Σελίδα 3 από 3

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Αύγ 2009, 22:02
από delta1098
να εβγαζε τα ιδια στις 4000 απλα δεν παιζει και μιην ξεχνας ο πιο ευκολος τροπος να παρεις αλογα ειναι μεσω στροφαρισματος
ααααα και κατι αλλο ο μονος λογος που η yamaha με το Ι4 στεκεται ακομα ειναι ο ασυμετρος στροφαλος και το πιο σημαντικο ο rossi που την εξελιξε και την οδηγαει,οποιαδηποτε αλλη προσπαθεια Ι4 σε τετοιο επιπεδο ειναι καταδικασμενη.

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Αύγ 2009, 22:24
από Λύκος
Ολοι πιστευω οτι εχουν περιθωρια ακομα, απλα ο Ι4 ειναι καιρο στο κουρμπετι και θελει ενα γερο διαλλειμα... αν και φοβαμαι οτι τα ηλεκτρικα θα σαρωσουν επομενες γενιες και μακαρι να βγω ψευτης...

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Αύγ 2009, 22:25
από tam
Καλά τα λες ορέ Δημήτρη.

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Αύγ 2009, 23:24
από ASLAN
Ολα καλα , αλλα οτι αφορα τα moto gp και τα sbk η τεχνολογια που παιζει ειναι τρελη και πολυ μακρια απο την δικη μας πραγματικοτητα ,καλυτερο μοτερ για εμας απλα δεν υπαρχει ,ειναι καθαρα προσωπικο γουστο του καθενος ,αλλος γουσταρει τρελο στροφαρισμα και 160 αλογα στις 14000 στροφες ,αλλος στενη μηχανη ,μονο V2 δηλαδη ,ροπη χαμηλα κτλ ,αυτα εαν μπορεις να εχεις μονο μια μηχανη ,κανεις και τις επιλογες σου αναλογα τα τις προτεραιοτητες σου .
Οδηγησα πολυ το Z750 του αδελφου μου και αν και εντυπωσιαστηκα απο την δυναμη του , η λειτουργεια του τετρακυλινδρου ,σε αυτη τη μηχανη δεν μου αρεσε , θα ηθελα να δοκιμασω τρικυλινδρο σε σειρα και υδροψυκτο τετραβαλβιδο V2 .Μπορει να μου αρεσουν περισσοτερο , θα δειξει :cool: .

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Αύγ 2009, 23:34
από ENGAKATS
mostro620 έγραψε:Ανανεωμένος απο τις διακοπές βλέπω... :cool:
Μπααα, απο το ταξιδι με το μηχανακι. Ειχε σκατοκαιρο εκει που ημουν στην Ισπανια και μου την εσπασε :angry3:.
mostro620 έγραψε:Το αντικείμενο της κουβέντας δεν ήταν αυτό. Μην τα μπλέκεις! :wsmile:

Το αντικείμενο είναι ποιοτικές διαφορές και όχι ποσοτικές! :hibye:
Αυτο ακριβως θελω να πω αλλα στο δικο σου post δινεις εμφαση στις διαφορες του δυναμομετρου. Το πώς βγαζει ενας κινητηρας τη δυναμη του και η αισθηση που δινει δεν τα δειχνει κανενα δυναμομετρο :)

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Δευ 03 Αύγ 2009, 00:16
από mostro620
ENGAKATS έγραψε: Αυτο ακριβως θελω να πω αλλα στο δικο σου post δινεις εμφαση στις διαφορες του δυναμομετρου. Το πώς βγαζει ενας κινητηρας τη δυναμη του και η αισθηση που δινει δεν τα δειχνει κανενα δυναμομετρο :)
Eδώ συμφωνάμε! :)

Re: Γιατί L2;

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 23 Σεπ 2010, 10:29
από Cobretti1099
Πολύ καλό θέμα για συζήτηση...

Μαγεία, Μαγεία... Μηχανολογία!!!


:popcorn:





:hibye: :hibye: :hibye: :hibye: :hibye: :hibye: