Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αυτονομία
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Αύγ 2008, 21:04 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 11:48
Δημοσιεύσεις: 235
Τοποθεσία: Θάσος
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: GT 1000
Καλησπέρα συνdesmίτες,

αντιμετωπίζω ένα θέμα με την Κυρία μου και θέλω την βοήθεια σας. Μου φαίνεται ότι είναι λίγο φαγανή, και σε σχέση με το Μ600 που είχα πριν και σε σχέση με αυτά που διαβάζω στο ducati.ms. Η καλύτερη επίδοση που έχω πετύχει είναι μια φορά που έγραψε 200 χλμ. και μετά άναψε το λαμπάκι της ρεζέρβας, συνήθως ανάβει στα 160-180- χλμ όταν κάνω πορεία με 4500-5000 rpm. Αν δεν σας κάνει κόπο, σας παρακαλώ καταθεσατε τις δικές σας επιδόσεις-απόψεις. Ευχαριστώ προκαταβολικά

_________________
me cago en el motor


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτονομία
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Αύγ 2008, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 00:07
Δημοσιεύσεις: 7838
Mε το 11άρι τεπόζιτο του monster (+3 λίτρα ρεζέρβα) βλέπω πλέον λαμπάκι στα 170.

Εσύ με το 12άρι (+3,5 λίτρα ρεζέρβα), θα έπρεπε να βγάζεις περισσότερα χιλιόμετρα (με "πολιτισμένη" οδήγηση :)) ). Δεν την πας για ένα ρύθμισμα με το Mathesis; Σαν πολύ "πλούσια" μού ακούγεται. Ρίξε και μια ματιά στα μπουζί σου για να το διασταυρώσεις.

Αυτ(ι)ά :hibye:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτονομία
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Αύγ 2008, 23:35 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:49
Δημοσιεύσεις: 2853
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 620
Άλλη: ΚΤΜ 200
Εγώ έχω καταλάβει ότι η κατανάλωση ποικίλει ανάλογα με τον τρόπο που το πας και με το καύσιμο που βάζεις. Και εξηγούμε...

Έχω δει σε σβέλτη οδήγηση σε στροφές (που είσαι φρένο-γκάζι), με το στροφόμετρο να παίζει από τις 7.000 μέχρι τις 10000 σαλ συνέχεια, στα 150-160 χιλ. λαμπάκι ρεζέρβας. Σε πιο χαλαρούς ρυθμούς πάει άνετα 180 χιλ. Με V-Power racing τα 200 χιλ τα πιάνεις. Σε εκδρομικούς ρυθμούς και σε δρόμους εκτός του νησιού μου, δηλαδή με περισσότερες ευθείες και σταθερό γκάζι, με την racing έχω δει και 220 χιλ ίσως και παραπάνω.

Για το καύσιμο το έχω τσεκάρει αρκετές φορές και είμαι πλέον σχεδόν σίγουρος ότι οι 100άρες βενζίνες έχουν σημαντικά μειωμένη κατανάλωση σε σημείο που ίσως και να συμφέρουν οικονομικά.

_________________
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτονομία
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Αύγ 2008, 07:47 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:32
Δημοσιεύσεις: 573
Τοποθεσία: midili
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 620
Άλλη: ΔΟΥΚΑΤΙ-ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜ
tonino έγραψε:
Καλησπέρα συνdesmίτες,

αντιμετωπίζω ένα θέμα με την Κυρία μου και θέλω την βοήθεια σας. Μου φαίνεται ότι είναι λίγο φαγανή, και σε σχέση με το Μ600 που είχα πριν και σε σχέση με αυτά που διαβάζω στο ducati.ms. Η καλύτερη επίδοση που έχω πετύχει είναι μια φορά που έγραψε 200 χλμ. και μετά άναψε το λαμπάκι της ρεζέρβας, συνήθως ανάβει στα 160-180- χλμ όταν κάνω πορεία με 4500-5000 rpm. Αν δεν σας κάνει κόπο, σας παρακαλώ καταθεσατε τις δικές σας επιδόσεις-απόψεις. Ευχαριστώ προκαταβολικά


σιγουρα ειναι μικρη η αυτονομια αυτη σε αυτο το ευρος στροφων αλλα μην συγρινεις την καταναλωση του gt με το Μ600.εμενα στον παυλο το λαμπακι αναβει και στα 120-140 χμλ σε κυνηγητο με τον geo-multi :whistling:

σιγουρα τον φουλαρεις τον ντεποζιτα?το λεω γιατι καμια φορα νομιζεις οτι δεν παιρνει αλλο αλλα μερικα λιτρακια τα χωραει ακομα.

θα δουμε επιτελους καμια φωτο απο την καταπληκτικη GT?
:hibye:

_________________
χρηστος-μου ποναει ο νους μου.
EVERYBODY DIES NOT EVERYBODY LIVES


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτονομία
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Αύγ 2008, 08:36 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:13
Δημοσιεύσεις: 815
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S2R 1000
Και εγώ σε γρήγορους ρυθμούς δεν βγάζω πάνω από 140 χιλιόμετρα!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτονομία
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:18 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 11:48
Δημοσιεύσεις: 235
Τοποθεσία: Θάσος
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: GT 1000
Καλημέρα παίδες,

σίγουρα το καύσιμο έχει να κάνει με την κατανάλωση αλλά στην δική μας περίπτωση -desmodue- δεν νομίζω ότι είναι ο σημαντικότερος παράγοντας....με τους ρυθμούς που πηγαίνω, καθαρά πορείας, για τα 13 λίτρα που κατάφερα να σπρώξω μέσα στο ντεπόζιτο -αφού πρώτα σκουντούσα κανα χιλιόμετρο :roll: - θα περίμενα τουλάχιστον 200+ χλμ, ώστε να είμαι κοντά στα 6-6,5 /100χλμ μια και δεν το "κανιβαλίζω"...χρήστο, μόλις αλλάξω το ψαλίδι -γιατί έφαγε ένα "ξούρισμα" καλό- ευχαρίστως να ποστάρω φώτο και αν είμαι τυχερός θα ανεβάσω και D16 με σαγιονάρα και ξεκράνωτο τον δικό μας :shock:

Νίκος

_________________
me cago en el motor


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτονομία
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Αύγ 2008, 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:49
Δημοσιεύσεις: 2853
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 620
Άλλη: ΚΤΜ 200
chducos1 έγραψε:
εμενα στον παυλο το λαμπακι αναβει και στα 120-140 χμλ

Αλήθεια Χρήστο, μέτρησες καθόλου κατανάλωση στις Σέρρες???

_________________
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτονομία
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Αύγ 2008, 14:35 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 12:44
Δημοσιεύσεις: 714
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S2R 800
Άλλη: KTM Adventure 990
Οπως ειπε και ο Γιωργος βρεξει χιονισει μεσα στην πολη στα 140κμ αναβει λαμπακι. Για οπουδηποτε αλλου με νορμαλ οδηγηση μετα τα 160 αναβει λαμπακι. Τωρα με σκισιμο στην Εθνικη στα 140κμ αναβει παλι.

Ο Χρυσος κανονας για μενα με το Monster εινα: ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΣΤΑ 140 KM !!! - εχει δεν εχει αναψει το λαμπακι!!! Εμενα με βολευει απιστευτα γιατι κατα πρωτον εχω το κεφαλι μου ησυχο και μπορω να συγκεντρωθω στον δρομο και κατα δευτερον γιατι οδηγικα συμπεφτει με τα διαλειμματα για ξεμουδιασμα.

_________________
Δημήτρης - Κι αν ειμαι ροκ !!!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτονομία
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 26 Αύγ 2008, 16:32 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:32
Δημοσιεύσεις: 573
Τοποθεσία: midili
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 620
Άλλη: ΔΟΥΚΑΤΙ-ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜ
Αλήθεια Χρήστο, μέτρησες καθόλου κατανάλωση στις Σέρρες???[/quote]

αμα ο βενζινας ειχε κορη μου την ειχε δωσει!!!!!!!!!
40 ευρα σε μια μερα απλη αμολυβδη ειναι πολλαααααα
καθε 2 30λεπτα ηθελα 10 ευρα τζινα
παει για ξαναρυθμισμα ο παυλος

_________________
χρηστος-μου ποναει ο νους μου.
EVERYBODY DIES NOT EVERYBODY LIVES


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτονομία
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Σεπ 2008, 16:23 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 01:26
Δημοσιεύσεις: 6000
Τοποθεσία: Πειραιας
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 620
Άλλη: SBK 848
panosduc έγραψε:
δηλαδη ρε παιδες το 748 που θα παρω ποσα χ,λ.μ να κανει πριν αναψει λαμπακι;;


Αναλογα με τις διαθεσεις του δεξιου σου καρπου...
εγω στο 848 να φανταστεις που θεωρητικα καιει περισσοτερα (και με termignoni φορεμενες) εχω 145 χλμ πριν μου αναψει ρεζερβα...
(* με σβελτη οδηγηση.. ουτε νωχελικη αλλα ουτε ταπα...)

στις Σερρες θυμαμαι που ημουν μονιμα με το γκαζι τσιτα και το μοτερ να ουρλιαζει στα κοκκινα στα 115 με 120 χλμ αναβε η ρεζερβα..
\ :hibye:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτονομία
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 05 Σεπ 2008, 09:12 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2164
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Παίδες ανοίγω μεγάλο κεφάλαιο για κατανάλωση.
Αυτά που την επιρρεάζουν άμμεσα είναι:
Κόντρα αέρας
Υψηλή η χαμηλή βαρομετρική
Υγρασία αέρος
Βάρος μηχανής (γεμάτο τεπόζιτο=13κιλά)
Πίεση ελαστικών
Μπαγάζια στην σέλλα
Αεροδυναμική μηχανής
Ενδυμασία αναβάτη
Τρόπος οδήγησης(επιταχ.επιβραδ.)
Θερμοκρασία κινητήρα
Ποιότητα λαδιού
Θα πω μόνον ότι στα 100/χιλ. ώρα χρειάζεται 12 έως 14 ίππους
Τα γυμνά λίγο παραπάνω
Στα διακόσια έχουμε 5-7% τριβή στο δρόμο.
Αλλα 3-5% παρασιτικές τριβές στον κινητήρα μας.
Το υπόλοιπο είναι αέρας κοπανιστός,δοκιμάστε να είστε καλοντυμένοι ,σκυμένοι,πρωί,χωρίς αέρα,ψύχρα(βαρομετρική 1040),χωρίς πολλές επιταχ.-επιβραδ.και θα δείτε μέχρι και 20% διαφορά στην κατανάλωση.Η ποιότητα στο καύσιμο δίνει μόνον 0,8% επιπλέον απόδοση.Αποδοτικοί κινητήρες δεν σημαίνει και ενεργοβόροι ισα-ισα αν έχουν αεροδυναμική καλή τότε είναι οικονομικότεροι. Στην διάθεση του καθενός για περισσότερα.
Κωνσταντίνος

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτονομία
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 05 Σεπ 2008, 10:40 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:
Παίδες ανοίγω μεγάλο κεφάλαιο για κατανάλωση.
Αυτά που την επιρρεάζουν άμμεσα είναι:
Κόντρα αέρας
Υψηλή η χαμηλή βαρομετρική
Υγρασία αέρος
Βάρος μηχανής (γεμάτο τεπόζιτο=13κιλά)
Πίεση ελαστικών
Μπαγάζια στην σέλλα
Αεροδυναμική μηχανής
Ενδυμασία αναβάτη
Τρόπος οδήγησης(επιταχ.επιβραδ.)
Θερμοκρασία κινητήρα
Ποιότητα λαδιού
Θα πω μόνον ότι στα 100/χιλ. ώρα χρειάζεται 12 έως 14 ίππους
Τα γυμνά λίγο παραπάνω
Στα διακόσια έχουμε 5-7% τριβή στο δρόμο.
Αλλα 3-5% παρασιτικές τριβές στον κινητήρα μας.
Το υπόλοιπο είναι αέρας κοπανιστός,δοκιμάστε να είστε καλοντυμένοι ,σκυμένοι,πρωί,χωρίς αέρα,ψύχρα(βαρομετρική 1040),χωρίς πολλές επιταχ.-επιβραδ.και θα δείτε μέχρι και 20% διαφορά στην κατανάλωση.Η ποιότητα στο καύσιμο δίνει μόνον 0,8% επιπλέον απόδοση.Αποδοτικοί κινητήρες δεν σημαίνει και ενεργοβόροι ισα-ισα αν έχουν αεροδυναμική καλή τότε είναι οικονομικότεροι. Στην διάθεση του καθενός για περισσότερα.
Κωνσταντίνος


+992

:thumbsup: :thumbsup:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αυτονομία
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Σεπ 2008, 12:53 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 11:23
Δημοσιεύσεις: 341
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 999
Άλλη: ktm990adv,300exc-e
το μηχανακι ειναι μαμα η εχεις πανω εξατμισεις φιλτρα και τα ρεστα?
Να ξερεις οτι παιζει και αυτο το ρολο του....
Εμενα στο ss οταν ηταν μαμα αναβε λαμπακι με 5000-7000 στροφες
στα 240 χλμ ενω οταν εκανα τις παραπανω μετατροπες με τις ιδιες στροφες αναβε στα 180-190!!! :thumbsup:

_________________
http://www.ownersdirect.co.uk/greece/GR1440.htm


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

cron

Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης