Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Δημοσιευσεις » Tests




 Σελίδα 1 από 1 [ 16 Δημοσιεύσεις ] 



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Δεκ 2012, 15:31 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:37
Δημοσιεύσεις: 1385
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: Κ1200S - F800s
ναι ναι ξερω θα ακουσω παλι για τον μαστοδοντο ελεφαντα.

Αξιζει ομως να υπαρχει αυτη η ''μαχη'' αναμεσα σε δυο leader μηχανες.Η καθε μια για διαφορετικο λογο. Παμε λοιπον...

R 1200 GS vs MULTISTRADA 1200

http://www.motorcyclistonline.com/compa ... ada_1200s/

_________________
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Δεκ 2012, 15:34 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:37
Δημοσιεύσεις: 1385
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: Κ1200S - F800s
goat rider......no ghost

_________________
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 28 Δεκ 2012, 17:10 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 19:58
Δημοσιεύσεις: 8639
Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Άλλη: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
τα μηχανακια δεν συγκρινονται,ειναι αλλη κατηγορια το καθενα,απλως για τους τυπους παιζουν μαζι.ειναι σαν να εχεις ραντεβου με 2 γκομενες.η μια σε περιμενει στη disco και η αλλη σε περιμενει να φορεσεις το κρανος ηλεκτρονικου sex για να τη βρειτε.



υ.γ.κατοχος gs adventure βρηκε παντως τη σελα του multi μακραν καλυτερη απο την ελικα.

_________________
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr
http://www.advrider.gr
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Δεκ 2012, 00:02 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Δημοσιεύσεις: 2871
Τοποθεσία: Κερατσινι
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Pantah 600,Paso 750
....εγω τωρα το ειδα .... μπραβο μου , και ρωταω ....... :cool:

.... LEADER σε ποια κατηγορια ειναι αυτα τα μηχανακια ..... τουρισμου , σπορ , χωμα η γενικως στην " Uknown Frago Owners R&D " .... για τους ελληνικους δρομους των μεγαλων πολεων ιδιαιτερα ? ( ..... γραφειο , σπιτι ..... και τουναμπαλιν ... )

...γιατι αν παρεις υδροψυκτο DUCATI ανω των 200 Κg και τρεχεις σε χωματοδρομους .... ε! ..... σε τρωει ...... !
...αν παρεις παλι αεροψυκτο 280 kg .... και παλι για χωματοδρομο .... εγω δεν ανεβαινω , με τιποτα ... το ξεκαθαριζω ....! :zep:

.... οποτε αν μιλαμε για ασφαλτινες διαδρομες δυστυχως οποιος εχει τα ..... αλογα ειναι νικητης , κανεις ποτε δεν εκτιμησε την ποιοτητα και το φιλοτιμο του κατασκευαστη ...... ! .... εξαλλου γι' αυτο ονειρευονται ολοι να αγορασουν το DUCATI , αφηνωντας πισω τα κακομοιρα γιαπωνεζικα αλλα και ευρωπαικα ..... ασθενικα χρεπια ....!! :whistling:

_________________
Stelios

Pantah 600 SL
Paso 750
Beta TR 50
Mini Califfo 50
Honda Chaly 50
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Δεκ 2012, 14:30 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:37
Δημοσιεύσεις: 1385
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: Κ1200S - F800s
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... WufMz-GXsA


GS = 230 κιλα

Εσυ και εγω μπορει να μην ειμαστε ικανοι να κανουμε χωμα με gs αλλα αλλοι ειναι καλυτεροι απο μας.

Που ειναι leader?
Ειναι Premium μηχανες τουρισμου.
Τα αλογα δεν ειναι νικητης παντα.
Εξαλλου ποιος κανει τουρισμο με πανω απο 200χλμ?

Ειναι leader γιατι.

1.Ταξιδευουν ανετα και ορθια.
2. Σηκωνουν πολυ φορτιο.Πολυ ομως.Πιο πολυ απο ενα τουρισταδικο δρομου.
3.Κουβαλανε τεχνολογια.
4.Ο Γερμανος παταει και αρκετο χωμα οπως βλεπεις στο βιντεο λιγοτερο ο Ιταλος αλλα εκει ειναι και η διαφορα τους.
5.Χαιρεσαι να τις οδηγεις χωρις να σκεφτεσαι ποσα χλμ θα κανεις.
6.Στριβουν και φρεναρουν το μεν πολυ πολυ καλυτερα απο αυτο που φανταζεται καποιος που δεν το εχει κανει βολτα.Το δε ειναι Ducati οποτε αυτο τα λεει ολα.
7.Δεν ειναι αοσμα και αχρωμα.
8.Δεν ειναι ασθενικα
9.Το μεν ειναι διαχρονικο το δε θα γινει σιγουρα διαχρονικο.
10. Κανεις δεν πρεπει να παρει κανενα απο τα δυο για να το κανει παπακι(για τους ελληνικους δρομους των μεγαλων πολεων ιδιαιτερα ? ( ..... γραφειο , σπιτι ..... και τουναμπαλιν ... )
11.Το Ντουκο δεν μπορεις να τον βαλεις χωμα λογο ζαντας και δυναμης.Θα τον βαλεις ομως με προσοχη και καλυτερα απο οτι ενα βαραντερο

_________________
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Δεκ 2012, 15:09 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Δημοσιεύσεις: 2871
Τοποθεσία: Κερατσινι
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Pantah 600,Paso 750
ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KWufMz-GXsA

GS = 230 κιλα
Εσυ και εγω μπορει να μην ειμαστε ικανοι να κανουμε χωμα με gs αλλα αλλοι ειναι καλυτεροι απο μας.


... κατσε οταν μιλαμε και να μην λεμε "αλλα νταλλων" ... να ξεκαθαρισουμε το βαρος πρωτα: GS = 569 lbs ( 258 kg ) συμφωνα με το παρακατω λινκ , σωστα? :whistling:

http://www.motorcyclistonline.com/compa ... specs.html

_________________
Stelios

Pantah 600 SL
Paso 750
Beta TR 50
Mini Califfo 50
Honda Chaly 50
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν 2013, 12:17 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:37
Δημοσιεύσεις: 1385
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: Κ1200S - F800s
http://www.r1200gs.info/misc/specs/


199 αδειο 225 γεματο

χωρις τις βαλιτσες :whistling:

_________________
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν 2013, 12:57 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 08:29
Δημοσιεύσεις: 951
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100
Άλλη: Honda Blackbird
ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ έγραψε:
http://www.r1200gs.info/misc/specs/


199 αδειο 225 γεματο

χωρις τις βαλιτσες :whistling:


Το λινκ που παραθέτεις είναι ελιπές σε στοιχεία και εν πάσει περιπτώσει φέρε ένα GS να το βάλουμε σε ζυγαριά και αν γράψει 199 & 225 τρύπα μου την μύτη :zep:

Επίσης στο φόρτωμα που λες, το GS όντως φορτώνεται σαν γάδαρος, ειδικά αν βγάλεις το σελάκι του συνεπιβάτη, το MS ένα τριβάλιτσο θα πάρει και ένα tankbag, όπως το XX μου, το K1200S σου ή μία Busa δεν βλέπω κάποια διαφορά :whistling:

Επίσης τα Adv 950-990 & Smt 990 είναι ουσιαστικότερα μηχανάκια :cool:

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν 2013, 14:20 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 23:32
Δημοσιεύσεις: 3796
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας
Φύλο: Άντρας
Ολα είναι τί σου κάνει κουκουρούκου. Μήν παραβλέπετε αυτό τον πολύ σημαντικό παράγοντα. :hibye:
Γιατί κι εγώ παίρνω ένα εντούρο και κάνω παπάδες σε επιδόσεις συγκρινόμενος με λοιπά ON-OFF. Σιγά τα ωά όμως ............και τί να πώ σε έναν που έχει επιλέξει ένα μαστόδοντο (για μένα) για συγκεκριμένη χρήση .................και ανάλογα και το πόσο του κάνει κικιρίκου το πρωί που το βλέπει και αισθάνεται καλύτερα.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=s9Pto1YAAoc


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν 2013, 15:38 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Δημοσιεύσεις: 2871
Τοποθεσία: Κερατσινι
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Pantah 600,Paso 750
..... με το βαρος ακρη δεν βγαζουμε , οπως βλεπετε γιατι δεν υπαρχει μια σοβαρη αντιμετωπιση του θεματος , ας το αφησουμε να παμε στην ιπποδυναμη.
Το πιο σωστο θα ητανε να συγκρινανε το GS με ενα αντιστοιχης ιπποδυναμεως οπως ειναι το ΜULTI 11OO , που λογω καλυτερης ροπης στα χαμηλα και λιγοτερου βαρους εκανε πολλους κατοχους BMW .... να μαθουν να το ξεχωριζουν απο το 620 , στα φαναρια οταν εσκαγε τριβαλιτσο ....!

( ... μα και αυτοι οι κ***ο-ιταλοι κατι ψιλιγραμματακια 1100 ειχανε βαλει , που ηθελες μεγεθυντικο φακο ...... ελεος πια ......! :zep: )

...τωρα τι σχεση εχει το υπερ-διαστημοπλοιο DUCATI των 150 αλογων .... με την αγκομαχουσα χοντρο-φουσκιτσα μπαλλαρινα που δεν φοραει ουτε το κυλοτακι της για να ειναι παναλαφρη .... των 90 η και 100 αλογων , ειλικρινα μονο γελια προκαλει σε οσους ξερουν απο μηχανες ..... !.. ημαρτον ...! :whistling:

_________________
Stelios

Pantah 600 SL
Paso 750
Beta TR 50
Mini Califfo 50
Honda Chaly 50
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιαν 2013, 14:39 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:37
Δημοσιεύσεις: 1385
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: Κ1200S - F800s
χαχχαχα ειναι γεγονος οτι γελαω με τα σχολια( με την καλη εννοια).
Μητσο μαλλον θες να κανεις τρυπα στην μυτη ετσι......αχαχαχαχα
Δεν ειναι του επιπεδου ΜΑΣ να μιλαμε απλα για να μιλαμε.Πιστευω οτι σκεφτομαστε και διαβαζουμε.
Γιατι λειπουν στοιχεια.Τα κενα ειναι οτι στα μοντελα 4-5-6-7-8 ηταν ιδια.
Παρακαλω δειτε εναν ''ελεφαντα'' απο τον boxer και πισω και πειτε μου τι βαρος εχει?Εαν τον δειτε με βγαλμενα πλαστικα θα δειτε οτι ειναι αδειος απο μεσα.
Για τα αγκομαχητα 110 αλογα σε σχεση με τα 150 θα απαντησω οτι πραγματικα πρεπει να εισαι θεος για να κανεις τουρισμο με 240-250 χλμ.Τα 110 αεροψυκτα γιατι τα υγροψυκτα εγιναν 130 αν θυμαμαι καλα, κινουν με 210 πολυ ανετα και χωρις κραδασμους η' χαμενες βιδες/πλαστικα την χοντρη.

Και το MS αλλα και το Gs ειναι τριβαλιτσα. ΟΚ οκ το gs εχει βαλιτσες 120 λιτρα τοταλ. Το MS δεν ξερω ποσες εχει αλλα σιγουρα δεν μπορεις να το συγκρινεις ουτε με το ΧΧ(respect) ουτε με το Κ( I love) ουτε με το Busa(Ασχημο αλλα πυραυλος).
Και γιατι ειναι πιο ανετο λογο θεσης και γιατι ειναι κριμα να το παμε απο την πλευρα των αλογων οπου ο ιταλος δεν σερνει ουτε τις ζαντες του.( Σε σχεση με τα 3).
Ο σκοπος ομως δεν ειναι να πουμε οτι τρεξαμε με 250-280-290-299-302-320, ετσι δεν ειναι?
Ποσοι απο μας μπορουνε να πανε non-stop 400χλμ?
Ποσοι απο μας κανουνε διαδρομες στην Βυτινα στα Καλαβρυτα στο Γυθειο, στο Καρπενησι και πηγενουν με 230 και για ποσο?

Ειναι φανερο λοιπον οτι αυτο το τεστ το οποιο ειναι κατα βαση ρεαλιστικο, μετραει
1,Ανεση
2,Ευχρηστια
3,Αυτονομια
4,Φορτωμα

και λιγοτερο εως καθολου

1,ιπποδυναμη
2,τελικη
3,κανιβαλισμο
4,κοντρες.

Οσο για το ΚΤΜ θα πω.

ΠΡΙΟΝΙ.
Εμενα το 990 με τρομαζε στην αρχη της συμβιωσης μας.

+
1,γκαζι
2,πολυ γκαζι
3,ελαφρια αισθηση.Οχι οτι ειναι ελαφρυ)ο 21 ξεγελαει...)
4,ομορφο μπροστινο
5, νιωθεις μαχητης ολη την ωρα που εισαι επανω του.(Δεν ηρεμεις ΠΟΤΕ)
6,Ζ Ω Ν Τ Α Ν Ο

-
1,καταναλωση.....και το αναθεμα πολυ
2,αυτονομια( ε δεν το λες και adventure)
3,κραδασμοι.....(βαζεις καφε ζαχαρη και παγο απο το σπιτι σου και στην Παχυ πινεις φραπε ετοιμο)
4,Ζεστη..... πολυ ειδικα για τον πισω εκτος εαν γινεις αιμοδοτης στην ακραπα για να μειωθει.
5, ο πραγματικα μαχητικος του χαρακτηρας εκτος απο + εχει -. Δεν μπορει καθε στιγμη να εισαι στις επαλξεις.
6,Δεν μπορεις να το ρολλαρεις παρα μονο να του πινεις το αιμα.(εδω ο Ιταλος εχει κανει ΤΕΡΑΣΤΙΑ μαγκια με το MS)

ΠΑΡΑΚΑΛΩ σκεφτητε οτι οι μηχανες αυτες και οι 3 δεν ειναι για χρηση πολης.

Μην ξεχνατε οτι και τα 3 τα βαζουν στο ιδιο ''καζανι'' ενω ειναι τοσο μα τοσο διαφορετικα.

Ειναι βεβαιο οτι αυτο που κανει ΚΟΥΚΟΥ στον καθενα ειναι αυτο που παιρνει το βραβειο αλλα καποια αντικειμενικα πραγματα πρεπει να τα αναγνωριζουμε.

Προκαλω(φιλικα παντα) λοιπον εναν οποιονδηποτε φιλο να παμε μια ''τουρισταδικη βολτα'' μεχρι τον Βολο, η' μεχρι το Δομοκο και να κανουμε χρηση των 150 η' των 180 αλογων.
Πιστευω οτι ενα 1198 οσο χρονο κερδιζει απο τις επιδοσεις στο δρομο θα τις χανει στον ανεφοδιασμο. Το MS θα παει πολυ πιο ανετα απο μενα.

_________________
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιαν 2013, 14:55 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:37
Δημοσιεύσεις: 1385
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: Κ1200S - F800s
θα πω λοιπον ενα γεγονος το οποιο συνεβη περσυ στην κοπη της πιττας του bmwbikers

Ξεκινησαμε 6 Κ.

2 1300 gt
2 1200 s
2 1200 r

Για Λαμια.

Στα χαρτια τα S ειχαμε πλεονεκτημα αναφορικα με την ταχυτητα.
Η πλακα ειναι λοιπον οτι ενω καναμε περιπου 1 ωρα να φτασουμε με πληρωμενα ολα τα διοδια, στα τελευταια 15-20 χλμ τα s και τα r πηγεναμε με ρεζερβα και σαφως με μειωμενο ρυθμο.
Σε ολη την διαδρομη τα r παλευαν με τον αερα, τα S πηγεναμε γρηγορα ενω τα gt ουτε παλευαν με τον αερα, ουτε εφτασαν ρεζερβα, ουτε τιποτα.Ηταν πιο κοντα στην τελικη τους αλλα ΠΟΤΕ δεν περασαμε τα 260 για να μεινουν πισω.
Το συμπερασμα ηταν οτι εγω κατεβηκα και νομιζα οτι εκανα την κουρσα της ζωης μου, χωρις πλακα κουραστηκα, τα παιδια με τα r ηταν σαν να παλεψαν με τον Ζαμπιδη για μιση ωρα και οι gt-ακηδες απλα στιβαν τσιγαρα σαν να μην τρεχει τιποτα.
Και ρωταω.

Που ηταν το πλεονεκτημα της ιπποδυναμης μας σε σχεση με τα gt.

Φιλοι μου μονο στα χαρτια.

Πιστευω οτι δεν ειναι ευκολο να τουρισταρει κανεις με τετοιες ταχυτητες.

Να προσθεσω οτι εγω ημουν ο κατωτερος σε ικανοτητες απο τους 6 αλλα και παλι δεν ημουν ο μονος ο οποιος ειπε οτι σε καποιες στιγμες χασαμε το περιβαλλον και την διαδρομη.
Σορρυ εαν κουρασα.
Δεν παω να επιβαλω σε κανεναν καποια υποτιθεμενη ανωτεροτητα του gs.Στο φιναλε δεν εχω gs ουτε θελησα ποτε να εχω.
Ενα απλο τεστ εβαλα το οποιο ειχε φουλαρει σελιδες περιοδικων και site.

Αυτο που κανει κουκου στον καθενα ειναι το καλυτερο αλλα θεωρω αστοχο και αφελες το επιχειρημα της ιπποδυναμης.
Στο φιναλε δεν κλονωποιηθηκαν τα χερια του rossi για να ειμαστε ολοι τοσο μεγαλα τιμονια.

_________________
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιαν 2013, 16:33 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:37
Δημοσιεύσεις: 1385
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: Κ1200S - F800s
αξιζει να δεις το βιντεο στο 1,39


[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=r8EcAz4xQlc#![/youtube]

_________________
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιαν 2013, 16:59 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 19:58
Δημοσιεύσεις: 8639
Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Άλλη: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
στο θεμα μαστοδοντα βαλτε και το κριτηριο της ηλικιας.κοιτατε τα ταξιδιωτικα των bmw,των 990,κτλπ.οτι φωτο και να δουμε στην bmw βλεπουμε ηλικιες 45+,στο 990 28-35 και στο multi 35-45.τωρα αν ξοκιλει κανενας,προς τα κατω ειναι γιατι τον επιασε συνδρομο στερησης και γιατι οπως εγραψε καποτε ο καραχαλιος στο ΜΟΤΟ,καβαλας το 990 και αμεσως κατεβαινεις μια δεκαετια ηλικιακα.



με σεβασμο στις ηλικιες. :hibye:

_________________
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr
http://www.advrider.gr
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιαν 2013, 17:14 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Δημοσιεύσεις: 2871
Τοποθεσία: Κερατσινι
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Pantah 600,Paso 750
.... γραφεις μεγαλα σεντονια και μετα απο τις πρωτες σειρες που διαβαζω σε συνδυασμο με μερικες μπυριτσες που εχω πιει , ειλικρινα .... με παιρνει ο υπνος .......! :asleep:

Απο οσα εγραψες για τα GS και ειναι παραδεκτο νομιζω απο ολους , ειναι η ανεση τους σε υψηλες ταχυτητες με τον ανεμοθωρακα που εχουν.
Το εχω διαπιστωσει και γω με φιλους Ξανθιωτες Βεμβεδακηδες διασχιζοντας με τελικες την Εγναντια Οδο , εκει πραγματικα δεν συγκρινονται ...... φτανει ομως αυτο οταν θα τελειωσει ο δρομος ταχειας κυκλοφοριας .... ? :whistling:

.... παω να ξαπλωσω , με ποναει και η ... μεση μου σημερα .......! :hibye:

_________________
Stelios

Pantah 600 SL
Paso 750
Beta TR 50
Mini Califfo 50
Honda Chaly 50
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΤΟΦΛΕΣ

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: THE GOAT RIDER
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2013, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:37
Δημοσιεύσεις: 1385
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: Κ1200S - F800s
στριβουν πολυ πολυ καλα.Σε σημειο που δεν φανταζεσαι.

_________________
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 16 Δημοσιεύσεις ] 




Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Δημοσιευσεις » Tests


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

cron

Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης