Γιατί L2;

Όλα όσα θέλατε να μάθετε και ντρεπόσασταν να ρωτήσετε...

Συντονιστής: sue

D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Γιατί L2;

Δημοσίευση από D3§m02K »

Έχει συζητηθεί λίγο στο παρελθόν αλλά τόσο καιρό έχω ένα ερώτημα που με τριγυρίζει. . .

Image

Γιατί η διάταξη L2 (V2 περιεχόμενης γωνίας 90°) αποδεικνύεται καλύτερη στην πράξη από οποιαδήποτε άλλη V (~45° των Guzzi/Buell/Yamaha/Honda κ.ο.κ., 180° του Boxer και λοιπών);

Έχει να κάνει με τη στροφορμή του κινητήρα υποθέτω (διαμήκης τοποθέτηση VS εγκάρσια - βλ. MotoGuzzi/BMW) αλλά εμπεριστατωμένες απαντήσεις shall be highly appreciated. . . :)

Παίζει κι αυτό κάποιο ρόλο στην κορυφαία γεωμετρία και συμπεριφορά των "παιδιών" του Dr.T;

:popcorn:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος D3§m02K την Πέμ 09 Ιούλ 2009, 13:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
DESMODROMIC SVARTH

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από DESMODROMIC SVARTH »

Γιατί L2;


ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ..... :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ASLAN
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3137
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 21:55
Gender: Male
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη .

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από ASLAN »

2 ο ακριβης αριθμος κυλινδρων που χρειαζεσαι ,για μηχανη απο 70 εως 160 αλογα,1 κυλινδρος ειναι λιγος ,3 ή 4 περισευουν.
L στις 90 μοιρες και οχι V ,διαταξη που δεν παρουσιαζει κρανδασμους .
Νίκος.
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από D3§m02K »

DESMODROMIC SVARTH έγραψε: ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ..... :mrgreen: :mrgreen:
Κάτσε γιατί μπήκε ο Τύρλας. . . Μπας και μου πει γιατί γουστάρεις τόσο πολύ. . . εμπεριστατωμένα . . . :mrgreen:

. . . και κάποιος καλός moderator να το πάει στα "Τεχνικά" γιατί από :zep: το άνοιξα στα "Αξεσουάρ & Αναλώσιμα". . . :innocent2:
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από D3§m02K »

ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:2 ο ακριβης αριθμος κυλινδρων που χρειαζεσαι ,για μηχανη απο 70 εως 160 αλογα
Γιατί; :))
ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:1 κυλινδρος ειναι λιγος ,3 ή 4 περισευουν.
Γιατί; :))
ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:L στις 90 μοιρες και οχι V
Γιατί; :))
ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:διαταξη που δεν παρουσιαζει κρανδασμους .
Γιατί; :))
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από jks »

Εχουμε και λεμε..
εχοντας 4χρονους κινητηρες σημαινει οτι εχουμε 1 (ωφελιμο) χρονο εργου καθε 720 μοιρες.. σωστα ?


το πλεονεκτημα που εχει η L διαταξη εναντι του μποξερ η του παραλληλου δικυλινδρου ειναι οτι
στον L οταν το ενα εμβολο περναει απ'το Ανω Νεκρο Σημειο το αλλο εμβολο ειναι σε μια αλλη "φαση" πχ συμπιεση-εκτονωση κλπ
αρα σε μια διαρκεια 720 μοιρων τρως 2 "σπρωξιματα δυναμης" απ'το μοτερ σε αντιθεση με τις αλλες διαταξεις που δινουν 1 μετα παυση μετα ξανα 1 παυση κλπ κλπ...
βεβαια η 1 του μποξερ ειναι πιο δυνατη μιας και "κοπανανε" και τα 2 πιστονια το στροφαλο ενω σε εμας oι "σφυριες" ειναι απλωμενες
με αποτελεσμα αυτη τη χαρακτηριστηκη ροπακλα μολις ανοιξεις το γκαζι (τη γνωστη ducato-ροπη που κλεινει σπιτακια)



ΒBBΡΟΥΥΥΥΥΥΜΜΜΜΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΑΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
κλακλακλακλακλακλακλινκλινκλινκλιν



κλπ κλπ....
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από jks »

το ιδιο κολπο εχουν κανει με το D16RR ακριβως για να πετυχουν ροπο-αποδωση

η σειρα αναφλεξης ειναι 0-90-290-380-340 μοιρες...



δειτε διαφορα στροφαλο D16RR me VFR που ειναι V4 και τα 2...και θα καταλαβετε...
d16 crank .jpg
VFR crank .jpg
Δεν έχετε τα απαραίτητα δικαιώματα για να δείτε τα συνημμένα αρχεία σε αυτή τη δημοσίευση.
Άβαταρ μέλους
taSOS
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36
Gender: Male
Bike: Paul Smart
Other: BMW R1100GS
Τοποθεσία: Κερκυρα

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από taSOS »

Για μικρούς κυβισμούς , μέχρι 700 cc οι δυο κύλινδροι , είναι αρκετοί , το ιδανικό θερμοδυναμικα θεωρείται το 330 cc ανα κύλινδρο . Η Ducati μπορεί και είναι αξιόμαχη στα " χιλιαρια " και στο πρωτάθλημα SBK γιατί εχει bonus κυλινδρισμου ( 1200 cc εναντι 1000 cc) του ανταγωνισμου , συν της λιγότερες απώλειες λόγο του Desmo , ειδικά στις υψηλές στροφές που ειναι αναγκασμένος να γυρίζει ενας κινητήρας επιδόσεων . Ενα άλλο υπέρ του μεγάλου σε κυβικά κινητήρα , είναι οτι "αναγκαστικά" θα έχει μεγαλύτερη διαδρομή ( από έναν αντίστοιχο 4κυλινδρο) , κάτι που του χαρίζει πολύ πιο πλούσια καμπύλη ροπής στρέψης ( βέβαια χάνει σε εύρος στροφών ) . Με τον V2 διαμήκη , η στρομφορμη που παράγεται τείνει να προσθέτει "βαρος" στον εμπρός τροχό , κάτι που βοηθά στις γρήγορες επιταχύνσεις της μηχανής


:wsmile:
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;


Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Άβαταρ μέλους
taSOS
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36
Gender: Male
Bike: Paul Smart
Other: BMW R1100GS
Τοποθεσία: Κερκυρα

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από taSOS »

jks έγραψε:Εχουμε και λεμε..
εχοντας 4χρονους κινητηρες σημαινει οτι εχουμε 1 (ωφελιμο) χρονο εργου καθε 720 μοιρες.. σωστα ?


το πλεονεκτημα που εχει η L διαταξη εναντι του μποξερ η του παραλληλου δικυλινδρου ειναι οτι
στον L οταν το ενα εμβολο περναει απ'το Ανω Νεκρο Σημειο το αλλο εμβολο ειναι σε μια αλλη "φαση" πχ συμπιεση-εκτονωση κλπ
αρα σε μια διαρκεια 720 μοιρων τρως 2 "σπρωξιματα δυναμης" απ'το μοτερ σε αντιθεση με τις αλλες διαταξεις που δινουν 1 μετα παυση μετα ξανα 1 παυση κλπ κλπ...
βεβαια η 1 του μποξερ ειναι πιο δυνατη μιας και "κοπανανε" και τα 2 πιστονια το στροφαλο ενω σε εμας oι "σφυριες" ειναι απλωμενες
με αποτελεσμα αυτη τη χαρακτηριστηκη ροπακλα μολις ανοιξεις το γκαζι (τη γνωστη ducato-ροπη που κλεινει σπιτακια)



ΒBBΡΟΥΥΥΥΥΥΜΜΜΜΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΑΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
κλακλακλακλακλακλακλινκλινκλινκλιν



κλπ κλπ....


Η ροπή στρέψης είναι καθαρά φυσικό μέγεθος , δύναμη ( η πίεση των αερίων της καύσης ) Χ μήκος βραχίωνα ( όπου βραχίωνας το μήκος απο την εδραση του στροφάλου μέχρι την εδραση της μπιέλας του εμβόλου .... χονδρικα )


Ιπποδύναμη = ροπή Χ τις φορές στην μονάδα του χρόνου ( χονδρικα παλι :)) )
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;


Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από jks »

ε,
ας τα πει ο Τυρλας που τα ξερει καλυτερα !!!

δεν την εχουμε σπουδασει τη μηχανολογια hobby την εχουμε :mrgreen:



D3§m02K έγραψε: Το hole of jks θα σου χαλάσω άμα ανέβουμε πάνω με τα Monster. . . :bat:
το καλο που σου θελω εσενα ..μεσα προς τελη σεπτεβρη να εισαι ετοιμος απο λαστιχα - σερβις - φραγκα κλπ κλπ

θα σ'ανεβασω και με το τρειλερ για να μη μου κουραστεις! :mrgreen:
αντε γιατι πηραν πολυ αερα τα μυαλα σου απο τοτε που εβαλες την ελεινη ελαιοκαρινα! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από ENGAKATS »

jks έγραψε:το ιδιο κολπο εχουν κανει με το D16RR ακριβως για να πετυχουν ροπο-αποδωση

η σειρα αναφλεξης ειναι 0-90-290-380-340 μοιρες...



δειτε διαφορα στροφαλο D16RR me VFR που ειναι V4 και τα 2...και θα καταλαβετε...
d16 crank .jpg
VFR crank .jpg
Δεν ειπες ομως οτι τα VFR ειχαν διαφορετικα διαστηματα αναφλεξης αναλογως το μοντελο... :glimpse:
taSOS έγραψε:Με τον V2 διαμήκη , η στρομφορμη που παράγεται τείνει να προσθέτει "βαρος" στον εμπρός τροχό , κάτι που βοηθά στις γρήγορες επιταχύνσεις της μηχανής


:wsmile:
Ή καπου σε χανω ή κατι περιγραφεις λαθος...

Μηπως αναφερεσαι στη φορα περιστροφης του στροφαλου;;



Το εχω γραψει εδω και πολυυυυυυυυυυ καιρο και το εχω προτεινει και σε συγκεκριμενα ατομα αλλα βλεπω πως δεν με εχουν ακουσει.... :whistling: :whistling:: http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3894" onclick="window.open(this.href);return false;



ps.
εσεις οι 2 κυριουλες απο πανω προσεχετε μη σκισετε καμια ζαρτιερα...
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
taSOS
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 622
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 15:36
Gender: Male
Bike: Paul Smart
Other: BMW R1100GS
Τοποθεσία: Κερκυρα

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από taSOS »

ENGAKATS έγραψε:

Ή καπου σε χανω ή κατι περιγραφεις λαθος...

Μηπως αναφερεσαι στη φορα περιστροφης του στροφαλου;;




Ε ναι , φυσικά !!! εννοείται !!


( βασικά , και σε έναν Ι 4 , το ίδιο γίνεται ... :)) )
http://www.youtube.com/watch?v=5b4dzQ8L ... 6j--RXp6bk" onclick="window.open(this.href);return false;


Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου.
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από jks »

εννοειται πως αλλαζει η σειρα αναφλεξης στο vfr οι εδρασεις των μπιελων (aka κομβια) στο στροφαλο ειναι 180 αντικρυστες σε αντιθεση με του D16RR που εχουν μονο 70 μοιρες διαφορα...


τεσπα, αλλο ηθελα να σου πω εσενα Εγγλεζα Αρχικιουρια... εμεις να μη σκισουμε καννα καλσον?? χαχχαχαχα :zep:

μιλας εσυ που εχεις τρελλαθει στο διαβασμα, στη θεωρια, στις μοντες και τα συνεργεια... αχαχαχαχααα :mrgreen:

Ρε αρρωστε, ποτε ηταν η τελευταια φορα που πατησαν τα λαστιχα σου την Βρετανικη ασφαλτο ???? αφου βοβασαι να κυκλοφορησεις με τα αλατια που ριχνουν για τον παγο στους δρομους!! ουαχαχαχα (και καλα κανεις)
για να μην σε ρωτησω... ΠΙΣΤΑ ποτε μπηκες τελευταια φορα ????

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ακου να μην σκισουμε καννα καλσον...

Ελα να σε ΞΕΤΡΥΠΗΣΩ και εσενα ... εχω αρκετο νιτρομεθανιο για να κανονισω ολους σας! :mrgreen: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
jks
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 6068
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 01:26
Gender: Male
Bike: Monster 620
Other: SBK 848
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από jks »

ΑΣΧΕΤΟ με L2 αλλα διαβαστε και αυτο να παρετε ιδεα τι παιζει
οποιος ενδιαφερεται βεβαως βεβαιως...
εχει και ωραιες εικονες και σχεδιαγραμματα...
http://www.mrbike.gr/website/index.php/ ... CF%82.html" onclick="window.open(this.href);return false;
D3§m02K
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 7838
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 00:07

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από D3§m02K »

ENGAKATS έγραψε: Ή καπου σε χανω ή κατι περιγραφεις λαθος...

Μηπως αναφερεσαι στη φορα περιστροφης του στροφαλου;;
taSOS έγραψε:Ε ναι , φυσικά !!! εννοείται !!

( βασικά , και σε έναν Ι 4 , το ίδιο γίνεται ... :)) )
Ερώτηση επ'αυτού: Εκτός από τη φορά περιστροφής του στροφάλου, παίζει ρόλο και η διεύθυνση των δυνάμεων που παράγονται στον οριζόντιο κύλινδρο; Στον κάθετο δεν παίζει (ή κι αν παίζει αυτό θα είναι ακόμη πιο απειροελάχιστο) μιας και εξουδετερώνονται από το βάρος της μηχανής κι επειδή . . . εεεε . . . η μηχανή δεν μπορεί να κινηθεί στον κάθετο άξονα . . . τουλάχιστον προς το παρόν . . . :))
Άβαταρ μέλους
ENGAKATS
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 8055
Εγγραφή: Σάβ 22 Μαρ 2008, 20:58
Gender: Male
Other: SS 1000ds Rt
Τοποθεσία: Madrid - Spain

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από ENGAKATS »

taSOS έγραψε: Ε ναι , φυσικά !!! εννοείται !!


( βασικά , και σε έναν Ι 4 , το ίδιο γίνεται ... :)) )
Δεν εννοειται... Δεν ειχα καταλαβει καθολου τι ηθελες να πεις... :glimpse:

Και κατι ακομα: ΔΕΝ ριχνει βαρος πανω στον μπροστινο τροχο....

Αν βρεις μηχανακι με στροφαλο που γυρναει αναποδα (δεν θυμαμαι αν το πρασινοσκελετο του Svarth εχει τετοιο :think2:) κανε την εξης δοκιμη ενω ειναι ακομα στο σταντ: μαρσαρε και προσεξε προς τα πού τεινει να κινηθει η μηχανη. Κανε μετα το ιδιο με ενα αλλο μηχανακι με "κοινο" στροφαλο.... :whistling: :glimpse: :glimpse: :glimpse:

jks έγραψε:εννοειται πως αλλαζει η σειρα αναφλεξης στο vfr οι εδρασεις των μπιελων (aka κομβια) στο στροφαλο ειναι 180 αντικρυστες σε αντιθεση με του D16RR που εχουν μονο 70 μοιρες διαφορα...
Σου ξαναλεω πως δεν ειχαν ολα τα VFR μεταξυ τους τον ιδιο στροφαλο (ιδια διαφορα σε μοιρες μεταξυ των κομβιων). Ηταν απλα γενικη πληροφορια :cool:

jks έγραψε:τεσπα, αλλο ηθελα να σου πω εσενα Εγγλεζα Αρχικιουρια... εμεις να μη σκισουμε καννα καλσον?? χαχχαχαχα :zep:

μιλας εσυ που εχεις τρελλαθει στο διαβασμα, στη θεωρια, στις μοντες και τα συνεργεια... αχαχαχαχααα :mrgreen:

Ρε αρρωστε, ποτε ηταν η τελευταια φορα που πατησαν τα λαστιχα σου την Βρετανικη ασφαλτο ???? αφου βοβασαι να κυκλοφορησεις με τα αλατια που ριχνουν για τον παγο στους δρομους!! ουαχαχαχα (και καλα κανεις)
για να μην σε ρωτησω... ΠΙΣΤΑ ποτε μπηκες τελευταια φορα ????

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ακου να μην σκισουμε καννα καλσον...

Ελα να σε ΞΕΤΡΥΠΗΣΩ και εσενα ... εχω αρκετο νιτρομεθανιο για να κανονισω ολους σας! :mrgreen: :mrgreen:
Προσεχε γιατι κυκλοφορουν και εμφραγματα και στην ηλικια σου δεν θα ζοριζομουν και πολυ.... :whistling: :wsmile:

Πηγαινε τωρα να μαζεψεις τον ποντο που σου εφυγε μαζι με το αλλο κουλαδι απο πανω.... :tooth2:
ENGAKATS caminando por la vida Εικόνα
Άβαταρ μέλους
5os
Full Member
Full Member
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 10:12
Gender: Male
Bike: 1098R
Other: Beverly 250
Τοποθεσία: Χαλάνδρι

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από 5os »

καλά όλα τα παραπάνω αλλά βασικά εγώ γουστάρω L2 γιατί είναι στενός - και γουστάρω τα στενά μηχανάκια, κάνει υπέροχο θόρυβο και έχει ροπή από χαμηλά
Το αν ο L2 είναι ο ιδανικός για μοτοσυκλέτες χρήση πολύ συζήτηση και σίγουρα μπορούν να προκύψουν στέρεα επιχειρήματα για το αντίθετο (π.χ. γιατί τα GP είναι V4;) οπότε η συζήτηση το πιθανότερο είναι να ξεφύγει...
Το σημαντικότερο παίδες είναι ότι τον L2 τον γουστάρουμε τελεία και παύλα!
5os


ΦΟΙΒΟΣ
Άβαταρ μέλους
mostro620
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 4056
Εγγραφή: Τρί 01 Απρ 2008, 13:58

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από mostro620 »

Απο κάθε κινητήρα διάταξης V μόνο στην περίπτωση των 90 μοιρών οι παλινδρομικές δυνάμεις 1ης τάξεως ζυγοσταθμίζονται πολύ εύκολα σαν να είναι περιστρεφόμενες με την ανάρτηση κατάλληλου αντίβαρου στην προέκταση του στροφάλου.

Βέβαια παραμένουν οι όροι 2ας τάξεως (διπλάσια συχνότητα απο αυτήν που αντιστοιχεί στην ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα) ελεύθεροι που αντισταθμίζονται μόνο με χρήση αντικραδασμικών αξόνων.

Εμβολοφόρες Μηχανές Εσωτερικής Καύσεως - Ροή Δυνάμεων - Ζυγοστάθμιση - Ταλαντώσεις

Κωνσταντίνος Ρακόπουλος Καθηγητής Ε.Μ.Π. - Πλαίσιο 1986
Αλέξανδρος
Άβαταρ μέλους
Λύκος
R U a Ducatista?
R U a Ducatista?
Δημοσιεύσεις: 5604
Εγγραφή: Τετ 14 Ιαν 2009, 20:59
Gender: Male
Other: CB1300
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από Λύκος »

Eχω βαλει ενα σχετικο θεμα στο μπλογκ...

και ετοιμαστηκε και κειμενακι για το περιοδικο με το ιδιο θεμα... :whistling:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Ας αρχίσουμε από τα μειονεκτήματα που 'εχει ο κινητήρας που χρησιμοποιεί η φίρμα μας η κάποιοι άλλοι κατασκευαστές.....!!!!!!!!!!!
1)ξεχωριστές κεφαλές......ξεχωριστές κατεργασίες,μεγάλο κόστος...βάρος ...γιατί σε μονοκόματο εκκεντροφόρο έχουμε λιγότερα ρουλεμάν (αερόψυκτα),ένα μπλόκ κυλίνδρων...κ.λ.π.
Σε περίπτωση βλάβης όμως του μπλόκ σώνουμε το ένα αν χαλάσει το άλλο...
2)Το σχήμα μας L δεν βοηθάει στην τοποθέτηση και εργονομία των μαζών χωρίς να κάνουμε υποχωρήσεις.......σε μεταξόνια,μήκος ψαλιδιού,εξάτμηση,σέρβις κάθετου κυλίνδρου,προστασία οριζόντιου κυλίνδρου,διαδρομή μπροστινής ανάρτησης.
3)Η ροπή λόγω Desmo ξεχειλίζει για δεδομένο κυβισμό......αριθμό κυλίνδρων...αλλά ο όλος σχεδιασμός παραγωγής έργου πρέπει να βγεί στο δρόμο από το σύστημα μετάδοσης....η ροπή-ροπή ...αλλά και τα γρανάζια βαπορίσια....
δηλαδή μεγαλύτερα και βαρύτερα ρουλεμάν σασμάν ,φαρδύτερα και βαρύτερα γρανάζια ...(για να αντέχουν),άξονες που κατεργάζονται σχολαστικά και είναι ακριβοί...
4)Desmo ακριβό και πολύπλοκο(και βαρύ στα υγρόψυκτα)
5) Περιορισμός στο φιλτροκούτι (μέγεθος-σχήμα) και στην αυτονομία καυσίμου ένεκα μακρυών αυλών στην μέση του L.

Συνεχίζεται..............(με τα καλά μας)
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
Άβαταρ μέλους
dimitris848
Grown Ducatista
Grown Ducatista
Δημοσιεύσεις: 3853
Εγγραφή: Τρί 03 Φεβ 2009, 23:32
Gender: Male
Τοποθεσία: Αθήνα-Βύρωνας

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από dimitris848 »

:thumbsup: :cool: :respekt:
http://www.youtube.com/watch?v=s9Pto1YAAoc" onclick="window.open(this.href);return false;
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Τα καλά............
Σχήμα???... το καταλληλότερο...τόχουν όλοι οι κατασκευαστές σε διαφορετικές περιεχόμενες μοίρες.
Οι 90 μοίρες είναι για την εξάλειψη κραδασμών Α' τάξης....
Εχουμε όμως κραδασμούς Β' τάξης (διπλάσιας συχνότητας) που ναι μεν ενοχλούν αλλά δεν γίνεται αλλοιώς..
Απο την στιγμή που οι Α' τάξης εκλείπουν έχουμε την δυνατότητα να σφίξουμε τον κινητήρα στο πλαίσιο χωρίς παρέμβυσμα ,σταθερά , με αποτέλεσμα ο κινητήρας να είναι εντατό σημείο αναφοράς στο πλαίσιο συνεισφέροντας στην ακαμψία του συνόλου....
Μειονεκτήματα:
Πρέπει να γίνουν τα κάρτερ πολύ ισχυρά, δλδ χοντρά = βαριά
Συναρμογή κάρτερ (κάσσες) ανεφ φλάτζας ,προυπολογισμοί διαστολών ,πολλές βίδες συγκράτησης (για διαρροές).......και βάρος..
Το μέγα πλεονέκτημα σε σταθερή συναρμογή κινητήρα L -πλαισίου χωροδυκτιώματος είναι ή μονολιθικότητα εντάσεων διασποράς σε πλαίσιο-κινητήρα και η διακτινισμένη απόσβεσή τους .
Συνεχίζεται......
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
DESMODROMIC SVARTH

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από DESMODROMIC SVARTH »

Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ Κ.Κ.

Τα καλά............
Σχήμα???... το καταλληλότερο...τόχουν όλοι οι κατασκευαστές σε διαφορετικές περιεχόμενες μοίρες.
ΤΟ V, ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΒΑΝΟΥΝΕ ΣΕ 90 ΜΟΙΡΕΣ ΑΛΛΟΙ ΣΕ 60....ΑΛΛΟΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΜΟΙΡΕΣ...V ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ
Οι 90 μοίρες είναι για την εξάλειψη κραδασμών Α' τάξης....
AMA TO XEIΣ ΤΣΙ 90 ΜΟΙΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ...

Εχουμε όμως κραδασμούς Β' τάξης (διπλάσιας συχνότητας) που ναι μεν ενοχλούν αλλά δεν γίνεται αλλοιώς..
ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ, ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΜΟΥΜΕ..??

Απο την στιγμή που οι Α' τάξης εκλείπουν έχουμε την δυνατότητα να σφίξουμε τον κινητήρα στο πλαίσιο χωρίς παρέμβυσμα ,σταθερά , με αποτέλεσμα ο κινητήρας να είναι εντατό σημείο αναφοράς στο πλαίσιο συνεισφέροντας στην ακαμψία του συνόλου....
ΕΠΕΙΔΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΣΟΥ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΒΙΔΩΝΟΥΝΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡΙ ΚΑΤΕΥΤΕΊΑΝ ΣΤΟ ΣΑΣΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΚΑΙ ΒΙΔΕΣ, ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΓΙΝΕΤΑΙ ''ΕΝΑ ΣΩΜΑ'' ΜΕ ΤΟ ΣΑΣΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΥΡΟ....

Μειονεκτήματα:
Πρέπει να γίνουν τα κάρτερ πολύ ισχυρά, δλδ χοντρά = βαριά
ΓΙΑΥΤΟ ΤΑ ΚΑΡΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΤΣΟΚΟΙ ΓΙΑ ΤΣΟΥ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΤΣΟΥ ΑΛΛΟΥΣ....

Συναρμογή κάρτερ (κάσσες) ανεφ φλάτζας ,προυπολογισμοί διαστολών ,πολλές βίδες
συγκράτησης (για διαρροές).......και βάρος..
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΒΑΝΟΥΝΕ ΦΛΑΝΤΖΕΣ, ΚΟΛΛΑΝΕ ΤΣΙ ΚΑΣΕΣ ΚΑΤΕΥΤΕΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΝΟΥΝΕ ΠΟΛΛΕΣ ΒΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΧΤΟΥΝΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΟΞΩ.....

Το μέγα πλεονέκτημα σε σταθερή συναρμογή κινητήρα L -πλαισίου χωροδυκτιώματος είναι ή μονολιθικότητα εντάσεων διασποράς σε πλαίσιο-κινητήρα και η διακτινισμένη απόσβεσή τους .
Συνεχίζεται......
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΑΤΟΥ ΦΙΛΕ ΚΚ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡΙ ΑΠΑΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΣΟΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝΕ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟΔΥΚΤΙΩΜΑ ΠΟΥ ΤΣΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝΕ ΠΟΙΟ ΣΩΛΗΝΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΚΟΤΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΞΕΚΟΛΛΑΝΕ ΤΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ
:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Κωνσταντίνος Τύρλας
Born Ducatista
Born Ducatista
Δημοσιεύσεις: 2210
Εγγραφή: Δευ 26 Μάιος 2008, 11:59
Gender: Male
Bike: 999R
Other: 750SS
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από Κωνσταντίνος Τύρλας »

Σύνθετες δυνάμεις είναι οι δυνάμεις που (προ)υπολογίζονται με συνισταμένο άθροισμα πολλών άλλων δυνάμεων.
Η συνιστώσα είναι το αποτέλεσμα πολλών δυνάμεων (θετικών η αρνητικών) που αλληλοαναιρούμενες μας δίνουν την συνισταμένη ....πράγμα πολύ βασικό σε υπολογισμούς πλαισίων.
Απο την στιγμή που έχουμε τον κινητήρα μας σταθερό στο πλαίσιο ο ίδιος επιδρά θετικά στην απόσβεση των στρεβλώσεων που ξεκινάνε από την άκρη της πίσω ρόδας μας ....συνεχίζουν στο ψαλλίδι....απο εκεί στις κάσσες του κινητήρα....και απο αυτόν πάνε δεξιά-αριστερά -πάνω-κάτω.......και καταλήγουν στο άκρο της μπροστινής μας ρόδας........μέσα σε αυτήν την δαιδαλώδη διαδρομή οι εντάσεις αποσβαίνονται διακτινιζόμενες.
Kωνσταντίνος
" Κάλλιο ροκκάς και εντουράς παρά στρητάς και καρεκλάς "
info@sgstudio.gr
www.sgstudio.gr
tam
Desmo Member
Desmo Member
Δημοσιεύσεις: 1072
Εγγραφή: Τετ 02 Απρ 2008, 12:39
Gender: Male
Bike: 916
Other: Rambla 250
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Γιατί L2;

Δημοσίευση από tam »

Όταν λες διακτινιζόμενες,υποθέτω εννοείς ακτινικά.
Είναι η κατανομή αυτή ομοιόμορφη ή έχει προτίμηση σε κάποιες συγκεκριμένες κατευθύνσεις;
Επίσης οι κραδασμοί υψηλότερων τάξεων (υποθέτω οι μη γραμμικοί όροι) από ποιες
παραμέτρους εξατρώνται χοντρικά;
Α,και κάτι άλλο.Δε ξέρω τι λέτε εσείς για το VFR,πάντως το 800Vtec έχει φανταστικό ήχο
και ειδικά πάνω από τις 7000rpm (και καταπληκτικά φρένα).
Απάντηση