Φιλτροκούτι
Συντονιστής: sue
- Πάνος Γεωργίου
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Other: SS750 naked
Φιλτροκούτι
Εαν θέλει κάποιος φίλος ας μου δώσει οδηγίες πώς να αφαιρέσω το φιλτροκούτι.
θέλω να φθάσω στα μπέκ, έψαξα και δεν βρήκα παρόμοιο θέμα στο site.
Η βάση που στερεώνεται η ecu εχει τρύπες και φαίνονται δυο βίδες με αστεράκι
αλεν ξεβιδώνουν.
θέλω να φθάσω στα μπέκ, έψαξα και δεν βρήκα παρόμοιο θέμα στο site.
Η βάση που στερεώνεται η ecu εχει τρύπες και φαίνονται δυο βίδες με αστεράκι
αλεν ξεβιδώνουν.
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Φιλτροκούτι
δεν υπαρχουν οδηγιες οτι βλεπεις το ξεβιδωνεις μεχρι να φτασεις στα μπεκ
περιμετρικα του φιλτροκουτιου θελουν βγαλσιμο:
πολλαπλασιαστες, ECU, 2 ρελε, βαση μπαταριας κλπ...
θα πας τα μπεκ για καθαρισμα και ογκομετρηση να υποθεσω?
ριξε και μια ματια στις σωληνες παροχης καυσιμου, μην θελουν αλλαγη μετα τοσα χρονια.
περιμετρικα του φιλτροκουτιου θελουν βγαλσιμο:
πολλαπλασιαστες, ECU, 2 ρελε, βαση μπαταριας κλπ...
θα πας τα μπεκ για καθαρισμα και ογκομετρηση να υποθεσω?
ριξε και μια ματια στις σωληνες παροχης καυσιμου, μην θελουν αλλαγη μετα τοσα χρονια.
- Πάνος Γεωργίου
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Other: SS750 naked
Re: Φιλτροκούτι
Η μεταλλική βάση της ecu μένει επάνω στο φιλτροκούτι ;
Και ναι θέλω να βγάλω τα μπέκ διότι δεν ψεκάζουν καθόλου και να τα πάω
για καθάρισμα, αλλά για πές μου φίλε μπορεί να είναι τελείως βουλωμένα.
Και ναι θέλω να βγάλω τα μπέκ διότι δεν ψεκάζουν καθόλου και να τα πάω
για καθάρισμα, αλλά για πές μου φίλε μπορεί να είναι τελείως βουλωμένα.
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Φιλτροκούτι
εμενα στο Monster 620 στα 100.000 χλμ που τα πηγα (χωρις να τα εχω βγαλει στο παρελθον) ψεκαζαν μια χαρα
μηπως την εχει ακουσει τρομπα καυσιμου, η βουλωμενο φιλτρο η ο ρυθμιστης πιεσης ??
μηπως την εχει ακουσει τρομπα καυσιμου, η βουλωμενο φιλτρο η ο ρυθμιστης πιεσης ??
- Πάνος Γεωργίου
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Other: SS750 naked
Re: Φιλτροκούτι
Επειδή το μυαλό μου πήγε στην τρόμπα εβαλα καινούργια το φίλτρο το εχω καιρό
αλλα δεν εχω κάνει πολλά χλμ τον ρυθμιστή πίεσης πως μπορώ να τον τσεκάρω;
Αν εχεις καμιά ιδέα πές μου μήπως δεν είναι μπέκ και ξηλώνω τσάμπα το φιλτροκούτι
γιατί εχει πολλή δουλειά.
Ευχαριστώ.
αλλα δεν εχω κάνει πολλά χλμ τον ρυθμιστή πίεσης πως μπορώ να τον τσεκάρω;
Αν εχεις καμιά ιδέα πές μου μήπως δεν είναι μπέκ και ξηλώνω τσάμπα το φιλτροκούτι
γιατί εχει πολλή δουλειά.
Ευχαριστώ.
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Φιλτροκούτι
εχουμε και λεμε
εσυ φορας μπεκ τυπου 043
Weber-Marelli Injectors
IWP-069 748r,998,749,999.
IWP-189 848,1098,1198, Streetfighter, Diavel.
IWP-043 1000ss, Monster S2R, Multistrada 1000, Up to 2006.
IWP-162 Multistrada 1100, Hypermotard, GT1000, SC1000, 2006 on.
η αντλια βενζινης μας ειναι Bosch, (μοντελο δεν θυμαμαι τωρα)
αλλα αν θες να βαλεις μεγαλυτερο (η ρυθμιζομενο ρυθμιστη πιεσης καυσιμου)
μπορεις να βαλεις την αντλια Walbro GSS342 που κουμπωνει ΑΚΡΙΒΩΣ (χωρις μετατροπες) στο τεποζιτο μας και σου δινει παροχη ικανη να σηκωσεις 3~3,3 bar πιεση καυσιμου (απο 2,8 που εχουμε μαμα)
εδω την βλεπεις φορεμενη σε SS1000
μπορεις να κανεις και την δοκιμαΖμενη πατεντα Κων/νος Τυρλας & Alfa Romeo
αν εχεις ορεξη για διαβαΖμα, μπες εδω
http://www.ducati.ms/forums/57-superspo ... lator.html" onclick="window.open(this.href);return false;
εσυ φορας μπεκ τυπου 043
Weber-Marelli Injectors
IWP-069 748r,998,749,999.
IWP-189 848,1098,1198, Streetfighter, Diavel.
IWP-043 1000ss, Monster S2R, Multistrada 1000, Up to 2006.
IWP-162 Multistrada 1100, Hypermotard, GT1000, SC1000, 2006 on.
η αντλια βενζινης μας ειναι Bosch, (μοντελο δεν θυμαμαι τωρα)
αλλα αν θες να βαλεις μεγαλυτερο (η ρυθμιζομενο ρυθμιστη πιεσης καυσιμου)
μπορεις να βαλεις την αντλια Walbro GSS342 που κουμπωνει ΑΚΡΙΒΩΣ (χωρις μετατροπες) στο τεποζιτο μας και σου δινει παροχη ικανη να σηκωσεις 3~3,3 bar πιεση καυσιμου (απο 2,8 που εχουμε μαμα)
εδω την βλεπεις φορεμενη σε SS1000
μπορεις να κανεις και την δοκιμαΖμενη πατεντα Κων/νος Τυρλας & Alfa Romeo
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Ηδη τόκανα στις εξατμήσεις μου με μεταβλητό "ανάστροφο κώνο" εκμεταλλευόμενος τον "κυματικό συντονισμό"
Στα βελόσυτι στακς έβαλα "πτερύγια περιδύνησης"(δόκιμος όρος)
Μεταβλητό pressure regulator από Alfa romeo A33 από 2,8 bar σε 3,4 bar
Μεταβολή εκκεντροφόρων 22 μοίρες εξαγωγή 17,5 εισαγωγή ....
Κόστος ..... κοντά στα ..................150,00 ευρώ
Κόστος μελέτης 25 ώρες
Κατασκευής 8 ώρες
.......Το 748 το οδήγησαν πολλοί από Θεσσαλονίκη και που έχουν και αυτοί 748 τουμπανιασμένα.....
Τα λόγια τους ......"αυτό είναι όπλο....."οχι μηχανή...
Σαν σύνολο(οχι μόνο μοτέρ) έχω πατέντα στο μπροστινό ......με διπλό ελλατήριο, μέσα ,διαφορετικής διαμέτρου ....
Αν αρχίσω να γράφω .......θα χρειαστώ μία βδομάδα λέμε...καλύτερα να την οδηγήσετε...
αν εχεις ορεξη για διαβαΖμα, μπες εδω
http://www.ducati.ms/forums/57-superspo ... lator.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Φιλτροκούτι
Δυο βιδες ειναι μπροστα και ξεβιδωνουν απο κατω....δυο βιδες ειναι πίσω και ξεβιδωνουν απο πάνω....
στην μια απο πίσω και δεξια ξεβιδωνει και η βαση που κρατάει το βαρελάκι της μιζας.
Δεν χρειάζεται να βγάλεις την βαση ECU.
Bγάζεις το λάστιχο αναθυμιάσεων απο το φιλτρικούτι και τραβας επάνω λίγο δυνατα.
Προυπόθεση να εχεις ξεσφιξει τους σφικτήρες των λαστιχενιων αγωγων που πάνε στις εισαγωγες.
Πρέπει να βγάλεις επίσης την μπαταρια και τα ρελε που εδράζονται πάνω στο φιλτροκούτι.
Αλλάζεις επίσης τα σωληνάκια τροφοδοσιας και με καινούργια σφυκτηρακια.
Αν πάρεις σωληνακια τροφοδοσιας πάρε "εμβαπτιζομενα".
στην μια απο πίσω και δεξια ξεβιδωνει και η βαση που κρατάει το βαρελάκι της μιζας.
Δεν χρειάζεται να βγάλεις την βαση ECU.
Bγάζεις το λάστιχο αναθυμιάσεων απο το φιλτρικούτι και τραβας επάνω λίγο δυνατα.
Προυπόθεση να εχεις ξεσφιξει τους σφικτήρες των λαστιχενιων αγωγων που πάνε στις εισαγωγες.
Πρέπει να βγάλεις επίσης την μπαταρια και τα ρελε που εδράζονται πάνω στο φιλτροκούτι.
Αλλάζεις επίσης τα σωληνάκια τροφοδοσιας και με καινούργια σφυκτηρακια.
Αν πάρεις σωληνακια τροφοδοσιας πάρε "εμβαπτιζομενα".
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- nikosrr
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 996
- Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 22:22
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 620
- Other: CBR600RR, Vespa
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: Φιλτροκούτι
Θα μας το αναλύσεις γιατί δεν έχω ιδέα;Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:...
Αν πάρεις σωληνακια τροφοδοσιας πάρε "εμβαπτιζομενα".
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Φιλτροκούτι
Το ελαστομερες που ειναι κατασκευασμένο ειναι απο υλικο που δεν ξεχειλώνει οταν το σωληνακι ειναι ΜΕΣΑ στο τεπόζιτο .Αν βαλεις κοινο γίνεται σαν σωβρακο μετα απο λίγο καιρο.
Το εξωτερικο σωληνακι δεν εχει τετοιες απαιτησεις...αλλα το "εμβαπτιζόμενο" ειναι πολύ καλύτερης ποιότητας και αντοχής στον χρόνο.
Επίσης εκει που είναι(δυσκολο σημειο-μπεκιερα) πρέπει να λύσεις την μιση μηχανη για άλλαγμα....
Ετσι καλό ειναι να βαλεις τετοιο και να το ξεχασεις για αρκετα απροβληματιστα χρόνια.
Το εξωτερικο σωληνακι δεν εχει τετοιες απαιτησεις...αλλα το "εμβαπτιζόμενο" ειναι πολύ καλύτερης ποιότητας και αντοχής στον χρόνο.
Επίσης εκει που είναι(δυσκολο σημειο-μπεκιερα) πρέπει να λύσεις την μιση μηχανη για άλλαγμα....
Ετσι καλό ειναι να βαλεις τετοιο και να το ξεχασεις για αρκετα απροβληματιστα χρόνια.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Πάνος Γεωργίου
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Other: SS750 naked
Re: Φιλτροκούτι
Ευχαριστώ Κωνσταντίνε, αν θέλεις πες μου δυο τρία σημεία να δω πριν λύσω την
μισή μηχανή.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ψεκάζουν τα μπέκ.
Καινούργια τρόμπα,φίλτρο ,αλλαγή λαδιών ,τα ρελέ αριστερά της ecu αλλάχθηκαν,
σπινθήρα τα μπουζί εχουν, αν εχεις κατι να προτείνεις ευχαρίστως ακούω.
μισή μηχανή.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ψεκάζουν τα μπέκ.
Καινούργια τρόμπα,φίλτρο ,αλλαγή λαδιών ,τα ρελέ αριστερά της ecu αλλάχθηκαν,
σπινθήρα τα μπουζί εχουν, αν εχεις κατι να προτείνεις ευχαρίστως ακούω.
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Φιλτροκούτι
Πάνος Γεωργίου έγραψε:Ευχαριστώ Κωνσταντίνε, αν θέλεις πες μου δυο τρία σημεία να δω πριν λύσω την
μισή μηχανή.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ψεκάζουν τα μπέκ.
Καινούργια τρόμπα,φίλτρο ,αλλαγή λαδιών ,τα ρελέ αριστερά της ecu αλλάχθηκαν,
σπινθήρα τα μπουζί εχουν, αν εχεις κατι να προτείνεις ευχαρίστως ακούω.
E αφου αλλαξες ολα αυτα, αλλαξε και τα μπεκ..........
δε το παιζω εξυπνος, στο λεω αυτο γιατι φενεσε να εχεις ψαχτει πολυ
58
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Φιλτροκούτι
Πάνος Γεωργίου έγραψε:Ευχαριστώ Κωνσταντίνε, αν θέλεις πες μου δυο τρία σημεία να δω πριν λύσω την
μισή μηχανή.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν ψεκάζουν τα μπέκ.
Καινούργια τρόμπα,φίλτρο ,αλλαγή λαδιών ,τα ρελέ αριστερά της ecu αλλάχθηκαν,
σπινθήρα τα μπουζί εχουν, αν εχεις κατι να προτείνεις ευχαρίστως ακούω.
Αν θέλεις να φτασεις στα μπεκ ακολουθεις το κείμενό μου.
Η αντικατασταση σωλην. τροφοδοσιας ειναι απαραίτητες.
Εκει που είναι δυστυχως τα μπεκ ομως... λύνεις πολλα.
Δες το σαν ασκηση...(υπομονής)!!!
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2132
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Φιλτροκούτι
μεσιε Τυρλά γνωριζεις που θα βρω τετοια σωληνάκια?και γω φτιάχνω ρεζερβουαρ(σκουριές κλπ),αλλα θα με ενδιέφερε να παρω καινούργια σωληνάκια ...Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Το ελαστομερες που ειναι κατασκευασμένο ειναι απο υλικο που δεν ξεχειλώνει οταν το σωληνακι ειναι ΜΕΣΑ στο τεπόζιτο .Αν βαλεις κοινο γίνεται σαν σωβρακο μετα απο λίγο καιρο.
Το εξωτερικο σωληνακι δεν εχει τετοιες απαιτησεις...αλλα το "εμβαπτιζόμενο" ειναι πολύ καλύτερης ποιότητας και αντοχής στον χρόνο.
Επίσης εκει που είναι(δυσκολο σημειο-μπεκιερα) πρέπει να λύσεις την μιση μηχανη για άλλαγμα....
Ετσι καλό ειναι να βαλεις τετοιο και να το ξεχασεις για αρκετα απροβληματιστα χρόνια.
- Πάνος Γεωργίου
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Other: SS750 naked
Re: Φιλτροκούτι
Φιλτροκούτι αφαιρέθηκε έφτασα στα μπέκ αναρτώ και φωτο,μπορεί κάποιος εαν δεν ακούει
ο κ. Τύρλας να με οδηγήσει πως θα αφαιρέσω τα μπέκ με ασφάλεια φοβάμαι μήπως τα πιέσω
πολύ και σπάσουν.Αφαίρεσα μια μεταλλική ασφάλεια που συγκρατεί την πίπα της βενζίνης
τραβώ να την βγάλω δεν βγαίνει μήπως θέλει πιο πολύ δύναμη δεν το εχω επιχειρήσει ξανά
και μετά πως βγάζω το μπέκ πρέπει να ξεβιδώσω την φωλιά (το μαύρο πλαστικό που ειναι το μπέκ) η τραβάω το μπέκ να έλθει έξω. κάθε βοήθεια δεκτή .
ο κ. Τύρλας να με οδηγήσει πως θα αφαιρέσω τα μπέκ με ασφάλεια φοβάμαι μήπως τα πιέσω
πολύ και σπάσουν.Αφαίρεσα μια μεταλλική ασφάλεια που συγκρατεί την πίπα της βενζίνης
τραβώ να την βγάλω δεν βγαίνει μήπως θέλει πιο πολύ δύναμη δεν το εχω επιχειρήσει ξανά
και μετά πως βγάζω το μπέκ πρέπει να ξεβιδώσω την φωλιά (το μαύρο πλαστικό που ειναι το μπέκ) η τραβάω το μπέκ να έλθει έξω. κάθε βοήθεια δεκτή .
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Φιλτροκούτι
Βγάζεις ολα τα σωληνακια ...πίεσης -επιστρεφομένων.
Ξεσφιγγεις απο τις εισαγωγες κυλινδρων τους σφηκτήρες
Βγαζεις συρμα γκαζιου.
Βγαζεις συρμα τσοκ,
Αποσυνδεεις την μπεκιερα και την εχεις στα χεργια σου.
Τα μπεκ κρατιούνται με δυο αλλεν 4 χιλ. τα ξεβιδωνεις και τραβας να βγουν αφου βγαλεις το σωληνακι που τα συνδεει μαζι.
Κάτω στην βαση του μπεκ εχει λαστιχακι............το αλλαζεις με ιδιο (στεγανωσης)
Τα δινεις για καθαριΖμα.
.
Ξεσφιγγεις απο τις εισαγωγες κυλινδρων τους σφηκτήρες
Βγαζεις συρμα γκαζιου.
Βγαζεις συρμα τσοκ,
Αποσυνδεεις την μπεκιερα και την εχεις στα χεργια σου.
Τα μπεκ κρατιούνται με δυο αλλεν 4 χιλ. τα ξεβιδωνεις και τραβας να βγουν αφου βγαλεις το σωληνακι που τα συνδεει μαζι.
Κάτω στην βαση του μπεκ εχει λαστιχακι............το αλλαζεις με ιδιο (στεγανωσης)
Τα δινεις για καθαριΖμα.
.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: Φιλτροκούτι
Να ρωτησω , δηλαδη κανενας κυλινδρος δεν σκαει ..... δεν παιρνει μπρος ?
Οποτε σαν να λεμε και τα 2 τα μπεκ ταυτογχρονα εχουνε προβλημα ? Λιγο τραβηγμενο αυτο βεβαια.
Περιμενουμε τα αποτελεσματα της ερευνας σου.
Οποτε σαν να λεμε και τα 2 τα μπεκ ταυτογχρονα εχουνε προβλημα ? Λιγο τραβηγμενο αυτο βεβαια.
Περιμενουμε τα αποτελεσματα της ερευνας σου.
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Πάνος Γεωργίου
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Other: SS750 naked
Re: Φιλτροκούτι
Αν αφαιρέσω τα σωληνάκια και ξεβιδώσω με αλεν δεν βγαίνουν τα μπέκ ,πρέπει να
αφαιρέσω την μπεκιέρα οπως μου έγραψες πιο πάνω.
Τα δύο μεταλλικά καπάκια αφού αφαιρεθεί η ασφάλεια τραβηχτά βγαίνουν κι αυτά ;
Δεν παίρνει εμπρός και επειδή έμεινε καιρό σε ακινησία δοκιμάζω και αυτό και μετά
μάστορα.
αφαιρέσω την μπεκιέρα οπως μου έγραψες πιο πάνω.
Τα δύο μεταλλικά καπάκια αφού αφαιρεθεί η ασφάλεια τραβηχτά βγαίνουν κι αυτά ;
Δεν παίρνει εμπρός και επειδή έμεινε καιρό σε ακινησία δοκιμάζω και αυτό και μετά
μάστορα.
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Φιλτροκούτι
Βγαίνουν.... τα τραβας προς τα πάνω στο γραφω ξεκαθαρα απο πρινΠάνος Γεωργίου έγραψε:Αν αφαιρέσω τα σωληνάκια και ξεβιδώσω με αλεν δεν βγαίνουν τα μπέκ ,πρέπει να
αφαιρέσω την μπεκιέρα οπως μου έγραψες πιο πάνω.
Τα δύο μεταλλικά καπάκια αφού αφαιρεθεί η ασφάλεια τραβηχτά βγαίνουν κι αυτά ;
Δεν παίρνει εμπρός και επειδή έμεινε καιρό σε ακινησία δοκιμάζω και αυτό και μετά
μάστορα.
Κάτω στην βαση του μπεκ εχει λαστιχακι............το αλλαζεις με ιδιο (στεγανωσης)
Τα δινεις για καθαριΖμα.
Αυτο σφιγγει και νομιζεις δεν βγαίνει
Οπως βλέπεις στην φωτο υπάρχει πλαστική βάση που συγκρατει τα μπεκ με τα αλλεν ....
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Πάνος Γεωργίου
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Other: SS750 naked
Re: Φιλτροκούτι
Κατατοπιστική η φωτο, η μπεκιέρα στηρίζεται μόνο στους λαστιχένιους λαιμούς
χρειάζεται να βγάλω τις περαστές βίδες που ενώνουν τα σώματα να τα βγάλω ενα ενα η βγαίνουν μαζί οπως στην φωτο.
Εχω αφαιρέσει το σύρμα γκαζιού και χειρόγκαζο και ξεσφίξει τους σφιγκτήρες των λαιμών
αποσύνδεσα και τα σωληνάκια πίεσης ,τραβάω να βγεί η μπεκιέρα και δεν κουνιέται μηπως
κρατιέται και κάπου αλλού ;Αποσυνδεεις την μπεκιερα και την εχεις στα χεργια σου ,τι εννοείς ;
χρειάζεται να βγάλω τις περαστές βίδες που ενώνουν τα σώματα να τα βγάλω ενα ενα η βγαίνουν μαζί οπως στην φωτο.
Εχω αφαιρέσει το σύρμα γκαζιού και χειρόγκαζο και ξεσφίξει τους σφιγκτήρες των λαιμών
αποσύνδεσα και τα σωληνάκια πίεσης ,τραβάω να βγεί η μπεκιέρα και δεν κουνιέται μηπως
κρατιέται και κάπου αλλού ;Αποσυνδεεις την μπεκιερα και την εχεις στα χεργια σου ,τι εννοείς ;
- Κωνσταντίνος Τύρλας
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2210
- Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 12:59
- Gender: Male
- Bike: 999R
- Other: 750SS
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Re: Φιλτροκούτι
Ναι... δεν συνδεει την μπεκιέρα τιποτε αλλο εκτος απο τους σφηκτήρες στους λαιμούς.
Οι λαιμοι εναι εκ διαμετρου αντίθετοι και τραβας τον ενα λίγο πλάγια για να μην επιβαρύνει τον αλλον.
Αν δεν γίνεται τιποτα τοτε παίρνεις πιστολάκι μαλλιών (αν εχεις μαλλια!!)και τους ζεσταίνεις λιγο.
Οι λαιμοι εναι εκ διαμετρου αντίθετοι και τραβας τον ενα λίγο πλάγια για να μην επιβαρύνει τον αλλον.
Αν δεν γίνεται τιποτα τοτε παίρνεις πιστολάκι μαλλιών (αν εχεις μαλλια!!)και τους ζεσταίνεις λιγο.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
- Πάνος Γεωργίου
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Other: SS750 naked
Re: Φιλτροκούτι
Προσπαθούσα να βγάλω την μπεκιέρα χωρίς να βγάλω τις δύο μακριές βίδες και να χωρίσωΚωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:Ναι... δεν συνδεει την μπεκιέρα τιποτε αλλο εκτος απο τους σφηκτήρες στους λαιμούς.
Οι λαιμοι εναι εκ διαμετρου αντίθετοι και τραβας τον ενα λίγο πλάγια για να μην επιβαρύνει τον αλλον.
Αν δεν γίνεται τιποτα τοτε παίρνεις πιστολάκι μαλλιών (αν εχεις μαλλια!!)και τους ζεσταίνεις λιγο.
τα σώματα μετά κατάλαβα τι ενοούσες ''αποσύνδεση '' αφαιρώ τις βίδες και βγάζω ενα ενα τα
σώματα. Ευχαριστώ Κων/νε.
- Πάνος Γεωργίου
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 88
- Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 02:23
- Gender: Male
- Bike: ST2
- Other: SS750 naked
Re: Φιλτροκούτι
Επειδή φίλος μου ζήτησε να αναφέρω το αποτέλεσμα της βλάβης και για όσους τέλος πάντων
ενδιαφέρονται τα πράγματα έχουν ως εξής.
Αφού τελικά αφαίρεσα τα μπέκ με δυσκολότερο όλων τις βίδες αλεν που κρατάνε την βάση
των μπεκ ,δεν έβγαιναν με τίποτα είχαν κολλήσει και τις έβγαλα σε φίλο με πύρωμα.
Τα μπεκ τα πήγα σε γνωστό τεχνικό και τα έβαλε σε test mode να δει την κατάσταση τους
ήταν βουλωμένα και κολλημένα με αποτέλεσμα να μην ψεκάζουν καθόλου.
Μου είπε να τα αφήσω να προσπαθήσει χωρίς να εγγυηθεί ότι θα δουλέψουν.
Τέλος καλό τα μπέκ ψεκάζουν ,ευτυχώς γιατί είναι πανάκριβα (τα φοράει η murchielago,
ferari,maserati κ.α) ειναι τα '' IW 031'' Green ( 851 ,888, ss750 k 900 του 2002 κ.α duc)
Να ευχαριστήσω τους κ.κ Τύρλα , jks και άλλους για την βοήθεια.
ενδιαφέρονται τα πράγματα έχουν ως εξής.
Αφού τελικά αφαίρεσα τα μπέκ με δυσκολότερο όλων τις βίδες αλεν που κρατάνε την βάση
των μπεκ ,δεν έβγαιναν με τίποτα είχαν κολλήσει και τις έβγαλα σε φίλο με πύρωμα.
Τα μπεκ τα πήγα σε γνωστό τεχνικό και τα έβαλε σε test mode να δει την κατάσταση τους
ήταν βουλωμένα και κολλημένα με αποτέλεσμα να μην ψεκάζουν καθόλου.
Μου είπε να τα αφήσω να προσπαθήσει χωρίς να εγγυηθεί ότι θα δουλέψουν.
Τέλος καλό τα μπέκ ψεκάζουν ,ευτυχώς γιατί είναι πανάκριβα (τα φοράει η murchielago,
ferari,maserati κ.α) ειναι τα '' IW 031'' Green ( 851 ,888, ss750 k 900 του 2002 κ.α duc)
Να ευχαριστήσω τους κ.κ Τύρλα , jks και άλλους για την βοήθεια.
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.