Να χαλαρώναμε λίγο και να επικεντρωνόμασταν στις μοντίφες please?
Φιλικά πάντα ε;
παλια μου τεχνη........
Συντονιστής: sue
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: παλια μου τεχνη........
.......για να θεσουμε τα πραγματα στην σωστη τους θεση,...δεν εχω αλλαξει ουτε καν εκεντροφορους,να βαλω πχ πιο αγριους με μεγαλυτερη διαρκεια κ βυθισμα,ουτε στην μια ουτε στην αλλη,απλα στον δεδομενο χρονο που η βαλβιδα εισαγωγης ειναι ανοιχτη λογω μεγαλυτερης πιεσης και μπεκ με μεγαλυτερη χωρητικοτητα χωνω......αυτο το κατι που θελω,σε καυσιμο μιγμα εννοειται,ετσι κ αλλιως το cpu μπορει να κοροιδευτει λιγο,μετα πας αλλου......ναι,το πεδιο της μαχης ειναι και τα φαναρια,τι νατους κανω 180 ιαπωνικους μουρλαμενους αλογους που θα παλευω για την γλυκια ζωη να τους συμαζεψω,ενω με τα δικυλινδρα εχω φτιαξει πλακιτσες σε πολυ κοσμο.....εχω κατσει καιρο στην γηραια αλβιωνα,και για σπουδες κ για δουλεια κ τους ξερω καλα......ναι κανουν πολυ καλες μετατροπες κ πατεντες αλλα συγνωμη που επιμενω οι ελληνες ειμαστε καλυτεροι...στα παντα.αν ειχαμε κ τ φραγκα που χωνουν τα εγγλεζακια αστο καλυτερα.....
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: παλια μου τεχνη........
Οι ηλεκτρονικες στα 2 μηχανακια που εχεις μπορουν να ρυθμιστουν για να ριχνουν περισσοτερο μειγμα. Μαλιστα, μπορουν ριξουν πολυ παραπανω απ'οσο μπορει να καψει ενα μοτερ οπως το περιγραφεις (αυτο που ουσιαστικα ρυθμιζει η ηλεκτρονικη ειναι για ποσα χιλιοστα του δευτερολεπτου θα ψεκασει το μπεκ).
Θελω μονο να καταλαβω ποιο ειναι το κερδος που θα σου δωσει ΚΑΙ η παραπανω πιεση αλλα ΚΑΙ τα μπεκ με μεγαλυτερη τροφοδοσια. Θα ηθελα πολυ να δω την γραφικη με τον λογο αερα/καυσιμου σε ολη τη γκαμα των στροφων....
Δεν ειπα οτι τα δικυλινδρα δεν κανουν για τα φαναρια. Γνωμη μου: τα Ducati δεν ειναι για τα φαναρια...
Αφου εχεις κατσει εδω πανω οσο λες, σιγουρα θα εχεις δει πολλα. Το κακο των μαστορων εδω (τωρα που η "μοδα" ειναι: χαλασε;; βαζουμε καινουργιο) ειναι οτι λιγοι πια κανουν κατι πιο χρονοβορο απο αντικατασταση με ΟΕΜ κοματι. Αυτοι ομως που το κανουν, μπορουν να φτιαξουν ΤΡΕΛΑ πραγματα (τα εχω δει με τα ματια μου και αν ποτε ανεβεις, θα σε παω στα καταλληλα μερη ).
Στην Ελλαδα απο την αλλη, ΛΙΓΟΙ ειναι αυτοι που κανουν ΣΩΣΤΕΣ πατεντες. Οι υπολοιποι ειναι του στυλ "ροποκλειδο;; σεταρισμα;; ΕΓΩ θα σε φτιαξω να 'ουμε...". Κατι τετοιοι δεν θελω να ακουμπησουν ουτε το παπι μου, ποσο μαλλον το SS...
υ.γ.
Δεν ειναι θεμα χρηματων και τι του βαζεις. Ειναι θεμα σωστου συνδυασμου των διαφορων κοματιων...
Θελω μονο να καταλαβω ποιο ειναι το κερδος που θα σου δωσει ΚΑΙ η παραπανω πιεση αλλα ΚΑΙ τα μπεκ με μεγαλυτερη τροφοδοσια. Θα ηθελα πολυ να δω την γραφικη με τον λογο αερα/καυσιμου σε ολη τη γκαμα των στροφων....
Δεν ειπα οτι τα δικυλινδρα δεν κανουν για τα φαναρια. Γνωμη μου: τα Ducati δεν ειναι για τα φαναρια...
Αφου εχεις κατσει εδω πανω οσο λες, σιγουρα θα εχεις δει πολλα. Το κακο των μαστορων εδω (τωρα που η "μοδα" ειναι: χαλασε;; βαζουμε καινουργιο) ειναι οτι λιγοι πια κανουν κατι πιο χρονοβορο απο αντικατασταση με ΟΕΜ κοματι. Αυτοι ομως που το κανουν, μπορουν να φτιαξουν ΤΡΕΛΑ πραγματα (τα εχω δει με τα ματια μου και αν ποτε ανεβεις, θα σε παω στα καταλληλα μερη ).
Στην Ελλαδα απο την αλλη, ΛΙΓΟΙ ειναι αυτοι που κανουν ΣΩΣΤΕΣ πατεντες. Οι υπολοιποι ειναι του στυλ "ροποκλειδο;; σεταρισμα;; ΕΓΩ θα σε φτιαξω να 'ουμε...". Κατι τετοιοι δεν θελω να ακουμπησουν ουτε το παπι μου, ποσο μαλλον το SS...
υ.γ.
Δεν ειναι θεμα χρηματων και τι του βαζεις. Ειναι θεμα σωστου συνδυασμου των διαφορων κοματιων...
ENGAKATS caminando por la vida
- Doc
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1741
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
- Gender: Male
- Other: 999ΤΜΒ
- Τοποθεσία: Pits
- Επικοινωνία:
Re: παλια μου τεχνη........
Μάλλον θα έχεις μειώσει την κάστερ (ενδεχομένως εάν θέλει κανείς μπορεί να κρατήσει το "μαμά" offset ώστε παρά την μικρότερη κάστερ να διατηρήσει την ευστάθεια κερδίζοντας όμως σε ευελιξία)Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Εχω κάνει το τιμόνι πιο γρήγορο χωρίς να πειράξω μπροστινό (για γερά νεύρα και αντανακλαστικά),όποιος μου πει πως ?? έχει βόλτα.
:roll:
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: παλια μου τεχνη........
Καλημέρα Doc λεβεντιά μου,σίγουρα θα είχες νυχτέρι νομίζω(α ρε αυτή η δουλειά σου ).
Σωστό αυτό που περιγράφεις αλλά είναι πείραγμα του μπροστινού νομίζω.
Αυτό που έκανα εγώ γίνεται γρήγορα ,ανέξοδα,επιστρέφει αμέσως στην πρώην κατάσταση και ρυθμίζεται όπως θέλεις με ένα κλειδί και έναν εξωλκέα.
Κωνσταντίνος
Σωστό αυτό που περιγράφεις αλλά είναι πείραγμα του μπροστινού νομίζω.
Αυτό που έκανα εγώ γίνεται γρήγορα ,ανέξοδα,επιστρέφει αμέσως στην πρώην κατάσταση και ρυθμίζεται όπως θέλεις με ένα κλειδί και έναν εξωλκέα.
Κωνσταντίνος
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: παλια μου τεχνη........
nasa έγραψε:.......για να θεσουμε τα πραγματα στην σωστη τους θεση,...δεν εχω αλλαξει ουτε καν εκεντροφορους,να βαλω πχ πιο αγριους με μεγαλυτερη διαρκεια κ βυθισμα,ουτε στην μια ουτε στην αλλη,απλα στον δεδομενο χρονο που η βαλβιδα εισαγωγης ειναι ανοιχτη λογω μεγαλυτερης πιεσης και μπεκ με μεγαλυτερη χωρητικοτητα χωνω......αυτο το κατι που θελω,σε καυσιμο μιγμα εννοειται,ετσι κ αλλιως το cpu μπορει να κοροιδευτει λιγο,μετα πας αλλου......ναι,το πεδιο της μαχης ειναι και τα φαναρια,τι νατους κανω 180 ιαπωνικους μουρλαμενους αλογους που θα παλευω για την γλυκια ζωη να τους συμαζεψω,ενω με τα δικυλινδρα εχω φτιαξει πλακιτσες σε πολυ κοσμο.....εχω κατσει καιρο στην γηραια αλβιωνα,και για σπουδες κ για δουλεια κ τους ξερω καλα......ναι κανουν πολυ καλες μετατροπες κ πατεντες αλλα συγνωμη που επιμενω οι ελληνες ειμαστε καλυτεροι...στα παντα.αν ειχαμε κ τ φραγκα που χωνουν τα εγγλεζακια αστο καλυτερα.....
Φίλε nasa εγώ δεν μίλησα μόνο για μετατροπές αν είδες αλλά είπα για αξιοπιστία,οικονομία,αυτονομία,γραμμικότητα,επίπεδη ροπή,ευκολία οδήγησης,αντοχή στον χρόνο,δυναμοδεικτικό διάγραμμα,κ.α.Είπα σ'όλους οτι αυτά είναι στην διάθεση του καθενός,με ένα ΦΑΞ τα στέλνω άμεσα η τα ποστάρω και με φωτό.
Φιλικά
Κωνσταντίνος
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: παλια μου τεχνη........
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: Φίλε nasa εγώ δεν μίλησα μόνο για μετατροπές αν είδες αλλά είπα για αξιοπιστία,οικονομία,αυτονομία,γραμμικότητα,επίπεδη ροπή,ευκολία οδήγησης,αντοχή στον χρόνο,δυναμοδεικτικό διάγραμμα,κ.α.Είπα σ'όλους οτι αυτά είναι στην διάθεση του καθενός,με ένα ΦΑΞ τα στέλνω άμεσα η τα ποστάρω και με φωτό.
Φιλικά
Κωνσταντίνος
Σε καινούργιο όμως topic όπως σου είπα και πριν.
Κάτσε και γράψε λίγο λίγο τι ακριβώς έχεις κάνει στο μηχανάκι και τι αποτελέσματα (θετικά-αρνητικά) είδες.
ENGAKATS caminando por la vida