Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις

Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Δημοσιευσεις » Ιστορικά




 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Οποιος εχει ορεξη διαβαζει
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Σεπ 2010, 01:22 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 09 Σεπ 2009, 20:30
Δημοσιεύσεις: 934
Τοποθεσία: αθηνα
Φύλο: Άντρας
Εκμετάλλευση S.p.A μηχανών Ducati
Τύπος Δημόσιος (Borsa Italiana:DMH)
Ιδρυμένος 1926
Ιδρυτής Bruno Cavalieri Ducati
Adriano Ducati
Marcello Ducati
Έδρα Μπολόνια, Ιταλία
Βασικοί άνθρωποι Giampiero Paoli (Πρόεδρος)
Gabriele Del Torchio (CEO)
Βιομηχανία μοτοσικλέτα κατασκευαστής
Προϊόντα μοτοσικλέτες
Εισόδημα ▲€ 304.7 εκατομμύριο (2007)[1]
Καθαρό εισόδημα ▲€ 13.2 εκατομμύριο (2007)[1]
Υπάλληλοι 1,142 (2007)[1]
Υποκαταστήματα Ducati Corse (MotoGP και SBK Superbike racing)
Ιστοχώρος www.ducati.com

Εκμετάλλευση μηχανών Ducati S.p.A (Borsa Italiana:DMH) είναι Ιταλικά μοτοσικλέτα κατασκευαστής τοποθετημένος μέσα Μπολόνια, Ιταλία.

Από την πρώτη θέση τουςΔεύτερος παγκόσμιος πόλεμος οι ποδήλατο-όπως μοτοσικλέτες Ducati χαμηλός-μετατοπίσεων έχουν κερδίσει την προεξοχή στη μοτοσικλέτα συναγωνιμένος και στη βιομηχανία μοτοσικλετών.

Στη δεκαετία του '60, Ducati κέρδισε τη θέση του motorcycling στην ιστορία με να παραγάγει το τότε ο γρηγορότερα οδικό ποδήλατο 250 CC διαθέσιμο, Mach 1.[2][3][4] Στη δεκαετία του '70 Ducati άρχισε την μεγάλος-μετατόπιση Λ-δίδυμο (δηλ. οι μοτοσικλέτες β-διδύμων 90°) και το 1973 απελευθέρωσαν ένα λ-δίδυμο με καταθεμένη εμπορικό σήμα desmodromic βαλβίδα σχέδιο. Το 1985, Cagiva αγορασμένο Ducati και προγραμματισμένος στο rebadge Ducati τις μοτοσικλέτες με το lesser-known όνομα Cagiva (τουλάχιστον έξω από την Ιταλία). Ώσπου να ολοκληρώθηκε η αγορά, Cagiva κράτησε το όνομα «Ducati» στις μοτοσικλέτες του. Το 1996, Ειρηνική ομάδα του Τέξας αγορασμένος για US$325 εκατομμύριο ένας πάσσαλος 51% στην επιχείρηση και το 1998, αγόρασε το υπόλοιπο 49% και έγινε ο μόνος ιδιοκτήτης Ducati. Το 1999, TPG εξέδωσε IPO από το απόθεμα Ducati και μετονομασμένος την επιχείρηση SPA εκμετάλλευσης μηχανών Ducati. TPG πώλησε πάνω από 65% των μετοχών του σε Ducati. Δεκεμβρίου 2005 Ducati επέστρεψε στην ιταλική ιδιοκτησία με την πώληση του πασσάλου του Τέξας Ειρηνικού (μείον ένα μερίδιο) Investindustrial στις μετοχές, το επενδυτικό κεφάλαιο του Carlo και της Andrea Bonomi.
Περιεχόμενο

* 1 Ιστορία επιχείρησης
o 1.1 Ιδιοκτησία
o 1.2 Αρχές
* 2 Σχέδια μοτοσικλετών
* 3 Ιστορία προϊόντων
o 3.1 η δεκαετία του '50
o 3.2 η δεκαετία του '60
o 3.3 η δεκαετία του '70
o 3.4 η δεκαετία του '80
o 3.5 η δεκαετία του '90
o 3.6 Τρέχον lineup
o 3.7 Μέλλον
* 4 Ιστορία σχεδίου μοτοσικλετών
* 5 Προϊόντα Ducati εκτός από τις μοτοσικλέτες
* 6 Πώληση
* 7 Ιστορία αγώνα
o 7.1 Παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP
o 7.2 Παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike
o 7.3 Πρωτάθλημα AMA Superbike
o 7.4 Βρετανικό πρωτάθλημα Superbike
* 8 Αναφορές
* 9 Δείτε επίσης
* 10 Εξωτερικές συνδέσεις

Ιστορία επιχείρησης

Ιδιοκτησία

* (1950 - 1967) έτη κυβερνητικής IRI διαχείρισης (στη διάσπαση του 1953 σε Ducati Meccanica, και Ducati Elettronica, αποκαλούμενο τώρα SPA Energia Ducati)
* (1967 - 78) κυβερνητική EFIM διαχείριση (έλεγχος των καθημερινών διαδικασιών εργοστασίων)

(1967 - 73) διευθυμένος κοντά Montano
(1973 - 78) διευθυμένος κοντά De Eccher

* (1978 - 85) υποκατάστημα κράτος-επιδοτούμενος Ομάδα VM
* (1985 - 1996) ιδιοκτησία ομάδας Cagiva
* (1996 - 2005) Τέξας-ειρηνική ιδιοκτησία ομάδας και μετάβαση δημόσιος

Διευθυνμένος από το Federico Minoli, 1996-2001 και ποιος επέστρεψε για το 2003-2007

* (2005 - παρόν) μετοχές Investindustrial: Πίσω στα ιταλικά χέρια

Αρχές

Το 1926, τρεις αδελφοί Adriano, Marcello και Bruno Ducati ίδρυσαν Societa Scientifica ραδιο Brevetti Ducati στη Μπολόνια. Η επιχείρηση παρήγαγε τους σωλήνες, τους συμπυκνωτές και άλλα ραδιο συστατικά. Ο ακρογωνιαίος λίθος ενός νέου εργοστασίου μέσα Borgo Panigale τοποθετήθηκε το 1935. Κατά τη διάρκεια του πολέμου, το εργοστάσιο ήταν ένας στόχος για το συνδεμένο βομβαρδισμό. Αν και άσχημα χτυπιέται περισσότερο από μία φορά, η παραγωγή διατηρήθηκε. Περίπου αυτή τη φορά ο Aldo Farinelli άρχισε με το μικρό Turinese σταθερό SIATA (Societa Italiana ανά Applicazioni Tecniche αυτόματος-Aviatorie) με την ιδέα της ανάπτυξης μιας μικρής μηχανής που θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε ένα ποδήλατο. Ο θόρυβος της σύντομης stubby εξάτμισης της μηχανής ενέπνευσε το όνομα «Cucciolo» (ιταλικά: «λίγο κουτάβι»). Μόλις έναν μήνα μετά από την επίσημη απελευθέρωση της Ιταλίας, SIATA εξήγγειλε την πρόθεσή τους να πωλήσουν τις μηχανές Cucciolo στο κοινό ήταν το πρώτο νέο αυτοκίνητο σχέδιο για να εμφανιστεί στη μεταπολεμική Ευρώπη. Το πρώτο Cucciolos ήταν διαθέσιμο μόνο ως μηχανή που συνδέεται από τον ιδιοκτήτη με ένα κανονικό ποδήλατο. Μερικοί επιχειρηματίες αγόρασαν τις μικρές μηχανές σε ποσότητα, τις εγκατέστησαν στα πλαίσια και πρόσφεραν αυτές τις πλήρεις μονάδες για την πώληση.

Μέχρι το 1950, με 200.000 Cucciolos που πωλήθηκε ήδη, Ducati πρόσφερε τελικά την πλήρη μοτοσικλέτα του βασισμένη στην επιτυχή μικρή pushrod μηχανή. Η συνεργασία με SIATA οδήγησε καλά σχεδιασμένος λίγο ποδήλατο 60 CC. Αυτή η πρώτη μοτοσικλέτα Ducati ζύγισε 98 λίβρες και είχε μια κορυφαία ταχύτητα 40 mph (64 km/h). 15 χιλ. του εξαερωτήρας έδωσε λίγο κάτω από το mpg 200 (85 km/L). Στη δεκαετία του '50, Ducati έριξε επίσημα το όνομα «Cucciolo», που αντικαθιστά το με «55M» ή «65TL».

Η αγορά κινούταν προς τις μεγαλύτερες μοτοσικλέτες εν τούτοις, και η διαχείριση IRI Ducati αισθάνθηκε ότι η διαφοροποίηση ήταν η μόνη απάντηση. Το Ducati έκανε μια εντύπωση στις αρχές του 1952 Μιλάνο να παρουσιάσει, εισάγοντας το Ducati 65 κύκλος TS και το ταχύπλοο σκάφος, four-stroke μηχανικό δίκυκλο μηχανών. Παρά την περιγραφή όπως η πιό ενδιαφέρουσα νέα μηχανή σε το 1952 παρουσιάζει, το ταχύπλοο σκάφος δεν ήταν μια μεγάλη επιτυχία. Ένα ζεύγος χίλια έγινε κατά τη διάρκεια μιας διετούς περιόδου πρίν αποσύρεται από την παραγωγή.

Το 1953, η διαχείριση αποφάσισε να χωρίσει τη λειτουργία σε δύο χωριστές οντότητες, SPA Meccanica Ducati, και Ducati Elettronica, κάτω από τη χωριστή διαχείριση. (Ducati Elettronica έγινε SPA Energia Ducati στη δεκαετία του '80.)

Ο Δρ. Ο Giuseppe Montano ανέλαβε ως προϊστάμενος της SPA Ducati Meccanica και το παλαιό εργοστάσιο Borgo Panigale εκσυγχρονίστηκε με την κυβερνητική βοήθεια. Μέχρι το 1954, η SPA Ducati Meccanica παρεάγε 120 ποδήλατα ημερησίως, αλλά τα φτηνά αυτοκίνητα έμπαιναν στην αγορά, και οι πωλήσεις για πολλούς κατασκευαστές μοτοσικλετών θα μειώνονταν.

Από τη δεκαετία του '60 στη δεκαετία του '90 η ισπανική επιχείρηση MotoTrans οι εξουσιοδοτημένες μηχανές Ducati και οι παραχθείσες μοτοσικλέτες που ήταν ευδιάκριτα Ducati παρήγαγαν, αν και ενσωματώνοντας πολλές λεπτές διαφορές. Η πιό ξεχωριστή μηχανή των MotoTrans ήταν τα 250 CC 24 Horas (Ισπανικά: 24 ώρες), μια έκδοση 285 CC που κέρδισε τη Βαρκελώνη φυλή εικοσιτεσσάρων ώρας Κύκλωμα Montjuic για τρία διαδοχικά έτη, 1956 ως 1958.

Σχέδια μοτοσικλετών

Το Ducati είναι το πιό γνωστότο για τις μοτοσικλέτες υψηλής απόδοσης που χαρακτηρίζονται από τη μεγάλη περιεκτικότητα four-stroke, λ-δίδυμο 90 βαθμού[5] μηχανές που χαρακτηρίζουν το α desmodromic βαλβίδα σχέδιο.[6] Σύγχρονο Ducatis παραμένει μεταξύ των κυρίαρχων μοτοσικλετών απόδοσης διαθέσιμων σήμερα εν μέρει λόγω Βαλβίδα Desmodromic σχέδιο, το οποίο πλησιάζει στο 50ό έτος χρήσης του. Desmodromic οι βαλβίδες είναι κλειστές με έναν χωριστούς, αφιερωμένους λοβό εκκέντρων και έναν ανυψωτή αντί της συμβατικής βαλβίδας ελατήρια χρησιμοποιημένος στις περισσότερες εσωτερικές μηχανές. Αυτό επιτρέπει στα έκκεντρα για να έχει ένα ριζικότερο σχεδιάγραμμα, ανοίγοντας κατά συνέπεια και κλείνοντας τις βαλβίδες γρηγορότερα χωρίς τον κίνδυνο βαλβίδα-επιπλέοντος σώματος που είναι πιθανός κατά το χρησιμοποίηση «παθητικοί» κλείνοντας μηχανισμοί υπό τους ίδιους όρους.

Ενώ οι περισσότεροι άλλοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν υγρός-συμπλέκτες (τα περιστρεφόμενα μέρη που λούζονται με στο πετρέλαιο)[7] Το Ducati χρησιμοποιεί multiplate ξηροί συμπλέκτες σε πολλές από τις τρέχουσες μοτοσικλέτες τους. Ο ξηρός συμπλέκτης αποβάλλει απώλεια δύναμης από το ιξώδες πετρελαίου η έλξη στη μηχανή ακόμα κι αν η δέσμευση μπορεί να μην είναι τόσο ομαλή όσο οι εκδόσεις λουτρών πετρελαίου, και τα πιάτα συμπλεκτών μπορούν να φορέσουν γρηγορότερα.

Ιστορία προϊόντων

Ο κύριος σχεδιαστής των μοτοσικλετών Ducati από τη δεκαετία του '50 εκαθυστέρησε Fabio Taglioni (1920-2001). Σχεδίασε το περισσότερο Ducatis κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, που κυμαίνεται από τις μικρές ενιαίες μηχανές κυλίνδρων που ήταν επιτυχείς στις ιταλικές «φυλές οδών» μέχρι τα δίδυμα μεγάλης περιεκτικότητας της δεκαετίας του '80. Το Ducati εισήγαγε Pantah το 1979 η μηχανή της ενημερώθηκε στη δεκαετία του '90 Ducati SuperSport (SS) σειρά. Όλες οι σύγχρονες μηχανές Ducati είναι παράγωγα του Pantah, το οποίο χρησιμοποιεί μια οδοντωτή ζώνη για να ωθήσει τις βαλβίδες της μηχανής. Το Taglioni χρησιμοποίησε Cavallino Rampante (προσδιορισμένος με Ferrari εμπορικός σήμα) στις μοτοσικλέτες Ducati του, Taglioni επέλεξε αυτό το έμβλημα του θάρρους και να τολμήσει ως σημάδι του σεβασμού και του θαυμασμού για Francesco Baracca, ένας ηρωικός μαχητής Πρώτου Παγκόσμιου Πολέμου πειραματικός που πέθανε κατά τη διάρκεια μιας αεροπορικής επιδρομής το 1918[8]

η δεκαετία του '50

Κύριο άρθρο: Το Ducati ξεχωρίζει

η δεκαετία του '60

Κύριο άρθρο: Ducati απόλλωνας

η δεκαετία του '70

Κύριο άρθρο: Β-δίδυμες μοτοσικλέτες Ducati

Το 1973, Ducati που τιμιέται την μνήμη επίσης το 1972 του κερδίζει Imola 200 με το πρότυπο πράσινο πλαίσιο Ducati 750 παραγωγής SuperSport.

(Το 2006 ο αναδρομικός που ορίζεται Ducati PaulSmart1000LE, το οποίο μοιράζεται τα συνθήματα προσδιορισμού με το 1973 750 SuperSport (ο ίδιος ένα αντίγραφο παραγωγής Paul Smart«νίκη φυλών του s 1972 750 Imola Desmo) απελευθερώθηκε, ως ένα από το α SportClassic σειρά που αντιπροσωπεύει αθλητισμό 750 GT, 750, και 750 μοτοσικλέτες SuperSport Ducati.)

η δεκαετία του '80

Κύριο άρθρο: Μοτοσικλέτες Quattrovalvole Ducati

Η liquid-cooled πολυ-βαλβίδα Β του Ducati δίδυμα που γίνονται από το 1985 και μετά είναι γνωστή όπως Quattrovalvole («τέσσερις-βαλβίδα»). Αυτοί περιλαμβάνουν 916 και 996, 999 και μερικοί προκάτοχοι και παράγωγα.

η δεκαετία του '90

Το 1993, Miguel Angel Galuzzi εισήγαγε Τέρας Ducati,[9] ένα γυμνό ποδήλατο με εκτεθειμένες trellis και τη μηχανή. Σήμερα το τέρας αποτελεί σχεδόν τις μισές από τις παγκόσμιες πωλήσεις της επιχείρησης. Το τέρας, που ήταν έξω από το 1994, έχει υποβληθεί στις περισσότερες αλλαγές οποιασδήποτε μοτοσικλέτας που Ducati έχει παραγάγει πάντα. Μετά από μια περισσότερο από δεκαετία κατασκευής, Ducati συνεχίζει να δημιουργεί τις καινοτόμες αλλαγές σε αυτήν την κλασική μοτοσικλέτα.

Το 1993, Pierre Terblanche , Ο Massimo Bordi και ο Claudio Domenicali σχεδίασαν Ducati Supermono . Ένας ενιαίος «δρομέας καταλόγων» κυλίνδρων 550cc ελαφρύς. Μόνο 67 χτίστηκαν μεταξύ του 1993-1997.

Το 1995, η επιχείρηση εισήγαγε Ducati 916 πρότυπο που σχεδιάζεται κοντά Massimo Tamburini, μια water-cooled έκδοση που επέτρεψε τα πιό υψηλά επίπεδα παραγωγής και ένα εντυπωσιακό νέο αμάξωμα που χαρακτήρισαν τις επιθετικές γραμμές, underseat εξατμίσεις, και ενιαίος-πλαισιωμένο swingarm. Το Ducati έχει παψει από τότε την παραγωγή αυτού που πολλοί κάλεσαν ποδήλατο της δεκαετίας του '90, που αντικαθιστά την με 749 και 999.

Τρέχον lineup

Για το πρότυπο έτος του 2008, Ducati lineup είναι το ακόλουθο:

Τέρας

* 695
* 696
* S2R 1000
* S4R Testastretta
* S4R S Testastretta
* S4R S Testastretta τρι-Colore

Multistrada

* 1100
* 1100 S

SportClassic

* GT 1000
* Αθλητισμός 1000 monoposto
* Αθλητισμός 1000 biposto
* Αθλητισμός 1000 biposto του S

Superbike

* 848
* 1098

Άλλος

* Hypermotard
* Desmosedici RR

Μηχανές

* Desmodue: Το Desmo δύο βαλβίδα αερόψυκτη, 40° περιέλαβε τη γωνία βαλβίδων, (800SS, Multistrada 620, τέρας 620 695 696 803 992)
* Διπλός σπινθήρας Desmodue: Το Desmo δύο βαλβίδα, αερόψυκτη, 40° περιέλαβε τη γωνία βαλβίδων, (1000DS, Multistrada 1000, 1000S, τέρας S2R 1000, SportClassic GT 1000, αθλητισμός 1000, 1000S, Hypermotard 1100, 1100S)
* Διπλός σπινθήρας Desmotre: Το Desmo τρία βαλβίδα, υγρή δροσισμένη, 40° περιέλαβε τη γωνία βαλβίδων, (ST3)
* Desmoquattro Testastretta: Το Desmo τέσσερα βαλβίδα, υγρή δροσισμένη, 25° περιέλαβε τη γωνία βαλβίδων, (999, 749, τέρας S4R, S4RS)

Μηχανές που εισάγονται για 2007+

* Testastretta Evoluzione: Το Desmo τέσσερα βαλβίδα, υγρή δροσισμένη, 25° περιέλαβε τη γωνία βαλβίδων, (848/1098)

Μέλλον

Η ομάδα Ducati MotoGP έχει τελειώσει τη δοκιμή του 2007 του Desmosedici GP8 με Stoner και το νέο σύντροφο Marco Melandri Casey παγκόσμιων πρωτοπόρων ομάδων του. Το ποδήλατο θα προωθηθεί επίσημα Ιανουαρίου 2008.

Ιστορία σχεδίου μοτοσικλετών

Το Ducati (στις διάφορες ενσαρκώσεις του) έχει παραγάγει διάφορες μορφές των μηχανών μοτοσικλετών, συμπεριλαμβανομένης της ποικιλίας του αριθμού κυλίνδρων, του τύπου ώθησης βαλβίδων και της παράδοσης καυσίμων. Το Ducati είναι το πιό γνωστότο για τη «λ-δίδυμη» μηχανή του που είναι ο σταθμός ηλεκτροπαραγωγής στην πλειοψηφία ducati-οι μοτοσικλέτες. Το Ducati έχει κατασκευάσει επίσης τις μηχανές με έναν, δύο, τρεις ή τέσσερις κυλίνδρους χρησιμοποιημένος από τις βαλβίδες ράβδων τραβήγματος και pushrod τις βαλβίδες ενιαίοι, διπλοί και τριπλοί υπερυψωμένοι άξονες δίχρονος και ακόμη και σε ένα στάδιο κατασκεύασε μια στάσιμη μηχανή diesel, πολλές από την οποία χρησιμοποιήθηκαν ως αντλίες έκτακτης ανάγκης (π.χ. για την προσβολή του πυρός). Αυτήν την περίοδο, Ducati δεν κάνει καμία άλλη μηχανή εκτός από τις μοτοσικλέτες του.

Στις τρέχουσες μηχανές Ducati εκτός από το Desmosedici, οι βαλβίδες ωθούνται από έναν τυποποιημένο άξονα εκκέντρων βαλβίδων που περιστρέφεται από το α ζώνη συγχρονισμού οδηγημένος από τη μηχανή άμεσα. Τα δόντια στη ζώνη κρατούν άξονας τροχαλίες κίνησης που συντάσσονται. Στις παλαιότερες μηχανές Ducati, πριν από το 1981, η κίνηση ήταν από το στερεό άξονα που μετέφερε στον άξονα μέσω των εργαλείων λοξότμηση-περικοπών. Αυτή η μέθοδος ώθησης βαλβίδων χρησιμοποιήθηκε σε πολλά από Ducati παλαιότερου ενιαίος κύλινδρος μοτοσικλέτες - ο σωλήνας άξονων είναι ορατός έξω από τον κύλινδρο.

Το Ducati είναι επίσης διάσημο για τη χρησιμοποίηση desmodromic σύστημα βαλβίδων που υπερασπίζεται από το μηχανικό και το σχεδιαστή Fabio Taglioni αν και έχουν χρησιμοποιήσει επίσης τις μηχανές που χρησιμοποιούν τα ελατήρια βαλβίδων για να κλείσουν τις βαλβίδες τους. Τις πρώτες ημέρες, Ducati διατήρησε desmodromic κεφάλια βαλβίδων για τα ποδήλατα υψηλότερης απόδοσής του και τα ποδήλατα φυλών του. Αυτές οι βαλβίδες δεν πάσχουν από επιπλέον σώμα βαλβίδων με τις υψηλές ταχύτητες μηχανών, κατά συνέπεια α desmodromic η μηχανή είναι ικανή των μακρινών υψηλότερων επαναστάσεων από μια ομοίως διαμορφωμένη μηχανή με τα παραδοσιακά κεφάλια ελατήριο-βαλβίδων.

Στη δεκαετία του '60 και τη δεκαετία του '70 Ducati παρήγαγε ένα ευρύ φάσμα των μικρών δίχρονων ποδηλάτων, κυρίως υπο--100 ικανότητες των CC. Οι μεγάλες ποσότητες μερικών προτύπων εξήχθησαν στις ΗΠΑ.

Το Ducati έχει παραγάγει τους ακόλουθους τύπους μηχανών μοτοσικλετών:

* Ενιαίος κύλινδρος,
o η λοξότμηση που ωθήθηκε, άνοιξη: 98 CC, 100 CC, 125 CC, 160 CC, 175 CC, 200 CC, 239 CC, 250 CC, 350 CC, 450 CC
o λοξότμηση που ωθείται, desmodromic : 239 CC, 250 CC, 350 CC και 450 CC
o που ωθήθηκε η ζώνη, desmodromic: 549/572 CC Supermono, μόνο 65 που γίνονται.
* Δικυλινδρικός,
o η λοξότμηση που ωθήθηκε, άνοιξη (λ-δίδυμο): 750 CC, 860 CC
o η λοξότμηση που ωθήθηκε, desmo (λ-δίδυμο): 750 CC, 860 CC
o η αλυσίδα που ωθήθηκε, άνοιξη (παράλληλο δίδυμο): 350 CC, 500 CC (GTL)
o η αλυσίδα που ωθήθηκε, desmo (παράλληλο δίδυμο): 500 CC (500SD)
o η ζώνη που ωθήθηκε, desmo (λ-δίδυμο): Σχεδόν όλες οι μηχανές από το 1986.
* Τεσσάρων κυλίνδρων,
o το εργαλείο που ωθήθηκε, desmo (λ-Quattro): (Desmosedici)
o η λοξότμηση που ωθήθηκε, άνοιξη (λ-4): Πρωτότυπο Απόλλωνας, μόνο δύο που γίνονται.

Προϊόντα Ducati εκτός από τις μοτοσικλέτες

Ducati Meccanica (δεδομένου ότι η επιχείρηση ήταν προηγουμένως γνωστή) έχει το marque του στα προϊόντα μη-μοτοσικλετών επίσης. Στη δεκαετία του '30 και τη δεκαετία του '40, Ducati κατασκεύασε τα ραδιόφωνα, τις φωτογραφικές μηχανές, και τα ηλεκτρικά προϊόντα όπως ένα ξυράφι. Ducati Sogno ήταν ένα μισό-πλαίσιο Leica- όπως τη φωτογραφική μηχανή που είναι τώρα ένα στοιχείο των πολύ σπάνιων συλλεκτών.

Αυτήν την περίοδο, υπάρχουν τέσσερις επιχειρήσεις Ducati: Εκμετάλλευση μηχανών Ducati (το θέμα αυτού του άρθρου), Ducati Corse (που τρέχει το πρόγραμμα αγώνα Ducati και είναι εν πλήρη κυριότητα από Ducati Motor την εκμετάλλευση), Ducati Energia, ένας σχεδιαστής και ένας κατασκευαστής των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συστατικών και των συστημάτων και ένα Ducati Sistemi, ένα υποκατάστημα Ducati Energia. Όλοι βρίσκονται σε Borgo Panigale στη Μπολόνια, Ιταλία.

Η εκμετάλλευση μηχανών Ducati χρησιμοποιεί συχνά τα ηλεκτρικά συστατικά και τα υποσυστήματα από Ducati Energia.

Πώληση

Όπως τις επιχειρήσεις όπως Ferrari, Lamborghini και άλλοι, Ducati έχουν ένα ευρύ φάσμα των εξαρτημάτων, των προϊόντων τρόπου ζωής και της πώλησης φέρων τα λογότυπα και τα σχέδιά τους. Μια από τις πιό πρόσφατες σχέσεις ήταν με SanDisk.[10]

Ιστορία αγώνα

Δείτε επίσης: Ducati Corse

Παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP

Ducati που επανασυνδέεται Αγώνας μοτοσικλετών Grand Prix 2003, μετά από μια απουσία 30 ετών.[11] Στις 23 Σεπτεμβρίου 2007 Stoner Casey εστερέωσε του και Ducati το πρώτο παγκόσμιο πρωτάθλημα Grand Prix.

Όταν Ducati επανασύνδεσε MotoGP μέσα 2003, MotoGP είχε αλλάξει τους κανόνες του για να επιτρέψει σε four-stroke 990 μηχανές των CC για να συναγωνιστεί. Τότε Ducati ήταν το γρηγορότερο ποδήλατο. 2007, MotoGP μείωσε το μέγεθος μηχανών σε 800 CC, όμως Ducati συνέχισε να είναι το γρηγορότερο ποδήλατο. Το Ducati συνέχισε εκείνη την τάση μέσα 2007 με ένα ποδήλατο που ήταν εμφανώς γρηγορότερο από οι ανταγωνιστές του όπως επιδείχθηκε από Casey Stoner στις διαδρομές με τα μακροχρόνια straights.

Για 2008, Ομάδα Marlboro Ducati θα κάνει εκστρατεία τους Desmosedici GP8 με Stoner Casey και Marco Melandri.[12] Loris Capirossi ποιος ήταν με την ομάδα από 2003 2007 θα αφήσει Ducati και θα οδηγήσει για Suzuki.[13]

Το Ducati παρέχει επίσης τα ποδήλατα d'Antin Pramac όποιοι για 2008 έχει μετονομαστεί τη Alice Team, τα οποία τρέχουν Desmosedici GP8.[14]
Έτος Πρωτοπόρος Μοτοσικλέτα
2007 Stoner Casey Ducati Desmosedici GP7

Παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike

Για 2008, Ducati θα συναγωνιστεί μια επικυρωμένη έκδοση 1098R. FIM, το εγκρίνοντας σώμα για Παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike, έχει αυξήσει το όριο μετατοπίσεων για κύλινδρος 2 μηχανές σε 1.200 CC.[15] 2007, Ducati συναγωνίστηκε 999F07 τους που είναι μια επικυρωμένη έκδοση αγώνα 999R επειδή μέγιστη μετατόπιση για το α κύλινδρος 2 οι μηχανές περιορίστηκαν σε 1.000 CC.

Η επιχείρηση έχει κερδίσει δώδεκα παγκόσμια πρωταθλήματα αναβάτη από την έναρξη του πρωταθλήματος το 1988. Έχει υποστηριχτεί ότι Ducati έχει συσσωρεύσει περισσότερους κερδίζει από οποιοσδήποτε άλλοσδήποτε κατασκευαστής επειδή οι κανόνες είναι έθεσε σκόπιμα για να ευνοήσει τα ποδήλατά τους μέσω της πίεσης κατασκευαστών αυτό, φυσικά, είναι ένα θέμα διαφωνίας.[16]
Έτος Πρωτοπόρος Μοτοσικλέτα
1990  Raymond Roche Ducati 851
1991  Doug Polen Ducati 888
1992  Doug Polen Ducati 888
1994  Carl Fogarty Ducati 916
1995  Carl Fogarty Ducati 916
1996  Τρόυ Corser Ducati 916
1998  Carl Fogarty Ducati 916
1999  Carl Fogarty Ducati 996
2001  Τρόυ Bayliss Ducati 996R
2003  Neil Hodgson Ducati 999F03
2004  James Toseland Ducati 999F04
2006  Τρόυ Bayliss Ducati 999F06

Το Ducati έχει κερδίσει επίσης δεκατέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα κατασκευαστών για τα έτη 1991-1996, 1998-2004, και 2006.

Πρωτάθλημα AMA Superbike

Πρωτάθλημα AMA Superbike, Ducati είχε το μερίδιο επιτυχίας του, με Doug Polen νίκη του τίτλου το 1993 και Τρόυ Corser το επόμενο έτος το 1994. Το Ducati έχει εισαγάγει ένα ποδήλατο σε κάθε εποχή AMA Superbike από το 1986, αλλά απέσυρε από τη σειρά μετά από την εποχή του 2006.[17][18][19]

Βρετανικό πρωτάθλημα Superbike

Βρετανικό πρωτάθλημα Superbike έχει κερδηθεί από Ducati τους αναβάτες σε επτά περιπτώσεις:
Έτος Πρωτοπόρος
1995 Steve Hislop
1999 Τρόυ Bayliss
2000 Neil Hodgson
2001 John Reynolds
2002 Steve Hislop
2003 Shane Byrne
2005 Gregorio Lavilla

Αναφορές

1. ^ α β γ Οικονομική δήλωση FY2007 εκμετάλλευσης μηχανών Ducati (PDF) http://www.ducati.com/company/fd_eng_10 ... en__2_.pdf
2. ^ Mach 1. ducati.com. Ανακτημένος επάνω 2007-01-25.
3. ^ DUCATI MOTOR HOLDING SPA ετήσια και στοιχείο 4 εκθέσεων μετάβασης (ξένος ιδιωτικός εκδότης) (20-φ). Πληροφορίες για την επιχείρηση. edgar-online.com (2004-06-30). Ανακτημένος επάνω 2008-01-25.
4. ^ Ιστορία της μοτοσικλέτας. mecossemi.com. Ανακτημένος επάνω 2007-01-25.
5. ^ Ιστορία του διδύμου δύο-βαλβίδων. Ανακτημένος επάνω 2008-01-25.
6. ^ Desmo για τα ομοιώματα. Ανακτημένος επάνω 2008-01-25.
7. ^ Αυτό που είναι σε ένα πετρέλαιο. yamaha-motor.ca. Ανακτημένος επάνω 2008-01-25.
8. ^ Fabio Taglioni: ένας μύθος. ducati.com. Ανακτημένος επάνω 2008-01-25.
9. ^ Desmo 2 ιστορία βαλβίδων. monsta.at. Ανακτημένος επάνω 2008-01-25.
10. ^ SANDISK ΑΚΡΑΙΟ DUCATI USB. bikervoodoo.com. Ανακτημένος επάνω 2008-03-24.
11. ^ 2003 ομάδα Ducati MotoGP. ducati.com. Ανακτημένος επάνω 2008-01-25.
12. ^ Ουίλιαμς, Evan (2007-07-22). Melandri σε Marlboro Ducati. superbikeplanet.com. Ανακτημένος επάνω 0228-01-25.
13. ^ Capirossi για να ενώσει Suzuki το 2008. bbc.co.uk (2007-08-16). Ανακτημένος επάνω 2008-01-25.
14. ^ Το d'Antin MotoGP Pramac γίνεται η Alice Team. eurosport.yahoo.com. Ανακτημένος επάνω 2008-01-25.
15. ^ Αλλαγές στους τεχνικούς κανόνες για το 2008. worldsbk.com. Ανακτημένος επάνω 2008-01-25.
16. ^ Στόχοι Ducatis 1098S KTM RC8 superbike. gizmag.com. Ανακτημένος επάνω 2008-05-23.
17. ^ Minoli, Federico (2006-08-22). AMA το προσεχές έτος. ducati.com. Ανακτημένος επάνω 2008-01-25.
18. ^ Ουίλιαμς, Evan (2007-03-08). Άκρες ραβδώσεων Superbike Ducati AMA. superbikeplanet.com. Ανακτημένος επάνω 2008-01-25.
19. ^ Adams, Dean (2006-08-22). Βόμβα: Το Ducati βγάζει AMA Superbike. Superbikeplanet.net. Ανακτημένος επάνω 2008-01-25.

Δείτε επίσης

* desmodromic
* Κατάλογος ιταλικών επιχειρήσεων
* Κατάλογος κατασκευαστών μοτοσικλετών

Εξωτερικές συνδέσεις

* ducati.com Επίσημος ιστοχώρος
* Μοτοσικλέτες Ducati Ανοικτό πρόγραμμα καταλόγου
* Ενώσεις και λέσχες Ducati Ανοικτό πρόγραμμα καταλόγου
* Επιχειρήσεις Ducati Ανοικτό πρόγραμμα καταλόγου

β • δ • ε
Σημαντικός και ξεχωριστός Ιταλικά μοτοσικλέτα marques

Aprilia · Benelli · Bimota · Cagiva · Ducati · Gilera · Laverda · Mondial · Morbidelli · Moto Guzzi · Moto Morini · MV Agusta · Piaggio · Vespa
β • δ • ε
Ducati
Μοτοσικλέτες Ducati:
748 • 749 • 750 Imola • 800SS • 848 • 851 • 888 • 900GTS • 916 • 996 • 998 • 999 • 1098 • Απόλλωνας • Desmosedici • Hypermotard • Τέρας • Multistrada • Pantah • Paso • PaulSmart1000LE • ST2 • ST3 • ST4 • Supermono • SuperSport
Μοτοποδήλατα Ducati:
55 • Βιαστικός • Cucciolo • Γεράκι • Rolly
Άλλα προϊόντα:
Φωτογραφική μηχανή Sogno
Συναγωνιμένος τμήμα
Ducati Corse



The original work was translated from English to Greek. To view the original article please click here.
Creative Commons Licence


Πολιτική απόρρητ

_________________
Μανωλης


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οποιος εχει ορεξη διαβαζει
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 25 Σεπ 2010, 01:33 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 03:24
Δημοσιεύσεις: 1247
Τοποθεσία: Λευκάδα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 800
Πολυ ενδιαφερον φαινεται........απο το λιγο που διαβασα :thumbsup: .......ειναι και 2.30 η ωρα :mrgreen:

Κι αυριο μερα ειναι,thanks :hibye:

_________________
Κνάει κνάει κμπάρε??


......και ο καλύτερος από όλους τους τρόπους για να μακρύνουμε τις μέρες μας είναι να κλέψουμε μερικές ώρες από τη νύχτα, αγαπητή μου.....

......όποιος πάει αργά,φτάνει γρήγορα......


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οποιος εχει ορεξη διαβαζει
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Αύγ 2011, 01:54 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Μάιος 2011, 14:10
Δημοσιεύσεις: 1967
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: cagiva c12r
:cool:

_________________
ένα εικονίδιο ίσων χίλιες λέξεις


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οποιος εχει ορεξη διαβαζει
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Αύγ 2011, 13:13 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 15 Ιαν 2009, 21:38
Δημοσιεύσεις: 405
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S2R 800
Άλλη: Aprilia SC 300
Αυτό κείμενο είναι μετάφραση δημιουργήθηκε αυτόματο από τον Google για δική σας αναγνώστες ευκολία? :wsmile:

_________________
2 Strokes 4 Ever!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Οποιος εχει ορεξη διαβαζει
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Αύγ 2011, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 00:07
Δημοσιεύσεις: 7838
immortal έγραψε:
* Διπλός σπινθήρας Desmotre: Το Desmo τρία βαλβίδα, υγρή δροσισμένη, 40° περιέλαβε τη γωνία βαλβίδων, (ST3)


:mrgreen:


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 




Ευρετήριο Δ. Συζήτησης » Δημοσιευσεις » Ιστορικά


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης