Σελίδα 1 από 4

supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 11:35
από johnduc
Για ριχτε μια ματια εδω...τι κουκλα Θεε μου!!!
http://www.pnwriders.com/general-discus ... ooled.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 11:44
από mostro620
Κατά την προσωπική μου άποψη μια απο τις σημαντικότερες μοτοσυκλέτες της Ducati.
Ο Treblanche είναι υπεύθυνος για το design αλλά η μεγάλη μαγκιά ανήκει στους Massimo Bordi και Claudio Domenicali για την σχεδιάση και υλοποίηση του κινητήρα.

Προκειμένου να ζυγοσταθμίστεί η κινούμενη μάζα του μοναδικού εμβόλου, επινόησαν μηχανισμό εκκέντρου που επαιζε το ρόλο 2ου εμβόλου! :thumbsup:

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 11:54
από johnduc
mostro620 έγραψε:Κατά την προσωπική μου άποψη μια απο τις σημαντικότερες μοτοσυκλέτες της Ducati.
Ο Treblanche είναι υπεύθυνος για το design αλλά η μεγάλη μαγκιά ανήκει στους Massimo Bordi και Claudio Domenicali για την σχεδιάση και υλοποίηση του κινητήρα.

Προκειμένου να ζυγοσταθμίστεί η κινούμενη μάζα του μοναδικού εμβόλου, επινόησαν μηχανισμό εκκέντρου που επαιζε το ρόλο 2ου εμβόλου! :thumbsup:
ετσι...μιλαμε για φανταστικο μοτερ και πολυ σπανιο!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 13:01
από D3§m02K
mostro620 έγραψε:Προκειμένου να ζυγοσταθμίστεί η κινούμενη μάζα του μοναδικού εμβόλου, επινόησαν μηχανισμό εκκέντρου που επαιζε το ρόλο 2ου εμβόλου! :thumbsup:
Το ερώτημα εδώ είναι: Πότε έβαλε η Honda την ίδια πατέντα στον αγωνιστικό V5 της στον οποίο το 5ο πιστόνι έπαιζε ρόλο balancer;

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 13:13
από johnduc
[/quote]

Το ερώτημα εδώ είναι: Πότε έβαλε η Honda την ίδια πατέντα στον αγωνιστικό V5 της στον οποίο το 5ο πιστόνι έπαιζε ρόλο balancer;[/quote]
ετσι...και τωρα παλι λεει ετοιμαζει και desmo,που πα ρε που πα???

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 13:42
από mostro620
Κώστα μάλλον αναφέρεσαι στην RC211V του 2001. :think2:

Πάντως σε αυτήν την περίπτωση αντί η γωνία του V να ήταν 90 μοίρες ήταν 75 οπότε χρησιμοποιήσαν τον 5ο κύλινδρο για αντιστάθμιση. Είναι τελείως διαφορετικό απο το Supermono. :innocent2:

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 14:02
από D3§m02K
mostro620 έγραψε:Κώστα μάλλον αναφέρεσαι στην RC211V του 2001. :think2:

Πάντως σε αυτήν την περίπτωση αντί η γωνία του V να ήταν 90 μοίρες ήταν 75 οπότε χρησιμοποιήσαν τον 5ο κύλινδρο για αντιστάθμιση. Είναι τελείως διαφορετικό απο το Supermono. :innocent2:
Σωστά Αλέξανδρε, τον RC211V εννοώ. Ουσιαστικά όμως η φιλοσοφία δεν είναι η ίδια; Χρήση εμβόλου για balancer και στα δύο . . . Κάνω λάθος; :dontknow:
johnduc έγραψε:ετσι...και τωρα παλι λεει ετοιμαζει και desmo,που πα ρε που πα???
desmo με μεταβλητό χρονισμό είπανε :zep: . . . θέλω να το δω πώς θα δουλέυει αυτό το πράγμα :shy1:

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 14:06
από mostro620
Κώστα νομίζω ότι στο supermono χρησιμοποιείται μηχανισμός με έκκεντρο και όχι έμβολο. Δεν είμαι σίγουρος, θα βρώ κάνα σχεδιάκι και επιστρέφω! :run:

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 14:11
από mostro620
:bowall: :bowall: :bowall: :respekt:

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 14:21
από mostro620
Περιμένοντας υλικό απο τον Μανιακό (ευχαριστούμε εκ των προτέρων κύριε Γιάννη :thumbsup: ) βρήκα μια καλή φωτό.

Όπως φαίνεται ενας παρόμοιος διωστήρας με αυτόν του εμβόλου, μέσω 2ης ράβδου αρθρώνεται σε πείρο. Συνεπώς δεν υπάρχει παλινδρομούσα μάζα (όπως στο RC211V).

:hibye:
supermono.JPG

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 14:48
από Doc
johnduc έγραψε: ετσι...και τωρα παλι λεει ετοιμαζει και desmo,που πα ρε που πα???
Η Honda έχει πατεντάρει κεφαλή κινητήρα (προ 2 ετών) με desmo κινηση βαλβίδων και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων :whistling: κάτι σαν desmo-vtec :hibye:

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 15:10
από johnduc
Doc έγραψε:Η Honda έχει πατεντάρει κεφαλή κινητήρα (προ 2 ετών) με desmo κινηση βαλβίδων και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων κάτι σαν desmo-vtec
Η Honda εχει φραγκα να μας αγορασει ολους...αυτο φοβαμαι...παλι κατι θα σκεφτει το παλικαρι στο καροτσακι,θα το στιψει και θα αρχισουν τα χαρακιρια κει κατω ουαν μπαι ουαν που λεν και στο χωριο μου!!! :glimpse:

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 18:54
από ENGAKATS
Παρόμοιο σύστημα χρησιμοποιεί το δικύλινδρο σε σειρα 800αρι της BMW...
Δύο κύλινδροι παράλληλοι και μια τρίτη μπιέλα απο κάτω(οριζόντια) για να βοηθάει στο "ζύγισμα".


Πάρτε και μερικές φωτογραφίες απο restoring ενός Supermono στην Αμερική, στον dealer του Dallas "AMS". Εκεί δουλεύει ο "Astorman" (τον έχω αναφέρει και σε άλλα posts μου), ο οποίος σχεδίασε τα νέα χρώματα για εκείνο το Θεϊκό "back to black" που λέγαμε σε άλλο topic...

Περισσότερες όταν γυρίσω σπίτι γιατί, τώρα μπαίνω με την 3G datacard απο την καφετέρια (είμαι καμένος το ξέρω :innocent2: :wsmile: :wsmile: :zep: :zep: :zep: :zep: :zep: :zep: )
2332602181_7686151ab3_b.jpg
edited by dessert. Γ@μώ τα greeklish σας, γ@μω! :angry2:

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2008, 23:47
από TK Alice
Doc έγραψε: Η Honda έχει πατεντάρει κεφαλή κινητήρα (προ 2 ετών) με desmo κινηση βαλβίδων και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων :whistling: κάτι σαν desmo-vtec :hibye:
το θέμα με τα Japan είναι ακριβώς αυτό "ΚΑΤΙ ΣΑΝ"!!!!!!

ΥΓ ούστ λμέδες japanιδες!!!!! (Μια φορα να ξεκίναγαν κάτι δικό τους βρε παιδί μου!!!!!!! Ένταξι δε λέω το v-tec δικό τους αλλά....στα 100 θα φτιάξουν 5 θα εξελήξουν 10 και θα αντιγράψουν 85!!!!!)

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 17 Απρ 2008, 16:40
από ENGAKATS
:cool:
2333435748_370c909ba2_b.jpg
2333435234_6d2453d646_b.jpg
2333434176_3eb6b24e4d_b.jpg
2333428436_2c669f1655_b.jpg
2333427284_f15638b857_b.jpg
2333426080_a33467e8e4_b.jpg
2333424322_774fe86b45_b.jpg
2333423310_1b05b65e48_b.jpg
2332605829_77d0c121fb_b.jpg
2332604619_168808d6c6_b.jpg
2332603207_dfa62c40d9_b.jpg
2332600375_959cca743f_b.jpg
2332599307_125094a185_b.jpg
2332598141_78125d96b9_b.jpg
2332596429_a8cf1fb25f_b.jpg

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ 18 Απρ 2008, 16:49
από mostro620
Ενα ακόμα σχέδιο του μονοκύλινδρου. :)
monocylinder.JPG

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ 18 Απρ 2008, 17:05
από dimirex
TK Alice έγραψε:Ένταξι δε λέω το v-tec δικό τους αλλά....στα 100 θα φτιάξουν 5 θα εξελήξουν 10 και θα αντιγράψουν 85!!!!!)
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος για το ποιός παρουσίασε πρώτος το μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων - vtec για τα τζαπάνια - μπορώ να σας πώ μετα βεβαιότητας ότι μεταβλητό χρονισμό χρησιμοποίησε η Alfa Romeo το '87 στην Alfa 75 2.0TS (και διπλά μπουζί ακόμα παλιότερα :cool: ), όταν η honda το πρωτο-χρησιμοποίησε στην παραγωγή το '89 με το crx...

Να υπενθυμίσω ότι μόλις το '87 έσωσε η Fiat την Alfa Romeo από παρ' ολίγο χρεοκωπία - πέτρινα χρόνια αλλά με cuore sportivo :wsmile:

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Απρ 2008, 22:28
από SCR450
Πιάνονται και αυτά για supermono; Γιάννη κάτι τέτοια έψαχνες ;
000811_21.jpg
980819_09.jpg
980819_10.jpg
Image192.jpg
pantah_single.jpg

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Απρ 2008, 22:31
από SCR450
καί κάτι ακόμα
album_picm.jpg
album_picm1.jpg
master_image_med.jpg

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Απρ 2008, 22:40
από johnduc
JESUS CHRIST!!! :roll:

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 26 Μάιος 2008, 00:24
από johnduc
το ειδα στον υπνο μου...λες να το παρω??? :crazy: :crazy: :crazy:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ 02 Ιουν 2008, 23:00
από johnduc
http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Supermono" onclick="window.open(this.href);return false;
:whistling:

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιουν 2008, 00:03
από johnduc
Make Model
Ducati Supermono

Year
1993

Engine
Liquid cooled. four stroke, single cylinder. Desmodromic DOHC. 4 valve per cylinder.

Capacity
549
Bore x Stroke 100 x 70 mm
Compression Ratio 11.8:1

Induction
Weber Marelli fuel injection

Ignition / Starting
Weber Marelli electronic

Max Power
75 hp @ 10000 rpm (REAR TYRE 61.4 hp @ 9750 rpm)

Max Torque
37.5 ft-lb @ 8000 rpm

Transmission / Drive
6 Speed / chain

Front Suspension
42mm Öhlins inverted telescopic forks, 110mm wheal travel, compression and rebound damping. spring preload adjustable.

Rear Suspension
Öhlins monoshock 140 Wheel travel

Front Brakes
2x 280mm disc 4 piston calipers

Rear Brakes
Single 190mm disc 2 piston caliper

Front Tyre
3.10/80 R17

Rear Tyre
155/60 R17

Dry-Weight / Wet-Weight
125.6 kg / 136.5 kg

Fuel Capacity
15.1 Litres

Braking 60 - 0 / 100 - 0
- / 31.1 m

Standing ¼ Mile
11.4 sec / 197.5 km/h

Top Speed
227 km/h

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Ιουν 2008, 18:36
από johnduc
Εικόνα

εεεε??? :shock:

Re: supermono!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Ιουν 2008, 18:37
από mostro620
johnduc έγραψε:Εικόνα

εεεε??? :shock:
Κρύφτο μην το δεί το ΤkALICE! :whistling: