Εγγραφή    Σύνδεση    Δ. Συζήτηση    Συχνές Ερωτήσεις



Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 17:39 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Σήμερα θα δούμε service από μπροστινό μη ρυθμιζόμενο .
Σε μοντέλλα που έχουν φαίρινγκ ,το φαίρινγκ πρέπει να βγει τελείως εκτός από το επάνω κομμάτι που είναι μαζί με το φανάρι .
Για να βγει η ρόδα και οι μπουκάλες τελείως, η μηχανή πρέπει να σηκωθεί έξη εκατοστά από το έδαφος.
Γι’αυτό τον σκοπό χρησιμοποιούμε την υλεκτρουδραυλική ράμπα αλουμινίου που θα δείτε στις φωτό ,τελευταίο μοντέλλο εξέλιξης ,εξαιρετικής σταθερότητας ………κ.λ.π.
Συνημμένο:
P2087881 (Large).JPG

Κατ’αρχήν αν έχετε μικρό χώρο εργασίας κανονίστε τα κομμάτια από το φαίρινγκ να μην είναι στο πάτωμα ,το μόνο σίγουρο είναι ότι θα κάνετε όπισθεν ,θα τα πατήσετε και θα τα σπάσετε….
Βάλτε τα σε τραπέζι πτυσσόμενο και μακριά από τα πέντε τετραγωνικά χώρο που χρειάζεστε που θα εργασθείτε.
Με άλλεν πεντάρι ξεσφίγγουμε τις βίδες των σφικτήρων των κλιπ-ονς ,τα ψιλοστρίβουμε λίγο να πάρουν μπόσικα ,τα τραβάμε προς τα πάνω και τα βγάζουμε.
Συνημμένο:
P2087871 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2087872 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2087874 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2087876 (Large).JPG
Επόμενη κίνηση ,με καλό πολύγωνο λασκάρουμε λίγο την επάνω αλουμινένια παξιμαδοτάπα της μπουκάλας ,λίγο όχι πολύ, γιατί αργότερα όταν θα θέλουμε να την ξεσφίξουμε θα χρειαστούμε μόρσα.
Λασκάρουμε λίγο τις βίδες από τις δαγκάνες των μπροστινών δισκόφρενων.
Ακολούθως βγάζουμε το κάτω φτερό ,καρυδάκι 8 ,αφαιρούμε τον διαιρέτη(πάνω στο φτερό) των σωληνακίων του μπροστινού φρένου και βάζουμε και το φτερό σε ασφαλές μέρος .


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 17:45 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Μετά με άλλεν 8 βγάζουμε τις δαγκάνες των δισκόφρενων .
Ξεσφίγγουμε με 13άρι πολύγωνο τους σφιγκτήρες που βρίσκονται στην βάση της μπότας του καλαμιού και του άξονα του τροχού ,με το μεγάλο πολύγωνο πάμε να λασκάρουμε το μεγάλο παξιμάδι του άξονα ,αυτό γυρίζει τρελά (το κάνουμε για να αλλάξει θέση ο άξονας στην έδραση του μήπως έχει σκουριές και να βγει εύκολα) ξαναβιδώνουμε τα 13άρια από την μία μεριά και λασκάρουμε τον άξονα κανονικά βγάζοντας το παξιμάδι.
Τώρα μπορούμε να βγάλουμε τον άξονα αφού λασκάρουμε τις 13άρες που τον ακινητοποιούν στην βάση του. Αν δεν βγαίνει τον πρεσάρουμε χτυπώντας τον με λαστιχόσφυρο.
Αφαιρούμε τον τροχό και τα δαχτυλίδια που είναι στα καλάμια και εδράζεται το φτερό εκτός από ένα δαχτυλίδι που το αφήνουμε επάνω και είναι από την μεριά του κοντέρ (για να μην μπερδέψετε τις μπουκάλες) στην αργότερα τοποθέτηση τους.
Συνημμένο:
P2087880 (Large).JPG[/attachment
[attachment=1]P2087878 (Large).JPG


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Τελευταία επεξεργασία από Anonymous και Σάβ 14 Φεβ 2009, 00:32, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
προβολή στη δημοσίευση


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 17:53 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Λασκάρουμε τις αλλενόβιδες στις τιμονόπλακες (δύο κάτω και στα πλάγια και μία επάνω μπροστά από την τριγωνική πλάκα).
Τραβάμε σιγά-σιγά και στρίβοντας τις μπουκάλες και τις βγάζουμε τελείως.
Πριν τις βγάλουμε συνήθως δεξιά(δεξιά μπουκάλα) έχει συγκεκριμένη θέση το σωληνάκι των φρένων που φτάνει στον διαιρέτη .Απομνημόνευσε την θέση ώστε όταν ξαναβάλεις την αριστερή μπουκάλα να είναι σωστή αλλιώς τράβα φωτό με το κινητό σου .
Συνημμένο:
P2087884 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2087885 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2087887 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2087890 (Large).JPG
Αν περάσεις αργότερα την μπουκάλα οριστικά και πας να μοντάρεις τις δαγκάνες είναι αδύνατο να βάλεις το σωληνάκι στην σωστή θέση .


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 17:58 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Αν είσαι καπνιστής άσε τα τσιγάρα σου μακριά και μην μπαίνεις στον κόπο……
Αν έχεις κασσετόφωνο ,μην το βάζεις να παίζει, χρειάζεσαι προσοχή και αυτοσυγκέντρωση από δω και στο εξής.
Θα χρειαστείς λεκάνη που μουσκεύουν οι γυναίκες(και οι άνδρες) τα ρούχα 70 εκατοστά μήκος, ένα πινέλο και βενζίνη για να πλατσουρίσεις και να καθαρίσεις τα μπροστινά.
Μόλις τελειώσεις με το καθάρισμα (και εάν έχεις θυμηθεί να λασκάρεις την αλουμινόταπα που έιπαμε προηγουμένως) κρατάς όρθια την μπουκάλα με ένα πανί στεγνό και αρχίζεις να ξεβιδώνεις την επάνω τάπα .
Όταν ξεβιδώνεις προς το τέλος πίεζε την προς τα κάτω γιατί το ελατήριο(από μέσα) την σηκώνει και κινδυνεύουν οι τελευταίες σπείρες που είναι από αλουμίνιο.
Συνημμένο:
P2087893 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2087895 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2087896 (Large).JPG


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:05 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Πάμε στην μπότα τώρα.
Από κάτω και μέσα στο βάθος (δες φωτό) χρειάζεσαι άλλεν και μία σωλήνα για μοχλό ,υπάρχει αλλενόβιδα που την ξεβιδώνεις και την βγάζεις τελείως.
Αν έχεις μόρσα και στηρίζεις το σύστημα εκεί ,στα πόδια σου θα βάλεις μία λεκάνη γιατί από την τρύπα της κάτω αλλενόβιδας θα αρχίσουν να τρέχουν τα λάδια του υδραυλικού.
Η αλλενόβιδα έχει μπρούτζινη ροδέλλα ,μην την χάσεις ,στεγανοποιεί.
Όλο το σύστημα το βάζεις στην λεκάνη γιατί έχει ακόμα λάδι μέσα.
Προσεκτικά από πάνω σηκώνεις από την τάπα, ελατήριο και τρόμπα ,βγάζεις τα εσώψυχα ,γυρίζεις ανάποδα το καλάμι και πέφτει από μέσα μία ροδέλα που ήταν στον πάτο μαζί με λάδια .
Καθαρίζεις μέσα στην λεκάνη σχολαστικά με βενζίνη όλα τα εξαρτήματα και το εσωτερικό της μπουκάλας.
Αν έχεις κομπρεσέρ και το φυσήξεις ακόμα καλύτερα αλλιώς θα περιμένεις να στεγνώσει από τις βενζίνες .
Συνημμένο:
P2087898 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2087899 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2087901 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2087902 (Large).JPG


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:13 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Συνημμένο:
P2087906 (Large).JPG[/achment][attachment=0]P2087907 (Large).JPG

Αρχίζουμε το μοντάρισμα:
Κρατάμε το εσωτερικό ανάποδα με την τάπα κάτω και την τρόμπα επάνω, περνάμε την ροδέλα στην άκρη επάνω και μετά μπουκάλα-καλάμι από πάνω μέχρι να πατήσει, παίρνουμε αλλενόβιδα και βιδώνουμε ,(όχι πολύ σφίξιμο) .
Το γυρίζουμε από την καλή (καλάμι κάτω –μπουκάλα επάνω) και το στερεώνουμε κάπου (μόρσα) .
Είμαστε έτοιμοι να το γεμίσουμε με λάδι 5άρι ειδικό (στο SS 531 cc /μπουκάλα) αφού πρώτα το μετρήσουμε σε ειδικό ογκομετρικό δοχείο.
Το ρίχνουμε σιγά-σιγά μέσα και βιδώνουμε την τάπα(προσοχή στο ο-ρίνγκ στεγάνωσης).
Αν έχουμε λιγότερο λάδι θα τερματίζει το μπροστινό γρήγορα ,θα είναι πιο μαλακό και με λιγότερη απόσβεση επαναφοράς.
Αν είναι το λάδι περισσότερο(γιατί ίσως δεν το άδειασες όλο ) θα μειωθεί η διαδρομή του ,θα κουτσουριάσει ,θα έχει περισσότερη απόσβεση συμπίεσης.
Και τα δύο είναι επικίνδυνα ,το μέτρημα γίνεται σχολαστικότατα λέμε.
Έτοιμο το ένα ,πάμε με τον ίδιο τρόπο και στο άλλο .
Πριν τοποθετήσουμε τις μπουκάλες ,πιάνουμε με τα δύο χέρια μας τις τιμονόπλακες(μάνες),τις γυρίζουμε .τις κουνάμε μπρος-πίσω και βλέπουμε αν σκαλώνουν η σφίγγουν (ίσως θέλουν ρύθμιση η αλλαγή τα ρουλεμάν του λαιμού).Αυτό είναι άλλη φασαρία .
Περνάμε πρώτα την δεξια μπουκάλα αφού πρώτα δούμε εάν περνάει το σωληνάκι των φρένων από μπροστά της για να καταλήξει στον διαιρέτη πίσω στο φτερό. Σφίγγουμε απαλά τις αλλενόβιδες συγκράτησης(στην τιμονόπλακα) και πάμε στην δεύτερη και κάνουμε το ίδιο.Το επάνω κομμάτι της μπουκάλας πρέπει να εξέχει όσο ο σφικτήρας του κλιπ_ονς η περισσότερο, αν θέλουμε να αλλάξουμε την γεωμετρία του μπροστινού. Προσοχή όχι από 5 χιλιοστά χαμήλωμα .
Μετά βάζουμε τα κλιπ-ονς (η την καρατιμόνα ),ρυθμίζουμε την γωνία τους και τα σφίγγουμε καλά ,συνεχίζοντας και το σφίξιμο παρά κάτω στις τιμονόπλακες.
Περνάμε τον τροχό αφού προσέξουμε την θέση του ατέρμονα-κοχλία του κοντέρ και μετά τον άξονα αφού τον λαδώσουμε.
Σφίγγουμε το περικόχλιο του άξονα του τροχού αφού βάλουμε ένα κατσαβίδι από την απέναντι μεριά να κρατάει κόντρα να μην γυρίζει τρελά. Το κατσαβίδι το περνάμε από την τρύπα του άξονα και το προεκτείνουμε μέσα στην μπότα.
Σφίγγουμε τις δύο βίδες συγκράτησης του άξονα στην μπότα μόνον από την μεριά του περικόχλιου του άξονα και όχι από την άλλη.
Τοποθετούμε τις δαγκάνες ,πρώτα την αριστερή και μετά την άλλη από την μεριά του κοντέρ ,αν η ντίζα του κοντέρ βρίσκει στην δαγκάνα τότε η τοποθέτηση του ατέρμονα είναι λάθος και πρέπει να περιστραφεί λίγο μπροστά .
Λασκάρουμε το περικόχλιο του άξονα ,τον γυρίζουμε(τον ατέρμονα) στην σωστή θέση και ξανασφίγγουμε το περικόχλιο.
Πριν κατεβάσουμε την μηχανή κάτω ξαναελέγχουμε όλες τις βίδες που σφίξαμε ,σχολαστικότατα (στήριξης κλιπ-ονς,τιμονόπλακες,δαγκάνες ,άξονας τροχού και δύο βίδες της μπότας από την μεριά του περικοχλίου του άξονα).
Κατεβάζουμε(ξεκρεμάμε) την μηχανή κάτω ,πατάμε φρένα και παλινδρομούμε το μπροστινό καμιά 15αριά φορές δυνατά και μόνον τότε σφίγγουμε τις βίδες της δεξιάς μπότας που αφήσαμε για το τέλος. Αυτό γίνεται για να κεντραριστεί η ρόδα με τον άξονα πάνω στις μπότες αφού ο άξονας είναι πλευστός κάτω που εδράζεται.
Στο τέλος αφήσαμε το σφίξιμο της αλουμινένιας παξιμαδοτάπας ,την σφίγγουμε και αυτήν βλέποντας ότι οι σφικτήρες των κλιπ-ονς δεν την επιρεάζουν καθόλου.

Συνημμένο:
P2087907 (Large).JPG


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Τελευταία επεξεργασία από Anonymous και Σάβ 14 Φεβ 2009, 00:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
προβολή στη δημοσίευση


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:23 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Συνημμένο:
P2117925 (Large).JPG



Tips:
Η ράμπα (σκάλα) που χρησιμοποιώ είναι αποδεδειγμένης αξίας (Πράκτικερ-55 ευρώ) οι ιμάντες με καστάνια το ίδιο έεεεεεε αφού μπορώ έγω –μπορείς και εσύ ,άσχετα αν γελάς που τα βλέπεις…….
Η λέξη αριστερά –δεξιά που χρησιμοποιώ στο κείμενο ισχύει(παγκοσμίως για μηχανές) και είναι σωστή όταν καθόμαστε πάνω στην μηχανή μας και όχι όταν την βλέπουμε φάτσα-κάρτα.
Αγοράστε κλειδιά –κατσαβίδια -καρυδακοάλλεν –καρυδάκια καλής ποιότητας .
Θα χρειαστείτε 5-6 πανιά 40χ40 εκ
Γάντια για χασάπηδες μπλέ ,αντέχουν στα χημικά αρκετή ώρα
Γυάλινο μετρητή όγκου (5 ευρώ)
Τα μυτοτσίμπιδα είναι γιατί έκανα έλεγχο τα κουζινέττα τριβής
Σε πείσμα των καιρών δεν άλλαξα τσιμούχες (10 χρόνια οι ίδιες )
Το μπροστινό λύθηκε 14 φορές
Μύθος τα πολλά λεφτά και εργαλεία για να κάνετε κάτι τέτοιο
Προσπαθήστε να έχετε παρέα την πρώτη φορά
Τυπώστε από το part –list της Ducati το αναλυτικότατο σχεδιάγραμμα του εξαρτήματος που λύνετε (τα δείχνει όλα)
Μην φοβάστε για τίποτα έστω και αν δεν είστε μηχανολόγοι
Ο καλύτερος μάστορας είναι ο ιδιοκτήτης
Ο χρόνος εργασίας του συγκεκριμένου πονήματος είναι δύο ώρες το πολύ









Μην ξεχνάτε:
δεν πάω να κερδίσω χρήματα μόνον αλλά να μπω στην φαιά ουσία του κατασκευαστή της κούκλας μου ,κάθε λύσιμο(και μετατροπή) με κάνει σοφότερο και πιο ελεύθερο γιατί γνωρίζω ότι έχω ένα αδαμάντινο μπροστινό (και όχι μόνον).
Δυστυχώς η απόδοση στις αναρτήσεις πέφτει σιγά –σιγά με αποτέλεσμα να μην την καταλαβαίνει κανένας στην πορεία της πτώσης της ,όταν όμως την συντηρήσεις σωστά(και συχνά) τότε βλέπεις την μεγάλη διαφορά.
Τότε γίνεσαι και καλύτερος οδηγός γιατί πολύ απλά ξέρεις τι να ζητήσεις από το εργαλείο σου αλλά και τι να του δώσεις.
Η μεγαλύτερη χαρά μου σ’αυτήν την ζωή που ζω είναι (εν μέρει το έχω πετύχει) να βοηθήσω τους φίλους(λες) μου :
Να ξεπεράσουν τους φόβους τους
Να πιστέψουν στις δυνάμεις τους
Και να αγαπήσουν την μοτοσυκλέτα τους φιάχνοντάς την και συντηρώντας την .

Καλή επιτυχία σ’όλους


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:32 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
:thumbsup: :thumbsup:

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:38 
Χωρίς σύνδεση
Desmo Member
Desmo Member

Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Δημοσιεύσεις: 1064
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: Multistrada 1000S
Άλλη: Rambla 250
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:
Συνημμένο:
P2117925 (Large).JPG

Μην ξεχνάτε:
δεν πάω να κερδίσω χρήματα μόνον αλλά να μπω στην φαιά ουσία του κατασκευαστή της κούκλας μου ,κάθε λύσιμο(και μετατροπή) με κάνει σοφότερο και πιο ελεύθερο γιατί γνωρίζω ότι έχω ένα αδαμάντινο μπροστινό (και όχι μόνον).
Δυστυχώς η απόδοση στις αναρτήσεις πέφτει σιγά –σιγά με αποτέλεσμα να μην την καταλαβαίνει κανένας στην πορεία της πτώσης της ,όταν όμως την συντηρήσεις σωστά(και συχνά) τότε βλέπεις την μεγάλη διαφορά.
Τότε γίνεσαι και καλύτερος οδηγός γιατί πολύ απλά ξέρεις τι να ζητήσεις από το εργαλείο σου αλλά και τι να του δώσεις.
Η μεγαλύτερη χαρά μου σ’αυτήν την ζωή που ζω είναι (εν μέρει το έχω πετύχει) να βοηθήσω τους φίλους(λες) μου :
Να ξεπεράσουν τους φόβους τους
Να πιστέψουν στις δυνάμεις τους
Και να αγαπήσουν την μοτοσυκλέτα τους φιάχνοντάς την και συντηρώντας την .

Καλή επιτυχία σ’όλους


Σωστός.
Εύγε.
Μπράβο.
Πάντα τέτοια.
Άντε και σε video.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:41 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 09:15
Δημοσιεύσεις: 1506
Τοποθεσία: PATRA
Φύλο: Άντρας
Άλλη: APRILIA SXV 5.5
Mια ενσταση μονο φιλε Κωνσταντινε.....
Για την ποσοστητα λαδιου, μετραμε το υψος του λαδιου απο το πανω μερος της μπουκαλας, λογικα χωρις το ελατηριο μεσα (και τυχον ρυθμιστηρες αποσεβεσης).......

Ετσι μενουμε σιγουροι οτι και οι 2 μπουκαλες εχουν την ιδια ποσοτητα λαδιου μεσα..........

_________________
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS


Τελευταία επεξεργασία από bros400pgm και Παρ 13 Φεβ 2009, 18:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:42 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
αφού έπιασα και τελείωσα τα εμπρός έπιασα και τα πίσω αλλά σ'άυτά χρειάζεται να έχουμε έτοιμα τα ανταλακτικά τους για να αποφύγουμε μακροχρόνιες καθυστερήσεις:
Συνημμένο:
P2087908 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2087911 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2117912 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2117913 (Large).JPG
Συνημμένο:
P2117916 (Large).JPG


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:50 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
bros400pgm έγραψε:
Για την ποσοστητα λαδιου, μετραμε το υψος του λαδιου απο το πανω μερος της μπουκαλας, λογικα χωρις το ελατηριο μεσα (και τυχον ρυθμιστηρες αποσεβεσης).......


εξαρταται το πιρουνι

μερικα λενε να μετρησεις το υψος και αλλα λενε να μετρησεις τη ποσοτητα του λαδιου (με ή χωρις το ελατηριο μεσα)

εννοειται πως για το καθε μηχανακι κοιταμε το workshop manual για τετοιες λεπτομεριες (οπως για παραδειγμα η ποσοτητα που εγραψε ο Ing. Τυρλας για το λαδι σε καθε μπουκαλα, ειναι για το SS750 μονο και οχι για ολα τα SS :glimpse: )

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:53 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Σωστό είναι να μετράμε ύψος σε ρυθμιζόμενες ,,,,,,,αλλά αυτές είναι μη ρυθμιζόμενες.Για τις ρυθμιζόμενες κάνετε λίγο υπομονή όταν θα αλλάξω λάδια υδραυλικού στο 748 .

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:57 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 09:15
Δημοσιεύσεις: 1506
Τοποθεσία: PATRA
Φύλο: Άντρας
Άλλη: APRILIA SXV 5.5
ENGAKATS έγραψε:
εξαρταται το πιρουνι

μερικα λενε να μετρησεις το υψος και αλλα λενε να μετρησεις τη ποσοτητα του λαδιου (με ή χωρις το ελατηριο μεσα)


Και μερικα λενε και τα 2 :whistling: :whistling: :whistling:

Θεωρω ομως πιο λογικο να ελεγχω την σταθμη (θελει βεβαια καλο τρομπαρισμα πριν το μετρημα για να φυγει ολος ο αερας απο μεσα)

_________________
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:58 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Μοντάρισα και της 748 μου το πίσω
Συνημμένο:
P2117922 (Large).JPG



ε και ο καλός ο μάστορας τις θέλει και πλυμμένες μετά..........
Συνημμένο:
P2117927 (Large).JPG
....
Συνημμένο:
P2117928 (Large).JPG


Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή την δημοσίευση.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 18:59 
Χωρίς σύνδεση
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 17 Οκτ 2008, 09:19
Δημοσιεύσεις: 3786
Τοποθεσία: Βριλήσσια & Ηλιούπολη
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 749
Άλλη: CBX 750 MONTESA 414
bros400pgm έγραψε:
Mια ενσταση μονο φιλε Κωνσταντινε.....
Για την ποσοστητα λαδιου, μετραμε το υψος του λαδιου απο το πανω μερος της μπουκαλας, λογικα χωρις το ελατηριο μεσα (και τυχον ρυθμιστηρες αποσεβεσης).......

Ετσι μενουμε σιγουροι οτι και οι 2 μπουκαλες εχουν την ιδια ποσοτητα λαδιου μεσα..........



Υπάρχουν ¨μπουκάλες ¨ που δεν παίρνουν την ίδια ποσότητα λαδιού η μία με την άλλη . Αυτό προκύπτει από το τι μηχανισμούς ρύθμισης περιέχει η κάθε ¨μπουκάλα ¨ . Για παράδειγμα αναφέρω τις μπουκάλες του cbx , που στην μία έχουν τον μηχανισμό ρύθμισης του αντι ντάϊβ , και παίρνει , ( η συγκεκριμένη μπουκάλα ) , 30 cc , αν θυμάμαι καλά , λιγότερο λάδι , από την άλλη .

_________________
The Uncle Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 19:05 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Mr bros 400pgm αν διαβάσες προσεκτικά το κείμενο ,αφού λύνουμε το μπροστινό όλο και το κάνουμε θρύψαλλο και δεν έχει ίχνος λαδιού μέσα (και το ξαναμοντάρουμε)και έστω οτι ξέρουμε την ακριβή ποσότητα του λαδιού που θα βάλουμε μέσα γιατί να μετρήσουμε και ύψος ?????
Για τον αέρα που θα έχει το ρυθμιστικό του δεν ισχύει γιατί όταν βάζουμε λάδι η μπουκάλα είναι τερματισμένη κάτω ,και αν έχει αέρα θα τον διώξει το λάδι .

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 19:08 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Mr sakman την ποσότητα του λαδιού σε κάθε μπουκάλα στην δίνει ο κατασκευαστής και αυτήν βάζεις ακριβώς ,,που το πρόβλημα?????

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 19:15 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
bros400pgm έγραψε:Για την ποσοστητα λαδιου, μετραμε το υψος του λαδιου απο το πανω μερος της μπουκαλας, λογικα χωρις το ελατηριο μεσα (και τυχον ρυθμιστηρες αποσεβεσης).......

Έκανες ποτέ κάτι τέτοιο?????Οι ρυθμιστήρες και όλο το σύστημα απόσβεσης και ελατηρίου πιάνουν κάτω με βίδα που αν την βγάλεις τρέχουν τα λάδια κάτω ,τι μέτρημα θα κάνεις????Για νορμάλ πειρούνι λες η ανάποδο????

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 19:28 
Χωρίς σύνδεση
Full Member
Full Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36
Δημοσιεύσεις: 622
Τοποθεσία: Κερκυρα
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: ST4S
Άλλη: BMW R1100GS
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:
Σωστό είναι να μετράμε ύψος σε ρυθμιζόμενες ,,,,,,,αλλά αυτές είναι μη ρυθμιζόμενες.Για τις ρυθμιζόμενες κάνετε λίγο υπομονή όταν θα αλλάξω λάδια υδραυλικού στο 748 .




:thumbsup: Ωραίος !!!!!! πολύ χρήσιμο και κατατοπιστικό !!



το 748 έχει το showa με την επίστρωση TiN ???


Αναμένω , γιατί θέλω να κάνω αυτήν την δουλεία στο ST


:clap: :clap: :clap:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk


Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 19:45 
Χωρίς σύνδεση
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Δημοσιεύσεις: 8055
Τοποθεσία: Madrid - Spain
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: -Άλλη-
Άλλη: SS 1000ds Rt
taSOS έγραψε:
το 748 έχει το showa με την επίστρωση TiN ???

Αναμένω , γιατί θέλω να κάνω αυτήν την δουλεία στο ST

οχι αλλα και να ειχε, δεν ειναι το ιδιο με αυτο στο ST

μπορει να μοιαζουν απιστευτα απ'εξω, αλλα μεσα ειναι η διαφορα!

_________________
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 19:48 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Φιξαρισμένο είναι το αποσβεστικό του σε μερικά τελευταία μοντέλλα.Το αλλάζεις ,δεν επισκευάζεται(φυσίγγιο).

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 20:22 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 09:15
Δημοσιεύσεις: 1506
Τοποθεσία: PATRA
Φύλο: Άντρας
Άλλη: APRILIA SXV 5.5
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:
bros400pgm έγραψε:Για την ποσοστητα λαδιου, μετραμε το υψος του λαδιου απο το πανω μερος της μπουκαλας, λογικα χωρις το ελατηριο μεσα (και τυχον ρυθμιστηρες αποσεβεσης).......

Έκανες ποτέ κάτι τέτοιο?????Οι ρυθμιστήρες και όλο το σύστημα απόσβεσης και ελατηρίου πιάνουν κάτω με βίδα που αν την βγάλεις τρέχουν τα λάδια κάτω ,τι μέτρημα θα κάνεις????Για νορμάλ πειρούνι λες η ανάποδο????


Ρυθμιστες αποσβεσης δεν βρισκονται πανω, και ενεργουν με μια ραβδο?
Την ραβδο εννοαω............

_________________
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 20:24 
Χωρίς σύνδεση
Born Ducatista
Born Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μάιος 2008, 11:59
Δημοσιεύσεις: 2156
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Φύλο: Άντρας
Μηχανή: 748
Άλλη: 750SS
Ομοαξονικά βιδώνονται πάνω και κάτω για να έχουμε παλλινδρόμιση και λειτουργία απόσβεσης μέσω διαδρομής.

_________________
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr


Κορυφή 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: FRONT FORK SERVICE
 Δημοσίευση Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Φεβ 2009, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Ducatista
Ducatista
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 09:15
Δημοσιεύσεις: 1506
Τοποθεσία: PATRA
Φύλο: Άντρας
Άλλη: APRILIA SXV 5.5
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε:
Ομοαξονικά βιδώνονται πάνω και κάτω για να έχουμε παλλινδρόμιση και λειτουργία απόσβεσης μέσω διαδρομής.

:thumbsup: :thumbsup:

την ραβδο εννοω, εξω................
και σε οσα μηχανακια ειχα/εχω, ολα μιλανε για υψος λαδιου............

_________________
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS


Κορυφή 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 5 [ 108 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση


Sponsors Προσφορές Καταστημάτων
 

This page is in no way associated with Ducati.com, nor is it an entity of Ducati Motor Holding, S.p.A.
All messages posted within this bulletin board express the views of the author only, and the owners of the Ducatisti Forum (http://www.ducatisti.gr 2008 - )
will NOT be held responsible for the content of any message.

Ελληνική μετάφραση από το phpbb2.gr

Terms of Use | Όροι Χρήσης