Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Συντονιστής: sue
- johnduc
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6922
- Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 22:19
- Gender: Male
- Bike: 916
- Τοποθεσία: Thessalonique,Macédoine-Centrale
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Εγω φευγω σε δυο λεπτα το πολυ,σβησει δε σβησει το λοου...αλλα ευλαυικα μεχρι τους 70 και μετα κοκκινα!!!
COMUNE DI BOLOGNA
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Κι εγώ. Maximum 2 λεπτά και μετά ξεκινάω και πηγαίνω χαλαρά με γκάζι ως τις 4.000 μέχρι το λάδι να δείξει 50°C.
Από εκεί κι έπειτα ανοίγω πάλι ομαλά ως τις 7.000 - 7.500
Όταν το λάδι δείξει 70°C ανοίγω κανονικά.
Από εκεί κι έπειτα ανοίγω πάλι ομαλά ως τις 7.000 - 7.500
Όταν το λάδι δείξει 70°C ανοίγω κανονικά.
- makisk1
- Member
- Δημοσιεύσεις: 321
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 06:13
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter 1098
- Other: αναζήτησης
- Τοποθεσία: Hλιούπολη
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Eγώ πάντως ζεσταίνω για 3-4 λεπτά και ξεκινάω με χαμηλές στροφές πιάνοντας κάθε τόσο τον κάθετο κύλινδρο. Εμπειρικά ξεκινάω να δίνω κανονικές rpm.
f*head entropy - killhead therapy....
http://www.caferacers.gr/
http://www.speedjunkies.gr/
http://wrenchmonkees.blogspot.com/
http://www.caferacers.gr/
http://www.speedjunkies.gr/
http://wrenchmonkees.blogspot.com/
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
+992 σε αυτά που είπαν οι προλαλήσαντες
ENGAKATS caminando por la vida
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
διαβαστε και εδω μια που ανοιξατε τετοια κουβεντα...
- ASLAN
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3137
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 21:55
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Εκανα και κανω οτι λεει ο kevin.Οταν ομως βλεπω τετοια δημοσιευματα αναρωτιεμαι τι να εκανε ο προηγουμενος ιδιοκτητης (πηρα μεταχειρισμενο).
Νίκος.
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Το 50°C σου Λεωνίδα τί είναι; Λάδι ή νερό;Leopsomo έγραψε:αρα κανω λαλακια που περιμενω να πιασει 50 ε? :roll:
-
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1385
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 23:37
- Gender: Male
- Other: Κ1200S - F800s
- Τοποθεσία: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
το αρθρο που εβαλε ο Γιαννης το διαβασα στο moto.Αυτη ειναι η μια σελιδα.Εχει ειδικο ενθετο τετρασελιδο και τα λεει αναλυτικα.
Το συγκεκριμενο τευχος εχει πολυ καλα αρθρα αξιζει να το παρετε.
Εγω περιμενα να ζεσταθει η μηχανη και ξεκιναγα μεχρι που διαβασα αυτο το αρθρο.
Τωρα περιμενω δυο λεπτακια και σιγα σιγα ξεκιναω.
Το συγκεκριμενο τευχος εχει πολυ καλα αρθρα αξιζει να το παρετε.
Εγω περιμενα να ζεσταθει η μηχανη και ξεκιναγα μεχρι που διαβασα αυτο το αρθρο.
Τωρα περιμενω δυο λεπτακια και σιγα σιγα ξεκιναω.
ONCE BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER
ALWAYS BMW RIDER
- jks
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6068
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
- Gender: Male
- Bike: Monster 620
- Other: SBK 848
- Τοποθεσία: Πειραιας
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
μαλλον ξεχνατε κατι σημαντικο παλλουκαρια μου...
το νερο σε ενα υδροψυκτο και ειδικα testastretta φτανει τους 50 σε χρονο dt... εχω παθει πλακα με το 8 για ποτε ανεβαζει θερμοκρασιες (νερου) απο κρυο..
ΤΟ ΛΑΔΙ ΟΜΩΣ ΘΕΛΕΙ 7-8 ΧΛΜ ΟΔΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
οποιος καβαλαει υδροψυκτο λοιπον καλο ειναι να περιμενει μερικα χιλιομετρα ακομα πριν σκιζει το μηχανακι ...
(εκτος και αν μπορουσαμε να εχουμε και ενα σενσορα θερμοκρασιας λαδιου οπως στα αεροψυκτα μας..)
το νερο σε ενα υδροψυκτο και ειδικα testastretta φτανει τους 50 σε χρονο dt... εχω παθει πλακα με το 8 για ποτε ανεβαζει θερμοκρασιες (νερου) απο κρυο..
ΤΟ ΛΑΔΙ ΟΜΩΣ ΘΕΛΕΙ 7-8 ΧΛΜ ΟΔΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
οποιος καβαλαει υδροψυκτο λοιπον καλο ειναι να περιμενει μερικα χιλιομετρα ακομα πριν σκιζει το μηχανακι ...
(εκτος και αν μπορουσαμε να εχουμε και ενα σενσορα θερμοκρασιας λαδιου οπως στα αεροψυκτα μας..)
- delta1098
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 776
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 08:38
- Gender: Male
- Other: RSV1000R
- Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
εγω βαζω μπρος και φευγω κατευθειαν,μεχρι τους 65 συντηρητικα και μετα κανονικα.
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
γίνεται σχετικά εύκολα!jks έγραψε:(εκτος και αν μπορουσαμε να εχουμε και ενα σενσορα θερμοκρασιας λαδιου οπως στα αεροψυκτα μας..)
μπορείς να βάλεις αισθητήρα θερμοκρασιας λαδιού στο μαρκούτσι που επιστρέφει από το ψυγείο λαδιού, και να το συνδέσεις σε ένα aftermarket ψηφιακό οργανάκι...
σίγουρα θα υπάρχουν τέτοια στην αγορά
ENGAKATS caminando por la vida
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 09:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
jks έγραψε:μαλλον ξεχνατε κατι σημαντικο παλλουκαρια μου...
το νερο σε ενα υδροψυκτο και ειδικα testastretta φτανει τους 50 σε χρονο dt... εχω παθει πλακα με το 8 για ποτε ανεβαζει θερμοκρασιες (νερου) απο κρυο..
ΤΟ ΛΑΔΙ ΟΜΩΣ ΘΕΛΕΙ 7-8 ΧΛΜ ΟΔΗΓΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
οποιος καβαλαει υδροψυκτο λοιπον καλο ειναι να περιμενει μερικα χιλιομετρα ακομα πριν σκιζει το μηχανακι ...
(εκτος και αν μπορουσαμε να εχουμε και ενα σενσορα θερμοκρασιας λαδιου οπως στα αεροψυκτα μας..)
Το δικό μου με το που το βάζω μπροστά με τσόκ στις 2500 – 3000 στροφές , ώσπου να το κάνω 2 φορές μπρός πίσω , για να ξεπαρκάρω η ένδειξη της θερμοκρασίας έχει πάψει να αναβοσβήνει , στους 46 c . , που σημαίνει ότι έχει φτάσει στην επιθυμητή θερμοκρασία νερού για ξεκίνημα . Τα λάδια όμως είναι μια άλλη ιστορία . Εγώ ξεκινάω ευλαβικά , χωρίς τσόκ για λίγο , και μετά προοδευτικά , σηκώνω στροφές .
The Uncle
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
το κρατάς με chok στις 2500-3000 μέχρι να ζεσταθεί....;;;;!!!!!
ENGAKATS caminando por la vida
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
D3§m02K έγραψε: Το 50°C σου Λεωνίδα τί είναι; Λάδι ή νερό;
Μια χαρά είσαι.Leopsomo έγραψε:Του νερου... :roll:
Απλώς καβάλα και κράτα τις στροφές ως τις 4.000 στην αρχή.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος D3§m02K την Δευ 19 Ιαν 2009, 19:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- valerougas
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1271
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:13
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: BMW S 1000 RR
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
μεγαλο θεμα ανοιξες φιλε
- sakman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3858
- Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 09:19
- Gender: Male
- Bike: SS1000
- Other: CBX 750 MONTESA 414
- Τοποθεσία: Βριλήσσια
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
ENGAKATS έγραψε:το κρατάς με chok στις 2500-3000 μέχρι να ζεσταθεί....;;;;!!!!!
Ναι , αλλά τους 46 c τους πιάνει αμέσως ( 749 testastretta υγρόψυκτο) . Αμέσως μετά χωρίς τσόκ . στις ίδιες στροφές , με κίνηση , για να ζεσταθούν και τα λάδια
The Uncle
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
κακό του κανεις, να το ξέρεις....
όταν είναι κρύο και το λάδι είναι σαν... meli (!!!) είναι ο,τι χειρότερο με το καλημέρα να βαράει σταθερά 2500-3000 στροφές!!
με αυτή τη λογική, αν το κρατήσεις στον κοφτη, θα ανεβάσει 46 βαθμούς ακόμα πιο γρήγορα...
γνώμη μου: όσο το κανεις αυτό με το chok, μην περνάς τις 1800-1900
όταν είναι κρύο και το λάδι είναι σαν... meli (!!!) είναι ο,τι χειρότερο με το καλημέρα να βαράει σταθερά 2500-3000 στροφές!!
με αυτή τη λογική, αν το κρατήσεις στον κοφτη, θα ανεβάσει 46 βαθμούς ακόμα πιο γρήγορα...
γνώμη μου: όσο το κανεις αυτό με το chok, μην περνάς τις 1800-1900
ENGAKATS caminando por la vida
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 21:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
...........δεν χρειαζεται να τρελαινεστε.......να σας πω τι κανω.......εχω φτιαξει μια κατασκευη...απλη και αποδοτικη........κοστος...????? γυρα στα 120 γιουρια.........αποδοση..???? ανεκτιμητη......
κρεπιερα γκαζιου........απο κατω κοντρα πλακε 2 εκ παχος στο σχημα της κρεπιερας συν το πατημα που εχει μια φιαλη προπανιου του εμποριου.......κατω απο το κοντρα πλακε.....4 ροδιτσες του εμποριου που που επιτρεπουν με μια ελαφρια κλωτσια να το στελνω κατω απο το καρτερ της duducas μου......μεχρι να ντυθω και να στολιστω......
σε ενα τεταρτακι.....ειμαι ετοιμος με τα λαδακια μου.....ζεστα και ετοιμα.......φραππππππ....μιζια.....και ο διαστημικος καβαλαρης φευγει με τα λαδακια του ζεστα και ετοιμα για την δουλεια τους........
δωωωωωωστεεεεεεεεεε ποοοοοοοοοοοοονοοοοοοοοοοο........
κρεπιερα γκαζιου........απο κατω κοντρα πλακε 2 εκ παχος στο σχημα της κρεπιερας συν το πατημα που εχει μια φιαλη προπανιου του εμποριου.......κατω απο το κοντρα πλακε.....4 ροδιτσες του εμποριου που που επιτρεπουν με μια ελαφρια κλωτσια να το στελνω κατω απο το καρτερ της duducas μου......μεχρι να ντυθω και να στολιστω......
σε ενα τεταρτακι.....ειμαι ετοιμος με τα λαδακια μου.....ζεστα και ετοιμα.......φραππππππ....μιζια.....και ο διαστημικος καβαλαρης φευγει με τα λαδακια του ζεστα και ετοιμα για την δουλεια τους........
δωωωωωωστεεεεεεεεεε ποοοοοοοοοοοοονοοοοοοοοοοο........
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
-
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7838
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Κρεπιέρα για κάρτερ πρώτη φορά ακούω. . .
Και δε μου λες ρε τρελέ; Τα υπόλοιπα μέρη του κινητήρα αλλά και τα περιφερειακά που πρέπει να ζεσταθούν ΜΑΖΙ με το λάδι, μήπως τα τηγανίζεις πριν καβαλήσεις; ; ;
Και δε μου λες ρε τρελέ; Τα υπόλοιπα μέρη του κινητήρα αλλά και τα περιφερειακά που πρέπει να ζεσταθούν ΜΑΖΙ με το λάδι, μήπως τα τηγανίζεις πριν καβαλήσεις; ; ;
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
nasa, σε πολλές βόρειες χώρες ξέρεις τι κάνουν οι φορτηγατζήδες: ανάβουν μικρές φωτιές κάτω από τα κάρτερ ή βάζουν μεγάλο γκαζάκι και ζεσταίνει....
επίσης, υπάρχουν ηλεκτρικές αντιστάσεις που κολλάνε μόνιμα (εννοείται ότι τις βγάζεις άμα θες) πάνω στα κάρτερ και με ένα διακόπτη κανεις δουλειά σου
επίσης, υπάρχουν και εξωτερικά συστήματα που κυκλοφορούν ζεστό νερό στο μοτέρ μέχρι να ανεβάσουν θερμοκρασία τα μέταλλα του μοτέρ
επίσης, μπορούμε να φτιάξουμε και ένα paddock στο γκαράζ μας με umbrella girls και όλα τα παρελκόμενα.....
επίσης, υπάρχουν ηλεκτρικές αντιστάσεις που κολλάνε μόνιμα (εννοείται ότι τις βγάζεις άμα θες) πάνω στα κάρτερ και με ένα διακόπτη κανεις δουλειά σου
επίσης, υπάρχουν και εξωτερικά συστήματα που κυκλοφορούν ζεστό νερό στο μοτέρ μέχρι να ανεβάσουν θερμοκρασία τα μέταλλα του μοτέρ
επίσης, μπορούμε να φτιάξουμε και ένα paddock στο γκαράζ μας με umbrella girls και όλα τα παρελκόμενα.....
ENGAKATS caminando por la vida
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
εγω παντως κανω το εξης.περιμενω μεχρι τους 40 βαθμους ,και ξεκιναω χαλαρα χωρις να φορτωνο τις ταχυτητες.μολις φτασει τους 65,ανοιγω μεχρι τα 120 χλμ, και σταδιακα με τα χλμ ανοιγω.
- 5os
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 852
- Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 10:12
- Gender: Male
- Bike: 1098R
- Other: Beverly 250
- Τοποθεσία: Χαλάνδρι
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
λοιπόν με το 1098 τα πράγματα είναι πολύ απλά...
ξεκινάω τον κινητήρα και μέχρι να βάλω κράνος, να κουμπώσω το μπουφάν, να βάλω γάντια έχει πιάσει 40C οπότε φεύγει το LO από την οθόνη και ξεκινάω. Μέχρι να φτάσω στο πρώτο φανάρι έχει πιάσει χαλαρά τους 60 C και πλέον δε με νοιάζει τίποτα...
Τα παραπάνω το χειμώνα γιατί το καλοκαίρι πιάνει 40C σε χρόνο dt!
ξεκινάω τον κινητήρα και μέχρι να βάλω κράνος, να κουμπώσω το μπουφάν, να βάλω γάντια έχει πιάσει 40C οπότε φεύγει το LO από την οθόνη και ξεκινάω. Μέχρι να φτάσω στο πρώτο φανάρι έχει πιάσει χαλαρά τους 60 C και πλέον δε με νοιάζει τίποτα...
Τα παραπάνω το χειμώνα γιατί το καλοκαίρι πιάνει 40C σε χρόνο dt!
5os
ΦΟΙΒΟΣ
ΦΟΙΒΟΣ
- Anvas
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2165
- Εγγραφή: Τρί 19 Αύγ 2008, 21:58
- Gender: Male
- Other: Moto Guzzi 1200sport
- Τοποθεσία: Ν. Ιωνια, Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Αυτό με τη κρεπιέρα γκαζιου ήταν όλα τα λεφτά Ερώτηση: τη μία τη ζεσταίνω 2 λεπτά την άλλη 3 την άλλη 4 την άλλη καθόλου..ξέρω και γω.. Απάντησα σωστά? Κερδίζω τίποτα?? Ξαναερώτηση: εκτός απο τον "αργό θάνατο" υπάρχει και γρήγορος? Κατι σαν sudden death ? Ξανα-ματα ερώτηξις: οταν λέμε αργό θάνατο του κινητήρα πόσο αργό? Θα ζήσουμε να τον δούμε? Η θα το κρατήσουμε το χρέπι εως τότε?? Και στη τελική πόσοι έχουν την εμπειρία να ζεστάνουν τον κινητήρα εν κινήσει? Ζουν ανάμεσά μας?
Aνδρέας Β.
- valerougas
- Almost Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1271
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 17:13
- Gender: Male
- Bike: 848
- Other: BMW S 1000 RR
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
για αυτο εχω παρει bmw σουβλα τα κανει ολα με εναν διακοπτη προφερμανσης αυτα
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Καλά όλα αυτά αλλά με τα μοτόρια που υποστηρίζονται από ψυγεία λαδιού τι κάνουμε;;; Εγώ προσωπικά πολλές φορές έχει τύχει να περιμένω και 5 λεπτά με το ρολόι για να δώ την ένδειξη LO να εξαφανίζεται από την οθόνη. . . Αν είναι να κάνω κακό στον κινητήρα πείτε το μου να το σταματήσω.