Αυτονομία

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
tonino
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 12:48
Gender: Male
Other: Yamaha XT 500
Τοποθεσία: Θάσος

Αυτονομία

Δημοσίευση από tonino »

Καλησπέρα συνdesmίτες,

αντιμετωπίζω ένα θέμα με την Κυρία μου και θέλω την βοήθεια σας. Μου φαίνεται ότι είναι λίγο φαγανή, και σε σχέση με το Μ600 που είχα πριν και σε σχέση με αυτά που διαβάζω στο ducati.ms. Η καλύτερη επίδοση που έχω πετύχει είναι μια φορά που έγραψε 200 χλμ. και μετά άναψε το λαμπάκι της ρεζέρβας, συνήθως ανάβει στα 160-180- χλμ όταν κάνω πορεία με 4500-5000 rpm. Αν δεν σας κάνει κόπο, σας παρακαλώ καταθεσατε τις δικές σας επιδόσεις-απόψεις. Ευχαριστώ προκαταβολικά
me cago en el motor
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Αυτονομία

Δημοσίευση από D3§m02K »

Mε το 11άρι τεπόζιτο του monster (+3 λίτρα ρεζέρβα) βλέπω πλέον λαμπάκι στα 170.

Εσύ με το 12άρι (+3,5 λίτρα ρεζέρβα), θα έπρεπε να βγάζεις περισσότερα χιλιόμετρα (με "πολιτισμένη" οδήγηση :)) ). Δεν την πας για ένα ρύθμισμα με το Mathesis; Σαν πολύ "πλούσια" μού ακούγεται. Ρίξε και μια ματιά στα μπουζί σου για να το διασταυρώσεις.

Αυτ(ι)ά :hibye:
Άβαταρ μέλους
geo_multi
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)

Re: Αυτονομία

Δημοσίευση από geo_multi »

Εγώ έχω καταλάβει ότι η κατανάλωση ποικίλει ανάλογα με τον τρόπο που το πας και με το καύσιμο που βάζεις. Και εξηγούμε...

Έχω δει σε σβέλτη οδήγηση σε στροφές (που είσαι φρένο-γκάζι), με το στροφόμετρο να παίζει από τις 7.000 μέχρι τις 10000 σαλ συνέχεια, στα 150-160 χιλ. λαμπάκι ρεζέρβας. Σε πιο χαλαρούς ρυθμούς πάει άνετα 180 χιλ. Με V-Power racing τα 200 χιλ τα πιάνεις. Σε εκδρομικούς ρυθμούς και σε δρόμους εκτός του νησιού μου, δηλαδή με περισσότερες ευθείες και σταθερό γκάζι, με την racing έχω δει και 220 χιλ ίσως και παραπάνω.

Για το καύσιμο το έχω τσεκάρει αρκετές φορές και είμαι πλέον σχεδόν σίγουρος ότι οι 100άρες βενζίνες έχουν σημαντικά μειωμένη κατανάλωση σε σημείο που ίσως και να συμφέρουν οικονομικά.
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Άβαταρ μέλους
chducos1
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:32
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: ΔΟΥΚΑΤΙ-ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜ
Τοποθεσία: midili

Re: Αυτονομία

Δημοσίευση από chducos1 »

tonino έγραψε:Καλησπέρα συνdesmίτες,

αντιμετωπίζω ένα θέμα με την Κυρία μου και θέλω την βοήθεια σας. Μου φαίνεται ότι είναι λίγο φαγανή, και σε σχέση με το Μ600 που είχα πριν και σε σχέση με αυτά που διαβάζω στο ducati.ms. Η καλύτερη επίδοση που έχω πετύχει είναι μια φορά που έγραψε 200 χλμ. και μετά άναψε το λαμπάκι της ρεζέρβας, συνήθως ανάβει στα 160-180- χλμ όταν κάνω πορεία με 4500-5000 rpm. Αν δεν σας κάνει κόπο, σας παρακαλώ καταθεσατε τις δικές σας επιδόσεις-απόψεις. Ευχαριστώ προκαταβολικά
σιγουρα ειναι μικρη η αυτονομια αυτη σε αυτο το ευρος στροφων αλλα μην συγρινεις την καταναλωση του gt με το Μ600.εμενα στον παυλο το λαμπακι αναβει και στα 120-140 χμλ σε κυνηγητο με τον geo-multi :whistling:

σιγουρα τον φουλαρεις τον ντεποζιτα?το λεω γιατι καμια φορα νομιζεις οτι δεν παιρνει αλλο αλλα μερικα λιτρακια τα χωραει ακομα.

θα δουμε επιτελους καμια φωτο απο την καταπληκτικη GT?
:hibye:
χρηστος-μου ποναει ο νους μου.
EVERYBODY DIES NOT EVERYBODY LIVES
Άβαταρ μέλους
Ducati992
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 815
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:13
Gender: Male
Bike: Monster S4R
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: Αυτονομία

Δημοσίευση από Ducati992 »

Και εγώ σε γρήγορους ρυθμούς δεν βγάζω πάνω από 140 χιλιόμετρα!
Άβαταρ μέλους
tonino
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 12:48
Gender: Male
Other: Yamaha XT 500
Τοποθεσία: Θάσος

Re: Αυτονομία

Δημοσίευση από tonino »

Καλημέρα παίδες,

σίγουρα το καύσιμο έχει να κάνει με την κατανάλωση αλλά στην δική μας περίπτωση -desmodue- δεν νομίζω ότι είναι ο σημαντικότερος παράγοντας....με τους ρυθμούς που πηγαίνω, καθαρά πορείας, για τα 13 λίτρα που κατάφερα να σπρώξω μέσα στο ντεπόζιτο -αφού πρώτα σκουντούσα κανα χιλιόμετρο :roll: - θα περίμενα τουλάχιστον 200+ χλμ, ώστε να είμαι κοντά στα 6-6,5 /100χλμ μια και δεν το "κανιβαλίζω"...χρήστο, μόλις αλλάξω το ψαλίδι -γιατί έφαγε ένα "ξούρισμα" καλό- ευχαρίστως να ποστάρω φώτο και αν είμαι τυχερός θα ανεβάσω και D16 με σαγιονάρα και ξεκράνωτο τον δικό μας :shock:

Νίκος
me cago en el motor
Άβαταρ μέλους
geo_multi
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)

Re: Αυτονομία

Δημοσίευση από geo_multi »

chducos1 έγραψε: εμενα στον παυλο το λαμπακι αναβει και στα 120-140 χμλ
Αλήθεια Χρήστο, μέτρησες καθόλου κατανάλωση στις Σέρρες???
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Άβαταρ μέλους
REDMONSTER
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 714
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:44
Gender: Male
Bike: Monster S4
Other: KTM Adventure 990
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Αυτονομία

Δημοσίευση από REDMONSTER »

Οπως ειπε και ο Γιωργος βρεξει χιονισει μεσα στην πολη στα 140κμ αναβει λαμπακι. Για οπουδηποτε αλλου με νορμαλ οδηγηση μετα τα 160 αναβει λαμπακι. Τωρα με σκισιμο στην Εθνικη στα 140κμ αναβει παλι.

Ο Χρυσος κανονας για μενα με το Monster εινα: ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΣΤΑ 140 KM !!! - εχει δεν εχει αναψει το λαμπακι!!! Εμενα με βολευει απιστευτα γιατι κατα πρωτον εχω το κεφαλι μου ησυχο και μπορω να συγκεντρωθω στον δρομο και κατα δευτερον γιατι οδηγικα συμπεφτει με τα διαλειμματα για ξεμουδιασμα.
Δημήτρης - Κι αν ειμαι ροκ !!!
Άβαταρ μέλους
chducos1
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 573
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:32
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: ΔΟΥΚΑΤΙ-ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜ
Τοποθεσία: midili

Re: Αυτονομία

Δημοσίευση από chducos1 »

Αλήθεια Χρήστο, μέτρησες καθόλου κατανάλωση στις Σέρρες???[/quote]

αμα ο βενζινας ειχε κορη μου την ειχε δωσει!!!!!!!!!
40 ευρα σε μια μερα απλη αμολυβδη ειναι πολλαααααα
καθε 2 30λεπτα ηθελα 10 ευρα τζινα
παει για ξαναρυθμισμα ο παυλος
χρηστος-μου ποναει ο νους μου.
EVERYBODY DIES NOT EVERYBODY LIVES
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Αυτονομία

Δημοσίευση από jks »

panosduc έγραψε:δηλαδη ρε παιδες το 748 που θα παρω ποσα χ,λ.μ να κανει πριν αναψει λαμπακι;;
Αναλογα με τις διαθεσεις του δεξιου σου καρπου...
εγω στο 848 να φανταστεις που θεωρητικα καιει περισσοτερα (και με termignoni φορεμενες) εχω 145 χλμ πριν μου αναψει ρεζερβα...
(* με σβελτη οδηγηση.. ουτε νωχελικη αλλα ουτε ταπα...)

στις Σερρες θυμαμαι που ημουν μονιμα με το γκαζι τσιτα και το μοτερ να ουρλιαζει στα κοκκινα στα 115 με 120 χλμ αναβε η ρεζερβα..
\ :hibye:
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Αυτονομία

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Παίδες ανοίγω μεγάλο κεφάλαιο για κατανάλωση.
Αυτά που την επιρρεάζουν άμμεσα είναι:
Κόντρα αέρας
Υψηλή η χαμηλή βαρομετρική
Υγρασία αέρος
Βάρος μηχανής (γεμάτο τεπόζιτο=13κιλά)
Πίεση ελαστικών
Μπαγάζια στην σέλλα
Αεροδυναμική μηχανής
Ενδυμασία αναβάτη
Τρόπος οδήγησης(επιταχ.επιβραδ.)
Θερμοκρασία κινητήρα
Ποιότητα λαδιού
Θα πω μόνον ότι στα 100/χιλ. ώρα χρειάζεται 12 έως 14 ίππους
Τα γυμνά λίγο παραπάνω
Στα διακόσια έχουμε 5-7% τριβή στο δρόμο.
Αλλα 3-5% παρασιτικές τριβές στον κινητήρα μας.
Το υπόλοιπο είναι αέρας κοπανιστός,δοκιμάστε να είστε καλοντυμένοι ,σκυμένοι,πρωί,χωρίς αέρα,ψύχρα(βαρομετρική 1040),χωρίς πολλές επιταχ.-επιβραδ.και θα δείτε μέχρι και 20% διαφορά στην κατανάλωση.Η ποιότητα στο καύσιμο δίνει μόνον 0,8% επιπλέον απόδοση.Αποδοτικοί κινητήρες δεν σημαίνει και ενεργοβόροι ισα-ισα αν έχουν αεροδυναμική καλή τότε είναι οικονομικότεροι. Στην διάθεση του καθενός για περισσότερα.
Κωνσταντίνος
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Αυτονομία

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Παίδες ανοίγω μεγάλο κεφάλαιο για κατανάλωση.
Αυτά που την επιρρεάζουν άμμεσα είναι:
Κόντρα αέρας
Υψηλή η χαμηλή βαρομετρική
Υγρασία αέρος
Βάρος μηχανής (γεμάτο τεπόζιτο=13κιλά)
Πίεση ελαστικών
Μπαγάζια στην σέλλα
Αεροδυναμική μηχανής
Ενδυμασία αναβάτη
Τρόπος οδήγησης(επιταχ.επιβραδ.)
Θερμοκρασία κινητήρα
Ποιότητα λαδιού
Θα πω μόνον ότι στα 100/χιλ. ώρα χρειάζεται 12 έως 14 ίππους
Τα γυμνά λίγο παραπάνω
Στα διακόσια έχουμε 5-7% τριβή στο δρόμο.
Αλλα 3-5% παρασιτικές τριβές στον κινητήρα μας.
Το υπόλοιπο είναι αέρας κοπανιστός,δοκιμάστε να είστε καλοντυμένοι ,σκυμένοι,πρωί,χωρίς αέρα,ψύχρα(βαρομετρική 1040),χωρίς πολλές επιταχ.-επιβραδ.και θα δείτε μέχρι και 20% διαφορά στην κατανάλωση.Η ποιότητα στο καύσιμο δίνει μόνον 0,8% επιπλέον απόδοση.Αποδοτικοί κινητήρες δεν σημαίνει και ενεργοβόροι ισα-ισα αν έχουν αεροδυναμική καλή τότε είναι οικονομικότεροι. Στην διάθεση του καθενός για περισσότερα.
Κωνσταντίνος
+992

:thumbsup: :thumbsup:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
jimmysds
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 341
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 12:23
Gender: Male
Bike: 999R
Other: ktm990adv,300exc-e
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Αυτονομία

Δημοσίευση από jimmysds »

το μηχανακι ειναι μαμα η εχεις πανω εξατμισεις φιλτρα και τα ρεστα?
Να ξερεις οτι παιζει και αυτο το ρολο του....
Εμενα στο ss οταν ηταν μαμα αναβε λαμπακι με 5000-7000 στροφες
στα 240 χλμ ενω οταν εκανα τις παραπανω μετατροπες με τις ιδιες στροφες αναβε στα 180-190!!! :thumbsup:
http://www.ownersdirect.co.uk/greece/GR1440.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Απάντηση