SS 1000 MODIFICATION

All Supersport models (2V & 4V)
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από grigo »

Καταρχήν να δηλώσω κάτι προσωπικό : Η σχέση μου με την μοτοσυκλέτα είναι πολύ παλιά και η εμπλοκή μου αρκετά μεγάλη.Είναι βιωματική σχέση ζωής και ανακάλυψης και είναι πλέον σχέση πάθους.
Αυτό μεταξύ άλλων σημαίνει οτι είμαι πλέον πολύ αυστηρός στο να ψάχνω το τι θέλω και όταν το ανακαλύψω το υποστηρίζω και το ζώ με πάθος. Ευτυχώς μου συμβαίνει ακόμα...... και απο οτι βλέπω ευτυχώς υπάρχουν πολλοί ακόμα που τους συμβαίνει το ίδιο!!!

Ας έρθουμε τώρα στο παρόν..

Αγόρασα αυτό το 1000 πρίν απο μερίκους μήνες:
4.jpg
ήξερα πάρα πολύ καλά τι ήθελα καθότι πρίν είχα ένα αψογο 4βαλβιδο (st4) που όμως γαι τις δικές μου ανάγκες στην πίστα ήταν λίγο.
Απο την αρχή ήθελα να βελτιώσω την θερμική καταπόνηση του 2βαλβιδου κινητήρα και να ακολουθήσω τον δρόμο που χάραξε η ducati όταν σχεδιάσε απο την αρχή τον κινητήρα του 1000, (που δεν έχει σχέση με αυτόν του 900) δίνοντας μεγάλη έμφαση στην αποφυγή θερμικής καταπόνησης του μοτέρ και κυρίως των κεφαλών.
Απο εμπειρία, δεν ήθελα να έχει μεγάλο εύρος θερμοκρασιακής μεταβολής κατά την λειτουργία του το μοτέρ, και έτσι να κερδίσω σε αξιοπιστία , σε αποδοση και σε μακροζωία. Συνεπώς απο την αρχή μιλάμε για αποβολή θερμότητας μέσω του ελαίου λίπανσης, άρα αρχίζουμε να ψάχνουμε ή για μεγαλύτερο ψυγειό, ή για επιπλέον ψυγείο και σε κάθε περίπτωση το θέμα είναι που μπάινει το ψυγείο?
Αποφάσισα να διώξω το ψυγείο απο έκει που βρίσκονταν λόγω του οτι καταπονούσε θερμικά τον κάθετο κύλινδρο στελνοντάς του θερμό αέρα.
Βάζοντάς το κάτω απο τον οριζόντιο θα είχα πρόβλημα με την τοποθέτηση του fairing αφενός και με την λάσπη και τις πέτρες αφετέρου. Αφήστε δε που είναι και ευκολή λύση και στην ουσία δεν αποτελεί πρόκληση..... :cool:

Σκεφτηκα αφού ουτως ή άλλως είχα αποφασίσει να αγοράσω πολυεστερικά, να το τοποθετήσω στην θέση του φαναριού γιατί ο φρέσκος κρύος αέρας ρέει ανεμπόδιστα. Το αισθητικό κομμάτι έπαιξε και αυτό ρόλο...
Επιπλέον το ψυγείο που έβαλα δεν είναι το original αλλά έχει κατά 50% μεγαλύτερη επιφάνεια.

-αρχίζουμε απο το υποπλαίσιο
P100609_13.48[01].JPG
λύνουμε τα πάντα εμπρός, φτιάχνουμε μαστούς με κωνικά βιδωτά άκρα για να κοληθούν στο ψυγείο ( οχι με μαρκούτσι- σφικτήρα) και κατασκευάζουμε σωληνάκια λαδιού ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΑ με τα original στο κάτω μέρος που βιδώνουν στον κινητήρα ( γωνιές - πατούρες - αυλάκια ) όμως βάζουμε o-ring απο vitton. ( οχι πράσινο αλλά καφέ )
P120609_00.14.JPG
κατόπιν φτιάχνουμε " σκούπα " απο πανάλαφρο φύλλο αλουμινίου 0,5 mm για να κατευθύνουμε την ψυχρή ροή εκεί που θέλουμε εμείς
P150609_20.28.JPG
το βασικό βέβαια με την σκούπα είναι να φευγει η θερμή ροή απο εκεί που θέλουμε εμείς χωρίς να καταπονεί τα ευαισθητα όργανα...... και οχι απο τον αισθητήρα θερμοκρασίας της ECU
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Lictor_S4rs

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από Lictor_S4rs »

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Δωσε κι αλλο φωτο-πονο
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από D3§m02K »

Κατ' αρχήν, R-E-S-P-E-C-T για την εφευρετικότητα και την προσωπική δουλειά! ! ! :thumbsup:

Αυτή είναι η έννοια της μόντας και όχι τα bolt-on μπλιμπλίκια.
grigo έγραψε:το βασικό βέβαια με την σκούπα είναι να φευγει η θερμή ροή απο εκεί που θέλουμε εμείς χωρίς να καταπονεί τα ευαισθητα όργανα...... και οχι απο τον αισθητήρα θερμοκρασίας της ECU
Πώς το κατάφερες αυτό; Πίσω από το ψυγείο, υπάρχει "δεύτερη" σκούπα που στέλνει το θερμό αέρα προς τα κάτω;
Άβαταρ μέλους
Ducati992
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 815
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:13
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από Ducati992 »

Φοβερό :shock:
Τι διαφορά θερμοκρασίας είδες κατά μέσο όρο?
Άβαταρ μέλους
markous
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3390
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 01:29
Gender: Male
Bike: 999
Other: το Τέρας

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από markous »

το χεις.......... μπραβο :thumbsup:
joe strummer- the future is unwritten

καλο ταξιδι φιλε.........

member of pastitsada racing team
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από ENGAKATS »

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Περιμενω ανυπομονετικα για τη συνεχεια!

Μια ερωτηση: το μπροστινο paddock stand ποιο ειναι;; Ψαχνω να βρω ενα ιδιου τυπου που να πιανει σωστα στη κατω πλακα του πιρουνιου του SS αλλα ακομα δεν εχω βρει κατι...
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Lictor_S4rs

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από Lictor_S4rs »

Νομιζω θα με ψησεις να παρω κι εγω ενα SS για πιστα.
Παντα πιστευα οτι ειναι ενα τρομερο track bike με τις σωστες μοντες.

Μου κανει και πολυ για 6ωρο :whistling: :whistling:
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από grigo »

ENGAKATS έγραψε: Μια ερωτηση: το μπροστινο paddock stand ποιο ειναι;; Ψαχνω να βρω ενα ιδιου τυπου που να πιανει σωστα στη κατω πλακα του πιρουνιου του SS αλλα ακομα δεν εχω βρει κατι...
Sumomoto, το πήρα απο Ελλάδα. για δες αυτό:
http://www.china-motorcycle-stands.com/ ... dlifts.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

χρησιμοποιείς τον πείρο 17 mm. είναι πολύ σταθερό. έχω φτιάξει και αυτό:
P081009_17.51.JPG
εχει πατούρες 23 mm και 26 mm με 17 εσωτερικό και φορώντας το στον πείρο του stand
τοτε το μετατρέπεις για 4βάλβιδο ή φτιάχνοντας άλλο δαχτυλίδι, για ότι θές.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από grigo »

συνεχίζω...

η θερμή ροή δεν φευγει προς τα κάτω ( D3§m02K ), δεν είχα κανένα λόγω να πάω κόντρα στην φύση και να μπουκώνω με θερμό αέρα ανορθωτή, πλαίσιο, αισθητήρα, και φιλτροκούτι- τεπόζιτο και να γονατίζω την απόδοση του μοτέρ. Ετσι εμπιστευτικα την φύσική ταση της ανωθεν ροής. Η σκούπα είναι one piece και έχει τυπικά στερεωθει με tire up στο υποπλαίσιο αν και δεν χρειαζόταν
P081009_17.49.JPG
αλλωστε όπως βλέπεται το ψυγείο δεν είναι κάθετα τοποθετημένο στην ροή του αέρα αλλά υπό γωνία 45 μοιρών για να οδηγεί τον αέρα πρός τα πάνω. Για αυτό τον λόγο έχω πρόχειρα μέχρι τώρα καλύψει με θερμομονωτικό υλικό τον κεντρικό διακόπτη, γιατί είδα οτι κατα την λειτουργία ζεστάθηκε πάρα πολύ και φοβήθηκα για το immobilizer κτλ.
ο αισθητήρας είναι πιο χαμηλά, ακριβώς μπροστά απο το κάτω ρουλεμάν του λαιμού.
Αλλωστε, υπολόγισα πάρα πολύ για την απαγωγή του θερμού αέρα την υποπίεση αέρα που δημιουργείται κατά την κίνηση, και που ωθεί πάρα πολύ αποτελεσματικά τον αέρα προς το πάνω μέρος της ζελατίνας ( πολύ καλή αεροδυναμικά- ήρθε σετ με τα πολυεστερικά )

αντίστοιχα με αλουμινένιο deflector και θερμομονωτικό καθάρισα και με τα όργανα
P081009_17.49[01].JPG
μιάς και η μηχανή θέλω να χρησιμόποιείται για όλα, ασχετα βέβαια αν το κάνω, έπρεπε να δώσω λύση στο θέμα φανάρι.
ασχολήθηκα πάρα πολύ για να βρώ μιά λύση σοβαρή, και κατέληξα που αλλού στην Hella.
έφερα απο Γερμανία το πιό μικρό Headlight της Hella, 44 mm. κατόπιν έβαλα καιένα σετάκι xenon, και το αποτελεσμα απλά εκπληκτικό!!!
P081009_17.50.JPG
είναι τουλάχιστον δυο φορές καλύτερο απο το τεράστιο original σε οτι αφορά την δέσμη και την σάρωση. δεν συζητώ βέβαια για βάρος ουτε βεβαια για ένταση φωτός οπου είναι μακράν αλλού. το πρόβλημα είναι οτι έχει Η7 λάμπα και έτσι δεν έχω high beam. μικρό το κακό.....

τελικά :
P280609_11.35.JPG
και μετά αρχίζει το μάτς.......
P280609_12.59.JPG
:hibye:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από ENGAKATS »

So far, πολυ καλη δουλεια :thumbsup:

Αληθεια, πώς και δεν εβαλες το ballast και τα υπολοιπα καλωδια σε καποιο μερος εξωτερικα της σκουπας;;

Αν και δεν εχεις τελειωσει ακομα την περιγραφη, εχεις βαλει αλλο κοματι φιλο αλουμινιου σαν εκτροπεα της ροης του ζεστου αερα για να σιγουρευτεις οτι δεν παει προς το φιλτροκουτι;;

Ισως ειναι υπερβολη αλλα οταν εχει ζεσταθει αρκετα το μοτερ καταλαβαινεις τον ζεστο αερα απο το ψυγειο να ερχετε πανω σου;;

Μια φορα δοκιμασα το εξης: εριξα με το πιστολι του αερα πανω στο ψυγειο οταν η θερμοκρασια ηταν 120+++ και εβαλα το χερι μου πισω απο το ψυγειο. Το ποσο καυτος ηταν ο αερας δεν λεγεται!! Και γω θελω να βγαλω το μαμισιο ψυγειο απο τη θεση του, αλλα λογω του οτι χρειαζομαι το φαναρι (και εχω ψιλοκολησει με το μαμισιο φαναρι) δεν μπορω να το βαλω εκει πανω. Αντι αυτου λεω να βαλω δυο ψυγειακια δεξια και αριστερα απο τη θεση του μαμισιου ψυγειου. Θελει βεβαια αρκετη σκεψη για να μπουν σωστα και να μην τσακισουν σε μια ενδεχομενη πτωση. Προς το παρων εχω βαλει σε σειρα με το μαμισιο ενα απο 749/999 κατω απο τον μπροστινο κυλινδρο με μια σιτα μπροστα για τα πετραδακια. Οταν βρεχει γινεται υδρο-ελαιοψυκτο απο τα νερα του μπροστινου τροχου :tooth2:


Αληθεια, σε ποια περιοχη της Ελλαδας βρισκεσαι;; Οταν ερθω Ελλαδα πρεπει να κανονισουμε συναντηση :wsmile: :wsmile: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από grigo »

[quote="ENGAKATS"]
Ισως ειναι υπερβολη αλλα οταν εχει ζεσταθει αρκετα το μοτερ καταλαβαινεις τον ζεστο αερα απο το ψυγειο να ερχετε πανω σου;;

Ηταν ο μοναδικός μου φόβος, όμως είναι παρα πολύ μεγάλη η επίδραση της υποπίεσης που δημιουργείται εσωτερικά της ζελατίνας, και που εξαφανίζει προς τα πάνω τον ζεστό αέρα.
Είχα και παλαιότερα μηχανή με ψυγείο επάνω και είχα μελετήσει τις ροές. Εάν οδηγώντας βάλεις το χέρι σου στην ακμή της ζελατίνας, καταλαβαίνεις πόσο θςρμός αέρας απαγεται.. Εάν το μετατοπίσεις 10-15 cm προς το σώμα σου τότε ο θερμός αέρας έχει ήδη αναμιχθει με φρέσκο και η θερμοκρασία είναι πάρα πολύ μειωμένη.
Για να καταλάβετε, για να έρθεις σε επαφή με το πράγματι πολύ θερμό ρεύμα αέρος πρέπει να μετατοπίσεις παρα πολύ μπροστά το σώμα κατα την οδήγηση, σε θέση που δεν είναι καθόλου βολική για τίποτα.
Ουτε σε ταξίδι με καυσωνα κατάλαβα τίποτα ούτε στην πίστα,
και ήταν τέλη Ιουλίου με καυσωνα απίστευτο, μεσημέρι 45 κελσίου υπό σκια, στον κάμπο της Λάρισας και μετά διήμερο στις Σέρρες.
Ηταν πολύ δύσκολες καιρικές συνθήκες. Με 180 σταθερά και για πολλα χλμ. δεν είδα ποτέ πάνω από 120 βαθμούς στην εθνική, ένώ στα session των 20-25 λεπτών έβλεπα 113-115 βαθμούς.
Για διαδρομές στην Αθήνα που μένω, είμαι γύρω στους 90-95 βαθμούς. Ολα αυτά βέβαια με full Fairing, και με τους αεραγωγούς τοποθετημένους στα πλαινά fairing.

συνεχίζω με το αισθητικό κομμάτι τώρα..
έπρεπε να επιλέξω το σχήμα του ανοίγματος στο fairing:
P300609_12.29.JPG
P300609_12.45.JPG
P300609_13.38[01].JPG
αλλά τελικά μετά απο διαβούλευση με τον καλό φίλο καλιτέχνη αντώνη, κατέληξα εδώ:
P300609_15.01[01].JPG


Η τοποθέτηση ψυγείων δεξιά και αριστερά είναι πολύ πιο απλή και αρκετά έξυπνη λύση. Πρέπει όμως να καταργήσεις τους 2 αεραγωγούς που στελνουν ψυχρό αέρα στην όρθια κεφαλή, και απαραιτήτως να βρείς που θα στέλνεις τον θερμό αέρα, γιατί αν συνεχίζει μέσα στο fairing τοτε πάλι στον πίσω κύλινδρο- αμορτισέρ θα πηγαίνει οπότε.....

Νομίζω μπορείς να ανοίξεις πλαινα παράθυρα στο fairing, που μπορεί να είναι και όμορφα,( π.χ λίγο διατρητο πλέγμα inox )και να φτιάξεις αεραγωγούς εσωτερικά εφαρμοστούς στα ψυγεία που να υπιχρεώνουν τον αέρα να φευγει μόνο απο τα παράθυρα στο πλάι..
:cool:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Αφου το θεμα ειναι ακρως ενδιαφερον, ειπα να το επαναφερω για να δουμε και τη συνεχεια... :whistling: :innocent2: :wsmile: :wsmile: :wsmile: :thumbsup: :thumbsup:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από grigo »

ENGAKATS έγραψε:Αφου το θεμα ειναι ακρως ενδιαφερον, ειπα να το επαναφερω για να δουμε και τη συνεχεια... :whistling: :innocent2: :wsmile: :wsmile: :wsmile: :thumbsup: :thumbsup:
Καλά έκανες μπάς και πιεστώ και γράψω!! :wsmile:

Συνεχίζω πιο τηλεγραφικά και οτι θέλει κανείς το συζητάμε,

Λοιπόν αφου τελείωσα με το ψυγείο συνέχισα με κοκοβιό. Τα έχω γράψει εδώ http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =44&t=7843" onclick="window.open(this.href);return false; και απλά προσθέτω εδώ για όσους θέλουν να μπούν στον κόπο ότι πρέπει να αντικαταστήσουν την original πισω βάση- κλειδαριά. Εγώ κατασκευασα αυτή την ελαφριά αλουμινένια κατασκευή που εδώ βλέπεται τοποθετημένη:
P061009_18.54.JPG


Επόμενο ζήτημα : μανιτάρια προστασίας για την κακιά ώρα.( χτύπα ξύλο !!!! :)) :)) :)) )

Η μόνη πραγματικά αξιόπιστη λύση είναι να βάλεις κάτι στον άξονα του μοτέρ. Ετσι πήρα R&G που θεωρώ οτι είναι πολύ καλά για τα λεφτά τους. Βέβαια στο 1000 λόγω fairing τα πράγματα είναι λιγο δύσκολα για να είναι αποτελεσματικά τα μανιτάρια. Επειδή τα ήξερα αυτά και επειδή ανατριχιάζω πατεντάροντας original πλαστικά, γι΄αυτό πήρα τα πολυεστερικά και οτι θέλω κάνω...
Πρόβα, μέτρημα, κατασκευή μητσοτάκη εεεε αποστάτη ήθελα να πω, τρύπημα fairing, πιο μακριά βίδα ...
P061009_18.49.JPG
και τελικά :
P111009_10.22.JPG
Eπόμενο δήμα : Stabilizater.

Εχω οδηγήσει πολλά μηχανάκια και μέχρι σήμερα δεν νομίζω οτι θα έδινα τα χρήματα που κοστίζουν για να βάλω stabilo, γιατί απλά τις πιο πολλές φορές δεν χρειάζεται πραγματικά αλλά μπαίνει για την "μόστρα". Δεν ξέρω για αλλα 2V, αλλά το 1000 κατά την γνώμη μου χρειάζεται απαραιτήτως stabilo. Είναι τόσο ευκολο το " ελαφρωμα " του μπροστινού τροχού κατά το άνοιγμα του γκαζιού που οδηγεί σε " κοσκίνισμα " που σου σπάει τα νεύρα. Ειδικά σε επαρχιακά στροφιλίκια στις εξόδους των στροφών.
Ετσι λοιπόν : LSL με σετ για SS
P081009_19.24[01].JPG
P081009_19.24[02].JPG
συνεχίζεται...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Βλεπω εχεις αλλαξει και τα κλιπονς. Τι μαρκα εβαλες;; Ποσο/πώς διαφερουν απο τα μαμισια;; Αλλαζουν μονο τη γωνια των καρπων ή σηκωνονται κιολας;;
grigo έγραψε:Eπόμενο δήμα : Stabilizater.

Εχω οδηγήσει πολλά μηχανάκια και μέχρι σήμερα δεν νομίζω οτι θα έδινα τα χρήματα που κοστίζουν για να βάλω stabilo, γιατί απλά τις πιο πολλές φορές δεν χρειάζεται πραγματικά αλλά μπαίνει για την "μόστρα". Δεν ξέρω για αλλα 2V, αλλά το 1000 κατά την γνώμη μου χρειάζεται απαραιτήτως stabilo. Είναι τόσο ευκολο το " ελαφρωμα " του μπροστινού τροχού κατά το άνοιγμα του γκαζιού που οδηγεί σε " κοσκίνισμα " που σου σπάει τα νεύρα. Ειδικά σε επαρχιακά στροφιλίκια στις εξόδους των στροφών.
Ετσι λοιπόν : LSL με σετ για SS
Πραγματι το μπροστινο μπορει να ελαφρωσει αν το παρακανεις με το γκαζι σε πολυ κλειστες στροφες (ή περασεις τερμα γκαζι πανω απο συνεχομενες ανωμαλιες) αλλα πιστευω οτι αν οι αναρτησεις ειναι σωστα σεταρισμενες δεν ειναι τοσο χαλια που να χρειαζεται σταμπιλιζατερ. Μην ξεχναμε οτι εχει να κανει και με τον τροπο οδηγησης και θεσης πανω στο μηχανακι :glimpse:

Αυτο που με ειχε τρομαξει και ηταν ΠΟΛΥ χειροτερο απο το SS (οσον αφορα το ελαφρωμα του μπροστινου και τα τιναγματα του) ηταν ενα ZX600R του 2001 που κυκλοφορουσα για λιγο καιρο στην Αγγλια. Ειχα χεστει πανω μου ουκ ολιγες φορες :zep: :zep:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
delta1098
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 09:38
Gender: Male
Other: RSV1000R
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από delta1098 »

Την προηγουμενη εβδομαδα επανεφερα το πιρουνι στην εργοστασιακη θεση υψους στο 800.Το ειχα αρκετο καιρο χαμηλωμενο κατα 18mm,τωρα ψαχνω να βρω χρονο να το ξαναπαω εκει που ηταν.Απλα καμια σχεση πολυ πιο γρηγορη γεωμετρια, αλλα αυτο που μου εκανε πραγματικα μεγαλη εντυπωση ειναι οτι δεν ειχα δει ποτε κοσκινισμα του μπροστινου κατω απο οποιεσδηποτε συνθηκες κατι που συμβαινει τωρα αρκετα ευκολα σε σχεση με πριν.
Αν εχετε χρονο σουπερσπορταδες δοκιμαστε το να μου πειτε γνωμες.
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Πώς ειναι οι αναρτησεις σου απο θεμα ρυθμισεων;; Το εχεις ψαξει καλα;;

Για χρηση δρομου, αν το αμορτισερ σου εχει ρυθμιση υψους, παιξε με αυτο αντι με το μπροστινο....

18 χιλιοστα ειναι πολλα!!!!
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
delta1098
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 09:38
Gender: Male
Other: RSV1000R
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από delta1098 »

18mm ειναι οντως πολλα αλλα πολυ μεγαλη ειναι και η διαφορα προς το καλυτερο.
Το λογικο ειναι μετα απο τοσο χαμηλωμα το μηχανακι να ηταν πολυ πιο γρηγορο απο πλευρας γεωμετριας και λιγο πιο ασταθες λογω της αυξησης του ιχνους.Ελα ομως που ηταν και πιο σταθερο,τωρα πως γινεται αυτο μη ρωτας ακομα το ψαχνω.
Τις αναρτησεις τις ρυθμισα μετα απο πραγματικα πολυ καψιμο στην ιδια διαδρομη πανω κατω αλλαζοντας ενα κλικ καθε φορα ...μια μερα ολοκληρη εφαγα.
Τις εχω φερει σε ενα σημειο που πραγματικα γουσταρω και δεν μπορω να πω οτι λειπει κατι,το μηχανακι ειναι τρενο παντου με πολυ ηρεμες και προβλεψιμες αντιδρασεις.
Η πισω αναρτηση δεν εχει ρυθμιση υψους ,εχω δωσει αρκετη προφορτιση για να καθετε πιο ψηλα οσο γινεται.
Άβαταρ μέλους
ati
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5255
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 03:09
Gender: Male
Bike: Streetfighter 848

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από ati »

delta1098 έγραψε:.
Τις εχω φερει σε ενα σημειο που πραγματικα γουσταρω και δεν μπορω να πω οτι λειπει κατι,το μηχανακι ειναι τρενο παντου με πολυ ηρεμες και προβλεψιμες αντιδρασεις.
+1000ς
μπορω να το επιβεβαιωσω :thumbsup:
ειχα παθει τη πλακα μου παρα τη διαφορα 10-15 κιλων που εχουμε με το ΜΙτσο
το μηχανακι μου εχει κοκκινο ψαλιδι
Proud member of...
Εικόνα
ΜπεεΕεεΕΕΕεεεΕΕΕεεεεΕΕ
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από ENGAKATS »

delta1098 έγραψε:Η πισω αναρτηση δεν εχει ρυθμιση υψους ,εχω δωσει αρκετη προφορτιση για να καθετε πιο ψηλα οσο γινεται.
Βαλε λοιπον ενα Ohlins ή ενα Penske να βρεις την υγεια σου :glimpse: :wsmile: :wsmile: :wsmile:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
delta1098
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 09:38
Gender: Male
Other: RSV1000R
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από delta1098 »

ουπς παιδια συγνωμη λαθος ... εγραψα αυξηση του ιχνους ενω εννοουσα μειωση :)) :))
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από grigo »

[quote="ENGAKATS"]Βλεπω εχεις αλλαξει και τα κλιπονς. Τι μαρκα εβαλες;; Ποσο/πώς διαφερουν απο τα μαμισια;; Αλλαζουν μονο τη γωνια των καρπων ή σηκωνονται κιολας;;

Εχω δύο ζευγάρια κλιπ-ονς. Βάζω το κατάλληλο αναλογα με την χρήση που θέλω.
Θέλω την μηχανή μου για όλες τις χρήσεις, και απο τότε που "δυστυχώς" ενέβηκε και η γυναίκα μου και της άρεσε το ss περισσότερο ακόμα και απο το st, έχω μπλέξει....

Οταν θέλω ταξίδι, βάζω την διπλή μαμίσια σέλα με τα παρελκόμενα, και αυτά τα κλιπ-ονς :
P150609_20.35.JPG
P230709_20.13.JPG
http://www.kaemna.de/cms_de/katalog.htm ... rtikel=797" onclick="window.open(this.href);return false;

και έχω πραγματικά ένα πρωτοφανώς πολύ ανετο μηχανάκι για την εθνική οδό. Η θέση των σωλήνων είναι πιο πάνω και πιο κοντα στο σώμα απο τα μαμίσια ενώ η γωνία είναι μικρότερη και πιο σωστή για πιο όρθια θέση σώματος.Αφήστε που παίρνει και tank bag χωρίς να ενοχλεί.
Εχω ταξιδέψει λίγο με το ss και είναι εκπληκτικά άνετο... αφήστε που η γυναίκα μου δεν θέλει να κατέβει....

ενώ για track-day βάζω μονόσελο και αυτά τα κλιπ ονς:
P151009_12.20[02].JPG
P151009_12.20[01].JPG
που πήρα απο e-bay. Είναι πιο φαρδιά, φέρνουν το σώμα αγκαλιά με το τεπόζιτο,και έχουν πιο μεγάλη γωνία.

Με αναρτήσεις δεν έχω ψαχτεί ακόμα, γιατί πρώτα ήθελα να κάτσω καλά πάνω στο ss. Είμαι στα standard settings και βλέπουμε. νομίζω πρέπει να ανοίξουμε αλλο τοπικ, μόνο με settings για ss.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από ENGAKATS »

grigo έγραψε:...Θέλω την μηχανή μου για όλες τις χρήσεις...
Και γω το ιδιο, κατι που με αναγκαζει να συμβιβαζομαι με συγκεκριμενα πραγματα γιατι δεν εχω ορεξη να του αλλαζω περιφεριακα αναλογα τη χρηση. Πολυ θα ηθελα να μπορουσα να εχω 2-3 SS, ενα για καθε γουστο αλλα... προς το παρων δεν παιζει το σεναριο :tooth2:
grigo έγραψε:...Εχω ταξιδέψει λίγο με το ss και είναι εκπληκτικά άνετο...
Και γω εχω ταξιδεψει..."λιγο" με το SS :tooth2:. Το μονο μειονεκτημα του ειναι οταν πηγαινεις με λιγοτερα απο 120-130χλμ/ωρα στην εθνικη: με κουραζει μετα απο λιγη ωρα.

Ακομα δεν εχω αποφασισει ποια κλιπονς να βαλω (προτιμω τα ρυθμιζομενα για να μην εχω βαλε-βγαλε), οπως και με τα rear sets (εχεις ανοιξει θεμα και για αυτο :glimpse:). Πιστευω πως οταν αλλαχτουν και αυτα θα ειναι πολυ καλυτερο απο θεμα ανεσης στους ανοιχτους δρομους και με οχι και τοσο ψηλες ταχυτητες. (αντε τωρα να εξηγεις στους μπατσους γιατι πηγαινες με 200+ :tooth2: :innocent2:)

Συνεχισε να δουμε και τις αλλες μοντες :thumbsup: :thumbsup:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
grigo
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 252
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
Gender: Male
Bike: ST3S
Other: Pantah,bmw, Vespa

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από grigo »

ENGAKATS έγραψε:..... οπως και με τα rear sets (εχεις ανοιξει θεμα και για αυτο :glimpse:).
θα έχω προταση πολύ γρήγορα και πάντα μιλάμε για ιδιοκατασκευή. βέβαια ο σχεδιασμός θα γίνει με autocad και κοπές με Laser κτλ ...
Θα ετοιμάσω πρόταση με σχέδιο και θα το βάλω για τίποτα ομαδικό.... πάντα προσπάθεια για χαμηλό κόστος βέβαια.. :whistling: :whistling:

θα δούμε...
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
DESMODROMIC SVARTH

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από DESMODROMIC SVARTH »

συνεχίστε παιδιά.....
μπας και τους κανουμε να καταλάβουν οτι τα ss ειναι τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ μηχανάκια που έχει βγαλει η φάμπρικα..

μαζί σας είμαι....

δεν θα το άλλαζα για κανενα 4v.....

(ισως για ενα 916 απο τα πρώτα για να το χαζευω και να το χαϊδευω..... :mrgreen: .)
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: SS 1000 MODIFICATION

Δημοσίευση από ENGAKATS »

grigo έγραψε:θα έχω προταση πολύ γρήγορα και πάντα μιλάμε για ιδιοκατασκευή. βέβαια ο σχεδιασμός θα γίνει με autocad και κοπές με Laser κτλ ...
Θα ετοιμάσω πρόταση με σχέδιο και θα το βάλω για τίποτα ομαδικό.... πάντα προσπάθεια για χαμηλό κόστος βέβαια.. :whistling: :whistling:

θα δούμε...
Keep us posted :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Απάντηση