Φιλτροκούτι

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Πάνος Γεωργίου
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
Gender: Male
Bike: ST2
Other: SS750 naked

Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Πάνος Γεωργίου »

Εαν θέλει κάποιος φίλος ας μου δώσει οδηγίες πώς να αφαιρέσω το φιλτροκούτι.
θέλω να φθάσω στα μπέκ, έψαξα και δεν βρήκα παρόμοιο θέμα στο site.
Η βάση που στερεώνεται η ecu εχει τρύπες και φαίνονται δυο βίδες με αστεράκι
αλεν ξεβιδώνουν.
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από jks »

δεν υπαρχουν οδηγιες :mrgreen: οτι βλεπεις το ξεβιδωνεις μεχρι να φτασεις στα μπεκ
περιμετρικα του φιλτροκουτιου θελουν βγαλσιμο:
πολλαπλασιαστες, ECU, 2 ρελε, βαση μπαταριας κλπ...

θα πας τα μπεκ για καθαρισμα και ογκομετρηση να υποθεσω?

ριξε και μια ματια στις σωληνες παροχης καυσιμου, μην θελουν αλλαγη μετα τοσα χρονια. :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
Πάνος Γεωργίου
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
Gender: Male
Bike: ST2
Other: SS750 naked

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Πάνος Γεωργίου »

Η μεταλλική βάση της ecu μένει επάνω στο φιλτροκούτι ;
Και ναι θέλω να βγάλω τα μπέκ διότι δεν ψεκάζουν καθόλου και να τα πάω
για καθάρισμα, αλλά για πές μου φίλε μπορεί να είναι τελείως βουλωμένα.
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από jks »

εμενα στο Monster 620 στα 100.000 χλμ που τα πηγα (χωρις να τα εχω βγαλει στο παρελθον) ψεκαζαν μια χαρα :thumbsup:

μηπως την εχει ακουσει τρομπα καυσιμου, η βουλωμενο φιλτρο η ο ρυθμιστης πιεσης ??
Άβαταρ μέλους
Πάνος Γεωργίου
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
Gender: Male
Bike: ST2
Other: SS750 naked

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Πάνος Γεωργίου »

Επειδή το μυαλό μου πήγε στην τρόμπα εβαλα καινούργια το φίλτρο το εχω καιρό
αλλα δεν εχω κάνει πολλά χλμ τον ρυθμιστή πίεσης πως μπορώ να τον τσεκάρω;
Αν εχεις καμιά ιδέα πές μου μήπως δεν είναι μπέκ και ξηλώνω τσάμπα το φιλτροκούτι
γιατί εχει πολλή δουλειά.
Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από jks »

εχουμε και λεμε :cool:

εσυ φορας μπεκ τυπου 043
Weber-Marelli Injectors
IWP-069 748r,998,749,999.
IWP-189 848,1098,1198, Streetfighter, Diavel.
IWP-043 1000ss, Monster S2R, Multistrada 1000, Up to 2006.
IWP-162 Multistrada 1100, Hypermotard, GT1000, SC1000, 2006 on.


Image

η αντλια βενζινης μας ειναι Bosch, (μοντελο δεν θυμαμαι τωρα)
αλλα αν θες να βαλεις μεγαλυτερο (η ρυθμιζομενο ρυθμιστη πιεσης καυσιμου)
μπορεις να βαλεις την αντλια Walbro GSS342 που κουμπωνει ΑΚΡΙΒΩΣ (χωρις μετατροπες) στο τεποζιτο μας και σου δινει παροχη ικανη να σηκωσεις 3~3,3 bar πιεση καυσιμου (απο 2,8 που εχουμε μαμα)


εδω την βλεπεις φορεμενη σε SS1000
Image

Image

μπορεις να κανεις και την δοκιμαΖμενη πατεντα Κων/νος Τυρλας & Alfa Romeo :whistling: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Ηδη τόκανα στις εξατμήσεις μου με μεταβλητό "ανάστροφο κώνο" εκμεταλλευόμενος τον "κυματικό συντονισμό"
Στα βελόσυτι στακς έβαλα "πτερύγια περιδύνησης"(δόκιμος όρος)
Μεταβλητό pressure regulator από Alfa romeo A33 από 2,8 bar σε 3,4 bar
Μεταβολή εκκεντροφόρων 22 μοίρες εξαγωγή 17,5 εισαγωγή ....
Κόστος ..... κοντά στα ..................150,00 ευρώ
Κόστος μελέτης 25 ώρες
Κατασκευής 8 ώρες
.......Το 748 το οδήγησαν πολλοί από Θεσσαλονίκη και που έχουν και αυτοί 748 τουμπανιασμένα.....
Τα λόγια τους ......"αυτό είναι όπλο....."οχι μηχανή...
Σαν σύνολο(οχι μόνο μοτέρ) έχω πατέντα στο μπροστινό ......με διπλό ελλατήριο, μέσα ,διαφορετικής διαμέτρου ....
Αν αρχίσω να γράφω .......θα χρειαστώ μία βδομάδα λέμε...καλύτερα να την οδηγήσετε...

αν εχεις ορεξη για διαβαΖμα, μπες εδω
http://www.ducati.ms/forums/57-superspo ... lator.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Δυο βιδες ειναι μπροστα και ξεβιδωνουν απο κατω....δυο βιδες ειναι πίσω και ξεβιδωνουν απο πάνω....
στην μια απο πίσω και δεξια ξεβιδωνει και η βαση που κρατάει το βαρελάκι της μιζας.
Δεν χρειάζεται να βγάλεις την βαση ECU.
Bγάζεις το λάστιχο αναθυμιάσεων απο το φιλτρικούτι και τραβας επάνω λίγο δυνατα.
Προυπόθεση να εχεις ξεσφιξει τους σφικτήρες των λαστιχενιων αγωγων που πάνε στις εισαγωγες.
Πρέπει να βγάλεις επίσης την μπαταρια και τα ρελε που εδράζονται πάνω στο φιλτροκούτι.
Αλλάζεις επίσης τα σωληνάκια τροφοδοσιας και με καινούργια σφυκτηρακια.
Αν πάρεις σωληνακια τροφοδοσιας πάρε "εμβαπτιζομενα".
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
nikosrr
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 996
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
Gender: Male
Bike: Multistrada 620
Other: CBR600RR, Vespa
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από nikosrr »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:...
Αν πάρεις σωληνακια τροφοδοσιας πάρε "εμβαπτιζομενα".
Θα μας το αναλύσεις γιατί δεν έχω ιδέα;
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Το ελαστομερες που ειναι κατασκευασμένο ειναι απο υλικο που δεν ξεχειλώνει οταν το σωληνακι ειναι ΜΕΣΑ στο τεπόζιτο .Αν βαλεις κοινο γίνεται σαν σωβρακο μετα απο λίγο καιρο.
Το εξωτερικο σωληνακι δεν εχει τετοιες απαιτησεις...αλλα το "εμβαπτιζόμενο" ειναι πολύ καλύτερης ποιότητας και αντοχής στον χρόνο.
Επίσης εκει που είναι(δυσκολο σημειο-μπεκιερα) πρέπει να λύσεις την μιση μηχανη για άλλαγμα....
Ετσι καλό ειναι να βαλεις τετοιο και να το ξεχασεις για αρκετα απροβληματιστα χρόνια.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Πάνος Γεωργίου
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
Gender: Male
Bike: ST2
Other: SS750 naked

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Πάνος Γεωργίου »

Ευχαριστώ Κωνσταντίνε, αν θέλεις πες μου δυο τρία σημεία να δω πριν λύσω την
μισή μηχανή.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ψεκάζουν τα μπέκ.
Καινούργια τρόμπα,φίλτρο ,αλλαγή λαδιών ,τα ρελέ αριστερά της ecu αλλάχθηκαν,
σπινθήρα τα μπουζί εχουν, αν εχεις κατι να προτείνεις ευχαρίστως ακούω.
Άβαταρ μέλους
Ritsman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Ritsman »

Πάνος Γεωργίου έγραψε:Ευχαριστώ Κωνσταντίνε, αν θέλεις πες μου δυο τρία σημεία να δω πριν λύσω την
μισή μηχανή.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ψεκάζουν τα μπέκ.
Καινούργια τρόμπα,φίλτρο ,αλλαγή λαδιών ,τα ρελέ αριστερά της ecu αλλάχθηκαν,
σπινθήρα τα μπουζί εχουν, αν εχεις κατι να προτείνεις ευχαρίστως ακούω.


E αφου αλλαξες ολα αυτα, αλλαξε και τα μπεκ..........




δε το παιζω εξυπνος, στο λεω αυτο γιατι φενεσε να εχεις ψαχτει πολυ
Εικόνα
58
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Πάνος Γεωργίου έγραψε:Ευχαριστώ Κωνσταντίνε, αν θέλεις πες μου δυο τρία σημεία να δω πριν λύσω την
μισή μηχανή.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ψεκάζουν τα μπέκ.
Καινούργια τρόμπα,φίλτρο ,αλλαγή λαδιών ,τα ρελέ αριστερά της ecu αλλάχθηκαν,
σπινθήρα τα μπουζί εχουν, αν εχεις κατι να προτείνεις ευχαρίστως ακούω.

Αν θέλεις να φτασεις στα μπεκ ακολουθεις το κείμενό μου.
Η αντικατασταση σωλην. τροφοδοσιας ειναι απαραίτητες.
Εκει που είναι δυστυχως τα μπεκ ομως... λύνεις πολλα.
Δες το σαν ασκηση...(υπομονής)!!!
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
mycolnago
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2132
Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
Gender: Male
Bike: SS750
Other: Kreidler florett TM
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από mycolnago »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Το ελαστομερες που ειναι κατασκευασμένο ειναι απο υλικο που δεν ξεχειλώνει οταν το σωληνακι ειναι ΜΕΣΑ στο τεπόζιτο .Αν βαλεις κοινο γίνεται σαν σωβρακο μετα απο λίγο καιρο.
Το εξωτερικο σωληνακι δεν εχει τετοιες απαιτησεις...αλλα το "εμβαπτιζόμενο" ειναι πολύ καλύτερης ποιότητας και αντοχής στον χρόνο.
Επίσης εκει που είναι(δυσκολο σημειο-μπεκιερα) πρέπει να λύσεις την μιση μηχανη για άλλαγμα....
Ετσι καλό ειναι να βαλεις τετοιο και να το ξεχασεις για αρκετα απροβληματιστα χρόνια.
μεσιε Τυρλά γνωριζεις που θα βρω τετοια σωληνάκια?και γω φτιάχνω ρεζερβουαρ(σκουριές κλπ),αλλα θα με ενδιέφερε να παρω καινούργια σωληνάκια ...
Άβαταρ μέλους
Πάνος Γεωργίου
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
Gender: Male
Bike: ST2
Other: SS750 naked

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Πάνος Γεωργίου »

Φιλτροκούτι αφαιρέθηκε έφτασα στα μπέκ αναρτώ και φωτο,μπορεί κάποιος εαν δεν ακούει
ο κ. Τύρλας να με οδηγήσει πως θα αφαιρέσω τα μπέκ με ασφάλεια φοβάμαι μήπως τα πιέσω
πολύ και σπάσουν.Αφαίρεσα μια μεταλλική ασφάλεια που συγκρατεί την πίπα της βενζίνης
τραβώ να την βγάλω δεν βγαίνει μήπως θέλει πιο πολύ δύναμη δεν το εχω επιχειρήσει ξανά
και μετά πως βγάζω το μπέκ πρέπει να ξεβιδώσω την φωλιά (το μαύρο πλαστικό που ειναι το μπέκ) η τραβάω το μπέκ να έλθει έξω. κάθε βοήθεια δεκτή .
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Βγάζεις ολα τα σωληνακια ...πίεσης -επιστρεφομένων.
Ξεσφιγγεις απο τις εισαγωγες κυλινδρων τους σφηκτήρες
Βγαζεις συρμα γκαζιου.
Βγαζεις συρμα τσοκ,
Αποσυνδεεις την μπεκιερα και την εχεις στα χεργια σου.
Τα μπεκ κρατιούνται με δυο αλλεν 4 χιλ. τα ξεβιδωνεις και τραβας να βγουν αφου βγαλεις το σωληνακι που τα συνδεει μαζι.
Κάτω στην βαση του μπεκ εχει λαστιχακι............το αλλαζεις με ιδιο (στεγανωσης)
Τα δινεις για καθαριΖμα.

.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Stelios62
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2874
Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
Gender: Male
Other: Pantah 600 SL
Τοποθεσία: Κερατσινι

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Stelios62 »

Να ρωτησω , δηλαδη κανενας κυλινδρος δεν σκαει ..... δεν παιρνει μπρος ?
Οποτε σαν να λεμε και τα 2 τα μπεκ ταυτογχρονα εχουνε προβλημα ? Λιγο τραβηγμενο αυτο βεβαια.
Περιμενουμε τα αποτελεσματα της ερευνας σου. :)
Stelios
Pantah 600 SL

http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Πάνος Γεωργίου
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
Gender: Male
Bike: ST2
Other: SS750 naked

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Πάνος Γεωργίου »

Αν αφαιρέσω τα σωληνάκια και ξεβιδώσω με αλεν δεν βγαίνουν τα μπέκ ,πρέπει να
αφαιρέσω την μπεκιέρα οπως μου έγραψες πιο πάνω.
Τα δύο μεταλλικά καπάκια αφού αφαιρεθεί η ασφάλεια τραβηχτά βγαίνουν κι αυτά ;
Δεν παίρνει εμπρός και επειδή έμεινε καιρό σε ακινησία δοκιμάζω και αυτό και μετά
μάστορα.
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Πάνος Γεωργίου έγραψε:Αν αφαιρέσω τα σωληνάκια και ξεβιδώσω με αλεν δεν βγαίνουν τα μπέκ ,πρέπει να
αφαιρέσω την μπεκιέρα οπως μου έγραψες πιο πάνω.
Τα δύο μεταλλικά καπάκια αφού αφαιρεθεί η ασφάλεια τραβηχτά βγαίνουν κι αυτά ;
Δεν παίρνει εμπρός και επειδή έμεινε καιρό σε ακινησία δοκιμάζω και αυτό και μετά
μάστορα.
Βγαίνουν.... τα τραβας προς τα πάνω στο γραφω ξεκαθαρα απο πριν
Κάτω στην βαση του μπεκ εχει λαστιχακι............το αλλαζεις με ιδιο (στεγανωσης)
Τα δινεις για καθαριΖμα.

Αυτο σφιγγει και νομιζεις δεν βγαίνει
P4206618 (Large).JPG
Οπως βλέπεις στην φωτο υπάρχει πλαστική βάση που συγκρατει τα μπεκ με τα αλλεν ....
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Πάνος Γεωργίου
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
Gender: Male
Bike: ST2
Other: SS750 naked

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Πάνος Γεωργίου »

Κατατοπιστική η φωτο, η μπεκιέρα στηρίζεται μόνο στους λαστιχένιους λαιμούς
χρειάζεται να βγάλω τις περαστές βίδες που ενώνουν τα σώματα να τα βγάλω ενα ενα η βγαίνουν μαζί οπως στην φωτο.
Εχω αφαιρέσει το σύρμα γκαζιού και χειρόγκαζο και ξεσφίξει τους σφιγκτήρες των λαιμών
αποσύνδεσα και τα σωληνάκια πίεσης ,τραβάω να βγεί η μπεκιέρα και δεν κουνιέται μηπως
κρατιέται και κάπου αλλού ;Αποσυνδεεις την μπεκιερα και την εχεις στα χεργια σου ,τι εννοείς ;
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Ναι... δεν συνδεει την μπεκιέρα τιποτε αλλο εκτος απο τους σφηκτήρες στους λαιμούς.
Οι λαιμοι εναι εκ διαμετρου αντίθετοι και τραβας τον ενα λίγο πλάγια για να μην επιβαρύνει τον αλλον.
Αν δεν γίνεται τιποτα τοτε παίρνεις πιστολάκι μαλλιών (αν εχεις μαλλια!!)και τους ζεσταίνεις λιγο.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
Πάνος Γεωργίου
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
Gender: Male
Bike: ST2
Other: SS750 naked

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Πάνος Γεωργίου »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Ναι... δεν συνδεει την μπεκιέρα τιποτε αλλο εκτος απο τους σφηκτήρες στους λαιμούς.
Οι λαιμοι εναι εκ διαμετρου αντίθετοι και τραβας τον ενα λίγο πλάγια για να μην επιβαρύνει τον αλλον.
Αν δεν γίνεται τιποτα τοτε παίρνεις πιστολάκι μαλλιών (αν εχεις μαλλια!!)και τους ζεσταίνεις λιγο.
Προσπαθούσα να βγάλω την μπεκιέρα χωρίς να βγάλω τις δύο μακριές βίδες και να χωρίσω
τα σώματα μετά κατάλαβα τι ενοούσες ''αποσύνδεση '' αφαιρώ τις βίδες και βγάζω ενα ενα τα
σώματα. Ευχαριστώ Κων/νε.
Άβαταρ μέλους
Πάνος Γεωργίου
Newbie
Newbie
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
Gender: Male
Bike: ST2
Other: SS750 naked

Re: Φιλτροκούτι

Δημοσίευση από Πάνος Γεωργίου »

Επειδή φίλος μου ζήτησε να αναφέρω το αποτέλεσμα της βλάβης και για όσους τέλος πάντων
ενδιαφέρονται τα πράγματα έχουν ως εξής.
Αφού τελικά αφαίρεσα τα μπέκ με δυσκολότερο όλων τις βίδες αλεν που κρατάνε την βάση
των μπεκ ,δεν έβγαιναν με τίποτα είχαν κολλήσει και τις έβγαλα σε φίλο με πύρωμα.
Τα μπεκ τα πήγα σε γνωστό τεχνικό και τα έβαλε σε test mode να δει την κατάσταση τους
ήταν βουλωμένα και κολλημένα με αποτέλεσμα να μην ψεκάζουν καθόλου.
Μου είπε να τα αφήσω να προσπαθήσει χωρίς να εγγυηθεί ότι θα δουλέψουν.
Τέλος καλό τα μπέκ ψεκάζουν ,ευτυχώς γιατί είναι πανάκριβα (τα φοράει η murchielago,
ferari,maserati κ.α) ειναι τα '' IW 031'' Green ( 851 ,888, ss750 k 900 του 2002 κ.α duc)
Να ευχαριστήσω τους κ.κ Τύρλα , jks και άλλους για την βοήθεια.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Απάντηση