει να το εκτιμησει!!!
Ελπιζω οσο μπορεσα να βοηθησα!!
Υ.Γ. Μαλλον περισσοτερο σε εμπλεξα!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!
COMUNE DI BOLOGNA
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 22:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: ST3s η ST4s ???????
Και 'γω....johnduc έγραψε: ετσι πως τα πες...και με αυτα που ακουω απο τον Γιωργο (gio_St4) χρονια τωρα...μ εκανες να το λιμπιστω!!!
Aνδρέας Β.
- Christos696
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3108
- Εγγραφή: Κυρ 25 Ιαν 2009, 21:50
- Bike: Monster 696
Re: ST3s η ST4s ???????
jks έγραψε:γιατι δεν περιμενεις να δεις το νεο μοντελο που θα βγει σαν αντικατασταση της σειρας ST και παντρεμα με σειρα multistrada και αν σου κολλαει σαν εμφανιση να το χτυπησεις ??
απο http://www.motomag.gr/index.php?option= ... &Itemid=35
"Στα σχέδια της Ducati είναι η αύξηση της ετήσιας παραγωγής στις 54.000 μοτοσυκλέτες μέχρι το 2010, με τη βοήθεια και της εισαγωγής δύο νέων, αυτοματοποιημένων γραμμών παραγωγής αργότερα φέτος, τα κέρδη των οποίων θα τη βοηθήσουν να αποπληρώσει τα ύψους 10,8 εκατομμυρίων χρέη της, και να επιστρέψει στην καθαρή κερδοφορία. Από αυτές τις 54.000 μοτοσυκλέτες που στοχεύουν να κατασκευάζουν ετησίως, το 30% θα είναι superbikes, το 40% naked, και το 30% dual purpose. Ο τομέας των sport touring, που σήμερα αντιπροσωπεύει το 7% της παραγωγής, θα σταματήσει να υπάρχει -τέλος στα ST4 και ST3, λοιπόν. Το στρατηγικό / βιομηχανικό πλάνο της Ducati για τη διετία 2008-2010, όπως ανακοινώθηκε στις 16 Ιανουαρίου, είναι ένα από τα πλέον αξιοθαύμαστα κείμενα αυτοκριτικής, που παρουσίασε ποτέ δημόσια μία εταιρεία μοτοσυκλετών. Στο κείμενο αυτό, ενώ αναλύονται οι λόγοι για τους οποίους οι πωλήσεις της εταιρείας σημείωσαν τόσο δραματική πτώση την περίοδο 2002-2006, παρουσιάζει τις κινήσεις που θα γίνουν για την αποκατάσταση αυτής της κατάστασης, κινήσεις που συνίστανται στην παρουσίαση δέκα καινούριων μοντέλων που θα πλαισιώσουν τις 1098, Hypermotard και Desmosedici RR. Πέραν αυτού, στο πλάνο υπογραμμίζεται η αναγκαιότητα να είναι έτοιμη η εταιρεία να αυξήσει την παραγωγή νέων μοντέλων από το 2011 -κάτι που ακούγεται σαν ιδιαίτερα επιθετική πολιτική, που θα αποτρέψει τα μοντέλα της από το να “ριζώνουν” στις βιτρίνες των αντιπροσώπων όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Θα δούμε άραγε και μία “χωματερή” έκδοση του Monster, στο κοντινό μέλλον;
ducatista #941
- The Bologneean
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1628
- Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 13:38
- Gender: Male
- Other: Monster S4 (r.i.p.)
- Τοποθεσία: stone(d) city
Re: ST3s η ST4s ???????
Γιατι με βαζεται στη πριζα ρε γαμωτο και ειμαι και σε mode αλλαγης μηχανακιου....
Και τι τιμες παιζουν μεταχειρο τα st3??
Εχεται δει κανενα με τιμονι και οχι clip ons?? (δεν τα μπορω ρε γαμωτο...)
Και τι τιμες παιζουν μεταχειρο τα st3??
Εχεται δει κανενα με τιμονι και οχι clip ons?? (δεν τα μπορω ρε γαμωτο...)
Θωμάς
Proud member of...
ΜπεεΕεεΕΕΕεεεΕΕΕεεεεΕΕ
- GERMANOS
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Κυρ 13 Ιουν 2010, 14:25
- Gender: Male
- Bike: Paul Smart
- Other: yamaha rd 350
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Re: ST3s η ST4s ???????
γεια σας παιδια καινούργιος με τα ducati πρόσφατα (απο τον ιουνιο του 2010 το εχω)το πηρα έδωσα yamaha r1 και πηρα το st4s 2002 μου αρεσε απο παλια το τουρισταδικο σουλουπι που εχει και το πηρα. Εκανα μαζι με τη γυναικα μου το πρωτο ταξιδι απο θεσσαλονικη κατεβηκα στερεα ελλαδα την γυρισα σχεδον ολη και εφυγα μετα για πηλιο οικονομικο μου φανηκε και πολλη ανετο με 2 ατομα βαλιτσα και μεσω ορο ταχυτητας τα 130-150 και αρκετα καλο στα χαμηλα σε στροφες ανηφορικες(ΠΗΛΙΟ) ελπιζω να βοηθησα
- snahmi
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 69
- Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 12:18
- Gender: Male
- Bike: Sport 1000
- Other: KTM 990ADV
Re: ST3s η ST4s ???????
Εγώ παιδιά που ήρθα προσφατως οδηγώντας το ST3S από Γερμανία στην Ελλάδα, μπορώ να πω ότι δε μετάνιωσα καθόλου την αγορά του.
Το οδήγησα σε ορεινό στροφιλίκι με διβάλιτσο και tank + tail bags και δεν έκανε "κιχ" στα σφιχτά κομμάτια ακόμη και στα ανηφορικά. Οι ροπές του χαμηλά είναι ικανοποιητικότατες.
Το οδήγησα και στην autostrada σε ταχύτητες 170 kmh
και δεν με κούρασε καθόλου (αντιθέτως το μοτέρ έχει ανάσες να προσφέρει κι άλλο στα μεσαία κ ψηλά)
Έχω οδηγήσει το και st4 του 2002 (που καθόταν και περίμενε υπομονετικά "γαμπρό" στην αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη / μπορεί να είναι το δικό σου φίλε GERMANOS) και ένα από τα πρώτα st2 (που επίσης καθόταν υπομονετικά στην ίδια αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη και της βρήκαμε προσφάτως γαμπρό ένα καλό παιδί, το Χρήστο ).
Και τα δύο έχουν καλά στοιχεία. Το st4 έχει εθιστικό αρκουδόγκαζο και σε τρελλαίνει όσο το ανοίγεις, το δε st2 έχει τη ροπή ενός τρακτέρ αν πας βολτίτσα λ.χ. στο πήλιο, δεν θα αρνηθεί όμως να σε ταξιδέψει και στο εξωτερικό για μια...... βολτίτσα.
Το st3s όμως είναι άλλη ιστορία: Ανθρώπινος συμπλέκτης, Ηλεκτρικό μοτέρ, ανάρτηση φτιαγμένη για κάθε αναβάτη, ξεκούραστη θέση οδήγησης. Με λίγα λόγια, ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι the best of both worlds. Η χρυσή τομή μεταξύ του st2 και του st4.
Αυτά τα ολίγα.
Ελπίζω να βοήθησα.
Το οδήγησα σε ορεινό στροφιλίκι με διβάλιτσο και tank + tail bags και δεν έκανε "κιχ" στα σφιχτά κομμάτια ακόμη και στα ανηφορικά. Οι ροπές του χαμηλά είναι ικανοποιητικότατες.
Το οδήγησα και στην autostrada σε ταχύτητες 170 kmh
και δεν με κούρασε καθόλου (αντιθέτως το μοτέρ έχει ανάσες να προσφέρει κι άλλο στα μεσαία κ ψηλά)
Έχω οδηγήσει το και st4 του 2002 (που καθόταν και περίμενε υπομονετικά "γαμπρό" στην αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη / μπορεί να είναι το δικό σου φίλε GERMANOS) και ένα από τα πρώτα st2 (που επίσης καθόταν υπομονετικά στην ίδια αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη και της βρήκαμε προσφάτως γαμπρό ένα καλό παιδί, το Χρήστο ).
Και τα δύο έχουν καλά στοιχεία. Το st4 έχει εθιστικό αρκουδόγκαζο και σε τρελλαίνει όσο το ανοίγεις, το δε st2 έχει τη ροπή ενός τρακτέρ αν πας βολτίτσα λ.χ. στο πήλιο, δεν θα αρνηθεί όμως να σε ταξιδέψει και στο εξωτερικό για μια...... βολτίτσα.
Το st3s όμως είναι άλλη ιστορία: Ανθρώπινος συμπλέκτης, Ηλεκτρικό μοτέρ, ανάρτηση φτιαγμένη για κάθε αναβάτη, ξεκούραστη θέση οδήγησης. Με λίγα λόγια, ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΦΑΓΟΣ.
Κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι the best of both worlds. Η χρυσή τομή μεταξύ του st2 και του st4.
Αυτά τα ολίγα.
Ελπίζω να βοήθησα.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 91
- Εγγραφή: Πέμ 15 Απρ 2010, 00:30
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: ST2
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: ST3s η ST4s ???????
Κουμπάρε πότε θα πάμε βόλτα?snahmi έγραψε:
Έχω οδηγήσει το και st4 του 2002 (που καθόταν και περίμενε υπομονετικά "γαμπρό" στην αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη / μπορεί να είναι το δικό σου φίλε GERMANOS) και ένα από τα πρώτα st2 (που επίσης καθόταν υπομονετικά στην ίδια αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη και της βρήκαμε προσφάτως γαμπρό ένα καλό παιδί, το Χρήστο ).