κομμένος σκελετός multistrada
Συντονιστής: sue
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Δευ 25 Αύγ 2008, 21:28
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: multistrada
κομμένος σκελετός multistrada
Είμαι κάτοχος ενός 999 και ενός Multistrada 1000 DS 2003.το 2ο το αγόρασα μεταχειρισμένο με 3500 κμ για 1 ταξίδι στην ευρώπη με σκοπό να το πουλήσω αργότερα. Τελικώς το κράτησα και εκτοτε έχω κάνει 4 ταξίδια εκτός Ελλάδος. Το τελευταίο, επέστρεψα λίγες μέρες πριν, ήταν στη Νορβηγία. Όλα τα ταξίδια έγιναν με πλήρες φορτίο (2 άτομα πλαινές βαλίτσες της ducati και πίσω βαλίτσα giwi δηλαδή σύνολο βάρους περίπου 180-200 Kg. Η μηχανή έχει αυτή τη στιγμή 30000 km εκ των οποίων τα μισά έγιναν σε ταξίδια. Μετά το τελευταίο ταξίδι διαπιστωσα όταν επέστρεψα και ξεφόρτωσα τη μηχανή από τις βαλίτσες και τα βάρη ότι το πίσω μέρος του πλαισίου κάτω από τη σέλα του συνοδηγού είναι ετοιμο να κοπεί!!!!!! Το κομμάτι αυτό είναι το τελευταίο μέρος του πλαισίου που σχηματίζει ένα U. Οι σωλήνες που σχηματίζουν το U (οι πλευρές του U δηλαδή) είναι κομμένες στο κάτω μέρος τους (και οι2) και συγκρατόνται μόνο από το πάνω μέρος. Τα 3/4 των σωλήνων είναι ήδη κομμένα και μόνο το 1/4 συγκρατεί το U από το να μην αποκολληθεί-κοπεί από το υπόλοιπο πλαίσιο. Είναι προφανές ότι αυτό συνέβει λόγω παρατεταμένου φορτώματος. Πιστέυω ότι είμαι ιδιαίτερα τυχερός που το κομμάτι αυτό δεν έφυγε την ώρα που ταξιδεύαμε διότι οι συνέπειες θα ήταν τραγικές.
Έχει κανείς ακούσει τίποτα παρόμοιο?
Δεν έχω έρθει ακόμα σε επαφή με τη αντιπροσωπεία (κλειστή λόγω διακοπων) αλλά φοβάμαι ότι λόγω του ότι το μηχανάκι δεν είναι πλέον στην εγγύηση δε θα ασχοληθούν με το γεγονός.
Πέρα από την αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας τίθεται και ένα σοβαρότατο ζητημα ασφάλειας για το συγκεκριμένο μοντέλο και χρήση. Είναι ασφαλές να φορτώσει κανείς το multi και να παέι διακοπές? Κάποιο test του 2003 που έπεσε τυχαία εχθές στα χέρια μου έδειχνε το multi με πλαινές βαλίτσες και πίσω σχάρα για top case, θερμενόμενα grip Και χούφτες - εξοπλισμός της ducati performance!
Έχω περάσει αρκετά χρόνια με Ιταλικά μηχανάκια (το multi είναι το 4ο ducati που περνά από τα χέρια μου) και είμαι διατεθειμένος να ανεχθώ ιδιοτροπίες και κατασκευστικές ατέλειες. Αξίζει τον κόπο όμως να το κάνω ακόμα και για αυτές που σου βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή?
Όποιος έχει άποψη για το θέμα παρακαλώ ας βοηθήσει.
Θα πρέπει επίσης να αναφέρω ότι το multi έιναι εντέλως ατρακάριστο και απείραχτο (μόνη αλλαγή είναι ότι το πίσω αμορτισέρ όταν παρέδοσε το πνέυμα αλλάχθηκε με ohlins).
Ευχαριστώ
Παύλος
Έχει κανείς ακούσει τίποτα παρόμοιο?
Δεν έχω έρθει ακόμα σε επαφή με τη αντιπροσωπεία (κλειστή λόγω διακοπων) αλλά φοβάμαι ότι λόγω του ότι το μηχανάκι δεν είναι πλέον στην εγγύηση δε θα ασχοληθούν με το γεγονός.
Πέρα από την αντιμετώπιση της αντιπροσωπείας τίθεται και ένα σοβαρότατο ζητημα ασφάλειας για το συγκεκριμένο μοντέλο και χρήση. Είναι ασφαλές να φορτώσει κανείς το multi και να παέι διακοπές? Κάποιο test του 2003 που έπεσε τυχαία εχθές στα χέρια μου έδειχνε το multi με πλαινές βαλίτσες και πίσω σχάρα για top case, θερμενόμενα grip Και χούφτες - εξοπλισμός της ducati performance!
Έχω περάσει αρκετά χρόνια με Ιταλικά μηχανάκια (το multi είναι το 4ο ducati που περνά από τα χέρια μου) και είμαι διατεθειμένος να ανεχθώ ιδιοτροπίες και κατασκευστικές ατέλειες. Αξίζει τον κόπο όμως να το κάνω ακόμα και για αυτές που σου βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή?
Όποιος έχει άποψη για το θέμα παρακαλώ ας βοηθήσει.
Θα πρέπει επίσης να αναφέρω ότι το multi έιναι εντέλως ατρακάριστο και απείραχτο (μόνη αλλαγή είναι ότι το πίσω αμορτισέρ όταν παρέδοσε το πνέυμα αλλάχθηκε με ohlins).
Ευχαριστώ
Παύλος
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: κομμένος σκελετός multistrada
Γεια σου φιλε Παυλο.
Απο αυτα που λες, πιστευω και γω οτι πιθανοτατα το παρακανες με το φορτωμα. Αν μαλιστα το μηχανακι ζοριστικε σε οχι και τοσο καλους δρομους, τοτε δεν το βλεπω και τοσο παραξενο... :roll: :roll: Εισαι ομως σιγουρος οτι το προβλημα δεν ξεκινησε απο τον προηγουμενο του κατοχο;;
Δεν εχω ξανακουσει παρομοια υποθεση. Σε κατι παλαιοτερα SS (καρμπυρατερατα) ειχα διαβασει για κατι θεματακια με τα πλαισια τους, αλλα δεν θυμαμαι κατι παρομοιο απο αλλα μοντελα της εταιρειας.
Γιατι δεν ριχνεις μια ματια και στο multistrada.net;; Σιγουρα θα βρεις περισσοτερες πληροφοριες εκει
Ελπιζω να βγαλεις ευκολα ακρη. Ο,τι και να κανεις παντως, μην σκεφτεις "ενταξει μωρε. με μια πατεντουλα θα το κολησουμε". Η πρωτη σκεψη σου θα πρεπει να ειναι η αλλαγη πλαισιου ή η αγορα αλλου Μουλτι με σπασμενο μοτερ και περιφερειακα, με καλο ομως πλαισιο.
Υπομονη και επιμονη....
Καλα ξεμπερδεματα
Απο αυτα που λες, πιστευω και γω οτι πιθανοτατα το παρακανες με το φορτωμα. Αν μαλιστα το μηχανακι ζοριστικε σε οχι και τοσο καλους δρομους, τοτε δεν το βλεπω και τοσο παραξενο... :roll: :roll: Εισαι ομως σιγουρος οτι το προβλημα δεν ξεκινησε απο τον προηγουμενο του κατοχο;;
Δεν εχω ξανακουσει παρομοια υποθεση. Σε κατι παλαιοτερα SS (καρμπυρατερατα) ειχα διαβασει για κατι θεματακια με τα πλαισια τους, αλλα δεν θυμαμαι κατι παρομοιο απο αλλα μοντελα της εταιρειας.
Γιατι δεν ριχνεις μια ματια και στο multistrada.net;; Σιγουρα θα βρεις περισσοτερες πληροφοριες εκει
Ελπιζω να βγαλεις ευκολα ακρη. Ο,τι και να κανεις παντως, μην σκεφτεις "ενταξει μωρε. με μια πατεντουλα θα το κολησουμε". Η πρωτη σκεψη σου θα πρεπει να ειναι η αλλαγη πλαισιου ή η αγορα αλλου Μουλτι με σπασμενο μοτερ και περιφερειακα, με καλο ομως πλαισιο.
Υπομονη και επιμονη....
Καλα ξεμπερδεματα
ENGAKATS caminando por la vida
- skor-billys
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 68
- Εγγραφή: Κυρ 22 Ιουν 2008, 22:54
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Other: Gilera Nexus 500
Re: κομμένος σκελετός multistrada
Φίλε και μένα μου φαίνεται λίγο παράξενο όλο αυτό που περιγράφεις. Έχω και εγώ το μούλτι 2003 μοντέλο με 39500κμ και το μηχανάκι έχει κάνει μόνο ταξίδια άλλοτε μόνος μου και άλλοτε 2κάβαλο. Δεν έχω κανένα πρόβλημα (ούτε μηχανικό ούτε αυτά που περιγράφεις). Και μέχρι πρότινος το έβαζα και σε πίστα track days kai HDW. Πάντως αν ήταν κουσούρι αυτό στα μούλτι θα είχε βουίξει ο τόπος….
- Duced
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2532
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 02:46
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: Adv 950
Re: κομμένος σκελετός multistrada
Δυστυχως εχω δει και αλλο με κομμενο υποπλαισιο και απ οτι μου ειπε ο μηχανικος μου γινεται μονο απο top case. Επειδη προκειται για το υποπλαισιο (παρολο που ειναι ενιαιο με το πλαισιο) τα μηχανακια των πελατων του κολληθηκαν χωρις αλλες παρενεργειες.
Αν θες πηγαινε απο κει να το συζητησεις αφου ο ανθρωπος εχει εμπειρια απο το συγκεκριμενο θεμα.
Νταης Θωμας, 210-2757158
Αν θες πηγαινε απο κει να το συζητησεις αφου ο ανθρωπος εχει εμπειρια απο το συγκεκριμενο θεμα.
Νταης Θωμας, 210-2757158
Μ9Ν9Λ9Σ
Objects in mirrors are Jap bikes
Objects in mirrors are Jap bikes
- geo_multi
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2853
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)
Re: κομμένος σκελετός multistrada
Όταν πρωτοείδα γυμνό το multistrada μου δεν μου γέμισε καθόλου το μάτι το υποπλαίσιο στο πίσω του τμήμα. Τελικά οι φόβοι μου επιβεβαιώνονται.
Είναι καλύτερα τα βαριά πράγματα να τα βάζεις είτε στις πλαϊνές βαλίτσες (που το βάρος μοιράζεται σε 3 σημεία) είτε στο bagster. Το top case μόνο για ελαφριά και ογκώδη πράγματα, που θέλουμε να έχουμε άμεση πρόσβαση
Είναι καλύτερα τα βαριά πράγματα να τα βάζεις είτε στις πλαϊνές βαλίτσες (που το βάρος μοιράζεται σε 3 σημεία) είτε στο bagster. Το top case μόνο για ελαφριά και ογκώδη πράγματα, που θέλουμε να έχουμε άμεση πρόσβαση
Γιώργος
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 23:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: κομμένος σκελετός multistrada
Προσωπικα το ακουω 1η φορα και ελπιζω και τελευταια...τωρα θα συμφωνησω και γω οτι δεν ειναι τοσο τραγικο το να κολληθει σωστα με αργκονακι και να ξαναβαφει...παντως πριν κανεις κατι καλυτερα να συνενοηθεις με την αντιπροσωπια και το τι μπορουν να σου προτεινουν...οχι τηλ,πηγαινε απο κει.Ελπιζω να βρεις ακρη!
COMUNE DI BOLOGNA
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Δευ 25 Αύγ 2008, 21:28
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: multistrada
Re: κομμένος σκελετός multistrada
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Το κόλλημα του σκελετού θα είναι η τελευταία λύση προς εφαρμογή αν και ήταν η πρώτη σαν σκέψη. Καταρχάς θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο το γεγονός ότι κόπηκε. Αν έχω κάνει κάτι ενάντια στις οδηγίες της εταιρείας (και δεν το γνωρίζω) τότε η ευθύνη είναι δική μου. Αν απλώς φόρτωσα το top case με 10 extra kg (που δε νομίζω οτι ετσι έγινε-δεν τη ζύγισα όμως βλέπετε) ε τότε απλώς θα πρέπει να μου αντικαταστήσουν το σκελετό πληρώνοντας όλα τα έξοδα, να ζητήσουν ένα μεγάλο συγνώμη και να το αναφέρουν στο εργοστάσιο για να δορθώσει τον κακό σχεδιασμό του σκελετού. Δεν είναι δυνατόν να παίζεται η ζωή μας σε 10 κg παραπανίσιου βάρους!!! και επίσης να διαφημίζουν το Multi και για τη συγκεκριμένη χρήση. Το Multi δεν έχει πατήσει καθόλου χώμα και κακούς δρόμους. Πραγματικά οι χειρότεροι δρόμοι που β΄ρθηκε στα 30000 αυτά km ήταν οι ελληνικοί τους οποίους πάταγε χωρίς φορτίο και βαλίτσες.
Βέβαια δεν είναι η 1η φορά που βλέπουμε ανεπαρκή σχεδιασμό από τη ducati: Το 900ss του 92 πχ είχε στον σκελετό ακριβώς δίπλα στο λαιμό 2 σωλήνες κολλημένους διαγώνια για ενίσχυση του σκελετού σε κρόυσεις του μπροστινού. Η φορά που ήταν κολλημένοι ήταν λάθος και σε κρούσεις δεν έπαιζαν κανένα ρόλο. Στο επόμενο SS (δε θυμάμαι χρονολογία) τους άλλαξαν τη γωνία κατα 90 μοίρες και πλέον επαιζαν σωστά το ρόλο για τον οποίο τοποθετήθηκαν εκεί).
Η ιστορία αυτή σίγουρα φοβάμαι οτι θα τραβήξει.... διότι δεν είμαι διατεθημένος απλώς να κολλήσω το σκελετό και να ξεχάσω το συμβάν. έχω περάσει την ηλικία που τα λάθη και οι ατέλειες κάποιων (Ευρωπαίων) κατασκευαστών ήταν η απόλαυση μου και τα θεωρούσα "χαρακτήρα". Σήμερα ο ανταγωνισμός έχει κορυφωθεί και οι προτάσεις μας βομβαρδίζουν. Τέτοια προβλήματα (ειδικά αν παραμείνουν χωρίς ανταπόκριση) αρχίζουν να με ενοχλούν έντονα. Και τέλος μην ξεχνάμε ότι το hobby της μοτοσυκλέτας δεν είναι καθόλου φθηνό (στην ουσία τις μοτο τις νοικιάζουμε, δεν τις αγοράζουμε!). Δε με ενθουσιάζει το γεγονός να αναλάβω (παρ ότι μπορώ χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα) την οικονομική επιβάρυνση αυτού του προβλήματος, έστω και αν η μηχανή βρίσκεται εκτός εγγυήσεως.
Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος.
Μέχρι τότε προτείνω να ξεχάσετε τα top case και τις πλαινές βαλίτσες στα multi αν θέλετε να παραμείνετε εν ζωή!!!
Παύλος
Βέβαια δεν είναι η 1η φορά που βλέπουμε ανεπαρκή σχεδιασμό από τη ducati: Το 900ss του 92 πχ είχε στον σκελετό ακριβώς δίπλα στο λαιμό 2 σωλήνες κολλημένους διαγώνια για ενίσχυση του σκελετού σε κρόυσεις του μπροστινού. Η φορά που ήταν κολλημένοι ήταν λάθος και σε κρούσεις δεν έπαιζαν κανένα ρόλο. Στο επόμενο SS (δε θυμάμαι χρονολογία) τους άλλαξαν τη γωνία κατα 90 μοίρες και πλέον επαιζαν σωστά το ρόλο για τον οποίο τοποθετήθηκαν εκεί).
Η ιστορία αυτή σίγουρα φοβάμαι οτι θα τραβήξει.... διότι δεν είμαι διατεθημένος απλώς να κολλήσω το σκελετό και να ξεχάσω το συμβάν. έχω περάσει την ηλικία που τα λάθη και οι ατέλειες κάποιων (Ευρωπαίων) κατασκευαστών ήταν η απόλαυση μου και τα θεωρούσα "χαρακτήρα". Σήμερα ο ανταγωνισμός έχει κορυφωθεί και οι προτάσεις μας βομβαρδίζουν. Τέτοια προβλήματα (ειδικά αν παραμείνουν χωρίς ανταπόκριση) αρχίζουν να με ενοχλούν έντονα. Και τέλος μην ξεχνάμε ότι το hobby της μοτοσυκλέτας δεν είναι καθόλου φθηνό (στην ουσία τις μοτο τις νοικιάζουμε, δεν τις αγοράζουμε!). Δε με ενθουσιάζει το γεγονός να αναλάβω (παρ ότι μπορώ χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα) την οικονομική επιβάρυνση αυτού του προβλήματος, έστω και αν η μηχανή βρίσκεται εκτός εγγυήσεως.
Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος.
Μέχρι τότε προτείνω να ξεχάσετε τα top case και τις πλαινές βαλίτσες στα multi αν θέλετε να παραμείνετε εν ζωή!!!
Παύλος
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: κομμένος σκελετός multistrada
εδω πιστευω πως τα παραλες....polero έγραψε:.
.
.
Μέχρι τότε προτείνω να ξεχάσετε τα top case και τις πλαινές βαλίτσες στα multi αν θέλετε να παραμείνετε εν ζωή!!!
Παύλος
ΤΟΣΟΣ κοσμος εχει αγορασει Μουλτι και εχει κανει χρηση οπως και συ (και χειροτερη) και δεν εχω ακουσει κατι αντιστοιχο (το φορουμ για τα Μουλτι που σου εδωσα πιο πανω, το παρακουλουθω αρκετα!).
Τεσπα. Ψαχτο περισσοτερο και εδω ειμαστε
ENGAKATS caminando por la vida
- mostro620
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4056
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:58
Re: κομμένος σκελετός multistrada
Νομίζω υπερβάλεις!polero έγραψε:....
Μέχρι τότε προτείνω να ξεχάσετε τα top case και τις πλαινές βαλίτσες στα multi αν θέλετε να παραμείνετε εν ζωή!!!
Παύλος
Αλέξανδρος
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Δευ 25 Αύγ 2008, 21:28
- Gender: Male
- Bike: 999
- Other: multistrada
Re: κομμένος σκελετός multistrada
Όντως υπερβάλω.
ENGAKATS ευχαριστώ για την πληροφορία για το multi.net. Βρήκα και άλλον με το ίδιο πρόβλημα του οποίου του κόπηκε ο σκελετός στο ίδιο σημείο (με top case επάνω). Αναφέρθηκε ότι το προβλημα παρουσιάστηκε σε σκελετούς μοντέλων 03,04. Οι επόμενοι ενισχύθηκαν στα στα επίμαχα σημεία. Όσοι έχετε 03 ή 04 ρίξτε μια ματιά!
ENGAKATS ευχαριστώ για την πληροφορία για το multi.net. Βρήκα και άλλον με το ίδιο πρόβλημα του οποίου του κόπηκε ο σκελετός στο ίδιο σημείο (με top case επάνω). Αναφέρθηκε ότι το προβλημα παρουσιάστηκε σε σκελετούς μοντέλων 03,04. Οι επόμενοι ενισχύθηκαν στα στα επίμαχα σημεία. Όσοι έχετε 03 ή 04 ρίξτε μια ματιά!