Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4

Not; just a piston less...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
mycolnago
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2117
Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Kreidler florett TM
Τοποθεσία: Αθηνα

Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4

Δημοσίευση από mycolnago »

http://www.mototriti.gr/data/news/previ ... /79932.asp" onclick="window.open(this.href);return false;




http://www.motomag.gr/index.php?option= ... &Itemid=35" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
skyknight
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
Gender: Male
Other: daelim
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4

Δημοσίευση από skyknight »

Το μόνο που με ανησυχεί είναι το κόστος συντήρησης. Αν είναι σε επίπεδα καθαρόαιμου ΜΧ θα είναι πιο εξειδικευμένο απ'ότι φαίνεται εξ'αρχής. 78 ίπποι από μονοκύλινδρο (KTM) είναι πολλοί.
Περιμένω το DUCATI σε μια πιο απλή έκδοση, όχι τόσο πουσαρισμένη, στους 65+hp και μια R 80+hp...
Ίδωμεν.
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται
Άβαταρ μέλους
5os
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 10:12
Gender: Male
Bike: 1098R
Other: Beverly 250
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4

Δημοσίευση από 5os »

εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης μιας τέτοιας κατασκευής, με κόστος 9300ευρώ όπως είδα για το ΚΤΜ παίρνεις άνετα γιαπωνέζικο 600άρι που και πάει και στρίβει και φρενάρει, τώρα να δώσεις τόσα λεφτά και να πάρεις SS 600άρι με 80 άλογα;
5os


ΦΟΙΒΟΣ
Άβαταρ μέλους
skyknight
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
Gender: Male
Other: daelim
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4

Δημοσίευση από skyknight »

Έχει πολλά πλεονεκτήματα όπως
1.γραμμική και αξιοποιήσιμη δύναμη που σημαίνει ευχάριστη και όχι ακραία οδική συμπεριφορά με το μοτέρ από εκεί που είναι ψόφιο μέχρι τις 9000+rpm ξαφνικά να λυσάει και να σε στέλνει αδιάβαστο (highsiding). Είναι γνωστό πόσο ακραία έχουν γίνει τα Ι4 600 σε σημείο που πολλοί να προτιμούν 1000άρια για δύναμη χαμηλά.
2.δεν ξηλώνει λάστιχα για πλάκα (=διάρκεια στα T.Days)
3.φτηνή και απλούστερη συντήρηση (εάν βέβαια γίνεται ανά 10000χλμ και άνω το service)
4.μικρότερο κόστος πτώσης λόγω μικρότερου πλάτους (γνωστό κι απ'τα V2), μικρότερης αδράνειας-βάρους.
5.και σημαντικότερο: Μικρό βάρος
Σε δοκιμές το ΚΤΜ έκανε 2δλ πιο αργό χρόνο από Ι4 600.
Σε πίστες όπως τα Μέγαρα η διαφορά θα είναι μικρότερη.
Όμως όλη η ουσία είναι η ευχαρίστηση που θα προσφέρει ένα τέτοιο μηχανάκι χωρίς να ζητάει πολλά.
Στο κλειστό στροφιλίκι δε, θα κερνάει τσαγάκια πολλά 1000άρια...
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται
Άβαταρ μέλους
geo_multi
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:49
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)

Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4

Δημοσίευση από geo_multi »

5os έγραψε:και στρίβει και φρενάρει
Αυτά και αν θα στρίβουν και θα φρενάρουν! :glimpse:
skyknight έγραψε: 3.φτηνή και απλούστερη συντήρηση (εάν βέβαια γίνεται ανά 10000χλμ και άνω το service)
.
Στο κλειστό στροφιλίκι δε, θα κερνάει τσαγάκια πολλά 1000άρια...
Δεν παίζει αυτό, για να βγάλεις τόσα άλογα από μονοκύλινδρο θα είναι τόσο πουσαρισμένο που θα θέλει service κάθε 1000km και σχολαστική συντήρηση
Όσο για τα κλειστά κομμάτια και λίγα λες. Ούτε στο όνειρο τους δεν θα το βλέπουν τα 4κύλινδρα... :cool:
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Άβαταρ μέλους
skyknight
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
Gender: Male
Other: daelim
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4

Δημοσίευση από skyknight »

Γι'αυτό κατά τη γνώμη μου πρέπει να βγάλουν μια έκδοση πιο απλή με 60-65 άλογα πιο προσιτή και με σέρβις κάθε 10000 τουλάχιστον.
Η Ducati το συνηθίζει :whistling:
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται
Άβαταρ μέλους
5os
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 10:12
Gender: Male
Bike: 1098R
Other: Beverly 250
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4

Δημοσίευση από 5os »

skyknight έγραψε:Είναι γνωστό πόσο ακραία έχουν γίνει τα Ι4 600 σε σημείο που πολλοί να προτιμούν 1000άρια για δύναμη χαμηλά.
2.δεν ξηλώνει λάστιχα για πλάκα (=διάρκεια στα T.Days)
3.φτηνή και απλούστερη συντήρηση (εάν βέβαια γίνεται ανά 10000χλμ και άνω το service)
Στο κλειστό στροφιλίκι δε, θα κερνάει τσαγάκια πολλά 1000άρια...
δε νομίζω
τα 600αρια είναι πραγματικά πανεύκολα και βοηθούν πραγματικά με την απόδοσή τους ιδίως σε περιβάλλον πίστας.
δεν ξηλώνουν λάστιχα - πρέπει να δείτε τι κάνει το 1098 στα λάστιχα σε μια μέρα στις Σέρρες...
συντήρηση φτηνοτερη από 600;χλωμό...
όσο για τις στροφές αν ήταν ΣΜ μπορεί και να ίσχυε αλλά ΣΣ με 80 άλογα να κερνάει τσάι ΣΣ με 180; χλωμό...
5os


ΦΟΙΒΟΣ
Άβαταρ μέλους
skyknight
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
Gender: Male
Other: daelim
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4

Δημοσίευση από skyknight »

5os έγραψε: δε νομίζω
τα 600αρια είναι πραγματικά πανεύκολα και βοηθούν πραγματικά με την απόδοσή τους ιδίως σε περιβάλλον πίστας.
δεν ξηλώνουν λάστιχα - πρέπει να δείτε τι κάνει το 1098 στα λάστιχα σε μια μέρα στις Σέρρες...
συντήρηση φτηνοτερη από 600;χλωμό...
όσο για τις στροφές αν ήταν ΣΜ μπορεί και να ίσχυε αλλά ΣΣ με 80 άλογα να κερνάει τσάι ΣΣ με 180; χλωμό...
Στα 600άρια πρέπει να'χεις την ιδανική σχέση διαρκώς. Σχεδιάστηκαν για να κυνηγούν χρόνο και μόνο. Δε νομίζω ότι είναι εύκολα ακριβώς διότι πρέπει να τα δουλεύεις συνεχώς στο όριο.
Σε σχέση με 1098 δεν ξηλώνουν το ίδιο λάστιχα αλλά σε σχέση μ'ένα SS 80hp/140kg
σίγουρα περισσότερο.
Συντήρηση φτηνότερη με την προυπόθεση των 10000χλμ μη πουσαρισμένης έκδοσης (γιάυτήν μιλάω κι ενδιαφέρομαι). 1κύλ/4β supermono, 4κύλ./16β SS600.
Σε κάποιες "ειδικές" διαδρομές με ανηφοροκατηφόρες, πέταλα και τα συναφή, όπου δε μπορείς να βάλεις κάτω 180hp, ούτε καν 100, πιστεύω πως το βάρος μετράει και κάνει τη διαφορά. Τα γκάζια είναι για τις ευθείες.
Και τα δίχρονα SS ήταν, με παρόμοιες επιδόσεις-βάρη. Αυτά προσπαθούν να προσομοιώσουν οι εταιρείες.
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται
Άβαταρ μέλους
ASLAN
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3137
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 21:55
Gender: Male
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .

Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4

Δημοσίευση από ASLAN »

Μονο το μονοκυλινδρο τους ελειπε , για τη ντουκατι λεω , βγαλανε μηχανακια σε ολες τις κατηγοριες και τους εμεινε η πολυ δημοφιλης , με τις τρελες πωλησεις και με τα τεραστια περιθωρια κερδους κατηγορια των μονοκυλινδρων SS .
Ασε που εχουν και μεγαλη παραδοση και τρομερη τεχνογνωσια στην εξελιξη και κατασκευη μονοκυλινδρων .
:zep: :zep:
Νίκος.
Άβαταρ μέλους
skyknight
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
Gender: Male
Other: daelim
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Ducati 599 Mono Concept vs KTM RC4

Δημοσίευση από skyknight »

Z'BUTSAM έγραψε:Μονο το μονοκυλινδρο τους ελειπε , για τη ντουκατι λεω , βγαλανε μηχανακια σε ολες τις κατηγοριες και τους εμεινε η πολυ δημοφιλης , με τις τρελες πωλησεις και με τα τεραστια περιθωρια κερδους κατηγορια των μονοκυλινδρων SS .
Ασε που εχουν και μεγαλη παραδοση και τρομερη τεχνογνωσια στην εξελιξη και κατασκευη μονοκυλινδρων .
:zep: :zep:
Τρελές πωλήσεις δε νομίζω νά'χει η κατηγορία. Αν γίνει τέτοια κατηγορία όμως σίγουρα η ντουκάτι πρέπει να ανταγωνιστεί τους άλλους όχι μόνο λόγω προιστορίας και τεχνογνωσίας (που τις έχει), αλλά κυρίως image και δεδομένου ότι απευθύνεται σε νεαρούς που αργότερα θα πάρουν το μεγαλύτερο μοντέλο...
Πάντως έχει και η YAMAHA υπό εξέλιξη τέτοιο μηχανάκι όπως και η APRILIA αν θέλει υπερκυβίζει το V2 μοτέρ 550 που έχει στα SXV-RXV και κατεβαίνει να κλέψει εκκλησίες...
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται
Απάντηση