SS 1000 MODIFICATION
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
SS 1000 MODIFICATION
Καταρχήν να δηλώσω κάτι προσωπικό : Η σχέση μου με την μοτοσυκλέτα είναι πολύ παλιά και η εμπλοκή μου αρκετά μεγάλη.Είναι βιωματική σχέση ζωής και ανακάλυψης και είναι πλέον σχέση πάθους.
Αυτό μεταξύ άλλων σημαίνει οτι είμαι πλέον πολύ αυστηρός στο να ψάχνω το τι θέλω και όταν το ανακαλύψω το υποστηρίζω και το ζώ με πάθος. Ευτυχώς μου συμβαίνει ακόμα...... και απο οτι βλέπω ευτυχώς υπάρχουν πολλοί ακόμα που τους συμβαίνει το ίδιο!!!
Ας έρθουμε τώρα στο παρόν..
Αγόρασα αυτό το 1000 πρίν απο μερίκους μήνες: ήξερα πάρα πολύ καλά τι ήθελα καθότι πρίν είχα ένα αψογο 4βαλβιδο (st4) που όμως γαι τις δικές μου ανάγκες στην πίστα ήταν λίγο.
Απο την αρχή ήθελα να βελτιώσω την θερμική καταπόνηση του 2βαλβιδου κινητήρα και να ακολουθήσω τον δρόμο που χάραξε η ducati όταν σχεδιάσε απο την αρχή τον κινητήρα του 1000, (που δεν έχει σχέση με αυτόν του 900) δίνοντας μεγάλη έμφαση στην αποφυγή θερμικής καταπόνησης του μοτέρ και κυρίως των κεφαλών.
Απο εμπειρία, δεν ήθελα να έχει μεγάλο εύρος θερμοκρασιακής μεταβολής κατά την λειτουργία του το μοτέρ, και έτσι να κερδίσω σε αξιοπιστία , σε αποδοση και σε μακροζωία. Συνεπώς απο την αρχή μιλάμε για αποβολή θερμότητας μέσω του ελαίου λίπανσης, άρα αρχίζουμε να ψάχνουμε ή για μεγαλύτερο ψυγειό, ή για επιπλέον ψυγείο και σε κάθε περίπτωση το θέμα είναι που μπάινει το ψυγείο?
Αποφάσισα να διώξω το ψυγείο απο έκει που βρίσκονταν λόγω του οτι καταπονούσε θερμικά τον κάθετο κύλινδρο στελνοντάς του θερμό αέρα.
Βάζοντάς το κάτω απο τον οριζόντιο θα είχα πρόβλημα με την τοποθέτηση του fairing αφενός και με την λάσπη και τις πέτρες αφετέρου. Αφήστε δε που είναι και ευκολή λύση και στην ουσία δεν αποτελεί πρόκληση.....
Σκεφτηκα αφού ουτως ή άλλως είχα αποφασίσει να αγοράσω πολυεστερικά, να το τοποθετήσω στην θέση του φαναριού γιατί ο φρέσκος κρύος αέρας ρέει ανεμπόδιστα. Το αισθητικό κομμάτι έπαιξε και αυτό ρόλο...
Επιπλέον το ψυγείο που έβαλα δεν είναι το original αλλά έχει κατά 50% μεγαλύτερη επιφάνεια.
-αρχίζουμε απο το υποπλαίσιο λύνουμε τα πάντα εμπρός, φτιάχνουμε μαστούς με κωνικά βιδωτά άκρα για να κοληθούν στο ψυγείο ( οχι με μαρκούτσι- σφικτήρα) και κατασκευάζουμε σωληνάκια λαδιού ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΑ με τα original στο κάτω μέρος που βιδώνουν στον κινητήρα ( γωνιές - πατούρες - αυλάκια ) όμως βάζουμε o-ring απο vitton. ( οχι πράσινο αλλά καφέ ) κατόπιν φτιάχνουμε " σκούπα " απο πανάλαφρο φύλλο αλουμινίου 0,5 mm για να κατευθύνουμε την ψυχρή ροή εκεί που θέλουμε εμείς το βασικό βέβαια με την σκούπα είναι να φευγει η θερμή ροή απο εκεί που θέλουμε εμείς χωρίς να καταπονεί τα ευαισθητα όργανα...... και οχι απο τον αισθητήρα θερμοκρασίας της ECU
Αυτό μεταξύ άλλων σημαίνει οτι είμαι πλέον πολύ αυστηρός στο να ψάχνω το τι θέλω και όταν το ανακαλύψω το υποστηρίζω και το ζώ με πάθος. Ευτυχώς μου συμβαίνει ακόμα...... και απο οτι βλέπω ευτυχώς υπάρχουν πολλοί ακόμα που τους συμβαίνει το ίδιο!!!
Ας έρθουμε τώρα στο παρόν..
Αγόρασα αυτό το 1000 πρίν απο μερίκους μήνες: ήξερα πάρα πολύ καλά τι ήθελα καθότι πρίν είχα ένα αψογο 4βαλβιδο (st4) που όμως γαι τις δικές μου ανάγκες στην πίστα ήταν λίγο.
Απο την αρχή ήθελα να βελτιώσω την θερμική καταπόνηση του 2βαλβιδου κινητήρα και να ακολουθήσω τον δρόμο που χάραξε η ducati όταν σχεδιάσε απο την αρχή τον κινητήρα του 1000, (που δεν έχει σχέση με αυτόν του 900) δίνοντας μεγάλη έμφαση στην αποφυγή θερμικής καταπόνησης του μοτέρ και κυρίως των κεφαλών.
Απο εμπειρία, δεν ήθελα να έχει μεγάλο εύρος θερμοκρασιακής μεταβολής κατά την λειτουργία του το μοτέρ, και έτσι να κερδίσω σε αξιοπιστία , σε αποδοση και σε μακροζωία. Συνεπώς απο την αρχή μιλάμε για αποβολή θερμότητας μέσω του ελαίου λίπανσης, άρα αρχίζουμε να ψάχνουμε ή για μεγαλύτερο ψυγειό, ή για επιπλέον ψυγείο και σε κάθε περίπτωση το θέμα είναι που μπάινει το ψυγείο?
Αποφάσισα να διώξω το ψυγείο απο έκει που βρίσκονταν λόγω του οτι καταπονούσε θερμικά τον κάθετο κύλινδρο στελνοντάς του θερμό αέρα.
Βάζοντάς το κάτω απο τον οριζόντιο θα είχα πρόβλημα με την τοποθέτηση του fairing αφενός και με την λάσπη και τις πέτρες αφετέρου. Αφήστε δε που είναι και ευκολή λύση και στην ουσία δεν αποτελεί πρόκληση.....
Σκεφτηκα αφού ουτως ή άλλως είχα αποφασίσει να αγοράσω πολυεστερικά, να το τοποθετήσω στην θέση του φαναριού γιατί ο φρέσκος κρύος αέρας ρέει ανεμπόδιστα. Το αισθητικό κομμάτι έπαιξε και αυτό ρόλο...
Επιπλέον το ψυγείο που έβαλα δεν είναι το original αλλά έχει κατά 50% μεγαλύτερη επιφάνεια.
-αρχίζουμε απο το υποπλαίσιο λύνουμε τα πάντα εμπρός, φτιάχνουμε μαστούς με κωνικά βιδωτά άκρα για να κοληθούν στο ψυγείο ( οχι με μαρκούτσι- σφικτήρα) και κατασκευάζουμε σωληνάκια λαδιού ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΑ με τα original στο κάτω μέρος που βιδώνουν στον κινητήρα ( γωνιές - πατούρες - αυλάκια ) όμως βάζουμε o-ring απο vitton. ( οχι πράσινο αλλά καφέ ) κατόπιν φτιάχνουμε " σκούπα " απο πανάλαφρο φύλλο αλουμινίου 0,5 mm για να κατευθύνουμε την ψυχρή ροή εκεί που θέλουμε εμείς το βασικό βέβαια με την σκούπα είναι να φευγει η θερμή ροή απο εκεί που θέλουμε εμείς χωρίς να καταπονεί τα ευαισθητα όργανα...... και οχι απο τον αισθητήρα θερμοκρασίας της ECU
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: SS 1000 MODIFICATION
Κατ' αρχήν, R-E-S-P-E-C-T για την εφευρετικότητα και την προσωπική δουλειά! ! !
Αυτή είναι η έννοια της μόντας και όχι τα bolt-on μπλιμπλίκια.
Αυτή είναι η έννοια της μόντας και όχι τα bolt-on μπλιμπλίκια.
Πώς το κατάφερες αυτό; Πίσω από το ψυγείο, υπάρχει "δεύτερη" σκούπα που στέλνει το θερμό αέρα προς τα κάτω;grigo έγραψε:το βασικό βέβαια με την σκούπα είναι να φευγει η θερμή ροή απο εκεί που θέλουμε εμείς χωρίς να καταπονεί τα ευαισθητα όργανα...... και οχι απο τον αισθητήρα θερμοκρασίας της ECU
- Ducati992
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 815
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:13
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: SS 1000 MODIFICATION
Φοβερό
Τι διαφορά θερμοκρασίας είδες κατά μέσο όρο?
Τι διαφορά θερμοκρασίας είδες κατά μέσο όρο?
- markous
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 01:29
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: το Τέρας
Re: SS 1000 MODIFICATION
το χεις.......... μπραβο
joe strummer- the future is unwritten
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 1000 MODIFICATION
Περιμενω ανυπομονετικα για τη συνεχεια!
Μια ερωτηση: το μπροστινο paddock stand ποιο ειναι;; Ψαχνω να βρω ενα ιδιου τυπου που να πιανει σωστα στη κατω πλακα του πιρουνιου του SS αλλα ακομα δεν εχω βρει κατι...
ENGAKATS caminando por la vida
Re: SS 1000 MODIFICATION
Νομιζω θα με ψησεις να παρω κι εγω ενα SS για πιστα.
Παντα πιστευα οτι ειναι ενα τρομερο track bike με τις σωστες μοντες.
Μου κανει και πολυ για 6ωρο
Παντα πιστευα οτι ειναι ενα τρομερο track bike με τις σωστες μοντες.
Μου κανει και πολυ για 6ωρο
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
Sumomoto, το πήρα απο Ελλάδα. για δες αυτό:ENGAKATS έγραψε: Μια ερωτηση: το μπροστινο paddock stand ποιο ειναι;; Ψαχνω να βρω ενα ιδιου τυπου που να πιανει σωστα στη κατω πλακα του πιρουνιου του SS αλλα ακομα δεν εχω βρει κατι...
http://www.china-motorcycle-stands.com/ ... dlifts.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
χρησιμοποιείς τον πείρο 17 mm. είναι πολύ σταθερό. έχω φτιάξει και αυτό: εχει πατούρες 23 mm και 26 mm με 17 εσωτερικό και φορώντας το στον πείρο του stand
τοτε το μετατρέπεις για 4βάλβιδο ή φτιάχνοντας άλλο δαχτυλίδι, για ότι θές.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
συνεχίζω...
η θερμή ροή δεν φευγει προς τα κάτω ( D3§m02K ), δεν είχα κανένα λόγω να πάω κόντρα στην φύση και να μπουκώνω με θερμό αέρα ανορθωτή, πλαίσιο, αισθητήρα, και φιλτροκούτι- τεπόζιτο και να γονατίζω την απόδοση του μοτέρ. Ετσι εμπιστευτικα την φύσική ταση της ανωθεν ροής. Η σκούπα είναι one piece και έχει τυπικά στερεωθει με tire up στο υποπλαίσιο αν και δεν χρειαζόταν αλλωστε όπως βλέπεται το ψυγείο δεν είναι κάθετα τοποθετημένο στην ροή του αέρα αλλά υπό γωνία 45 μοιρών για να οδηγεί τον αέρα πρός τα πάνω. Για αυτό τον λόγο έχω πρόχειρα μέχρι τώρα καλύψει με θερμομονωτικό υλικό τον κεντρικό διακόπτη, γιατί είδα οτι κατα την λειτουργία ζεστάθηκε πάρα πολύ και φοβήθηκα για το immobilizer κτλ.
ο αισθητήρας είναι πιο χαμηλά, ακριβώς μπροστά απο το κάτω ρουλεμάν του λαιμού.
Αλλωστε, υπολόγισα πάρα πολύ για την απαγωγή του θερμού αέρα την υποπίεση αέρα που δημιουργείται κατά την κίνηση, και που ωθεί πάρα πολύ αποτελεσματικά τον αέρα προς το πάνω μέρος της ζελατίνας ( πολύ καλή αεροδυναμικά- ήρθε σετ με τα πολυεστερικά )
αντίστοιχα με αλουμινένιο deflector και θερμομονωτικό καθάρισα και με τα όργανα μιάς και η μηχανή θέλω να χρησιμόποιείται για όλα, ασχετα βέβαια αν το κάνω, έπρεπε να δώσω λύση στο θέμα φανάρι.
ασχολήθηκα πάρα πολύ για να βρώ μιά λύση σοβαρή, και κατέληξα που αλλού στην Hella.
έφερα απο Γερμανία το πιό μικρό Headlight της Hella, 44 mm. κατόπιν έβαλα καιένα σετάκι xenon, και το αποτελεσμα απλά εκπληκτικό!!! είναι τουλάχιστον δυο φορές καλύτερο απο το τεράστιο original σε οτι αφορά την δέσμη και την σάρωση. δεν συζητώ βέβαια για βάρος ουτε βεβαια για ένταση φωτός οπου είναι μακράν αλλού. το πρόβλημα είναι οτι έχει Η7 λάμπα και έτσι δεν έχω high beam. μικρό το κακό.....
τελικά : και μετά αρχίζει το μάτς.......
η θερμή ροή δεν φευγει προς τα κάτω ( D3§m02K ), δεν είχα κανένα λόγω να πάω κόντρα στην φύση και να μπουκώνω με θερμό αέρα ανορθωτή, πλαίσιο, αισθητήρα, και φιλτροκούτι- τεπόζιτο και να γονατίζω την απόδοση του μοτέρ. Ετσι εμπιστευτικα την φύσική ταση της ανωθεν ροής. Η σκούπα είναι one piece και έχει τυπικά στερεωθει με tire up στο υποπλαίσιο αν και δεν χρειαζόταν αλλωστε όπως βλέπεται το ψυγείο δεν είναι κάθετα τοποθετημένο στην ροή του αέρα αλλά υπό γωνία 45 μοιρών για να οδηγεί τον αέρα πρός τα πάνω. Για αυτό τον λόγο έχω πρόχειρα μέχρι τώρα καλύψει με θερμομονωτικό υλικό τον κεντρικό διακόπτη, γιατί είδα οτι κατα την λειτουργία ζεστάθηκε πάρα πολύ και φοβήθηκα για το immobilizer κτλ.
ο αισθητήρας είναι πιο χαμηλά, ακριβώς μπροστά απο το κάτω ρουλεμάν του λαιμού.
Αλλωστε, υπολόγισα πάρα πολύ για την απαγωγή του θερμού αέρα την υποπίεση αέρα που δημιουργείται κατά την κίνηση, και που ωθεί πάρα πολύ αποτελεσματικά τον αέρα προς το πάνω μέρος της ζελατίνας ( πολύ καλή αεροδυναμικά- ήρθε σετ με τα πολυεστερικά )
αντίστοιχα με αλουμινένιο deflector και θερμομονωτικό καθάρισα και με τα όργανα μιάς και η μηχανή θέλω να χρησιμόποιείται για όλα, ασχετα βέβαια αν το κάνω, έπρεπε να δώσω λύση στο θέμα φανάρι.
ασχολήθηκα πάρα πολύ για να βρώ μιά λύση σοβαρή, και κατέληξα που αλλού στην Hella.
έφερα απο Γερμανία το πιό μικρό Headlight της Hella, 44 mm. κατόπιν έβαλα καιένα σετάκι xenon, και το αποτελεσμα απλά εκπληκτικό!!! είναι τουλάχιστον δυο φορές καλύτερο απο το τεράστιο original σε οτι αφορά την δέσμη και την σάρωση. δεν συζητώ βέβαια για βάρος ουτε βεβαια για ένταση φωτός οπου είναι μακράν αλλού. το πρόβλημα είναι οτι έχει Η7 λάμπα και έτσι δεν έχω high beam. μικρό το κακό.....
τελικά : και μετά αρχίζει το μάτς.......
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 1000 MODIFICATION
So far, πολυ καλη δουλεια
Αληθεια, πώς και δεν εβαλες το ballast και τα υπολοιπα καλωδια σε καποιο μερος εξωτερικα της σκουπας;;
Αν και δεν εχεις τελειωσει ακομα την περιγραφη, εχεις βαλει αλλο κοματι φιλο αλουμινιου σαν εκτροπεα της ροης του ζεστου αερα για να σιγουρευτεις οτι δεν παει προς το φιλτροκουτι;;
Ισως ειναι υπερβολη αλλα οταν εχει ζεσταθει αρκετα το μοτερ καταλαβαινεις τον ζεστο αερα απο το ψυγειο να ερχετε πανω σου;;
Μια φορα δοκιμασα το εξης: εριξα με το πιστολι του αερα πανω στο ψυγειο οταν η θερμοκρασια ηταν 120+++ και εβαλα το χερι μου πισω απο το ψυγειο. Το ποσο καυτος ηταν ο αερας δεν λεγεται!! Και γω θελω να βγαλω το μαμισιο ψυγειο απο τη θεση του, αλλα λογω του οτι χρειαζομαι το φαναρι (και εχω ψιλοκολησει με το μαμισιο φαναρι) δεν μπορω να το βαλω εκει πανω. Αντι αυτου λεω να βαλω δυο ψυγειακια δεξια και αριστερα απο τη θεση του μαμισιου ψυγειου. Θελει βεβαια αρκετη σκεψη για να μπουν σωστα και να μην τσακισουν σε μια ενδεχομενη πτωση. Προς το παρων εχω βαλει σε σειρα με το μαμισιο ενα απο 749/999 κατω απο τον μπροστινο κυλινδρο με μια σιτα μπροστα για τα πετραδακια. Οταν βρεχει γινεται υδρο-ελαιοψυκτο απο τα νερα του μπροστινου τροχου
Αληθεια, σε ποια περιοχη της Ελλαδας βρισκεσαι;; Οταν ερθω Ελλαδα πρεπει να κανονισουμε συναντηση
Αληθεια, πώς και δεν εβαλες το ballast και τα υπολοιπα καλωδια σε καποιο μερος εξωτερικα της σκουπας;;
Αν και δεν εχεις τελειωσει ακομα την περιγραφη, εχεις βαλει αλλο κοματι φιλο αλουμινιου σαν εκτροπεα της ροης του ζεστου αερα για να σιγουρευτεις οτι δεν παει προς το φιλτροκουτι;;
Ισως ειναι υπερβολη αλλα οταν εχει ζεσταθει αρκετα το μοτερ καταλαβαινεις τον ζεστο αερα απο το ψυγειο να ερχετε πανω σου;;
Μια φορα δοκιμασα το εξης: εριξα με το πιστολι του αερα πανω στο ψυγειο οταν η θερμοκρασια ηταν 120+++ και εβαλα το χερι μου πισω απο το ψυγειο. Το ποσο καυτος ηταν ο αερας δεν λεγεται!! Και γω θελω να βγαλω το μαμισιο ψυγειο απο τη θεση του, αλλα λογω του οτι χρειαζομαι το φαναρι (και εχω ψιλοκολησει με το μαμισιο φαναρι) δεν μπορω να το βαλω εκει πανω. Αντι αυτου λεω να βαλω δυο ψυγειακια δεξια και αριστερα απο τη θεση του μαμισιου ψυγειου. Θελει βεβαια αρκετη σκεψη για να μπουν σωστα και να μην τσακισουν σε μια ενδεχομενη πτωση. Προς το παρων εχω βαλει σε σειρα με το μαμισιο ενα απο 749/999 κατω απο τον μπροστινο κυλινδρο με μια σιτα μπροστα για τα πετραδακια. Οταν βρεχει γινεται υδρο-ελαιοψυκτο απο τα νερα του μπροστινου τροχου
Αληθεια, σε ποια περιοχη της Ελλαδας βρισκεσαι;; Οταν ερθω Ελλαδα πρεπει να κανονισουμε συναντηση
ENGAKATS caminando por la vida
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
[quote="ENGAKATS"]
Ισως ειναι υπερβολη αλλα οταν εχει ζεσταθει αρκετα το μοτερ καταλαβαινεις τον ζεστο αερα απο το ψυγειο να ερχετε πανω σου;;
Ηταν ο μοναδικός μου φόβος, όμως είναι παρα πολύ μεγάλη η επίδραση της υποπίεσης που δημιουργείται εσωτερικά της ζελατίνας, και που εξαφανίζει προς τα πάνω τον ζεστό αέρα.
Είχα και παλαιότερα μηχανή με ψυγείο επάνω και είχα μελετήσει τις ροές. Εάν οδηγώντας βάλεις το χέρι σου στην ακμή της ζελατίνας, καταλαβαίνεις πόσο θςρμός αέρας απαγεται.. Εάν το μετατοπίσεις 10-15 cm προς το σώμα σου τότε ο θερμός αέρας έχει ήδη αναμιχθει με φρέσκο και η θερμοκρασία είναι πάρα πολύ μειωμένη.
Για να καταλάβετε, για να έρθεις σε επαφή με το πράγματι πολύ θερμό ρεύμα αέρος πρέπει να μετατοπίσεις παρα πολύ μπροστά το σώμα κατα την οδήγηση, σε θέση που δεν είναι καθόλου βολική για τίποτα.
Ουτε σε ταξίδι με καυσωνα κατάλαβα τίποτα ούτε στην πίστα,
και ήταν τέλη Ιουλίου με καυσωνα απίστευτο, μεσημέρι 45 κελσίου υπό σκια, στον κάμπο της Λάρισας και μετά διήμερο στις Σέρρες.
Ηταν πολύ δύσκολες καιρικές συνθήκες. Με 180 σταθερά και για πολλα χλμ. δεν είδα ποτέ πάνω από 120 βαθμούς στην εθνική, ένώ στα session των 20-25 λεπτών έβλεπα 113-115 βαθμούς.
Για διαδρομές στην Αθήνα που μένω, είμαι γύρω στους 90-95 βαθμούς. Ολα αυτά βέβαια με full Fairing, και με τους αεραγωγούς τοποθετημένους στα πλαινά fairing.
συνεχίζω με το αισθητικό κομμάτι τώρα..
έπρεπε να επιλέξω το σχήμα του ανοίγματος στο fairing: αλλά τελικά μετά απο διαβούλευση με τον καλό φίλο καλιτέχνη αντώνη, κατέληξα εδώ:
Η τοποθέτηση ψυγείων δεξιά και αριστερά είναι πολύ πιο απλή και αρκετά έξυπνη λύση. Πρέπει όμως να καταργήσεις τους 2 αεραγωγούς που στελνουν ψυχρό αέρα στην όρθια κεφαλή, και απαραιτήτως να βρείς που θα στέλνεις τον θερμό αέρα, γιατί αν συνεχίζει μέσα στο fairing τοτε πάλι στον πίσω κύλινδρο- αμορτισέρ θα πηγαίνει οπότε.....
Νομίζω μπορείς να ανοίξεις πλαινα παράθυρα στο fairing, που μπορεί να είναι και όμορφα,( π.χ λίγο διατρητο πλέγμα inox )και να φτιάξεις αεραγωγούς εσωτερικά εφαρμοστούς στα ψυγεία που να υπιχρεώνουν τον αέρα να φευγει μόνο απο τα παράθυρα στο πλάι..
Ισως ειναι υπερβολη αλλα οταν εχει ζεσταθει αρκετα το μοτερ καταλαβαινεις τον ζεστο αερα απο το ψυγειο να ερχετε πανω σου;;
Ηταν ο μοναδικός μου φόβος, όμως είναι παρα πολύ μεγάλη η επίδραση της υποπίεσης που δημιουργείται εσωτερικά της ζελατίνας, και που εξαφανίζει προς τα πάνω τον ζεστό αέρα.
Είχα και παλαιότερα μηχανή με ψυγείο επάνω και είχα μελετήσει τις ροές. Εάν οδηγώντας βάλεις το χέρι σου στην ακμή της ζελατίνας, καταλαβαίνεις πόσο θςρμός αέρας απαγεται.. Εάν το μετατοπίσεις 10-15 cm προς το σώμα σου τότε ο θερμός αέρας έχει ήδη αναμιχθει με φρέσκο και η θερμοκρασία είναι πάρα πολύ μειωμένη.
Για να καταλάβετε, για να έρθεις σε επαφή με το πράγματι πολύ θερμό ρεύμα αέρος πρέπει να μετατοπίσεις παρα πολύ μπροστά το σώμα κατα την οδήγηση, σε θέση που δεν είναι καθόλου βολική για τίποτα.
Ουτε σε ταξίδι με καυσωνα κατάλαβα τίποτα ούτε στην πίστα,
και ήταν τέλη Ιουλίου με καυσωνα απίστευτο, μεσημέρι 45 κελσίου υπό σκια, στον κάμπο της Λάρισας και μετά διήμερο στις Σέρρες.
Ηταν πολύ δύσκολες καιρικές συνθήκες. Με 180 σταθερά και για πολλα χλμ. δεν είδα ποτέ πάνω από 120 βαθμούς στην εθνική, ένώ στα session των 20-25 λεπτών έβλεπα 113-115 βαθμούς.
Για διαδρομές στην Αθήνα που μένω, είμαι γύρω στους 90-95 βαθμούς. Ολα αυτά βέβαια με full Fairing, και με τους αεραγωγούς τοποθετημένους στα πλαινά fairing.
συνεχίζω με το αισθητικό κομμάτι τώρα..
έπρεπε να επιλέξω το σχήμα του ανοίγματος στο fairing: αλλά τελικά μετά απο διαβούλευση με τον καλό φίλο καλιτέχνη αντώνη, κατέληξα εδώ:
Η τοποθέτηση ψυγείων δεξιά και αριστερά είναι πολύ πιο απλή και αρκετά έξυπνη λύση. Πρέπει όμως να καταργήσεις τους 2 αεραγωγούς που στελνουν ψυχρό αέρα στην όρθια κεφαλή, και απαραιτήτως να βρείς που θα στέλνεις τον θερμό αέρα, γιατί αν συνεχίζει μέσα στο fairing τοτε πάλι στον πίσω κύλινδρο- αμορτισέρ θα πηγαίνει οπότε.....
Νομίζω μπορείς να ανοίξεις πλαινα παράθυρα στο fairing, που μπορεί να είναι και όμορφα,( π.χ λίγο διατρητο πλέγμα inox )και να φτιάξεις αεραγωγούς εσωτερικά εφαρμοστούς στα ψυγεία που να υπιχρεώνουν τον αέρα να φευγει μόνο απο τα παράθυρα στο πλάι..
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 1000 MODIFICATION
Αφου το θεμα ειναι ακρως ενδιαφερον, ειπα να το επαναφερω για να δουμε και τη συνεχεια...
ENGAKATS caminando por la vida
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
Καλά έκανες μπάς και πιεστώ και γράψω!!ENGAKATS έγραψε:Αφου το θεμα ειναι ακρως ενδιαφερον, ειπα να το επαναφερω για να δουμε και τη συνεχεια...
Συνεχίζω πιο τηλεγραφικά και οτι θέλει κανείς το συζητάμε,
Λοιπόν αφου τελείωσα με το ψυγείο συνέχισα με κοκοβιό. Τα έχω γράψει εδώ http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... =44&t=7843" onclick="window.open(this.href);return false; και απλά προσθέτω εδώ για όσους θέλουν να μπούν στον κόπο ότι πρέπει να αντικαταστήσουν την original πισω βάση- κλειδαριά. Εγώ κατασκευασα αυτή την ελαφριά αλουμινένια κατασκευή που εδώ βλέπεται τοποθετημένη:
Επόμενο ζήτημα : μανιτάρια προστασίας για την κακιά ώρα.( χτύπα ξύλο !!!! )
Η μόνη πραγματικά αξιόπιστη λύση είναι να βάλεις κάτι στον άξονα του μοτέρ. Ετσι πήρα R&G που θεωρώ οτι είναι πολύ καλά για τα λεφτά τους. Βέβαια στο 1000 λόγω fairing τα πράγματα είναι λιγο δύσκολα για να είναι αποτελεσματικά τα μανιτάρια. Επειδή τα ήξερα αυτά και επειδή ανατριχιάζω πατεντάροντας original πλαστικά, γι΄αυτό πήρα τα πολυεστερικά και οτι θέλω κάνω...
Πρόβα, μέτρημα, κατασκευή μητσοτάκη εεεε αποστάτη ήθελα να πω, τρύπημα fairing, πιο μακριά βίδα ... και τελικά : Eπόμενο δήμα : Stabilizater.
Εχω οδηγήσει πολλά μηχανάκια και μέχρι σήμερα δεν νομίζω οτι θα έδινα τα χρήματα που κοστίζουν για να βάλω stabilo, γιατί απλά τις πιο πολλές φορές δεν χρειάζεται πραγματικά αλλά μπαίνει για την "μόστρα". Δεν ξέρω για αλλα 2V, αλλά το 1000 κατά την γνώμη μου χρειάζεται απαραιτήτως stabilo. Είναι τόσο ευκολο το " ελαφρωμα " του μπροστινού τροχού κατά το άνοιγμα του γκαζιού που οδηγεί σε " κοσκίνισμα " που σου σπάει τα νεύρα. Ειδικά σε επαρχιακά στροφιλίκια στις εξόδους των στροφών.
Ετσι λοιπόν : LSL με σετ για SS συνεχίζεται...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 1000 MODIFICATION
Βλεπω εχεις αλλαξει και τα κλιπονς. Τι μαρκα εβαλες;; Ποσο/πώς διαφερουν απο τα μαμισια;; Αλλαζουν μονο τη γωνια των καρπων ή σηκωνονται κιολας;;
Αυτο που με ειχε τρομαξει και ηταν ΠΟΛΥ χειροτερο απο το SS (οσον αφορα το ελαφρωμα του μπροστινου και τα τιναγματα του) ηταν ενα ZX600R του 2001 που κυκλοφορουσα για λιγο καιρο στην Αγγλια. Ειχα χεστει πανω μου ουκ ολιγες φορες
Πραγματι το μπροστινο μπορει να ελαφρωσει αν το παρακανεις με το γκαζι σε πολυ κλειστες στροφες (ή περασεις τερμα γκαζι πανω απο συνεχομενες ανωμαλιες) αλλα πιστευω οτι αν οι αναρτησεις ειναι σωστα σεταρισμενες δεν ειναι τοσο χαλια που να χρειαζεται σταμπιλιζατερ. Μην ξεχναμε οτι εχει να κανει και με τον τροπο οδηγησης και θεσης πανω στο μηχανακιgrigo έγραψε:Eπόμενο δήμα : Stabilizater.
Εχω οδηγήσει πολλά μηχανάκια και μέχρι σήμερα δεν νομίζω οτι θα έδινα τα χρήματα που κοστίζουν για να βάλω stabilo, γιατί απλά τις πιο πολλές φορές δεν χρειάζεται πραγματικά αλλά μπαίνει για την "μόστρα". Δεν ξέρω για αλλα 2V, αλλά το 1000 κατά την γνώμη μου χρειάζεται απαραιτήτως stabilo. Είναι τόσο ευκολο το " ελαφρωμα " του μπροστινού τροχού κατά το άνοιγμα του γκαζιού που οδηγεί σε " κοσκίνισμα " που σου σπάει τα νεύρα. Ειδικά σε επαρχιακά στροφιλίκια στις εξόδους των στροφών.
Ετσι λοιπόν : LSL με σετ για SS
Αυτο που με ειχε τρομαξει και ηταν ΠΟΛΥ χειροτερο απο το SS (οσον αφορα το ελαφρωμα του μπροστινου και τα τιναγματα του) ηταν ενα ZX600R του 2001 που κυκλοφορουσα για λιγο καιρο στην Αγγλια. Ειχα χεστει πανω μου ουκ ολιγες φορες
ENGAKATS caminando por la vida
- delta1098
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 09:38
- Gender: Male
- Other: RSV1000R
- Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης
Re: SS 1000 MODIFICATION
Την προηγουμενη εβδομαδα επανεφερα το πιρουνι στην εργοστασιακη θεση υψους στο 800.Το ειχα αρκετο καιρο χαμηλωμενο κατα 18mm,τωρα ψαχνω να βρω χρονο να το ξαναπαω εκει που ηταν.Απλα καμια σχεση πολυ πιο γρηγορη γεωμετρια, αλλα αυτο που μου εκανε πραγματικα μεγαλη εντυπωση ειναι οτι δεν ειχα δει ποτε κοσκινισμα του μπροστινου κατω απο οποιεσδηποτε συνθηκες κατι που συμβαινει τωρα αρκετα ευκολα σε σχεση με πριν.
Αν εχετε χρονο σουπερσπορταδες δοκιμαστε το να μου πειτε γνωμες.
Αν εχετε χρονο σουπερσπορταδες δοκιμαστε το να μου πειτε γνωμες.
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 1000 MODIFICATION
Πώς ειναι οι αναρτησεις σου απο θεμα ρυθμισεων;; Το εχεις ψαξει καλα;;
Για χρηση δρομου, αν το αμορτισερ σου εχει ρυθμιση υψους, παιξε με αυτο αντι με το μπροστινο....
18 χιλιοστα ειναι πολλα!!!!
Για χρηση δρομου, αν το αμορτισερ σου εχει ρυθμιση υψους, παιξε με αυτο αντι με το μπροστινο....
18 χιλιοστα ειναι πολλα!!!!
ENGAKATS caminando por la vida
- delta1098
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 09:38
- Gender: Male
- Other: RSV1000R
- Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης
Re: SS 1000 MODIFICATION
18mm ειναι οντως πολλα αλλα πολυ μεγαλη ειναι και η διαφορα προς το καλυτερο.
Το λογικο ειναι μετα απο τοσο χαμηλωμα το μηχανακι να ηταν πολυ πιο γρηγορο απο πλευρας γεωμετριας και λιγο πιο ασταθες λογω της αυξησης του ιχνους.Ελα ομως που ηταν και πιο σταθερο,τωρα πως γινεται αυτο μη ρωτας ακομα το ψαχνω.
Τις αναρτησεις τις ρυθμισα μετα απο πραγματικα πολυ καψιμο στην ιδια διαδρομη πανω κατω αλλαζοντας ενα κλικ καθε φορα ...μια μερα ολοκληρη εφαγα.
Τις εχω φερει σε ενα σημειο που πραγματικα γουσταρω και δεν μπορω να πω οτι λειπει κατι,το μηχανακι ειναι τρενο παντου με πολυ ηρεμες και προβλεψιμες αντιδρασεις.
Η πισω αναρτηση δεν εχει ρυθμιση υψους ,εχω δωσει αρκετη προφορτιση για να καθετε πιο ψηλα οσο γινεται.
Το λογικο ειναι μετα απο τοσο χαμηλωμα το μηχανακι να ηταν πολυ πιο γρηγορο απο πλευρας γεωμετριας και λιγο πιο ασταθες λογω της αυξησης του ιχνους.Ελα ομως που ηταν και πιο σταθερο,τωρα πως γινεται αυτο μη ρωτας ακομα το ψαχνω.
Τις αναρτησεις τις ρυθμισα μετα απο πραγματικα πολυ καψιμο στην ιδια διαδρομη πανω κατω αλλαζοντας ενα κλικ καθε φορα ...μια μερα ολοκληρη εφαγα.
Τις εχω φερει σε ενα σημειο που πραγματικα γουσταρω και δεν μπορω να πω οτι λειπει κατι,το μηχανακι ειναι τρενο παντου με πολυ ηρεμες και προβλεψιμες αντιδρασεις.
Η πισω αναρτηση δεν εχει ρυθμιση υψους ,εχω δωσει αρκετη προφορτιση για να καθετε πιο ψηλα οσο γινεται.
- ati
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 5255
- Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 03:09
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
Re: SS 1000 MODIFICATION
+1000ςdelta1098 έγραψε:.
Τις εχω φερει σε ενα σημειο που πραγματικα γουσταρω και δεν μπορω να πω οτι λειπει κατι,το μηχανακι ειναι τρενο παντου με πολυ ηρεμες και προβλεψιμες αντιδρασεις.
μπορω να το επιβεβαιωσω
ειχα παθει τη πλακα μου παρα τη διαφορα 10-15 κιλων που εχουμε με το ΜΙτσο
το μηχανακι μου εχει κοκκινο ψαλιδι
Proud member of...
ΜπεεΕεεΕΕΕεεεΕΕΕεεεεΕΕ
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 1000 MODIFICATION
Βαλε λοιπον ενα Ohlins ή ενα Penske να βρεις την υγεια σουdelta1098 έγραψε:Η πισω αναρτηση δεν εχει ρυθμιση υψους ,εχω δωσει αρκετη προφορτιση για να καθετε πιο ψηλα οσο γινεται.
ENGAKATS caminando por la vida
- delta1098
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 09:38
- Gender: Male
- Other: RSV1000R
- Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης
Re: SS 1000 MODIFICATION
ουπς παιδια συγνωμη λαθος ... εγραψα αυξηση του ιχνους ενω εννοουσα μειωση
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
[quote="ENGAKATS"]Βλεπω εχεις αλλαξει και τα κλιπονς. Τι μαρκα εβαλες;; Ποσο/πώς διαφερουν απο τα μαμισια;; Αλλαζουν μονο τη γωνια των καρπων ή σηκωνονται κιολας;;
Εχω δύο ζευγάρια κλιπ-ονς. Βάζω το κατάλληλο αναλογα με την χρήση που θέλω.
Θέλω την μηχανή μου για όλες τις χρήσεις, και απο τότε που "δυστυχώς" ενέβηκε και η γυναίκα μου και της άρεσε το ss περισσότερο ακόμα και απο το st, έχω μπλέξει....
Οταν θέλω ταξίδι, βάζω την διπλή μαμίσια σέλα με τα παρελκόμενα, και αυτά τα κλιπ-ονς : http://www.kaemna.de/cms_de/katalog.htm ... rtikel=797" onclick="window.open(this.href);return false;
και έχω πραγματικά ένα πρωτοφανώς πολύ ανετο μηχανάκι για την εθνική οδό. Η θέση των σωλήνων είναι πιο πάνω και πιο κοντα στο σώμα απο τα μαμίσια ενώ η γωνία είναι μικρότερη και πιο σωστή για πιο όρθια θέση σώματος.Αφήστε που παίρνει και tank bag χωρίς να ενοχλεί.
Εχω ταξιδέψει λίγο με το ss και είναι εκπληκτικά άνετο... αφήστε που η γυναίκα μου δεν θέλει να κατέβει....
ενώ για track-day βάζω μονόσελο και αυτά τα κλιπ ονς: που πήρα απο e-bay. Είναι πιο φαρδιά, φέρνουν το σώμα αγκαλιά με το τεπόζιτο,και έχουν πιο μεγάλη γωνία.
Με αναρτήσεις δεν έχω ψαχτεί ακόμα, γιατί πρώτα ήθελα να κάτσω καλά πάνω στο ss. Είμαι στα standard settings και βλέπουμε. νομίζω πρέπει να ανοίξουμε αλλο τοπικ, μόνο με settings για ss.
Εχω δύο ζευγάρια κλιπ-ονς. Βάζω το κατάλληλο αναλογα με την χρήση που θέλω.
Θέλω την μηχανή μου για όλες τις χρήσεις, και απο τότε που "δυστυχώς" ενέβηκε και η γυναίκα μου και της άρεσε το ss περισσότερο ακόμα και απο το st, έχω μπλέξει....
Οταν θέλω ταξίδι, βάζω την διπλή μαμίσια σέλα με τα παρελκόμενα, και αυτά τα κλιπ-ονς : http://www.kaemna.de/cms_de/katalog.htm ... rtikel=797" onclick="window.open(this.href);return false;
και έχω πραγματικά ένα πρωτοφανώς πολύ ανετο μηχανάκι για την εθνική οδό. Η θέση των σωλήνων είναι πιο πάνω και πιο κοντα στο σώμα απο τα μαμίσια ενώ η γωνία είναι μικρότερη και πιο σωστή για πιο όρθια θέση σώματος.Αφήστε που παίρνει και tank bag χωρίς να ενοχλεί.
Εχω ταξιδέψει λίγο με το ss και είναι εκπληκτικά άνετο... αφήστε που η γυναίκα μου δεν θέλει να κατέβει....
ενώ για track-day βάζω μονόσελο και αυτά τα κλιπ ονς: που πήρα απο e-bay. Είναι πιο φαρδιά, φέρνουν το σώμα αγκαλιά με το τεπόζιτο,και έχουν πιο μεγάλη γωνία.
Με αναρτήσεις δεν έχω ψαχτεί ακόμα, γιατί πρώτα ήθελα να κάτσω καλά πάνω στο ss. Είμαι στα standard settings και βλέπουμε. νομίζω πρέπει να ανοίξουμε αλλο τοπικ, μόνο με settings για ss.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 1000 MODIFICATION
Και γω το ιδιο, κατι που με αναγκαζει να συμβιβαζομαι με συγκεκριμενα πραγματα γιατι δεν εχω ορεξη να του αλλαζω περιφεριακα αναλογα τη χρηση. Πολυ θα ηθελα να μπορουσα να εχω 2-3 SS, ενα για καθε γουστο αλλα... προς το παρων δεν παιζει το σεναριοgrigo έγραψε:...Θέλω την μηχανή μου για όλες τις χρήσεις...
Και γω εχω ταξιδεψει..."λιγο" με το SS . Το μονο μειονεκτημα του ειναι οταν πηγαινεις με λιγοτερα απο 120-130χλμ/ωρα στην εθνικη: με κουραζει μετα απο λιγη ωρα.grigo έγραψε:...Εχω ταξιδέψει λίγο με το ss και είναι εκπληκτικά άνετο...
Ακομα δεν εχω αποφασισει ποια κλιπονς να βαλω (προτιμω τα ρυθμιζομενα για να μην εχω βαλε-βγαλε), οπως και με τα rear sets (εχεις ανοιξει θεμα και για αυτο ). Πιστευω πως οταν αλλαχτουν και αυτα θα ειναι πολυ καλυτερο απο θεμα ανεσης στους ανοιχτους δρομους και με οχι και τοσο ψηλες ταχυτητες. (αντε τωρα να εξηγεις στους μπατσους γιατι πηγαινες με 200+ )
Συνεχισε να δουμε και τις αλλες μοντες
ENGAKATS caminando por la vida
- grigo
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 11:50
- Gender: Male
- Bike: ST3S
- Other: Pantah,bmw, Vespa
Re: SS 1000 MODIFICATION
θα έχω προταση πολύ γρήγορα και πάντα μιλάμε για ιδιοκατασκευή. βέβαια ο σχεδιασμός θα γίνει με autocad και κοπές με Laser κτλ ...ENGAKATS έγραψε:..... οπως και με τα rear sets (εχεις ανοιξει θεμα και για αυτο ).
Θα ετοιμάσω πρόταση με σχέδιο και θα το βάλω για τίποτα ομαδικό.... πάντα προσπάθεια για χαμηλό κόστος βέβαια..
θα δούμε...
Οτι δεν λύνεται....... ΚΟΒΕΤΑΙ!!!
Re: SS 1000 MODIFICATION
συνεχίστε παιδιά.....
μπας και τους κανουμε να καταλάβουν οτι τα ss ειναι τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ μηχανάκια που έχει βγαλει η φάμπρικα..
μαζί σας είμαι....
δεν θα το άλλαζα για κανενα 4v.....
(ισως για ενα 916 απο τα πρώτα για να το χαζευω και να το χαϊδευω..... .)
μπας και τους κανουμε να καταλάβουν οτι τα ss ειναι τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ μηχανάκια που έχει βγαλει η φάμπρικα..
μαζί σας είμαι....
δεν θα το άλλαζα για κανενα 4v.....
(ισως για ενα 916 απο τα πρώτα για να το χαζευω και να το χαϊδευω..... .)
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: SS 1000 MODIFICATION
Keep us postedgrigo έγραψε:θα έχω προταση πολύ γρήγορα και πάντα μιλάμε για ιδιοκατασκευή. βέβαια ο σχεδιασμός θα γίνει με autocad και κοπές με Laser κτλ ...
Θα ετοιμάσω πρόταση με σχέδιο και θα το βάλω για τίποτα ομαδικό.... πάντα προσπάθεια για χαμηλό κόστος βέβαια..
θα δούμε...
ENGAKATS caminando por la vida