Η ιστορία του Ducati 999 ...
- ktm_isa
- Member
- Δημοσιεύσεις: 143
- Εγγραφή: Σάβ 10 Απρ 2010, 12:35
- Gender: Female
- Other: KTM LC4 640
- Τοποθεσία: Απ'τα ψηλά βουνά ..
- Επικοινωνία:
Η ιστορία του Ducati 999 ...
Το 999 αποδείχθηκε λίγο για το ειδικό βάρος της ετιαρείας καθώς δεν κατάφερε να ξεπεράσει ή να σταθεί δίπλα στα 916/996/998 που αντικατέστησε.
Από μηχανολογικής πλευράς ήταν μια χαρά, ωστόσο το αγοραστικό κοινό της Ducati δεν μπόρεσε ποτέ να χωνέψει το τραβηγμένο παρουσιαστικό με τις περίεργες αναλογίες, την χαμηλή και χοντροκομμένη ουρά, τα γοτθικά στοιχεία και τη μούρη με τους κάθετα τοποθετημένους προτζέκτορες.
Μα καλά....θα αναρωτηθείτε...πως μπόρεσε ολόκληρη Ducati να κάνει μια τόσο λάθος κίνηση και ιδιαίτερα με την κορυφαία μοτοσικλέτα της γκάμας της;
Η απάντηση είναι απλή και έχει να κάνει με μια απ΄τις μεγαλύτερες φυσιογνωμίες της ιταλικής μοτοβιομηχανίας, τον Massimo Tamburini, τον άνθρωπο που σχεδίασε το 916.
Όταν η Ducati πουλήθηκε στην αμερικάνικη Texas Pacific, ο Tamburini παρέμεινε στην Cagiva. Ο μάγος του design δεν δούλευε πια για τους κόκκινους- και αυτό αποτελούσε πρόβλημα για τον αντικαταστάτη του 916.
H Ducati έπρεπε να αποδείξει στον κόσμο οτι μπορεί να συνεχίσει να σχεδιάζει και να κατακευάζει μοτοσικλέτες με το ίδιο πάθος και μεράκι που ο Tamburini ΄χαραξε στο χαρτί τη σιλουέτα της σημαντικότερης μοτοσικλέτας μέχρι σήμερα.
Ταυτόχρονα ο αντικαταστάτης του 916 έπρεπε να γυρίζει σελίδα στην ιστορία φίρμας, αποφεύγοντας τους συσχετισμούς και τις συγκρίσεις με το παρελθόν. Περνούσε σε μια καινούρια διαφορετική εποχή και αυτό ήθελε να τονίσε με το 999.
Ο σχεδιαστής του 999 ήταν ο Pierre Terblanche. Με αυτό το μοντέλο η Ducati έστριψε σε λάθος γωνία και πήρε έναν αρκετά διαφορετικό δρόμο από αυτόν που της επιβάλει το κοινό της και η ίδια της η ιστορία.
Σκεφτείτε λοιπόν πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα για την Ducati αν στην θέση του 999 που παρουσιάτηκε το 2003 βρισκόταν το 1098. Θα μπορούσε όμως να δημιουργηθεί μια τέτοια μοτοσικλέτα χωρίς να μεσολαβήσει το πάθημα/μάθημα του 999; Σίγουρα όχι.
Συνεπώς θα πρέπει να ευχαριστήσουμε το 999 για τον εκτροχιασμό που προκάλεσε.
Το 1098 ξαναβάζει την Ducati στη σωστή τροχιά συνεχίζοντας τη διαδρομή από κει που σταμάτησε το 998, γιαυτό και το βάφτισαν 1098 και όχι 1099.
πηγή:2τροχοί
Υ.Γ. Να μην ξεχνάμε πως δε γινόταν να υπάρξει 1098 αν δεν είχε παρουσιαστεί το 999.
Από μηχανολογικής πλευράς ήταν μια χαρά, ωστόσο το αγοραστικό κοινό της Ducati δεν μπόρεσε ποτέ να χωνέψει το τραβηγμένο παρουσιαστικό με τις περίεργες αναλογίες, την χαμηλή και χοντροκομμένη ουρά, τα γοτθικά στοιχεία και τη μούρη με τους κάθετα τοποθετημένους προτζέκτορες.
Μα καλά....θα αναρωτηθείτε...πως μπόρεσε ολόκληρη Ducati να κάνει μια τόσο λάθος κίνηση και ιδιαίτερα με την κορυφαία μοτοσικλέτα της γκάμας της;
Η απάντηση είναι απλή και έχει να κάνει με μια απ΄τις μεγαλύτερες φυσιογνωμίες της ιταλικής μοτοβιομηχανίας, τον Massimo Tamburini, τον άνθρωπο που σχεδίασε το 916.
Όταν η Ducati πουλήθηκε στην αμερικάνικη Texas Pacific, ο Tamburini παρέμεινε στην Cagiva. Ο μάγος του design δεν δούλευε πια για τους κόκκινους- και αυτό αποτελούσε πρόβλημα για τον αντικαταστάτη του 916.
H Ducati έπρεπε να αποδείξει στον κόσμο οτι μπορεί να συνεχίσει να σχεδιάζει και να κατακευάζει μοτοσικλέτες με το ίδιο πάθος και μεράκι που ο Tamburini ΄χαραξε στο χαρτί τη σιλουέτα της σημαντικότερης μοτοσικλέτας μέχρι σήμερα.
Ταυτόχρονα ο αντικαταστάτης του 916 έπρεπε να γυρίζει σελίδα στην ιστορία φίρμας, αποφεύγοντας τους συσχετισμούς και τις συγκρίσεις με το παρελθόν. Περνούσε σε μια καινούρια διαφορετική εποχή και αυτό ήθελε να τονίσε με το 999.
Ο σχεδιαστής του 999 ήταν ο Pierre Terblanche. Με αυτό το μοντέλο η Ducati έστριψε σε λάθος γωνία και πήρε έναν αρκετά διαφορετικό δρόμο από αυτόν που της επιβάλει το κοινό της και η ίδια της η ιστορία.
Σκεφτείτε λοιπόν πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα για την Ducati αν στην θέση του 999 που παρουσιάτηκε το 2003 βρισκόταν το 1098. Θα μπορούσε όμως να δημιουργηθεί μια τέτοια μοτοσικλέτα χωρίς να μεσολαβήσει το πάθημα/μάθημα του 999; Σίγουρα όχι.
Συνεπώς θα πρέπει να ευχαριστήσουμε το 999 για τον εκτροχιασμό που προκάλεσε.
Το 1098 ξαναβάζει την Ducati στη σωστή τροχιά συνεχίζοντας τη διαδρομή από κει που σταμάτησε το 998, γιαυτό και το βάφτισαν 1098 και όχι 1099.
πηγή:2τροχοί
Υ.Γ. Να μην ξεχνάμε πως δε γινόταν να υπάρξει 1098 αν δεν είχε παρουσιαστεί το 999.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Το Enduro μέσα από τις 5 αισθήσεις :
1)Ακοή: 2χρονοι κ 4χρονοι κινητήρες χαμένοι μέσα στα δάση σπάνε την ηρεμία της φύσης…
2)Όραση: Άτομα ξεπετάγονται από το πουθενά κάνοντας πράγματα για κάποιους επικίνδυνα ενώ για άλλους πράγματα απ όπου παίρνουν ζωή κ δύναμη…
3)Αφή: Λάσπη,σκόνη,χώμα,νερά,χιόνια ….
4)Οσμή: Αρώματα της φύσης ανακατεμένα με καμένη βενζίνη και λάδι….
5)Γεύση: Καφεδάκι…άλλοτε ζεστό κ άλλοτε κρύο… σε κάποιο καφενείο στο κοντινό χωριό και πάντα με καλή παρέα…
1)Ακοή: 2χρονοι κ 4χρονοι κινητήρες χαμένοι μέσα στα δάση σπάνε την ηρεμία της φύσης…
2)Όραση: Άτομα ξεπετάγονται από το πουθενά κάνοντας πράγματα για κάποιους επικίνδυνα ενώ για άλλους πράγματα απ όπου παίρνουν ζωή κ δύναμη…
3)Αφή: Λάσπη,σκόνη,χώμα,νερά,χιόνια ….
4)Οσμή: Αρώματα της φύσης ανακατεμένα με καμένη βενζίνη και λάδι….
5)Γεύση: Καφεδάκι…άλλοτε ζεστό κ άλλοτε κρύο… σε κάποιο καφενείο στο κοντινό χωριό και πάντα με καλή παρέα…
- ASLAN
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3137
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 22:55
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
Προσφάτως εχοντας επαφη με ενα 749S , κανωντας μια συντομη βολτα και παρατηρωντας το μπρος πισω ,πανω κατω ,λεπτομερειες της συναντησης σε αλλο ποστ ,εχω να πω:
Το 749 S ειναι ενα καταπληκτικο μηχανακι ,δυνατο ,στριφτερό και με καταπληκτικα φρένα ,ασχημο ή αποτυχημενο δεν το λες σιγουρα ,λιγοτερο πετυχημενο σε σχεση με 748 ,916 996,998 ναι , αν καποιος με ρωτουσε τι να αγορασει ενα 996 ,που το εχω και το ξερω ή ενα 749 /999 θα τον συμβουλευα να παρει ενα 749/999 ,ειδικα με αυτες τις τιμες που παιζουν τελευταια .
Το 749 S ειναι ενα καταπληκτικο μηχανακι ,δυνατο ,στριφτερό και με καταπληκτικα φρένα ,ασχημο ή αποτυχημενο δεν το λες σιγουρα ,λιγοτερο πετυχημενο σε σχεση με 748 ,916 996,998 ναι , αν καποιος με ρωτουσε τι να αγορασει ενα 996 ,που το εχω και το ξερω ή ενα 749 /999 θα τον συμβουλευα να παρει ενα 749/999 ,ειδικα με αυτες τις τιμες που παιζουν τελευταια .
Νίκος.
- Valentino.Rossi
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1292
- Εγγραφή: Τετ 03 Δεκ 2008, 23:51
- Gender: Male
- Other: αλλη
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη...
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
Δεν θα συμφωνήσω με το άρθρο......διαφορετικά ναι....αποτυχημένα όχι....
απο πολύ κόσμο θεωρούνται πανέμορφες μηχανές και ακόμα και τώρα που βγήκαν τα 848-1198
πολλοί θα τα προτιμούσαν ακόμα.....
απο πολύ κόσμο θεωρούνται πανέμορφες μηχανές και ακόμα και τώρα που βγήκαν τα 848-1198
πολλοί θα τα προτιμούσαν ακόμα.....
9 Παγκοσμια και Vale.....
999s
I am aDUCted
999s
I am aDUCted
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
Βρίσκεις αυτό το μηχανάκι άσκημο ?
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
The Uncle
- Sabian
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 951
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 17:59
- Gender: Male
- Bike: SS800
- Other: Monster dark 600
- Τοποθεσία: athens
- Επικοινωνία:
- ASLAN
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3137
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 22:55
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
,
κουκλα την εχειςsakman έγραψε:Βρίσκεις αυτό το μηχανάκι άσκημο ?
Νίκος.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 73
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2009, 11:53
- Gender: Male
- Bike: 996SPS
- Other: ktm 620
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
Δε θα συμφωνήσω με το ότι το 999 ήταν αποτυχημένη μοτο. Η αγωνιστική της πορεία ήταν καλύτερη από τη σειρά 916-996-998, υπολογίζοντας νίκες στο παγκόσμιο sbks. Το θέμα της εμφάνισης είναι υποκειμενικό αλλά προσωπικά όσο περνάει ο καιρός από την πλήρη απόρριψη έχω φτάσει να λέω μου αρέσει πολύ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα θα έλεγα ήταν το βάρος της. Αλλά όχι αν είχα να διαλέξω μεταξύ 996 και 999 θα έπαιρνα τη σταθερή αξία.
- red lizard
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4137
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:25
- Gender: Male
- Τοποθεσία: κερκυρα
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
999 μπορει να μην ειναι 916 αλλα ειναι πανεμορφο και γνησιο ducati για μενα.
το μονο φαουλ κατα την γνωμη μου ειναι το οτι δεν εχει μονομπρατσο βεβαια το
δικαιολογισαν με το βαρος που γλιτωσαν.
το μονο φαουλ κατα την γνωμη μου ειναι το οτι δεν εχει μονομπρατσο βεβαια το
δικαιολογισαν με το βαρος που γλιτωσαν.
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
Ανοίγετε κουβέντα/σύτγκριση χωρίς τέλος.
Τα γεγονότα είναι 2. Η σειρά 999 ήταν εμπορική αποτυχία και ταυτόχρονα υπήρξε (και θα παραμείνει για πολλά χρόνια ακόμα) το πιό επιτυχημένο αγωνιστικό της Ducati.
Τα υπόλοιπα είναι εικασίες, ακφραζόμενες από πιά σκοπιά ή και σκοπιμότητα το εξετάζει κανείς.
Τα γεγονότα είναι 2. Η σειρά 999 ήταν εμπορική αποτυχία και ταυτόχρονα υπήρξε (και θα παραμείνει για πολλά χρόνια ακόμα) το πιό επιτυχημένο αγωνιστικό της Ducati.
Τα υπόλοιπα είναι εικασίες, ακφραζόμενες από πιά σκοπιά ή και σκοπιμότητα το εξετάζει κανείς.
- stamatis
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 774
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 10:30
- Gender: Male
- Bike: Monster 1000S
- Τοποθεσία: Χαλκίδα
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
Ήτανε καλοκαίρι, κάπου στον Αύγουστο, αν θυμάμαι καλά.
Μόλις είχαν ξεκινήσει οι διακοπές μας και έχουμε πάει (...με τη σύζυγο) στην Αθήνα.
Λέω ¨και δεν πάμε μια βόλτα στο Ducati store, αφού βρεθήκαμε εδώ;¨
Εκεί, λοιπόν είδα για πρώτη φορά τον αντιαταστάτη του 996...
Από την πρώτη στιγμή, με ξένισε το μούτρο του. Έδειχνε περίεργο, χοντρούλα θα έλεγα επίσης (χωρίς βέβαια να είναι) και αυτοί οι αεραγωγοί στα πλαϊνά κομμάτια του fairing...τι τα θέλανε;
Anyway σε κόκκινο δε λέει γιατί έρχεται αυτόματη η σύγκριση, σε κίτρινο (...ή χρυσό Σάκη;) είναι special, σε μαύρο σπάνιο.
Πάνω του έχει πολύ ντιζαϊνάτα πράγματα (πάνω πλάκα, καθρέπτες, ρεζερβουάρ, χειριστήρια, ουρά κ.λ.π.) και διαφώνω-εδώ θα το πω- κάθετα με την απόφαση της εταιρίας, τα νέα superbike της να μην έχουν κανένα στοιχείο από τη σειρά 999-749. Δηλαδή, αν είχαν τους καθρέπτες τους π.χ. δεν θα ήταν πολύ ομορφότερα από αυτούς, που έχουν τώρα;
Μόλις είχαν ξεκινήσει οι διακοπές μας και έχουμε πάει (...με τη σύζυγο) στην Αθήνα.
Λέω ¨και δεν πάμε μια βόλτα στο Ducati store, αφού βρεθήκαμε εδώ;¨
Εκεί, λοιπόν είδα για πρώτη φορά τον αντιαταστάτη του 996...
Από την πρώτη στιγμή, με ξένισε το μούτρο του. Έδειχνε περίεργο, χοντρούλα θα έλεγα επίσης (χωρίς βέβαια να είναι) και αυτοί οι αεραγωγοί στα πλαϊνά κομμάτια του fairing...τι τα θέλανε;
Anyway σε κόκκινο δε λέει γιατί έρχεται αυτόματη η σύγκριση, σε κίτρινο (...ή χρυσό Σάκη;) είναι special, σε μαύρο σπάνιο.
Πάνω του έχει πολύ ντιζαϊνάτα πράγματα (πάνω πλάκα, καθρέπτες, ρεζερβουάρ, χειριστήρια, ουρά κ.λ.π.) και διαφώνω-εδώ θα το πω- κάθετα με την απόφαση της εταιρίας, τα νέα superbike της να μην έχουν κανένα στοιχείο από τη σειρά 999-749. Δηλαδή, αν είχαν τους καθρέπτες τους π.χ. δεν θα ήταν πολύ ομορφότερα από αυτούς, που έχουν τώρα;
1992 Honda cub 70
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 10:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
stamatis έγραψε:Ήτανε καλοκαίρι, κάπου στον Αύγουστο, αν θυμάμαι καλά.
Μόλις είχαν ξεκινήσει οι διακοπές μας και έχουμε πάει (...με τη σύζυγο) στην Αθήνα.
Λέω ¨και δεν πάμε μια βόλτα στο Ducati store, αφού βρεθήκαμε εδώ;¨
Εκεί, λοιπόν είδα για πρώτη φορά τον αντιαταστάτη του 996...
Από την πρώτη στιγμή, με ξένισε το μούτρο του. Έδειχνε περίεργο, χοντρούλα θα έλεγα επίσης (χωρίς βέβαια να είναι) και αυτοί οι αεραγωγοί στα πλαϊνά κομμάτια του fairing...τι τα θέλανε;
Anyway σε κόκκινο δε λέει γιατί έρχεται αυτόματη η σύγκριση, σε κίτρινο (...;) είναι special, σε μαύρο σπάνιο.
Πάνω του έχει πολύ ντιζαϊνάτα πράγματα (πάνω πλάκα, καθρέπτες, ρεζερβουάρ, χειριστήρια, ουρά κ.λ.π.) και διαφώνω-εδώ θα το πω- κάθετα με την απόφαση της εταιρίας, τα νέα superbike της να μην έχουν κανένα στοιχείο από τη σειρά 999-749. Δηλαδή, αν είχαν τους καθρέπτες τους π.χ. δεν θα ήταν πολύ ομορφότερα από αυτούς, που έχουν τώρα;
The Uncle
- ClassicNikos
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 539
- Εγγραφή: Σάβ 06 Φεβ 2010, 19:52
- Gender: Male
- Bike: 916SPS
- Other: hypermotard 1100
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
συγουρα η αντισυμβατικη σχεδιαση των φαναριων επαιξε καθοριστικο ρολο στην πορεια του 999.κατα τα αλλα ειναι πανεμορφη.πολλα στοιχεια πανω της ειναι ομορφοτερα απο ολες τις προηγουμενες και επομενες duc.εχετε δει ομορφοτερα οργανα,τιμονοπλακα,τον τροπο που φαινεται ο πισω κυλινδρος και αλλα πολλα; δεν τα σκοτωνουν τα ducati οταν γερασουν,η θεση τους ειναι στους δρομους στις πιστες σε μουσεια και συλλογες συλλεκτων.αλλα τι να περιμενεις απο περιοδικα που ακομα παραμιλουν για την ποιοτητα κατασκευης [την ποια;]της honda.
ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΠΟΤΕ...Η........SS 750 ΤΟΥ 1974, ΚΑΙ Ο ........ JIMI HENDRIX.........
- Punisher
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1968
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
- Gender: Male
- Other: V-Max 96'
- Τοποθεσία: South Africa
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
Θέλετε να συγκρίνουμε 999 με 916 και 1098... Όσοι είστε κάτοχοι ενός 749 ή 999 να είστε υπερήφανοι και σε καμία περίπτωση θιγμένοι απο τις επιλογές της εταιρίας...
Και ο λόγος ?
Είναι γεγονός και επιβεβαιωμένο ότι η ποιότητα κατασκευής της 1ον ( χώρια κάποια βλακείες στα ηλεκτρικά ) ήταν το μεγαλύτερο απο κάθε άλλο μοντέλο της εταιρίας εξωτικά υλικά και design με λεπτομερειες όσο καμία άλλη... Η αεροδυναμική ήταν παγκόσμια πρωτοτυπία εκμεταλευόμενη τον αέρα στα μέγιστα περισσότερο απο κάθε άλλη μοτο παγκοσμίος . Το ψαλίδι τώρα εδώ είναι πονεμένη ιστορία μιας και τα 2003-4 αδικήθηκαν εν σχέση με 05-06 όπου επέλεξαν ψαλίδι σχεδιασμού κατευθείαν απο την GP4.
Και μερικά πραγματάκια που κάποιοι ίσως δεν ξέρατε...
τα 999 έχουν ρυθμιζόμενη γωνία κάστερ
δυνατότητα ρύθμισης ύψους κινητήρα...
και φυσικά τα ρυθμιζόμενα μαρσιπιέ...
απο τα παραπάνω τίποτα δεν έχει το 1098... έχει άλλα πράγματα φυσικά αλλά χαμηλότερο κόστος παραγωγής και μεγαλύτερη τιμή πώλησης... αυτό που θέλει η κάθε εταιρία φυσικά...
Και ο λόγος ?
Είναι γεγονός και επιβεβαιωμένο ότι η ποιότητα κατασκευής της 1ον ( χώρια κάποια βλακείες στα ηλεκτρικά ) ήταν το μεγαλύτερο απο κάθε άλλο μοντέλο της εταιρίας εξωτικά υλικά και design με λεπτομερειες όσο καμία άλλη... Η αεροδυναμική ήταν παγκόσμια πρωτοτυπία εκμεταλευόμενη τον αέρα στα μέγιστα περισσότερο απο κάθε άλλη μοτο παγκοσμίος . Το ψαλίδι τώρα εδώ είναι πονεμένη ιστορία μιας και τα 2003-4 αδικήθηκαν εν σχέση με 05-06 όπου επέλεξαν ψαλίδι σχεδιασμού κατευθείαν απο την GP4.
Και μερικά πραγματάκια που κάποιοι ίσως δεν ξέρατε...
τα 999 έχουν ρυθμιζόμενη γωνία κάστερ
δυνατότητα ρύθμισης ύψους κινητήρα...
και φυσικά τα ρυθμιζόμενα μαρσιπιέ...
απο τα παραπάνω τίποτα δεν έχει το 1098... έχει άλλα πράγματα φυσικά αλλά χαμηλότερο κόστος παραγωγής και μεγαλύτερη τιμή πώλησης... αυτό που θέλει η κάθε εταιρία φυσικά...
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
- ASLAN
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3137
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 22:55
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
και μετα με λετε περιεργο ,επιτρεπεται μηχανακια των 20000 ευρω να μην εχουν αυτα που ειχαν τα προηγουμενα μοντελα, πριν 10 χρονια , σε λιγο θα πουλανε τα φρενα στα αξεσουαρ ,απο ducatiperformance και ετσι .Punisher έγραψε:
Και μερικά πραγματάκια που κάποιοι ίσως δεν ξέρατε...
τα 999 έχουν ρυθμιζόμενη γωνία κάστερ
δυνατότητα ρύθμισης ύψους κινητήρα...
και φυσικά τα ρυθμιζόμενα μαρσιπιέ...
απο τα παραπάνω τίποτα δεν έχει το 1098...
Εσυ μη χασεις , αληθεια ρε φιλαρακι μηπως ξερεις ποσο πανε αυτα τα 749 , γιατι εχω ακουσει οτι οι τιμες τους ανεβαινουν τωρα τελευταια.ClassicNikos έγραψε: .............κατα τα αλλα ειναι πανεμορφη...
Νίκος.
- HyperJim
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 44
- Εγγραφή: Δευ 14 Σεπ 2009, 16:46
- Gender: Male
- Bike: SS800
- Other: γκιλιαντρουδ.
- Τοποθεσία: Ερατυρα Κοζανης
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
Εν αρχη η SS 750 1974 μετα η F 1 [ΑΧ] μετα 851 μετα 916 μετα 999 καμια ιδια .Η1098 επιστροφη στην 916.
( Ή αλλιώς "Jim Apotolou" )
- dio
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4045
- Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 16:02
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
Η 1098 επρεπε να ειναι διαφορετικη απο την 999, με τον ιδιο τροπο που η 999 επρεπε να ειναι διαφορετικη απο την 998.. Μονο ετσι καθε γενια διατηρει την δικη της, μοναδικη, δυνατη κι ανοθευτη προσωπικοτητα. Μονο ετσι η νεα γενια δεν απαξιει την παλια, αλλα της δωριζει τη αξια του κλασικου..
- 17inchwheeler
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Τετ 14 Μάιος 2008, 11:21
- Other: RSVmilleR,eXC520sm,
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη,Αθηνα,Ρεθυμνο/lejos estoy
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
το R ισως και μονο....απο τα "παραγωγης"Punisher έγραψε:...
τα 999
έχουν ρυθμιζόμενη γωνία κάστερ ...
μονο τα αγωνιστικα(F & RS εκδοσεις)Punisher έγραψε:...δυνατότητα ρύθμισης ύψους κινητήρα......
εχουν και τα gsxr-αλλα αυτο δεν ειναι επιχειρημα-παρηγορια ειναιPunisher έγραψε:...φυσικά τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ...
κατα τα αλλα...τα 749/999,τα multimustarda αλλα και τα ST... απο αισ8ητικης αποψης ναουμ...ειναι οροσημα του αμερικανικου managment..ducati style....
- meccanica
- Member
- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Πέμ 15 Οκτ 2009, 21:09
- Gender: Male
- Other: ktm superduke 990
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
Προσωπικα θεωρω την 999 εξαιρετικα ενδιαφερουσα μοτο, ομορφη αλλα πολυ διαφορετικη και για αυτο ξενισε πολλους
- Punisher
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1968
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
- Gender: Male
- Other: V-Max 96'
- Τοποθεσία: South Africa
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
το R ισως και μονο....απο τα "παραγωγης" 749s και R και απο το απλό 999 S και RPunisher έγραψε:...
τα 999
έχουν ρυθμιζόμενη γωνία κάστερ ...
μονο τα αγωνιστικα(F & RS εκδοσεις) 749s και R και απο το απλό 999 S και RPunisher έγραψε:...δυνατότητα ρύθμισης ύψους κινητήρα......
εχουν και τα gsxr-αλλα αυτο δεν ειναι επιχειρημα-παρηγορια ειναιPunisher έγραψε:...φυσικά τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ...
Το αν η μηχανή είναι όμορφη ή όχι είναι υποκειμενικό δες εσένα για παράδειγμα οδηγάς aprilia...17inchwheeler έγραψε:κατα τα αλλα...τα 749/999,τα multimustarda αλλα και τα ST... απο αισ8ητικης αποψης ναουμ...ειναι οροσημα του αμερικανικου managment..ducati style....
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
προσωπικά τη γουστάρω τρελά,αλλά δε φημίζομαι για την αντικειμενικότητα μου,καβαλάω και μούλτι και είμαι και β(λ)αμμένος ντουκατίστας και πέρασαν και έντονες σκέψεις απο το μυαλό μου για ένα 749 τώρα με τη κρίση στο φτερό...αλλά ξαναπροσγειώθηκα γιατί θα φάω ξύλο!
Αλλά και κάτι τελευταίο...ο τέρμπλανς είναι Θεός τέλος...
δεν είναι ταμπουρίνι...δεν είναι γκαλούτσι...είναι ο τερμπλανς και πολύ σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της ντουκάτι!Όσοι τον κατηγορούν ας πιάσουν να πλέξουν με κανα βελονάκι και μετά να κάνουν γαργάρες με λεμόντουζου!
Αλλά και κάτι τελευταίο...ο τέρμπλανς είναι Θεός τέλος...
δεν είναι ταμπουρίνι...δεν είναι γκαλούτσι...είναι ο τερμπλανς και πολύ σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της ντουκάτι!Όσοι τον κατηγορούν ας πιάσουν να πλέξουν με κανα βελονάκι και μετά να κάνουν γαργάρες με λεμόντουζου!
COMUNE DI BOLOGNA
- 17inchwheeler
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Τετ 14 Μάιος 2008, 11:21
- Other: RSVmilleR,eXC520sm,
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη,Αθηνα,Ρεθυμνο/lejos estoy
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
απο αισθητικης αποψεως......ντααααξ...τι να λεμε...θα το βαλουν εττικετα στις NULACPunisher έγραψε: ...
επιμενεις μαλλον χωρις να ξερεις...'η μαλλον δε το θυμασαι καλα ποιημα...και δεν προλαβαινω να ανασκαψω τα αρχεια μου...
ισως μπερδευεσε με τη μεταβλητη θεση οδηγησης,που εχει το 749S-999S
παρακαλουνται...οσοι εχουν S...ας μεταβαλουν το υψος του κινητηρα αμα μπορουν.....και αμα το κανουν...εγω θα γινω(τοσο ομορφος δλδ)σαν αυτο στην φωτο
αυτια και φιλια στ'αυτια,γιαντα δε προκανω συντεκνε....ταλεμενε....επειδη εχεις αποριες,ρωτα τον doc... να σου πει για τα 749/99
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος 17inchwheeler την Τρί 13 Απρ 2010, 21:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Punisher
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1968
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
- Gender: Male
- Other: V-Max 96'
- Τοποθεσία: South Africa
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
Punisher έγραψε: ...
17inchwheeler έγραψε:απο αισθητικης αποψεως......ντααααξ...τι να λεμε...θα το βαλουν εττικετα στις NULAC
επιμενεις μαλλον χωρις να ξερεις...'η μαλλον δε το θυμασαι καλα ποιημα...και δεν προλαβαινω να ανασκαψω τα αρχεια μου...
ισως μπερδευεσε με τη μεταβλητη θεση οδηγησης,που εχει το 749S-999S
παρακαλουνται...οσοι εχουν S...ας μεταβαλουν το υψος του κινητηρα αμα μπορουν.....και αμα το κανουν...εγω θα γινω(τοσο ομορφος δλδ)σαν αυτο στην φωτο
αυτια και φιλια στ'αυτια,γιαντα δε προκανω συντεκνε....ταλεμενε....επειδη εχεις αποριες,ρωτα το DOC... να σου πει για τα 749/99
Είχα και 749s kai 999s μάλλον τσέκαρε εσύ τα αρχεία σου... και πέρνα και μια βόλτα απο το DOC να μας πεις...
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
Σε όλα τα 999/749 υπάρχει η πρόβλεψη/δυνατότητα στο πλαίσιο να αλλάξει το ύψος του κινητήρα, όμως μόνο οι κάσες/κάρτερ στα F μοτέρ έχουν την αντίστοιχη οβάλ τρύπα (ούτε τα RS δεν την έχουν).
Όσο για την κάστερ, ρυθμίζει σε όλη τη γκάμα πλην 749 Dark
Όσο για την κάστερ, ρυθμίζει σε όλη τη γκάμα πλην 749 Dark
- Punisher
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1968
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:35
- Gender: Male
- Other: V-Max 96'
- Τοποθεσία: South Africa
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
Doc έγραψε:Σε όλα τα 999/749 υπάρχει η πρόβλεψη/δυνατότητα στο πλαίσιο να αλλάξει το ύψος του κινητήρα, όμως μόνο οι κάσες/κάρτερ στα F μοτέρ έχουν την αντίστοιχη οβάλ τρύπα (ούτε τα RS δεν την έχουν).
Όσο για την κάστερ, ρυθμίζει σε όλη τη γκάμα πλην 749 Dark
17ιντσε τον 17ήπιες !!!
See, I'm a man of many problems, up against some scary odds
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
We kill, we hide, we all fall down, idiots love to bury gods
It doesn't happen over night though, never, still I'm filled with wonder
Lonely like the tight rope walker, hitchhiker, long distance runner
Zoom, kick, persuasion tech, good night for you, bad night for me
- 17inchwheeler
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Τετ 14 Μάιος 2008, 11:21
- Other: RSVmilleR,eXC520sm,
- Τοποθεσία: θεσσαλονικη,Αθηνα,Ρεθυμνο/lejos estoy
Re: Η ιστορία του Ducati 999 ...
ασε με ...αλλαζω θεση στο μοτερ του 749....
ουυπς...
στααααδιαλα,παααλι πρεπει να κανω οβαλ τα καρτερ....!!!
φτου ρε γμτ...με τα μπουρδελα που'μπλεξα
αντε παλι....πισω...
σοβαρα τωρα....
εμενα,εχει κοντερ 320...το δικο σου,εχει?!?! .....νιανια νιανιανια
ουυπς...
στααααδιαλα,παααλι πρεπει να κανω οβαλ τα καρτερ....!!!
φτου ρε γμτ...με τα μπουρδελα που'μπλεξα
αντε παλι....πισω...
σοβαρα τωρα....
εμενα,εχει κοντερ 320...το δικο σου,εχει?!?! .....νιανια νιανιανια