Σελίδα 1 από 3

Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 14:17
από D3§m02K
Έχει συζητηθεί λίγο στο παρελθόν αλλά τόσο καιρό έχω ένα ερώτημα που με τριγυρίζει. . .

Image

Γιατί η διάταξη L2 (V2 περιεχόμενης γωνίας 90°) αποδεικνύεται καλύτερη στην πράξη από οποιαδήποτε άλλη V (~45° των Guzzi/Buell/Yamaha/Honda κ.ο.κ., 180° του Boxer και λοιπών);

Έχει να κάνει με τη στροφορμή του κινητήρα υποθέτω (διαμήκης τοποθέτηση VS εγκάρσια - βλ. MotoGuzzi/BMW) αλλά εμπεριστατωμένες απαντήσεις shall be highly appreciated. . . :)

Παίζει κι αυτό κάποιο ρόλο στην κορυφαία γεωμετρία και συμπεριφορά των "παιδιών" του Dr.T;

:popcorn:

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 14:20
από DESMODROMIC SVARTH
Γιατί L2;


ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ..... :mrgreen: :mrgreen:

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 14:26
από ASLAN
2 ο ακριβης αριθμος κυλινδρων που χρειαζεσαι ,για μηχανη απο 70 εως 160 αλογα,1 κυλινδρος ειναι λιγος ,3 ή 4 περισευουν.
L στις 90 μοιρες και οχι V ,διαταξη που δεν παρουσιαζει κρανδασμους .

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 14:32
από D3§m02K
DESMODROMIC SVARTH έγραψε: ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ..... :mrgreen: :mrgreen:
Κάτσε γιατί μπήκε ο Τύρλας. . . Μπας και μου πει γιατί γουστάρεις τόσο πολύ. . . εμπεριστατωμένα . . . :mrgreen:

. . . και κάποιος καλός moderator να το πάει στα "Τεχνικά" γιατί από :zep: το άνοιξα στα "Αξεσουάρ & Αναλώσιμα". . . :innocent2:

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 14:40
από D3§m02K
ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:2 ο ακριβης αριθμος κυλινδρων που χρειαζεσαι ,για μηχανη απο 70 εως 160 αλογα
Γιατί; :))
ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:1 κυλινδρος ειναι λιγος ,3 ή 4 περισευουν.
Γιατί; :))
ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:L στις 90 μοιρες και οχι V
Γιατί; :))
ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ έγραψε:διαταξη που δεν παρουσιαζει κρανδασμους .
Γιατί; :))

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 14:44
από jks
Εχουμε και λεμε..
εχοντας 4χρονους κινητηρες σημαινει οτι εχουμε 1 (ωφελιμο) χρονο εργου καθε 720 μοιρες.. σωστα ?


το πλεονεκτημα που εχει η L διαταξη εναντι του μποξερ η του παραλληλου δικυλινδρου ειναι οτι
στον L οταν το ενα εμβολο περναει απ'το Ανω Νεκρο Σημειο το αλλο εμβολο ειναι σε μια αλλη "φαση" πχ συμπιεση-εκτονωση κλπ
αρα σε μια διαρκεια 720 μοιρων τρως 2 "σπρωξιματα δυναμης" απ'το μοτερ σε αντιθεση με τις αλλες διαταξεις που δινουν 1 μετα παυση μετα ξανα 1 παυση κλπ κλπ...
βεβαια η 1 του μποξερ ειναι πιο δυνατη μιας και "κοπανανε" και τα 2 πιστονια το στροφαλο ενω σε εμας oι "σφυριες" ειναι απλωμενες
με αποτελεσμα αυτη τη χαρακτηριστηκη ροπακλα μολις ανοιξεις το γκαζι (τη γνωστη ducato-ροπη που κλεινει σπιτακια)



ΒBBΡΟΥΥΥΥΥΥΜΜΜΜΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΑΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
κλακλακλακλακλακλακλινκλινκλινκλιν



κλπ κλπ....

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 14:50
από jks
το ιδιο κολπο εχουν κανει με το D16RR ακριβως για να πετυχουν ροπο-αποδωση

η σειρα αναφλεξης ειναι 0-90-290-380-340 μοιρες...



δειτε διαφορα στροφαλο D16RR me VFR που ειναι V4 και τα 2...και θα καταλαβετε...
d16 crank .jpg
VFR crank .jpg

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 14:54
από taSOS
Για μικρούς κυβισμούς , μέχρι 700 cc οι δυο κύλινδροι , είναι αρκετοί , το ιδανικό θερμοδυναμικα θεωρείται το 330 cc ανα κύλινδρο . Η Ducati μπορεί και είναι αξιόμαχη στα " χιλιαρια " και στο πρωτάθλημα SBK γιατί εχει bonus κυλινδρισμου ( 1200 cc εναντι 1000 cc) του ανταγωνισμου , συν της λιγότερες απώλειες λόγο του Desmo , ειδικά στις υψηλές στροφές που ειναι αναγκασμένος να γυρίζει ενας κινητήρας επιδόσεων . Ενα άλλο υπέρ του μεγάλου σε κυβικά κινητήρα , είναι οτι "αναγκαστικά" θα έχει μεγαλύτερη διαδρομή ( από έναν αντίστοιχο 4κυλινδρο) , κάτι που του χαρίζει πολύ πιο πλούσια καμπύλη ροπής στρέψης ( βέβαια χάνει σε εύρος στροφών ) . Με τον V2 διαμήκη , η στρομφορμη που παράγεται τείνει να προσθέτει "βαρος" στον εμπρός τροχό , κάτι που βοηθά στις γρήγορες επιταχύνσεις της μηχανής


:wsmile:

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 15:03
από taSOS
jks έγραψε:Εχουμε και λεμε..
εχοντας 4χρονους κινητηρες σημαινει οτι εχουμε 1 (ωφελιμο) χρονο εργου καθε 720 μοιρες.. σωστα ?


το πλεονεκτημα που εχει η L διαταξη εναντι του μποξερ η του παραλληλου δικυλινδρου ειναι οτι
στον L οταν το ενα εμβολο περναει απ'το Ανω Νεκρο Σημειο το αλλο εμβολο ειναι σε μια αλλη "φαση" πχ συμπιεση-εκτονωση κλπ
αρα σε μια διαρκεια 720 μοιρων τρως 2 "σπρωξιματα δυναμης" απ'το μοτερ σε αντιθεση με τις αλλες διαταξεις που δινουν 1 μετα παυση μετα ξανα 1 παυση κλπ κλπ...
βεβαια η 1 του μποξερ ειναι πιο δυνατη μιας και "κοπανανε" και τα 2 πιστονια το στροφαλο ενω σε εμας oι "σφυριες" ειναι απλωμενες
με αποτελεσμα αυτη τη χαρακτηριστηκη ροπακλα μολις ανοιξεις το γκαζι (τη γνωστη ducato-ροπη που κλεινει σπιτακια)



ΒBBΡΟΥΥΥΥΥΥΜΜΜΜΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΑΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
κλακλακλακλακλακλακλινκλινκλινκλιν



κλπ κλπ....


Η ροπή στρέψης είναι καθαρά φυσικό μέγεθος , δύναμη ( η πίεση των αερίων της καύσης ) Χ μήκος βραχίωνα ( όπου βραχίωνας το μήκος απο την εδραση του στροφάλου μέχρι την εδραση της μπιέλας του εμβόλου .... χονδρικα )


Ιπποδύναμη = ροπή Χ τις φορές στην μονάδα του χρόνου ( χονδρικα παλι :)) )

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 15:17
από jks
ε,
ας τα πει ο Τυρλας που τα ξερει καλυτερα !!!

δεν την εχουμε σπουδασει τη μηχανολογια hobby την εχουμε :mrgreen:



D3§m02K έγραψε: Το hole of jks θα σου χαλάσω άμα ανέβουμε πάνω με τα Monster. . . :bat:
το καλο που σου θελω εσενα ..μεσα προς τελη σεπτεβρη να εισαι ετοιμος απο λαστιχα - σερβις - φραγκα κλπ κλπ

θα σ'ανεβασω και με το τρειλερ για να μη μου κουραστεις! :mrgreen:
αντε γιατι πηραν πολυ αερα τα μυαλα σου απο τοτε που εβαλες την ελεινη ελαιοκαρινα! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 15:23
από ENGAKATS
jks έγραψε:το ιδιο κολπο εχουν κανει με το D16RR ακριβως για να πετυχουν ροπο-αποδωση

η σειρα αναφλεξης ειναι 0-90-290-380-340 μοιρες...



δειτε διαφορα στροφαλο D16RR me VFR που ειναι V4 και τα 2...και θα καταλαβετε...
d16 crank .jpg
VFR crank .jpg
Δεν ειπες ομως οτι τα VFR ειχαν διαφορετικα διαστηματα αναφλεξης αναλογως το μοντελο... :glimpse:
taSOS έγραψε:Με τον V2 διαμήκη , η στρομφορμη που παράγεται τείνει να προσθέτει "βαρος" στον εμπρός τροχό , κάτι που βοηθά στις γρήγορες επιταχύνσεις της μηχανής


:wsmile:
Ή καπου σε χανω ή κατι περιγραφεις λαθος...

Μηπως αναφερεσαι στη φορα περιστροφης του στροφαλου;;



Το εχω γραψει εδω και πολυυυυυυυυυυ καιρο και το εχω προτεινει και σε συγκεκριμενα ατομα αλλα βλεπω πως δεν με εχουν ακουσει.... :whistling: :whistling:: http://www.ducatisti.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=3894" onclick="window.open(this.href);return false;



ps.
εσεις οι 2 κυριουλες απο πανω προσεχετε μη σκισετε καμια ζαρτιερα...

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 15:33
από taSOS
ENGAKATS έγραψε:

Ή καπου σε χανω ή κατι περιγραφεις λαθος...

Μηπως αναφερεσαι στη φορα περιστροφης του στροφαλου;;




Ε ναι , φυσικά !!! εννοείται !!


( βασικά , και σε έναν Ι 4 , το ίδιο γίνεται ... :)) )

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 15:37
από jks
εννοειται πως αλλαζει η σειρα αναφλεξης στο vfr οι εδρασεις των μπιελων (aka κομβια) στο στροφαλο ειναι 180 αντικρυστες σε αντιθεση με του D16RR που εχουν μονο 70 μοιρες διαφορα...


τεσπα, αλλο ηθελα να σου πω εσενα Εγγλεζα Αρχικιουρια... εμεις να μη σκισουμε καννα καλσον?? χαχχαχαχα :zep:

μιλας εσυ που εχεις τρελλαθει στο διαβασμα, στη θεωρια, στις μοντες και τα συνεργεια... αχαχαχαχααα :mrgreen:

Ρε αρρωστε, ποτε ηταν η τελευταια φορα που πατησαν τα λαστιχα σου την Βρετανικη ασφαλτο ???? αφου βοβασαι να κυκλοφορησεις με τα αλατια που ριχνουν για τον παγο στους δρομους!! ουαχαχαχα (και καλα κανεις)
για να μην σε ρωτησω... ΠΙΣΤΑ ποτε μπηκες τελευταια φορα ????

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ακου να μην σκισουμε καννα καλσον...

Ελα να σε ΞΕΤΡΥΠΗΣΩ και εσενα ... εχω αρκετο νιτρομεθανιο για να κανονισω ολους σας! :mrgreen: :mrgreen:

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 15:39
από jks
ΑΣΧΕΤΟ με L2 αλλα διαβαστε και αυτο να παρετε ιδεα τι παιζει
οποιος ενδιαφερεται βεβαως βεβαιως...
εχει και ωραιες εικονες και σχεδιαγραμματα...
http://www.mrbike.gr/website/index.php/ ... CF%82.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 15:44
από D3§m02K
ENGAKATS έγραψε: Ή καπου σε χανω ή κατι περιγραφεις λαθος...

Μηπως αναφερεσαι στη φορα περιστροφης του στροφαλου;;
taSOS έγραψε:Ε ναι , φυσικά !!! εννοείται !!

( βασικά , και σε έναν Ι 4 , το ίδιο γίνεται ... :)) )
Ερώτηση επ'αυτού: Εκτός από τη φορά περιστροφής του στροφάλου, παίζει ρόλο και η διεύθυνση των δυνάμεων που παράγονται στον οριζόντιο κύλινδρο; Στον κάθετο δεν παίζει (ή κι αν παίζει αυτό θα είναι ακόμη πιο απειροελάχιστο) μιας και εξουδετερώνονται από το βάρος της μηχανής κι επειδή . . . εεεε . . . η μηχανή δεν μπορεί να κινηθεί στον κάθετο άξονα . . . τουλάχιστον προς το παρόν . . . :))

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 15:47
από ENGAKATS
taSOS έγραψε: Ε ναι , φυσικά !!! εννοείται !!


( βασικά , και σε έναν Ι 4 , το ίδιο γίνεται ... :)) )
Δεν εννοειται... Δεν ειχα καταλαβει καθολου τι ηθελες να πεις... :glimpse:

Και κατι ακομα: ΔΕΝ ριχνει βαρος πανω στον μπροστινο τροχο....

Αν βρεις μηχανακι με στροφαλο που γυρναει αναποδα (δεν θυμαμαι αν το πρασινοσκελετο του Svarth εχει τετοιο :think2:) κανε την εξης δοκιμη ενω ειναι ακομα στο σταντ: μαρσαρε και προσεξε προς τα πού τεινει να κινηθει η μηχανη. Κανε μετα το ιδιο με ενα αλλο μηχανακι με "κοινο" στροφαλο.... :whistling: :glimpse: :glimpse: :glimpse:

jks έγραψε:εννοειται πως αλλαζει η σειρα αναφλεξης στο vfr οι εδρασεις των μπιελων (aka κομβια) στο στροφαλο ειναι 180 αντικρυστες σε αντιθεση με του D16RR που εχουν μονο 70 μοιρες διαφορα...
Σου ξαναλεω πως δεν ειχαν ολα τα VFR μεταξυ τους τον ιδιο στροφαλο (ιδια διαφορα σε μοιρες μεταξυ των κομβιων). Ηταν απλα γενικη πληροφορια :cool:

jks έγραψε:τεσπα, αλλο ηθελα να σου πω εσενα Εγγλεζα Αρχικιουρια... εμεις να μη σκισουμε καννα καλσον?? χαχχαχαχα :zep:

μιλας εσυ που εχεις τρελλαθει στο διαβασμα, στη θεωρια, στις μοντες και τα συνεργεια... αχαχαχαχααα :mrgreen:

Ρε αρρωστε, ποτε ηταν η τελευταια φορα που πατησαν τα λαστιχα σου την Βρετανικη ασφαλτο ???? αφου βοβασαι να κυκλοφορησεις με τα αλατια που ριχνουν για τον παγο στους δρομους!! ουαχαχαχα (και καλα κανεις)
για να μην σε ρωτησω... ΠΙΣΤΑ ποτε μπηκες τελευταια φορα ????

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ακου να μην σκισουμε καννα καλσον...

Ελα να σε ΞΕΤΡΥΠΗΣΩ και εσενα ... εχω αρκετο νιτρομεθανιο για να κανονισω ολους σας! :mrgreen: :mrgreen:
Προσεχε γιατι κυκλοφορουν και εμφραγματα και στην ηλικια σου δεν θα ζοριζομουν και πολυ.... :whistling: :wsmile:

Πηγαινε τωρα να μαζεψεις τον ποντο που σου εφυγε μαζι με το αλλο κουλαδι απο πανω.... :tooth2:

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 20:53
από 5os
καλά όλα τα παραπάνω αλλά βασικά εγώ γουστάρω L2 γιατί είναι στενός - και γουστάρω τα στενά μηχανάκια, κάνει υπέροχο θόρυβο και έχει ροπή από χαμηλά
Το αν ο L2 είναι ο ιδανικός για μοτοσυκλέτες χρήση πολύ συζήτηση και σίγουρα μπορούν να προκύψουν στέρεα επιχειρήματα για το αντίθετο (π.χ. γιατί τα GP είναι V4;) οπότε η συζήτηση το πιθανότερο είναι να ξεφύγει...
Το σημαντικότερο παίδες είναι ότι τον L2 τον γουστάρουμε τελεία και παύλα!

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 22:35
από mostro620
Απο κάθε κινητήρα διάταξης V μόνο στην περίπτωση των 90 μοιρών οι παλινδρομικές δυνάμεις 1ης τάξεως ζυγοσταθμίζονται πολύ εύκολα σαν να είναι περιστρεφόμενες με την ανάρτηση κατάλληλου αντίβαρου στην προέκταση του στροφάλου.

Βέβαια παραμένουν οι όροι 2ας τάξεως (διπλάσια συχνότητα απο αυτήν που αντιστοιχεί στην ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα) ελεύθεροι που αντισταθμίζονται μόνο με χρήση αντικραδασμικών αξόνων.

Εμβολοφόρες Μηχανές Εσωτερικής Καύσεως - Ροή Δυνάμεων - Ζυγοστάθμιση - Ταλαντώσεις

Κωνσταντίνος Ρακόπουλος Καθηγητής Ε.Μ.Π. - Πλαίσιο 1986

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Ιούλ 2009, 10:22
από Λύκος
Eχω βαλει ενα σχετικο θεμα στο μπλογκ...

και ετοιμαστηκε και κειμενακι για το περιοδικο με το ιδιο θεμα... :whistling:

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Ιούλ 2009, 10:47
από Κωνσταντίνος Τύρλας
Ας αρχίσουμε από τα μειονεκτήματα που 'εχει ο κινητήρας που χρησιμοποιεί η φίρμα μας η κάποιοι άλλοι κατασκευαστές.....!!!!!!!!!!!
1)ξεχωριστές κεφαλές......ξεχωριστές κατεργασίες,μεγάλο κόστος...βάρος ...γιατί σε μονοκόματο εκκεντροφόρο έχουμε λιγότερα ρουλεμάν (αερόψυκτα),ένα μπλόκ κυλίνδρων...κ.λ.π.
Σε περίπτωση βλάβης όμως του μπλόκ σώνουμε το ένα αν χαλάσει το άλλο...
2)Το σχήμα μας L δεν βοηθάει στην τοποθέτηση και εργονομία των μαζών χωρίς να κάνουμε υποχωρήσεις.......σε μεταξόνια,μήκος ψαλιδιού,εξάτμηση,σέρβις κάθετου κυλίνδρου,προστασία οριζόντιου κυλίνδρου,διαδρομή μπροστινής ανάρτησης.
3)Η ροπή λόγω Desmo ξεχειλίζει για δεδομένο κυβισμό......αριθμό κυλίνδρων...αλλά ο όλος σχεδιασμός παραγωγής έργου πρέπει να βγεί στο δρόμο από το σύστημα μετάδοσης....η ροπή-ροπή ...αλλά και τα γρανάζια βαπορίσια....
δηλαδή μεγαλύτερα και βαρύτερα ρουλεμάν σασμάν ,φαρδύτερα και βαρύτερα γρανάζια ...(για να αντέχουν),άξονες που κατεργάζονται σχολαστικά και είναι ακριβοί...
4)Desmo ακριβό και πολύπλοκο(και βαρύ στα υγρόψυκτα)
5) Περιορισμός στο φιλτροκούτι (μέγεθος-σχήμα) και στην αυτονομία καυσίμου ένεκα μακρυών αυλών στην μέση του L.

Συνεχίζεται..............(με τα καλά μας)

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Ιούλ 2009, 13:47
από dimitris848
:thumbsup: :cool: :respekt:

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Ιούλ 2009, 14:09
από Κωνσταντίνος Τύρλας
Τα καλά............
Σχήμα???... το καταλληλότερο...τόχουν όλοι οι κατασκευαστές σε διαφορετικές περιεχόμενες μοίρες.
Οι 90 μοίρες είναι για την εξάλειψη κραδασμών Α' τάξης....
Εχουμε όμως κραδασμούς Β' τάξης (διπλάσιας συχνότητας) που ναι μεν ενοχλούν αλλά δεν γίνεται αλλοιώς..
Απο την στιγμή που οι Α' τάξης εκλείπουν έχουμε την δυνατότητα να σφίξουμε τον κινητήρα στο πλαίσιο χωρίς παρέμβυσμα ,σταθερά , με αποτέλεσμα ο κινητήρας να είναι εντατό σημείο αναφοράς στο πλαίσιο συνεισφέροντας στην ακαμψία του συνόλου....
Μειονεκτήματα:
Πρέπει να γίνουν τα κάρτερ πολύ ισχυρά, δλδ χοντρά = βαριά
Συναρμογή κάρτερ (κάσσες) ανεφ φλάτζας ,προυπολογισμοί διαστολών ,πολλές βίδες συγκράτησης (για διαρροές).......και βάρος..
Το μέγα πλεονέκτημα σε σταθερή συναρμογή κινητήρα L -πλαισίου χωροδυκτιώματος είναι ή μονολιθικότητα εντάσεων διασποράς σε πλαίσιο-κινητήρα και η διακτινισμένη απόσβεσή τους .
Συνεχίζεται......

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Ιούλ 2009, 14:36
από DESMODROMIC SVARTH
Κωνσταντίνος Τύρλας έγραψε: ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ ΤΗΣ ΟΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ Κ.Κ.

Τα καλά............
Σχήμα???... το καταλληλότερο...τόχουν όλοι οι κατασκευαστές σε διαφορετικές περιεχόμενες μοίρες.
ΤΟ V, ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΒΑΝΟΥΝΕ ΣΕ 90 ΜΟΙΡΕΣ ΑΛΛΟΙ ΣΕ 60....ΑΛΛΟΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΜΟΙΡΕΣ...V ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ
Οι 90 μοίρες είναι για την εξάλειψη κραδασμών Α' τάξης....
AMA TO XEIΣ ΤΣΙ 90 ΜΟΙΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ...

Εχουμε όμως κραδασμούς Β' τάξης (διπλάσιας συχνότητας) που ναι μεν ενοχλούν αλλά δεν γίνεται αλλοιώς..
ΕΧΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ, ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΜΟΥΜΕ..??

Απο την στιγμή που οι Α' τάξης εκλείπουν έχουμε την δυνατότητα να σφίξουμε τον κινητήρα στο πλαίσιο χωρίς παρέμβυσμα ,σταθερά , με αποτέλεσμα ο κινητήρας να είναι εντατό σημείο αναφοράς στο πλαίσιο συνεισφέροντας στην ακαμψία του συνόλου....
ΕΠΕΙΔΗΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΣΟΥ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΒΙΔΩΝΟΥΝΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡΙ ΚΑΤΕΥΤΕΊΑΝ ΣΤΟ ΣΑΣΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ ΚΑΙ ΒΙΔΕΣ, ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΓΙΝΕΤΑΙ ''ΕΝΑ ΣΩΜΑ'' ΜΕ ΤΟ ΣΑΣΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΥΡΟ....

Μειονεκτήματα:
Πρέπει να γίνουν τα κάρτερ πολύ ισχυρά, δλδ χοντρά = βαριά
ΓΙΑΥΤΟ ΤΑ ΚΑΡΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΤΣΟΚΟΙ ΓΙΑ ΤΣΟΥ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΤΣΟΥ ΑΛΛΟΥΣ....

Συναρμογή κάρτερ (κάσσες) ανεφ φλάτζας ,προυπολογισμοί διαστολών ,πολλές βίδες
συγκράτησης (για διαρροές).......και βάρος..
ΕΠΕΙΔΗ ΔΕ ΒΑΝΟΥΝΕ ΦΛΑΝΤΖΕΣ, ΚΟΛΛΑΝΕ ΤΣΙ ΚΑΣΕΣ ΚΑΤΕΥΤΕΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΝΟΥΝΕ ΠΟΛΛΕΣ ΒΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΧΤΟΥΝΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΟΞΩ.....

Το μέγα πλεονέκτημα σε σταθερή συναρμογή κινητήρα L -πλαισίου χωροδυκτιώματος είναι ή μονολιθικότητα εντάσεων διασποράς σε πλαίσιο-κινητήρα και η διακτινισμένη απόσβεσή τους .
Συνεχίζεται......
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΑΤΟΥ ΦΙΛΕ ΚΚ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡΙ ΑΠΑΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΣΟΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΡΑΔΑΣΜΟΙ ΦΕΥΓΟΥΝΕ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟΔΥΚΤΙΩΜΑ ΠΟΥ ΤΣΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝΕ ΠΟΙΟ ΣΩΛΗΝΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΚΟΤΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΞΕΚΟΛΛΑΝΕ ΤΑ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΣΟΥ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ
:mrgreen:

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Ιούλ 2009, 14:40
από Κωνσταντίνος Τύρλας
Σύνθετες δυνάμεις είναι οι δυνάμεις που (προ)υπολογίζονται με συνισταμένο άθροισμα πολλών άλλων δυνάμεων.
Η συνιστώσα είναι το αποτέλεσμα πολλών δυνάμεων (θετικών η αρνητικών) που αλληλοαναιρούμενες μας δίνουν την συνισταμένη ....πράγμα πολύ βασικό σε υπολογισμούς πλαισίων.
Απο την στιγμή που έχουμε τον κινητήρα μας σταθερό στο πλαίσιο ο ίδιος επιδρά θετικά στην απόσβεση των στρεβλώσεων που ξεκινάνε από την άκρη της πίσω ρόδας μας ....συνεχίζουν στο ψαλλίδι....απο εκεί στις κάσσες του κινητήρα....και απο αυτόν πάνε δεξιά-αριστερά -πάνω-κάτω.......και καταλήγουν στο άκρο της μπροστινής μας ρόδας........μέσα σε αυτήν την δαιδαλώδη διαδρομή οι εντάσεις αποσβαίνονται διακτινιζόμενες.

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Παρ 10 Ιούλ 2009, 15:58
από tam
Όταν λες διακτινιζόμενες,υποθέτω εννοείς ακτινικά.
Είναι η κατανομή αυτή ομοιόμορφη ή έχει προτίμηση σε κάποιες συγκεκριμένες κατευθύνσεις;
Επίσης οι κραδασμοί υψηλότερων τάξεων (υποθέτω οι μη γραμμικοί όροι) από ποιες
παραμέτρους εξατρώνται χοντρικά;
Α,και κάτι άλλο.Δε ξέρω τι λέτε εσείς για το VFR,πάντως το 800Vtec έχει φανταστικό ήχο
και ειδικά πάνω από τις 7000rpm (και καταπληκτικά φρένα).