D3§m02K έγραψε:Εγώ φταίω που με τσιτώνεις βραδυάτικο με τις μόντες to come ρε; ; ;
Και δε με λες ρε παλουκάρι; Γιατί να μη φορέσεις ΕΝΑ μεγαλύτερο ψυγείο; Να αποφύγεις και τα "κόψε-ράψε" με τα μαρκούτσα και το θέμα με την πίεση;
Γιατί ο μαστορις είπε ότι όλα τα αερόψυκτα που τρέχουν στους αγώνες στο εξωτερικό φοράνε 2 ψυγεία ένα πάνω και ένα κάτω ,μπροστά από τον οριζόντιο κύλινδρο
ο αισθητηρας για τη θερμοκρασια λαδιου στο Μουλτι 620, ειναι για το καντραν και οχι για την ηλεκτρονικη
το καλυτερο σημειο (οπως αναφερθηκε ηδη) για το ψυγειο λαδιου, το εχει απο το εργοστασιο το Μουλτι 1000-1100 --> αφηνει τον αερα να πηγαινει ελευθερα στον πισω κυλινδρο και χωρις να τον ζεσταινει (εχετε δοκιμασει στον να ριξετε με τον αερα πανω στο ψυγειο οταν το λαδι εχει 110-120 βαθμους και να βαλετε το χερι σας απο πισω;; )
θεμα να πεσει η πιεση δεν νομιζω πως θα υπαρξει, μιας και εχει δοκιμαστει πολλες φορες η πατεντα με τα δυο ψυγεια.
αν εγω ηθελα να βαλω και 2ο ψυγειο πανω στο μουλτι, θα εβαζα κατω απο τον μπροστινο κυλινδρο...
Κάτω απο τον μπροστινό κύλινδρο ειναι ασφαλές όμως??Νομίζω οτι ειναι ιδανικό σημείο εκεί.....Θελω να αποφύγω την τοποθέτηση του ψυγείου μπροστά απο τον μπροστινό κύλινδρο..
ENGAKATS έγραψε:ο αισθητηρας για τη θερμοκρασια λαδιου στο Μουλτι 620, ειναι για το καντραν και οχι για την ηλεκτρονικη
Δεν διαφωνώ ότι αυτός ο αισθητήρας είναι αποκλειστικά για την ένδειξη του καντράν στο multi (σε αντίθεση με τον αισθητήρα της κεφαλής στο monster 620-και αν κάνω λάθος σε αυτό διόρθωσε με...), αλλά παρόλα ταύτα θα ήθελα να δίνει σωστή ένδειξη και το κυριότερο να δίνει σωστή ένδειξη συγκριτικά με την παλιά του θέση για να ξέρω και τι μου γίνεται.
Τέλος πάντων, για την ιστορία και μόνο, ο αισθητήρας μονώθηκε και πλέον οι μεταβολές στις ενδείξεις του στο σταμάτα-ξεκίνα δεν είναι τόσο μεγάλες.
DSC00719 (medium).jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει