help για την καταναλωση του fighter

Απάντηση
goukakos
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ 15 Απρ 2010, 23:20
Gender: Male
Other: cb 1000 r

help για την καταναλωση του fighter

Δημοσίευση από goukakos »

paides kalispera..mesa stis epomenes meres skeftomai na agorasw to fighter..kserete na moy peite ti katanalwsh dinei h etairia?
kai an kapoios kserei apo proswpikh tou empeireia na moy pei ti katanalwsh exei sta 100km mesa sth polh kai ektos..
milaw vevaia na pigainw kanonika..an to pieseis opws ola tha kapsei averta
na eiste kaLA/
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goukakos την Παρ 23 Απρ 2010, 16:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ApostolosVR
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1420
Εγγραφή: Τρί 07 Ιούλ 2009, 16:04
Gender: Male
Bike: Monster 696
Other: XF650,Bobber250,T5
Τοποθεσία: Χανιά
Επικοινωνία:

Re: help

Δημοσίευση από ApostolosVR »

.....
Fuel Consumption


7 litres per 100km :thumbsup:
http://bsk-defense.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kompimen

Re: help

Δημοσίευση από kompimen »

φίλε μου συγνώμη αλλά είναι κάπως παράξενο να συζητάς για αγορά ενός μηχανακιού 17000€ και ρωτάς για την κατανάλωση??

Αν σε απασχολεί η κατανάλωση τότε μάλλον δε θα σου πρότεινα να το πάρεις.

Δεν γνωρίζω πόσο ακριβώς καίει και δεν νομίζω να ξέρει και κανείς άλλος. Σε αυτό το μηχανάκι άλλα πράγματα προσέχεις όχι την κατανάλωση.


Πάντα φιλικά ..... :hibye:
goukakos
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ 15 Απρ 2010, 23:20
Gender: Male
Other: cb 1000 r

Re: help

Δημοσίευση από goukakos »

οκ χρησιμη απαντηση.
Άβαταρ μέλους
ApostolosVR
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1420
Εγγραφή: Τρί 07 Ιούλ 2009, 16:04
Gender: Male
Bike: Monster 696
Other: XF650,Bobber250,T5
Τοποθεσία: Χανιά
Επικοινωνία:

Re: help

Δημοσίευση από ApostolosVR »

Σορρυ αν το πείρες στραβά!!!!!! :bighug:

Να και το link : http://bikes.drive.com.au/Editorial/Art ... leId=66205" onclick="window.open(this.href);return false;
http://bsk-defense.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
goukakos
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ 15 Απρ 2010, 23:20
Gender: Male
Other: cb 1000 r

Re: help

Δημοσίευση από goukakos »

φιλε μου σπουδαζω σε πολη αλλα μενω σε χωριο και βενζιναδικο με 100αρα που χρειαζομαι δεν υπαρχει και θελω να δω αν με βγαζουν τα χιλιομετρα
goukakos
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ 15 Απρ 2010, 23:20
Gender: Male
Other: cb 1000 r

Re: help

Δημοσίευση από goukakos »

ApostolosVR έγραψε:Σορρυ αν το πείρες στραβά!!!!!! :bighug:

Να και το link : http://bikes.drive.com.au/Editorial/Art ... leId=66205" onclick="window.open(this.href);return false;

οχι φιλε μια χαρα η απαντηση αυτο που εχω τωρα καιει περισσοτερα
Άβαταρ μέλους
red lizard
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4137
Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:25
Gender: Male
Τοποθεσία: κερκυρα

Re: help

Δημοσίευση από red lizard »

φιλε για να πιγενεις στην (δουλεια) σου δεν σου κανει.
ποσο καιει δεν ξερω
απλα ξερω οτι εγω με το σμτ παω μεχρι και 14-15 λτ στα 100
και οσο πιο πολυ καιω τοσο πιο πολυ το γουσταρω.
σκεψου με το φιτερ!!! :whistling:
Άβαταρ μέλους
cts
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1019
Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2009, 15:58
Gender: Male
Bike: -Other-

Re: help

Δημοσίευση από cts »

μην το ψαρωνετε το παιδι, εκτος αν δεν τα γραφετε για πλακα οτι καιει...:)

δεν καιει τιποτα το fighter φιλαρακι...σε σημειο ανησυχητικο...
θα εχεις με νορμαλ χρηση 6.5 με 7.2 καταναλωση και ολα στα κοκκινα γυρω στο 7.5.
οταν μπει -1 δοντι μπροστα περιμενεις παλι 0.3 - 0.5 καταναλωση παραπανω και οταν ανοιξεις και τους αεραγωγους παλι κατι της παραπανω...

θα διαπιστωσεις οταν το παρεις οτι εχει προβληματα στον χαρτη λογο euro3 επειδη ακριβως ειναι πολυ φτωχο και δεν καιει τιποτα το εργαλειο... το Ζ750 που ειχα εκαιγε ανετα 10/100 οποτε αν αυτο ειναι το προβλημα σου και οχι η συντηρηση και τα 21.000 τοτε....χτυπα το! :)
'04 YAMAHA 660XTX (sold)
'07 KAWASAKI Z750 (sold)
'10 DUCATI Streetfighter S
'05 DUCATI S2R 800
'01 KYMCO BW 125cc
Άβαταρ μέλους
REDMONSTER
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 714
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:44
Gender: Male
Bike: Monster S4
Other: KTM Adventure 990
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: help

Δημοσίευση από REDMONSTER »

Εχεις 16,5λιτ ρεζερβουαρ, αν υπολογισεις γυρω στα 10λιτρα καταναλωση στα 100χλμ χοντρα-χοντρα και με νορμαλ οδηγηση...σου δινει μια αυτονομια της ταξης των 160 χλμ. Τα 7 λιτρα που λενε ισως να ειναι λιγα και κατω απο ιδανικες συνθηκες.

Εγω θα σου προτεινα με νορμαλ χρηση(οχι κοφτες) και σε μεικτο δικτυο (πολη-εθνικη) να εφαρμοσεις τον νομο του γεμισματος καθε 130 χιλ που εχω εφαρμοσει σε ολα μου τα Ducati εδω και 3 χρονια και δε με εχει προδοσει ποτε.

Το μηχανακι ειναι εκπληκτικο παντως απο ολες του τις αποψεις, κανεις πολλη καλη επιλογη, με το καλο λοιπον :thumbsup:
Δημήτρης - Κι αν ειμαι ροκ !!!
goukakos
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ 15 Απρ 2010, 23:20
Gender: Male
Other: cb 1000 r

Re: help

Δημοσίευση από goukakos »

παιδες πραγματικα ευχαριστω ολου σας για την βοηθεια..
απλα θελω να φυγω απο 4κυλινδρο κινητηρα καθως κανω και πολλα χιλ μεσα στην πολη και το μηχανακι το νιωθω να απελπιζετε στους δρομους της πολης.θα μου πεις και το ducat δεν ειναι για πολη αλλά ειναι 2 κυλινδρο οπως και να το κανουμε.
εγω με το cb καιω εντος πολης 11,5 λιτρα στα 100χιλ και εκτος 8 λιτρα στα 100 σε νορμαλ ταχυτητες..
Άβαταρ μέλους
cts
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1019
Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2009, 15:58
Gender: Male
Bike: -Other-

Re: help για την καταναλωση του fighter

Δημοσίευση από cts »

οχι φιλε μου με βαση το τελευταιο σου ποστ ΔΕΝ σου κανει το fighter.
το fighter σε σχεση με το CB εχει λιγοτερη καταναλωση ΕΞΩ απο την πολη και ιδια πανω κατω (η περισσοτερη σε καποιες περιπτωσεις ειδικα ετσι οπως καταλαβαινω οτι το πας) ΜΕΣΑ στην πολη. στο μεικτο νομιζω πανω κατω τα ιδια με λιγο καλυτερη καταναλωση το fighter. οταν λες οτι το CB σου καιει 11.5 λιτρα (μαμα?) παει να πει οτι του πινεις το αιμα πρωτες δευτερες συνεχεια...εγω τετοια καταναλωση στο CB1000 του φιλου μου δεν εχω δει ποτε...δλδ το εχουμε συζητησει πολλες φορες και πανω απο 8-9 δεν μου εχει πει οτι του εχει καψει...

τωρα εμενα το fighter μου αυτα τα νουμερα που λες δεν τα εχει φτασει ποτε αλλα ομως δεν το μετακινω καθολου στην πολη. ακομα και οταν το μετακινουσα για λιγο στην αρχη δεν πηγαινα κεντρο κλπ πηγαινα αποστασεις σε στυλ Αγ. Δημητριο --> Σαλαμινα και πισω...οποτε ηταν εντος πολης αλλα "μεικτο" το λες...

o L-Twin Desmodromic 1098 κινητηρας του fighter ΔΕΝ ειναι ενας δικυλινδρος κινητηρας οπως γραφεις παραπανω που θα ειναι πιο ξεκουραστος μεσα στην πολη και πεταλουδες και γρασιδια...δεν ειναι TDM το fighter..."μαμα" οταν το εχεις κατω απο τις 4.000 εχει λοξιγκα σε φαση σα να εχει χαλασει.αν το θεωρεις αυτο πιο ξεκουραστο τοτε οκ, παρτο :)

ακομα και μετα απο -1 δοντι μπροστα και διαφορα "tweeks" (Και το update του χαρτη απο την ducati) και παλι κατω απο τις 3.000 δεν ειναι ομαλο, ειδικα αν μιλαμε οτι θα το εχεις μεσα στην πολη για να πηγαινεις δουλεια κλπ.

Η θεση οδηγησης του ΔΕΝ ειναι για τετοια χρηση. Τωρα αν αλλαξεις footpegs και βαλεις και ενα rizoma τιμονι, τοτε θα σηκωθεις αρκετα (οπως και το fighter σε καθε χαιδεμα του γκαζιου!χεχε) αλλα δεν βρισκω λογικη σε μια τετοια αγορα...το streetfighter ειναι αυτο που λεει το ονομα του....και για αυτη τη δουλεια εχει κατασκευαστει...

Οπως και ναχει, τα νουμερα που λες δεν υπαρχουν για το fighter...εγω για να καταλαβεις το γεμιζω σχεδον (αφηνω κλασικα επανω απο την ταπα να εχει κενο οπως λεει στο μανουαλ) δλδ εχει 16λιτρα ή και λιγοτερο μεσα και λιγοτερο απο 175-180 χιλιομετρα πριν αναψει η ρεζερβα δεν εχω δει (και με το -1 δοντι και ανοιγμα αεραγωγων). Το μεγαλυτερο που εχω δει ειναι γυρο στα 240. αλλα εχει και 3 λιτρα στην ρεζερβα μετα ετσι;...

Anyway....αν θες να κανονισεις να παμε καμια βολτα να στα πω απο κοντα μεσα ειμαι, αλλα τωρα απο την δουλεια απο που να αρχισω και που να τελειωσω, δεν με φτανουν 2 σελιδες να σου εξηγω, παντως ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΑΥΤΗ Η ΜΗΧΑΝΗ ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ... (και ναι μετα θα παρεις αλλο να πηγαινεις δουλεια και ναι δεν θα παρεις μετα ξανα japanato και ναι δεν υπαρχει το εργαλειο καθε φορα που θα βαζεις το σταντ θα εχεις ενα ηλιθιο χαμογελο ζωγραφισμενο στη μουτσουνα σου)


ΥΓ: αν δωσεις +1000 για αγραφο εγκεφαλο η παραλληλο + "σπαστηρι" του μαμα εγκεφαλου να μην διαβαζει τους Λ και το ρυθμισεις σωστα κλπ κλπ τοτε θα γινει σαφως πιο πολιτισμενο για μεσα στην πολη, αλλα τοτε μην περιμενεις και την καταναλωση που εχει μαμα και 7-8 λιτρα τα 100...μετα πηγαινεις αλλου...εκει που εισαι στην καλυτερη!! :) το fighter πριν τις 6.000 ΜΑΜΑ κατεβαινει το AFR μεχρι και στο 16 αν σου λεει κατι...απο εκει και μετα ειναι στο 13 και λιγοτερο μεχρι τον κοφτη...
'04 YAMAHA 660XTX (sold)
'07 KAWASAKI Z750 (sold)
'10 DUCATI Streetfighter S
'05 DUCATI S2R 800
'01 KYMCO BW 125cc
springer
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Παρ 07 Νοέμ 2008, 21:56
Gender: Male
Bike: -Other-
Other: H-D Springer1994

Re: help για την καταναλωση του fighter

Δημοσίευση από springer »

[/quote]

ΥΓ: αν δωσεις +1000 για αγραφο εγκεφαλο η παραλληλο + "σπαστηρι" του μαμα εγκεφαλου να μην διαβαζει τους Λ και το ρυθμισεις σωστα κλπ κλπ τοτε θα γινει σαφως πιο πολιτισμενο για μεσα στην πολη, αλλα τοτε μην περιμενεις και την καταναλωση που εχει μαμα και 7-8 λιτρα τα 100...μετα πηγαινεις αλλου...εκει που εισαι στην καλυτερη!! :) το fighter πριν τις 6.000 ΜΑΜΑ κατεβαινει το AFR μεχρι και στο 16 αν σου λεει κατι...απο εκει και μετα ειναι στο 13 και λιγοτερο μεχρι τον κοφτη...[/quote]

Μαμα καταναλωση 7-8 lt τα 100km. Με ECU- εξατμιση-φιλτρο κλπ το μηχανακι μεταμορφωνεται και γινεται πολυ καλυτερο ακομα και στην πολη αλλα... 12 lt 100 km . Εκτος κι αν εχεις δευτερο οικονομικο χαρτη στην ECU αλλα με αυτον αποκλειεται να ειναι τοσο σωστο και να δουλευει καλα χαμηλα, απλα θα εινα πιο οικονομικος.
goukakos
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ 15 Απρ 2010, 23:20
Gender: Male
Other: cb 1000 r

Re: help για την καταναλωση του fighter

Δημοσίευση από goukakos »

οσο αφορα την καταναλωση του cb εδω στη πατρα μεσα στη πολη πραγματικα τριτη ταχυτητα δεν υπαρχει δυνατοτητα να βαλεις.μαμα δεν ειναι εχει εξατμιση φιλτρο προγραμμα.
κακα τα ψεμματα οι μηχανες οπως τα λετε δε κανουν περα απο τα ταξιδια.οκ παω ταξιδια αλλα κυκλοφορουμε και μεσα σε πολη οπως ολοι μας.το θεμα ειναι ποια βενζινη βαζετε?100αρα?
εγω παντα ΣΕΛ 100αρα power και θελω 7λιτρα τα 60χιλιομετρα εντος και εκτος θελω 7λιτρα τα 120χιλιομετρα περιπου.
τρελη διαφορα.
και λεω να παω σε ενα δικυληνδρο να γλυτωσω κατι απο την στιγμη που διαθετω ενα αξιολογο ποσο στα καυσιμα.
με την λογικη οτι δε μου κανει ο ντουντουκα επειδη κανω αυτη τη δουλεια αγοραζω ενα παπι και τελος.αλλα ουτε παπι θελω αλλα ουτε και αμαξι.θελω ενα δικυληνδρο 1000 αρη που απο φαναρι σε φαναρι θα οργωνει.
εγω απλα ηθελα να μαθω απο καποιον που ξερει τις καταναλωσεις για να συγκρινω.
Άβαταρ μέλους
cts
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1019
Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2009, 15:58
Gender: Male
Bike: -Other-

Re: help για την καταναλωση του fighter

Δημοσίευση από cts »

goukakos έγραψε:οσο αφορα την καταναλωση του cb εδω στη πατρα μεσα στη πολη πραγματικα τριτη ταχυτητα δεν υπαρχει δυνατοτητα να βαλεις.μαμα δεν ειναι εχει εξατμιση φιλτρο προγραμμα.
κακα τα ψεμματα οι μηχανες οπως τα λετε δε κανουν περα απο τα ταξιδια.οκ παω ταξιδια αλλα κυκλοφορουμε και μεσα σε πολη οπως ολοι μας.το θεμα ειναι ποια βενζινη βαζετε?100αρα?
εγω παντα ΣΕΛ 100αρα power και θελω 7λιτρα τα 60χιλιομετρα εντος και εκτος θελω 7λιτρα τα 120χιλιομετρα περιπου.
τρελη διαφορα.
και λεω να παω σε ενα δικυληνδρο να γλυτωσω κατι απο την στιγμη που διαθετω ενα αξιολογο ποσο στα καυσιμα.
με την λογικη οτι δε μου κανει ο ντουντουκα επειδη κανω αυτη τη δουλεια αγοραζω ενα παπι και τελος.αλλα ουτε παπι θελω αλλα ουτε και αμαξι.θελω ενα δικυληνδρο 1000 αρη που απο φαναρι σε φαναρι θα οργωνει.
εγω απλα ηθελα να μαθω απο καποιον που ξερει τις καταναλωσεις για να συγκρινω.
a) η μηχανη σου με φιλτρο/προγραμμα και εξατμιση καιει ηδη ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 με 3 λιτρα τα 100 χιλιομετρα παραπανω απο οτι θα εκαιγε πριν... τουλαχιστον ετσι...;

β) μονο 100αρα.

γ) αν θες δικυλινδρο για να γλειτωσεις παρε ενα νορμαλ δικυλινδρο. ο desmo με τα 155 αλογα (143 ροδα εβγαλε το δικο μου) δεν θα σε γλειτωσει απο κατι, θα σε μπλεξει...

δ) με το fighter μαμα, στην πατρα, θα βαζεις ΜΟΝΟ πρωτη...οπως το ακους...ΜΟΝΟ πρωτη...και με αυτην θα εισαι συνεχεια στον συμπλεκτη για να μην σβισει.

ε) αν θες δικυλινδρο που θα οργωνει απο φαναρι σε φαναρι και πρεπει ναναι duc τοτε παρε το hyper να τρελαθεις και να γλειτωσεις και να εχεις και καλυτερη καταναλωση...για να δουλεψει το fighter πρωτη δευτερα θες 14αρι γραναζι + εγκεφαλο/εξατμιση και τοτε μιλας για καταναλωση σαν αυτη που εχεις στην καλυτερη.

anyway...αρκετα σου εγραψα νομιζω, μπορεις πλεον (και απο αυτα που προσθεσε και ο κωστας - springer) να εχεις μια πληρη εικονα για το τι εστι fighter...το προβλημα σου δεν ειναι η καταναλωση, αλλα ο αποτομος χαρακτηρας του δικυλινδρου desmo, που σου ξαναλεω...δεν ειναι TDM...

αν σε νταβλωνει, παρτο...γιαυτο το πηρα και εγω και ας μου τα ελεγε αυτα φιλος μου που το εχει και ηξερε οτι δεν θα κανει για την χρηση που το ηθελα αρχηκα...Το πηρα που λες και μετα αγορασα και ενα σκοοτερ αν σου λεει κατι...

φιλικα,
χρηστος.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cts την Κυρ 25 Απρ 2010, 13:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
'04 YAMAHA 660XTX (sold)
'07 KAWASAKI Z750 (sold)
'10 DUCATI Streetfighter S
'05 DUCATI S2R 800
'01 KYMCO BW 125cc
goukakos
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Πέμ 15 Απρ 2010, 23:20
Gender: Male
Other: cb 1000 r

Re: help για την καταναλωση του fighter

Δημοσίευση από goukakos »

αυτη ειναι συμβουλη φιλε και πραγματικα ευχαριστω.τι γραναζι εχει μαμα?¨
οσο αφορα οτι πηρες και σκουτερ το πιστευω γιατι το καταλαβα οτι θα το χρειαστω και εγω..απλα δε με αγγιζει αλλο street δικυλινδρο
Άβαταρ μέλους
cts
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1019
Εγγραφή: Τρί 25 Αύγ 2009, 15:58
Gender: Male
Bike: -Other-

Re: help για την καταναλωση του fighter

Δημοσίευση από cts »

αν το παρεις απλα γιατι το γουσταρεις μαζι σου...αλλα να το παρεις με αυταπατη οτι θα δουλευει πιο ξεκουραστα απο το 4κυλινδρο τοτε...σορρυ αλλα δεν θα συμφωνησω! :)

δεν θυμαμαι τι γραναζι εχει πισω...μπροστα εχει 15 σιγουρα...παντως ειναι πολυ μακρη...μονο πρωτη θαχεις κορινθου/μαιζωνος/γουναρη κλπ :)...

θα χρειαστεις το σκοοτερ 100%, αλλιως αν θες 1 μηχανη μεινε με το CB που τα σπαει...:)
'04 YAMAHA 660XTX (sold)
'07 KAWASAKI Z750 (sold)
'10 DUCATI Streetfighter S
'05 DUCATI S2R 800
'01 KYMCO BW 125cc
Απάντηση