Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Supersport




Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2009, 15:32 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Δημοσιεύσεις: 2069
Τοποθεσία: Αθηνα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS750
Άλλη: Kreidler florett TM
εχω προσεξει οτι τα αμερικανικα ss εχουν στο ρεζερβουάρ ενα εχτρα πλαστικο ακριβως στην μεση του κατα μηκος της κατω πλευρας του.....ενω στις φωτο τις εργοστασιακες και σε οσα βλεπω δεν υπαρχει σε κανεναν..

γνωριζετε ειναι εχτρα ανταλλακτικό? σταθεροποιει περισσοτερο το δοχειο καυσίμου?

_________________
http://steelspoke.blogspot.gr/

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2009, 15:32 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Δημοσιεύσεις: 2069
Τοποθεσία: Αθηνα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS750
Άλλη: Kreidler florett TM
?

_________________
http://steelspoke.blogspot.gr/

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Νοέμ 2009, 18:35 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 10:50
Δημοσιεύσεις: 252
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 999 R
Άλλη: Pantah,bmw, Vespa
mycolnago έγραψε:
εχω προσεξει οτι τα αμερικανικα ss εχουν στο ρεζερβουάρ ενα εχτρα πλαστικο ακριβως στην μεση του κατα μηκος της κατω πλευρας του.....ενω στις φωτο τις εργοστασιακες και σε οσα βλεπω δεν υπαρχει σε κανεναν..

γνωριζετε ειναι εχτρα ανταλλακτικό? σταθεροποιει περισσοτερο το δοχειο καυσίμου?


extra είναι σίγουρα!!!
αλλά δεν είναι χρήσιμο για όλους :glimpse:

Υπάρχει για να σταθεροποιεί το σώμα σου, βάζοντας το γονατό σου εκεί όταν " κατεβαίνεις " απο το μηχανάκι μέσα στην στροφή. Προσφέρει ένα σημείο τριβής στο γόνατο σου για να κρατίεσαι καλύτερα πάνω στην μηχανή με το εξωτερικό γόνατο στην στροφή.

Μάλλον η Duc. θεωρούσε μόνο τους αμερικανούς τόσο γρήγορους για να το χρειάζονται!!!
:whistling: :whistling: :whistling: :cool:

σου ευχομαι να το χρειάζεσαι πάντως!!

_________________
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Νοέμ 2009, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Panigale 899
Άλλη: SS 1000ds Rt
mycolnago έγραψε:
εχω προσεξει οτι τα αμερικανικα ss εχουν στο ρεζερβουάρ ενα εχτρα πλαστικο ακριβως στην μεση του κατα μηκος της κατω πλευρας του.....ενω στις φωτο τις εργοστασιακες και σε οσα βλεπω δεν υπαρχει σε κανεναν..

γνωριζετε ειναι εχτρα ανταλλακτικό? σταθεροποιει περισσοτερο το δοχειο καυσίμου?


grigo έγραψε:
extra είναι σίγουρα!!!
αλλά δεν είναι χρήσιμο για όλους :glimpse:

Υπάρχει για να σταθεροποιεί το σώμα σου, βάζοντας το γονατό σου εκεί όταν " κατεβαίνεις " απο το μηχανάκι μέσα στην στροφή. Προσφέρει ένα σημείο τριβής στο γόνατο σου για να κρατίεσαι καλύτερα πάνω στην μηχανή με το εξωτερικό γόνατο στην στροφή.

Μάλλον η Duc. θεωρούσε μόνο τους αμερικανούς τόσο γρήγορους για να το χρειάζονται!!!
:whistling: :whistling: :whistling: :cool:

σου ευχομαι να το χρειάζεσαι πάντως!!


:nono2: :nono2:

Τα πρωτα SS απο το 1998 και μετα ειχαν αυτα τα δυο κοματακια εκει για να γεμιζουν ενα μικρο βαθουλωμα που κανει σε εκεινο το σημειο το τεποζιτο. Αργοτερα το κατηργησαν :glimpse:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Δεκ 2009, 15:01 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 10:50
Δημοσιεύσεις: 252
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 999 R
Άλλη: Pantah,bmw, Vespa
ENGAKATS έγραψε:

:nono2: :nono2:

Τα πρωτα SS απο το 1998 και μετα ειχαν αυτα τα δυο κοματακια εκει για να γεμιζουν ενα μικρο βαθουλωμα που κανει σε εκεινο το σημειο το τεποζιτο. Αργοτερα το κατηργησαν :glimpse:



Στην ζωή πιστευω οτι όλα υπαρχουν και γίνονται για κάποιο λόγο. Ετσι και το βαθούλωμα σε εκείνο το σημείο έγινε προφανώς αρχικά για κάποιο λόγο :whistling: και οχι κατα τύχη.Το πλαστικό μπήκε εκεί για να εξυπηρετήσει κάποια ανάγκη που πίστευε ο σχεδιαστής, ασχετα με το αν τελικά την εξυπηρετησε ή οχι.
Εκ των υστέρων βλέπουμε οτι δεν την εξυπηρέτησε και πολύ εφόσον καταργήθηκε και μας έμεινε το βαθούλωμα για να μην αλλάζουν τα καλούπια!
Αλλωστε τα Tank knee grips είναι πολύ παλιά ιστορία... http://www.techspec-usa.com/

_________________
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Δεκ 2009, 01:45 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Panigale 899
Άλλη: SS 1000ds Rt
grigo έγραψε:
Στην ζωή πιστευω οτι όλα υπαρχουν και γίνονται για κάποιο λόγο. Ετσι και το βαθούλωμα σε εκείνο το σημείο έγινε προφανώς αρχικά για κάποιο λόγο :whistling: και οχι κατα τύχη.Το πλαστικό μπήκε εκεί για να εξυπηρετήσει κάποια ανάγκη που πίστευε ο σχεδιαστής, ασχετα με το αν τελικά την εξυπηρετησε ή οχι.
Εκ των υστέρων βλέπουμε οτι δεν την εξυπηρέτησε και πολύ εφόσον καταργήθηκε και μας έμεινε το βαθούλωμα για να μην αλλάζουν τα καλούπια!
Αλλωστε τα Tank knee grips είναι πολύ παλιά ιστορία... http://www.techspec-usa.com/


Ναι αλλα, ακομα και με μενα που ειμαι 1.91, τα γονατα μου δεν φτανουν τοσο μπροστα :tooth2:. Δεν ξερω τι σοι αναβατη ειχε στο μυαλο του ο Terblanche αν τα εβαλε εκει σαν αντιολισθητικα :think2: :tooth2:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Μαρ 2010, 22:48 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Δημοσιεύσεις: 2069
Τοποθεσία: Αθηνα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS750
Άλλη: Kreidler florett TM
MIchelin:εκανα το track-day της Michelin μια και ηταν τζαμπε για μενα που φοραω τα pilot 2.
Πρωτη φορα μπηκα και ειμαι απολυτα ευχαριστημένος..ζεσταθηκε αμεσως με πιεσεις 31 εμπρος και 29 πισω,στον πρωτο αναγνωριστικο γυρο και απο τον δευτερο και μετα:

-γυρναγα στο 1,24-1,26 χωρις αγρια φρενα,με ομαλες και γλυκες γραμμες , με ενα στρωτο τεμπο δεδομενου
οτι ηταν η παρθενικη μου βολτα,
οτι το ss ειναι αναιμία,
οτι δεν θελω να το ξεσκισω το μηχανακι
οτι δεν θελω να γινει το αναπαντεχο κλπ,κλπ

δεν αισθανθηκα πουθενα να μου φυγει,στα φρενα ειχα τον έλεγχο παντου σε καθε εκατοστο της πιστας,και στις στροφες που εδινε την εντυπωση οτι δεν υπαρχει περιπτωση να ξεκολήσει( με τα 65 αλογακια μονο),στην πιστα βεβαια ειναι τετοιο το γκριπ ,που με οτι λαστιχο και να ειχα τα ιδια θα έλεγα........αλλα και στον δημοσιο δρομο την ιδια πληροφορηση μου δινει,οπου εχω βεβαια καποιο αξιολογο συντελεστη τριβής.

Οταν βγηκα στα πιτς,ειδα οτι στο πισω ειχα χρησιμοποιήσει ολη σχεδον την κορώνα 3 χιλιοστα πριν το χείλος.....το εμπρος παντα εχει περισσοτερα περιθώρια.Επισης ειχε βγει το μακαρονι στα πλαινα οπως τα αγωνιστικά λαστιχα...και δεν το πίστευα ......Δεν μπηκα 2ο session γιατι δεν ηθελα να τα φαω τελειως γιατι κανω βολτες και εκδρομούλες και σε αυτη την φάση δεν ειμαι για να αλλαξω λαστιχα που εχουν κανει μονο 1000 χλμ(και δεν θελω να δινω 300 € ετσι ...)ελπιζω μετα απο ενα αργο σχετικα σεσσιον να εχω "ψωμι" ακομη για τα michelinάκια μου...εσεις τι λέτε? :innocent2: :innocent2: :innocent2:

_________________
http://steelspoke.blogspot.gr/

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 28 Μαρ 2010, 23:34 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02
Δημοσιεύσεις: 4045
Ωραιος!... :thumbsup: Για τα λαστιχα μην ανησυχεις, αντεχουν αρκετα σεσσιον.....
Αλλα στο 1.25 δεν θα επρεπε να πατας ολο το λαστιχο..


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Μαρ 2010, 09:05 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Δημοσιεύσεις: 2069
Τοποθεσία: Αθηνα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS750
Άλλη: Kreidler florett TM
dio έγραψε:
Ωραιος!... :thumbsup: Για τα λαστιχα μην ανησυχεις, αντεχουν αρκετα σεσσιον.....
Αλλα στο 1.25 δεν θα επρεπε να πατας ολο το λαστιχο..


φοραω 160 πισω και εχει προοδευτικη κορωνα,μην το συγκρινεις με τα 180 ή 190 αρια...για την ιπποδύναμη που έχω νομιζω οτι ειναι η χρυσή τομή για road-track..

_________________
http://steelspoke.blogspot.gr/

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Μαρ 2010, 09:21 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
Δημοσιεύσεις: 1741
Τοποθεσία: Pits
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Panigale 899
Άλλη: 999ΤΜΒ
Με το 750 στα Μέγαρα "κηδεύεις" πολλούς ανυποψίαστους πάντως :innocent2: Και η μικρή ιπποδύναμή του είναι αρκετή για να πας χωρίς φόβο αλλά (εάν μπορείς) με αρκεή φόρα στην είσοδο.

:hibye:

_________________
Εικόνα

N3R - #166


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Μαρ 2010, 19:59 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 27 Οκτ 2008, 02:23
Δημοσιεύσεις: 88
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749 R
Άλλη: SS750 naked
Παράθεση:
ζεσταθηκε αμεσως με πιεσεις 31 εμπρος και 29 πισω,στον πρωτο αναγνωριστικο γυρο και απο τον δευτερο και μετα:

Γέια και απο εμενα, τελικα στα michelin που φοραω κι'εγω τι
πιεσεις βαζουμε, γιατι ο λαστιχας που τα εβαλε εδωσε 36 εμπρος
και 38 πισω ποιο ειναι το σωστο.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Μαρ 2010, 22:33 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Δημοσιεύσεις: 2069
Τοποθεσία: Αθηνα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS750
Άλλη: Kreidler florett TM
στην πιστα βαζουμε πιο χαμηλές πιέσεις επειδη ζεστενονται και "ανεβαζουν πίεση...
στον δρόμο βαζουμε παραπανω....
και μενα ο λαστιχας για δρομο μου προτεινε 36 Ε & 34 Π.Εγω ομως βολευτηκα με 34 Ε 32 Π και θα βαλω τωρα 32 Ε & 32 Π.!μεχρι να βαλω catridge στο μπροστινο showa θα ριξω λιγο πιεση γιατι "μπησταει"...!

το θεμα λαστιχα ειναι τελειως ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ (δεν ειναι ενδεικτικα αυτα που βαζω εγω!)

_________________
http://steelspoke.blogspot.gr/

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Μαρ 2010, 07:45 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 27 Οκτ 2008, 02:23
Δημοσιεύσεις: 88
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749 R
Άλλη: SS750 naked
Παράθεση:
μεχρι να βαλω catridge στο μπροστινο showa θα ριξω λιγο πιεση γιατι "μπησταει"...!

Εχεις δικιο και μενα μπησταει και ειχα ριξει την πιεση στο 32Ε-Π
οταν ομως περασα για κατι απο το μαγαζι του και του το ειπα
οτι το βιβλιο δινει 2,1 2,2 bar μου τα εκανε παλι 36-38 και επιμενει
οτι αυτο ειναι το σωστο για να λειτουργησουν τα λαστιχα.
Γνωριζει κανεις αν τιθεται θεμα ασφαλειας με χαμηλοτερη πιεση.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Μαρ 2010, 11:12 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:37
Δημοσιεύσεις: 1385
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Panigale 899
Άλλη: Κ1200S - F800s
Colin έγραψε:
ρίξε και μια ματιά εδώ και παρουσιάσου στον ίλαρχο Enga... :)) :)) :)) :))

viewtopic.php?f=44&t=3874

:hibye: :hibye:



o Εnga δεν ειναι ιλαρχος ψαρακα.
Ειναι ο C.D.S.S. η' στα ελληνικα Α.Ν.Σ.Σ.

_________________
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Απρ 2010, 19:40 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Δημοσιεύσεις: 2069
Τοποθεσία: Αθηνα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS750
Άλλη: Kreidler florett TM
αντιγραφω απο http://www.bikeboy.org/ducati2vthrottleb.html

One very important thing to know about the 1.5M ECU is that it runs rich for the first 3,000 rotations every time you start the engine after turning the key or kill switch off and then on. I just thought (while typing this) that I don’t know what happens if the engine stalls and you restart it – I’ve never tested that. So best to assume it does it every time.

And this is not just when it’s cold. Every time! Even when it’s hot. If you start it up and check the idle mixture quickly and it’s 5% CO after idling for 3 or so minutes (3,000 rotations at 1,100 RPM idle is about 3 minutes) the mixture will drop to maybe 1% CO or so and it’ll idle like crap. I usually allow at least 4 to 5 minutes for the mixture to settle after starting the engine. It’s very annoying when you’re in a hurry, as you have to turn the engine off then back on to initiate the setting procedure with the diagnostic tools, but that’s how it is.


ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ? ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ?ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ..

_________________
http://steelspoke.blogspot.gr/

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Απρ 2010, 20:01 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Panigale 899
Άλλη: SS 1000ds Rt
mycolnago έγραψε:
αντιγραφω απο http://www.bikeboy.org/ducati2vthrottleb.html

One very important thing to know about the 1.5M ECU is that it runs rich for the first 3,000 rotations every time you start the engine after turning the key or kill switch off and then on. I just thought (while typing this) that I don’t know what happens if the engine stalls and you restart it – I’ve never tested that. So best to assume it does it every time.

And this is not just when it’s cold. Every time! Even when it’s hot. If you start it up and check the idle mixture quickly and it’s 5% CO after idling for 3 or so minutes (3,000 rotations at 1,100 RPM idle is about 3 minutes) the mixture will drop to maybe 1% CO or so and it’ll idle like crap. I usually allow at least 4 to 5 minutes for the mixture to settle after starting the engine. It’s very annoying when you’re in a hurry, as you have to turn the engine off then back on to initiate the setting procedure with the diagnostic tools, but that’s how it is.


ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ? ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ?ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ..


Δεν το εχω διαπιστωσει μονος μου, αλλα για να το λεει ο Brad... ετσι θα ειναι :glimpse:

Ας μας πει και ο Dr Τυρλας ή ο Highflyer αν εχουν δει κατι τετοιο στην 1.5Μ....

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Απρ 2010, 23:23 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 350
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
Από μιά παλιά μέτρηση , που φαίνεται η στιγμή που μιζάρω ,
με κρύο μοτέρ .

Συνημμένο:
Test.JPG


Ενδιαφέρον έχουν η 1η στήλη των στροφών και η 4η που δείχνει την διάρκεια του παλμού ψεκασμού σε μικροδευτερόλεπτα .
Η φάση ΅after start enrichment¨ (εμπλουτισμού μετά την εκκίνηση) τελειώνει 20 sec περίπου μετά το μιζάρισμα , όταν ο παλμός πέφτει στα 3800 μsec .
Με ζεστό το μοτέρ και μιζάρισμα δεν έχω μέτρηση :mrgreen:


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Απρ 2010, 11:03 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:58
Δημοσιεύσεις: 4056
Highflyer έγραψε:
Από μιά παλιά μέτρηση , που φαίνεται η στιγμή που μιζάρω ,
με κρύο μοτέρ .

Συνημμένο:
Test.JPG


Ενδιαφέρον έχουν η 1η στήλη των στροφών και η 4η που δείχνει την διάρκεια του παλμού ψεκασμού σε μικροδευτερόλεπτα .
Η φάση ΅after start enrichment¨ (εμπλουτισμού μετά την εκκίνηση) τελειώνει 20 sec περίπου μετά το μιζάρισμα , όταν ο παλμός πέφτει στα 3800 μsec .
Με ζεστό το μοτέρ και μιζάρισμα δεν έχω μέτρηση :mrgreen:


Άξιος. :thumbsup:

_________________
Αλέξανδρος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ 2010, 15:56 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Panigale 899
Άλλη: SS 1000ds Rt
Highflyer έγραψε:
Από μιά παλιά μέτρηση , που φαίνεται η στιγμή που μιζάρω ,
με κρύο μοτέρ .

Συνημμένο:
Test.JPG


Ενδιαφέρον έχουν η 1η στήλη των στροφών και η 4η που δείχνει την διάρκεια του παλμού ψεκασμού σε μικροδευτερόλεπτα .
Η φάση ΅after start enrichment¨ (εμπλουτισμού μετά την εκκίνηση) τελειώνει 20 sec περίπου μετά το μιζάρισμα , όταν ο παλμός πέφτει στα 3800 μsec .
Με ζεστό το μοτέρ και μιζάρισμα δεν έχω μέτρηση :mrgreen:

Ωραιος βρε Αγγελε :thumbsup: :thumbsup:

Με τι εκανες τη μετρηση;;

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 10 Απρ 2010, 16:12 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 350
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
Με τούτο΄δώ
http://www.technoresearch.com/Products/Direct-Link/Direct_Link_Features.htm

Έχει και logger :cool:

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Απρ 2010, 21:58 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Δημοσιεύσεις: 2069
Τοποθεσία: Αθηνα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS750
Άλλη: Kreidler florett TM
αρα αν περιμενεις 20 '' πριν φυγεις ειναι καλα?
εγω το μιζαρισα και περιμενα 3 λεπτα περιπου και δεν ειδα καποια αλλαγη στον τροπο λειτουργιας ...το ρελαντι παρεμεινε σταθερο....
οταν ειναι ζεστο παντως το ρελαντι ειναι 50 στρ/λεπτο πιο χαμηλο..... :thumbsup:

_________________
http://steelspoke.blogspot.gr/

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Απρ 2010, 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 19:39
Δημοσιεύσεις: 479
Τοποθεσία: KEPKYRA
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749 R
Εγω παντως το εχω διαπιστωσει αυτο που λεει, το μηχανακι ειναι αρκετα ευαισθητο γενικα και το ρελαντι του παιζει, ακομα και μετα απο σερβις αναγκαζομαι να παιζω με την ΜΙΚΡΗ και ΚΑΚΙΑ αλενοβιδα του ρελαντι... ποσα αλενακια εχω χασει εκει μεσα.... ευτυχως καθε τοσο μου τα βγαζει ο μηχανικος με το μαγνητη!! Επισης φιλε mycolnago, εκ πειρας σου λεω οτι αν το μηχανακι δεν βαραει κοφτες δεν το ευχαριστιεσαι!! Στις Σερρες βγαινω στην ευθεια με σπασμενη τεταρτη με κοφτες. Σε πληροφορω οτι δεν παθαινει απολυτως τπτ το μοτερ αρκει να του κανεις τακτικα τα σερβισακια του. Επισης επειδη εχω βαλει μοναδα performance, εχει αλλαξει ο κοφτης απο τις 9 στις 10.000rpm, χωρις ομως τρελη αλλαγη υποδυναμης σ'αυτες τις στροφες. (πληροφοριακα).. Παντως ειμαι απολυτα ευχαριστημενος με το 750, αν και για να πω την αληθεια, το 900αρι δεν θα με χαλουσε καθολου, απλα προτιμησα 750 καινουργιο απο 900 μεταχειρισμενο και πιστευω οτι επραξα σωστα.

_________________
Γιωργος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Απρ 2010, 23:27 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Δημοσιεύσεις: 2069
Τοποθεσία: Αθηνα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS750
Άλλη: Kreidler florett TM
εψες το απογεμα εβαλα την γνησια ζελατινα της ducati με κωδ. 969314ΑΑΑ

ειναι πιο μεγαλη ,πιο πομπε,πιο αγωνιάρικη, μου θυμίζει τα παλιά αγωνιστικα......81€ + φπα...

φωτο μολις βαλω και τους καθρεπτες με τα ενσωματωμένα φλας ,που εχω παραγγείλει....,με κωδ.970109ΑΑΑ

_________________
http://steelspoke.blogspot.gr/

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν 2011, 13:13 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Δημοσιεύσεις: 2069
Τοποθεσία: Αθηνα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS750
Άλλη: Kreidler florett TM
καθρέπτες ακυροι...δεν βρισκω....
εχω βαλει κατι παρόμοιους(της πλακας 30 €-αλλα κανουν δουλειά μια χαρα) χωρις φλας........ :whistling:

_________________
http://steelspoke.blogspot.gr/

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: SS 750 DESMODUE-Τα παντα ολα!
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Ιαν 2011, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member

Εγγραφή: Τετ 21 Απρ 2010, 01:19
Δημοσιεύσεις: 1074
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 999
Μπορεις να βαλεις φωτο απο την ζελατινα?! :cool:


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 6 [ 131 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6  Επόμενο




Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Supersport


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

cron

Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης