vittorio έγραψε:Οπότε λογικά, πρέπει να περάσει απο τα εξαρτήματα αυτά -έστω και κάποιας θερμοκρασίας- λάδι. Γιατί από την συνολική θερμοκρασία των μετάλλων, το κοκκορακι ή το σώμα του εκκεντροφόρου θα αργήσουν να ζεσταθούν. Εδώ σε θέλω τώρα κύριε Τύρλα μας, σε πόσες περιστροφές του μοτέρ θα έχει ζεσταθεί το λάδι ώστε να μπορείς να δώσεις φορτίο; Γιατί όταν το ξεκινάω το Multi ακούω όλη την κεφαλή να "βαράει" καρσιλαμά και υπάρχει ένας βασικός κανόνας στην μηχανική που λέει ότι, οι τριβές προκαλούν τον θόρυβο. Και είναι πασιφανές, αφού όταν ζεσταίνεται σταματάει...
Vittorio.
Φορτίο έχει ο κινητήρας από την στιγμή που παίρνει μπρος......ακόμα και κρύος θάλαμος καύσης έχουμε από 480~600 βαθμούς ....(στην καύση )του χρόνου μετά την συμπίεση...η βαλβίδα εξαγωγής θερμαίνεται πανγρήγορα ,μετά η έδρα της και μετά η κεφαλή ενώ το λάδι λιπαίνει και ψύχει αφου δεν έχουμε θερμοστάτη στο ψυγείο εκείνη την στιγμή....
Από την στιγμή που θα πάρει μπρος ο κινητήρας (στατικά) στροφάρει ελεύθερα δημιουργώντας συντονισμούς από υπερπλούσιο μείγμα,κακή καύση ,σφύριγμα ρουλεμάν,κλειστή πεταλούδα και
συντονισμός ψυκτρών.
Εν κινήσει έχουμε παραγωγή συνολικού έργου και όχι απλό στροφάρισμα,δηλαδή λειτουργία όλου του κινητήρα και όχι μέρος του με αποτέλεσμα καλύτερη προθέρμανση από ότι στατικά αφού με λογικό φορτίο στο ξεκίνημα τα εξαρτήματα παίρνουν γρήγορα τις σωστές ανοχές τους. Μην ξεχνάς .....η σε λογικά πλαίσια προθέρμανση υπό φορτίο είναι γρηγορότερη από την στατική και αυτό είναι όφελος για τον κινητήρα μας .Δεν είπα ποτέ μόλις βάλεις εμπρος να την σκίσεις,θεωρώ ότι με εξωτερική θερμ. γύρω στους 8~10 βαθμούς (τι κάνω εγώ έτσι???)παίρνει εμπρός η μηχανή ,την κρατάς 5~10 δευτερόλεπτα ,ξεκινάς και : μέσα στην πόλη είναι αρκετά 10 λεπτά λειτουργίας για να γκαζώσεις μέχρι τις 5500 -6500 στρ/λεπ.
αν έχεις εθνική μετά κανονίζεις να μην ξεπεράσεις τα 120χιλ/ωρα για άλλα 5 λεπτα ...
Για τον καρσιλαμά που λες γίνεται το ακριβώς αντίθετο....από αυξημένες ανοχές παράγονται οι ήχοι που ακούς και όχι αυξημένες τριβές αφού σε πολλά εξαρτήματα έχουμε φίλμ λαδιού.....