Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DESMODROMIC SVARTH
|
Θέμα δημοσίευσης: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιούλ 2010, 21:33 |
|
|
βρείτε μου ποιός είναι αυτός ο αναβάτης... ποιά η ιστορία του στην φάμπρικα... ποιά μοτοσυκλέτα ειναι αυτή... σε ποιόν αγώνα.... ποιά χρονιά.... Συνημμένο: ferrari.jpg ο νικήτης κερδιζει παραδοσιακά ενα τελάρο τσιτσιμπύρες........ 
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.
|
|
 |
|
 |
Since1970
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Τετ 07 Ιούλ 2010, 21:51 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56 Δημοσιεύσεις: 1098
|
Ελα ρε ευκολάκι είναι, ο Suzuki, σε dragster, τετρακοσάρι μιλάμε, έχει και εξτρά φώτα ομίχλης, στην Γαλλία, το ΄73, όσο για την μηχανή το γράφει στο τάνκ, Maserati είναι, αλλά ξέρω γιατί το κάνεις αυτό, για να μην προλάβουμε να δούμε τις τσόντες του teodor, να προλάβει να τις σβήσει ο ρουφιάνος 
|
|
 |
|
 |
DESMODROMIC SVARTH
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 08:16 |
|
|
κανένας ρε ανιστόρητοι...?????
μονο το ζηση μπορείτε να αναγνωρίσετε σε πίστα...???(λογικό βεβαια με την φορμα που φοραει..)
|
|
 |
|
 |
markous
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 08:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 00:29 Δημοσιεύσεις: 3386 Φύλο: Άντρας Μηχανή: Multistrada 1260 Enduro Άλλη: το Τέρας
|
δεν βαζεις και ευκολα. 
_________________ joe strummer- the future is unwritten καλο ταξιδι φιλε.........
member of pastitsada racing team
|
|
 |
|
 |
Colin
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 09:40 |
|
 |
Born Ducatista |
 |
|
Εγγραφή: Σάβ 05 Απρ 2008, 19:27 Δημοσιεύσεις: 2615
|
Svarthaka μ'έχεις προβληματίσει... να πάρω την βοήθεια του κοινού? Από το όνομα πάνω στη φόρμα θα σου έλεγα ότι είναι ο Παρθένης (Virginio  ) Ferrari...  Έτσι όπως φαίνεται το οδόστρωμα μoιάζει περισσότερο με κανά Isle of Man παρά για πίστα.... Τώρα για χρονιά και μοντέλο... κάποιο SS μεταξύ 1971 - 1974 Αυτά, κουράστηκα, δεν με νοιάζει να κερδίσω, ήρθα για να παίξω  ΥΓ.: Κύριε Γιάννη ελπίζω να μην με πάρετε με τις ντομάτες  αν δεν τα είπα σωστά 
_________________ ''Στηρίζω το λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με το λόγο μου'' - Active Member
|
|
 |
|
 |
Since1970
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 10:09 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56 Δημοσιεύσεις: 1098
|
Είσαι πολύ κοντά, οι extra προβολείς όμως στο Ducati και το μεγάλο fairing στο BMW δίπλα δηλώνουν μάλλον 24ώρο αγώνα, πιθανότατα Lemans, το Isle of Man γίνεται μέρα
|
|
 |
|
 |
DESMOMAN
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 10:13 |
|
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:01 Δημοσιεύσεις: 2392 Φύλο: Άντρας Μηχανή: 916 Άλλη: ST4S
|
NCR 
|
|
 |
|
 |
johnduc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 10:13 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Απρ 2008, 22:19 Δημοσιεύσεις: 6922 Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale Φύλο: Άντρας Μηχανή: Monster S4
|
kαμιά κέρκυρα θα ναι... κι γω το κατάλαβα με τα προβόλια οτι παίζει και νύχτα στο σενάριο...αλλά εκεί στην κέρκυρα τρέχαν και βράδυ?
_________________ COMUNE DI BOLOGNA
|
|
 |
|
 |
DESMODROMIC SVARTH
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 10:20 |
|
|
καλά τα πάτε.... βοηθάω... γίνονταν και αλλου στην ευρώπη αγωνες αντοχής.....  (οχι στην κερκυρα γιαννόδουκε) το μοτέρ του Παρθένιου δεν ειναι 750... την χρονιά εκεινη ήταν ο Λύκος εννέα ετών..... έτρεχε και άλλος με τον Παρθένιο, ποιός ήταν..? παραμενει το να μου βρείτε την ιστορία του Παρθένιου για την φάμπρικα και ποιό ιστορικό μοντέλο παραγωγής γεννήθηκε απο το μηχανάκι που βλεπετε στην φωτό...... 
|
|
 |
|
 |
Since1970
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 10:21 |
|
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2010, 09:56 Δημοσιεύσεις: 1098
|
Εχω την αίσθηση  ότι ο Λύκος έχει λιαν προσφάτως καβαντζώσει κάποια ντιβιντιά με Ελληνικούς Αγώνες εποχής, αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, στους οποίους περιλαμβάνονται εκτός από Τατόγια και Ρόδοι (!!!!) και η Κέρκυρα με τον Περόνε τον Γκουντούφα και τ΄αλλα τα παιδιά, τι λες ρε Λύκε, μέρα γινότανε η Κέρκυρα ή νύχτα ?
|
|
 |
|
 |
DESMOMAN
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 10:24 |
|
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:01 Δημοσιεύσεις: 2392 Φύλο: Άντρας Μηχανή: 916 Άλλη: ST4S
|
εκεινη την εποχη ο πιο δυνατος αγωνας ηταν οι 24 ωρες της Barcelona.
|
|
 |
|
 |
Zissis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 10:27 |
|
Εγγραφή: Τρί 19 Μάιος 2009, 10:42 Δημοσιεύσεις: 1049 Τοποθεσία: Θεσσαλονικιος οικονομικος μεταναστης στα ΓΛΥΚΑ ΝΕΡΑ Φύλο: Άντρας Μηχανή: Panigale 899
|
Virginio Ferrari From Wikipedia, the free encyclopedia
Virginio Ferrari
Nationality Italy Italian Grand Prix motorcycle racing career Active years 1976 - 1989 Teams Suzuki, Cagiva Grands Prix 54 Championships Wins 2 Podium finishes 10 Pole positions 1 Fastest laps 3 First Grand Prix 1976 500cc Nations Grand Prix First win 1978 500cc West German Grand Prix Last win 1979 500cc Dutch TT Last Grand Prix 1989 250cc Czechoslovakian Grand Prix
Virginio Ferrari (born October 19, 1952) is a former Grand Prix motorcycle road racer. His best season was in the 1979 500cc world championship, when he finished second to Kenny Roberts.[1]
In 1986 Ferrari rode a Honda NSR250 in a team run by Takazumi Katayama in the World Championship without much success, with just four top 10 results, his best, a 6th place in Silverstone. He finished 14th in the Championship. Ferrari won the 1987 TT Formula 1 title aboard a Bimota YB4 EI.[2][3] His last Grand Prix season was in 1989, again in the 250 class, with the Italian made Gazzaniga, failing to score any points and finishing 28th in the Salzburgring and 27th in his last Grand Prix in Brno.
After his Grand Prix career, Ferrari switched to the Superbike World Championship in 1988, riding for the Ducati factory racing team. He took over as the team manager until 1998, when Davide Tardozzi took the job. Ferrari briefly managed the Kawasaki PSG-1 team in the World Superbike Championship in 2007.
_________________ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΘΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ........................... 
|
|
 |
|
 |
DESMODROMIC SVARTH
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 10:28 |
|
|
καλά το πάτε κε Δεσμάνθρωπε....
|
|
 |
|
 |
DESMOMAN
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 10:29 |
|
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:01 Δημοσιεύσεις: 2392 Φύλο: Άντρας Μηχανή: 916 Άλλη: ST4S
|
και μετα..........ο Valentino της εποχης :...Mike the bike 
|
|
 |
|
 |
DESMODROMIC SVARTH
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 10:46 |
|
|
Colin έγραψε: :eeehm: Τώρα για χρονιά και μοντέλο... κάποιο SS μεταξύ 1971 - 1974 Mε τις πατάτες θα σε πάρω εσένα... η λέξη Supersport πρωτοεμφανίστηκε στην φάμπρικα το 74'... ...ξέρεις με ποιό... 
|
|
 |
|
 |
johnduc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 10:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 14 Απρ 2008, 22:19 Δημοσιεύσεις: 6922 Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale Φύλο: Άντρας Μηχανή: Monster S4
|
άντε ρε μας γκάστρωσες... 
_________________ COMUNE DI BOLOGNA
|
|
 |
|
 |
Colin
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 11:12 |
|
 |
Born Ducatista |
 |
|
Εγγραφή: Σάβ 05 Απρ 2008, 19:27 Δημοσιεύσεις: 2615
|
DESMODROMIC SVARTH έγραψε: Mε τις πατάτες θα σε πάρω εσένα... η λέξη Supersport πρωτοεμφανίστηκε στην φάμπρικα το 74'... ...ξέρεις με ποιό...  ναι ε? Ducati Bevel-Drive EnginesThe development of the first multi-cylinder Ducati production engine in the early 1970s, in the form of engineer Taglioni’s groundbreaking bevel-drive 90-degree V-twin design, marked a radical change of direction at the company. Ducati was now on the path to its present supremacy in sport bike engineering. Until this moment, the largest capacity Ducati motorcycle yet build had been a 450 single. The advent of the 750cc V-twin range – developed in prototype form via the 500cc Grand Prix bikes which raced in 1971 – not only established Ducati’s credentials as a big-bike manufacturer, it also set a benchmark of technical merit. The first multi-cylinder Desmodromic engine of any type – car or bike – to be offered for sale to the public, the new 750ss and its sprung-valve sisters were the first transverse-crankshaft 90-degree V-twin motorcycles ever to be marketed. With reduced vibration through perfect primary balance and the narrow girth – inherent in such a design- performance was fantastic. Insisting on a more costly but more technically sophisticated method of valve operation with vertical conical shaft and overhead cams, Taglioni offered Ducati street customers an engine worthy of a Grand Prix racer. Together with a chassis design derived from Britain’s legendary school of frame-makers, the engine delivered a new standard of sporting excellence. The success of the new Ducati design became evident at its debut in the 1972 Imola 200, when works riders Paul Smart and Bruno Spaggiari dominated the numerous factory teams in the race, finishing 1st and 2nd on modified race versions of the 750SS streetbike. A year later, in the grueling Barcelona 24 Horas endurance race held at the Montjuic Park circuit, the 864 cc prototype big-bore version of the bevel-drive engine also grabbed its very first race victory in the hands of Benjamin Grau and Salvador Canellas. The same riders repeated their victory in 1975, heralding the debut of the 900ss model derived from the same bike. This production model defeated the more powerful multi-cylinder Japanese opposition in the 1977 Daytona Superbike race in the hands of Cook Neilson. But it was not until 1978 that the first of the V-twin Ducati family of bikes scored a major racetrack victory. The legendary Mike HailwoodTM chose a Ducati for his comeback race on the Isle of Man, defeating the works Honda team to win the Formula 1 TT. Reaching record speeds on one of the world’s most demanding road race circuits, it was the perfectly-timed pinnacle of success for the “classic” Ducati V-twin engine. Of course, engineer Taglioni – the classic visionary – was already hard at work on its belt-drive successor, the Pantah.Alan Cathcart johnduc έγραψε: άντε ρε μας γκάστρωσες...  
_________________ ''Στηρίζω το λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με το λόγο μου'' - Active Member
|
|
 |
|
 |
Colin
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 15:01 |
|
 |
Born Ducatista |
 |
|
Εγγραφή: Σάβ 05 Απρ 2008, 19:27 Δημοσιεύσεις: 2615
|
_________________ ''Στηρίζω το λόγο μου με τη ζωή μου και τη ζωή μου με το λόγο μου'' - Active Member
|
|
 |
|
 |
ctzoras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 15:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 20:06 Δημοσιεύσεις: 621 Φύλο: Άντρας
|
|
 |
|
 |
DESMODROMIC SVARTH
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Ιούλ 2010, 17:16 |
|
|
γκάστρωμα-ξεγκάστρωμα περιμενω ποστ με ολοκληρωμενες απαντήσεις και οχι copy-paste για να βαλω τις τσιτσιμπυρες στο Κτελ.. 
|
|
 |
|
 |
george-ss
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Αύγ 2011, 01:54 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος 2011, 14:10 Δημοσιεύσεις: 1970 Τοποθεσία: θεσσαλονικη Φύλο: Άντρας Μηχανή: 748 Άλλη: cagiva c12r
|
_________________ ένα εικονίδιο ίσων χίλιες λέξεις
|
|
 |
|
 |
Fantazy
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Αύγ 2011, 13:17 |
|
Εγγραφή: Πέμ 15 Ιαν 2009, 21:38 Δημοσιεύσεις: 405 Φύλο: Άντρας Μηχανή: Monster 1100 Άλλη: Aprilia SC 300
|
Α ρε! Ο παππούς του Γιόντα είναι (ο αναβάτης) σε μοτοσακό Sachs S50 Union που έχει πειράξει ο παππούς Ιγμορίτης (σκυμένος στο μοτέρ) και το φέρινγκ έιναι πατέντα από τον παππού του Jekis. Απλά πράματα.  Τις μπύρες παγωμένες.
_________________ 2 Strokes 4 Ever!
|
|
 |
|
 |
mycolnago
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Αύγ 2011, 19:43 |
|
Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 18:37 Δημοσιεύσεις: 2093 Τοποθεσία: Αθηνα Φύλο: Άντρας Μηχανή: SS750 Άλλη: Kreidler florett TM
|
DESMODROMIC SVARTH έγραψε: βρείτε μου ποιός είναι αυτός ο αναβάτης... ποιά η ιστορία του στην φάμπρικα... ποιά μοτοσυκλέτα ειναι αυτή... σε ποιόν αγώνα.... ποιά χρονιά.... Συνημμένο: ferrari.jpg ο νικήτης κερδιζει παραδοσιακά ενα τελάρο τσιτσιμπύρες........  1)ευκολο,εχει απαντηθει 2)ευκολοτατο ,εχει απαντηθει 3)900 ss by ncr, εδω αρχιζει ο γριφος....6 κομματια φτιαχτηκαν το 78 (2 ιουνιου)για την περιφημη επιστροφη του Μαικ στο Νησι.Χειροποιητος σκελετος,καρμπυρατερ 160 κιλα συνολο κλπ,κλπ,να μην λεμε τα ιδια...... 4)δεδομενου οτι εχει φωτα ειναι σε καποιο αγωνα αντοχής......ισως με τις μοτο που ειχαν παει στο νησι ,τις εδωσαν μετα σε καποιο τημ να πανε μαλλον DAYTONA '79 ή ΄80 5)μεταξύ 78-80 ,πρεπει να ειναι γιατι μετα αρχισανε την εξελιξη των pantah μετεπειτα F1 750 κλπ,κλπ, μην λεμε τα ιδια,,,,, θα το βρω ρε σπυράκο ....τωρα ειμαι διακοπες και δεν εχω pc να ψαχτω..........
|
|
 |
|
 |
george-ss
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Αύγ 2011, 20:19 |
|
Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος 2011, 14:10 Δημοσιεύσεις: 1970 Τοποθεσία: θεσσαλονικη Φύλο: Άντρας Μηχανή: 748 Άλλη: cagiva c12r
|
M.H. 
_________________ ένα εικονίδιο ίσων χίλιες λέξεις
|
|
 |
|
 |
panosduc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Γρήγορο ιστορικό κουϊζ......... Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Αύγ 2011, 08:03 |
|
Εγγραφή: Τετ 10 Αύγ 2011, 13:46 Δημοσιεύσεις: 2457 Τοποθεσία: Ανω-Βουλα/Auckland-New Zealand Φύλο: Άντρας Άλλη: Toro
|
 ξεθαψατε τοπικ ενος χρονου!!αρε svarth με τα γραπτα σου!!!
_________________ SS Forever γατακια..
|
|
 |
|
 |
|