Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Supersport




Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 17:57 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2009, 18:15
Δημοσιεύσεις: 153
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Φύλο: Άντρας
Καλημερίζω γνωστούς και αγνώστους. Η ιστορία έχει ως εξής. Το 900ss αγοράστηκε σαν μία φθηνή, καλή μοτοσυκλέτα για track bike. Το εξαιρετικό στήσιμο της και πιθανόν ένα χαλασμένο ρουλεμάν τιμονιού, που καθιστούσε το τιμόνι πιο βαρύ, έδιναν τέτοια σιγουριά μέσα στην στροφή και υπο κλίση, ώστε από το τρίτο track day (της ζωής μου!!!), έβρισκε κάτω το κομμάτι του fairing που περνάει πάνω από τους λαιμούς. Αυτό μου δημιούργησε μια ανασφάλεια και σκεφτόμουν πως θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να ανέβουν οι λαιμοί ψηλότερα, ώστε να κερδίσουμε μερικά εκατοστά και μερικές μοίρες ακόμη μέσα στην στροφή. Πρίν γίνει όμως η μετάτροπή ήρθε ένα μεγαλοπρεπές low side στην Κ5 στα Μέγαρα. Αν βρήκε κάτω ο λαιμός ή το τελικό της termignoni, δεν μπορώ να πω με σιγουριά. Πλέον οι λύσεις ήταν δύο: ή να πουλήσω την μηχανή και να πάρω μια πιό καθαρόαιμη (κόστος 3-4 χιλιάδες ευρώ) ή να τροποποιήσω την συγκεκριμένη ώστε να μπορώ να στρίβω έτσι όπως θέλω (κόστος έως 2 χιλιάδες ευρώ, αποδεκτό). Η αντικατάσταση της μηχανής κόλησε στην οικονομική κρίση. Η μόνη σοβαρή προσφορά που είχα ήταν για 2,5 χιλιάδες. Συνεπώς μετατροπή. Ψάχνοντας εξατμισάδες άκουσα ότι ο καλύτερος είναι ο Παπαγιάννης στον Πειραιά. Το αποτέλεσμα το βλέπετε. Εγώ θέλω απλά να πω ότι από κάθε άποψη είναι άριστος.
Στο project τώρα. Οι λαιμοί κωνικοί και μιλώντας με ειδικούς (Καρίμαλης) έμαθα ότι είναι πολύ σημαντικό οι λαιμοί και των δύο κυλίνδρων να έχουν το ίδιο μήκος. Με βάση αυτά τα δύο κριτήρια κατασκευάστηκε η εξάτμιση.
Οδηγικές εντυπώσεις. Η μηχανή είναι πλέον ζωντανή από τις 3000 rpm, αλλά από 5000-6000 έχασε την σπιρτάδα που είχε η stock εξάτμιση. Επειδή πριν την πτώση φορούσε τελικά termi χωρίς εγκέφαλο όμως, μπορώ να πω ότι τώρα αποδίδει όπως απέδιδε με τις termi.
Και τώρα ερωτήσεις για τους ειδικούς.
Α) Το χειροποίητο τελικό του Παπαγιάννη έχει μήκος 40cm και διάμετρο στομίου 60mm, το τελικό της Akrapovic για το RSV Mille έχει 50cm μήκος και 63mm διάμετρο. Έχει νόημα να βάλω το Akrapovic ή όχι? Μήπως είναι καλύτερα να βάλω το τελικό της Akrapovic για το Μonster s4s το οποίο είναι δίμπουκο, έτσι ώστε η μηχανή να ξαναγίνει 2 σε 1 σε 2?
Βού) Σημείωση: δοκίμασα το μηχανάκι με και χωρίς τα χωνάκια στο φιλτροκούτι. Συμπέρασμα? Χωρίς αυτά νόμιζα ότι δούλευε μονοκύλινδρα. Βού λοιπόν, λαμβάνοντας υπόψιν ότι η μηχανή φοράει φίλτρο performance, μου χρειάζεται ή όχι ένα power comander? Περιμένω απαντήσεις και φυσικά σχόλια.
Συνημμένο:
2x1.jpg
Συνημμένο:
2x1 bc.jpg
Συνημμένο:
2x1 bct.jpg
Συνημμένο:
2x1 final.jpg
Συνημμένο:
2x1 fl.jpg
Συνημμένο:
2x1 fl.jpg


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Δεν χρειάζεται να ξέρεις να οδηγείς μηχανή. Η DUCATI θα σου μάθει. Και μην νοιαστείς για πολυεστερικά, τα DUCATI δεν πέφτουν ποτέ !!! Έκτός αν βρουν κάτω οι εξατμίσεις !!!


http://ducatitifoso.blogspot.gr/
https://www.facebook.com/ducatitifoso
http://ducatitifoso.com/
http://www.bikepics.com/members/sskk/01900ss/


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Υ.Γ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 18:07 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2009, 18:15
Δημοσιεύσεις: 153
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Φύλο: Άντρας
Από λάθος της σύνταξης έμειναν έξω δύο σημαντικές φωτογραφίες.
Συνημμένο:
2x1 joint.jpg
Συνημμένο:
2x1fr.jpg


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Δεν χρειάζεται να ξέρεις να οδηγείς μηχανή. Η DUCATI θα σου μάθει. Και μην νοιαστείς για πολυεστερικά, τα DUCATI δεν πέφτουν ποτέ !!! Έκτός αν βρουν κάτω οι εξατμίσεις !!!


http://ducatitifoso.blogspot.gr/
https://www.facebook.com/ducatitifoso
http://ducatitifoso.com/
http://www.bikepics.com/members/sskk/01900ss/


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 18:39 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 19 Σεπ 2008, 17:33
Δημοσιεύσεις: 1578
Τοποθεσία: ΛΕΥΚΑΔΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750 ss 1992
αυτο για το ιδιο μηκος των λαιμων ειναι σωστο
μηπως οι διαφορες που βλεπεις εχουν να κανουν με το συνολικο ογκο που ειχε η εξατμηση οταν ηταν 2-1-2 ενω τωρα τα λιτρα μειωθηκαν?
ισως πρεπει να πειραματιστεις με ρυθμισεις ή με τις 2 εξατμησεις απο s4

_________________
δεν υπάρχει δεν μπορώ..., υπάρχει δε γ@μιέται!!!


http://www.symol.gr
http://www.altina.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 19:52 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 00:07
Δημοσιεύσεις: 7838
Κάνει τέτοια δουλειά ο Παπαγιάννης; :shock:

:thumbsup:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 20:08 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
1) Το ζήτημα του τελικού είναι δευτερεύον κατα την γνώμη μου :mrgreen:
2) Μάλιστα , ίδιου μήκους πρωτεύοντες σωλήνες . :thumbsup:
Αλλά πως κατέληξε ο μάστορας σ¨αυτό το μήκος ;
Από την προτελευταία φωτό βλέπω ότι οι σωλήνες είναι μακρύτεροι από τους μαμά , κάτι που δικαιολογεί το κέρδος χαμηλά και το χάσιμο ψηλότερα .
2¨) Το μήκος της εισαγωγής (από τον χώρο του φιλτροκουτιού μέχρι την βαλβίδα εισαγωγής) στον όρθιο κύλινδρο είναι μεγαλύτερο απ ότι στον οριζόντιο , ακριβώς γιά να αντισταθμιστεί ο κοντύτερος σωλήνας εξαγωγης του .
Τώρα έχεις τους κυλίνδρους να αποδίδουν σε διαφορετικές περιοχές στροφών ο καθένας :shock:

Στη θέση σου θα
α) Κόντενα τους πρωτεύοντες σωλήνες , θες δύναμη ψηλά .
β) Κοίταγα μήπως το λάστιχο εισαγωγής του εμπρός κυλίνδρου μπορεί να μπει και στον πίσω , ώστε να έχεις ιδιο μήκος και στην εισαγωγή .
γ) Οπωσδήποτε powercommander ή πρόγραμμα εγγραφής στους χάρτες του εγκεφάλου .
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=2979
Τι κόστισε το σύστημα :whistling:

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2009, 18:15
Δημοσιεύσεις: 153
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Φύλο: Άντρας
250 Ευρώ οι λαιμοί, 350 το τελικό (τιτάνιο).

_________________
Δεν χρειάζεται να ξέρεις να οδηγείς μηχανή. Η DUCATI θα σου μάθει. Και μην νοιαστείς για πολυεστερικά, τα DUCATI δεν πέφτουν ποτέ !!! Έκτός αν βρουν κάτω οι εξατμίσεις !!!


http://ducatitifoso.blogspot.gr/
https://www.facebook.com/ducatitifoso
http://ducatitifoso.com/
http://www.bikepics.com/members/sskk/01900ss/


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 20:33 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
skk έγραψε:
250 Ευρώ οι λαιμοί, 350 το τελικό (τιτάνιο).

Πολύ καλά :thumbsup: :thumbsup:

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02
Δημοσιεύσεις: 4045
Και πολυ ομορφη δουλεια!!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 23:33 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:37
Δημοσιεύσεις: 3495
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
Ποιός είναι ο Παπαγιάννης? :)


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 23:46 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 00:07
Δημοσιεύσεις: 7838
http://www.racetech.gr/

:thumbsup:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιαν 2010, 23:52 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 19:39
Δημοσιεύσεις: 479
Τοποθεσία: KEPKYRA
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS750
Φοβεροι λαιμοι, συγχαρητηρια στον μαστορα! Αν δεν κανω λαθος, ειπες οτι εχεις φιλτρο ελευθερο, σωστα? Αυτο για να δωσει τα καταλληλα σε συνδιασμο με τελικα, θελει οπωσδηποτε ηλεκτρονικη performance και κοψιμο του φιλτροκουτιου, αλλιως δεν αποδιδει ομαλη ροπη ο κινητηρας. Με το που θα βαλεις την ECU θα δεις μεγαλη διαφορα στα παντα :thumbsup:
Εχω μια μικρη ενσταση στο γεγονος της 2 σε 1...

_________________
Γιωργος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Φεβ 2010, 00:10 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2009, 18:15
Δημοσιεύσεις: 153
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Φύλο: Άντρας
Φίλε Highflyer, ευχαριστώ για τις συμβουλές και το χρόνο σου.
Φίλε Γιώργο ευχαριστώ επίσης για τη συμβουλή. Η επιλογή του 2 σε 1, υπαγορεύτηκε από την ανάγκη να αποκτήσει η μηχανή μεγαλύτερο ground clearence, ώστε να κερδίσει μερικές μοίρες μέσα στην στροφή. Αποφάσισα να επέμβω στην εξάτμιση και όχι στην ανάρτηση ψηλώνοντας τη μηχανή για να μην χαλάσω την πολύ καλή γεωμετρία της. Επειδή η αλυσίδα είναι στα αριστερά και δεν αφήνει μεγάλο περιθώριο κέρδους σε ύψος, η μόνη λύση ήταν να βγεί ένας λαιμός από δεξιά ή ένα undertail. Φαίνεται στην φωτό ότι ο λαιμός απέχει αρκετά πλέον από το fairing.

_________________
Δεν χρειάζεται να ξέρεις να οδηγείς μηχανή. Η DUCATI θα σου μάθει. Και μην νοιαστείς για πολυεστερικά, τα DUCATI δεν πέφτουν ποτέ !!! Έκτός αν βρουν κάτω οι εξατμίσεις !!!


http://ducatitifoso.blogspot.gr/
https://www.facebook.com/ducatitifoso
http://ducatitifoso.com/
http://www.bikepics.com/members/sskk/01900ss/


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Φεβ 2010, 00:24 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 19:39
Δημοσιεύσεις: 479
Τοποθεσία: KEPKYRA
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS750
Οκ τοτε, συμφωνω, αν και θα μπορουσες να κανεις 2 σε 2 και να περασεις τους λαιμους ψηλα, αλλα τεσπα δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα αυτο. Φορας πανω ηλεκτρονικη περφορμανς?

_________________
Γιωργος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Φεβ 2010, 00:43 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2009, 18:15
Δημοσιεύσεις: 153
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Φύλο: Άντρας
Όχι και αυτό είναι που ψάχνω τώρα. Ηλεκτρονική Performance ή Power Commander?

_________________
Δεν χρειάζεται να ξέρεις να οδηγείς μηχανή. Η DUCATI θα σου μάθει. Και μην νοιαστείς για πολυεστερικά, τα DUCATI δεν πέφτουν ποτέ !!! Έκτός αν βρουν κάτω οι εξατμίσεις !!!


http://ducatitifoso.blogspot.gr/
https://www.facebook.com/ducatitifoso
http://ducatitifoso.com/
http://www.bikepics.com/members/sskk/01900ss/


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Φεβ 2010, 07:56 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
skk έγραψε:
Όχι και αυτό είναι που ψάχνω τώρα. Ηλεκτρονική Performance ή Power Commander?

Με το Power Commander και ένα έμπειρο μηχανικό με δυναμόμετρο μπορεί να ρυθμιστεί το μείγμα γιά την συγκεκριμένη μηχανή :wsmile:
Η Performance έχει χάρτες γιά ελεύθερο φίλτρο με κομένο καπάκι φιλτροκουτιού και ελευθερο τελικό :mrgreen:

Πράγματι πολύ καλή δουλειά ο Παπαγιάννης αλλά να σου ζητήσω μιά χάρη .
Άμα βγάλεις το τελικό , κοίτα με ένα φακό ή με το δάχτυλό σου απ΄την μέσα μεριά της τελευταίας κόλλησης αν έχει εξόγκωμα και αν έχει , πόσο ύψος περίπου είναι :zep:

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Φεβ 2010, 09:00 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 12:01
Δημοσιεύσεις: 1106
Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 999R
Άλλη: Monster 1000sie
skk έγραψε:
Όχι και αυτό είναι που ψάχνω τώρα. Ηλεκτρονική Performance ή Power Commander?



Μπραβο σας, κανατε πολυ καλη δουλεια οπως δειχνουν και οι φωτο. μερικα πραγματα και θα εισαι ρουκετα.....

Πρεπει να βαλεις το Power Commander και να φτιαξετε ενα δικος σας χαρτη για το δικο σας στησιμο. το αποτελεσμα θα ειναι σιγουρα η ομαλοτητα πλεον της λειτουργιας του κινητηρα, στροτη αποδοση, ομαλο γκαζι, ομαλη αποκριση γκαζιου, χαμηλοτερες θερμοκρασιες, καλυτερη καταναλωση, αξιοπιστια.

Επισης θα σε συμβουλευα να ψαχτεις λιγο με τη στηρικη της εξατμισης, αφου το βραχιολι που πιανει το τελικο ειναι πολυ μακρια απο τη μεση της εξατμισης και οι κραδασμοι, ισως σου το καταστρεψουν.

Να κοψεις το τελικο δεν θα σε συμβουλευα, αφου θα εχεις μονο πιο πολυ φασαρια..............

θενκσ

_________________
The street is not the track - It's a place to Pace

If You Want To Go Faster - Take It To The Track


Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 01 Φεβ 2010, 13:51 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
Οπως σου ειπε και ο Highflyer, η διαφορα στο μηκος των μαμισιων λαιμων της εξατμισης εχει να κανει με τη διαφορα στο μηκος της εισαγωγης του καθε κυλινδρου (απο το φιλτροκουτι μεχρι τη πεταλουδα). Δες και εδω: viewtopic.php?f=8&t=4504 :glimpse:.

Αγγελε (highflyer), ειναι δυσκολο (εως απιθανο) να μπουν τα ιδια λαστιχα εισαγωγης και στους δυο κυλινδρους μονο και μονο λογω χωροταξιας.

skk, αφου φορας ηδη πιο ελευθερο φιλτρο αερα, κανε μερικες τρυπες στο καπακι του φιλτροκουτιου και καταργησε τελειως τα χωνακια στο εξω μερος του φιλτροκουτιου. Μετα απλα ξαναρυθμιζεις το μειγμα για να δουλεψει σωστα.

Οσον αφορα το PC, θα σου προτεινα κατι καλυτερο (απο θεμα αποδοσης) --> μιλα με τον highflyer και αν μπορεις να του αφησεις το μηχανακι για οσο χρειαστει θα το παρεις πισω σεταρισμενο κομπλε για τους νεους λαιμους και ανοιχτο φιλτροκουτι και θα δεις διαφορα σε ολο το φασμα των στροφων :glimpse: :glimpse:


Για τους λαιμους τωρα: πολυ καλη δουλεια!! :thumbsup:. Δεν βλεπω ομως σε ποιο σημειο ειναι κωνικοι οπως λες και στην αρχη... :think2:

Μια συμβουλη, μιας και λες οτι το εχεις κυριως για trackdays και γρηγορες βολτες (αρα, το δουλευεις σε πιο ψηλες στροφες) --> βαλτου μπουζι ενα νουμερο πιο κρυα :glimpse: :glimpse:



Περιμενουμε νεα σου. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 22:34 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2009, 18:15
Δημοσιεύσεις: 153
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Φύλο: Άντρας
Καλησπέρα και πάλι. Πρώτα απ' όλα να διευκρινίσω ότι σε καθημερινή βάση, σπάνια έχω ελεύθερο χρόνο για να μπω στο internet, γι' αυτό και κάνω μέρες να φανώ. Τώρα. Προς Highflyer. Μετρώντας το μήκος των λαιμών της εργοστασιακής εξάτμισης, μέχρι την είσοδό τους στον σταυρό βρίσκω για τον μπροστά κύλινδρο 56 cm και για τον πίσω 48. Aνοίγω το φιλτροκούτι αφαιρώ το φίλτρο και μετρώ την διαφορά από το χείλος της εισαγωγής του εμπρός κυλίνδρου ώς το χείλος της εισαγωγής του πίσω, 8 cm. Προσπάθησα να είμαι όσο ακριβής γινόταν στη μέτρηση. Ερώτηση: αν αφαιρέσω αυτά τα 8 επιπλέον cm από την εισαγωγή του πίσω κυλίνδρου, τότε δεν θα έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα? Ίσο μήκος εισαγωγής, ίσο μήκος λαιμών. Υποτίθεται ότι ο Παπαγιάννης μάκρυνε τον πίσω λαιμό, για να τον κάνει ισομήκη με τον μπροστινό. Δεν θα ήταν χρήσιμο να κάνω αυτή την επέμβαση προτού βάλω επάνω το Power Commander και το δώσω για ρύθμιση? Όσο για την τελευταία κόλληση, ελεύθερο χρόνο για να βγάλω το τελικό και να την μετρήσω υπό το φως της ημέρας θα έχω την Πέμπτη. Τότε θα σου απαντήσω. Ερώτηση: Ξέρετε κάποιο δυναμόμετρο που να γνωρίζει πως να σετάρει Ducati? Ο Παπαγιάννης μου πρότεινε τον Μόνο.

_________________
Δεν χρειάζεται να ξέρεις να οδηγείς μηχανή. Η DUCATI θα σου μάθει. Και μην νοιαστείς για πολυεστερικά, τα DUCATI δεν πέφτουν ποτέ !!! Έκτός αν βρουν κάτω οι εξατμίσεις !!!


http://ducatitifoso.blogspot.gr/
https://www.facebook.com/ducatitifoso
http://ducatitifoso.com/
http://www.bikepics.com/members/sskk/01900ss/


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 22:42 
μαμώ τα λεφτά μου μαμώ.......





με βλέπω να ψάχνομαι για 2 τελικά....... :cool:








και δεν έχουν τελειώσει ούτε τα τούβλα... :innocent2:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Φεβ 2010, 23:07 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
Δημοσιεύσεις: 1103
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
Φύλο: Άντρας
Άλλη: daelim
skk έγραψε:
Καλησπέρα και πάλι. Πρώτα απ' όλα να διευκρινίσω ότι σε καθημερινή βάση, σπάνια έχω ελεύθερο χρόνο για να μπω στο internet, γι' αυτό και κάνω μέρες να φανώ. Τώρα. Προς Highflyer. Μετρώντας το μήκος των λαιμών της εργοστασιακής εξάτμισης, μέχρι την είσοδό τους στον σταυρό βρίσκω για τον μπροστά κύλινδρο 56 cm και για τον πίσω 48. Aνοίγω το φιλτροκούτι αφαιρώ το φίλτρο και μετρώ την διαφορά από το χείλος της εισαγωγής του εμπρός κυλίνδρου ώς το χείλος της εισαγωγής του πίσω, 8 cm. Προσπάθησα να είμαι όσο ακριβής γινόταν στη μέτρηση. Ερώτηση: αν αφαιρέσω αυτά τα 8 επιπλέον cm από την εισαγωγή του πίσω κυλίνδρου, τότε δεν θα έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα? Ίσο μήκος εισαγωγής, ίσο μήκος λαιμών. Υποτίθεται ότι ο Παπαγιάννης μάκρυνε τον πίσω λαιμό, για να τον κάνει ισομήκη με τον μπροστινό. Δεν θα ήταν χρήσιμο να κάνω αυτή την επέμβαση προτού βάλω επάνω το Power Commander και το δώσω για ρύθμιση? Όσο για την τελευταία κόλληση, ελεύθερο χρόνο για να βγάλω το τελικό και να την μετρήσω υπό το φως της ημέρας θα έχω την Πέμπτη. Τότε θα σου απαντήσω. Ερώτηση: Ξέρετε κάποιο δυναμόμετρο που να γνωρίζει πως να σετάρει Ducati? Ο Παπαγιάννης μου πρότεινε τον Μόνο.

Για τον Μόνο έχω ακούσει κι εγώ από πολλούς. Είναι στην οδό Κάρπου (συνέχειά της είναι η Φιλολάου) από Ν.Κόσμο προς Παγκράτι πριν τη Βουλιαγμένης στο αριστερό χέρι.
Καλή δουλειά! :hibye:

_________________
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2010, 01:40 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
skk έγραψε:
Μετρώντας το μήκος των λαιμών της εργοστασιακής εξάτμισης, μέχρι την είσοδό τους στον σταυρό βρίσκω για τον μπροστά κύλινδρο 56 cm και για τον πίσω 48.

skk έγραψε:
Υποτίθεται ότι ο Παπαγιάννης μάκρυνε τον πίσω λαιμό, για να τον κάνει ισομήκη με τον μπροστινό.

Στο τοπικ που σου ειπα πιο πανω (viewtopic.php?f=8&t=4504) θα δεις ποσο μετρησα τους μαμισιους λαιμους στο δικο μου (ειναι μεν 1000ρι αλλα η διαφορα στο μηκος σε σχεση με το δικο σου ειναι ελαχιστη εως καθολου). Ο μπροστα λαιμος λοιπον ειναι 60 εκατοστα μεχρι το σταυρο και ο πισω 50. Αρα δεν μου φαινεται ο Παπαγιαννης να αλλαξε πολυ το συνολικο μηκος των λαιμων σου. Παιζει να εδωσε 2-3 ποντους στον πισω λαιμο αλλα ο μπροστα ειναι στο ιδιο μηκος με πριν.

Αληθεια, ξερεις τι εσωτερικη διαμετρο εχουν;; Ειναι ιδια με των μαμισιων;;


skk έγραψε:
Aνοίγω το φιλτροκούτι αφαιρώ το φίλτρο και μετρώ την διαφορά από το χείλος της εισαγωγής του εμπρός κυλίνδρου ώς το χείλος της εισαγωγής του πίσω, 8 cm.

Η διαφορα ειναι ακριβως ιδια οπως και στο δικο μου. Δες εδω (παλι απο το παραπανω τοπικ): download/file.php?id=15626&mode=view


skk έγραψε:
Ερώτηση: αν αφαιρέσω αυτά τα 8 επιπλέον cm από την εισαγωγή του πίσω κυλίνδρου, τότε δεν θα έχω το επιθυμητό αποτέλεσμα? Ίσο μήκος εισαγωγής, ίσο μήκος λαιμών.

Οχι. Μην το κανεις γιατι θα χειροτερεψει αρκετα η αποδοση. Δεν εχουμε να κανουμε απλα με το μηκος των εισαγωγων αλλα και το ανοιγμα τους και τη καμπυλη που κανει το χειλος τους.

Αληθεια, διαβασες ολο το παραπανω τοπικ;; Θα δεις και εκει ποσο καλα τα εχει εξηγησει ο Highflyer. Παραθετω επιλεκτικα μια απο τις απαντησεις του:

Highflyer έγραψε:
Ξέρουμε ότι μεγάλα μήκη σωλήνων συντονίζουν σε χαμηλές στροφές και αντίστροφα .
Συντονίζουν εννοούμε , γιά την εισαγωγή ότι στο overlap φτάνει στην βαλβίδα εισαγωγής (από ανάκλαση) κύμα υπερπίεσης και για την εξαγωγή φτάνει στην βαλβίδα εξαγωγής κύμα υποπίεσης .
Αυτό γιά να αρχίσει η πλήρωση του κυλίνδρου από νωρίς μιάς και γύρω στο άνω νεκρό σημείο το πιστόνι δεν μπορεί να τρομπάρει αέρα :whistling:
Αν σε κάποιες στροφές αυτά τα δύο κύματα φτάνουν ταυτόχρονα στις αντιστοιχες βαλβίδες , έχουμε max ποσότητα * μείγματος στον κύλινδρο και εμφάνιση σχετικά απότομης κορύφωσης στο διάγραμμα της ροπής γι'αυτές τις στροφές .
Αν φτάνουν ετεροχρονισμένα , τότε στο διάγραμμα η κορυφή είναι χαμηλώτερη , αλλά απλωμένη σε μεγαλύτερη περιοχή στροφών . :cool:
Τώρα , άν υποθέσουμε ότι οι δύο κύλινδροι έχουν σχεδιαστεί να φτάνουν ταυτόχρονα (στις ίδιες στροφές) στη κορυφή τους και έχουμε πρόβλημα χωροταξίας με την θέση του σταυρού (μήκος σωλήνα εξαγωγής του πίσω κυλίνδρου - κοντός) αναγκαστικά :dontknow: θα βάλουμε μακρύ σωλήνα στην εισαγωγή του πίσω και κοντό στην εισαγωγή του εμπρός κυλίνδρου .

Πιό παραστατικά , άν γιά τον πίσω κύλινδρο η (κοντή) εξαγωγή συντονίζει στις 7000 στρ. , θέλουμε η εισαγωγή να συντονίζει στις 5000 στρ. (μακρυά) γιά να έχουμε κορύφωση της ροπής στις 6000 στρ.
Γιά τον εμπρός , που η εξαγωγή ειναι αναγκαστικά μακρυά και συντονίζει πχ. στις 6500 στρ. θα πρέπει η εισαγωγή να συντονίζει στις 5500 στρ. (κοντή) γιά κορυφή στις ίδιες 6000 στρ.

* Αν η βαλβίδα εισαγωγής κλείνει στην κατάλληλη στιγμή.

:glimpse: :glimpse:


skk έγραψε:
Δεν θα ήταν χρήσιμο να κάνω αυτή την επέμβαση προτού βάλω επάνω το Power Commander και το δώσω για ρύθμιση?

Εννοειται οτι οποιες επεμβασεις γινουν, καλο θα ηταν να γινουν πριν το τελικο σεταρισμα. Στη περιπτωση παντως που το σεταρεις και αργοτερα κανεις παλι καποια αλλαγη, του κανεις ενα μικρο σεταρισματακι ξανα αλλα θα σου παρει πολυ λιγοτερο χρονο (εκτος και αν πια μιλαμε για ακραιες αλλαγες και οχι απλα για μηκος λαιμων/εισαγωγων).

Οσον αφορα το σεταρισμα, οπως σου ειπα και πιο πανω, μιλα μεσω ΠΜ με τον Highflyer για περισσοτερες λεπτομεριες μιας και μπορει να επαναπρογραμματισει την ηλεκτρονικη σου και να το κανει να δουλευει ρολοι (σαν να ειχες PC ή και καλυτερα). Θα γλυτωσεις ετσι το εξοδο του Power Commander.

:thumbsup: :thumbsup:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2010, 08:42 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
Ότι είπε ο Engakats :thumbsup: με μερικές παρατηρήσεις

skk έγραψε:
Μετρώντας το μήκος των λαιμών της εργοστασιακής εξάτμισης, μέχρι την είσοδό τους στον σταυρό βρίσκω για τον μπροστά κύλινδρο 56 cm και για τον πίσω 48.

Αν μετήσεις και του Ππγιάννη (και την εξωτερική διάμετρο , αν μπορείς) θα σου βρω τις θεωρητικές στροφές που δίνει τη μέγιστη ροπή (από πλευράς εξάτμισης) το σύστημά σου :glimpse:



skk έγραψε:
Δεν θα ήταν χρήσιμο να κάνω αυτή την επέμβαση προτού βάλω επάνω το Power Commander και το δώσω για ρύθμιση?

Εγώ το θεωρώ απαραίτητο :mrgreen:



skk έγραψε:
Όσο για την τελευταία κόλληση, ελεύθερο χρόνο για να βγάλω το τελικό και να την μετρήσω υπό το φως της ημέρας θα έχω την Πέμπτη. Τότε θα σου απαντήσω.

:thumbsup:



ENGAKATS έγραψε:
Θα γλυτωσεις ετσι το εξοδο του Power Commander.

Διόρθωση . Το πρόγραμμα που έχω http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=2979
δουλεύει με κλειδί γιά έναν συγκεκριμένο εγκέφαλο ( τον δικό μου) .
Κάθε κλειδί κοστίζει όσο περίπου και ο PC

Αλέξανδρε , δεν μου στέλνεις την εισαγωγή από τον εμπρός κύλιδρο να δω τι χρειάζεται γιά να μπει στον πίσω !
I will be gentle :mrgreen: :whistling:

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2010, 15:50 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
Highflyer έγραψε:
Διόρθωση . Το πρόγραμμα που έχω http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=2979
δουλεύει με κλειδί γιά έναν συγκεκριμένο εγκέφαλο ( τον δικό μου) .
Κάθε κλειδί κοστίζει όσο περίπου και ο PC

Εννοεις οτι το προγραμμα δουλευει μονο με τον πρωτο εγκεφαλο που θα συνδεθει;; Για τους υπολοιπους (ιδιο μοντελο ηλεκτρονικη παντα) χρειαζεσαι αλλο κλειδι απο την εταιρεια;; :zep: :zep: :zep:

Highflyer έγραψε:
Αλέξανδρε , δεν μου στέλνεις την εισαγωγή από τον εμπρός κύλιδρο να δω τι χρειάζεται γιά να μπει στον πίσω !
I will be gentle :mrgreen: :whistling:

Κανιβαλε :tooth2:. Το βλεπουμε αν ειναι... :)

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2010, 18:57 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 312
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
ENGAKATS έγραψε:
Εννοεις οτι το προγραμμα δουλευει μονο με τον πρωτο εγκεφαλο που θα συνδεθει;; Για τους υπολοιπους (ιδιο μοντελο ηλεκτρονικη παντα) χρειαζεσαι αλλο κλειδι απο την εταιρεια;; :zep: :zep: :zep:

Ακριβώς ! :mrgreen:

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ducati 900ss, Project 2 in 1
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Φεβ 2010, 20:20 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
Highflyer έγραψε:
Ακριβώς! :mrgreen:

Μ@λ@κι@ λοιπον.... :zep: :zep: :zep:

Δεν παιζει να το χακερεψεις λιγο;; Εχεις ψαξει να δεις αν γινεται;; :think2:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 49 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο




Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Μοντελα » Supersport


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης