998 λογοι για να αμαρτησω ...
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
Αλο!
Νομιζα οτι το 16ρι δεν χωραγε. Ισως γιατι εχω συνηθισει με το προστατευτικο λαμακι που εχω βαλει στο δικο μου και ισα που αφηνει χωρο με το 15ρι.
Τεσπα. Εμαθα κατι καινουργιο
Νομιζα οτι το 16ρι δεν χωραγε. Ισως γιατι εχω συνηθισει με το προστατευτικο λαμακι που εχω βαλει στο δικο μου και ισα που αφηνει χωρο με το 15ρι.
Τεσπα. Εμαθα κατι καινουργιο
ENGAKATS caminando por la vida
- GP44
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 638
- Εγγραφή: Παρ 29 Ιούλ 2011, 12:35
- Gender: Male
- Other: 748rs-tz250(2008)
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
και εγω μαθαινω πολλα διαβαζοντας τα τεχνικα που γραφετε στην αλλη ενοτητα.
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
ΕιδαGP44 έγραψε:
προς Τακη.
μην το πειραξεις ακομα.γνωμη μου.μεχρι να το συνηθισεις.μετα βλεπεις.
Η γρηγορη γεωμετρια ποτε δεν ηταν του γουστου μου. Ειχα δοκιμασει και (πολυ) παλιοτερα με το 748 μου , μετα απο πιεσεις ειναι η αληθεια φιλων , ομως δεν τολμας ουτε να ανασανεις στο μηχανακι. Το αισθανομαι πολυ , μα παρα πολυ νευρικο. Αρα αυτο θα αλλαξει σιγουρα .
Το γραναζωμα ειναι πολυ καλο , τουλαχιστον σαν πρωτη εκτιμηση και εχω την αισθηση πως χαμηλα δουλευει πολυ καλυτερα απο το 1098 μου. Νομιζω πως θα γεμιζει και πολυ ευκολα στα ψηλα με 5η - 6η και δεν θαναι βαστα τουρκο να γεμισω .
Τα rearsets θελουν οποσδηποτε ρυθμισμα στα μετρα μου γιατι ανεβοκατεβαζω ολο το ποδι για αλλαγες.
Το αναποδο σαζμαν μαρεσει , ομως προς το παρον ψαχνομαι αν πρεπει να σπρωξω η να τραβηξω .
Οσοι εχετε γυρισει σαζμαν , οταν οδηγατε κανονικο τι γινεται ? Με προβληματιζει μηπως γινει κανενα μπερδεμα και καρφωσω καμμια τριτη απο γεμισμενη τεταρτη γμτ ...
Το σιφτερ δουλευει και σε κατεβασμα ? Υπαρχει φοβος για το σαζμαν ? Μπλοκαρισμα δεν πολυπαιζει γιατι εχω μονοδρομο
Σημερα πηγα να βγω αλλη μια βολτα και μπλοκαρε γκαραζοπορτα ... και ηλεκτρικα και χειροκινητα
- GP44
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 638
- Εγγραφή: Παρ 29 Ιούλ 2011, 12:35
- Gender: Male
- Other: 748rs-tz250(2008)
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
takis έγραψε:Ειδα
Η γρηγορη γεωμετρια ποτε δεν ηταν του γουστου μου. Ειχα δοκιμασει και (πολυ) παλιοτερα με το 748 μου , μετα απο πιεσεις ειναι η αληθεια φιλων , ομως δεν τολμας ουτε να ανασανεις στο μηχανακι. Το αισθανομαι πολυ , μα παρα πολυ νευρικο. Αρα αυτο θα αλλαξει σιγουρα .
Το γραναζωμα ειναι πολυ καλο , τουλαχιστον σαν πρωτη εκτιμηση και εχω την αισθηση πως χαμηλα δουλευει πολυ καλυτερα απο το 1098 μου. Νομιζω πως θα γεμιζει και πολυ ευκολα στα ψηλα με 5η - 6η και δεν θαναι βαστα τουρκο να γεμισω .
Τα rearsets θελουν οποσδηποτε ρυθμισμα στα μετρα μου γιατι ανεβοκατεβαζω ολο το ποδι για αλλαγες.
Το αναποδο σαζμαν μαρεσει , ομως προς το παρον ψαχνομαι αν πρεπει να σπρωξω η να τραβηξω .
Οσοι εχετε γυρισει σαζμαν , οταν οδηγατε κανονικο τι γινεται ? Με προβληματιζει μηπως γινει κανενα μπερδεμα και καρφωσω καμμια τριτη απο γεμισμενη τεταρτη γμτ ...
Το σιφτερ δουλευει και σε κατεβασμα ? Υπαρχει φοβος για το σαζμαν ? Μπλοκαρισμα δεν πολυπαιζει γιατι εχω μονοδρομο
Σημερα πηγα να βγω αλλη μια βολτα και μπλοκαρε γκαραζοπορτα ... και ηλεκτρικα και χειροκινητα
Τακη χρονια σου πολλα και καλοριζικο και καλοταξιδοι και οι δυο σας(μηχανη-αναβατης)
φιλε πιο μεγαλο γραναζι μπροστα πιο μακρυ το μηχανακι.μην μπερδευεσαι.
πιθανον να μην γεμιζει 5η και 6η (ειναι 3 δοντια πισω περιπου)
σε εχει πιασει τρεμουλο απο το καινουργιο μηχανακι.δεν πειραζει ολοι το παθαινουμε.
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΦΙΛΕ.
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
Το μηχανακι ειναι πιο κοντο . Εχεις δικιο , μικροτερο γραναζι μπροστα , -1 δοντι
Ευχαριστω για τις ευχες , αν εχεις γνωμη και για τα αλλα , ευπροσδεκτη
Ευχαριστω για τις ευχες , αν εχεις γνωμη και για τα αλλα , ευπροσδεκτη
- motogppress
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1143
- Εγγραφή: Τετ 29 Απρ 2009, 13:01
- Gender: Male
- Other: 999R,M1000s, vespa
- Τοποθεσία: Nicosia, Cyprus
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
τακη μου γεια, χρονια πολλα
καλοταξιδο το 998 σου φιλε μου, ΟΧΙ το shifter δεν δουλευει στο κατεβασμα!!!
εγω θα αλλαζα το πισω γραναζι αντι το μπροστα, σκορσαρει το κιβωτιο περισσοτερο ετσι!!!
αναποδο κιβωτιο ή οχι ειναι γουστα δικα σου, επισης για την γωνια στο τιμονι, αν δεν ειναι για πιστα αστο στο στοκ.
καλα λαστιχακια και ενα σωστο SAG θα σε βγαλει απο μπελαδες
καλοταξιδο το 998 σου φιλε μου, ΟΧΙ το shifter δεν δουλευει στο κατεβασμα!!!
εγω θα αλλαζα το πισω γραναζι αντι το μπροστα, σκορσαρει το κιβωτιο περισσοτερο ετσι!!!
αναποδο κιβωτιο ή οχι ειναι γουστα δικα σου, επισης για την γωνια στο τιμονι, αν δεν ειναι για πιστα αστο στο στοκ.
καλα λαστιχακια και ενα σωστο SAG θα σε βγαλει απο μπελαδες
The street is not the track - It's a place to Pace
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
If You Want To Go Faster - Take It To The Track
- GP44
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 638
- Εγγραφή: Παρ 29 Ιούλ 2011, 12:35
- Gender: Male
- Other: 748rs-tz250(2008)
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
takis έγραψε:Ειδα
Η γρηγορη γεωμετρια ποτε δεν ηταν του γουστου μου. Ειχα δοκιμασει και (πολυ) παλιοτερα με το 748 μου , μετα απο πιεσεις ειναι η αληθεια φιλων , ομως δεν τολμας ουτε να ανασανεις στο μηχανακι. Το αισθανομαι πολυ , μα παρα πολυ νευρικο. Αρα αυτο θα αλλαξει σιγουρα .
Το γραναζωμα ειναι πολυ καλο , τουλαχιστον σαν πρωτη εκτιμηση και εχω την αισθηση πως χαμηλα δουλευει πολυ καλυτερα απο το 1098 μου. Νομιζω πως θα γεμιζει και πολυ ευκολα στα ψηλα με 5η - 6η και δεν θαναι βαστα τουρκο να γεμισω .
Τα rearsets θελουν οποσδηποτε ρυθμισμα στα μετρα μου γιατι ανεβοκατεβαζω ολο το ποδι για αλλαγες.
Το αναποδο σαζμαν μαρεσει , ομως προς το παρον ψαχνομαι αν πρεπει να σπρωξω η να τραβηξω .
Οσοι εχετε γυρισει σαζμαν , οταν οδηγατε κανονικο τι γινεται ? Με προβληματιζει μηπως γινει κανενα μπερδεμα και καρφωσω καμμια τριτη απο γεμισμενη τεταρτη γμτ ...
Το σιφτερ δουλευει και σε κατεβασμα ? Υπαρχει φοβος για το σαζμαν ? Μπλοκαρισμα δεν πολυπαιζει γιατι εχω μονοδρομο
Σημερα πηγα να βγω αλλη μια βολτα και μπλοκαρε γκαραζοπορτα ... και ηλεκτρικα και χειροκινητα
λοιπον εχουμε και λεμε φιλε Τακη.αν θυμαμαι καλα αυτα εβγαιναν με γραναζωμα 15/36.ψαχτο γιατι μπορει να κανω λαθος.
εγω παλι λεω θα το αφηνα ως εχει.αφου ομως εχεις 1098 οπως εσενα βολευει καλυτερα.
αναποδο σασμαν.οτι σε βολευει.εγω για παραδειγμα δεν ξερω (μαλλον μπερδευομαι) να οδηγω γρηγορα με νορμαλ σασμαν.κανε οτι σε βολευει.
το σιφτερ σου ειπε και ο Νικολας.Δεν δουλευει στο κατεβασμα.δεν ξερω αν θα δουλευει οταν γυρισεις το σασμαν.πιθανον οχι.
Γενικα ο ΝΙκος σου εδωσε πολυ σωστες συμβουλες.
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ
ΥΓ.μιας και ειναι μεταχειρο.εγω στην θεση σου θα το εκανα "ΨΑΘΑ" μην εχει κανει καμια μ@λ$κι@ ο προηγουμενος και την πλρωσω εγω.ο κ@λος σου ειναι απανω.
- hell in roads
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1054
- Εγγραφή: Τρί 13 Οκτ 2009, 16:04
- Gender: Male
- Bike: 748R
- Other: Ξυριστικη Phillips
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
Καλοταξιδο, Καλοριζικο, Καλο...., Καλο..... Καλο.......
Αλλα πανω απο ολα Τακη μου να το ΦΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΣ!!!!!
ΑΑΑΑΑ και μην το κλεισεις καμμια διετια μεσα!
Αλλα πανω απο ολα Τακη μου να το ΦΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΣ!!!!!
ΑΑΑΑΑ και μην το κλεισεις καμμια διετια μεσα!
]η ζωη ειναι τοσο μικρη και τοσο ωραια που αξιζει να ζουμε καθε στιγμη σαν να 'ναι η τελευταια!!!!!!!!!!!
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
Καπταιν αν δεν μου εχει σπασει το κεφαλι με κανενα τσοκαρο το στεφανι μου , θα βρεθουμε στην πρωτη βολτα που θα ξεμπαρκαρειςhell in roads έγραψε:Καλοταξιδο, Καλοριζικο, Καλο...., Καλο..... Καλο.......
Αλλα πανω απο ολα Τακη μου να το ΦΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΣ!!!!!
ΑΑΑΑΑ και μην το κλεισεις καμμια διετια μεσα!
Ευχαριστω παιδες
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
Κωλαρ@ ...
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
Tώρα με τα καινούργια του πατούμενα, το ξαναθέλω βόλτα, μην ξεχνιόμαστε
- bam-bam
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 893
- Εγγραφή: Τρί 27 Απρ 2010, 09:31
- Gender: Male
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
πολυ ωραιο!
καλοταξιδο και καλοστριφτο...
να σαι καλα να την ευχαριστηθεις!
καλοταξιδο και καλοστριφτο...
να σαι καλα να την ευχαριστηθεις!
- monster749
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 708
- Εγγραφή: Σάβ 23 Μάιος 2009, 21:47
- Gender: Male
- Other: vespa gts 300 ss
- Τοποθεσία: Περιστερι-Ευβοια
- george-ss
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1970
- Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος 2011, 15:10
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: cagiva c12r
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη
- Επικοινωνία:
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2132
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
up
Τακή τι έγινε το μεχανάκι αυτό ?υπάρχει?
Τακή τι έγινε το μεχανάκι αυτό ?υπάρχει?
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
Με συγχωρείς , τώρα το είδα ...mycolnago έγραψε:up
Τακή τι έγινε το μεχανάκι αυτό ?υπάρχει?
Φυσικά και υπάρχει!!! Έχω παραδώσει πινακίδες γιατί δεν γίνεται να είναι πινακιδάτα και αυτό και το 1098 . Το 1098 με βολεύει πολύ περισσότερο χωροταξικά , το 998 είναι κινέζικο βασανιστήριο για τα 55 μου χρόνια και για τον σωματότυπο μου , όμως δεν θα μπορούσα να με φανταστώ χωρίς αυτό το μηχανάκι. Βγαίνει κάποιες φορές στην ζούλα για συντήρηση και είναι ετοιμοπόλεμο , όπως του αρμόζει .
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
Του λείπει όμως το monoposto
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
Γιώργο βρέθηκε μονοπόστο ασορτί με το ρεζερβουάρ
- daculas367
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3513
- Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:37
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
Κομπλέ με υποπλαίσιο? Καιρός ήταν
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2132
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
- 17inchwheeler
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Τετ 14 Μάιος 2008, 11:21
- Other: RSVmilleR,eXC520sm,
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη,Αθηνα,Ρεθυμνο/lejos estoy
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
οταν εισαι ετοιμος,παρε με τηλ να ερθω να σε ξεφορτωσω απο το κινεζικο βασανιστηριο και να σου φορτωσω ενα γιαπωνεζικο στη θεση τουtakis έγραψε:
Με συγχωρείς , τώρα το είδα ...
Φυσικά και υπάρχει!!! Έχω παραδώσει πινακίδες γιατί δεν γίνεται να είναι πινακιδάτα και αυτό και το 1098 . Το 1098 με βολεύει πολύ περισσότερο χωροταξικά , το 998 είναι κινέζικο βασανιστήριο για τα 55 μου χρόνια και για τον σωματότυπο μου , όμως δεν θα μπορούσα να με φανταστώ χωρίς αυτό το μηχανάκι. Βγαίνει κάποιες φορές στην ζούλα για συντήρηση και είναι ετοιμοπόλεμο , όπως του αρμόζει .
δε χρειαζετε να με ευχαριστεις,γι'αυτο ειναι οι φιλοι
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
Αυτή η συντροφικότητα σου με σκλαβώνει απριλιανέ πραξικοπηματία . Θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά , όμως σε έχω να βάζεις στο δίσελο πίσω αφγανό ιμάμη και αξύριστη ασχημομούρα αγ@μητη αλληλέγγυο και αυτό δεν θα το αντέξω !
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
Takis ...ετσι απο περιεργεια , γιατι προτιμησες ενα 998 και οχι ενα 916 ?...... απλως εκατσε η φαση ?
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- takis
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1337
- Εγγραφή: Σάβ 18 Απρ 2009, 09:49
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: Pantah 600
- Τοποθεσία: Κορινθια
Re: 998 λογοι για να αμαρτησω ...
Στέλιο , τα πρώτα 916 ξέρεις ότι είχαν αρκετά ... θεματάκια... Είχαν βέβαια την αξεπέραστη γραμματοσειρά και το Desmoquatro 916 να δεσπόζει στα φαίριγκ. Την εποχή εκείνη είχα ένα 95αρι 748 γιατί δεν με έβγαζαν τα οικονομικά μου. Το μηχανάκι στο τέλος έσπασε τα κάρτερ του , κάτι συνηθισμένο σε 748 - 916. Το 998 και ειδικά το S είναι το καλύτερο 916 , με λυμένα τα προβλήματα αξιοπιστίας , με τον διαμάντι Testrastretta και με τις όμορφες Marchesini . Θα προτιμούσα βέβαια ένα 998 FE η ένα 998R , όμως είναι πολλά τα λεφτά Άρη. Το συγκεκριμένο μηχανάκι το ήξερα (βασικό για Ducati) , έχει πολύ καλή συντήρηση , μεγάλη προίκα και ο πρώην ιδιοκτήτης είναι καλός φίλος.