Αυτονομία
Συντονιστής: sue
- tonino
- Member
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 12:48
- Gender: Male
- Other: Yamaha XT 500
- Τοποθεσία: Θάσος
Αυτονομία
Καλησπέρα συνdesmίτες,
αντιμετωπίζω ένα θέμα με την Κυρία μου και θέλω την βοήθεια σας. Μου φαίνεται ότι είναι λίγο φαγανή, και σε σχέση με το Μ600 που είχα πριν και σε σχέση με αυτά που διαβάζω στο ducati.ms. Η καλύτερη επίδοση που έχω πετύχει είναι μια φορά που έγραψε 200 χλμ. και μετά άναψε το λαμπάκι της ρεζέρβας, συνήθως ανάβει στα 160-180- χλμ όταν κάνω πορεία με 4500-5000 rpm. Αν δεν σας κάνει κόπο, σας παρακαλώ καταθεσατε τις δικές σας επιδόσεις-απόψεις. Ευχαριστώ προκαταβολικά
αντιμετωπίζω ένα θέμα με την Κυρία μου και θέλω την βοήθεια σας. Μου φαίνεται ότι είναι λίγο φαγανή, και σε σχέση με το Μ600 που είχα πριν και σε σχέση με αυτά που διαβάζω στο ducati.ms. Η καλύτερη επίδοση που έχω πετύχει είναι μια φορά που έγραψε 200 χλμ. και μετά άναψε το λαμπάκι της ρεζέρβας, συνήθως ανάβει στα 160-180- χλμ όταν κάνω πορεία με 4500-5000 rpm. Αν δεν σας κάνει κόπο, σας παρακαλώ καταθεσατε τις δικές σας επιδόσεις-απόψεις. Ευχαριστώ προκαταβολικά
me cago en el motor
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Αυτονομία
Mε το 11άρι τεπόζιτο του monster (+3 λίτρα ρεζέρβα) βλέπω πλέον λαμπάκι στα 170.
Εσύ με το 12άρι (+3,5 λίτρα ρεζέρβα), θα έπρεπε να βγάζεις περισσότερα χιλιόμετρα (με "πολιτισμένη" οδήγηση ). Δεν την πας για ένα ρύθμισμα με το Mathesis; Σαν πολύ "πλούσια" μού ακούγεται. Ρίξε και μια ματιά στα μπουζί σου για να το διασταυρώσεις.
Αυτ(ι)ά
Εσύ με το 12άρι (+3,5 λίτρα ρεζέρβα), θα έπρεπε να βγάζεις περισσότερα χιλιόμετρα (με "πολιτισμένη" οδήγηση ). Δεν την πας για ένα ρύθμισμα με το Mathesis; Σαν πολύ "πλούσια" μού ακούγεται. Ρίξε και μια ματιά στα μπουζί σου για να το διασταυρώσεις.
Αυτ(ι)ά
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Αυτονομία
Εγώ έχω καταλάβει ότι η κατανάλωση ποικίλει ανάλογα με τον τρόπο που το πας και με το καύσιμο που βάζεις. Και εξηγούμε...
Έχω δει σε σβέλτη οδήγηση σε στροφές (που είσαι φρένο-γκάζι), με το στροφόμετρο να παίζει από τις 7.000 μέχρι τις 10000 σαλ συνέχεια, στα 150-160 χιλ. λαμπάκι ρεζέρβας. Σε πιο χαλαρούς ρυθμούς πάει άνετα 180 χιλ. Με V-Power racing τα 200 χιλ τα πιάνεις. Σε εκδρομικούς ρυθμούς και σε δρόμους εκτός του νησιού μου, δηλαδή με περισσότερες ευθείες και σταθερό γκάζι, με την racing έχω δει και 220 χιλ ίσως και παραπάνω.
Για το καύσιμο το έχω τσεκάρει αρκετές φορές και είμαι πλέον σχεδόν σίγουρος ότι οι 100άρες βενζίνες έχουν σημαντικά μειωμένη κατανάλωση σε σημείο που ίσως και να συμφέρουν οικονομικά.
Έχω δει σε σβέλτη οδήγηση σε στροφές (που είσαι φρένο-γκάζι), με το στροφόμετρο να παίζει από τις 7.000 μέχρι τις 10000 σαλ συνέχεια, στα 150-160 χιλ. λαμπάκι ρεζέρβας. Σε πιο χαλαρούς ρυθμούς πάει άνετα 180 χιλ. Με V-Power racing τα 200 χιλ τα πιάνεις. Σε εκδρομικούς ρυθμούς και σε δρόμους εκτός του νησιού μου, δηλαδή με περισσότερες ευθείες και σταθερό γκάζι, με την racing έχω δει και 220 χιλ ίσως και παραπάνω.
Για το καύσιμο το έχω τσεκάρει αρκετές φορές και είμαι πλέον σχεδόν σίγουρος ότι οι 100άρες βενζίνες έχουν σημαντικά μειωμένη κατανάλωση σε σημείο που ίσως και να συμφέρουν οικονομικά.
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- chducos1
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:32
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: ΔΟΥΚΑΤΙ-ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜ
- Τοποθεσία: midili
Re: Αυτονομία
σιγουρα ειναι μικρη η αυτονομια αυτη σε αυτο το ευρος στροφων αλλα μην συγρινεις την καταναλωση του gt με το Μ600.εμενα στον παυλο το λαμπακι αναβει και στα 120-140 χμλ σε κυνηγητο με τον geo-multitonino έγραψε:Καλησπέρα συνdesmίτες,
αντιμετωπίζω ένα θέμα με την Κυρία μου και θέλω την βοήθεια σας. Μου φαίνεται ότι είναι λίγο φαγανή, και σε σχέση με το Μ600 που είχα πριν και σε σχέση με αυτά που διαβάζω στο ducati.ms. Η καλύτερη επίδοση που έχω πετύχει είναι μια φορά που έγραψε 200 χλμ. και μετά άναψε το λαμπάκι της ρεζέρβας, συνήθως ανάβει στα 160-180- χλμ όταν κάνω πορεία με 4500-5000 rpm. Αν δεν σας κάνει κόπο, σας παρακαλώ καταθεσατε τις δικές σας επιδόσεις-απόψεις. Ευχαριστώ προκαταβολικά
σιγουρα τον φουλαρεις τον ντεποζιτα?το λεω γιατι καμια φορα νομιζεις οτι δεν παιρνει αλλο αλλα μερικα λιτρακια τα χωραει ακομα.
θα δουμε επιτελους καμια φωτο απο την καταπληκτικη GT?
χρηστος-μου ποναει ο νους μου.
EVERYBODY DIES NOT EVERYBODY LIVES
EVERYBODY DIES NOT EVERYBODY LIVES
- Ducati992
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 815
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:13
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Τοποθεσία: Γλυφάδα
Re: Αυτονομία
Και εγώ σε γρήγορους ρυθμούς δεν βγάζω πάνω από 140 χιλιόμετρα!
- tonino
- Member
- Δημοσιεύσεις: 238
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 12:48
- Gender: Male
- Other: Yamaha XT 500
- Τοποθεσία: Θάσος
Re: Αυτονομία
Καλημέρα παίδες,
σίγουρα το καύσιμο έχει να κάνει με την κατανάλωση αλλά στην δική μας περίπτωση -desmodue- δεν νομίζω ότι είναι ο σημαντικότερος παράγοντας....με τους ρυθμούς που πηγαίνω, καθαρά πορείας, για τα 13 λίτρα που κατάφερα να σπρώξω μέσα στο ντεπόζιτο -αφού πρώτα σκουντούσα κανα χιλιόμετρο :roll: - θα περίμενα τουλάχιστον 200+ χλμ, ώστε να είμαι κοντά στα 6-6,5 /100χλμ μια και δεν το "κανιβαλίζω"...χρήστο, μόλις αλλάξω το ψαλίδι -γιατί έφαγε ένα "ξούρισμα" καλό- ευχαρίστως να ποστάρω φώτο και αν είμαι τυχερός θα ανεβάσω και D16 με σαγιονάρα και ξεκράνωτο τον δικό μας
Νίκος
σίγουρα το καύσιμο έχει να κάνει με την κατανάλωση αλλά στην δική μας περίπτωση -desmodue- δεν νομίζω ότι είναι ο σημαντικότερος παράγοντας....με τους ρυθμούς που πηγαίνω, καθαρά πορείας, για τα 13 λίτρα που κατάφερα να σπρώξω μέσα στο ντεπόζιτο -αφού πρώτα σκουντούσα κανα χιλιόμετρο :roll: - θα περίμενα τουλάχιστον 200+ χλμ, ώστε να είμαι κοντά στα 6-6,5 /100χλμ μια και δεν το "κανιβαλίζω"...χρήστο, μόλις αλλάξω το ψαλίδι -γιατί έφαγε ένα "ξούρισμα" καλό- ευχαρίστως να ποστάρω φώτο και αν είμαι τυχερός θα ανεβάσω και D16 με σαγιονάρα και ξεκράνωτο τον δικό μας
Νίκος
me cago en el motor
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: Αυτονομία
Αλήθεια Χρήστο, μέτρησες καθόλου κατανάλωση στις Σέρρες???chducos1 έγραψε: εμενα στον παυλο το λαμπακι αναβει και στα 120-140 χμλ
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- REDMONSTER
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:44
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Other: KTM Adventure 990
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Αυτονομία
Οπως ειπε και ο Γιωργος βρεξει χιονισει μεσα στην πολη στα 140κμ αναβει λαμπακι. Για οπουδηποτε αλλου με νορμαλ οδηγηση μετα τα 160 αναβει λαμπακι. Τωρα με σκισιμο στην Εθνικη στα 140κμ αναβει παλι.
Ο Χρυσος κανονας για μενα με το Monster εινα: ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΣΤΑ 140 KM !!! - εχει δεν εχει αναψει το λαμπακι!!! Εμενα με βολευει απιστευτα γιατι κατα πρωτον εχω το κεφαλι μου ησυχο και μπορω να συγκεντρωθω στον δρομο και κατα δευτερον γιατι οδηγικα συμπεφτει με τα διαλειμματα για ξεμουδιασμα.
Ο Χρυσος κανονας για μενα με το Monster εινα: ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΣΤΑ 140 KM !!! - εχει δεν εχει αναψει το λαμπακι!!! Εμενα με βολευει απιστευτα γιατι κατα πρωτον εχω το κεφαλι μου ησυχο και μπορω να συγκεντρωθω στον δρομο και κατα δευτερον γιατι οδηγικα συμπεφτει με τα διαλειμματα για ξεμουδιασμα.
Δημήτρης - Κι αν ειμαι ροκ !!!
- chducos1
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:32
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: ΔΟΥΚΑΤΙ-ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜ
- Τοποθεσία: midili
Re: Αυτονομία
Αλήθεια Χρήστο, μέτρησες καθόλου κατανάλωση στις Σέρρες???[/quote]
αμα ο βενζινας ειχε κορη μου την ειχε δωσει!!!!!!!!!
40 ευρα σε μια μερα απλη αμολυβδη ειναι πολλαααααα
καθε 2 30λεπτα ηθελα 10 ευρα τζινα
παει για ξαναρυθμισμα ο παυλος
αμα ο βενζινας ειχε κορη μου την ειχε δωσει!!!!!!!!!
40 ευρα σε μια μερα απλη αμολυβδη ειναι πολλαααααα
καθε 2 30λεπτα ηθελα 10 ευρα τζινα
παει για ξαναρυθμισμα ο παυλος
χρηστος-μου ποναει ο νους μου.
EVERYBODY DIES NOT EVERYBODY LIVES
EVERYBODY DIES NOT EVERYBODY LIVES
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Αυτονομία
Αναλογα με τις διαθεσεις του δεξιου σου καρπου...panosduc έγραψε:δηλαδη ρε παιδες το 748 που θα παρω ποσα χ,λ.μ να κανει πριν αναψει λαμπακι;;
εγω στο 848 να φανταστεις που θεωρητικα καιει περισσοτερα (και με termignoni φορεμενες) εχω 145 χλμ πριν μου αναψει ρεζερβα...
(* με σβελτη οδηγηση.. ουτε νωχελικη αλλα ουτε ταπα...)
στις Σερρες θυμαμαι που ημουν μονιμα με το γκαζι τσιτα και το μοτερ να ουρλιαζει στα κοκκινα στα 115 με 120 χλμ αναβε η ρεζερβα..
\
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Αυτονομία
Παίδες ανοίγω μεγάλο κεφάλαιο για κατανάλωση.
Αυτά που την επιρρεάζουν άμμεσα είναι:
Κόντρα αέρας
Υψηλή η χαμηλή βαρομετρική
Υγρασία αέρος
Βάρος μηχανής (γεμάτο τεπόζιτο=13κιλά)
Πίεση ελαστικών
Μπαγάζια στην σέλλα
Αεροδυναμική μηχανής
Ενδυμασία αναβάτη
Τρόπος οδήγησης(επιταχ.επιβραδ.)
Θερμοκρασία κινητήρα
Ποιότητα λαδιού
Θα πω μόνον ότι στα 100/χιλ. ώρα χρειάζεται 12 έως 14 ίππους
Τα γυμνά λίγο παραπάνω
Στα διακόσια έχουμε 5-7% τριβή στο δρόμο.
Αλλα 3-5% παρασιτικές τριβές στον κινητήρα μας.
Το υπόλοιπο είναι αέρας κοπανιστός,δοκιμάστε να είστε καλοντυμένοι ,σκυμένοι,πρωί,χωρίς αέρα,ψύχρα(βαρομετρική 1040),χωρίς πολλές επιταχ.-επιβραδ.και θα δείτε μέχρι και 20% διαφορά στην κατανάλωση.Η ποιότητα στο καύσιμο δίνει μόνον 0,8% επιπλέον απόδοση.Αποδοτικοί κινητήρες δεν σημαίνει και ενεργοβόροι ισα-ισα αν έχουν αεροδυναμική καλή τότε είναι οικονομικότεροι. Στην διάθεση του καθενός για περισσότερα.
Κωνσταντίνος
Αυτά που την επιρρεάζουν άμμεσα είναι:
Κόντρα αέρας
Υψηλή η χαμηλή βαρομετρική
Υγρασία αέρος
Βάρος μηχανής (γεμάτο τεπόζιτο=13κιλά)
Πίεση ελαστικών
Μπαγάζια στην σέλλα
Αεροδυναμική μηχανής
Ενδυμασία αναβάτη
Τρόπος οδήγησης(επιταχ.επιβραδ.)
Θερμοκρασία κινητήρα
Ποιότητα λαδιού
Θα πω μόνον ότι στα 100/χιλ. ώρα χρειάζεται 12 έως 14 ίππους
Τα γυμνά λίγο παραπάνω
Στα διακόσια έχουμε 5-7% τριβή στο δρόμο.
Αλλα 3-5% παρασιτικές τριβές στον κινητήρα μας.
Το υπόλοιπο είναι αέρας κοπανιστός,δοκιμάστε να είστε καλοντυμένοι ,σκυμένοι,πρωί,χωρίς αέρα,ψύχρα(βαρομετρική 1040),χωρίς πολλές επιταχ.-επιβραδ.και θα δείτε μέχρι και 20% διαφορά στην κατανάλωση.Η ποιότητα στο καύσιμο δίνει μόνον 0,8% επιπλέον απόδοση.Αποδοτικοί κινητήρες δεν σημαίνει και ενεργοβόροι ισα-ισα αν έχουν αεροδυναμική καλή τότε είναι οικονομικότεροι. Στην διάθεση του καθενός για περισσότερα.
Κωνσταντίνος
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Αυτονομία
+992Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Παίδες ανοίγω μεγάλο κεφάλαιο για κατανάλωση.
Αυτά που την επιρρεάζουν άμμεσα είναι:
Κόντρα αέρας
Υψηλή η χαμηλή βαρομετρική
Υγρασία αέρος
Βάρος μηχανής (γεμάτο τεπόζιτο=13κιλά)
Πίεση ελαστικών
Μπαγάζια στην σέλλα
Αεροδυναμική μηχανής
Ενδυμασία αναβάτη
Τρόπος οδήγησης(επιταχ.επιβραδ.)
Θερμοκρασία κινητήρα
Ποιότητα λαδιού
Θα πω μόνον ότι στα 100/χιλ. ώρα χρειάζεται 12 έως 14 ίππους
Τα γυμνά λίγο παραπάνω
Στα διακόσια έχουμε 5-7% τριβή στο δρόμο.
Αλλα 3-5% παρασιτικές τριβές στον κινητήρα μας.
Το υπόλοιπο είναι αέρας κοπανιστός,δοκιμάστε να είστε καλοντυμένοι ,σκυμένοι,πρωί,χωρίς αέρα,ψύχρα(βαρομετρική 1040),χωρίς πολλές επιταχ.-επιβραδ.και θα δείτε μέχρι και 20% διαφορά στην κατανάλωση.Η ποιότητα στο καύσιμο δίνει μόνον 0,8% επιπλέον απόδοση.Αποδοτικοί κινητήρες δεν σημαίνει και ενεργοβόροι ισα-ισα αν έχουν αεροδυναμική καλή τότε είναι οικονομικότεροι. Στην διάθεση του καθενός για περισσότερα.
Κωνσταντίνος
ENGAKATS caminando por la vida
- jimmysds
- Member
- Δημοσιεύσεις: 341
- Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 12:23
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: ktm990adv,300exc-e
- Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
- Επικοινωνία:
Re: Αυτονομία
το μηχανακι ειναι μαμα η εχεις πανω εξατμισεις φιλτρα και τα ρεστα?
Να ξερεις οτι παιζει και αυτο το ρολο του....
Εμενα στο ss οταν ηταν μαμα αναβε λαμπακι με 5000-7000 στροφες
στα 240 χλμ ενω οταν εκανα τις παραπανω μετατροπες με τις ιδιες στροφες αναβε στα 180-190!!!
Να ξερεις οτι παιζει και αυτο το ρολο του....
Εμενα στο ss οταν ηταν μαμα αναβε λαμπακι με 5000-7000 στροφες
στα 240 χλμ ενω οταν εκανα τις παραπανω μετατροπες με τις ιδιες στροφες αναβε στα 180-190!!!
http://www.ownersdirect.co.uk/greece/GR1440.htm" onclick="window.open(this.href);return false;