Περι εγκεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Συντονιστής: sue
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Περι εγκεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Με μια αναζητηση που εκανα εντος δεν βρηκα κατι σχετικα με μοναδες ECU.
Όπως jερουμε χωριζόμαστε σε 4ομαδες-εταιρειες των δικων μας όπως
Magneti marelli
Siemens
Mitsubishi
Continental
Σωστα?
Στοιχεια περι αυτων τι πως που κ γιατι?
Παράδειγμα ο Bart στο καρο του εβαλε αλλον εγγεφαλο γιατι?
Χωριτικοτητα?
Στοιχεια προγραμματισμου-Περισσοτερες δυνατοτητες?
Για παμε
Όπως jερουμε χωριζόμαστε σε 4ομαδες-εταιρειες των δικων μας όπως
Magneti marelli
Siemens
Mitsubishi
Continental
Σωστα?
Στοιχεια περι αυτων τι πως που κ γιατι?
Παράδειγμα ο Bart στο καρο του εβαλε αλλον εγγεφαλο γιατι?
Χωριτικοτητα?
Στοιχεια προγραμματισμου-Περισσοτερες δυνατοτητες?
Για παμε
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Μεγαλη κουβέντα ανοιγεις ....
Ο Bart λογικα άλλαξε εγκέφαλο γιατί ο 59Μ που φορούσε θεωρητικα έχει "χαζοπροβληματακια", πρακτικα δεν μπορει να φλασαριστεί ευκολα να γίνει Performance δηλ, με mainstream εργαλεία όπως το TuceECU, το οποίο βλέπει MONO 5ΑΜ-ΗW610 (και όχι πχ 5ΑΜ-HW103 που φοράνε τα Multi του 2003 και 2004).
Γνωρίζω περίπτωση συμφορουμίτη που σε συνεργείο του είπαν ότι ο εγκεφαλος του (5ΑΜ-HW103, MTS1000 MY04) είναι κλειδωμένος καi πρεπει να αλλαχτεί με άλλον για να μπει Performance χάρτης και πλήρωσε επιπλέον χρήματα για μια 5AM-HW610. Φυσικα δεν ισχύει αυτό, η πραγματική αιτία είναι οτι το διαγνωστικό που διαφήμιζε ο μάστορας ότι πήρε ήταν το TuneECU (10 euro από Playstore και ενα φθηνο tablet με υποστηρηξη OTG).
Ο Bart λογικα άλλαξε εγκέφαλο γιατί ο 59Μ που φορούσε θεωρητικα έχει "χαζοπροβληματακια", πρακτικα δεν μπορει να φλασαριστεί ευκολα να γίνει Performance δηλ, με mainstream εργαλεία όπως το TuceECU, το οποίο βλέπει MONO 5ΑΜ-ΗW610 (και όχι πχ 5ΑΜ-HW103 που φοράνε τα Multi του 2003 και 2004).
Γνωρίζω περίπτωση συμφορουμίτη που σε συνεργείο του είπαν ότι ο εγκεφαλος του (5ΑΜ-HW103, MTS1000 MY04) είναι κλειδωμένος καi πρεπει να αλλαχτεί με άλλον για να μπει Performance χάρτης και πλήρωσε επιπλέον χρήματα για μια 5AM-HW610. Φυσικα δεν ισχύει αυτό, η πραγματική αιτία είναι οτι το διαγνωστικό που διαφήμιζε ο μάστορας ότι πήρε ήταν το TuneECU (10 euro από Playstore και ενα φθηνο tablet με υποστηρηξη OTG).
Γιώργος.
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Παμε σε άλλη ερωτηση
Ενας εγγεφαλος από ένα multi 1000ds μπορει να μπει και να φλασαριστει σε ένα άλλο μοντελο που φοραει αντιστοιχο μοτερ?
Ενας εγγεφαλος από ένα multi 1000ds μπορει να μπει και να φλασαριστει σε ένα άλλο μοντελο που φοραει αντιστοιχο μοτερ?
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Ναι, αν απενεργοποιηθει το Immo και φλασαριστεί με το αντιστοιχο πρόγραμμα ...Raf έγραψε:Παμε σε άλλη ερωτηση
Ενας εγγεφαλος από ένα multi 1000ds μπορει να μπει και να φλασαριστει σε ένα άλλο μοντελο που φοραει αντιστοιχο μοτερ?
Στην περίπτωση που ανεφερα παραπάνω το Multi φοραει τώρα ECU απο 1098 με προγραμμα DP για Multi 1000
Γιώργος.
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Αρα ενας εγγεφαλος παράδειγμα από 1098 προσαρμόζετε μα τις αναλογες αλλαγες(αφαιρεση ιμμο) σε ένα μοντελο με ds μοτερ ε?
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- touloumpas
- IT Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1557
- Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
- Gender: Male
- Bike: Multistrada 1000
- Τοποθεσία: Βεροια
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
To έχει αυτη τη στιγμη πανω στο μηχανακι του συμφορουμίτης μαςRaf έγραψε:Αρα ενας εγγεφαλος παράδειγμα από 1098 προσαρμόζετε μα τις αναλογες αλλαγες(αφαιρεση ιμμο) σε ένα μοντελο με ds μοτερ ε?
Γιώργος.
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Πιθανη βλαβη στην μοναδα Ecu τι μπορει να σημαινει
Η μαλλον εάν υπαρχει κανονας από που μπορει να εχει ξεκινησει?
Η μαλλον εάν υπαρχει κανονας από που μπορει να εχει ξεκινησει?
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- Bart
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2085
- Εγγραφή: Τρί 13 Σεπ 2011, 01:40
- Gender: Male
- Bike: Monster S4R
- Other: 749s & m900
- Τοποθεσία: Να εδώ
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Το Bart μηχανάκι ράβει σε λέω...
Η αλλαγή έγινε για καλύτερη παραμετροποίηση και για εξαληψη προβλημάτων της παλιάς ecu.
Η αλλαγή έγινε για καλύτερη παραμετροποίηση και για εξαληψη προβλημάτων της παλιάς ecu.
I've heard it all,I've seen it all,I've done it all.I just don't remember any of it!
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
.... δεν ειμαστε καλα , δεν εχουμε μυαλο .....!
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- STS
- Member
- Δημοσιεύσεις: 432
- Εγγραφή: Τετ 04 Σεπ 2013, 23:22
- Gender: Male
- Other: invova 125i
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Του BART ο εγγεφαλος εκανε μπαμ ανατηνακτικε και ετσι μπήκε αλλος.
Οσο για εγκεφάλους τα καινούργια γενιάς φοράνε και Siemens.
Αυτο που έμαθα ειναι οτι οτι εγγεφαλο και να εχεις προγραμματίζεται με τα δεδομένα που περνούν απο το μηχανακι σου.
Οσο για εγκεφάλους τα καινούργια γενιάς φοράνε και Siemens.
Αυτο που έμαθα ειναι οτι οτι εγγεφαλο και να εχεις προγραμματίζεται με τα δεδομένα που περνούν απο το μηχανακι σου.
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1087
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Αν το H/W είναι ίδιας έκδοσης τότε κάνει αλλά λογικά θα πρέπει να έχει άλλη χαρτογράφηση (αναλόγως επιπέδου βελτίωσης)... χωρίς να γνωρίζω υποθέτω πως οι χάρτες ανάφλεξης θα είναι διαφορετικοί.
Reduce to the Max
- DimST
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
- Gender: Male
- Bike: ST4S
- Other: Speed triple 900
- Τοποθεσία: Athens, Greece
- Επικοινωνία:
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Του Bart τον εγκέφαλο πλέον τον έχω για "πειραματόζωο".... και ελπίζω κάποια στιγμή να βρώ τον χρόνο να παλέψω να τον φτιάξω.
Με απλά λόγια τα τίναξε την ώρα που τον έγραφα και δεν έδωσε ξανά σημεία ζωής.
Μια εύκολη σχετικά δουλειά έγινε δύσκολη μια και έπρεπε να ξεκινήσω απο την αρχή με έναν άλλον 59Μ- που τελικά δε μπόρεσα να βρώ. Δυστυχώς θεωρούνται όχι άδικα όχι και τόσο αξιόπιστοι οπότε είναι δύσκολο να βρεθούν στην αγορά.
Τελικά πήρα την απόφαση να το παλέψω με έναν επόμενης γενιάς (5ΑΜ) τον έβαλα πάνω στο μηχανάκι... και πήγε διακοπές ο άνθρωπος (όπως και 'γώ).
Στη κουβέντα μας, οι εγκέφαλοι των Ducati απο τις αρχές του 2000 είναι Marelli 59Μ, 2004-5 φόρεσαν σχεδόν όλα 5ΑΜ.
7SM φόρεσαν μόνον τα hyper 821
Siemens Contrinental για υπόλοιπα μεσαία Ducati τα τελευταία 6-7 χρόνια με τα Hyper evo και τα monster 696 796 1100 και έως σήμερα με τα monster 1200 αν και αγνοώ ποιόν ακριβώς εγκέφαλο φοράνε.
Mitsubishi για Panigale/Multi έως 2014, Diavel έως 2014
Και πλέον Bosch για τα 2015+ multi και diavel.
Όλοι λίγο πολύ μπορούν να διαβαστούν και να επαναπρογραμματιστούν. Η δυσκολία με τους σύγχρονους είναι η περιπλοκότητα τους είτε λόγο των συστημάτων τους, traction, wheelie, slide είτε λόγο των διαφόρων τρίκ για τις προδιαγραφές.
Η παραμετροποίηση τους είναι τόσο μεγάλη που θέλει ώρες σε δυναμόμετρο ώστε να καταγράψεις με ακρίβεια πώς συμπεριφέρεται η μοτοσυκλέτα, τι επηρεάζει ακριβώς και με ποιό τρόπο με τις εκάστοτε αλλαγές & συνθήκες ώστε να υπάρξει ουσιαστική βελτίωση.
Με απλά λόγια τα τίναξε την ώρα που τον έγραφα και δεν έδωσε ξανά σημεία ζωής.
Μια εύκολη σχετικά δουλειά έγινε δύσκολη μια και έπρεπε να ξεκινήσω απο την αρχή με έναν άλλον 59Μ- που τελικά δε μπόρεσα να βρώ. Δυστυχώς θεωρούνται όχι άδικα όχι και τόσο αξιόπιστοι οπότε είναι δύσκολο να βρεθούν στην αγορά.
Τελικά πήρα την απόφαση να το παλέψω με έναν επόμενης γενιάς (5ΑΜ) τον έβαλα πάνω στο μηχανάκι... και πήγε διακοπές ο άνθρωπος (όπως και 'γώ).
Στη κουβέντα μας, οι εγκέφαλοι των Ducati απο τις αρχές του 2000 είναι Marelli 59Μ, 2004-5 φόρεσαν σχεδόν όλα 5ΑΜ.
7SM φόρεσαν μόνον τα hyper 821
Siemens Contrinental για υπόλοιπα μεσαία Ducati τα τελευταία 6-7 χρόνια με τα Hyper evo και τα monster 696 796 1100 και έως σήμερα με τα monster 1200 αν και αγνοώ ποιόν ακριβώς εγκέφαλο φοράνε.
Mitsubishi για Panigale/Multi έως 2014, Diavel έως 2014
Και πλέον Bosch για τα 2015+ multi και diavel.
Όλοι λίγο πολύ μπορούν να διαβαστούν και να επαναπρογραμματιστούν. Η δυσκολία με τους σύγχρονους είναι η περιπλοκότητα τους είτε λόγο των συστημάτων τους, traction, wheelie, slide είτε λόγο των διαφόρων τρίκ για τις προδιαγραφές.
Η παραμετροποίηση τους είναι τόσο μεγάλη που θέλει ώρες σε δυναμόμετρο ώστε να καταγράψεις με ακρίβεια πώς συμπεριφέρεται η μοτοσυκλέτα, τι επηρεάζει ακριβώς και με ποιό τρόπο με τις εκάστοτε αλλαγές & συνθήκες ώστε να υπάρξει ουσιαστική βελτίωση.
- STS
- Member
- Δημοσιεύσεις: 432
- Εγγραφή: Τετ 04 Σεπ 2013, 23:22
- Gender: Male
- Other: invova 125i
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Dim
Ότι άλλο μπορεις να φωτισεις θα ηταν χρησιμο.
Ακομα και αν μπορεις να δωσεις καποια αλλαγη εγκεφαλου σε μερικα μοντελα όπως multi 1000,monster900 κλπ κλπ.
Ότι άλλο μπορεις να φωτισεις θα ηταν χρησιμο.
Ακομα και αν μπορεις να δωσεις καποια αλλαγη εγκεφαλου σε μερικα μοντελα όπως multi 1000,monster900 κλπ κλπ.
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- DimST
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
- Gender: Male
- Bike: ST4S
- Other: Speed triple 900
- Τοποθεσία: Athens, Greece
- Επικοινωνία:
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Ό,τι φοράει 59Μ θεωρητικά μπορεί να δουλέψει με 5ΑΜ αλλά θα χρειαστεί τροποποιήσεις στο χάρτη και σε πολλές περιπτώσεις αντικατάσταση του tps που ήταν μη αναλογικός. Βέβαια αυτό είναι μια γενικότητα και κάθε μοτοσυκλέτα πρέπει να τη δούμε ξεχωριστά.
- Raf
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 5679
- Εγγραφή: Τετ 18 Ιαν 2012, 08:50
- Gender: Male
- Bike: Monster 900
- Other: Ss1000ds
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Γενικα το ιμομπιλαιζερ ενος μαμα εγκεφαλου βγαινει ευκολα;;
Πιθανα προγραμματα αφαιρεσης ιμο οπως και προγραμματισμου νεου χαρτη;;
Πιθανα προγραμματα αφαιρεσης ιμο οπως και προγραμματισμου νεου χαρτη;;
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
- DimST
- Member
- Δημοσιεύσεις: 252
- Εγγραφή: Πέμ 10 Μάιος 2012, 17:02
- Gender: Male
- Bike: ST4S
- Other: Speed triple 900
- Τοποθεσία: Athens, Greece
- Επικοινωνία:
Re: Περι εγγεφαλων-εγγεφαλικου -μοναδας ECU
Δε έχω χρησιμοποιήσει κάποιο πρόγραμμα αφαίρεσης immo.
Ξέρω πως υπάρχουν ορισμένα που όμως προορίζονται για εγκεφάλους αυτοκινήτων - marelli αλλά ιδία άποψη δεν έχω.
Η εντολή μη χρήσης του immo βγαίνει σχετικά εύκολα.
Ξέρω πως υπάρχουν ορισμένα που όμως προορίζονται για εγκεφάλους αυτοκινήτων - marelli αλλά ιδία άποψη δεν έχω.
Η εντολή μη χρήσης του immo βγαίνει σχετικά εύκολα.