1098 κοκο μπλοκο..

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από KRS »

Έχω βάλει και γω skyrich λιθίου και στα 2 μηχανάκια μου.

Δε θα γράψω περί εκκενώσεων κλπ, δεν είμαι ηλεκτρολόγος, θα γράψω τι παρατήρησα.

Καταρχήν όταν πήρα το μηχανάκι (ss900 με fcr), ζοριζόταν πάρα πολύ να πάρει μπροστά.

Αρχικά, έκανα τη μόντα με τα καλώδια της μίζας και τις έξτρα γειώσεις.
Η ducati λοιπόν είχε μια ηλίθια γείωση που ξεκινά από τον αρνητικό πόλο στο χωροδικτύωμα και μια άλλη από το χωροδικτύωμα στο σημείο του μαρσπιέ στη βάση του κινητήρα.
Όταν τράβηξα γείωση κατευθείαν από τον αρνητικό στον κινητήρα, είδα μεγάλη διαφορά στην εκκίνηση.

Έπειτα έβαλα πολλαπλασιαστές με ιριδίου μπουζί, διαφορά και στην εκκίνηση και στην απόκριση του γκαζιού.

Όταν έβαλα τη skyrich, το μηχανάκι παίρνει μπροστά καλύτερα και από ψεκαστό (που λέει ο λόγος). Πολύ περισσότερα cca από μια yuasa και ως την ώρα μου έχει κρατήσει και περισσότερο καιρό. Για τις yuasa είχα πολύ καλή άποψη πριν το '10, στο 620 μου χε κρατήσει 6 χρόνια, πλέον παρατηρώ και από φίλους με γιαπωνέζικα μηχανάκια ότι δεν κρατάνε πάνω από 2 χρόνια. Η διαφορά στην τιμή με την λιθίου πλέον είναι γύρω στα 30 ευρώ.

Ετοιμάζομαι ήδη να βάλω τον mosfet της shindengen για να αποκτήσει και ένα πιο σταθερό ρεύμα το μηχανάκι.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
achilleas
Almost Ducatista
Almost Ducatista
Δημοσιεύσεις: 1357
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 20:15
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000S
Επικοινωνία:

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από achilleas »

touloumpas έγραψε:Αυτην εχω πάρει απο τον Κυριαζή στην Αθήνα. Την βρίσκεις και στο skroutz ..
skyrich.jpg
την ιδια εχω βαλει ,πανε τα 100 αρικα συννεφο απ οτι καταλαβα... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Ritsman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 13:33
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από Ritsman »

Ερώτηση....
Μια καυσαναλυση επιρρεάζει τις εκκινησεις ή οχι?
Εικόνα
58
Άβαταρ μέλους
spyroszx
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 776
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 18:58
Gender: Male
Bike: 1098 Tri-Colore
Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από spyroszx »

Ritsman έγραψε:Ερώτηση....
Μια καυσαναλυση επιρρεάζει τις εκκινησεις ή οχι?
η καυσαναλυση ,δεν ειναι ρυθμιση οπτε δεν επιρεαζει κατι
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios" onclick="window.open(this.href);return false;
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
Άβαταρ μέλους
dimirex
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1081
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 18:46
Gender: Male
Other: esse due erre

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από dimirex »

KRS έγραψε:Ετοιμάζομαι ήδη να βάλω τον mosfet της shindengen για να αποκτήσει και ένα πιο σταθερό ρεύμα το μηχανάκι.
...και πολύ καλά θα κάνεις!

Στο θέμα μπαταρίας έχω την ballistic... είναι ΟΚ ως προς την λειτουργία της απλά δεν μπορώ να αφήσω το μηχανάκι πάνω από εβδομάδα ακίνητο. Για περισσότερο χρόνο ακινησίας πήρα τον ανάλογο φορτιστή και την έχω σε μόνιμη φόρτιση/συντήρηση.

Αυτός είναι και ο λόγος που σκέφτομαι για skyrich.
Reduce to the Max
Άβαταρ μέλους
touloumpas
IT Administrator
IT Administrator
Δημοσιεύσεις: 1557
Εγγραφή: Τετ 31 Δεκ 2008, 18:28
Gender: Male
Bike: Multistrada 1000
Τοποθεσία: Βεροια

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από touloumpas »

Ritsman έγραψε:Ερώτηση....
Μια καυσαναλυση επιρρεάζει τις εκκινησεις ή οχι?
Προφανώς εννοείς ρύθμιση μείγματος. Νομίζω ναι .... μου έχει συμβεί σε Μουλτι 1000 φίλου αλλά ήταν το 2011 και δε θυμάμαι και πολύ καλά λεπτομέρειες.

Ας επιβεβαιωσει και κανενας πιο ειδικος
Γιώργος.
Άβαταρ μέλους
Ritsman
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3055
Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 13:33
Gender: Male
Bike: Monster S4
Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από Ritsman »

Σόρυ στα μείγματα εννοώ
Εικόνα
58
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από KRS »

Ritsman έγραψε:
Διαφορά ειδα.... αντι να μιζαρω 6 φορές τωρα μιζαρω 3 :mrgreen:
Δε με ενοχλεί γιατί το δικο μου δεν ηταν και ποτέ τσακμακι
Έχεις κάνει το 1ο βήμα για να γίνει τσακμάκι.
Αν έχεις σωστά μείγματα και ρυθμισμένες τις βαλβίδες σου, το 2ο βήμα είναι αυτό:

https://www.ebay.co.uk/itm/ES-24-Ducati ... :rk:1:pf:0

Tα λεφτά είναι σχετικά πολλά για 3 καλώδια, αλλά ένας μάστορας στην Αθήνα δε θα σου πάρει και λιγότερα. Βάλτα και θα γλυτώσεις το κόμπλερ σου.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
Pan
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Σάβ 23 Φεβ 2013, 22:28
Gender: Male
Bike: 748S

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από Pan »

Και εμένα τα "έπαιξε" η μπαταρία και μπήκε για φόρτηση....του αυτοκινήτου (αλήθεια).. :mrgreen:

KRS έγραψε: Tα λεφτά είναι σχετικά πολλά για 3 καλώδια, αλλά ένας μάστορας στην Αθήνα δε θα σου πάρει και λιγότερα. Βάλτα και θα γλυτώσεις το κόμπλερ σου.

Θα χρειαστώ πληροφορίες κάποια στιγμη...
Άβαταρ μέλους
wheelsdeal
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 23:12
Gender: Male
Bike: Monster S2R 800
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από wheelsdeal »

Καλησπερα.Συνεχιζω σε αυτο το θεμα για να μην ανοιγουμε αλλο μιας και μιλαμε για μπαταριες.

Εδω και κανα μηνα το Monster δυσκολευοτανε να παρει μπροστα και ας γυρναγε η μπαταρια με αποτελεσμα τις 2 τελευταιες φορες να το εσπρωξα με 2η.Πηρε κανονικα εκανα τις δουλειες μου,στα σταματα ξεκινα επαιρνε αλλα μολις το αφηνα 2-3 μερες στο γκαραζ παλι τα ιδια.

Σημερα με αφησε..εδωσε λιγο μιζα,ξεψυχησε και δεν παιρνει ουτε με σπρωξιμο.

Σκεφτομαι να παω σε λιθιου για καλυτερο μιζαρισμα μονο δεν με ενδιαφερει το βαρος.Επειδη και εγω παντα με Yuasa την εβγαζα η ερωτηση μου ειναι ποια προτεινεται για Monster 1000ie 2003 (LFP-10??) και αν χρειαζεται αρχικη φορτιση σαν τις Yuasa η απλα την παιρνω και την κουμπωνω πανω?Μαμα φοραει την κλασσικη YT12B-BS.
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από KRS »

...

Δεν είχα δει ό,τι είχα απαντήσει τα ίδια παραπάνω,

Skyrich και JMT είναι ίδια μάρκα.
Αρκετά οικονομικά βρίσκεις την 1η, εγώ την πήρα από Κυριαζή.

Την βάζεις κατευθείαν πάνω.
Με μια βόλτα 30 λεπτών έχει φτάσει στο 100%.
Τεράστια διαφορά στην εκκίνηση.

Καλώδια Hicap ή φτιάχνεις σαν και αυτά.

Επίσης, καλό είναι να έχεις σταθερό ρεύμα με mosfet της shindengen.

Με τα 2 πρώτα θα δεις μεγάλη διαφορά στην εκκίνηση.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
Άβαταρ μέλους
wheelsdeal
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 23:12
Gender: Male
Bike: Monster S2R 800
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από wheelsdeal »

Σημερα εβαλα την Skyrich, σιγουρα εχει καλυτερη εκκινηση, τωρα για τεραστια διαφορα δεν θα το ελεγα αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι καλες.Θα φανει στις ακινησιες μιας και αυτην την περιοδο λογω ελειψης χρονου δεν την πολυμετακινω..για 30 ευρω παραπανω πιστευω αξιζει.

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
KRS
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2587
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 21:17
Gender: Male
Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από KRS »

Tα ψεκαστά μοντέλα δεν τρώνε τόσο ζόρι στην εκκίνηση (δεν τα λες και τσακμάκια) σε σχέση αυτά με τα καρμπυρατέρ.


Ειδικά με τα fcr που δεν έχουν τσοκ, η κρύα εκκίνηση ήταν κάπως έτσι:



Με το συνδυασμό όλων αυτών που ανέφερα, έχω πλέον καλύτερο αποτέλεσμα από του παραπάνω βιντεο.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-

Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!

S.T.R

scuadra tryferoudia racing
stasinos
Member
Member
Δημοσιεύσεις: 276
Εγγραφή: Πέμ 05 Ιούλ 2012, 06:32
Gender: Male
Bike: 996
Other: 851-907 paso-RF 900
Τοποθεσία: Κρήτη

Re: 1098 κοκο μπλοκο..

Δημοσίευση από stasinos »

[quote="wheelsdeal"]Σημερα εβαλα την Skyrich, σιγουρα εχει καλυτερη εκκινηση, τωρα για τεραστια διαφορα δεν θα το ελεγα αλλα οι πρωτες εντυπωσεις ειναι καλες.Θα φανει στις ακινησιες μιας και αυτην την περιοδο λογω ελειψης χρονου δεν την πολυμετακινω..για 30 ευρω παραπανω πιστευω αξιζει.

Το κακό είναι ότι οι Λυθίου ΔΕΝ αντέχουν σε υψηλές θερμοκρασίες ,( Μέγιστο 60 βαθμοί κελσίου ) ,και εκεί που την τοποθετεί ο κατασκευαστής δεν είναι και απο τις καλύτερες λύσεις . . . . . . . . :hibye: :hibye:
ΜΙΜΗΣ ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗΣ Συνταξιούχος Μηχανικός επιγείων και εναέριων μέσων τεχνικής Σχολής Ο.Α.Ε.Δ. το 1970.ΕΞΠΕΡ στη συντήρηση/επισκευή Ducati motor (σεμινάρια εκπαίδευσης στην Ιταλία . . . .)
Απάντηση