Τι λαδια...

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
dio
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4045
Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02

Τι λαδια...

Δημοσίευση από dio »

...θα βαζατε σε εναν τεσταστρεττα κινητηρα,εκτος των Shell; Εχει δοκιμασει κανεις κατι διαφορετικο, η μηπως ολοι κατα βαθος φοβομαστε `μην γινει καμια μλκια`; Τα Shell τελικα εχουν κατι το παραπανω η ειναι αποκλειστικα και μονο η εμπορικη συμφωνια με την Ντουκ που τα σπρωχνει;
Πλλα ερωτηματα σ ενα ποστ!!
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

23000 χιλ. μέχρι τώρα με Castrol new formula racing 10-50W PLL,άψογα για μένα αλλά ακριβά.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από D3§m02K »

Εγώ πάλι, από τότε που άλλαξα από τα Shell Advance στα Motul 300V, το κιβώτιο σκλήρυνε απίστευτα πολύ, μου έχει πετάξει και νεκρά τρεις-τέσσερις φορές από 4η σε 5η και γενικά κατάλαβα ότι δεν κάνει για το 695 μου. Ο κινητήρας πάντως ακούγεται πιο ΟΚ με τα Motul απ'ότι με τα Shell. . . :roll: Ίσως να κάνουν πιο πολύ σε ξηροκάμπανα. . .

Πάντως στην επόμενη αλλαγή, λέω να δοκιμάσω και τα Torco . . .

Είδωμεν. . .
Άβαταρ μέλους
sakman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3858
Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 09:19
Gender: Male
Bike: SS1000
Other: CBX 750 MONTESA 414
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από sakman »

D3§m02K έγραψε:Εγώ πάλι, από τότε που άλλαξα από τα Shell Advance στα Motul 300V, το κιβώτιο σκλήρυνε απίστευτα πολύ, μου έχει πετάξει και νεκρά τρεις-τέσσερις φορές από 4η σε 5η και γενικά κατάλαβα ότι δεν κάνει για το 695 μου. Ο κινητήρας πάντως ακούγεται πιο ΟΚ με τα Motul απ'ότι με τα Shell. . . :roll: Ίσως να κάνουν πιο πολύ σε ξηροκάμπανα. . .

Πάντως στην επόμενη αλλαγή, λέω να δοκιμάσω και τα Torco . . .

Είδωμεν. . .
Τα Motul τα έχω δοκιμάσει κατά καιρούς σε διάφορα μηχανάκια . Πραγματικά είναι ένα πολύ καλό λάδι , αλλά έχει μία ιδιαιτερότητα . Ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλότερη θερμοκρασία , μεσα σε κίνηση κλπ , ( καλό αυτό ) , αλλά σκληραίνει το σαζμάν με αποτέλεσμα ακόμη και σε Honda , ( που όλοι ξέρουμε ότι οι ταχύτητες μπαίνουν μαλακά) να κτυπάνε στις αλλαγές .
The Uncle Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από Doc »

Μιά χαρά είναι τα Shell (έχω κάνει άπειρες αλλαγές με αυτά), εναλλακτικά εάν δεν θες Shell, θα πρότεινα τα Agip που έχω επίσης δοκιμάσει (μου "άρεσαν" περισσότερο από τα Shell) αλλά είναι ακριβά, οπότε εάν συνυπολογισεις ότι εγώ κάνω αλλαγή λαδιών κάθε 2000-2500Km max,τότε μιά χαρά.

:hibye:
Άβαταρ μέλους
SuperGeorge
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 956
Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 08:29
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Honda Blackbird

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από SuperGeorge »

Doc έγραψε:Μιά χαρά είναι τα Shell (έχω κάνει άπειρες αλλαγές με αυτά), εναλλακτικά εάν δεν θες Shell, θα πρότεινα τα Agip που έχω επίσης δοκιμάσει (μου "άρεσαν" περισσότερο από τα Shell) αλλά είναι ακριβά, οπότε εάν συνυπολογισεις ότι εγώ κάνω αλλαγή λαδιών κάθε 2000-2500Km max,τότε μιά χαρά.

:hibye:
Στο Multi δεν έβαζες ΚΑΙ Motul??? :think2:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από Doc »

SuperGeorge έγραψε:Στο Multi δεν έβαζες ΚΑΙ Motul??? :think2:

Ποτέ :nono1:
Άβαταρ μέλους
dio
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4045
Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από dio »

Τα μοτουλ 300ν τα ειχα συμπαθησει οταν (σε τζαπαν μηχανακι..) μετα απο ενα δυσκολο και καυτο (θερμοκρασιες συνεχως κοντα στο κοκκινο) καλοκαιρι το λαδια δεν ειχαν γινει πισσα αλλα διατηρουσαν ενα σκουρο καφε χρωμα (καινουρια ειναι κιτρινα!), τωρα επειδη ισως τα ντουκ να εχουν διαφορετικες η και παραπανω απαιτησεις η γνωμοδοτηση ας συνεχιστει.
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από Doc »

Σημείωση: τα λάδια για τους Ντούκους δεν χρειάζεται να "εξυπηρετούν" τους δίσκους του συμπλέκτη :hibye:
Άβαταρ μέλους
dio
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4045
Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από dio »

Για τους `ξηρους` ντουκους, ναι;
Άβαταρ μέλους
DKP
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 461
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:38
Gender: Male
Bike: ST4
Τοποθεσία: Ηράκλειο-Κρήτη

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από DKP »

Motul 300 V απο το 1990 !!!
Δημήτρης
Το νού σας εκεί έξω !!!
Άβαταρ μέλους
nasa
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6545
Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 21:08
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Other: ss900

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από nasa »

....denicol και τα μυαλα στο desmo......και μαμω τα λαδια.....και στους bergoys και στις dukes με αυτα τα ταιζω...και δεν εχουν παραπονεθει ποτε μα ποτε........
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
taSOS
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36
Gender: Male
Bike: Paul Smart
Other: BMW R1100GS
Τοποθεσία: Κερκυρα

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από taSOS »

dio έγραψε:Τα μοτουλ 300ν τα ειχα συμπαθησει οταν (σε τζαπαν μηχανακι..) μετα απο ενα δυσκολο και καυτο (θερμοκρασιες συνεχως κοντα στο κοκκινο) καλοκαιρι το λαδια δεν ειχαν γινει πισσα αλλα διατηρουσαν ενα σκουρο καφε χρωμα (καινουρια ειναι κιτρινα!), τωρα επειδη ισως τα ντουκ να εχουν διαφορετικες η και παραπανω απαιτησεις η γνωμοδοτηση ας συνεχιστει.

Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι !
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;


Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από Doc »

taSOS έγραψε: Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι !
+1 :thumbsup:
dio έγραψε:Για τους `ξηρους` ντουκους, ναι;
Οι μουσκεμένοι ντούκοι είναι ντεμέκ
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από D3§m02K »

Doc έγραψε:Οι μουσκεμένοι ντούκοι είναι ντεμέκ
Ρε γιατρέ! ! ! :angry2:

:cool:
Άβαταρ μέλους
Doc
Ducatista
Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1741
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
Gender: Male
Other: 999ΤΜΒ
Τοποθεσία: Pits
Επικοινωνία:

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από Doc »

D3§m02K έγραψε: Ρε γιατρέ! ! ! :angry2:

:cool:
Έχει έτοιμο DP κιτ "αποξήρανσης" για σένα :hibye:
Άβαταρ μέλους
sakman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3858
Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 09:19
Gender: Male
Bike: SS1000
Other: CBX 750 MONTESA 414
Τοποθεσία: Βριλήσσια

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από sakman »

Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι ![/quote]



+ 1.000.000 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
:thumbsup: :thumbsup:
The Uncle Εικόνα
panosduc

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από panosduc »

Doc έγραψε:Σημείωση: τα λάδια για τους Ντούκους δεν χρειάζεται να "εξυπηρετούν" τους δίσκους του συμπλέκτη :hibye:
οποτε ρε παλικαρια ετοιμιγορια βγηκε η...αλλος για χιο τραβηξε και αλλος για μυτηληνη;γιατι αν με ρωτησετε για japan ξερω να σας πω γιατι ειχα καμποσα,αν με ρωτησετε για aprilia παλι θα σας πω αλλα για dudukes δεν γνωριζω προσωπικα τη λαδι δουλευει καλυτερα .τα φωτα οι παλιοι μυιμενοι ducatistes.
axakias
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: Πέμ 18 Σεπ 2008, 10:35
Gender: Male
Bike: Monster S4RS
Other: T-80

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από axakias »

MOTUL 300V FACTORY LINE DOUBLE ESTER.........ΜΑΚΡΑΝ!
Άβαταρ μέλους
DESMOMAN
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2392
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:01
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Other: ST4S

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από DESMOMAN »

μετα απο καποια ολιγωρια του σασμαν στις αλλαγες (με τα SHELL )στο 1098 δοκιμασα τα ΜΟΤUL και ειδα διαφορα.
Στο 996R το SHELL λειτουργει μια χαρα.
Συνηθως αλλαζω λαδια με την αλλαγη της αρχικης αισθησης οτι λαδι και αν εχω βαλει.
Κανενα σασμαν δεν ειναι το ιδιο ( ειδικα στα νεα μοντελα σε σχεση με τα παλια )και κανενας αναβατης δεν χειριζεται (...και στρωνει )με τον ιδιο τροπο το σασμαν.
Και μονο η αλλαγη του απο '' πολιτικο '' σε αγωνιστικο ,με την μετατροπη του λεβγε αλλαζει δραματικα την αισθηση ειδικα για τα ξηρα (που γνωριζω).
Στο ST4 η αλλαγη εγινε οχι τοσο σε επιπεδο μαρκας αλλα στο ειδος ...που απο full συνθετικο SHELL περασα στο ημισυνθετικο MOTUL 5100.Αυτο εγινε διοτι το μοτερ στα πολυωρα οδηγικα (και συνεχομενα)ταξιδια ''τσιμπαγε''.Τα προβληματα αυτα δεν υπαρχουν πλεον.
Άβαταρ μέλους
dio
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4045
Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από dio »

Κι εγω που πιστευα πως αφου το λαδι δεν μαυρισε, δε χάλασε και αντεξε τα βαρη της ζωης....
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από D3§m02K »

Ε ναι! Ο ρόλος του λαδιού είναι να ψύχει, να λιπαίνει και να παρασύρει τα μικροσωματίδια στο κάρτερ. . . :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
dio
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4045
Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από dio »

taSOS έγραψε: Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι !
Αρα στη συγκεκριμενη περιπτωση αν θεωρησουμε οτι το λαδι ειναι καλο και κανει τη δουλεια του οπως πρεπει, το οτι δεν μαυρισε μπορει να σημαινει και οτι δεν ειχε δυσκολη δουλεια να κανει επειδη ο κινητηρας ειναι καλοκατασκευασμενος,με σωστες ανοχες κτλ;
Άβαταρ μέλους
taSOS
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36
Gender: Male
Bike: Paul Smart
Other: BMW R1100GS
Τοποθεσία: Κερκυρα

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από taSOS »

dio έγραψε: Αρα στη συγκεκριμενη περιπτωση αν θεωρησουμε οτι το λαδι ειναι καλο και κανει τη δουλεια του οπως πρεπει, το οτι δεν μαυρισε μπορει να σημαινει και οτι δεν ειχε δυσκολη δουλεια να κανει επειδη ο κινητηρας ειναι καλοκατασκευασμενος,με σωστες ανοχες κτλ;

:thumbsup: σωστότατω !!!!!! ένας κινητήρας που εχει σε καλή κατάσταση τα ελατήρια του , σωστή αναλογία μείγματος , σωστή συμπίεση , θα εχει πολύ λιγότερη "διαρροή" καυσαερίων ( αρα , κατάλοιπα καύσης ) προς το καρτερ .


Γενικά , οι σύγχρονοι κινητήρες , με τις ECU τον ψεκασμό , και τους διαφόρους αισθητήρες ( πχ Λαμδα ) , δεν έχουν καμιά σχέση με τους κινητήρες που υπήρχαν πριν 10-15 χρόνια !! για αυτό και έχουν αυξηθεί σημαντικά τα διαστήματα αλλαγής λιπαντικών . Θεωρητικά , τα λιπαντικά , δεν φθείρονται , αλλα οξειδώνονται απο τα κατάλοιπα , και χάνουν τις ιδιότητές τους
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;


Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Άβαταρ μέλους
dio
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4045
Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02

Re: Τι λαδια...

Δημοσίευση από dio »

Χμμμ.... αν λαβουμε υπ οψιν την ηλικια και το κουπι που τραβηξε ο συγκεκριμενος κινητηρας τοτε επιβεβαιωνεται η φημη για την ικανοτητα στην μεταλουργεια της συγκεκριμενης εταιριας, μπραβο τους!
Απάντηση