Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ 2008, 19:28 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 00:07
Δημοσιεύσεις: 7838
TK Alice έγραψε:
Ισώς μόλις ολοκληρώσω το θέμα CF να προχωρήσω σε άλλες αλλαγές "μηχανολογικού" ενδιαφέροντος. :))


spam on

Εγώ, πάντως, Τασούλη για επόμενη "μόντα", έχω προγραμματίσει αυτό: :whistling:

Ψήνεσαι;

spam off

Συνημμένο:
Feracci_flywheel.jpg


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περι τελικών ο λόγος
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ 2008, 19:47 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 23:28
Δημοσιεύσεις: 1100
Τοποθεσία: Γλυφάδα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 695
Άλλη: Aprilia Tuono 50
d3$m02k έγραψε:
spam on

Εγώ, πάντως, Τασούλη για επόμενη "μόντα", έχω προγραμματίσει αυτό: :whistling:

Ψήνεσαι;

spam off


Κάποια στιγμή το συζητάγαμε με τον Γιάννη jks αν θυμάμαι καλά. Και επίσης αν θυμάμαι καλά πρέπει να το είχε βάλει ο baylsstic...αυτό που δεν θυμάμαι καλά είναι τα αρνητικά aspects της μόντας...

_________________
The World is Speeding as my Right Hand Takes Alice into Wonderland
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!

Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ

Gospadi Mamachka!
Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περι τελικών ο λόγος
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Απρ 2008, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 00:07
Δημοσιεύσεις: 7838
TK Alice έγραψε:
αυτό που δεν θυμάμαι καλά είναι τα αρνητικά aspects της μόντας...


1. Μπορεί να φτάσεις στους κόφτες πολύ πιο εύκολα μιας και γυρνάει σαν "πριγιόνι" :devil2:
Αλλά απ'όσο θυμάμαι, εσύ έχεις κάνει "το κάτι τις" με τον κόφτη . . .
2. Όταν το μηχάνημα είναι κρύο παίζει να stallάρει.

Πλήρες review για βολάν μπορείς να βρεις στο παρακάτω url

http://www.ducati-upnorth.com/tech/flywheel.php

:hibye:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Απρ 2008, 19:09 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
Στα μοντελα που κατασκευαστηκαν τα τελευταια 7-8 χρονια περιπου, η μαζα του στροφαλου ειναι μεγαλυτερη απο αυτη των παλαιοτερων μοντελων (εκτος και αν μιλαμε για RRRR εκδοσεις).

Ως αποτελεσμα, το να βαλει καποιος ελαφρυτερο βολαν σε καποιο απο τα πιο καινουργια μοτερ, δεν εχει τοση μεγαλη διαφορα σε σχεση με παλαιοτερα.

Ναι, παιζει να σβησει οταν ο κινητηρας ειναι πολυ κρυος, αλλα αν ο μαστορας ειναι σωστος και τα σωματα ψεκασμου μαζι με το TPS ειναι σωστα ρυθμισμενα, δεν τρεχει κανενα προβλημα. Ενα βαρυ βολαν θα "καλυψει" πιο ευκολα τις τυχον αρυθμιες ενος μοτερ γιατι εχει μεγαλυτερη αδρανεια. Ξερω παντως ατομα με βολαν των.... 250 γραμμαριων (απο τα 1900 που ειναι το μαμα) και οι οποιοι δεν εχουν κανενα απολυτως προβλημα!!

Αν γενικως το παρακανει καποιος με ελαφρωμα περιστρεφομενων μαζων στον κινητηρα, τοτε και μονο τοτε ισως χρειαστει λιγο υψηλοτερο ρελαντι. Ενα αρνητικο αποτελεσμα ΥΠΕΡΕΛΑΦΡΩΜΑΤΟΣ ειναι οτι το συνολο "ιμαντες-συστημα κινησης βαλβιδων", στρεσαρεται λιγο παραπανω λογω τυχον αρυθμιων και μη σταθεροτητας στροφων στο ρελαντι.


Στο δικο μου οπως ειχα πει και στο προηγουμενο φορουμ (θα τα ξαναγραψω ολα αναλυτικοτατα, απλα δεν εχω προλαβει ακομα), θα βαλω βολαν της Ducati Kaemna των 600 γραμμαριων στο SS1000 μου. Μονο απο αυτο θα γλυτωσω 1.3 κιλα!!! Συν τα ροδακια των ιμαντων που ειναι αλλα 400γραμμαρια (και κατι ψιλα) πιο ελαφρια απο τα μαμα + το ζυγισμα του στροφαλου (τιποτα το ακραιο. ενα απλο ζυγισμα/ζυγοσταθμιση για να δουλευει σωστα με το νεο πια περιστρεφομενο βαρος) λογω αλλαγης πιστονιων = περιμενω συνολικο ελαφρωμα μεταξυ 1.7-2 κιλα!!!

Ειμαι σιγουρος οτι δεν θα εχω προβλημα (ο καιρος θα.... με επαληθευσει :wsmile: :wsmile: :wsmile: :wsmile: ). Αν αλλαζα και καμπανα+δισκους συμπλεκτη, θα γλυτωνα και απο εκει λιγο βαρος αλλα δεν νομιζω πως θα ηταν αρκετο για να προκαλεσει αρυθμιες στο μοτερ.


Το αλλο αρνητικο (για μερικους) αν το παρακανει καποιος με το ελαφρωμα, ειναι οτι το μοτερ ειναι πολυ πιο ευαισθητο στο γκαζι που σημαινει οτι θελει πιο απαλο χερι.


Αυτα για τωρα. Οταν με το καλο παρω πισω το μοτορι, θα σας πω εντυπωσεις.

:cool:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Τελευταία επεξεργασία από ENGAKATS και Δευτ 18 Ιαν 2010, 04:06, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Απρ 2008, 21:05 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 02:46
Δημοσιεύσεις: 2532
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 999
Άλλη: Adv 950
Tο χτυπησα κ εγω σημερα το ελαφρυ βολανακι της Kaemna (ενα κατοσταρικακι στο e-bay)

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 2761.l1259.

θα το βαλω στο service των 10.000 και θα σας πω εντυπωσεις. το κακο ειναι οτι θα κανω κ αλλα πολλα σ αυτο το service οποτε θα ειναι δυσκολο να καταλαβω την επιδραση μονο του βολαν στο ολο σκηνικο.

_________________
Μ9Ν9Λ9Σ

Objects in mirrors are Jap bikes


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 13:54 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:26
Δημοσιεύσεις: 1303
Τοποθεσία: attiki
Φύλο: Άντρας
Άλλη: bmw R1150GS
Πηρα κ εγω ενα βολαν της Kaemna και παω τωρα νο το βαλω :hibye: :run:

_________________
Παναγιωτης
Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:15
Δημοσιεύσεις: 27
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S4RS Tri-Colore
Πάντως παιδιά το συγκεκριμένο βολάν της Kaemna , το έχω τοποθέτηση στο multi , όντως η διαφορά είναι αισθητή , ανεβάζει πολλή πιο γρήγορα ,αρρυθμίες ελάχιστες έως καθόλου μπορώ να πω ,μόνο που όταν είναι κρύο και πας να ξεκινήσεις χωρίς λίγο ζεσταματακι , ειδικά της μέρες με κρύο απλά σβήνει.
Το ζεσταίνεις λιγάκι που ούτος η άλλως εγώ έκανα και όλα καλά .
Αξίζει σαν μετατροπή χαμηλού κόστους !

:cheers:

_________________
Κωνσταντινος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 21:23
Δημοσιεύσεις: 62
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 800
TK Alice έγραψε:
Κάποια στιγμή το συζητάγαμε με τον Γιάννη jks αν θυμάμαι καλά. Και επίσης αν θυμάμαι καλά πρέπει να το είχε βάλει ο baylsstic...αυτό που δεν θυμάμαι καλά είναι τα αρνητικά aspects της μόντας...


Ναι εβαλα ενα ελαφρυτερο, αυτο της Ducati με τα 900 τοσα γραμμαρια, ειναι το μισο βεβαια σε βαρος απο το στοκ στο δικο μου Μονστερ, στροφαρει πιο γρηγορα και στην πιστα σημερα πρωτη μερα χτυπαγα κοφτες συνεχεια... εχει λιγο πιο δυνατη εξοδο απο τις στροφες πλεον το Μονστερακι μιας και φτανει πιο γρηγορα στην μεγιστη ιπποδυναμη, και φανταζει πιο δυνατο πλεον μετα τις 6000 rpm και πιο αδυναμο χαμηλα οπου σε καθημερινη μετακινηση σε χαλια ασφαλτο σε στροφες μεχρι 5000rpm ειναι πιο ευκολο και με λιγοτερα γλυστριματα του πισω τροχου, επισης στην εθνικη με 6500-7000rpm και 6η πηγαινε αβιαστα 180-190 και τα κραταγε χαλαρα, δεν σκορτσαρει σχεδον καθολου τωρα...

εχει χασει λιγο απο το feeling κατα την οδηγηση και τον "αργο" μπασο ηχο των αεροψυκτων Μονστερ οταν βολταρει κανεις σε χαλαροτερους ρυθμους και ταχυτητες, ειδικα σε χαμηλοτερες στροφες στον κινητηρα, δηλαδη ειναι πιο "racing' ας πουμε τωρα.

_________________
2-3 σελιδες με προσωπικες φωτογραφιες δρασης σε πιστα:
http://www.bikepics.com/members/runnerbaylisstic/

watch onboard camera :
http://youtube.com/watch?v=2nOsd_ZE7Og


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 02:46
Δημοσιεύσεις: 2532
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 999
Άλλη: Adv 950
Runner Baylisstic έγραψε:

Ναι εβαλα ενα ελαφρυτερο, αυτο της Ducati με τα 900 τοσα γραμμαρια, ειναι το μισο βεβαια σε βαρος απο το στοκ στο δικο μου Μονστερ, στροφαρει πιο γρηγορα και στην πιστα σημερα πρωτη μερα χτυπαγα κοφτες συνεχεια... εχει λιγο πιο δυνατη εξοδο απο τις στροφες πλεον το Μονστερακι μιας και φτανει πιο γρηγορα στην μεγιστη ιπποδυναμη, και φανταζει πιο δυνατο πλεον μετα τις 6000 rpm και πιο αδυναμο χαμηλα οπου σε καθημερινη μετακινηση σε χαλια ασφαλτο σε στροφες μεχρι 5000rpm ειναι πιο ευκολο και με λιγοτερα γλυστριματα του πισω τροχου, επισης στην εθνικη με 6500-7000rpm και 6η πηγαινε αβιαστα 180-190 και τα κραταγε χαλαρα, δεν σκορτσαρει σχεδον καθολου τωρα...

εχει χασει λιγο απο το feeling κατα την οδηγηση και τον "αργο" μπασο ηχο των αεροψυκτων Μονστερ οταν βολταρει κανεις σε χαλαροτερους ρυθμους και ταχυτητες, ειδικα σε χαμηλοτερες στροφες στον κινητηρα, δηλαδη ειναι πιο "racing' ας πουμε τωρα.


Τελικα συνολικα το προτιμας οπως ειναι τωρα η οπως ηταν πριν?

_________________
Μ9Ν9Λ9Σ

Objects in mirrors are Jap bikes


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 21:23
Δημοσιεύσεις: 62
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 800
Duced έγραψε:
Τελικα συνολικα το προτιμας οπως ειναι τωρα η οπως ηταν πριν?


Κοιτα, και στις δυο περιπτωσεις πρεπει να γινει ενας συμβιβασμος... δηλαδη, για γρηγορη εως πολυ γρηγορη οδηγηση σε στροφιλικι, μου δινει την εντυπωση, εφοσον το στροφομετρο δουλευει αρκετες φορες πανω απο 6000 rpm οτι το Μονστερακι ειναι πιο κεφατο, πιο αποτελεσματικο, νιωθεις να πεταγεται μπροστα λιγο πιο γρηγορα ως αισθηση τουλαχιστον στις εξοδους των στροφων ειδικα εαν το γκαζι δουλευει μετα τις 7000rpm μεχρι κοφτες τακτικα...

για καθημερινη μετακινηση η απλα σβελτη οδηγηση σε στροφιλικι αλλα οχι κοφτες και γονατα κατω, με το μαμα βολαν εχει πιο δυνατο χαρακτηρα και πιο απολαυστικο ηχο στις χαμηλομεσαιες...

αναγκαστικα το προτιμω με το ελαφρυτερο βολαν για καποια θετικα που εχει στην γρηγορη οδηγηση, στα 980 γραμμαρια εαν δεν κανω λαθος ειναι ο Ducati που εβαλα, γιατι οδηγω τις περισσοτερες φορες "πολυ γρηγορα" και μπαινω αρκετες φορες πιστα... πιο ελαφρυ ομως βολαν απο τα 900 gr εχω την εντυπωσει οτι τουλαχιστον το Μ800 θα το κανει περισσοτερο πισταδορικο και θα χαθει και αλλο η ομορφια της νορμαλ μετακινησης και βολτας με τον χαρακτηριστικο χαρακτηρα και ηχο των αεροψυκτων κατι που δεν θα ηθελα...

παντως μου λειπει λιγο η ομορφια που ειχε κατα τo βολταρισμα κατω απο 5000-6000 rpm

_________________
2-3 σελιδες με προσωπικες φωτογραφιες δρασης σε πιστα:
http://www.bikepics.com/members/runnerbaylisstic/

watch onboard camera :
http://youtube.com/watch?v=2nOsd_ZE7Og


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 09 Απρ 2008, 22:40 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:26
Δημοσιεύσεις: 1303
Τοποθεσία: attiki
Φύλο: Άντρας
Άλλη: bmw R1150GS
chriko έγραψε:
Πάντως παιδιά το συγκεκριμένο βολάν της Kaemna , το έχω τοποθέτηση στο multi , όντως η διαφορά είναι αισθητή , ανεβάζει πολλή πιο γρήγορα ,αρρυθμίες ελάχιστες έως καθόλου μπορώ να πω ,μόνο που όταν είναι κρύο και πας να ξεκινήσεις χωρίς λίγο ζεσταματακι , ειδικά της μέρες με κρύο απλά σβήνει.
Το ζεσταίνεις λιγάκι που ούτος η άλλως εγώ έκανα και όλα καλά .
Αξίζει σαν μετατροπή χαμηλού κόστους !

:cheers:


Κωνσταντινε στην κινηση πως το βλεπεις ?

_________________
Παναγιωτης
Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Απρ 2008, 08:54 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Δημοσιεύσεις: 939
Φύλο: Άντρας
Άλλη: esse due erre
@Runner Baylistic:

Εχεις βάλει το DP kit? Ισως με power-commander και με ρύθμιση στο δυναμόμετρο να διόρθωνε κάπως τη λειτουργία από 3500-5500σαλ? Ρωτάω γιατί σκέφτομαι κι εγώ την αλλαγή βολάν για καλύτερο στροφάρισμα αλλά δεν θα ήθελα να χαλάσω και τελείως τις μεσαίες του!
Το γρανάζωμα είναι το "μαμά" ή το έχεις κοντύνει?

_________________
Reduce to the Max


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Απρ 2008, 18:24 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 21:23
Δημοσιεύσεις: 62
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 800
dimirex έγραψε:
@Runner Baylistic:

Εχεις βάλει το DP kit? Ισως με power-commander και με ρύθμιση στο δυναμόμετρο να διόρθωνε κάπως τη λειτουργία από 3500-5500σαλ? Ρωτάω γιατί σκέφτομαι κι εγώ την αλλαγή βολάν για καλύτερο στροφάρισμα αλλά δεν θα ήθελα να χαλάσω και τελείως τις μεσαίες του!
Το γρανάζωμα είναι το "μαμά" ή το έχεις κοντύνει?


ναι το DP βολαν, τα υπολοιπα οπως και το γραναζωμα ειναι ακομα στοκ...

δεν νομιζω να αλλαξει και πολυ η αισθηση στις μεσαιες με τα παραπανω, μιας και η αισθηση στις μεσαιες ειναι εν μερη και απο το βαρυτερο βολαν σε συνδιασμο βεβαια με τους 2 κυλινδρους, και οχι μονο θεμα ρυθμισεων, γιαυτο και βρισκεται εκει απο το εργοστασιο, το καθε βολαν εχει τον σκοπο του θελω να πιστευω... φυσικα θεωρητικα τα λεω, δεν εχω δοκιμασει... ενδιαφερον θα ειναι να μαθουμε περισσοτερα. :)

_________________
2-3 σελιδες με προσωπικες φωτογραφιες δρασης σε πιστα:
http://www.bikepics.com/members/runnerbaylisstic/

watch onboard camera :
http://youtube.com/watch?v=2nOsd_ZE7Og


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Απρ 2008, 18:39 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:15
Δημοσιεύσεις: 27
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S4RS Tri-Colore
multi666 έγραψε:
Κωνσταντινε στην κινηση πως το βλεπεις ?


Δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα , μέσα στην κίνηση με χαμηλές στροφές , ούτως η ' άλλως σε σχέση με πριν στο άνοιγμα του γκαζιού πλέον η μηχανή ακούει πολλή καλύτερα ,αρπάζει αμέσως και ανεβάζει αισθητά πιο γρήγορα !
Για να σου πω την αλήθεια πριν το τοποθετήσω είχα τις αμφιβολίες μου ,μήπως χάσω στις χαμηλές στροφές από ροπή και γίνει δύσχρηστη η μηχανή εντός πόλης , αλλά κάθε άλλο ευτυχώς δεν συνέβη η’ αν θέλεις καλύτερα , δεν έγινε σε τέτοιο ποσοστό που να αρχίζει να σε δυσκολεύει , όπως τουλάχιστον λέει η θεωρία .

_________________
Κωνσταντινος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 09:03 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Δημοσιεύσεις: 939
Φύλο: Άντρας
Άλλη: esse due erre
Runner Baylisstic έγραψε:
ναι το DP βολαν, τα υπολοιπα οπως και το γραναζωμα ειναι ακομα στοκ...


...για το βολάν το είδα και παραπάνω. Βασικά λέγοντας "DP kit", εννοούσα φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση :innocent2:

Η δική μου μηχανή είναι stock και σκεφτόμενος να προχωρήσω πρώτα με το βολάν (ως πιο φθηνή λύση) δεν ξέρω αν πιο μετά βάζοντας και την εξάτμιση δημιουργήσει περισσότερο αρνητικό αποτέλεσμα παρά θετικό.

Η χρήση που το θέλω είναι περισσότερο επαρχιακό δίκτυο και καμιά φορά πίστα (ή και δύο :wsmile: ). Στην πόλη δεν το μετακινώ και πολύ... σχεδόν καθόλου.

_________________
Reduce to the Max


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 15:48 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 21:23
Δημοσιεύσεις: 62
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 800
dimirex έγραψε:
Η χρήση που το θέλω είναι περισσότερο επαρχιακό δίκτυο και καμιά φορά πίστα (ή και δύο :wsmile: ). Στην πόλη δεν το μετακινώ και πολύ... σχεδόν καθόλου.


Εαν η χρηση ειναι κυριως σπορ βολτες και λιγο πιστα, τοτε ισως σε βολεψει καλυτερα το ελαφρυτερο βολαν, καλη μεση λυση ειναι (η πρεπει να ειναι) αυτο της Duc με το μισο βαρος (η καποιο αντιστοιχο) και οχι καποιο πολυ ελαφρυτερο, ειναι και θεμα γουστου, εαν το βρεις σε καλη τιμη στο νετ πχ, δοκιμασε το.



Ναι εχω ελευθερες εξατμισεις φιλτρο κλπ...

_________________
2-3 σελιδες με προσωπικες φωτογραφιες δρασης σε πιστα:
http://www.bikepics.com/members/runnerbaylisstic/

watch onboard camera :
http://youtube.com/watch?v=2nOsd_ZE7Og


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 21:02 
Χωρίς σύνδεση
Newbie
Newbie

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 16:06
Δημοσιεύσεις: 16
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S4RS Tri-Colore
Άλλη: Beverly 500
chriko έγραψε:
Πάντως παιδιά το συγκεκριμένο βολάν της Kaemna , το έχω τοποθέτηση στο multi , όντως η διαφορά είναι αισθητή , ανεβάζει πολλή πιο γρήγορα ,αρρυθμίες ελάχιστες έως καθόλου μπορώ να πω ,μόνο που όταν είναι κρύο και πας να ξεκινήσεις χωρίς λίγο ζεσταματακι , ειδικά της μέρες με κρύο απλά σβήνει.
Το ζεσταίνεις λιγάκι που ούτος η άλλως εγώ έκανα και όλα καλά .
Αξίζει σαν μετατροπή χαμηλού κόστους !

:cheers:


+1

Εχω βαλει και εγω σε multi 1000 απο kaemna και τα σχολια μου ειναι ακριβως τα παραπανω!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Δεκ 2008, 06:35 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Σεπ 2008, 04:54
Δημοσιεύσεις: 941
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 1199 Panigale S
Σκεφτόμουν και εγω για το Μ696 μου της DP αλλά οπως ίδα εδώ http://www.ducati.com:80/shop/product.j ... prod860168 (πατήστε fits on) δεν το δίνει σαν μοντέλο προς τοποθέτηση...γιατί? Παίζει να φοράει απο τη μάμα του ελαφρύτερο ή απλά να μην έχουν ανανεώσει τη λίστα οι Ιταλοι??? Έχει κανεις τον κατάλογο με τα αξεσουάρ του 09 να δει για πια μοντέλα γράφει εκεί οτι το δίνει???

_________________
να μαι σινχοριται γεια τα ωρθογραφικκα λάθει ηνε αιπηδει δαιν δειαυαζα στω σχωληο


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Δεκ 2008, 21:17 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 21:08
Δημοσιεύσεις: 6532
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S4
Άλλη: ss900
βολαααααανννννν.....δινει φτερααααααα...... :whistling:

_________________
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 29 Δεκ 2008, 22:30 
Για διαβαστε και αυτο απο ducati.ms
ο τυπος ειναι μαστερ
Δεν ειναι υπερ του ελαφρυτερου βολαν


Lightweight Flywheel - Pros and Cons

--------------------------------------------------------------------------------

Why You Have a Flywheel

A lightened flywheel is one modification to a STREET bike that will have more negative than positive effects. I left mine stock. Here’s why.

An engine makes the least torque at idle and low rpm, especially when cold (when there are more misfires.) So when you release your clutch a little too fast, the engine torque is too small to overcome the bike's inertia, and it stalls. If you have a flywheel, the stored momentum augments the engine's torque allowing you to use a lower rpm starting-off. Without a flywheel you'd need a higher idle speed, or constantly need to start-off at a higher rpm in order to raise the engine torque output enough to avoid stalling the engine.

As you ride at lower rpm in traffic, you are constantly changing between acceleration and deceleration. Engine torque levels are still fairly low at these speeds, so slack in the drive train needs to be smoothed-out with a flywheel. Otherwise, on-off throttle transitions have a jerky effect, giving a less comfortable ride and causing you to use smaller throttle inputs (which is not always easy to do.)

At higher speeds a flywheel slows the rate at which an engine rpm changes, so cracking the throttle open or closed results in a smoother transition in torque being applied to the drive train and tires. Again, without a flywheel more careful throttle transitions are needed. The key to faster track times is reduced wheel spin so a light flywheel works against you by making it more difficult to modulate wheel spin, even though it helps lap times by producing more acceleration in the straights.

So in effect, a flywheel slows an engine's ability to change rpm producing drive train smoothness and drivability. It also reduces the engine's ability to match it's rpm with the drive train's rpm making it more difficult to downshift without producing wheel-hop.

And, when you miss a shift you’ll be glad you have one ...


Lightweight Flywheel - Pros and Cons

The weight of the stock flywheel is derived by Ducati test riders to provide an overall balance between performance and smooth drive train behavior. That's why Ducati selected the flywheel weight that they did. Did you think that they meant to purposely cripple the bike's performance by using a too-heavy flywheel?

When you remove weight from the flywheel (and to a lesser degree, from the clutch) the effect on the engine’s ability to more quickly spin-up is indistinguishable from increasing your engine’s torque (and consequently horsepower) output.

But only in neutral. In any other gear, there’s little benefit at all.

Obviously, your bike’s ability to accelerate faster through the gears is enhanced by reducing the overall weight of the bike as well as the inertia of rotating components. The crankshaft, pistons and connecting rods, transmission gears, drive chain and sprockets, wheels and tires, clutch and flywheel are all candidates.

However, the overall weight of the bike and rider completely overwhelms any reduction of rotational inertia produced by a lighter flywheel. A two pound lighter flywheel on a 600 pound bike-plus-rider will accelerate only 0.3% faster. F=ma.

Of course every 0.3% helps a racebike. When you reduce weight you’ll get faster acceleration, and faster lap times - IF - you can modulate your wheel spin driving out of corners. Factory racebikes make so much power, for example, that transmitting the power to the road effectively becomes the limiting factor - so heavier flywheels actually become a benefit. Fear the high-side.

The ability of an engine with a lightened flywheel to SPIN-UP more quickly is often pointed-to as a benefit when you bang a downshift and wheel hop is reduced. In this situation, it can be said you have LESS ENGINE BRAKING. However, if your riding “style” makes this an issue, a slipper clutch may be a better alternative than a lightened flywheel; at least that’s what the factory racers think. A lightened flywheel is like a poor man’s slipper clutch in this situation.

Conversely, a heavier flywheel will provide more protection for the engine being over-revved in a ham-fisted downshift.

The ability of an engine with a lightened flywheel to SPIN-DOWN more quickly is often pointed-to as a benefit if you want the revs to die as fast as possible when you lift the throttle for a corner. In this situation, it can be said you have MORE ENGINE BRAKING. Under normal street riding conditions we tend to prefer less engine braking so we tolerate a less efficient situation where the motor then has to work harder to put more momentum into the flywheel. When racing, you don’t care about storing momentum, you just want to get around the track as fast as possible.

This enhanced ability of the engine to spin-up and spin-down also makes it less critical to match engine and drive train rpm for smoother shifts. That is, the heavier the flywheel the longer the engine rpm will hang between shifts requiring a need to release the clutch more slowly to avoid lurching forward when quickly engaging the next higher gear.

So, the purpose of the flywheel is to store momentum, reduce vibration and smooth out the loads transmitted to the drive train. It takes energy to first store this momentum, so if the flywheel is lighter it takes less energy and it accelerates up to speed faster. There is an opposite effect when you lift off the throttle and momentum is given up, so the revs drop slower for a heavier flywheel.

Because the engine will spin-up more quickly with a lighter flywheel, when you loose traction, modulating the throttle (especially in the rain) will be more difficult. Especially if your throttle position sensor, idle and CO are not adjusted properly. A light flywheel seem to exacerbate a poorly tuned fuel injection system. If you make 100 horsepower it’s less of a issue. Make 130 hp and it will matter a whole lot more.

The amount of weight removed from the flywheel and inner hub is proportional to this effect, although if you remove most of the weight from the outer rim area, the effect is stronger. Different after-market manufacturers of flywheels offer different weights and geometry. If lightweight is good, ultra-lightweight is better - just doesn’t apply here. Too light a flywheel can make the bike a handful to ride so a two pound flywheel for the street seems to be a good compromise to preserve some ride-ability.

A cold engine runs rough until there’s enough heat to vaporize the fuel, so until then, a lighter flywheel will be less effective in preventing stalls, especially pulling away from a uphill stop. You’ll need to rev the engine a little higher to compensate and you may find it’s a little ornery when running at light loads (3,500 rpm) in the lower gears around town. Often, your idle speed will need to be raised to around 1,300 rpm to help minimize stalling.

Often they seems to let the engine kick-back much harder, which I expect will do starter clutch damage.

With all that said, you’ll find plenty of owners that will praise the effects of a lighter flywheel on their bike - but perhaps one that’s different than yours. Not every bike will respond well to a light flywheel, mainly because the flywheel is just part of the overall rotational inertia of the crankshaft, connecting rods and alternator.

So, if you have an old alternator SP/SPS with the lighter crankshaft and titanium connecting rods, the effect of removing 1kg from the end of the crank will be very noticeable, because the total mass is much lower to begin with. A non-SP or 2-valve bike has more crank/rod weight, so the effect is less pronounced.

For example, on a 916, or any model with a single pick-up and older version alternator, you can just remove the flywheel weight and run the starter clutch hub. Inexpensive, and makes them quite responsive.

However, a late-alternator bike with the heavier full-counterweight crankshaft and standard rods has significantly more weight in the alternator assembly and machining the same 1kg from the flywheel will have less of a negative effect, again - due to the higher initial combined mass of the set up.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Δεκ 2008, 01:02 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:01
Δημοσιεύσεις: 2392
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 1098S
Άλλη: ST4S
πολυ ενδιαφερον το αρθρο ...συμφωνω με τον κυριο!
τουλαχιστον θα εβαζα αν ειχα επιλογη στο κατα ποσο ελαφρυτερο θα ηταν.
Αυτα που κυκλοφορουν ειναι συνηθως συγκεκριμενου βαρους χωρις να υπαρχει ενδιαμεσο ...


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Δεκ 2008, 01:11 
σπυρο θυμαμαι οταν ειχες οδηγησει την 999 του μανωλη με το ελαφρυτερο βολαν ειχες αναφερει οτι η μηχανη....σε κατεβασματα αμολουσε ?
Δηλαδη το ελαφρυτερο βολαν παιζει και μεγαλο ρολο στο φρενο του κινητηρα
remember?


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Δεκ 2008, 01:19 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:01
Δημοσιεύσεις: 2392
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 1098S
Άλλη: ST4S
και χανει σε προσφυση,δηλαδη ειναι πολυ πιο ευκολο να προκαλεσεις HIGH SIDE(το αναφερει) οταν εισαι υπο κλιση και ανοιξεις το γκαζι με το ελαφρυτερο βολαν απο οτι με το μαμα.
Υπαρχουν πλεονεκτηματα αλλα και μερικα γραμμαρια να αφαιρουσαμε ...
τωρα φευγουν μαζεμενα τοσα που ...ναι μεν ..μας φτιαχνει γιατι ανεβαζει αλλα το κανει δυστροπο και τις περισσοτερες φορες ...αγνωριστο με οτι συνεπεια μπορει να εχει...
προβληματα δημιουργει και στα κατεβασματα..
καποιος που ειχε βαλει σε 749 ...δεν του ανεβαζε τις στροφες,απο ενα σημειο και πανω ...υστερουσε!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Δεκ 2008, 01:21 
ναι το σκευτομουν και εγω αλλα τελικα για sbk μαλλον ειναι a no go situation
:thumbsup:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ελαφρύτερο βολάν...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Δεκ 2008, 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Νοέμ 2008, 14:16
Δημοσιεύσεις: 1103
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ
Φύλο: Άντρας
Άλλη: daelim
Εγώ όταν πήρα το 999 μεταχειρισμένο με ελαφρύτερο βολάν και αρκετά "φαγωμένους" δίσκους συμπλέκτη φρίκαρα. Πατινάριζε, χαμηλά ήταν άδειο και στην κίνηση ήταν δύσκολο. Με την αλλαγή δίσκων μπήκε και το μαμά βολάν...
Φτηνή βελτίωση δεν υπάρχει, εκτός από κάνα τελικό με πρόγραμμα σωστά ρυθμισμένο. Ολοκληρωμένη, συνολική (κ πανάκριβη) σε όλο το μοτέρ είναι η σωστή. Και πάλι χάνεις σε αξιοπιστία.
Χαρείτε τα μηχανάκια μαμά και μην πειραματίζεστε. Εγώ έχω πάθει κι έχω μάθει...

_________________
Όποιος φοβάται μην πέσει, όλη του τη ζωή θα σέρνεται


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 90 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης