Υποκλινομαι!! Δεν εχω λογια...
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Υποκλινομαι!! Δεν εχω λογια...
Το ατομο ειναι αλλου!! Πηγε που λετε ο Γαλλος και κανονισε με τη Ducati Kaemna (εκτος απο τα υπολοιπα κονε του) να φτιαξουν ενα αεροψυκτο SBK που σπερνει τον πανικο στους γυρω...
985 Ultima Due
985 κυβικα, πολλα αλογα, 140 κιλα....
Παρτε μια ιδεα για τι πραγμα μιλαω:
Το μηχανακι ειναι αλλου και δεν εννοω το fun park...
Δειτε τις 10-11 σελιδες του τοπικ. Εχει ενα σωρο φωτογραφιες: http://www.planete-ducati.com/site/inde ... ic=19560.0" onclick="window.open(this.href);return false;
985 Ultima Due
985 κυβικα, πολλα αλογα, 140 κιλα....
Παρτε μια ιδεα για τι πραγμα μιλαω:
Το μηχανακι ειναι αλλου και δεν εννοω το fun park...
Δειτε τις 10-11 σελιδες του τοπικ. Εχει ενα σωρο φωτογραφιες: http://www.planete-ducati.com/site/inde ... ic=19560.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Υποκλινομαι!! Δεν εχω λογια...
ο θεοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοςςςςςςς
αν εχει χερια ο τυπος θα ρεζιλευει οτι sbk μπει στην πιστα μαζι του...
εκτος απο διαβητης το μηχανακι θα ξαπλαρει και θα αλλαζει κατευθυνση για ΠΛΑΚΑ ...
αν εχει χερια ο τυπος θα ρεζιλευει οτι sbk μπει στην πιστα μαζι του...
εκτος απο διαβητης το μηχανακι θα ξαπλαρει και θα αλλαζει κατευθυνση για ΠΛΑΚΑ ...
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Υποκλινομαι!! Δεν εχω λογια...
Κοιτα, ΤΟ υπεροπλο δεν ειναι... (δες κατι τουμπανιασμενα Millona κλπ κλπ ) αλλα το τελικο αποτελεσμα απλα ειναι ΚΑΙ πανεμορφο αλλα ΚΑΙ τουμπανο!!
Απ'οπου και να το κοιταξεις το μηχανακι, χαζευεις!
Απ'οπου και να το κοιταξεις το μηχανακι, χαζευεις!
ENGAKATS caminando por la vida
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Υποκλινομαι!! Δεν εχω λογια...
προφανως ρε φιλε.. αν η πιστα ειναι απλωτη και γρηγορη θα τον καταπινει ο αλλος με το testastretta 1198 μοτερ...
αλλα σε μια μικροτερη πχ Σερρες...........
αντε γειααααααααααααααααααααα
αλλα σε μια μικροτερη πχ Σερρες...........
αντε γειααααααααααααααααααααα
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Υποκλινομαι!! Δεν εχω λογια...
Μα εγω δεν ειπα τιποτα για πιστα. Το συγκρινα με αλλα σπεσιαλακια γνωστων οικων.jks έγραψε:προφανως ρε φιλε.. αν η πιστα ειναι απλωτη και γρηγορη θα τον καταπινει ο αλλος με το testastretta 1198 μοτερ...
αλλα σε μια μικροτερη πχ Σερρες...........
αντε γειααααααααααααααααααααα
Και παλι ομως, υποκλινομαι γιατι ο τυπος ουσιαστικα εκανε το κυριως ψαξιμο και συναρμολογηση της μοτοσυκλετας (οχι του μοτερ) μονος του!
Βγαζει 105++ αλογα στη ροδα και ζυγιζει 140 κιλα. Αντε γεια λεμε!!
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
985 Ultima Due
Αφου λοιπον ειδα οτι σας αρεσει το σκληρο μοτοσυκλετιστικο πορνο, ειπα να σας φτιαξω λιγο ακομα...
Ηταν που λετε ενας γαλλος (απο τη Γαλλια, οχι τα αλλα, τα γαλια που κανουν "γλου γλου γλου" και τα τρωνε οι δυτικοι τα Χριστουγεννα ) ο οποιος ηθελε να φτιαξει ενα ελαφρυ SBK. Χρησιμοποιησε το πλαισιο απο ενα 996, με ενα μονομπρατσο μαγνησιου αλλα αντι να τουμπανιασει ενα 4βαλβιδο μοτερ, τουμπανιασε ενα 2βαλβιδο 900αρι με ψεκασμο. Το αποτελεσμα;; 106 αλογα στον τροχο και 154 κιλα ΠΛΗΡΕΣ υγρων!!!
Ειστε ετοιμοι;; Τσοοοονταααα λεμε
Η δουλεια στο μοτερ εγινε απο τη Ducati Kaemna στη Γερμανια. Δειτε 2 φωτογραφιες απο το μαγαζι-εργαστηριο τους:
Εδω τα καλα γραναζια πρωτευουσας (και οχι μονο)
Εδω οι καλοι στροφαλοι και μπιελες... παρε παρε παρε... φρεσκο πραμα... σπαρταραει
Ο κυβισμος αυξηθηκε στα 985κυβικα που ειναι και η πιο ακραια μοντα σε 900ρι μοτερ (αποκλειστικα για χρηση πιστας, εκτος και αν θελετε να κοιμαστε στο συνεργειο) μαζι με σφυρηλατα πιστονια υψηλοτερης συμπιεσης. Τα καρτερ ειναι απο 748RS του 2002 (γιατι τα παλιοτερα ως γνωστον εσπαγαν για πλακα... ), ελαφρωμενος-ζυγισμενος-γυαλισμενος στροφαλος και μπιελες, κιβωτιο απο 996SPS, πρωτευουσα μεταδοση (το ζευγος γραναζιων στροφαλου-συμπλεκτη) απο 916R του 1997, γεννητρια απο 998RS του 2002, συμπλεκτης EVR CTS-02, μπιελες τιτανιου (ισως ειναι παλιου σχεδιασμου γιατι δεν μοιαζουν με τις μπιελες τιτανιου που χρησιμοποιουνται ευρεως ), ροικη εξελιξη στις κεφαλες με μεγαλυτερες βαλβιδες (45mm η εισαγωγης απο 43, 39mm η εξαγωγης απο 38), καινουργιοι χαρτες για ψεκασμο και αναφλεξη, custom λαιμοι εξατμισης με διαμετρο που αυξανει σταδιακα απο 45 σε 50 και μετα σε 54mm (οι μαμισιοι λαιμοι για τα αεροψυκτα εχουν εσωτερικη διαμετρο 43-44mm), βιδες ergal (ειδικου σκληρου κραματος και οχι απλου) και τιτανιου, ανθρακονηματινες ζαντες της Dymag, και πολλα πολλα αλλα που δυστυχως δεν μπορω να καταλαβω μιας και τα γαλλικα μου ειναι βασικου επιπεδου (και πολυ λεω).
Για αρχη παρτε τις δυναμομετρησεις: http://www.kaemna.com/pic/tuning/diagra ... adueps.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; (ιπποδυναμη) και http://www.kaemna.com/pic/tuning/diagra ... aduenm.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; (ροπη)!!
Μπορειτε να διαβασετε περισσοτερα σ'αυτα τα links:
http://www.kaemna.com/cms_en/tu_example.htm?&ct=59" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.planete-ducati.com/site2/ind ... ic=19560.0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.techtwin.com/divers/annonces.htm" onclick="window.open(this.href);return false; (το πουλαει απ'οτι φαινεται!!)
Ωρα για φωτογραφιες (χεχε):
Ολα χυμα πριν δεθει το μοτερ: Συγκριση μεταξυ μαμισιου και σφυρηλατου πιστονιου: Ο στροφαλος:
Ηταν που λετε ενας γαλλος (απο τη Γαλλια, οχι τα αλλα, τα γαλια που κανουν "γλου γλου γλου" και τα τρωνε οι δυτικοι τα Χριστουγεννα ) ο οποιος ηθελε να φτιαξει ενα ελαφρυ SBK. Χρησιμοποιησε το πλαισιο απο ενα 996, με ενα μονομπρατσο μαγνησιου αλλα αντι να τουμπανιασει ενα 4βαλβιδο μοτερ, τουμπανιασε ενα 2βαλβιδο 900αρι με ψεκασμο. Το αποτελεσμα;; 106 αλογα στον τροχο και 154 κιλα ΠΛΗΡΕΣ υγρων!!!
Ειστε ετοιμοι;; Τσοοοονταααα λεμε
Η δουλεια στο μοτερ εγινε απο τη Ducati Kaemna στη Γερμανια. Δειτε 2 φωτογραφιες απο το μαγαζι-εργαστηριο τους:
Εδω τα καλα γραναζια πρωτευουσας (και οχι μονο)
Εδω οι καλοι στροφαλοι και μπιελες... παρε παρε παρε... φρεσκο πραμα... σπαρταραει
Ο κυβισμος αυξηθηκε στα 985κυβικα που ειναι και η πιο ακραια μοντα σε 900ρι μοτερ (αποκλειστικα για χρηση πιστας, εκτος και αν θελετε να κοιμαστε στο συνεργειο) μαζι με σφυρηλατα πιστονια υψηλοτερης συμπιεσης. Τα καρτερ ειναι απο 748RS του 2002 (γιατι τα παλιοτερα ως γνωστον εσπαγαν για πλακα... ), ελαφρωμενος-ζυγισμενος-γυαλισμενος στροφαλος και μπιελες, κιβωτιο απο 996SPS, πρωτευουσα μεταδοση (το ζευγος γραναζιων στροφαλου-συμπλεκτη) απο 916R του 1997, γεννητρια απο 998RS του 2002, συμπλεκτης EVR CTS-02, μπιελες τιτανιου (ισως ειναι παλιου σχεδιασμου γιατι δεν μοιαζουν με τις μπιελες τιτανιου που χρησιμοποιουνται ευρεως ), ροικη εξελιξη στις κεφαλες με μεγαλυτερες βαλβιδες (45mm η εισαγωγης απο 43, 39mm η εξαγωγης απο 38), καινουργιοι χαρτες για ψεκασμο και αναφλεξη, custom λαιμοι εξατμισης με διαμετρο που αυξανει σταδιακα απο 45 σε 50 και μετα σε 54mm (οι μαμισιοι λαιμοι για τα αεροψυκτα εχουν εσωτερικη διαμετρο 43-44mm), βιδες ergal (ειδικου σκληρου κραματος και οχι απλου) και τιτανιου, ανθρακονηματινες ζαντες της Dymag, και πολλα πολλα αλλα που δυστυχως δεν μπορω να καταλαβω μιας και τα γαλλικα μου ειναι βασικου επιπεδου (και πολυ λεω).
Για αρχη παρτε τις δυναμομετρησεις: http://www.kaemna.com/pic/tuning/diagra ... adueps.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; (ιπποδυναμη) και http://www.kaemna.com/pic/tuning/diagra ... aduenm.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; (ροπη)!!
Μπορειτε να διαβασετε περισσοτερα σ'αυτα τα links:
http://www.kaemna.com/cms_en/tu_example.htm?&ct=59" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.planete-ducati.com/site2/ind ... ic=19560.0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.techtwin.com/divers/annonces.htm" onclick="window.open(this.href);return false; (το πουλαει απ'οτι φαινεται!!)
Ωρα για φωτογραφιες (χεχε):
Ολα χυμα πριν δεθει το μοτερ: Συγκριση μεταξυ μαμισιου και σφυρηλατου πιστονιου: Ο στροφαλος:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ENGAKATS την Παρ 18 Δεκ 2009, 17:28, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Κατα τη συναρμολογηση:
Τα γραναζια της πρωτευουσας που φοραει διπλα σε αλλα απο νορμαλ μοτερ:
Σπεσιαλ βολαν πολυ πιο ελαφρυ απο το μαμισιο:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Ανοιγμα καινουργιων εδρων για τις μεγαλυτερες βαλβιδες:
Οι βαλβιδες:
Και η κεφαλη:
Εδω να πω οτι οσον αφορα τη ροικη μου φαινεται περιεργο που εχουν γυαλισει τοσο πολυ τους αυλους και τον θαλαμο καυσης μιας και με οσους σοβαρους βελτιωτες εχω μιλησει αλλα και η βιβλιογραφια του ειδους λενε οτι το γυαλισμα κανει περισσοτερο κακο παρα καλο. Οι κυριοι Τυρλας και Highflyer παρακαλουνται να τοποθετηθουν επι του θεματος Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Μετρημα του squish με πλαστελινη:
Καινουργια σιτα για την αντλια λαδιου, με αλουμινενιο κεφαλι αντι πλαστικο που ειναι το μαμισιο:
Φιλτρο λαδιου για 748RS και 996RS:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Μαρκουτσια για τα ψυγεια λαδιου αλλα και για τη τροφοδοσια των εκκεντροφορων/κεφαλων με κρυο λαδακι:
Πιο πανω ειπα οτι χρησιμοποιησαν βιδες ergal και τιτανιου οπου μπορουσαν. Μαλλον το παρατραβηξε
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Ο πειρος για το αμορτισερ ή το ψαλιδι (δεν καταλαβα καλα):
Ο πειρος του λαιμου που επιτρεπει την αλλαγη της γωνιας καστερ:
Η πανω πλακα με τη μια βαση του σταμπιλιζατερ:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Η κατω πλακα (ψιλοτερας!!):
Το πιρουνι:
Ολα μαζι φορεμενα:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- skyknight
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
- Gender: Male
- Other: daelim
- Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Πριν την τελικη συναρμολογηση:
Τα δευτερα μπουζι (με μπουζοκαλωδια της Nology - αμφιλεγομενου κερδους σε αποδοση σε σχεση με "απλα" καλωδια της NGK ή της Magnecor ):
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Τα μαρκουτσια λαδιου και πώς τα εχει συνδεσει με τα ψυγεια και τις κεφαλες:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Αρχικα και τελικα σταδια δυναμομετρησης/σεταρισματος:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Αφιξη και παραλαβη απο τη Ducati Kaemna:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Επιστροφη στη Γαλλια, στον τοπικο του dealer (προσεξτε ποσο ελαφρυ ειναι!!):
Πώς ηταν τον πρωτο καιρο (αργοτερα το εβαψε και αλλαξε μερικα ακομα πραγματακια - βρειτε τις διαφορες ):
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Και το τελικο του σταδιο:
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: 985 Ultima Due
Και τελος μερικες action photos:
That's all folks...Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
ENGAKATS caminando por la vida
- Christos696
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3108
- Εγγραφή: Κυρ 25 Ιαν 2009, 21:50
- Bike: Monster 696
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: 985 Ultima Due
Καλησπέρα σας
1)το γυάλισμα της κεφαλής αντέχει κάποια λεπτά και μετά κολλάνε κάρβουνα..υπό μορφήν κόνεως-κάπνας.
2)για τους αυλούς ...το θεωρώ υπερβολή το τόσο γυάλισμα ...εκτός αν έχουν μπεκ με 10-12 τρύπες και πίεση καυσίμου 2,4-2,8 μπαρ.Θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν την ροή (και το γυάλισμα)με ελεγχόμενη φλογέρα στην είσοδο του φίλτρου για "παρεμβολή στροβιλισμού",η η μηχανή να είναι συνέχεια πάνω από τις 7000-8000 στροφές/λεπτό.
Θεωρώ πως όταν πέσουν οι στροφές στα τοιχώματα δεν θα αποφύγουν την υγροποίηση και μη διάσπαση-πλήρη εξαέρωση, του καυσίμου μείγματος.
Το γυάλισμα έγινε πιθανόν για να δούμε μέχρι που μπορούνε να φτάσουν σαν μερακλήδες που είναι..
Και πιστεύω ....και σε όλα τα άλλα να αποδείξουν ....τι μπορείς να κάνεις ...όταν δεν υπολογίζεις το κόστος....και τις εργατοώρες..
1)το γυάλισμα της κεφαλής αντέχει κάποια λεπτά και μετά κολλάνε κάρβουνα..υπό μορφήν κόνεως-κάπνας.
2)για τους αυλούς ...το θεωρώ υπερβολή το τόσο γυάλισμα ...εκτός αν έχουν μπεκ με 10-12 τρύπες και πίεση καυσίμου 2,4-2,8 μπαρ.Θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν την ροή (και το γυάλισμα)με ελεγχόμενη φλογέρα στην είσοδο του φίλτρου για "παρεμβολή στροβιλισμού",η η μηχανή να είναι συνέχεια πάνω από τις 7000-8000 στροφές/λεπτό.
Θεωρώ πως όταν πέσουν οι στροφές στα τοιχώματα δεν θα αποφύγουν την υγροποίηση και μη διάσπαση-πλήρη εξαέρωση, του καυσίμου μείγματος.
Το γυάλισμα έγινε πιθανόν για να δούμε μέχρι που μπορούνε να φτάσουν σαν μερακλήδες που είναι..
Και πιστεύω ....και σε όλα τα άλλα να αποδείξουν ....τι μπορείς να κάνεις ...όταν δεν υπολογίζεις το κόστος....και τις εργατοώρες..
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr