guzzidiag,πρόβλημα επικοινωνίας

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Απάντηση
tam
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1072
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Gender: Male
Bike: 916
Other: Rambla 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

guzzidiag,πρόβλημα επικοινωνίας

Δημοσίευση από tam »

Γεια σας.

Μια βοήθεια θα ήθελα στην προσπάθεια να απαλλαγώ από το immobilizer σε ένα
Multistrada 1000s του 2005.

Καθώς έχει κολήσει το immobilizer και δεν αφήνει να πάρει μπροστά στο Multistrada,
μπήκα στον κόπο να προσπαθήσω να το απενεργοποιήσω κάνοντας χρήση του guzzi diag.
Είδα από τη δημοσίευση:
http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopi ... 26#p525026" onclick="window.open(this.href);return false;
τι χρειάζεται.
Πήρα τα καλώδια.Δούλεψε το obd scan με τον CH341SER.EXE driver και δοκιμάστηκε
με επιτυχία σε ένα Fiat με EasyObdII και OBD Auto Doctor με χρήση 64bit φορητού και windows 10.
Έκανα την εγκατάσταση από το:
http://www.von-der-salierburg.de/download/GuzziDiag/" onclick="window.open(this.href);return false;
και με επιπλέον καθοδήγηση από το:
http://www.thisoldtractor.com/moto_guzz ... nners.html" onclick="window.open(this.href);return false;
τρέχω τον Reader για την IAW5AM με "fast init" αρχικά και "slow init" σε 2η προσπάθεια.
Σε κάθε περίπτωση,προσπαθούσε με "connecting" να πάρει το bin αρχείο από την ecu,αλλά δυστηχώς το "Initializing failed" έβγαινε στο τέλος.Η λίστα στο αρχείο που αποθήκευε ήταν:
12383ms Fast init
14627ms Fast init
17108ms Fast init
19323ms Fast init
21836ms Fast init
24225ms Fast init
26482ms Fast init
28994ms Fast init
31562ms Fast init
34131ms Fast init
και
12383ms Fast init
14627ms Fast init
17108ms Fast init
19323ms Fast init
21836ms Fast init
24225ms Fast init
26482ms Fast init
28994ms Fast init
31562ms Fast init
34131ms Fast init
για κάθε μία από τις fast και slow init.
Η ecu διαβάζεται και δέχεται κανονικά εντολές από το ducati mathesis tester και σταματάει όταν
περιμένει το κωδικό για να παρακάμψει το immobilizer (δυστηχώς δεν υπάρχει η κόκκινη καρτούλα).

Σημείωση (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο):Καθώς έκανα "ignition on" η αντλία ενεργοποιώνταν κανονικά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

φιλικά,
Γιώργος
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

Re: guzzidiag,πρόβλημα επικοινωνίας

Δημοσίευση από achilleas »

Μια ιδεα...δοκιμασε με xp windows, κατεβασε και το jpdiag και κανε το cable test http://jpdiag.akress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
tam
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1072
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Gender: Male
Bike: 916
Other: Rambla 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: guzzidiag,πρόβλημα επικοινωνίας

Δημοσίευση από tam »

achilleas έγραψε:Μια ιδεα...δοκιμασε με xp windows, κατεβασε και το jpdiag και κανε το cable test http://jpdiag.akress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Και αυτό μπορεί να γίνει.
Αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι αν γίνεται με elm καλώδιο ή/και με VAG KKL.
Απάντηση