stavrosdm έγραψε:Το 750 γενικα σαν επιλογη για πρωτη μεγαλου κυβισμου μοτοσυκλετα μια χαρα επιλογη δεν ειναι? Ιδιαιτερα για εμενα που θελω να του πιω το αιμα σε στροφες και τετιου ειδους εκδρομουλες παντα με γρηγορο ρυθμο
Σταυρο καλησπέρα.
Χωρίς εμπάθεια - γιατί ο γραπτός λόγος είναι και ευκολα παρεξηγήσιμος - μου δίνεται η εντύπωση πως απλά χρειάζεσαι επιβεβαίωση για το 750 που εσύ θέλεις χωρίς να θέλεις να λάβεις υπόψιν σου και τις υπόλοιπες επιλογές.
Ο Raf και ο Τουλούμπας σου εξήγησαν ωραιότατα τις διαφορές μεταξύ μοντέλων.
Απο 'κει και πέρα : Αμα είναι αποκλειστικά θέμα budget...OK, παρόλα αυτά, το να πας να πάρεις για 1η μεγάλη μηχανή μηχανάκι 10++ ετίας...με ακριβά service και ανταλλακτικά...στα οποία χρήματα μπορείς όντως να πας να πάρεις κατι (αρκετά) πιο σύγχρονο που Α) θα σε βολέψει περισσότερο, Β) θα βρίσκεις πιο εύκολα ανταλλακτικά και Γ) δεν θα σου πονεσει και την τσέπη...
Να στο πω και αλλιώς, ΟΛΑ στρίβουν αμα μπορείς να τα στρίψεις, δεν έχει σχέση αμα θα είναι Kawa, Aprilia, Duc κτλπ τκλπ, το shiver π.χ που σου πρότειναν και στο άλλο φόρουμ είναι μια πολύ καλή επιλογή - το έχεις οδηγήσει ? Είναι πολύ ωραίο μηχανάκι, και φρενάκια πολύ ωραία, και στήσιμο, και γκάζι (το οποίο είναι υπερ-αρκετό, οχι βεβαια 90 αλόγατα που ισχυρίζεται η Aprilia), και φτηνότερα service έχει, και "στρίβει" οπως θες και 3 riding modes διαθέτει το οποίο είναι πολύ θετικό, κοινώς, με πάνω-κάτω τα ίδια χρήματα θα πας να πάρεις μηχανάκι πολύ πιο σύγχρονο το οποίο θα σε βολέψει περισσότερο και σε βόλτες, και σε ταξίδια αλλά και στην καθημερινή μετακίνηση.
Το έχει συγγενής μου το συγκεκριμένο και είναι ωραιότατο.
Και άιντε, πες οτι θέλεις σώνει και καλά μηχανάκι απο το borgo Panigale, στα 3-3.5+ χιλιάρικα πάλι μπορείς να βρεις κατι πιο μοντέρνο το οποίο επίσης πάλι θα σε βολέψει πιο πολύ οπως κανα' Monster 696 π.χ.
Επίσης, μιας που οδηγείς καιρό μηχανάκι αλλά μιλάμε πλέον για μεγάλη μηχανή...το ABS φίλε θα βοηθούσε πολύ και άσε του χεράδες να λένε, η ασφάλεια πρέπει να έρχεται σε 1η μοίρα αφου θα κάνεις το άλμα, αλλιώς μαζεύουν τα χλμ τα μεγαλύτερα μηχανάκια, αλλα χρήματα θα πληρώσεις σε περίπτωση τούμπας (ακόμα και με λίγα χλμ/ω)...στην περίπτωση που δεν χτυπήσεις κιόλας.
Ειμαι off-topic, το αντιλαμβάνομαι, επίσης, μάλλον δεν θες να ακούσεις τα συγκεκριμένα αλλά...
Καταλαβαίνω, είσαι και εσύ "ρομαντικός", το να πας να σκάσεις χρήματα όμως μονο και μόνο επειδη γράφει "Ducati" στο ντεπόζιτο επειδή βρήκες κατι στα 2.5 χιλιάρικα ή/και επειδή είσαι ενθουσιώδης...Στη τελική, πρεπει να τα βάλεις κάτω γιατί η συντήρηση κοστίζει αρκετά περισσότερο απο την αρχική αγορά σε βάθος χρόνου, μιλάμε για μηχανάκι 13 ετών στη περίπτωση αυτή με οτι αυτό συνεπάγεται.
Προσωπικά, σ'αυτό το budget (πάνω-κάτω), αμα ήθελα κατι όμορφο και "στριφτερό", θα έβλεπα σε ΚΤΜ Duke 390 (ποδήλατο,παιχνιδιάρικο, με γκάζι που δεν θα σε τρομάξει), Shiver 750 (τα κάνει ολα και συμφέρει, αρκετό εως πολύ γκάζι), Monster 696 (υπεραρκετό γκάζι, ελαφρύ + Ducati όπως θέλεις), Street Triple 675 (πολύ γκάζι, ελαφρύ, μ@ύναρος και διαχρονικότατο design) - θα έβαζα και κανα' Γιαπωνέζικο στη λίστα (ΜΤ 07 π.χ) αλλά μάλλον δεν τα γουστάρεις οπότε...
Ξέρω, κανένα απο τα παραπάνω δεν ειναι clip-on-άτο (αχχχ νιάτα) αλλά...
Παρεμπιπτόντως, οι περισσότερες εκδόσεις απο τα παραπάνω βέβαια - σ'αυτο το budget (και ανάλογα το μοντέλο)- δεν εχουν ABS που λέγαμε πιο πάνω.
Tις συγγνώμες για το off-topic μάγκες, Τι λέγαμε ? SS 750 ? α ναι...