ClassicNikos έγραψε:
kai 100 δισεκατομμυρια σιγουρος να εισαι,δυστιχος ειχα την εμπειρια το xz10.
1098 δεν ειχα αλλα το 749s που ειχα ηταν 27.000.000.000% καλυτερο απο το ζχ
Το οτι του 749 σου φανηκαν καλυτερα δεν σημαινει οτι το ΖΧ δεν ειχε καλα φρενα.
Παιζουν παρα πολλα ρολο, το βαρος, το στησιμο των αναρτησεων και πολλα αλλα.
Προσωπικα παντως, και απο R1 αλλα και απο Hayabusa που ειχα την τυχη να εχω στην κατοχη μου δεν ειχα κανενα παραπονο δεδομενου οτι ειχαν να αντιμετωπισουν πολυ μεγαλυτερο βαρος και δυναμη απ οτι το 749 και 999s που και αυτα ειχα.
Δυστυχως στην προκειμενη περιπτωση το βαρος πεφτει κατα μεγαλο ποσοστο στον αναβατη και στο πως χρησιμοποιει τα φρενα.
Αν θεωρεις οτι τα τοκικο δεν ειναι καλα φρενα τοτε πιθανον απλα να μην ταιριαζουν στο στυλ σου.
Ακομα και σημερα και μετα απο πολλα μηχανακια μπορω με σιγουρια να πω οτι πιο φιλικα, προβλεψιμα και προοδευτικα φρενα απο τα 6πιστονα τοκικο που φοραει το R1 του 2008 αμφιβαλω αν υπαρχουν, και το λεω αυτο εχοντας οδηγησει και εντος αλλα και εκτος πιστας 1098R που κατ εμε εχει πραγματικα αποκοσμα φρενα οταν προκειται για αρχικο ''δαγκωμα''
Και υπαρχει και μελος του φορουμ που μπορει να στο επιβεβαιωσει αυτο μιας και εχει βαλει τα εν λογω 6πιστονα σε 848 και τα αποτελεσματα ειναι δραματικα καλυτερα απ οτι τα brembo.