ΦΡΕΝΟ....
Συντονιστής: sue
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 40
- Εγγραφή: Σάβ 30 Νοέμ 2019, 17:02
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Other: zx10r
ΦΡΕΝΟ....
Γεια σας ρε παιδια...σχετικα με το 1199 ....μια ερωτηση το πισω φρενο το παταω και ειναι λες και δεν υπαρχει ακομα και με μικρες ταχυτητες...εριξα καθαριστικο φρενων λεω μηπως ειχαν πεσει υγρα απο το σερβις αλλα τιποτα...αλλος μου ειπε οτι ετσι ειναι και μην περιμενεις πολλα.... καμια συμβουλη η λυση στο θεμα???
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: ΦΡΕΝΟ....
κανενα superbike δεν εχει σοβαρη δυναμη στο πισω φρενο, και για καποιο λογο. με το μπροστα φρεναρει :D
περα απο την πλακα, το πισω ετσι πρεπει να ειναι μην ανησυχεις. εγω προσωπικα το χρησιμοποιω εντος πολης μονο για να καταλαβω ποσο περιπου γλιστραει ο δρομος ωστε να προσαρμοσω τη δυναμη στο μπροστα. πολυ σπανια για να φερω λιγο μια ισορροπια πριν/μεσα σε στροφη. πιστα καθολου σχεδον.
περα απο την πλακα, το πισω ετσι πρεπει να ειναι μην ανησυχεις. εγω προσωπικα το χρησιμοποιω εντος πολης μονο για να καταλαβω ποσο περιπου γλιστραει ο δρομος ωστε να προσαρμοσω τη δυναμη στο μπροστα. πολυ σπανια για να φερω λιγο μια ισορροπια πριν/μεσα σε στροφη. πιστα καθολου σχεδον.
- dimos IT'S HORNY NOW
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1977
- Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 15:48
- Gender: Male
- Bike: SS900
- Other: 1000CAPONORDVESPA200
Re: ΦΡΕΝΟ....
Κοιταξε,γενικα στα ducati απ οσο εχω διαβασει κ απο τους συμφορουμιτες,το πισω φρενο σε αρκετες μηχανες δεν ειναι κ κατι ιδιαιτερο,μερικοι το χαρακτηριζουν εως κ...διακοσμητικο!..
Στην δικια μου μηχανη ειναι ακριβως ετσι...
Τωρα στην δικη σου που ειναι πολυ πιο συγχρονη,πιστευω οτι θα επρεπε να λειτουργει πολυ καλυτερα,οποτε πας σε ενα καλο συνεργειο κ δοκιμαζεις τις κλασσικες τεχνικες.
Υπομονη να εχεις κ θα μαθεις να ζεις μ αυτο
Στην δικια μου μηχανη ειναι ακριβως ετσι...
Τωρα στην δικη σου που ειναι πολυ πιο συγχρονη,πιστευω οτι θα επρεπε να λειτουργει πολυ καλυτερα,οποτε πας σε ενα καλο συνεργειο κ δοκιμαζεις τις κλασσικες τεχνικες.
Υπομονη να εχεις κ θα μαθεις να ζεις μ αυτο
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 08:54
- Gender: Male
- Other: Vespa
Re: ΦΡΕΝΟ....
Στο δικό μου μηχανάκι (ST4s) το αντιμετώπισα με τον εξης τρόπο.
Ελυσα τη δαγκάνα από τη βάση της, αφαίρεσα τα τακάκια και με ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ για να μην φύγουν τα εμβολάκια εντελώς, πρεσάρισα με το πεντάλ του φρένου ώστε τα εμβολάκια να βγουν έξω όσο περισσότερο δυνατόν. Μπορείς να βάλεις ένα κομμάτι ξύλο ανάμεσα για να τα κρατήσεις στη θέση τους.
Μετά με σύρμα κουζίνας ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ ( αυτό που αποτελείται από πολλές τριχούλες) αφού το έβρεξα καλά με σπρέι φρένων άρχισα να τρίβω να εμβολάκια και να τα ψεκάζω συνεχώς με σπρέι φρένω για να φεύγουν όλα τα ιζήματα-σκόνες και σύρμα.
Μετά καθάρισμα καλό με σπρέι, σκούπισμα, επανατοποθέτηση, ΚΑΙ ΕΞΑΕΡΩΣΗ.
Μπορώ να μπλοκάρω τον πίσω τροχο μετά από τη διαδικασία αυτή.
Ισως χρειαστεί να το κάνεις και δεύτερη φορά, αν την πρώτη δεν έχεις το ποσοστό επιτυχίας που θέλεις.
Οσο για τα σχόλια έτσι είναι τα Ducati, δεν μπορώ να δεχτώ ότι μια κακή σχεδίαση ή κατασκευή ή αδιαφορία ή απροσεξία από μέρους του κατασκευαστή δεν μπορεί να διορθωθεί.
Ελυσα τη δαγκάνα από τη βάση της, αφαίρεσα τα τακάκια και με ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ για να μην φύγουν τα εμβολάκια εντελώς, πρεσάρισα με το πεντάλ του φρένου ώστε τα εμβολάκια να βγουν έξω όσο περισσότερο δυνατόν. Μπορείς να βάλεις ένα κομμάτι ξύλο ανάμεσα για να τα κρατήσεις στη θέση τους.
Μετά με σύρμα κουζίνας ΤΟ ΜΑΛΑΚΟ ( αυτό που αποτελείται από πολλές τριχούλες) αφού το έβρεξα καλά με σπρέι φρένων άρχισα να τρίβω να εμβολάκια και να τα ψεκάζω συνεχώς με σπρέι φρένω για να φεύγουν όλα τα ιζήματα-σκόνες και σύρμα.
Μετά καθάρισμα καλό με σπρέι, σκούπισμα, επανατοποθέτηση, ΚΑΙ ΕΞΑΕΡΩΣΗ.
Μπορώ να μπλοκάρω τον πίσω τροχο μετά από τη διαδικασία αυτή.
Ισως χρειαστεί να το κάνεις και δεύτερη φορά, αν την πρώτη δεν έχεις το ποσοστό επιτυχίας που θέλεις.
Οσο για τα σχόλια έτσι είναι τα Ducati, δεν μπορώ να δεχτώ ότι μια κακή σχεδίαση ή κατασκευή ή αδιαφορία ή απροσεξία από μέρους του κατασκευαστή δεν μπορεί να διορθωθεί.
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: ΦΡΕΝΟ....
Λοιπόν, καλωσορίσατε στο πίσω φρένο της brembo.
Όταν τα συνηθίσετε, τα τοκικο και τα νισιν θα σας φαίνονται αστεία. Όχι ότι δεν είναι ήδη αστεία, αλλά οκ.
Τo λοιπόν, δεν παίζει ρόλο η Ducati.
Έτσι είναι και σε Aprilia και σε KTM που φοράνε brembo.
Στην αρχή σε ξενίζει, η πραγματικότητα είναι όμως ότι είναι απλά προοδευτικό το πίσω φρένο, χωρίς να μπλοκάρει με το παραμικρό πάτημα.
Σε βοηθάει στο 'πλασαρισμα' πριν τη στροφή αλλά αν βρεθείς σε ανάγκη και το πιέσεις παραπάνω μπλοκάρει.
Εξακριβωμένο προσωπικά από 6 διαφορετικά μηχανάκια με πίσω φρένο brembo.
Y. Γ. 1 Στα Buell, μια must μοντα που κάνουν πολλοί, είναι να αλλάξουν την πίσω δαγκάνα της Nissin (η οποία έχει τρομερό αρχικό δάγκωμα) με τη γνωστή ασημί της brembo.
Υ. Γ. 2 Στα ιαπωνικοκινεζικοταυλαντεζικα μηχανάκια, επειδή δεν 'πιάνουν' τα μπροστά φρένα, φοράνε πίσω με αρχικό δάγκωμα τσαρούχι μπας και φρεναρουν.
Όταν τα συνηθίσετε, τα τοκικο και τα νισιν θα σας φαίνονται αστεία. Όχι ότι δεν είναι ήδη αστεία, αλλά οκ.
Τo λοιπόν, δεν παίζει ρόλο η Ducati.
Έτσι είναι και σε Aprilia και σε KTM που φοράνε brembo.
Στην αρχή σε ξενίζει, η πραγματικότητα είναι όμως ότι είναι απλά προοδευτικό το πίσω φρένο, χωρίς να μπλοκάρει με το παραμικρό πάτημα.
Σε βοηθάει στο 'πλασαρισμα' πριν τη στροφή αλλά αν βρεθείς σε ανάγκη και το πιέσεις παραπάνω μπλοκάρει.
Εξακριβωμένο προσωπικά από 6 διαφορετικά μηχανάκια με πίσω φρένο brembo.
Y. Γ. 1 Στα Buell, μια must μοντα που κάνουν πολλοί, είναι να αλλάξουν την πίσω δαγκάνα της Nissin (η οποία έχει τρομερό αρχικό δάγκωμα) με τη γνωστή ασημί της brembo.
Υ. Γ. 2 Στα ιαπωνικοκινεζικοταυλαντεζικα μηχανάκια, επειδή δεν 'πιάνουν' τα μπροστά φρένα, φοράνε πίσω με αρχικό δάγκωμα τσαρούχι μπας και φρεναρουν.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 08:54
- Gender: Male
- Other: Vespa
Re: ΦΡΕΝΟ....
Φίλε μου Hackman
Λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσψ κάθετα μαζί σου.
Και βέβαια φταίει η Ducati και όχι η Brembo.
Αγόρασα Ducati και όχι Brembo.
Οι επιλογές που εκανε ο κατασκευαστής της μοτοσυκλέτας δεν είναι ευθύνη του κατασκευαστή του συγκεκριμένου ανταλλακτικού. Γι αυτό και υπάρχει ο τελικός ποιοτικός έλεγχος του κατασκευαστή της μοτο.
Για τις δεκάδες στραβιές δισκόπλακες της Brembo στα Ducati ποιός φταίει?
Για την αδιαφορία που έχει δείξει για το συγκεκριμένο θέμα η Ducati, με μηδέν απαντήσεις σε προσωπικές αλλά και σε ομαδικές επιστολές ποιός φταίει?
Τις εγγυήσεις καλής λειτυργίας τις παρέχει η Ducati και όχι ο κατασκευαστής κάθε μεμονωμένου ανταλλακτικού.
Οσον αφορά στα Aprilia που αναφέρεις δεν είναι καθόλου έτσι, τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία με ενα Aprilia Caponord που είχα για μερικούς μήνες αλλά και ένα Falco που οδήγησα αρκετές φορές. Για τα KTM δεν έχω άποψη.
Μπορεί να αγαπάμε τη μάρκα αλλά αυτίι δεν σημαίνει ότι θα δικαιολογούμε την όποια άστοχη ή λαναθσμένη επιλογή κάνει, χωίς καμία διάθεση να κάνει διορθώσεις όταν πρέπει.
Οταν όμως είναι να βγάλει χρήματα ξέρει πολύ καλά τι να κάνει, ( βλέπε ηλεκτρονική, εξατμίσεις και φιλτρο αέρα για να διορθώσει το θέμα της μη καλής λειτουργίας στις χαμηλές στροφές.
Εχω μεγάλη λίστα με τις ανοησίες της Ducati για όποιον ενδιαφέρεται.
Φιλικά
Στέλιος
Λυπάμαι αλλά θα διαφωνήσψ κάθετα μαζί σου.
Και βέβαια φταίει η Ducati και όχι η Brembo.
Αγόρασα Ducati και όχι Brembo.
Οι επιλογές που εκανε ο κατασκευαστής της μοτοσυκλέτας δεν είναι ευθύνη του κατασκευαστή του συγκεκριμένου ανταλλακτικού. Γι αυτό και υπάρχει ο τελικός ποιοτικός έλεγχος του κατασκευαστή της μοτο.
Για τις δεκάδες στραβιές δισκόπλακες της Brembo στα Ducati ποιός φταίει?
Για την αδιαφορία που έχει δείξει για το συγκεκριμένο θέμα η Ducati, με μηδέν απαντήσεις σε προσωπικές αλλά και σε ομαδικές επιστολές ποιός φταίει?
Τις εγγυήσεις καλής λειτυργίας τις παρέχει η Ducati και όχι ο κατασκευαστής κάθε μεμονωμένου ανταλλακτικού.
Οσον αφορά στα Aprilia που αναφέρεις δεν είναι καθόλου έτσι, τουλάχιστον από τη δική μου εμπειρία με ενα Aprilia Caponord που είχα για μερικούς μήνες αλλά και ένα Falco που οδήγησα αρκετές φορές. Για τα KTM δεν έχω άποψη.
Μπορεί να αγαπάμε τη μάρκα αλλά αυτίι δεν σημαίνει ότι θα δικαιολογούμε την όποια άστοχη ή λαναθσμένη επιλογή κάνει, χωίς καμία διάθεση να κάνει διορθώσεις όταν πρέπει.
Οταν όμως είναι να βγάλει χρήματα ξέρει πολύ καλά τι να κάνει, ( βλέπε ηλεκτρονική, εξατμίσεις και φιλτρο αέρα για να διορθώσει το θέμα της μη καλής λειτουργίας στις χαμηλές στροφές.
Εχω μεγάλη λίστα με τις ανοησίες της Ducati για όποιον ενδιαφέρεται.
Φιλικά
Στέλιος
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: ΦΡΕΝΟ....
Ο, τι είπα πιο πάνω θα το ξαναέγραφα.
Αλλα δεν υπάρχει λόγος όταν κάποιος έχει τη γνώμη του.
I rest my case.
Αλλα δεν υπάρχει λόγος όταν κάποιος έχει τη γνώμη του.
I rest my case.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 40
- Εγγραφή: Σάβ 30 Νοέμ 2019, 17:02
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Other: zx10r
Re: ΦΡΕΝΟ....
Σας ευχαριστω πολυ ρε παιδια....μαλλον ειναι οπως λενε θεμα συνηθειας μιας και τοσα χρονια ειχα γιαπωνεζους....
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2017, 11:46
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΦΡΕΝΟ....
Stelbo δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι λές.
Το πίσω φρένο της brembo στα Ducati είναι παραπάνω απο ικανό να μπλοκάρει τη ρόδα, απλά δεν το κάνει με χάιδεμα αλλα με περισσότερη πίεση.
Άρα, δεν της λείπει η δύναμη.
Απλά η Ducati επέλεξε να βάλει μία δαγκάνα που είναι προοδευτική.
Προσωπικά το προτιμώ, γιατι έχω πολύ καλύτερη αίσθηση στο πίσω φρένο, πρίν μπλοκάρει ο τροχός, απο το να τσεκουρώνει με το που το ακουμπάς.
BTW, ναί, αν το πατήσεις τέρμα, μπλοκάρει ο τροχός στο δικό μου ST4s.
Δεν καταλαβαίνω λοιπόν, γιατί θα έπρεπε να γίνει κάποιου είδους ανάκληση, μίας που η δαγκάνα που επέλεξε η Ducati, κάνει ακριβώς αυτό που θα έπρεπε.
Το πίσω φρένο της brembo στα Ducati είναι παραπάνω απο ικανό να μπλοκάρει τη ρόδα, απλά δεν το κάνει με χάιδεμα αλλα με περισσότερη πίεση.
Άρα, δεν της λείπει η δύναμη.
Απλά η Ducati επέλεξε να βάλει μία δαγκάνα που είναι προοδευτική.
Προσωπικά το προτιμώ, γιατι έχω πολύ καλύτερη αίσθηση στο πίσω φρένο, πρίν μπλοκάρει ο τροχός, απο το να τσεκουρώνει με το που το ακουμπάς.
BTW, ναί, αν το πατήσεις τέρμα, μπλοκάρει ο τροχός στο δικό μου ST4s.
Δεν καταλαβαίνω λοιπόν, γιατί θα έπρεπε να γίνει κάποιου είδους ανάκληση, μίας που η δαγκάνα που επέλεξε η Ducati, κάνει ακριβώς αυτό που θα έπρεπε.
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: ΦΡΕΝΟ....
Volpad έγραψε: Το πίσω φρένο της brembo στα Ducati είναι παραπάνω απο ικανό να μπλοκάρει τη ρόδα, απλά δεν το κάνει με χάιδεμα αλλα με περισσότερη πίεση.
Απλά η Ducati επέλεξε να βάλει μία δαγκάνα που είναι προοδευτική.
Προσωπικά το προτιμώ, γιατι έχω πολύ καλύτερη αίσθηση στο πίσω φρένο, πρίν μπλοκάρει ο τροχός, απο το να τσεκουρώνει με το που το ακουμπάς.
τα ειπες ολα, τελος.
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1087
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6802
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: ΦΡΕΝΟ....
Προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ καθόλου.
Το μηχανάκι το έχω από το '11 και έχω αλλάξει τακάκια μόνο μια φορά πέρυσι...
Το μηχανάκι το έχω από το '11 και έχω αλλάξει τακάκια μόνο μια φορά πέρυσι...
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 08:54
- Gender: Male
- Other: Vespa
Re: ΦΡΕΝΟ....
Volpad
σου επισυνάπτω το αρχικό ερώτημα-θέμα και το ζήτημα που έχει.
Φιλικά
Στέλιος
σου επισυνάπτω το αρχικό ερώτημα-θέμα και το ζήτημα που έχει.
Φιλικά
Στέλιος
Γεια σας ρε παιδια...σχετικα με το 1199 ....μια ερωτηση το πισω φρενο το παταω και ειναι λες και δεν υπαρχει ακομα και με μικρες ταχυτητες...εριξα καθαριστικο φρενων λεω μηπως ειχαν πεσει υγρα απο το σερβις αλλα τιποτα...αλλος μου ειπε οτι ετσι ειναι και μην περιμενεις πολλα.... καμια συμβουλη η λυση στο θεμα???
- vagosm
- Member
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
- Gender: Male
Re: ΦΡΕΝΟ....
Το πίσω φρένο δεν χρησιμοποιείται για να φρενάρεις μια μοτοσυκλέτα.
Είναι καθαρά για σταθεροποίηση της μοτοσυκλέτας κατα το φρενάρισμα όπως και για σωστή μετατόπιση του βάρους της μοτοσυκλέτας όταν χρησιμοποιείται συνδιαστικά.
Τώρα δεν ξέρω την διαφορά που λες ότι είχανε τα προηγούμενα ιαπωνικα που καβαλούσες αλλά όπως και να έχει σε περίπτωση ΔΥΝΑΤΟΥ φρεναρίσματος με το πίσω θα πρέπει να σου μπλοκάρει τον τροχό.
Είναι καθαρά για σταθεροποίηση της μοτοσυκλέτας κατα το φρενάρισμα όπως και για σωστή μετατόπιση του βάρους της μοτοσυκλέτας όταν χρησιμοποιείται συνδιαστικά.
Τώρα δεν ξέρω την διαφορά που λες ότι είχανε τα προηγούμενα ιαπωνικα που καβαλούσες αλλά όπως και να έχει σε περίπτωση ΔΥΝΑΤΟΥ φρεναρίσματος με το πίσω θα πρέπει να σου μπλοκάρει τον τροχό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vagosm την Παρ 14 Φεβ 2020, 19:50, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Δευ 05 Ιουν 2017, 11:46
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: ΦΡΕΝΟ....
Ωραία.
Και απάντησες εσύ με τη διαδικασία που έκανες, φαντάζομαι λόγω του ότι είχες εντοπίσει το πρόβλημα.
Εισαι σίγουρος όμως, ότι ο φίλος έχει το ίδιο πρόβλημα που είχες εσυ;
Απαντησε ο Hackman, πως οι δαγκάνες της brembo συμπεριφέρονται κατά τον τρόπο που περιγράφει ο φίλος, πιθανό λοιπόν, να μην έχει πρόβλημα.
Και πριν υπάρξει κάποια άλλη απάντηση για το αν ο φίλος δοκίμασε να δει αν μπλοκαρει ο τροχός με περισσότερη πίεση του φρένου, έβγαλες εσύ το συμπέρασμα (εμμέσως πλην σαφως) ότι όλες οι πίσω δαγκάνες των Ducati, είναι προβληματικές, αναφέροντας παραδείγματα στράβων δίσκων κλπ.
Και αυτό όλο από που; Επειδή οι δαγκάνες της brembo είναι πιο προοδευτικές από τις nissin ή επειδή η δαγκάνα στο st4s σου, ήθελε καθαρισμα;
Φιλικά,
Ανδρέας.
Και απάντησες εσύ με τη διαδικασία που έκανες, φαντάζομαι λόγω του ότι είχες εντοπίσει το πρόβλημα.
Εισαι σίγουρος όμως, ότι ο φίλος έχει το ίδιο πρόβλημα που είχες εσυ;
Απαντησε ο Hackman, πως οι δαγκάνες της brembo συμπεριφέρονται κατά τον τρόπο που περιγράφει ο φίλος, πιθανό λοιπόν, να μην έχει πρόβλημα.
Και πριν υπάρξει κάποια άλλη απάντηση για το αν ο φίλος δοκίμασε να δει αν μπλοκαρει ο τροχός με περισσότερη πίεση του φρένου, έβγαλες εσύ το συμπέρασμα (εμμέσως πλην σαφως) ότι όλες οι πίσω δαγκάνες των Ducati, είναι προβληματικές, αναφέροντας παραδείγματα στράβων δίσκων κλπ.
Και αυτό όλο από που; Επειδή οι δαγκάνες της brembo είναι πιο προοδευτικές από τις nissin ή επειδή η δαγκάνα στο st4s σου, ήθελε καθαρισμα;
Φιλικά,
Ανδρέας.
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 177
- Εγγραφή: Σάβ 25 Νοέμ 2017, 20:30
- Gender: Male
- Bike: 748SP
- Other: Multistrada 950
Re: ΦΡΕΝΟ....
Γιατι δεν παιζουν με τα φρενα,να το πας σε ενα συνεργειο να σ πει αν ειναι ολα οκ..
Ο καθενας λεει την αποψη του αλλα μπορει για του χ,ψ λογους να μην εχει καθολου πισω φρενο..
Πρωσοπικη μου αποψη το πισω φρενο εχει ξυλινη αισθηση,οχι οτι δεν εχει αποδοση..
Ο καθενας λεει την αποψη του αλλα μπορει για του χ,ψ λογους να μην εχει καθολου πισω φρενο..
Πρωσοπικη μου αποψη το πισω φρενο εχει ξυλινη αισθηση,οχι οτι δεν εχει αποδοση..
- spyroszx
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 19:58
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: ΦΡΕΝΟ....
το πισω φρενο στα ΣΠΟΡ DUCATI ειναι απλα γιατι πρεπει να υπαρχει,δεν εχει δυναμη πεδησης,παρολα αυτα ,στο δικο μου,ειδα οτι μετα απο πολυ καλη εξαερωση,εβγαλα την δαγκανα εκτος τροχου και εκανα ,δουλευε καλυτερα . Ο τροπος που εξαερωνει η πισω δαγκανα ,απλα ειναι ηληθιος,εχει τα εξαερωτικα .....κατω......αρα δεν εξαερωνει ποτε ,οσο ειναι πανω στη δισκοπλακα. Αν το μηχανακι το εχει παρει μεταχειρισμενο,και υπαρχει πιθανοτητα να εχουν αλλαξει υγρα ,δες μηπως κανοντας εξαερωσει ,με την δαγκανα εκτος δισκου,βελτιωθει
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios" onclick="window.open(this.href);return false;
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
- vagosm
- Member
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
- Gender: Male
Re: ΦΡΕΝΟ....
Συγνώμη αλλά νομιζω πως δεν έχεις δίκιο.spyroszx έγραψε:το πισω φρενο στα ΣΠΟΡ DUCATI ειναι απλα γιατι πρεπει να υπαρχει
Η φιλοσοφία του πίσω φρένου είναι η ίδια σε όλα τα μηχανάκια είτε οδηγείς ss είτε οδηγείς σκούτερ.
- gonzo
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 866
- Εγγραφή: Κυρ 29 Σεπ 2013, 13:55
- Gender: Male
- Other: Tuono v4
Re: ΦΡΕΝΟ....
Προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ καθόλου.
Το μηχανάκι το έχω από το '11 και έχω αλλάξει τακάκια μόνο μια φορά πέρυσι...
πόσα χιλιόμετρα έχεις όμως;
Το μηχανάκι το έχω από το '11 και έχω αλλάξει τακάκια μόνο μια φορά πέρυσι...
πόσα χιλιόμετρα έχεις όμως;
F@ck scooters
-
- Member
- Δημοσιεύσεις: 110
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 12:21
- Gender: Male
Re: ΦΡΕΝΟ....
Το 1199 δεν έχει ABS ? Για ποια μπλοκαρίσματα λέτε ?
- vagosm
- Member
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
- Gender: Male
Re: ΦΡΕΝΟ....
Μερικές κουβέντες είναι αυτονόητες πιστεύω. Και το 950 εχει abs αλλά εκτός απο το οτι βγαίνει τελείως, έχει 8 επίπεδα και στο ποι μικρό πάλι σε αφήνει να μπλοκάρεις τροχό έστω και για λίγο.Viper1 έγραψε:Το 1199 δεν έχει ABS ? Για ποια μπλοκαρίσματα λέτε ?
Αλλά γενικά το θέμα μας δεν είναι αυτο.
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6802
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: ΦΡΕΝΟ....
31.000gonzo έγραψε:Προσωπικά δεν το χρησιμοποιώ καθόλου.
Το μηχανάκι το έχω από το '11 και έχω αλλάξει τακάκια μόνο μια φορά πέρυσι...
πόσα χιλιόμετρα έχεις όμως;
- spyroszx
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 19:58
- Gender: Male
- Bike: 1098 Tri-Colore
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: ΦΡΕΝΟ....
Σε όσα Ducati έχω οδηγήσει στη πίστα το πίσω φρένο τους είναι το ίδιο,χαλια.Δεν είναι σε όλα τα μηχανάκια το πίσω φρένο,της ίδια φιλοσοφίας γιατί δεν έχουν φτιαχτεί και όλα με την ίδια , βέβαια κάθε άποψη είναι αξιοσεβαστηΣυγνώμη αλλά νομιζω πως δεν έχεις δίκιο.
Η φιλοσοφία του πίσω φρένου είναι η ίδια σε όλα τα μηχανάκια είτε οδηγείς ss είτε οδηγείς σκούτερ.
https://www.facebook.com/benzinadiko.zagoraios" onclick="window.open(this.href);return false;
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
δεν πιστευω τιποτα δεν φοβαμαι τιποτα ειμαι ελευθερος
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4583
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: ΦΡΕΝΟ....
Ο spyroszx έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο.
Ο αέρας έχει την τάση να κινείται προς τα πάνω, οπότε όσο η δαγκάνα βρίσκεται σε χαμηλότερο επίπεδο από την τρόμπα, η εξαερωση δεν γίνεται ποτέ σωστά.
Πρέπει να ξεβιδωθεί η δαγκάνα και να βρίσκεται σε ψηλότερο σημείο από την τρόμπα.
Χοντρικα, πρακτικά & μπακαλιστικα.
Ο αέρας έχει την τάση να κινείται προς τα πάνω, οπότε όσο η δαγκάνα βρίσκεται σε χαμηλότερο επίπεδο από την τρόμπα, η εξαερωση δεν γίνεται ποτέ σωστά.
Πρέπει να ξεβιδωθεί η δαγκάνα και να βρίσκεται σε ψηλότερο σημείο από την τρόμπα.
Χοντρικα, πρακτικά & μπακαλιστικα.
-
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 40
- Εγγραφή: Σάβ 30 Νοέμ 2019, 17:02
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 848
- Other: zx10r
Re: ΦΡΕΝΟ....
αυτο το διαβασα και σε ενα ξενο φορουμ οτι τη δαγκανα πρεπει να την κανεις εξαερωση με τον τροπο που γραφεις....HackmaN έγραψε:Ο spyroszx έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο.
Ο αέρας έχει την τάση να κινείται προς τα πάνω, οπότε όσο η δαγκάνα βρίσκεται σε χαμηλότερο επίπεδο από την τρόμπα, η εξαερωση δεν γίνεται ποτέ σωστά.
Πρέπει να ξεβιδωθεί η δαγκάνα και να βρίσκεται σε ψηλότερο σημείο από την τρόμπα.
Χοντρικα, πρακτικά & μπακαλιστικα.