Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Συντονιστής: sue
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
ασχετα απο ολα αυτα.......ζεστανετε δεν ζεστανετε τον κινητηρα οι βολτες εχουν σημασια.......ετσι και αλλιως τα μπουρδελα θα τα πουλησετε μια μερα.........η μακροζωια θα μας νοιαξει...?? .εδω η δικη μας μακροζωια παει κατα διαολου με αυτα που αναπνεουμε στην χαβουζα που ζουμε......
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
σιγα που θα πουλησω τη λαδιερα μου...!!!nasa έγραψε:.......ετσι και αλλιως τα μπουρδελα θα τα πουλησετε μια μερα.........η μακροζωια θα μας νοιαξει...??
γι'αυτο νομιζεις καθομαι με τις ωρες και ασχολιεμαι...
εννοια σου και θα λαχταριασει ακομα και τα εγγονια...
ENGAKATS caminando por la vida
- nasa
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6545
- Εγγραφή: Σάβ 16 Αύγ 2008, 22:08
- Gender: Male
- Bike: Monster S4RS
- Other: ss900
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
φρεσκα λαδακια....φρεσκα φιλτρακια.....φρεσκα μπουζακια και ιμαντες και δεν παθαινουν τπτ....εμεις θα ψοφησουμε και αυτα εκει.....
. . . δώώώώώώστεεεεεε πόόόόόόόνοοοοοοοο . . .
- stamatis
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 774
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 10:30
- Gender: Male
- Bike: Monster 1000S
- Τοποθεσία: Χαλκίδα
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Φίλε Engakats καλά τα λες αλλά...το νερό έχει αρκετά μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα από το λάδι. Συνεπώς το λάδι είναι αυτό, που ζεσταίνεται γρηγορότερα και όχι το νερό.ENGAKATS έγραψε: ...εξαρταται απο πολλα πραγματα το ποσο γρηγορα θα ζεσταθει το λαδι
ακομα και στους υδροψυκτους κινητηρες δεν ζεσταινεται τοσο γρηγορα οσο το νερο (βεβαιως βεβαιως)
1992 Honda cub 70
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
ναι αλλα στο μοτερ δεν ειναι ετσι απλα τα πραγματα...stamatis έγραψε:Φίλε Engakats καλά τα λες αλλά...το νερό έχει αρκετά μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα από το λάδι. Συνεπώς το λάδι είναι αυτό, που ζεσταίνεται γρηγορότερα και όχι το νερό.
το κυκλωμα λαδιου δεν εχει θερμοστατη (οπως του νερου) και αργει αρκετα περισσοτερο να ζεσταθει σε σχεση με το νερο που πιανει τους 50 βαθμους σε 2-2μιση λεπτα
ENGAKATS caminando por la vida
- stamatis
- Full Member
- Δημοσιεύσεις: 774
- Εγγραφή: Πέμ 03 Απρ 2008, 10:30
- Gender: Male
- Bike: Monster 1000S
- Τοποθεσία: Χαλκίδα
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Για να σου πω την αλήθεια, δεν το ήξερα αυτό που λες για το θερμοστάτη στα υδρόψυκτα . Ήξερα μόνο ότι είχαν βεντιλατέρ.ENGAKATS έγραψε:το κυκλωμα λαδιου δεν εχει θερμοστατη (οπως του νερου) και αργει αρκετα περισσοτερο να ζεσταθει σε σχεση με το νερο που πιανει τους 50 βαθμους σε 2-2μιση λεπτα
1992 Honda cub 70
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
1993 Honda cub 90
1998 Yamaha DT 200R
1998 Suzuki DR 650
1999 Honda CR 250
2000 Ducati 750 ss
2001 KTM 200EGS
2004 Ducati Multistrada 1000ds
2010 KTM 690 Enduro
2013 KTM DukeII
- ENGAKATS
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8055
- Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
- Gender: Male
- Other: SS 1000ds Rt
- Τοποθεσία: Madrid - Spain
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
λεπτομεριες...stamatis έγραψε:Για να σου πω την αλήθεια, δεν το ήξερα αυτό που λες για το θερμοστάτη στα υδρόψυκτα . Ήξερα μόνο ότι είχαν βεντιλατέρ.
ENGAKATS caminando por la vida
- dimirex
- Desmo Member
- Δημοσιεύσεις: 1082
- Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 19:46
- Gender: Male
- Other: esse due erre
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
geo_multi έγραψε:Από το user manual του Multistrada 620:
Do not rev up the engine when it is cold. Wait for the
engine oil to warm up. This will ensure that all the internal
components of the engine are correctly lubricated.
High ambient temperature (over 35°C/95 °F):
Follow the same procedure for “Regular ambient
temperature”, however, do not use the cold start lever.
Cold ambient temperature (below 10°C/50 °F):
Follow the procedure for “Regular ambient temperature”,
however allow 5 minutes for the engine to warm up.
Δηλαδή ρε παιδιά, εγώ που το ζεστένω by the book, τί γίνεται? Προσωπικά βάζοντάς το μπροστά τσεκάρω με το χέρι την κεφαλή. Μόλις ζεσταθεί πολύ (όντας στο LO ακόμα) ξεκινάω μέχρι να πάρω ένδειξη 50°C + και σε νορμάλ φορτίο < 4500σαλ. Αυτή τη διαδικασία την έκανα χειμώνα-καλοκαίρι από τότε που το πήρα (0χλμ.).
Γιατρέ έχω πρόβλημα?
Reduce to the Max
- gjk
- Member
- Δημοσιεύσεις: 127
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 08:35
- Gender: Male
- Bike: Streetfighter V2
- Other: superduper
- Τοποθεσία: ne meno lo so
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
+ οσα θεςnasa έγραψε:φρεσκα λαδακια....φρεσκα φιλτρακια.....φρεσκα μπουζακια και ιμαντες και δεν παθαινουν τπτ....εμεις θα ψοφησουμε και αυτα εκει.....
- argy
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 6801
- Εγγραφή: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 08:18
- Bike: 848
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Το επαναφέρω γιατί τώρα αυτόν το καιρό που έχουν πέσει οι θερμοκρασίες θα αναρωτιόμαστε για το τι και
πως...
Έχει μερικά πολύ ενδιαφέροντα άρθρα!
Πάντως μιας και το λέμε,εγώ προσωπικά την ανάβω,περιμένω ρελαντί μέχρι να φύγει το LO και την ξεκινάω
χαλαρά όταν φτάσει στους 50 βαθμούς.(μήπως είναι πολύ);
πως...
Έχει μερικά πολύ ενδιαφέροντα άρθρα!
Πάντως μιας και το λέμε,εγώ προσωπικά την ανάβω,περιμένω ρελαντί μέχρι να φύγει το LO και την ξεκινάω
χαλαρά όταν φτάσει στους 50 βαθμούς.(μήπως είναι πολύ);
- Stelios62
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2874
- Εγγραφή: Παρ 20 Νοέμ 2009, 02:52
- Gender: Male
- Other: Pantah 600 SL
- Τοποθεσία: Κερατσινι
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
.... τι μου θυμισες τωρα , τι μου θυμισες .....αχχχ!
Stelios
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pantah 600 SL
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine05.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.italian.sakura.ne.jp/bad_toy ... ine04.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- P.lagojohn
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3488
- Εγγραφή: Παρ 11 Σεπ 2009, 08:12
- Gender: Male
- Bike: Monster S2
- Other: 996s
- Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΙΑΡΑ !!!!!
- πυξιδας990
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 8641
- Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2012, 20:58
- Gender: Male
- Other: ΚΤΜ 990 ADV ORANGE
- Τοποθεσία: ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
μπουτι ¨η κωλομερι?plagojohn έγραψε:Ο μονος θερμοστατης σε εμενα ειναι η παλαμη ... !!!
δεν φευγουμε εμεις-να φυγουν αυτοι
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
βορρας-νοτος,βαλτε βενζινα..
http://www.mybike.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.advrider.gr" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/340966959385723/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/groups/1535032233422647/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ritsman
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 3055
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιούλ 2010, 14:33
- Gender: Male
- Bike: Monster S4
- Τοποθεσία: Νικαια Αττικη, Πλατανες Ρεθυμνου
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Argy καλα εκανες και το εππανεφερες
Ερωτηση: Το ιξώδες του λλαδιου (χοντρο) επιρεαζει την "δυσκολια" εκινηνησης του κινητηρα τις κρυες μερες?
Ερωτηση: Το ιξώδες του λλαδιου (χοντρο) επιρεαζει την "δυσκολια" εκινηνησης του κινητηρα τις κρυες μερες?
58
- bros400pgm
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1506
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 10:15
- Gender: Male
- Other: APRILIA SXV 5.5
- Τοποθεσία: PATRA
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Το νουμερο πριν το W, (15W-50) δειχνει αυτο που θες (αναφερεται σε θερμοκρασιες winter και φυσικα επηρεαζει την κρυα εκκινηση).
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
- laziali21
- R U a Ducatista?
- Δημοσιεύσεις: 7506
- Εγγραφή: Πέμ 14 Μάιος 2009, 15:28
- Gender: Male
- Bike: 1098S
- Τοποθεσία: Πάτρα
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Βάζω μπρος και ξεκινάω σχεδόν αμέσως, εν κινήσει μέχρι 4.000 στροφές, μόλις
η θερμοκρασία φτάσει τους 65-68 βαθμούς, το μηχανάκι είναι έτοιμο για ξέσκισμα!
η θερμοκρασία φτάσει τους 65-68 βαθμούς, το μηχανάκι είναι έτοιμο για ξέσκισμα!
- red lizard
- Grown Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 4137
- Εγγραφή: Κυρ 08 Φεβ 2009, 15:25
- Gender: Male
- Τοποθεσία: κερκυρα
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
και εγω το ιδιο απλα παω χαλαρά στην αρχή,το να κάτσω να το ζεσταίνω με την ανοιχτή καμπάνα και τις ξεταποτες δεν υπάρχει
- HackmaN
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4582
- Εγγραφή: Κυρ 26 Φεβ 2012, 17:21
- Gender: Male
- Other: 1098
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Tο λάδι χρειάζεται παραπάνω ώρα για να ζεσταθεί.
ΔΕΝ το συγχέουμε με το νερό.
ΔΕΝ το συγχέουμε με το νερό.
- bros400pgm
- Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 1506
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 10:15
- Gender: Male
- Other: APRILIA SXV 5.5
- Τοποθεσία: PATRA
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Γιαυτο και τα λαδια ειναι χημικα. Για να μπορουν να λιπαινουν κρυα (σε νορμαλ πλαισια) και ζεστα
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS
- vagosm
- Member
- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Τρί 19 Απρ 2016, 14:14
- Gender: Male
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
Γυρίζεις το κλειδί, πατάς τη μίζα και περιμένεις μέχρι η ένδειξη θερμοκρασίας να πάει περίπου στη μέση, με τον κινητήρα να δουλεύει στο ρελαντί. Μπράβο μεγάλε, μόλις προκάλεσες τη μέγιστη δυνατή φθορά στο κινητήρα!
Μία από τις πιο διαδεδομένες αντιδικίες που κυκλοφορούν ανάμεσα στις παρέες των μοτοσικλετιστών, αφορά το ζέσταμα του κινητήρα. Όχι άδικα, αφού το 70% της φθοράς των κινούμενων μηχανικών μερών του, προκαλείται στα δυο πρώτα λεπτά της λειτουργίας του, μετά από πολύωρη ακινησία.
Για όλα φταίει η βαρύτητα.
Η βαρύτητα είναι ο ένας από τους δυο βασικός λόγους που πρέπει να ζεσταίνουμε σωστά τον κινητήρα μας. Εξαιτίας αυτής, τα λάδια στο εσωτερικό του κινητήρα γλιστρούν από τις επιφάνειες των μέταλλων προς τα κάτω, με αποτέλεσμα να μειώνεται η αντιτριβική προστασία που παρέχουν στον κινητήρα. Από την ώρα που θα πατήσουμε τη μίζα ή θα κλοτσήσουμε με επιτυχία τη μανιβέλα, θέτοντας σε λειτουργία τον κινητήρα, η αντλία λαδιού χρειάζεται λίγο χρόνο μέχρι να επαναφέρει την τάξη στο σύστημα λίπανσης.
Ζέσταμα στο ρελαντί είναι καταστροφή.
Όσο πιο γρήγορα κυκλοφορήσει το λάδι σε όλο το σύστημα λίπανσης, τόσο το καλύτερο και για το λόγο αυτό, οι στροφές του κινητήρα πρέπει να είναι αρκετά πάνω από το ρελαντί, ώστε η αντλία να περιστρέφεται ταχύτερα, αυξάνοντας τη πίεση του λαδιού. Οι εκκεντροφόροι στους τετράχρονους κινητήρες είναι αυτοί που πρώτοι πληρώνουν τη νύφη, αν η πίεση του λαδιού είναι ασθενής στα πρώτα δευτερόλεπτα λειτουργίας του κινητήρα.
Διαφορά θερμοκρασίας.
Οι σύγχρονοι κινητήρες με τους ψεκασμούς και το αυτόνομα τσοκ, φροντίζουν από μόνοι τους να κρατήσουν ψηλά τις στροφές του κινητήρα στα πρώτα λεπτά λειτουργίας, όμως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για την κακιά συνήθεια πολλών, να ζεσταίνουν τον κινητήρα τους με την μοτοσικλέτα ακίνητη. Το πρόβλημα εδώ, είναι η διαφορά θερμοκρασίας ανάμεσα στα κάρτερ και το μπλοκ των κυλίνδρων. Η άνοδος της θερμοκρασίας στους κυλίνδρους είναι ταχύτατη λόγω της καύσης, όμως την ίδια ώρα τα κάρτερ παραμένουν παγωμένα. Έτσι, η διαστολή των μετάλλων είναι ανομοιογενής, πράγμα που σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να προκαλέσει παραμορφώσεις ή ρωγμές. Ο μόνος τρόπος για να ζεσταθεί ομοιόμορφα και γρήγορα ο κινητήρας, είναι η μοτοσικλέτα να κινείτε με χαμηλές ταχύτητες, ώστε η κίνηση των γραναζιών του κιβωτίου ταχυτήτων και η τριβή των δίσκων του συμπλέκτη, να ζεστάνουν το κάτω τμήμα του κινητήρα.
Με δυο λέξεις.
Βάλτε μπρος το κινητήρα, αν έχει τσοκ ρυθμίστε το ώστε οι στροφές να είναι αρκετά πάνω από το ρελαντί και ξεκινήστε αμέσως., αλλάζοντας ταχύτητες και οδηγώντας ήρεμα. Μετά από τέσσερα ή πέντε λεπτά, κλείστε το τσοκ και αυξήστε σιγά-σιγά τον ρυθμό οδήγησής σας. Το αποτέλεσμα θα είναι λιγότερες φθορές του κινητήρα σας, μακροημέρευση του καταλύτη και οικονομία καυσίμου, αφού αντί να καίτε βενζίνη επί πέντε λεπτά ακίνητος, θα έχετε καλύψει τα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής σας.
Τώρα, αυτό που παρατηρώ είναι πως αν ξεκινήσω κατευθείαν το μηχανάκι, "κριτσάει" παρα πολύ η πρώτη ταχύτητα κατα την εμπλοκή της. Αυτό μπορεί να προκαλέσει καποια φθορά στο σασμάν και αν οχι για ποιον λόγο κάνει τόσο πολύ θόρυβο;
Μία από τις πιο διαδεδομένες αντιδικίες που κυκλοφορούν ανάμεσα στις παρέες των μοτοσικλετιστών, αφορά το ζέσταμα του κινητήρα. Όχι άδικα, αφού το 70% της φθοράς των κινούμενων μηχανικών μερών του, προκαλείται στα δυο πρώτα λεπτά της λειτουργίας του, μετά από πολύωρη ακινησία.
Για όλα φταίει η βαρύτητα.
Η βαρύτητα είναι ο ένας από τους δυο βασικός λόγους που πρέπει να ζεσταίνουμε σωστά τον κινητήρα μας. Εξαιτίας αυτής, τα λάδια στο εσωτερικό του κινητήρα γλιστρούν από τις επιφάνειες των μέταλλων προς τα κάτω, με αποτέλεσμα να μειώνεται η αντιτριβική προστασία που παρέχουν στον κινητήρα. Από την ώρα που θα πατήσουμε τη μίζα ή θα κλοτσήσουμε με επιτυχία τη μανιβέλα, θέτοντας σε λειτουργία τον κινητήρα, η αντλία λαδιού χρειάζεται λίγο χρόνο μέχρι να επαναφέρει την τάξη στο σύστημα λίπανσης.
Ζέσταμα στο ρελαντί είναι καταστροφή.
Όσο πιο γρήγορα κυκλοφορήσει το λάδι σε όλο το σύστημα λίπανσης, τόσο το καλύτερο και για το λόγο αυτό, οι στροφές του κινητήρα πρέπει να είναι αρκετά πάνω από το ρελαντί, ώστε η αντλία να περιστρέφεται ταχύτερα, αυξάνοντας τη πίεση του λαδιού. Οι εκκεντροφόροι στους τετράχρονους κινητήρες είναι αυτοί που πρώτοι πληρώνουν τη νύφη, αν η πίεση του λαδιού είναι ασθενής στα πρώτα δευτερόλεπτα λειτουργίας του κινητήρα.
Διαφορά θερμοκρασίας.
Οι σύγχρονοι κινητήρες με τους ψεκασμούς και το αυτόνομα τσοκ, φροντίζουν από μόνοι τους να κρατήσουν ψηλά τις στροφές του κινητήρα στα πρώτα λεπτά λειτουργίας, όμως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα για την κακιά συνήθεια πολλών, να ζεσταίνουν τον κινητήρα τους με την μοτοσικλέτα ακίνητη. Το πρόβλημα εδώ, είναι η διαφορά θερμοκρασίας ανάμεσα στα κάρτερ και το μπλοκ των κυλίνδρων. Η άνοδος της θερμοκρασίας στους κυλίνδρους είναι ταχύτατη λόγω της καύσης, όμως την ίδια ώρα τα κάρτερ παραμένουν παγωμένα. Έτσι, η διαστολή των μετάλλων είναι ανομοιογενής, πράγμα που σε ακραίες περιπτώσεις μπορεί να προκαλέσει παραμορφώσεις ή ρωγμές. Ο μόνος τρόπος για να ζεσταθεί ομοιόμορφα και γρήγορα ο κινητήρας, είναι η μοτοσικλέτα να κινείτε με χαμηλές ταχύτητες, ώστε η κίνηση των γραναζιών του κιβωτίου ταχυτήτων και η τριβή των δίσκων του συμπλέκτη, να ζεστάνουν το κάτω τμήμα του κινητήρα.
Με δυο λέξεις.
Βάλτε μπρος το κινητήρα, αν έχει τσοκ ρυθμίστε το ώστε οι στροφές να είναι αρκετά πάνω από το ρελαντί και ξεκινήστε αμέσως., αλλάζοντας ταχύτητες και οδηγώντας ήρεμα. Μετά από τέσσερα ή πέντε λεπτά, κλείστε το τσοκ και αυξήστε σιγά-σιγά τον ρυθμό οδήγησής σας. Το αποτέλεσμα θα είναι λιγότερες φθορές του κινητήρα σας, μακροημέρευση του καταλύτη και οικονομία καυσίμου, αφού αντί να καίτε βενζίνη επί πέντε λεπτά ακίνητος, θα έχετε καλύψει τα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής σας.
-----------------------------------
Ψάχνωντας αρκέτα για το τι πρεπει να κανουμε για προθέρμανση του κινητήρα έπεσα πανω σε αυτό το άρθρο - το οποίο υποθέτω ότι όλη η συζήτηση σε αυτό το θέμα βασίζεται πάνω του αλλα δεν το βρήκα στην πρώτη σελίδα. Αν υπάρχει κάπου και δεν το πρόσεξα ζητάω συγνώμη και ας διαγραφεί απο τους διαχειριστές.Τώρα, αυτό που παρατηρώ είναι πως αν ξεκινήσω κατευθείαν το μηχανάκι, "κριτσάει" παρα πολύ η πρώτη ταχύτητα κατα την εμπλοκή της. Αυτό μπορεί να προκαλέσει καποια φθορά στο σασμάν και αν οχι για ποιον λόγο κάνει τόσο πολύ θόρυβο;
- fuzion
- Member
- Δημοσιεύσεις: 331
- Εγγραφή: Δευ 29 Οκτ 2012, 08:26
- Gender: Male
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
προσωπικα δεν ξερω κανεναν που να επαθε ζημια ειτε ζεσταινοντας κανα 5 λεπτο ειτε φευγοντας και οδηγωντας αργα. νομιζω ψειριζουμε τη μαιμου. εγω ειτε φευγω απ ευθειας ειτε το ζεσταινω, αναλογα τι δουλειες εχω εκεινη την ωρα :D σταματησε να με ενδιαφερει.
το πιο σημαντικο ειναι στο δρομο πιστευω να περιμενεις και να πηγαινεις αργα μεχρι να ζεσταθει καλα πριν δωσεις στροφες. αν και εκει ακομα δεν ειμαι σιγουρος οτι θα κανεις στανταρ ζημια, αλλα πιεζεις την τυχη σου παρολαυτα.
το πιο σημαντικο ειναι στο δρομο πιστευω να περιμενεις και να πηγαινεις αργα μεχρι να ζεσταθει καλα πριν δωσεις στροφες. αν και εκει ακομα δεν ειμαι σιγουρος οτι θα κανεις στανταρ ζημια, αλλα πιεζεις την τυχη σου παρολαυτα.
- mycolnago
- Born Ducatista
- Δημοσιεύσεις: 2124
- Εγγραφή: Πέμ 17 Σεπ 2009, 19:37
- Gender: Male
- Bike: SS750
- Other: Kreidler florett TM
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: Προθέρμανση: ο αργός θάνατος του κινητήρα
μιάς και το επαναφέρατε το θέμα ,
συμφωνώ με τους περισσότερους στις επιμέρους αναλύσεις....
απλά λέω το εξής και έιναι κανόνας:
ο κατασκευαστής λέει ΞΕΚΑΘΑΡΑ "καλή προθέρμανση" και μετά εκκίνηση.....
εγώ τηρώ ευλαβικά το 3 λεπτο σταθερού ρελαντί με το χειρόγκαζο στις 1500 στρ/Λεπτο,νετάρει ο εγκέφαλος και μετά φεύγω..
βέβαια το χειμώνα κάνω λίγο παραπάνω ζέσταμα...
κατα τα λοιπά αεροψυκτα -υδρόψυκτα το ίδιο είναι το θέμα μας είναι η επαρκής θερμοκρασία του κινητήρα όχι ή θερμοκρασία στου νερού...
στα αεροψυκτα λέμε οταν ο δείκτης περάσει το πρώτο λευκό σημαδάκι οτι έιμαστε ΟΚ!
συμφωνώ με τους περισσότερους στις επιμέρους αναλύσεις....
απλά λέω το εξής και έιναι κανόνας:
ο κατασκευαστής λέει ΞΕΚΑΘΑΡΑ "καλή προθέρμανση" και μετά εκκίνηση.....
εγώ τηρώ ευλαβικά το 3 λεπτο σταθερού ρελαντί με το χειρόγκαζο στις 1500 στρ/Λεπτο,νετάρει ο εγκέφαλος και μετά φεύγω..
βέβαια το χειμώνα κάνω λίγο παραπάνω ζέσταμα...
κατα τα λοιπά αεροψυκτα -υδρόψυκτα το ίδιο είναι το θέμα μας είναι η επαρκής θερμοκρασία του κινητήρα όχι ή θερμοκρασία στου νερού...
στα αεροψυκτα λέμε οταν ο δείκτης περάσει το πρώτο λευκό σημαδάκι οτι έιμαστε ΟΚ!