παλια μου τεχνη........
Συντονιστής: sue
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
παλια μου τεχνη........
κοσκινο......και γινομαι αμεσως συγκεκριμενος......πως μπορω να βελτιωσω την ευστροφια της αγαπημενης μου βιτσιοζας ντουντουκας,χωρις ομως να σκαλισω μοτορα,και κυριως χωρις να πειραξω βολαν που ειναι σημαντικο για την διατηρηση της εργοστασιακης τιμης της ροπης ε? οεο,???χωθειτε αδελφια ντουκατοσκυλα,.....μου την επεσε γυναικα για μασα.......θα επανελθω σε λιγο..........
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
- mxait
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1915
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 13:00
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Νέα Φιλαδέλφεια
- multi666
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1303
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 21:26
- Gender: Male
- Other: bmw R1150GS
- Τοποθεσία: attiki
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: παλια μου τεχνη........
.......ειμαι παλι εδω....!λοιπον,ακολουθουμε την βασικη αρχη της βελτιωσης που λεει,δεν πειραζω μοτερ εκτος αν ειναι αναγκαιο μεχρι θανατου,απλα επεμβαινω εκει που με παιρνει και κυριως χωρις να ματωσω,οικονομικα ενοειται,και χωρις να επεμβω κυριως στην αξιοπιστια της mistress duca,giati θα με τιμωρησει.......ειμαι πολυ kinky kai προστυχος? ναι? οκ.λοιπον,το παιχνιδι ολο ειναι στην καμπανα,στο καλαθι της κυριως,στο καπακι πιεσης,και στα 3 για τους αεροψυκτους διβαλβιδους,και 5 για τους υδροψυκτους τετραβαλβιδους ραουλα που κινουν τους ιμαντες εκεντροφορων.με πιασατε αδερφια?αλλαξτε ραουλα με ελαφροτερα ,υπαρχουν ετοιμα στο εμποριο,η ενας καλος τορναδορος φιλος και λιγο αλουμινιο μπορουν να κανουν θαυματα.....εχουμε εναν,θα τον γνωρισετε,και θα εκπλαγειτε ευχαριστα....!απαλλαξτε το μοτερ σας απο 1 κιλο περιστεφομενης μαζας,χωρις να πειραξετε επαναλαμβανω βολαν,και δωστε νεο νοημα στην ενοια.....ανεβαζει σαν πιστολι...........παντρεψτε με μεγαλυτερα μπεκ και ισχυροτερη αντλια και γυριστε πολλες πορνοταινιες με ανυποπτα τετρακυλινδρα που θα τρωνε τρελλο ξυλο στα φαναρια μην μπορωντας να το πιστεψουν αυτο που παθανε......to be continued.....end of part one.....παμε εξω για τσιγαρακι.....οεοοοοο.
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- Miyu
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2226
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 11:43
- Gender: Female
- Bike: Monster S4RS
- Τοποθεσία: Λευκαδα
Re: παλια μου τεχνη........
Εdit by Miyu: Tο θεμα μεταφερθηκε στα τεχνικα
"...για να μην καταρρευσουμε , πρεπει να αναζητησουμε ξανα
τη χαρα στην αξια των απλων πραγματων και των ανθρωπινων σχεσεων.
σε οτι δεν αγοραζεται"
ΠΙΕΡ ΠΑΟΛΟ ΚΑΛΤΣΟΛΑΡΙ
Θελει κοτσια να φτιαχνεις χωρο γιαυτα που γουσταρεις.
τη χαρα στην αξια των απλων πραγματων και των ανθρωπινων σχεσεων.
σε οτι δεν αγοραζεται"
ΠΙΕΡ ΠΑΟΛΟ ΚΑΛΤΣΟΛΑΡΙ
Θελει κοτσια να φτιαχνεις χωρο γιαυτα που γουσταρεις.
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: παλια μου τεχνη........
Εχω βαλει ergal ραουλα της DP και γλυτωσα μολις 470 γραμμαρια (στο 1000ds μοτερ). Σε τι μοτερ γλυτωνεις 1 κιλο μονο απο τα ραουλα;;; Και απο τι υλικο ειναι φτιαγμενα;; Ποσο θα κοστισει να τα φτιαξει ενας καλος τορναδορος απο γερό και συναμα ελαφρυ μεταλο; Της DP μου κοστισαν 130-140 ευρω!!
Απ'οσο το εχω ψαξει, τα αεροψυκτα μοτερ μετα το 2000-2001 εχουν πιο βαρυ στροφαλο σε σχεση με τα παλιοτερα (σχετικα αναφερομαι παντα). Ετσι, αν αλλαξει καποιος το βολαν με ελαφρυτερο, δεν κανει ΤΟΣΟ μεγαλη διαφορα οσο στα παλιοτερα μοντελα.
Επισης, τα μεγαλυτερα μπεκ και η ισχυροτερη αντλια, θα κανουν δουλεια μονο αν υπαρχει και η αναλογη βελτιωση στο μοτερ για να μπορεσει να καψει σωστα την εξτρα βενζινη (εξατμιση-φιλτρο στην χειροτερη). Τα μαμισια μπεκ και η αντλια μπορουν να δωσουν παραπανω καυσιμο αν τους ζητηθει. Αντι να δωσω λεφτα για μια καινουργια αντλια και μπεκ (για ρωτηστε ποσο κανει ενα ζευγαρι καινουργια μπεκ.... ), καλυτερα να βαλω ενα PCIII και να το σεταρω σωστα σε δυναμομετρο.
1000 φορες να μεγαλωσει το πισω γραναζι +2 με +3 δοντια, αν ο κυριος σκοπος μας ειναι η επιταχυνση και οχι τοσο η οικονομια σε μεγαλυτερες διαδρομες.
Ακομα μεγαλυτερο αποτελεσμα εχουν οι ελαφρυτεροι δισκοι στα φρενα και οι ελαφρυτερες ζαντες (που ταυτοχρονα βοηθανε και στην ευελιξια της μοτοσυκλετας).
περιμενω παντως να ακουσω κ'αλλες ιδεες!
Απ'οσο το εχω ψαξει, τα αεροψυκτα μοτερ μετα το 2000-2001 εχουν πιο βαρυ στροφαλο σε σχεση με τα παλιοτερα (σχετικα αναφερομαι παντα). Ετσι, αν αλλαξει καποιος το βολαν με ελαφρυτερο, δεν κανει ΤΟΣΟ μεγαλη διαφορα οσο στα παλιοτερα μοντελα.
Επισης, τα μεγαλυτερα μπεκ και η ισχυροτερη αντλια, θα κανουν δουλεια μονο αν υπαρχει και η αναλογη βελτιωση στο μοτερ για να μπορεσει να καψει σωστα την εξτρα βενζινη (εξατμιση-φιλτρο στην χειροτερη). Τα μαμισια μπεκ και η αντλια μπορουν να δωσουν παραπανω καυσιμο αν τους ζητηθει. Αντι να δωσω λεφτα για μια καινουργια αντλια και μπεκ (για ρωτηστε ποσο κανει ενα ζευγαρι καινουργια μπεκ.... ), καλυτερα να βαλω ενα PCIII και να το σεταρω σωστα σε δυναμομετρο.
1000 φορες να μεγαλωσει το πισω γραναζι +2 με +3 δοντια, αν ο κυριος σκοπος μας ειναι η επιταχυνση και οχι τοσο η οικονομια σε μεγαλυτερες διαδρομες.
Ακομα μεγαλυτερο αποτελεσμα εχουν οι ελαφρυτεροι δισκοι στα φρενα και οι ελαφρυτερες ζαντες (που ταυτοχρονα βοηθανε και στην ευελιξια της μοτοσυκλετας).
περιμενω παντως να ακουσω κ'αλλες ιδεες!
ENGAKATS caminando por la vida
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: παλια μου τεχνη........
Ήταν η πρώτη αλλαγή που έκανα στο 999 μου. Και πραγματι βοηθάει, βέβαια το βάρος που γλυτώνεις δεν είναι 1 κιλό αλλά περίπου μισό. Το ίδιο είχα κάνει και στο Μούλτι με τα ίδια καλά αποτελέσματα στην ευστροφία. Το συνιστώ λοιπόν ανεπιφύλακτα κι εγώ.ENGAKATS έγραψε:Εχω βαλει ergal ραουλα της DP και γλυτωσα μολις 470 γραμμαρια (στο 1000ds μοτερ). Σε τι μοτερ γλυτωνεις 1 κιλο μονο απο τα ραουλα;;; Και απο τι υλικο ειναι φτιαγμενα;; Ποσο θα κοστισει να τα φτιαξει ενας καλος τορναδορος απο γερό και συναμα ελαφρυ μεταλο; Της DP μου κοστισαν 130-140 ευρω!!
+1000ENGAKATS έγραψε:Επισης, τα μεγαλυτερα μπεκ και η ισχυροτερη αντλια, θα κανουν δουλεια μονο αν υπαρχει και η αναλογη βελτιωση στο μοτερ για να μπορεσει να καψει σωστα την εξτρα βενζινη (εξατμιση-φιλτρο στην χειροτερη). Τα μαμισια μπεκ και η αντλια μπορουν να δωσουν παραπανω καυσιμο αν τους ζητηθει. Αντι να δωσω λεφτα για μια καινουργια αντλια και μπεκ (για ρωτηστε ποσο κανει ενα ζευγαρι καινουργια μπεκ.... ), καλυτερα να βαλω ενα PCIII και να το σεταρω σωστα σε δυναμομετρο.
Μόνα τους τα μπεκ και η αντλία ή που δεν θα κάνουν τίποτα ή που θα τα κάνουν χειρότερα. Θέλει δουλειά στην εισαγωγή/φιλτρόκουτο/μίγμα/εγκέφαλο/χάρτη για να δουλέψει σωστά και αποδοτικά.
+1000 πάλι.ENGAKATS έγραψε:Ακομα μεγαλυτερο αποτελεσμα εχουν οι ελαφρυτεροι δισκοι στα φρενα και οι ελαφρυτερες ζαντες (που ταυτοχρονα βοηθανε και στην ευελιξια της μοτοσυκλετας).
Βγάλε 2-3 κιλά από την κάθε ζάντα και θα δεις
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: παλια μου τεχνη........
Αυτο με τη ζαντα ειναι και πολυ σημαντικο και μεγαλη βελτιωση αλλα συναμα και πολυ ακριβη μετατροπη...εκτος και αν εισαι τυχερουλης και τσιμπισεις καμια ευκαιρια απο το ιμπει και γινεις πρωτη μουρη...εγω παλι βολαν και ραουλα μαλλον θα τα αλλαξω μαζι...εχασα και 17 κιλακια και ποιος με πιανει...
COMUNE DI BOLOGNA
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: παλια μου τεχνη........
Εσεις που εχετε ξηροκαμπανο, μπορειτε την επομενη φορα που θα βαλετε δισκους, αν δεν θελετε να βαλετε τους sintered που (απ'οτι εχω διαβασει) κανουν τον συμπλεκτη λιγο πιο αποτομο, να βαλετε τους νορμαλ απο ST4s. Ειναι αλουμινενιοι...
ENGAKATS caminando por la vida
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: παλια μου τεχνη........
αχαααα...ENGAKATS έγραψε:Εσεις που εχετε ξηροκαμπανο, μπορειτε την επομενη φορα που θα βαλετε δισκους, αν δεν θελετε να βαλετε τους sintered που (απ'οτι εχω διαβασει) κανουν τον συμπλεκτη λιγο πιο αποτομο, να βαλετε τους νορμαλ απο ST4s. Ειναι αλουμινενιοι...
COMUNE DI BOLOGNA
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: παλια μου τεχνη........
......oποιος φοβαται,πεφτει κ κοιμαται......ουχαουχαουχαχαααααα.....λοιπον,στα διβαλβιδα μοτερ οντως χανεις περιπου 500 γρμ. στα 3 ραουλα που στελνεις στο ραφι,στα 4βαλβιδα χανεις 800 με 1000 γρμ αναλογα με το υλικο κατασκευης τους,παιζουν κατι αεροναλ αλουμινια που εκτος απο πουπουλα ειναι και τερατα αντοχης.....οσο για την κατασκευη,οποιος επιθυμει να αποχωρισθει τα δικα του για 4-5 ημερες για να τα εχουμε δειγματα για τις διαστασεις θα αμειφθει με ενα σετακι δωρο.......οι πατεντες ειναι δοκιμασμενες και αποδιδουν,οσο για τρομπα,μπεκ,ποτε δεν μιλησα για της ducati.....μιλησα για bosch...δεν ειμαι τοσο αφελης να πληρωσω κατι 3 φορες πανω απο την αξια του γιατι γραφει το μαγικο ducati στο κουτι ενω ειναι marelli,bosch,nippon denso κτλ.οντως με σκαλισμα σε κεφαλα το αποτελεσμα ειναι καλυτερο,αλλα με φιλτρο,εξατμιση,αντλια,μπεκ,δεν ειναι καθολου αμελητεο....και οταν ερθει η ωρα για το επομενο βημα πετας ενα power commander και με την σωστη ρυθμιση πετας χαμηλα....
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- ducatisti 999s
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1371
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 20:36
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: Το ψήνω.
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: παλια μου τεχνη........
Αυτο το power commander τι ειναι το εχω ξανακουσει για εναν αμερικανο που ειχε βαλει σε μια 999 και λεει οτι εδεινε κιαλλο!Μπορεις να μου πεις τι κανει?
999s
χρήστος
χρήστος
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: παλια μου τεχνη........
Κατι ακομα: στα 2βαλβιδα 4 γραναζια αλλαζεις και οχι 3nasa έγραψε:......oποιος φοβαται,πεφτει κ κοιμαται......ουχαουχαουχαχαααααα.....λοιπον,στα διβαλβιδα μοτερ οντως χανεις περιπου 500 γρμ. στα 3 ραουλα που στελνεις στο ραφι,στα 4βαλβιδα χανεις 800 με 1000 γρμ αναλογα με το υλικο κατασκευης τους,παιζουν κατι αεροναλ αλουμινια που εκτος απο πουπουλα ειναι και τερατα αντοχης.....οσο για την κατασκευη,οποιος επιθυμει να αποχωρισθει τα δικα του για 4-5 ημερες για να τα εχουμε δειγματα για τις διαστασεις θα αμειφθει με ενα σετακι δωρο.......οι πατεντες ειναι δοκιμασμενες και αποδιδουν,οσο για τρομπα,μπεκ,ποτε δεν μιλησα για της ducati.....μιλησα για bosch...δεν ειμαι τοσο αφελης να πληρωσω κατι 3 φορες πανω απο την αξια του γιατι γραφει το μαγικο ducati στο κουτι ενω ειναι marelli,bosch,nippon denso κτλ.οντως με σκαλισμα σε κεφαλα το αποτελεσμα ειναι καλυτερο,αλλα με φιλτρο,εξατμιση,αντλια,μπεκ,δεν ειναι καθολου αμελητεο....και οταν ερθει η ωρα για το επομενο βημα πετας ενα power commander και με την σωστη ρυθμιση πετας χαμηλα....
Τρομπα και μπεκ ειπα οτι δεν λεει να βαλει καποιος οχι γιατι θα βαλει της Ducati που ειναι ακριβα, αλλα πολυ απλα δεν υπαρχει λογος σε μηχανακι μονο με φιλτρο και εξατμιση. Αν εχεις φιλτρο και εξατμιση, μια απλη ρυθμιση στην ηλεκτρονικη (παντα χρησιμοποιωντας καυσαναλυτη) θα ειναι το καλυτερο δυνατο (με βαση τις συγκεκριμενες μετατροπες).
Με το να ριξεις αβερτα καυσιμο, μπορει το μηχανακι να αρπαξει λιιιγο στις χαμηλομεσαιες, αλλα απο κει και πανω θα ειναι ψοφημι! Απλα γιατι δεν θα μπορει να το καψει.
Για φιλτρο-εξατμιση, πιο καλα αποτελεσματα θα εχει καποιος με power commander μονο, παρα με μπεκ-ξεμπεκ-τρομπες-τρομπετες και καραμουζες....
Σε τι μοντελα Ducati εχεις δοκιμασει το πακετο φιλτρο-εξατμιση-μπεκ-τρομπα και εχει αποδοσει αισθητα παραπανω;;;
ENGAKATS caminando por la vida
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: παλια μου τεχνη........
Όπως προείπε κι ο ΆΛεξ, τρόμπα+μπεκ θα χρειαστούν σε μηχανάκι που έχει φάει σκάλισμα με ροική και ανεβασμένη συμπίεση. Αλλιώς στην καλή περίπτωση θα δουλεύει όπως και πριν και στην "κακή" δεν θα δουλεύει ικανοποιητικά.
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: παλια μου τεχνη........
Να μπω και εγω στην συζήτηση,έχω διβάλβιδο 750 SS, πέρασα παόυερ κομμάντερ,φίλτρο ΚΝ και πολύ δουλειά στις εξατμήσεις,ανοξείδωτος χάλυβας πολύ λεπτός. Απο τον σταυρό χαμηλά η εξάτμηση έχει κώνους ,ξεκινά από 40 χιλ. και καταλήγει σε 51 χιλ.Το μήκος του πρόσθετου λαιμού είναι 65 εκατοστά.Εχω δυναμοδεικτικό ,ροπή στις 3800 στρ/λεπτό είναι κοντά 7 κιλιπόντ,καταπληκτικό άρπαγμα,οικονομία και αυτονομία,πίσω γρανάζι αλουμ.δύο δόντια μεγαλύτερο,όποιο χιλιάρι είναι δίπλα μου δεν έχει καμμία τύχη.Επίπεδη στην κυριολεξία ροπή και ιπποδύναμη,γραμμικότητα στην απόδοση σηκώνει τώρα μέχρι τελική κόφτη.
Δεν πείραξα ελαφρώματα σε βολάν και ράουλα ,το άρπαγμα δεν είναι θεμα βολάν μόνον,αν κάνεις ρύθμιση στον διαχειριστή καυσίμου τόσο καύσιμο την στιγμή που το θέλεις και αντέχει να καεί τότε έχεις για μένα το καλύτερο αποτέλεσμα.Τα τέστ με πήραν δουλειά έξη μηνών γιατί κώνους δεν κάνει κανείς και έκανα εκμαγείο, για διέλαση εν θερμώ ,στον τόρνο.Στο δυναμόμετρο το πήγα έξη φορές (στάδια),ξεχήλωσα δύο αλυσίδες άπειρα ξενύχτια ,τότε η μηχανή είχε 38.000 χιλ.τώρα 122.000 χιλ την έλυσα στα 118.000 ,άλλαξα τσιμουχάκια βαλβίδων , τρίψιμο βαλβίδων και σετ ελατήρια εμβόλων, μόνον αυτά από αξιοπιστία άλλο πράμα.Στην διάθεση του καθενός το δυναμοδεικτικό και η ίδια η μηχανή μου.
Δεν πείραξα ελαφρώματα σε βολάν και ράουλα ,το άρπαγμα δεν είναι θεμα βολάν μόνον,αν κάνεις ρύθμιση στον διαχειριστή καυσίμου τόσο καύσιμο την στιγμή που το θέλεις και αντέχει να καεί τότε έχεις για μένα το καλύτερο αποτέλεσμα.Τα τέστ με πήραν δουλειά έξη μηνών γιατί κώνους δεν κάνει κανείς και έκανα εκμαγείο, για διέλαση εν θερμώ ,στον τόρνο.Στο δυναμόμετρο το πήγα έξη φορές (στάδια),ξεχήλωσα δύο αλυσίδες άπειρα ξενύχτια ,τότε η μηχανή είχε 38.000 χιλ.τώρα 122.000 χιλ την έλυσα στα 118.000 ,άλλαξα τσιμουχάκια βαλβίδων , τρίψιμο βαλβίδων και σετ ελατήρια εμβόλων, μόνον αυτά από αξιοπιστία άλλο πράμα.Στην διάθεση του καθενός το δυναμοδεικτικό και η ίδια η μηχανή μου.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- chducos1
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 573
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:32
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: ΔΟΥΚΑΤΙ-ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜ
- Τοποθεσία: midili
Re: παλια μου τεχνη........
απο τις καλυτερες μετατροπες και με μηδενικο οικονομικο κοστος.johnduc έγραψε:...εχασα και 17 κιλακια και ποιος με πιανει...
απο εχτες ειμαι σε διαιτα(αντε να ετοιμαζομαστε για πανω )
χρηστος-μου ποναει ο νους μου.
EVERYBODY DIES NOT EVERYBODY LIVES
EVERYBODY DIES NOT EVERYBODY LIVES
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: παλια μου τεχνη........
+992 (εκτος από το αλουμινένιο γρανάζι που θα τρώγεται πολύ γρήγορα)Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Να μπω και εγω στην συζήτηση,έχω διβάλβιδο 750 SS, πέρασα παόυερ κομμάντερ,φίλτρο ΚΝ και πολύ δουλειά στις εξατμήσεις,ανοξείδωτος χάλυβας πολύ λεπτός. Απο τον σταυρό χαμηλά η εξάτμηση έχει κώνους ,ξεκινά από 40 χιλ. και καταλήγει σε 51 χιλ.Το μήκος του πρόσθετου λαιμού είναι 65 εκατοστά.Εχω δυναμοδεικτικό ,ροπή στις 3800 στρ/λεπτό είναι κοντά 7 κιλιπόντ,καταπληκτικό άρπαγμα,οικονομία και αυτονομία,πίσω γρανάζι αλουμ.δύο δόντια μεγαλύτερο,όποιο χιλιάρι είναι δίπλα μου δεν έχει καμμία τύχη.Επίπεδη στην κυριολεξία ροπή και ιπποδύναμη,γραμμικότητα στην απόδοση σηκώνει τώρα μέχρι τελική κόφτη.
Δεν πείραξα ελαφρώματα σε βολάν και ράουλα ,το άρπαγμα δεν είναι θεμα βολάν μόνον,αν κάνεις ρύθμιση στον διαχειριστή καυσίμου τόσο καύσιμο την στιγμή που το θέλεις και αντέχει να καεί τότε έχεις για μένα το καλύτερο αποτέλεσμα.Τα τέστ με πήραν δουλειά έξη μηνών γιατί κώνους δεν κάνει κανείς και έκανα εκμαγείο, για διέλαση εν θερμώ ,στον τόρνο.Στο δυναμόμετρο το πήγα έξη φορές (στάδια),ξεχήλωσα δύο αλυσίδες άπειρα ξενύχτια ,τότε η μηχανή είχε 38.000 χιλ.τώρα 122.000 χιλ την έλυσα στα 118.000 ,άλλαξα τσιμουχάκια βαλβίδων , τρίψιμο βαλβίδων και σετ ελατήρια εμβόλων, μόνον αυτά από αξιοπιστία άλλο πράμα.Στην διάθεση του καθενός το δυναμοδεικτικό και η ίδια η μηχανή μου.
πες μας κ'αλλα...!!
ENGAKATS caminando por la vida
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: παλια μου τεχνη........
Συνεχίζω,πίσω αμορτισέρ Ohlins με ριβάλβινγκ δικό μου,αλυσίδα χαμηλής τριβής με αντιμόνιο, το πίσω γρανάζι το αλλάζω στα 15.000 χιλ.
Εχω κάνει το τιμόνι πιο γρήγορο χωρίς να πειράξω μπροστινό (για γερά νεύρα και αντανακλαστικά),όποιος μου πει πως ?? έχει βόλτα.
Θα έχω φωτό σύντομα για το πως γλυτώνεις κλήσεις από τροχαία (εκτος και αν με αποβάλλουν απο το φόρουμ,ένεκα παράνομων δραστηριοτήτων).
Πίσω φρένο που πιάνει κανονικά.
Καθρέφτες με φλας επάνω.
Οι εξατμήσεις είναι τέρμα επάνω στην ουρά και όμως δένω μπαγάζια στην σέλλα μου.
Τα υπόλοιπα αργότερα.
Εχω κάνει το τιμόνι πιο γρήγορο χωρίς να πειράξω μπροστινό (για γερά νεύρα και αντανακλαστικά),όποιος μου πει πως ?? έχει βόλτα.
Θα έχω φωτό σύντομα για το πως γλυτώνεις κλήσεις από τροχαία (εκτος και αν με αποβάλλουν απο το φόρουμ,ένεκα παράνομων δραστηριοτήτων).
Πίσω φρένο που πιάνει κανονικά.
Καθρέφτες με φλας επάνω.
Οι εξατμήσεις είναι τέρμα επάνω στην ουρά και όμως δένω μπαγάζια στην σέλλα μου.
Τα υπόλοιπα αργότερα.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: παλια μου τεχνη........
Μπορεί να μην κατάφερα να ανέβω στο Βόλο και να μην γνωριστήκαμε αλλά το συγκεκριμένο το ξέρωΚωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:......
Θα έχω φωτό σύντομα για το πως γλυτώνεις κλήσεις από τροχαία (εκτος και αν με αποβάλλουν απο το φόρουμ,ένεκα παράνομων δραστηριοτήτων).
......
Έχω κερδίσει βόλτα??
Αλέξανδρος
- Duced
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2532
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 02:46
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: Adv 950
Re: παλια μου τεχνη........
Για πε, για πε (δεν αποβαλεσαι με τιποτα εσυ...)Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: Θα έχω φωτό σύντομα για το πως γλυτώνεις κλήσεις από τροχαία (εκτος και αν με αποβάλλουν απο το φόρουμ,ένεκα παράνομων δραστηριοτήτων).
Μ9Ν9Λ9Σ
Objects in mirrors are Jap bikes
Objects in mirrors are Jap bikes
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: παλια μου τεχνη........
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Συνεχίζω,πίσω αμορτισέρ Ohlins με ριβάλβινγκ δικό μου,αλυσίδα χαμηλής τριβής με αντιμόνιο, το πίσω γρανάζι το αλλάζω στα 15.000 χιλ.
Εχω κάνει το τιμόνι πιο γρήγορο χωρίς να πειράξω μπροστινό (για γερά νεύρα και αντανακλαστικά),όποιος μου πει πως ?? έχει βόλτα.
Θα έχω φωτό σύντομα για το πως γλυτώνεις κλήσεις από τροχαία (εκτος και αν με αποβάλλουν απο το φόρουμ,ένεκα παράνομων δραστηριοτήτων).
Πίσω φρένο που πιάνει κανονικά.
Καθρέφτες με φλας επάνω.
Οι εξατμήσεις είναι τέρμα επάνω στην ουρά και όμως δένω μπαγάζια στην σέλλα μου.
Τα υπόλοιπα αργότερα.
Aφου εχεις βαλει το ohlins πισω για τα SS, εχεις απλα σηκωσει το υψος πισω...... (εχει ΚΑΙ ρυθμιση υψους το συγκεκριμενο αμορτισερ)
Τι ειναι το αντιμονιο???? (ισως το ξερω με το αγγλικο του ονομα και γιαυτο δεν μου λεει κατι στα Ελληνικα)
Αν μπορεις σε παρακαλω ,ανοιξε ενα καινουργιο τοπικ στην κατηγορια SS και βαλε εκει μεσα ΟΛΕΣ τις αλλαγες που εχεις κανει και τι αποτελεσματα ειχαν!!!!Αντε να μαζευομαστε οι SSακιδες...
ENGAKATS caminando por la vida
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: παλια μου τεχνη........
Η συγκεκριμένη μετατροπή, να σηκώσεις δηλαδή το αμορτισέρ πίσω, κάνει το τιμόνι νευρικό και όχι γρήγορο.Το γρήγορο τιμόνι μπορεί να γίνει και αλλοιώς.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: παλια μου τεχνη........
......οι κρισεις χαρακτηριζουν αυτον που τις αποδιδει,οχι αυτον που τις δεχεται.....εχω ενα ss 900 02 k ena monster s4 στην διαθεση μου σαν πλατφορμες.......οτι αναφερω στο φορουμ δεν το κατεβαζω απο το μυαλο μ,εχει δοκιμαστει στο πεδιο της μαχης,τα φαναρια......οταν με το καλο βρεθουμε θα τα κανεις βολτουλα κ θα μας πεις γνωμη.....θεωρω το γραναζι που κινει τους ιμαντες 1 τεμαχιο αν κ ειναι 2 κολλητα το ενα με το αλλο γι αυτο κ λεω...3 τα 2βαλβιδα......τεσπα.....εδω ειναι ελλαδα...κ τα φτιαχνουμε καλυτερα,γρηγοροτερα,απλουστερα,με λιγοτερα χρηματα κ περισοτερο μυαλο,λιγοτερα σκαλισματα,περισοτερη αξιοπιστια,κ ελληνικη μαστορια κπατεντα οπου δεν πιανομαστε με τιποτα...my british friend....have a cup of tea....thank you for your comments.
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: παλια μου τεχνη........
Aνοιξες τα κλιπόν προς τα έξω? Mε 1-2 χιλιοστά άνοιγμα το καθένα, είδα μεγάλη διαφορα και στο ποσο γρήγορα άλλαζα κατεύθυνση αλλα και στην άνεση!Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Η συγκεκριμένη μετατροπή, να σηκώσεις δηλαδή το αμορτισέρ πίσω, κάνει το τιμόνι νευρικό και όχι γρήγορο.Το γρήγορο τιμόνι μπορεί να γίνει και αλλοιώς.
Μάλλον κάπου χάνω το νόημα της πρότασης. Με βοηθάς λίγο...??nasa έγραψε:......οι κρισεις χαρακτηριζουν αυτον που τις αποδιδει,οχι αυτον που τις δεχεται.....
Ίσως είναι ειδικές εκδόσεις τα δικά σου (ή τους έχεις κανεις κ'αλλες αλλαγές που δεν μας έχεις πει ακόμα).nasa έγραψε:εχω ενα ss 900 02 k ena monster s4 στην διαθεση μου σαν πλατφορμες.......οτι αναφερω στο φορουμ δεν το κατεβαζω απο το μυαλο μ,εχει δοκιμαστει στο πεδιο της μαχης,τα φαναρια......οταν με το καλο βρεθουμε θα τα κανεις βολτουλα κ θα μας πεις γνωμη.....
Δεν υπάρχει περίπτωση ένα μοτέρ με απλά τίγκα καύσιμο να πηγαίνει καλύτερα από ένα IΔΙΟ μοτέρ που απλά είναι ΣΩΣΤA ρυθμισμένο. Δεν το λέω μονο εγώ αυτό, αλλα οι σωστοί μηχανικοί του κόσμου όλου.
Αν το πεδίο μάχης που παίζεις εσύ μπάλα είναι τα φανάρια, μάλλον λάθος μηχανάκια διάλεξες...
Μην νομίζεις ότι πατέντες παίζουν μονο στην Ελλάδα ή στις Μεσογειακές χώρες γενικώς... Ανέβα μια Αγγλία να δεις τι πατέντες παίζουν κ'εδώ...nasa έγραψε:εδω ειναι ελλαδα...κ τα φτιαχνουμε καλυτερα,γρηγοροτερα,απλουστερα,με λιγοτερα χρηματα κ περισοτερο μυαλο,λιγοτερα σκαλισματα,περισοτερη αξιοπιστια,κ ελληνικη μαστορια κπατεντα οπου δεν πιανομαστε με τιποτα...my british friend....have a cup of tea....thank you for your comments.
Αν εσύ θεωρείς τα μεγαλύτερα μπέκ-τρόμπα και το σωστό ρυθμισμα τους φτηνo-απλό και "μικρό" σκάλισμα (προκειμενου να γίνουν όλα σωστά), τότε δεν έχω κάτι να πω.... (από περιέργεια, πες μου ποσο πληρώνεις για 1 μπέκ).
A! Και δεν είμαι Βρετανός...
Μια χαρά Έλληνας είμαι και ούτε μου αρέσει το τσάι...
ENGAKATS caminando por la vida