Τα παλιότερα DUCATI τύπου super sport και MONSTER κυρίως, έπαιρναν ένα κιτ βελτίωσης της απόδοσης το οποίο περιλάμβανε ανοιχτές εξατμίσεις, φίλτρο αέρος ανοιχτό, Κ&Ν ή κάποιο άλλο και εάν ήταν ψεκαστό έπαιρνες και ένα ECU για την διαχείριση αέρα καυσίμου, ή έβαζες Power Commander.
Η DUCATI σου έδινε και ένα κομμένο καπάκι του φιλτροκουτιού για να στερεώνεται το φίλτρο αέρα, όπως το βλέπετε στις φωτογραφία παρακάτω.
Και για τις ακόμα παλιότερες εκδόσεις με καρμπιρατέρ ισχύει κάτι ανάλογο βέβαια.
Αυτό σου έδινε ευστροφία, άλογα και ροπή με τον ήχος από τα τελικά αρκετά ανεβασμένο (θεμιτό και αποδεκτό) ο ήχος όμως από την εισαγωγή αέρα ενισχυόταν τόσο πολύ που από ένα σημείο και μετά γινότανε ανυπόφορος, ο οποίος μόνο με ωτοασπίδες μπορούσε να κοπάσει όπως ερχότανε στ αυτιά σου, κ αυτό μερικώς στις υψηλές ταχύτητες 160 χιλιόμετρα την ώρα και πάνω, όπου ο αέρας έπερνε τον ήχο της εισαγωγής μακριά.
Η λύση δίνεται με κάποιο ηχομονωτικό - ηχοαπορροφητικό τοποθετημένο στο κάτω μέρος του ρεζερβουάρ, όπως βλέπετε και στην φωτογραφία παρακάτω.
Το υλικό το οποίο χρησιμοποίησα είναι το DYNAMAT XTREME
Καθαρίζουμε καλά την επιφάνεια, κόβουμε το φύλο του υλικού στο θεμιτό μέγεθος και έπειτα κολλάμε τα κομμάτια του υλικού με το χέρι και με προσοχή να μην αφήνουμε κενά αέρος κατά το δυνατόν.
Η βελτίωση είναι αισθητή κυρίως σε μικρές ταχύτητες όπου η ένταση του ήχου έχει μειωθεί αισθητά κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες.
Πλέον, μπορώ να μη φοράω ωτοασπίδες μέσα στην πόλη αλλά και έξω από αυτήν σε κοντινές διαδρομές και με χαμηλές ταχύτητες για ένα διάστημα.
Εγώ για το SUPER SPORT 900 του 1999 χρησιμοποίησα δύο φύλα, τώρα δεν θυμάμαι ακριβώς τιμές να σας πω αλλά μου κόστισαν κοντά στα 30 ευρώ και τα δύο.
Χρησιμοποίησα ένα κομμάτι φύλο για το πλατύ μέρος του ρεζερβουάρ που εδράζεται ακριβώς πάνω από την εισαγωγή αέρα( το οποίο και μόνο αυτό μου έκανε διαφορά) και αργότερα τοποθέτησα τα υπόλοιπα κομμάτια στο κάτω μέρος του ρεζερβουάρ.
Βγαίνουν σε διάφορες διαστάσεις και μπορείτε να τα προμηθευτείτε είτε από το διαδίκτυο είτε ακόμα καλύτερα από κάποιο κατάστημα που περνάει στερεοφωνικά σε αυτοκίνητα, όπου η τιμή θα είναι καλύτερη λόγο έλλειψης μεταφορικών.
Να προσθέσω ότι το συγκεκριμένο προϊόν προσφέρει και θερμομόνωση, οπότε δεν θα θερμαίνεται τόσο πολύ η βενζίνη το οποίο έχει επίπτωση στην απόδοση του κινητήρα.
Ευχαριστώ
Σωκράτης Σορολόπης.
Θόρυβος από το ανοιχτό φιλτροκούτι
Συντονιστής: sue
- Sokratis Sorolopis
- Newbie
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Σάβ 07 Ιούλ 2018, 09:12
- Gender: Male
- Bike: ST3
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Θόρυβος από το ανοιχτό φιλτροκούτι
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
- REDRIDER
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2661
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 00:10
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Σαλονίκη σε λέω......
Re: Θόρυβος από το ανοιχτό φιλτροκούτι
Χρήσιμη λύση το ηχομονωτικό.
Είχα δοκιμάσει ένα κομμένο φιλτροκούτι για λίγο στο 620 και όντως ο ήχος ήταν ενοχλητικός ή για αυτούς που είναι σκληροί
Μετά τη βόλτα έβαλα το κανονικό....
Είχα δοκιμάσει ένα κομμένο φιλτροκούτι για λίγο στο 620 και όντως ο ήχος ήταν ενοχλητικός ή για αυτούς που είναι σκληροί
Μετά τη βόλτα έβαλα το κανονικό....
Scusa Mamma, Sono Un Motociclista........
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Θόρυβος από το ανοιχτό φιλτροκούτι
ωραιο φωτο-ποσταριΖμα
και εγω βολταρω με το κομμενο καπακι αλλα φοραω σχεδον παντα ωτοασπιδες οποτε δεν με ενοχλει
να πω τωρα και τη μ@λ$κι@ μου να γελασουμε λιγακι....
μονο οι ΠαγκοΖμιοι, αμπαλαρουνε τα τανκια με "αλουμινοχαρτο" για να παρουν καννα δεκατακι απτη μπετζινα
χωρια που, ανοιξη και καλοκαιρι βαλεις δε βαλεις αυτο το θερμομωνοτικο απο κατω,
οι ακτινες του ηλιου κανουν τη λαμαρινα του τανκιου να ζεματαει
Bagster λοιπον η μονη λυση για δροσερη μπετζινα και για αποθηκευτικους χωρους
και εγω βολταρω με το κομμενο καπακι αλλα φοραω σχεδον παντα ωτοασπιδες οποτε δεν με ενοχλει
να πω τωρα και τη μ@λ$κι@ μου να γελασουμε λιγακι....
σαν πολυ MotoGP δε βλεπεις ρε φιλαρακι.......Sokratis Sorolopis έγραψε: Να προσθέσω ότι το συγκεκριμένο προϊόν προσφέρει και θερμομόνωση, οπότε δεν θα θερμαίνεται τόσο πολύ η βενζίνη το οποίο έχει επίπτωση στην απόδοση του κινητήρα..
μονο οι ΠαγκοΖμιοι, αμπαλαρουνε τα τανκια με "αλουμινοχαρτο" για να παρουν καννα δεκατακι απτη μπετζινα
χωρια που, ανοιξη και καλοκαιρι βαλεις δε βαλεις αυτο το θερμομωνοτικο απο κατω,
οι ακτινες του ηλιου κανουν τη λαμαρινα του τανκιου να ζεματαει
Bagster λοιπον η μονη λυση για δροσερη μπετζινα και για αποθηκευτικους χωρους
- KRS
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2587
- Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 22:17
- Gender: Male
- Τοποθεσία: KAΛΑΜΑΤΑ
Re: Θόρυβος από το ανοιχτό φιλτροκούτι
Ωραίος ο βόρειος πρόεδρος
Προτείνω να γράψεις και ένα θέμα σχετικά με τις εργασίες που του έχεις κάνεις.
Προτείνω να γράψεις και ένα θέμα σχετικά με τις εργασίες που του έχεις κάνεις.
-ΧΡΗΣΤΟΣ-
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
Οι αντρες οδηγανε κατω απο την τιμονοπλακα !!!!!
S.T.R
scuadra tryferoudia racing
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6801
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: Θόρυβος από το ανοιχτό φιλτροκούτι
Να σαι καλά
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1086
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Θόρυβος από το ανοιχτό φιλτροκούτι
Θα συμφωνήσω κι εγώ!KRS έγραψε:Προτείνω να γράψεις και ένα θέμα σχετικά με τις εργασίες που του έχεις κάνεις.
Reduce to the Max
- Ducatista JR.
- Member
- Δημοσιεύσεις: 109
- Εγγραφή: Παρ 14 Φεβ 2020, 14:27
- Gender: Male
- Bike: Monster 750
- Other: SYM Joyride200
- Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης