παλια μου τεχνη........

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: παλια μου τεχνη........

Δημοσίευση από D3§m02K »

Να χαλαρώναμε λίγο και να επικεντρωνόμασταν στις μοντίφες please?

Φιλικά πάντα ε; :cool:
Άβαταρ μέλους
nasa
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6545
Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Other: ss900

Re: παλια μου τεχνη........

Δημοσίευση από nasa »

.......για να θεσουμε τα πραγματα στην σωστη τους θεση,...δεν εχω αλλαξει ουτε καν εκεντροφορους,να βαλω πχ πιο αγριους με μεγαλυτερη διαρκεια κ βυθισμα,ουτε στην μια ουτε στην αλλη,απλα στον δεδομενο χρονο που η βαλβιδα εισαγωγης ειναι ανοιχτη λογω μεγαλυτερης πιεσης και μπεκ με μεγαλυτερη χωρητικοτητα χωνω......αυτο το κατι που θελω,σε καυσιμο μιγμα εννοειται,ετσι κ αλλιως το cpu μπορει να κοροιδευτει λιγο,μετα πας αλλου......ναι,το πεδιο της μαχης ειναι και τα φαναρια,τι νατους κανω 180 ιαπωνικους μουρλαμενους αλογους που θα παλευω για την γλυκια ζωη να τους συμαζεψω,ενω με τα δικυλινδρα εχω φτιαξει πλακιτσες σε πολυ κοσμο.....εχω κατσει καιρο στην γηραια αλβιωνα,και για σπουδες κ για δουλεια κ τους ξερω καλα......ναι κανουν πολυ καλες μετατροπες κ πατεντες αλλα συγνωμη που επιμενω οι ελληνες ειμαστε καλυτεροι...στα παντα.αν ειχαμε κ τ φραγκα που χωνουν τα εγγλεζακια αστο καλυτερα.....
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: παλια μου τεχνη........

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Οι ηλεκτρονικες στα 2 μηχανακια που εχεις μπορουν να ρυθμιστουν για να ριχνουν περισσοτερο μειγμα. Μαλιστα, μπορουν ριξουν πολυ παραπανω απ'οσο μπορει να καψει ενα μοτερ οπως το περιγραφεις (αυτο που ουσιαστικα ρυθμιζει η ηλεκτρονικη ειναι για ποσα χιλιοστα του δευτερολεπτου θα ψεκασει το μπεκ).

Θελω μονο να καταλαβω ποιο ειναι το κερδος που θα σου δωσει ΚΑΙ η παραπανω πιεση αλλα ΚΑΙ τα μπεκ με μεγαλυτερη τροφοδοσια. Θα ηθελα πολυ να δω την γραφικη με τον λογο αερα/καυσιμου σε ολη τη γκαμα των στροφων....


Δεν ειπα οτι τα δικυλινδρα δεν κανουν για τα φαναρια. Γνωμη μου: τα Ducati δεν ειναι για τα φαναρια... :glimpse:


Αφου εχεις κατσει εδω πανω οσο λες, σιγουρα θα εχεις δει πολλα. Το κακο των μαστορων εδω (τωρα που η "μοδα" ειναι: χαλασε;; βαζουμε καινουργιο) ειναι οτι λιγοι πια κανουν κατι πιο χρονοβορο απο αντικατασταση με ΟΕΜ κοματι. Αυτοι ομως που το κανουν, μπορουν να φτιαξουν ΤΡΕΛΑ πραγματα (τα εχω δει με τα ματια μου και αν ποτε ανεβεις, θα σε παω στα καταλληλα μερη :glimpse: :thumbsup: ).

Στην Ελλαδα απο την αλλη, ΛΙΓΟΙ ειναι αυτοι που κανουν ΣΩΣΤΕΣ πατεντες. Οι υπολοιποι ειναι του στυλ "ροποκλειδο;; σεταρισμα;; :zep: :zep: :zep: ΕΓΩ θα σε φτιαξω να 'ουμε...". Κατι τετοιοι δεν θελω να ακουμπησουν ουτε το παπι μου, ποσο μαλλον το SS... :yuk: :yuk: :suicide2: :suicide2:


υ.γ.
Δεν ειναι θεμα χρηματων και τι του βαζεις. Ειναι θεμα σωστου συνδυασμου των διαφορων κοματιων...
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: παλια μου τεχνη........

Δημοσίευση από Doc »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Εχω κάνει το τιμόνι πιο γρήγορο χωρίς να πειράξω μπροστινό (για γερά νεύρα και αντανακλαστικά),όποιος μου πει πως ?? έχει βόλτα.
Μάλλον θα έχεις μειώσει την κάστερ (ενδεχομένως εάν θέλει κανείς μπορεί να κρατήσει το "μαμά" offset ώστε παρά την μικρότερη κάστερ να διατηρήσει την ευστάθεια κερδίζοντας όμως σε ευελιξία)

:roll:
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: παλια μου τεχνη........

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Καλημέρα Doc λεβεντιά μου,σίγουρα θα είχες νυχτέρι νομίζω(α ρε αυτή η δουλειά σου ).
Σωστό αυτό που περιγράφεις αλλά είναι πείραγμα του μπροστινού νομίζω.
Αυτό που έκανα εγώ γίνεται γρήγορα ,ανέξοδα,επιστρέφει αμέσως στην πρώην κατάσταση και ρυθμίζεται όπως θέλεις με ένα κλειδί και έναν εξωλκέα.
Κωνσταντίνος
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: παλια μου τεχνη........

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

nasa έγραψε:.......για να θεσουμε τα πραγματα στην σωστη τους θεση,...δεν εχω αλλαξει ουτε καν εκεντροφορους,να βαλω πχ πιο αγριους με μεγαλυτερη διαρκεια κ βυθισμα,ουτε στην μια ουτε στην αλλη,απλα στον δεδομενο χρονο που η βαλβιδα εισαγωγης ειναι ανοιχτη λογω μεγαλυτερης πιεσης και μπεκ με μεγαλυτερη χωρητικοτητα χωνω......αυτο το κατι που θελω,σε καυσιμο μιγμα εννοειται,ετσι κ αλλιως το cpu μπορει να κοροιδευτει λιγο,μετα πας αλλου......ναι,το πεδιο της μαχης ειναι και τα φαναρια,τι νατους κανω 180 ιαπωνικους μουρλαμενους αλογους που θα παλευω για την γλυκια ζωη να τους συμαζεψω,ενω με τα δικυλινδρα εχω φτιαξει πλακιτσες σε πολυ κοσμο.....εχω κατσει καιρο στην γηραια αλβιωνα,και για σπουδες κ για δουλεια κ τους ξερω καλα......ναι κανουν πολυ καλες μετατροπες κ πατεντες αλλα συγνωμη που επιμενω οι ελληνες ειμαστε καλυτεροι...στα παντα.αν ειχαμε κ τ φραγκα που χωνουν τα εγγλεζακια αστο καλυτερα.....


Φίλε nasa εγώ δεν μίλησα μόνο για μετατροπές αν είδες αλλά είπα για αξιοπιστία,οικονομία,αυτονομία,γραμμικότητα,επίπεδη ροπή,ευκολία οδήγησης,αντοχή στον χρόνο,δυναμοδεικτικό διάγραμμα,κ.α.Είπα σ'όλους οτι αυτά είναι στην διάθεση του καθενός,με ένα ΦΑΞ τα στέλνω άμεσα η τα ποστάρω και με φωτό.
Φιλικά
Κωνσταντίνος
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: παλια μου τεχνη........

Δημοσίευση από ENGAKATS »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: Φίλε nasa εγώ δεν μίλησα μόνο για μετατροπές αν είδες αλλά είπα για αξιοπιστία,οικονομία,αυτονομία,γραμμικότητα,επίπεδη ροπή,ευκολία οδήγησης,αντοχή στον χρόνο,δυναμοδεικτικό διάγραμμα,κ.α.Είπα σ'όλους οτι αυτά είναι στην διάθεση του καθενός,με ένα ΦΑΞ τα στέλνω άμεσα η τα ποστάρω και με φωτό.
Φιλικά
Κωνσταντίνος
:thumbsup:

Σε καινούργιο όμως topic όπως σου είπα και πριν.

Κάτσε και γράψε λίγο λίγο τι ακριβώς έχεις κάνει στο μηχανάκι και τι αποτελέσματα (θετικά-αρνητικά) είδες.
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Απάντηση