Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 10:15 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02
Δημοσιεύσεις: 4045
...θα βαζατε σε εναν τεσταστρεττα κινητηρα,εκτος των Shell; Εχει δοκιμασει κανεις κατι διαφορετικο, η μηπως ολοι κατα βαθος φοβομαστε `μην γινει καμια μλκια`; Τα Shell τελικα εχουν κατι το παραπανω η ειναι αποκλειστικα και μονο η εμπορικη συμφωνια με την Ντουκ που τα σπρωχνει;
Πλλα ερωτηματα σ ενα ποστ!!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 10:21 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2164
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
23000 χιλ. μέχρι τώρα με Castrol new formula racing 10-50W PLL,άψογα για μένα αλλά ακριβά.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 10:32 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 00:07
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγώ πάλι, από τότε που άλλαξα από τα Shell Advance στα Motul 300V, το κιβώτιο σκλήρυνε απίστευτα πολύ, μου έχει πετάξει και νεκρά τρεις-τέσσερις φορές από 4η σε 5η και γενικά κατάλαβα ότι δεν κάνει για το 695 μου. Ο κινητήρας πάντως ακούγεται πιο ΟΚ με τα Motul απ'ότι με τα Shell. . . :roll: Ίσως να κάνουν πιο πολύ σε ξηροκάμπανα. . .

Πάντως στην επόμενη αλλαγή, λέω να δοκιμάσω και τα Torco . . .

Είδωμεν. . .


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 11:45 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 09:19
Δημοσιεύσεις: 3786
Τοποθεσία: Βριλήσσια & Ηλιούπολη
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749
Άλλη: CBX 750 MONTESA 414
D3§m02K έγραψε:
Εγώ πάλι, από τότε που άλλαξα από τα Shell Advance στα Motul 300V, το κιβώτιο σκλήρυνε απίστευτα πολύ, μου έχει πετάξει και νεκρά τρεις-τέσσερις φορές από 4η σε 5η και γενικά κατάλαβα ότι δεν κάνει για το 695 μου. Ο κινητήρας πάντως ακούγεται πιο ΟΚ με τα Motul απ'ότι με τα Shell. . . :roll: Ίσως να κάνουν πιο πολύ σε ξηροκάμπανα. . .

Πάντως στην επόμενη αλλαγή, λέω να δοκιμάσω και τα Torco . . .

Είδωμεν. . .


Τα Motul τα έχω δοκιμάσει κατά καιρούς σε διάφορα μηχανάκια . Πραγματικά είναι ένα πολύ καλό λάδι , αλλά έχει μία ιδιαιτερότητα . Ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλότερη θερμοκρασία , μεσα σε κίνηση κλπ , ( καλό αυτό ) , αλλά σκληραίνει το σαζμάν με αποτέλεσμα ακόμη και σε Honda , ( που όλοι ξέρουμε ότι οι ταχύτητες μπαίνουν μαλακά) να κτυπάνε στις αλλαγές .

_________________
The Uncle Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 13:46 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
Δημοσιεύσεις: 1741
Τοποθεσία: Pits
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 999ΤΜΒ
Μιά χαρά είναι τα Shell (έχω κάνει άπειρες αλλαγές με αυτά), εναλλακτικά εάν δεν θες Shell, θα πρότεινα τα Agip που έχω επίσης δοκιμάσει (μου "άρεσαν" περισσότερο από τα Shell) αλλά είναι ακριβά, οπότε εάν συνυπολογισεις ότι εγώ κάνω αλλαγή λαδιών κάθε 2000-2500Km max,τότε μιά χαρά.

:hibye:

_________________
Εικόνα

N3R - #166


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 13:50 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Απρ 2008, 08:29
Δημοσιεύσεις: 955
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Hypermotard 1100
Άλλη: Honda Blackbird
Doc έγραψε:
Μιά χαρά είναι τα Shell (έχω κάνει άπειρες αλλαγές με αυτά), εναλλακτικά εάν δεν θες Shell, θα πρότεινα τα Agip που έχω επίσης δοκιμάσει (μου "άρεσαν" περισσότερο από τα Shell) αλλά είναι ακριβά, οπότε εάν συνυπολογισεις ότι εγώ κάνω αλλαγή λαδιών κάθε 2000-2500Km max,τότε μιά χαρά.

:hibye:


Στο Multi δεν έβαζες ΚΑΙ Motul??? :think2:

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 15:04 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
Δημοσιεύσεις: 1741
Τοποθεσία: Pits
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 999ΤΜΒ
SuperGeorge έγραψε:
Στο Multi δεν έβαζες ΚΑΙ Motul??? :think2:



Ποτέ :nono1:

_________________
Εικόνα

N3R - #166


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 15:14 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02
Δημοσιεύσεις: 4045
Τα μοτουλ 300ν τα ειχα συμπαθησει οταν (σε τζαπαν μηχανακι..) μετα απο ενα δυσκολο και καυτο (θερμοκρασιες συνεχως κοντα στο κοκκινο) καλοκαιρι το λαδια δεν ειχαν γινει πισσα αλλα διατηρουσαν ενα σκουρο καφε χρωμα (καινουρια ειναι κιτρινα!), τωρα επειδη ισως τα ντουκ να εχουν διαφορετικες η και παραπανω απαιτησεις η γνωμοδοτηση ας συνεχιστει.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 15:22 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
Δημοσιεύσεις: 1741
Τοποθεσία: Pits
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 999ΤΜΒ
Σημείωση: τα λάδια για τους Ντούκους δεν χρειάζεται να "εξυπηρετούν" τους δίσκους του συμπλέκτη :hibye:

_________________
Εικόνα

N3R - #166


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 15:26 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02
Δημοσιεύσεις: 4045
Για τους `ξηρους` ντουκους, ναι;


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:38
Δημοσιεύσεις: 461
Τοποθεσία: Ηράκλειο-Κρήτη
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: ST2
Motul 300 V απο το 1990 !!!

_________________
Δημήτρης
Το νού σας εκεί έξω !!!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 16:41 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 21:08
Δημοσιεύσεις: 6532
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S4
Άλλη: ss900
....denicol και τα μυαλα στο desmo......και μαμω τα λαδια.....και στους bergoys και στις dukes με αυτα τα ταιζω...και δεν εχουν παραπονεθει ποτε μα ποτε........

_________________
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 16:48 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36
Δημοσιεύσεις: 622
Τοποθεσία: Κερκυρα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: ST4S
Άλλη: BMW R1100GS
dio έγραψε:
Τα μοτουλ 300ν τα ειχα συμπαθησει οταν (σε τζαπαν μηχανακι..) μετα απο ενα δυσκολο και καυτο (θερμοκρασιες συνεχως κοντα στο κοκκινο) καλοκαιρι το λαδια δεν ειχαν γινει πισσα αλλα διατηρουσαν ενα σκουρο καφε χρωμα (καινουρια ειναι κιτρινα!), τωρα επειδη ισως τα ντουκ να εχουν διαφορετικες η και παραπανω απαιτησεις η γνωμοδοτηση ας συνεχιστει.



Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι !

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk


Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 16:55 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
Δημοσιεύσεις: 1741
Τοποθεσία: Pits
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 999ΤΜΒ
taSOS έγραψε:
Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι !


+1 :thumbsup:

dio έγραψε:
Για τους `ξηρους` ντουκους, ναι;


Οι μουσκεμένοι ντούκοι είναι ντεμέκ

_________________
Εικόνα

N3R - #166


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 17:06 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 00:07
Δημοσιεύσεις: 7838
Doc έγραψε:
Οι μουσκεμένοι ντούκοι είναι ντεμέκ


Ρε γιατρέ! ! ! :angry2:

:cool:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 17:07 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 14:12
Δημοσιεύσεις: 1741
Τοποθεσία: Pits
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: 999ΤΜΒ
D3§m02K έγραψε:
Ρε γιατρέ! ! ! :angry2:

:cool:


Έχει έτοιμο DP κιτ "αποξήρανσης" για σένα :hibye:

_________________
Εικόνα

N3R - #166


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 09:19
Δημοσιεύσεις: 3786
Τοποθεσία: Βριλήσσια & Ηλιούπολη
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749
Άλλη: CBX 750 MONTESA 414
Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι ![/quote]



+ 1.000.000 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
:thumbsup: :thumbsup:

_________________
The Uncle Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 18 Νοέμ 2008, 17:50 
Doc έγραψε:
Σημείωση: τα λάδια για τους Ντούκους δεν χρειάζεται να "εξυπηρετούν" τους δίσκους του συμπλέκτη :hibye:
οποτε ρε παλικαρια ετοιμιγορια βγηκε η...αλλος για χιο τραβηξε και αλλος για μυτηληνη;γιατι αν με ρωτησετε για japan ξερω να σας πω γιατι ειχα καμποσα,αν με ρωτησετε για aprilia παλι θα σας πω αλλα για dudukes δεν γνωριζω προσωπικα τη λαδι δουλευει καλυτερα .τα φωτα οι παλιοι μυιμενοι ducatistes.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 01:26 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member

Εγγραφή: Πέμ 18 Σεπ 2008, 10:35
Δημοσιεύσεις: 225
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S4
Άλλη: T-80
MOTUL 300V FACTORY LINE DOUBLE ESTER.........ΜΑΚΡΑΝ!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 05:24 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:01
Δημοσιεύσεις: 2392
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 1098S
Άλλη: ST4S
μετα απο καποια ολιγωρια του σασμαν στις αλλαγες (με τα SHELL )στο 1098 δοκιμασα τα ΜΟΤUL και ειδα διαφορα.
Στο 996R το SHELL λειτουργει μια χαρα.
Συνηθως αλλαζω λαδια με την αλλαγη της αρχικης αισθησης οτι λαδι και αν εχω βαλει.
Κανενα σασμαν δεν ειναι το ιδιο ( ειδικα στα νεα μοντελα σε σχεση με τα παλια )και κανενας αναβατης δεν χειριζεται (...και στρωνει )με τον ιδιο τροπο το σασμαν.
Και μονο η αλλαγη του απο '' πολιτικο '' σε αγωνιστικο ,με την μετατροπη του λεβγε αλλαζει δραματικα την αισθηση ειδικα για τα ξηρα (που γνωριζω).
Στο ST4 η αλλαγη εγινε οχι τοσο σε επιπεδο μαρκας αλλα στο ειδος ...που απο full συνθετικο SHELL περασα στο ημισυνθετικο MOTUL 5100.Αυτο εγινε διοτι το μοτερ στα πολυωρα οδηγικα (και συνεχομενα)ταξιδια ''τσιμπαγε''.Τα προβληματα αυτα δεν υπαρχουν πλεον.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 10:50 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02
Δημοσιεύσεις: 4045
Κι εγω που πιστευα πως αφου το λαδι δεν μαυρισε, δε χάλασε και αντεξε τα βαρη της ζωης....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 11:01 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?

Εγγραφή: Δευτ 24 Μαρ 2008, 00:07
Δημοσιεύσεις: 7838
Ε ναι! Ο ρόλος του λαδιού είναι να ψύχει, να λιπαίνει και να παρασύρει τα μικροσωματίδια στο κάρτερ. . . :thumbsup:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 12:00 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02
Δημοσιεύσεις: 4045
taSOS έγραψε:
Το χρώμα που βγαίνει το λάδι , δεν μας δείχνει την ποιότητά του !! είναι τέλειος λανθασμένη η εντύπωση , οτι αν το λάδι , βγαίνει "ξανθό" είναι καλό !! Το εντελώς αντίθετο συμβαίνει !!! Μια απο της σπουδαιότερες δουλείες που κάνει το λάδι σε εναν κινητήρα , είναι να καθαρίζει απο τα κατάλοιπα της καύσης !! Οπότε , ενα λάδι που βγαίνει .....μαύρο , έχει κάνει την δουλειά του , έχει καθαρίσει .... ένα που βγαίνει ξανθό , οχι !

Αρα στη συγκεκριμενη περιπτωση αν θεωρησουμε οτι το λαδι ειναι καλο και κανει τη δουλεια του οπως πρεπει, το οτι δεν μαυρισε μπορει να σημαινει και οτι δεν ειχε δυσκολη δουλεια να κανει επειδη ο κινητηρας ειναι καλοκατασκευασμενος,με σωστες ανοχες κτλ;


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 12:13 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36
Δημοσιεύσεις: 622
Τοποθεσία: Κερκυρα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: ST4S
Άλλη: BMW R1100GS
dio έγραψε:
Αρα στη συγκεκριμενη περιπτωση αν θεωρησουμε οτι το λαδι ειναι καλο και κανει τη δουλεια του οπως πρεπει, το οτι δεν μαυρισε μπορει να σημαινει και οτι δεν ειχε δυσκολη δουλεια να κανει επειδη ο κινητηρας ειναι καλοκατασκευασμενος,με σωστες ανοχες κτλ;



:thumbsup: σωστότατω !!!!!! ένας κινητήρας που εχει σε καλή κατάσταση τα ελατήρια του , σωστή αναλογία μείγματος , σωστή συμπίεση , θα εχει πολύ λιγότερη "διαρροή" καυσαερίων ( αρα , κατάλοιπα καύσης ) προς το καρτερ .


Γενικά , οι σύγχρονοι κινητήρες , με τις ECU τον ψεκασμό , και τους διαφόρους αισθητήρες ( πχ Λαμδα ) , δεν έχουν καμιά σχέση με τους κινητήρες που υπήρχαν πριν 10-15 χρόνια !! για αυτό και έχουν αυξηθεί σημαντικά τα διαστήματα αλλαγής λιπαντικών . Θεωρητικά , τα λιπαντικά , δεν φθείρονται , αλλα οξειδώνονται απο τα κατάλοιπα , και χάνουν τις ιδιότητές τους

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk


Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τι λαδια...
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Νοέμ 2008, 12:19 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 26 Απρ 2008, 15:02
Δημοσιεύσεις: 4045
Χμμμ.... αν λαβουμε υπ οψιν την ηλικια και το κουπι που τραβηξε ο συγκεκριμενος κινητηρας τοτε επιβεβαιωνεται η φημη για την ικανοτητα στην μεταλουργεια της συγκεκριμενης εταιριας, μπραβο τους!


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 7 [ 161 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης