Ducatisti.gr :: Hellenic Ducati Community
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/

supermono!!!
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=55&t=365
Σελίδα 1 από 4

Συγγραφέας:  johnduc [ Τετ 16 Απρ 2008, 11:35 ]
Θέμα δημοσίευσης:  supermono!!!

Για ριχτε μια ματια εδω...τι κουκλα Θεε μου!!!
http://www.pnwriders.com/general-discus ... ooled.html

Συγγραφέας:  mostro620 [ Τετ 16 Απρ 2008, 11:44 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

Κατά την προσωπική μου άποψη μια απο τις σημαντικότερες μοτοσυκλέτες της Ducati.
Ο Treblanche είναι υπεύθυνος για το design αλλά η μεγάλη μαγκιά ανήκει στους Massimo Bordi και Claudio Domenicali για την σχεδιάση και υλοποίηση του κινητήρα.

Προκειμένου να ζυγοσταθμίστεί η κινούμενη μάζα του μοναδικού εμβόλου, επινόησαν μηχανισμό εκκέντρου που επαιζε το ρόλο 2ου εμβόλου! :thumbsup:

Συγγραφέας:  johnduc [ Τετ 16 Απρ 2008, 11:54 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

mostro620 έγραψε:
Κατά την προσωπική μου άποψη μια απο τις σημαντικότερες μοτοσυκλέτες της Ducati.
Ο Treblanche είναι υπεύθυνος για το design αλλά η μεγάλη μαγκιά ανήκει στους Massimo Bordi και Claudio Domenicali για την σχεδιάση και υλοποίηση του κινητήρα.

Προκειμένου να ζυγοσταθμίστεί η κινούμενη μάζα του μοναδικού εμβόλου, επινόησαν μηχανισμό εκκέντρου που επαιζε το ρόλο 2ου εμβόλου! :thumbsup:

ετσι...μιλαμε για φανταστικο μοτερ και πολυ σπανιο!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Συγγραφέας:  D3§m02K [ Τετ 16 Απρ 2008, 13:01 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

mostro620 έγραψε:
Προκειμένου να ζυγοσταθμίστεί η κινούμενη μάζα του μοναδικού εμβόλου, επινόησαν μηχανισμό εκκέντρου που επαιζε το ρόλο 2ου εμβόλου! :thumbsup:


Το ερώτημα εδώ είναι: Πότε έβαλε η Honda την ίδια πατέντα στον αγωνιστικό V5 της στον οποίο το 5ο πιστόνι έπαιζε ρόλο balancer;

Συγγραφέας:  johnduc [ Τετ 16 Απρ 2008, 13:13 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

[/quote]

Το ερώτημα εδώ είναι: Πότε έβαλε η Honda την ίδια πατέντα στον αγωνιστικό V5 της στον οποίο το 5ο πιστόνι έπαιζε ρόλο balancer;[/quote]
ετσι...και τωρα παλι λεει ετοιμαζει και desmo,που πα ρε που πα???

Συγγραφέας:  mostro620 [ Τετ 16 Απρ 2008, 13:42 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

Κώστα μάλλον αναφέρεσαι στην RC211V του 2001. :think2:

Πάντως σε αυτήν την περίπτωση αντί η γωνία του V να ήταν 90 μοίρες ήταν 75 οπότε χρησιμοποιήσαν τον 5ο κύλινδρο για αντιστάθμιση. Είναι τελείως διαφορετικό απο το Supermono. :innocent2:

Συγγραφέας:  D3§m02K [ Τετ 16 Απρ 2008, 14:02 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

mostro620 έγραψε:
Κώστα μάλλον αναφέρεσαι στην RC211V του 2001. :think2:

Πάντως σε αυτήν την περίπτωση αντί η γωνία του V να ήταν 90 μοίρες ήταν 75 οπότε χρησιμοποιήσαν τον 5ο κύλινδρο για αντιστάθμιση. Είναι τελείως διαφορετικό απο το Supermono. :innocent2:


Σωστά Αλέξανδρε, τον RC211V εννοώ. Ουσιαστικά όμως η φιλοσοφία δεν είναι η ίδια; Χρήση εμβόλου για balancer και στα δύο . . . Κάνω λάθος; :dontknow:

johnduc έγραψε:
ετσι...και τωρα παλι λεει ετοιμαζει και desmo,που πα ρε που πα???


desmo με μεταβλητό χρονισμό είπανε :zep: . . . θέλω να το δω πώς θα δουλέυει αυτό το πράγμα :shy1:

Συγγραφέας:  mostro620 [ Τετ 16 Απρ 2008, 14:06 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

Κώστα νομίζω ότι στο supermono χρησιμοποιείται μηχανισμός με έκκεντρο και όχι έμβολο. Δεν είμαι σίγουρος, θα βρώ κάνα σχεδιάκι και επιστρέφω! :run:

Συγγραφέας:  mostro620 [ Τετ 16 Απρ 2008, 14:11 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

:bowall: :bowall: :bowall: :respekt:

Συγγραφέας:  mostro620 [ Τετ 16 Απρ 2008, 14:21 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

Περιμένοντας υλικό απο τον Μανιακό (ευχαριστούμε εκ των προτέρων κύριε Γιάννη :thumbsup: ) βρήκα μια καλή φωτό.

Όπως φαίνεται ενας παρόμοιος διωστήρας με αυτόν του εμβόλου, μέσω 2ης ράβδου αρθρώνεται σε πείρο. Συνεπώς δεν υπάρχει παλινδρομούσα μάζα (όπως στο RC211V).

:hibye:
Συνημμένο:
supermono.JPG

Συγγραφέας:  Doc [ Τετ 16 Απρ 2008, 14:48 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

johnduc έγραψε:
ετσι...και τωρα παλι λεει ετοιμαζει και desmo,που πα ρε που πα???


Η Honda έχει πατεντάρει κεφαλή κινητήρα (προ 2 ετών) με desmo κινηση βαλβίδων και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων :whistling: κάτι σαν desmo-vtec :hibye:

Συγγραφέας:  johnduc [ Τετ 16 Απρ 2008, 15:10 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

Doc έγραψε:
Η Honda έχει πατεντάρει κεφαλή κινητήρα (προ 2 ετών) με desmo κινηση βαλβίδων και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων κάτι σαν desmo-vtec

Η Honda εχει φραγκα να μας αγορασει ολους...αυτο φοβαμαι...παλι κατι θα σκεφτει το παλικαρι στο καροτσακι,θα το στιψει και θα αρχισουν τα χαρακιρια κει κατω ουαν μπαι ουαν που λεν και στο χωριο μου!!! :glimpse:

Συγγραφέας:  ENGAKATS [ Τετ 16 Απρ 2008, 18:54 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

Παρόμοιο σύστημα χρησιμοποιεί το δικύλινδρο σε σειρα 800αρι της BMW...
Δύο κύλινδροι παράλληλοι και μια τρίτη μπιέλα απο κάτω(οριζόντια) για να βοηθάει στο "ζύγισμα".


Πάρτε και μερικές φωτογραφίες απο restoring ενός Supermono στην Αμερική, στον dealer του Dallas "AMS". Εκεί δουλεύει ο "Astorman" (τον έχω αναφέρει και σε άλλα posts μου), ο οποίος σχεδίασε τα νέα χρώματα για εκείνο το Θεϊκό "back to black" που λέγαμε σε άλλο topic...

Περισσότερες όταν γυρίσω σπίτι γιατί, τώρα μπαίνω με την 3G datacard απο την καφετέρια (είμαι καμένος το ξέρω :innocent2: :wsmile: :wsmile: :zep: :zep: :zep: :zep: :zep: :zep: )

Συνημμένο:
2332602181_7686151ab3_b.jpg


edited by dessert. Γ@μώ τα greeklish σας, γ@μω! :angry2:

Συγγραφέας:  TK Alice [ Τετ 16 Απρ 2008, 23:47 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

Doc έγραψε:
Η Honda έχει πατεντάρει κεφαλή κινητήρα (προ 2 ετών) με desmo κινηση βαλβίδων και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων :whistling: κάτι σαν desmo-vtec :hibye:


το θέμα με τα Japan είναι ακριβώς αυτό "ΚΑΤΙ ΣΑΝ"!!!!!!

ΥΓ ούστ λμέδες japanιδες!!!!! (Μια φορα να ξεκίναγαν κάτι δικό τους βρε παιδί μου!!!!!!! Ένταξι δε λέω το v-tec δικό τους αλλά....στα 100 θα φτιάξουν 5 θα εξελήξουν 10 και θα αντιγράψουν 85!!!!!)

Συγγραφέας:  ENGAKATS [ Πέμ 17 Απρ 2008, 16:40 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

:cool:
Συνημμένο:
2333435748_370c909ba2_b.jpg

Συνημμένο:
2333435234_6d2453d646_b.jpg

Συνημμένο:
2333434176_3eb6b24e4d_b.jpg

Συνημμένο:
2333428436_2c669f1655_b.jpg

Συνημμένο:
2333427284_f15638b857_b.jpg

Συνημμένο:
2333426080_a33467e8e4_b.jpg

Συνημμένο:
2333424322_774fe86b45_b.jpg

Συνημμένο:
2333423310_1b05b65e48_b.jpg

Συνημμένο:
2332605829_77d0c121fb_b.jpg

Συνημμένο:
2332604619_168808d6c6_b.jpg

Συνημμένο:
2332603207_dfa62c40d9_b.jpg

Συνημμένο:
2332600375_959cca743f_b.jpg

Συνημμένο:
2332599307_125094a185_b.jpg

Συνημμένο:
2332598141_78125d96b9_b.jpg

Συνημμένο:
2332596429_a8cf1fb25f_b.jpg

Συγγραφέας:  mostro620 [ Παρ 18 Απρ 2008, 16:49 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

Ενα ακόμα σχέδιο του μονοκύλινδρου. :)
Συνημμένο:
monocylinder.JPG

Συγγραφέας:  dimirex [ Παρ 18 Απρ 2008, 17:05 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

TK Alice έγραψε:
Ένταξι δε λέω το v-tec δικό τους αλλά....στα 100 θα φτιάξουν 5 θα εξελήξουν 10 και θα αντιγράψουν 85!!!!!)


Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος για το ποιός παρουσίασε πρώτος το μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων - vtec για τα τζαπάνια - μπορώ να σας πώ μετα βεβαιότητας ότι μεταβλητό χρονισμό χρησιμοποίησε η Alfa Romeo το '87 στην Alfa 75 2.0TS (και διπλά μπουζί ακόμα παλιότερα :cool: ), όταν η honda το πρωτο-χρησιμοποίησε στην παραγωγή το '89 με το crx...

Να υπενθυμίσω ότι μόλις το '87 έσωσε η Fiat την Alfa Romeo από παρ' ολίγο χρεοκωπία - πέτρινα χρόνια αλλά με cuore sportivo :wsmile:

Συγγραφέας:  SCR450 [ Τετ 30 Απρ 2008, 22:28 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

Πιάνονται και αυτά για supermono; Γιάννη κάτι τέτοια έψαχνες ;
Συνημμένο:
000811_21.jpg
Συνημμένο:
980819_09.jpg
Συνημμένο:
980819_10.jpg
Συνημμένο:
Image192.jpg
Συνημμένο:
pantah_single.jpg

Συγγραφέας:  SCR450 [ Τετ 30 Απρ 2008, 22:31 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

καί κάτι ακόμα
Συνημμένο:
album_picm.jpg
Συνημμένο:
album_picm1.jpg
Συνημμένο:
master_image_med.jpg

Συγγραφέας:  johnduc [ Τετ 30 Απρ 2008, 22:40 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

JESUS CHRIST!!! :roll:

Συγγραφέας:  johnduc [ Δευτ 26 Μάιος 2008, 00:24 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

το ειδα στον υπνο μου...λες να το παρω??? :crazy: :crazy: :crazy:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Συγγραφέας:  johnduc [ Δευτ 02 Ιουν 2008, 23:00 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

http://en.wikipedia.org/wiki/Ducati_Supermono
:whistling:

Συγγραφέας:  johnduc [ Τρί 03 Ιουν 2008, 00:03 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

Make Model
Ducati Supermono

Year
1993

Engine
Liquid cooled. four stroke, single cylinder. Desmodromic DOHC. 4 valve per cylinder.

Capacity
549
Bore x Stroke 100 x 70 mm
Compression Ratio 11.8:1

Induction
Weber Marelli fuel injection

Ignition / Starting
Weber Marelli electronic

Max Power
75 hp @ 10000 rpm (REAR TYRE 61.4 hp @ 9750 rpm)

Max Torque
37.5 ft-lb @ 8000 rpm

Transmission / Drive
6 Speed / chain

Front Suspension
42mm Öhlins inverted telescopic forks, 110mm wheal travel, compression and rebound damping. spring preload adjustable.

Rear Suspension
Öhlins monoshock 140 Wheel travel

Front Brakes
2x 280mm disc 4 piston calipers

Rear Brakes
Single 190mm disc 2 piston caliper

Front Tyre
3.10/80 R17

Rear Tyre
155/60 R17

Dry-Weight / Wet-Weight
125.6 kg / 136.5 kg

Fuel Capacity
15.1 Litres

Braking 60 - 0 / 100 - 0
- / 31.1 m

Standing ¼ Mile
11.4 sec / 197.5 km/h

Top Speed
227 km/h

Συγγραφέας:  johnduc [ Τετ 18 Ιουν 2008, 18:36 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

Εικόνα

εεεε??? :shock:

Συγγραφέας:  mostro620 [ Τετ 18 Ιουν 2008, 18:37 ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: supermono!!!

johnduc έγραψε:
Εικόνα

εεεε??? :shock:


Κρύφτο μην το δεί το ΤkALICE! :whistling:

Σελίδα 1 από 4 Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/