Σελίδα 1 από 1

Ηρθε η ώρα για αλλαγή!

Δημοσιεύτηκε: Παρ 31 Μαρ 2017, 15:23
από vasilis monster
Καλησπέρα παίδες!!
Ηρθε η ωρα μαλλον να κανω μια αλλαγη και γω σαν παιδι και ειπα πρωτου μπω στον κοπο να παρω και μια γνωμη απο ηδη κατοχους!!το μεγαλο μου ονειρο ειναι φυσικα το mts1200 αλλα επειδη οινομικα δεν με παιρνει θα παω σε ενα μικροτερο ονειρο και σκεφτομαι να αλλαξω το τερατακι 696 και να περασω σε ενα 848!!
Θε ηθελα λοιπον να ακουσω καμια γνωμη σας.επισης τι παιζει σαν μηχανακι καυσιμα κλπ..συντηρηση να υποθεσω οσο ανεβαινουν τα κυβικα ανεβαινει και τα μπατζετ!! Ευχαριστωωωωω

Re: Ηρθε η ώρα για αλλαγή!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Απρ 2017, 00:09
από papakias
Εγώ πάντως το 696 το έχω λατρέψει.Είναι τρομερά ποιοτικό μηχανάκι.
Πόλη πάει, βόλτα πάει ,ταξίδι με μπαγάζια πάει ,δικάβαλο πάει τα κάνει όλα.
Με το πιστιάρικο θα χεις γκάζια και πίστα.Ξεχνάς μετακίνηση στην πόλη ,ξεχνάς τα δικάβαλα.
Γενικά τα πίστας πιστεύω είναι καλά αλλά σα δεύτερα μηχανάκια να χεις και κάτι να βγάζει τη βρώμικη δουλειά που λέμε.Για συντήρηση και κόστος ας μιλήσουν οι κάτοχοι.
Καλοτάξιδο σου εύχομαι.

Re: Ηρθε η ώρα για αλλαγή!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Απρ 2017, 02:48
από vasilis monster
Και γω φιλε μου το χω λατρεψει πολυ και ειμαι καψουρης με το μονστερ μου απλα ειναι αυτες οι στιγμες που θες την αλλαγη...χωρις τυψεις σιγουρα θα πηγαινα αμεσως στο μτς 1200..γιαυτο περιμενω να ακουσω γνωμες απο κατοχους 848 να με δελεασουν λιγο ακομη,σε θεμα ανεσης δεν μπορω να πω πως διαφερουν και πολυ,ταξιδι και βολτες με μπαγκαζια και δικαβαλα και το μονστερ σκοτωμα ειναι,δεν κανει για τετοια,ειναι αλητικο μηχανακι!!οποτε δεν πολυκολλαω σε αυτα μιας και η χρηση τους θαβειναι η ιδια

Re: Ηρθε η ώρα για αλλαγή!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Απρ 2017, 09:32
από Viper1
Η επιλογή μοτοσικλέτας δεν έχει να κάνει με τι χρήση θα της κανεις αλλά τι γουστάρεις . Την χρηστική διαφορά την ξέρεις και στην έγραψε και ο από πάνω . Ξεχνάς το δικάβαλο. Για το κόστος Συντήρησης μπορείς να ρωτήσεις εκεί που φτιάχνεις το τερατάκι. Αλλά εκ πρώτης όψης φεύγεις από έναν απλό διβαλβιδο κινητήρα σε έναν τετραβαλβιδο επιδόσεων. Με οτι αυτό συνεπάγεται. Άλλοι ιμάντες αναλώσιμα κλπ