Eρωτηση για την καυσαναλυση...

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Rock-ass
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3577
Εγγραφή: Παρ 23 Μάιος 2008, 15:24
Other: 695 R

Re: Eρωτηση για την καυσαναλυση...

Δημοσίευση από Rock-ass »

δεν "πρέπει κάτι" απλά οπως κανεις την καυσαναλυση, ετσι θα δουλείει σωστα.
Όπως κυκλοφορεις συνηθως, ετσι κανε την καυσαναλυση.

Γνωμη μου, οταν πας βολτα και περιμενεις την απολυτη ευχαριστηση απο το μηχανακι και εχεις βγάλει ταπες, εκει θα περιμενεις και το "τελειο" επομενως κανε την καυσαναλυση χωρις ταπες.


ΠΟΣΟ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΠΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ???
Άβαταρ μέλους
Vangelas
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Σάβ 20 Δεκ 2008, 13:29
Gender: Male
Other: Yamaha R6
Τοποθεσία: Μπρνό Τσεχία
Επικοινωνία:

Re: Eρωτηση για την καυσαναλυση...

Δημοσίευση από Vangelas »

Χωρίς τάπες ή με τάπες.... :popcorn:
DucatoBoy

Re: Eρωτηση για την καυσαναλυση...

Δημοσίευση από DucatoBoy »

Λεω....αυτο που ειπε ο Νικος στην αρχη....αναλογα πως το χρησιμοποιεις....εγω την εκανα με τις ταπες....οταν λοιπον τις βγαζω....δενννν.....το μηχανακι ψιλοχανει ιδιαιτερα χαμηλα μεσαια....μολις τις ξαναβαζω....βρισκει το νευρο του!!!! οποτε αναλογα πως το καβαλας...με ή χωρις....ετσι να την κανεις!!!! :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
geo_multi
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2853
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 20:49
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Τοποθεσία: Γκασμαδονήσι (ή αλλιώς Μυτιλήνη)

Re: Eρωτηση για την καυσαναλυση...

Δημοσίευση από geo_multi »

Leopsomo έγραψε: ξεταπωτο τοτες... :))
Σωστός... :cool: :thumbsup:
Γιώργος

Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο και ας είναι η φωτιά που θα σε κάψει
Άβαταρ μέλους
kostis
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: Παρ 08 Αύγ 2008, 03:24
Gender: Male
Bike: SS800
Other: beverly 250
Τοποθεσία: Αθηνα αμπελόκηποι

Re: Eρωτηση για την καυσαναλυση...

Δημοσίευση από kostis »

Να ρωτήσω και γω κατι ρε παιδεια που το χω απορία?????
με την καυσαναλυση ρυθμίζουμε το μιγματακι ετσι? ναι αλλα που στο ρελαντί!
Εμένα κατι μου λέει οτι δεν ειναι σωστή η στατικη καυσανάλιση... άλλο μιγμα θελει στο ρελαντι και άλλο οταν στροφαρει ο κινητηρας σε όλο το φασμα του? ΚΤΕΟ περναμε????
Μπορει να κανω και λαθος ετσι συγχωρεστε με :hibye:
Μην κοιμάσαι είναι επικίνδυνο.... Μη ξυπνάς μπορεί να μετανιώσεις.....
Άβαταρ μέλους
TK Alice
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 00:28
Gender: Male
Bike: Monster 695
Other: Aprilia Tuono 50
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: Eρωτηση για την καυσαναλυση...

Δημοσίευση από TK Alice »

Ροκάααααααα..... :thumbsup:
The World is Speeding as my Right Hand Takes Alice into Wonderland
When in doubt...GAS THE MATHAFUCKA!!!!

Η ΠΟΥΤ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΡΥΦΤΕΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ
Gospadi Mamachka!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Eρωτηση για την καυσαναλυση...

Δημοσίευση από ENGAKATS »

kostis έγραψε:Να ρωτήσω και γω κατι ρε παιδεια που το χω απορία?????
με την καυσαναλυση ρυθμίζουμε το μιγματακι ετσι? ναι αλλα που στο ρελαντί!
Εμένα κατι μου λέει οτι δεν ειναι σωστή η στατικη καυσανάλιση... άλλο μιγμα θελει στο ρελαντι και άλλο οταν στροφαρει ο κινητηρας σε όλο το φασμα του? ΚΤΕΟ περναμε????
Μπορει να κανω και λαθος ετσι συγχωρεστε με :hibye:
η καυσαναλυση γίνεται (ανάλογα το μοντέλο) στις στροφές που λέει το workshop manual

η ηλεκτρονική έχοντας σαν βάση τη ρύθμιση σε αυτές τις στροφές και με τον χάρτη που είναι ήδη φορτωμένος από το εργοστάσιο, δίνει το κατάλληλο μείγμα και στις υπόλοιπες στροφές

αν θες fine tuning, τότε πας για πιο εξειδικευμένες λύσεις
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Vangelas
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 241
Εγγραφή: Σάβ 20 Δεκ 2008, 13:29
Gender: Male
Other: Yamaha R6
Τοποθεσία: Μπρνό Τσεχία
Επικοινωνία:

Re: Eρωτηση για την καυσαναλυση...

Δημοσίευση από Vangelas »

kostis έγραψε:Να ρωτήσω και γω κατι ρε παιδεια που το χω απορία?????
με την καυσαναλυση ρυθμίζουμε το μιγματακι ετσι? ναι αλλα που στο ρελαντί!
Σωστά. Ρυθμίζεις το CO% με το διαγνωστικό της ducati "mathesis" και έχει να κάνει μόνο με με το φάσμα στροφών μέχρι 3000rmpΕμένα κατι μου λέει οτι δεν εiναι σωστή η στατικη καυσανάλιση... άλλο μιγμα θελει στο ρελαντι και άλλο οταν στροφαρει ο κινητηρας σε όλο το φασμα του?
Η καυσανάληση γίνεται για σωστή λειτουργία του κινητήρα και για "καθαρά καυσαέρια". Αν θέλουμε tuning τότε (με την χρήση άλλου εγκέφαλου ή Powercommander αφού δεν γίνεται με το original ecu)ρυθμίζουμε την αναλογία αερα/βενζίνης (μείγμα) σε όλο το φάσμα των στροφών και με γνώμονα τις επιδόσεις και όχι την οικονομία και τα καθαρά καυσαέρια...
ΚΤΕΟ περναμε????
Έαν γίνει ρύθμιση βάση και μέσα στα ορία, τότε ναι...αλλιώς πάτε για επαναρύθμιση
Μπορει να κανω και λαθος ετσι συγχωρεστε με :hibye:
Άβαταρ μέλους
dimial
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 331
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:05
Gender: Male
Bike: Monster 695
Τοποθεσία: Ηλιούπολη

Re: Eρωτηση για την καυσαναλυση...

Δημοσίευση από dimial »

Πήγα την Παρασκευή και έβαλα τον dp εγκέφαλο και φίλτρο(καυσανάλυση κλπ)από τεχνικά θέματα δεν σκαμπάζω πολλά,αυτό όμως που ξέρω είναι ότι έχω άλλο μηχανάκι...σκοτώνει παντού :wsmile: χωρίς κοιλιά πουθενά και χλμ τρελλά (4η 190)που δεν τα έβλεπα καθόλου εύκολα...
Δημήτρης
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Eρωτηση για την καυσαναλυση...

Δημοσίευση από D3§m02K »

dimial έγραψε:χωρίς κοιλιά πουθενά και χλμ τρελλά (4η 190)που δεν τα έβλεπα καθόλου εύκολα...
spam on

Μητσάκο (αν και τά'παμε με ΠΜ), το επόμενο είναι να κοντύνεις λίγο το γρανάζωμα τώρα και το μηχανάκι θα είναι κομπλέ :thumbsup: (λέμε τώρα. . . :whistling: )

spam off
Απάντηση