Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



 Σελίδα 1 από 1 [ 21 Δημοσιεύσεις ] 



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Φεβ 2016, 18:55 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 348
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
Το SS ('02) το είχα πάρει με 28Κ χλμ από τον δεύτερο ιδιοκτήτη του, σύμφωνα με τον οποίο, μετά τη σούπα που τον ανάγκασε τελικά να το πουλήσει, είχε δουλέψει κανά πεντάλεπτο πεσμένο στο πλάι :shock: μέχρι να το σβήσει.
Είχε όμως εντυπωσιαστεί γενικά από την συμπεριφορα του στα 200+, ταχ. ταξιδίου, Αθήνα - Πύργο.
Στοιχεία χρήσης και σέρβις από τον πρώτο ιδιοκτήτη δεν υπήρχαν βέβαια.
Ένα άλλο "ωραίο" που βρήκα όταν το άνοιξα γιά βαλβίδες- πέρα απ'το ότι οι περισσότερες ήταν αλλού γι' αλλού - ήταν εξανθρακώσεις λαδιού στην περιοχή της βαλβίδας εξαγωγής του πίσω κυλ. πάνω απ'την εξάτμιση ==> κακή κατάσταση του λαδιού ή/και "ζεμάτισμα" του μοτέρ :angry3:

Από θορύβους τώρα, το μοτέρ δεν θα το έλεγες ήσυχο.
Στις 2400 σ.α.λ. με πολύ ελαφρό φορτίο, άρχιζε ένας κτύπος όμοιος με σκαμπίλισμα πιστονιού, που κοβόταν μαχαίρι στις 3200 σ.α.λ.
Μερικές χιλ. χλμ. αργότερα, όταν το άνοιξα γιά να του περάσω πιστόνια υψηλής και να του κάνω ροική, μέτρησα τα διάκενα πιστόνι-κύλινδρος και ήταν καλά, μέσα στα όρια.
Ένας άλλος θόρυβος, μέσα στη γενική φασαρία, προερχόταν απ'τον πρωτεύοντα άξονα του κιβωτίου και εξαφανιζόταν όταν πάταγα αμπραγιάζ.
Πρίν λύσω το μοτέρ, μέτρησα τον τζόγο του άξονα στο μέσα-έξω στα 0.4 χιλ, με το συνιστώμενο να είναι 0.1 χιλ.

Όταν έλυσα πριν τα Χριστούγεννα το μοτέρ, είδα ότι ήταν σε γενικώς καλή κατάσταση, πλην
Συνημμένο:
DSCI0155.JPG

Α) του γραναζιού της 5ης στον πρωτεύοντα άξονα (του αμπραγιάζ δλδ) με έντονο pitting σε 10 γειτονικά δόντια, ενώ τα υπόλοιπα ήταν άθικα.
Αυτό δείχνει ότι, ο κύκλος βάσης της οδόντωσης (από κατασκευής) δεν ήταν "απολύτως" ομόκεντρος με την τρύπα του γραναζιού.
Συνημμένο:
DSCI0157.JPG

Β) Σ'ένα απ'τα κουζινέτα των μπιελών είχε, σε μιά μικρή περιοχή, φθαρεί ή αντιτριβική επικάλυψη και φαινόταν η χάλκινη από κάτω.
Πιθανώς απ'οταν είχε δουλέψει πεσμένη στο πλάι.
Το κομβίο του στροφάλου ευτυχώς ήταν άψογο - χωρίς φθορά ή οβάλ.
Συνημμένο:
neck.JPG

Γ) Μία απ'τις βίδες των μπιελών είχε λεπτύνει (necking) ελάχιστα - 0.02 χιλ.
Αυτό δείχνει ότι είχε αρχίσει να μπαίνει στην περιοχή της πλαστικής (σε αντίθεση με την ελαστική) παραμόρφωσης.
Καλός λόγος αυτός, γιά να αλλάζονται αυτές οι βίδες, όταν λύνονται οι μπιέλες.

Κανένα ρουλεμάν δεν έκανε ανησυχητικό θόρυβο γυρνώντας το με το χέρι, αλλά έτσι κι'αλλιώς αλλάχτηκαν όλα.
Στο αμερικάνικο, λέει, πολεμικό ναυτικό εφαρμόζεται ένα τεστ γιά νε δει κάποιος, αν ένα εξάρτημα είναι καλό γιά να ξαναχρησιμοποιηθεί : το ρίχνει στο νερό και αν επιπλεύσει, είναι ΟΚ.

Ομοίως αλλάχτηκαν και όλες οι τσιμούχες και τα o-ring.

Ρυθμίστηκε και η προφόρτιση των ρουλεμάν του στροφάλου προς το χαλαρό (0.17χιλ) και οι τζόγοι των αξόνων του κιβωτίου και του μύλου προς τα σφικτά τους όρια.

Μετά από ένα τελευταίο καθάρισμα και με ελάχιστη φλαντζόκολα δέθηκε επιτέλους το μοτέρ και όταν πήρε εμπρός : " Χαίρεστε και αγαλλιάστε "
Τέρμα οι θόρυβοι και το κιβώτιο -δεν το περίμενα αυτό- αλλάζει αισθητά πιό γλυκά.


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Φεβ 2016, 19:10 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:25
Δημοσιεύσεις: 4137
Τοποθεσία: κερκυρα
Φύλο: Άντρας
μπραβο σου :thumbsup: καλα χλμ


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Φεβ 2016, 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 00:40
Δημοσιεύσεις: 1857
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster S4R
Άλλη: Adventure
:thumbsup:
Βαλε καμια φωτο ακόμα...
Μετα την ροικη ειδες διαφορες;

_________________
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Φεβ 2016, 19:58 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 14:05
Δημοσιεύσεις: 109
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Panigale 959
Άλλη: GSXR1000
Highflyer έγραψε:

Στο αμερικάνικο, λέει, πολεμικό ναυτικό εφαρμόζεται ένα τεστ γιά νε δει κάποιος, αν ένα εξάρτημα είναι καλό γιά να ξαναχρησιμοποιηθεί : το ρίχνει στο νερό και αν επιπλεύσει, είναι ΟΚ.



Καλό..... :thumbsup:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Φεβ 2016, 20:15 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Δημοσιεύσεις: 2372
Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1100 S
Άλλη: Hypermotard 796
:hibye:

Mπέτερ σέηφ δαν σορυ που λένε και στο χωριό!

Το κουζινετάκι σαν νάχει μείνει απο λάδι δείχνει, αλλά δεν ειναι "αναμμένο"...οπότε ίσως νάνε και απο την τούμπα..(oil starvation που λέμε και στο χωριό!!!)

Τα καινούργια οταν ταβαλες πάνω τα μέτρησες η όχι....
Αληθεια δε το ρωτάω για να κανω το ξύπνιο....πιο πολύ απο περιέργεια για να δεις πρώτον οτι τα καινούργια ειναι οκ και δευτερον οτι "μέτρησες" σωστά το στρόφαλο.

Ωραίες δουλειές!!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

_________________
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Φεβ 2016, 21:12 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 07:12
Δημοσιεύσεις: 3469
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
Άλλη: 996s
ωραια πραγματα !!!! Μπραβο .

_________________
Image


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Φεβ 2016, 21:16 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
Δημοσιεύσεις: 4024
Τοποθεσία: Atlantis
Φύλο: Άντρας
Άλλη: honda rc166
Highflyer έγραψε:
Στις 2400 σ.α.λ. με πολύ ελαφρό φορτίο, άρχιζε ένας κτύπος όμοιος με σκαμπίλισμα πιστονιού, που κοβόταν μαχαίρι στις 3200 σ.α.λ.



εγω θελω να μεινω εδω...με αυτο τι εγινε?

ακριβως το ιδιο πραγμα σε μοτερ εχω πετυχει αλλα ακουγεται απο την κεφαλη :shock:

_________________
opanos


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Φεβ 2016, 21:43 
Χωρίς σύνδεση
Almost Ducatista
Almost Ducatista

Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Δημοσιεύσεις: 1339
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ -ΛΑΡΙΣΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000 S
αψογος!!! :thumbsup: :thumbsup: :))


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Φεβ 2016, 23:31 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 18 Απρ 2008, 23:43
Δημοσιεύσεις: 2276
Τοποθεσία: Αργος
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: Elephant 750
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

_________________
http://cagivista.blogspot.com/


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2016, 07:04 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 348
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
@Bart Φωτό δεν πήρα γιατί δεν βρήκα κάτι ενδιαφέρον να δείξω. :mrgreen:
Ταυτόχρονα με την ροική έβαλα τα πιστόνια υψηλής συμπίεσης, έτσι δεν μπορώ να πω, πόση απ'την δύναμη που πήρε οφείλεται στη ροική μόνο.
Στο flowbench είχα πετύχει γύρω στα 14% βελτίωση στη ροή.

@Xenokratis Καλή ερώτηση.
Δύσκολο να κάνεις λάθος μετρώντας το κομβίο του στροφάλου.
Τα διάκενα κομβίου-παλιών κουζινέτων τα μέτρησα με plastigauge και τα βρήκα μέσα στα όρια. Οπότε με τα φρέσκα (που δεν τα μέτρησα) θα ήταν ελάχιστα πιό μικρά.

@Πάνος Δεν έχω σίγουρη απάντηση σ'αυτό. :think2:
Ο θόρυβος είχε την ίδια συχνότητα με την περιστροφή του στροφάλου (rpm), οπότε προερχόταν από την ομάδα "στρόφαλος-μπιέλες-πιστόνια".
Αυτά που άλλαξα ήταν τα κουζινέτα, τα ρουλεμάν και την προφόρτιση τους (την παλιά δεν την μέτρησα).
Το ένα ρουλεμάν βγήκε λίγο πιό εύκολα απ' τη φωλιά του(στις κάσες), δεν είχε σημάδια κίνησης όμως πάνω του - ούτε η φώλιά.
Με τη διαστολή να χαλάρωνε ίσως η φωλιά στο κάρτερ ?(δεν την έβγαλα)

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2016, 11:04 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Μαρ 2010, 22:51
Δημοσιεύσεις: 2372
Τοποθεσία: Saλλoniki ΣΕ ΛΕΩ!
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1100 S
Άλλη: Hypermotard 796
Highflyer έγραψε:
@Xenokratis Καλή ερώτηση.
Δύσκολο να κάνεις λάθος μετρώντας το κομβίο του στροφάλου.
Τα διάκενα κομβίου-παλιών κουζινέτων τα μέτρησα με plastigauge και τα βρήκα μέσα στα όρια. Οπότε με τα φρέσκα (που δεν τα μέτρησα) θα ήταν ελάχιστα πιό μικρά.


Οοοκ!! Μετρησες τα παλιά... :thumbsup:

_________________
Mωρέ, θα την πάρω την ψαρόβαρκα....!!!

Καλό ταξίδι μικρέ....


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2016, 13:26 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Οκτ 2012, 06:39
Δημοσιεύσεις: 588
Τοποθεσία: Ελλάδα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Panigale 959
Άλλη: Beta, Moto Guzzi
Με σωστή χρήση και συντήρηση είσαι για άλλα 100.000χλμ. :thumbsup:

_________________
Ο καλύτερος τρόπος για να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Φεβ 2016, 19:45 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:37
Δημοσιεύσεις: 3497
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 900
Για πες και τι έμβολα έβαλες, με τι σχέση συμπίεσης, κύλινδροι στοκ? :hibye:


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Φεβ 2016, 08:45 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 348
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
Έβαλα Pistal 10.8:1 , 92mm στους στάνταρτ κυλίνδρους.
Βλέπε και εδώ http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=2979&start=0&hilit=datalogger τι έκανα με τα μίγματα :wsmile:
Αυτό έγινε πριν περ. 30Κ χλμ. και διατηρούνται μιά χαρά :thumbsup:

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Φεβ 2016, 10:14 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Δημοσιεύσεις: 2872
Τοποθεσία: Κερατσινι
Φύλο: Άντρας
Άλλη: Pantah 600 SL
.... 'σκαμπιλισμα' πιστονιου εχει να ακουστει απο την εποχη των διχρονων ..... πως λεμε απο την εποχη του Νωε και λιγο παραπερα .... ! :wsmile:

....οι βιδες της μπιελλας για να μπουν στην ΄πλαστικη' .... μαλλον ειχε χαλασει το ροποκλειδο του προηγουμενου μαστορη ....! :whistling:

.... ovality του κατω ακρου της μπιελας μετρησες μηπως απο το υπερβολικο σφιξιμο απο τις βιδες ειχε παρει και αυτο ? ....... αφου εφτασες σε τετοιες λεπτομερειες το λεω ....! :mrgreen:

.... τα κουζινετα παντως δειχνουν οτι ειναι σαν απο φυσιολογικη φθορα και οχι αρπαγμα στιγμιαιο , βεβαια παρα πολυ προωρη φθορα αν τα χιλιομετρα που τ΄αγορασες ειναι μονο αυτα , αρα κακη χρηση ... :cool: .....γιατι και τουμπαρισμενο το μηχανακι , αφορτη η μηχανη να δουλευει και με το λαδι να σκορπαει μεσα στο καρτερ ειναι λιγο extreme να φθαρηκανε ετσι τοπικα ομεσως τα ΄λευκα μεταλλακια ' .....!

...... αυτη την αυξηση συμπιεσης σε διβαλβιδο , νομιζω οτι θα χρειαζεται και καλη ποιοτητα βενζινης που μονο στα ..... επαρχιακα βενζιναδικα μπορει να βρεις πλεον .....!

Συγχαρητηρια παντως για την προσπαθεια , τις πληροφοριες και καλες βολτες. :thumbsup:

_________________
Stelios
Pantah 600 SL

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Φεβ 2016, 10:29 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Δημοσιεύσεις: 2475
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άψογος, όπως πάντα :thumbsup:

_________________
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Φεβ 2016, 05:57 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 348
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
Stelios62 έγραψε:
.... 'σκαμπιλισμα' πιστονιου εχει να ακουστει απο την εποχη των διχρονων ..... πως λεμε απο την εποχη του Νωε και λιγο παραπερα .... ! :wsmile:
Και'γω απ'εκείνη την εποχή το θυμάμαι :mrgreen:
....οι βιδες της μπιελλας για να μπουν στην ΄πλαστικη' .... μαλλον ειχε χαλασει το ροποκλειδο του προηγουμενου μαστορη ....! :whistling:
Το μοτέρ δεν είχε ξανά ανοιχτεί :mrgreen: Με επιμύκηνση(elongation) της τάξης του 0.005% τη στιγμή που τα σκληρότερα ατσάλια, στο όριο θραύσης, έχουν περ. 4%, είναι φανερό ότι ελάχιστα είχε μπει στην πλαστική
.... ovality του κατω ακρου της μπιελας μετρησες μηπως απο το υπερβολικο σφιξιμο απο τις βιδες ειχε παρει και αυτο ? ....... αφου εφτασες σε τετοιες λεπτομερειες το λεω ....! :mrgreen:
Δεν μου πέρασε απ'το μυαλό, γιατί ...βλέπε άνωθεν.
.... τα κουζινετα παντως δειχνουν οτι ειναι σαν απο φυσιολογικη φθορα και οχι αρπαγμα στιγμιαιο , βεβαια παρα πολυ προωρη φθορα αν τα χιλιομετρα που τ΄αγορασες ειναι μονο αυτα , αρα κακη χρηση ... :cool: .....γιατι και τουμπαρισμενο το μηχανακι , αφορτη η μηχανη να δουλευει και με το λαδι να σκορπαει μεσα στο καρτερ ειναι λιγο extreme να φθαρηκανε ετσι τοπικα ομεσως τα ΄λευκα μεταλλακια ' .....!
Κάπως έτσι.

...... αυτη την αυξηση συμπιεσης σε διβαλβιδο , νομιζω οτι θα χρειαζεται και καλη ποιοτητα βενζινης που μονο στα ..... επαρχιακα βενζιναδικα μπορει να βρεις πλεον .....!
Έκοψα 2-3 μοίρες αβάνς στο πολύ γκάζι, στην περιοχή (στροφών) της μέγιστης ροπής
Συγχαρητηρια παντως για την προσπαθεια , τις πληροφοριες και καλες βολτες. :thumbsup:
Merci, παρομοίως

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Φεβ 2016, 16:05 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 21:08
Δημοσιεύσεις: 6536
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Monster 1200
Άλλη: ss900
στρωνεις ...... :) ?




υπεροχο μοτορι το ss........δεν ξαναβγαινουν...... :thumbsup: μπραβο για την δουλεια :thumbsup:

_________________
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .

Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Φεβ 2016, 16:35 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 348
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
nasa έγραψε:
στρωνεις ...... :) ?
Ε βέβαια... τώρα στην αρχή δεν ανεβάζω πάνω 8000 σαλ :tooth2:



υπεροχο μοτορι το ss........δεν ξαναβγαινουν...... :thumbsup:
Σωστόοοος

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Φεβ 2016, 19:10 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Μαρ 2010, 23:01
Δημοσιεύσεις: 4024
Τοποθεσία: Atlantis
Φύλο: Άντρας
Άλλη: honda rc166
παντως τα αεροψυκτα δε πολυγουσταρουν τα πιστονια υψηλης...θα ηταν ενδιαφερον ενα ανοιγμα μετα παλι απο 56κ...γιατι γενικα για αεροψυκτο τα 60 δεν ειναι πολλα...μοναδικο ελαφρυντικο η τουμπα που λες και δουλευε...

_________________
opanos


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Επισκευή μοτέρ 900SSie - απολογισμός 58000 χλμ.
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Τετ 24 Φεβ 2016, 16:28 
Χωρίς σύνδεση
Member
Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Σεπ 2008, 05:38
Δημοσιεύσεις: 348
Τοποθεσία: Αίγιο
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: SS900
Άλλη: SS1100
Μπααα, το δικό μου τα γουστάρει, το Darmah επίσης, ο Enga με το χιλιάρι είναι ευχαριστημένος , κάτοχοι δε MG V11 Sport, που χτυπάνε πειράκια από μαμά, μαζί με την παραπάνω ροπή που πήρανε, εξαφανίστηκαν και τα πειράκια :shock:
Όλα έχουν να κάνουν με την συγκεκριμένη εφαρμογή και αυτόν που την κάνει :whistling:

_________________
Άγγελος


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 21 Δημοσιεύσεις ] 





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης